Μια νέα διαφημιστική εμπειρία παρουσιάζει το Project Agora Commerce, η εξειδικευμένη υπηρεσία e-commerce media του Project Agora. Με το νέο format, Discovery Sponsored Listing (D-SPL), οι καταναλωτές που περιηγούνται σε ένα e-shop έρχονται σε επαφή με προϊόντα που μπορεί να μην αναζητούσαν συνειδητά και με τον τρόπο αυτό ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και κατηγορίες, όπως ακριβώς θα έκαναν σε ένα φυσικό κατάστημα.
Αυτή η νέα μορφή προβολής επιτρέπει στα brands και τους retailers να αξιοποιήσουν στρατηγικές Product Discovery και να αυξήσουν το “μερίδιο διαδρόμου”, σε όλα τα στάδια του καταναλωτικού ταξιδιού. Η αύξηση του μεριδίου αυτού συμβάλει σε αύξηση των πωλήσεων για τα brands και σε αύξηση του μεγέθους καλαθιού για τους retailers.
Συγκεκριμένα με τα Homepage D-SPL τα brands γίνονται ο πρώτος σταθμός στο ταξίδι του καταναλωτή μετά την είσοδό του στην αρχική σελίδα του retailer η οποία αποτελεί το ιδανικό σημείο για να ανακαλύψει ο καταναλωτής προϊόντα. Με τα Category & Search D-SPL τα brands μπορούν να εμφανίσουν τα προϊόντα τους σε κατηγορίες και αναζητήσεις στις οποίες δεν εμφανίζονται οργανικά, βάσει της συνάφειας με το προφίλ του καταναλωτή και την προϊοντική κατηγορία.
Τα Product Detail D-SPL εμφανίζονται στο κάτω μέρος των προϊοντικών σελίδων και αυξάνουν την πιθανότητα των χρηστών να παραμείνουν σε ένα eshop, ακόμη και αν το συγκεκριμένο προϊόν δεν ήταν αυτό που έψαχναν. Τέλος, τα Check-out D-SPLs δίνουν την επιλογή στους καταναλωτές να προσθέσουν ένα προϊόν πριν ολοκληρώσουν τις αγορές τους.
Τα Discovery Sponsored Product Listings είναι διαθέσιμα άμεσα στην κατηγορία Health & Beauty του Project Agora Commerce, που περιλαμβάνει κάποια από τα μεγαλύτερα online eshops στο χώρο και σερβίρει ήδη πάνω από 18 εκατομμύρια product discovery impressions ανά μήνα.
Μάθετε περισσότερα: https://bit.ly/3ffZjiw
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]