Με αγάπη για το έπιπλο και πάθος για design, η Letto παρουσιάζει τη νέα καμπάνια της για να μάθετε και εσείς ποιος τύπος κρεβατοκάμαρας ταιριάζει στον ιδιαίτερο χαρακτήρα σας μέσα από 9 διαφορετικές συλλογές.
Σύμφωνα με έρευνες, το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας το περνάμε ξαπλωμένοι, βυθισμένοι στις σκέψεις μας, προσπαθώντας να απολαύσουμε μερικές ώρες ξεκούρασης και ονειροπόλησης. Μέσα στην κρεβατοκάμαρά μας, σε ένα χώρο ασφάλειας και σιγουριάς, εκεί που τιθασεύουμε τα όνειρα και τις αναμνήσεις μας, εκεί που βρίσκει καταφύγιο η προσωπικότητά μας.
Με βάση αυτή τη λογική, η εταιρεία Letto συστήνει στο κοινό τις συλλογές της με έπιπλα κρεβατοκάμαρας, προσαρμοσμένες σε τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες - Adventurers, Dreamers ή Beginners. Για εκείνον που αγαπάει την περιπέτεια και τις έντονες συγκινήσεις, που κάνει όνειρα γεμάτα θετική ενέργεια και αισιοδοξία, που αναζητάει καινούργια πράγματα και εμπειρίες.
Η Letto αποτελεί μια καινοτόμα ελληνική επιχείρηση με εξαιρετική τεχνογνωσία και μακρόχρονη εμπειρία στο χώρο της παραγωγής επίπλων για οικιακή αλλά και ξενοδοχειακή χρήση. Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια, σχεδιάζει και δημιουργεί έπιπλα με αντοχή στο πέρασμα του χρόνου, όχι μόνο σχεδιαστικά αλλά και κατασκευαστικά. Όλες οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή τους έχουν ελεγχθεί σε ειδικά εργαστήρια ευρωπαϊκών προδιαγραφών προάγοντας την οικολογική και περιβαλλοντική συνείδηση.
Ανακαλύψτε τις συλλογές της Letto στο www.letto.gr.
Η καμπάνια της Letto πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη 3ds Digital Agency.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]