Digital Marketing

Η διαδικασία του Βranding για ένα επιτυχημένο e-shop

Μέρος 1ο

Στο προηγούμενο άρθρο «Θέλεις ένα πετυχημένο Eshop; Θέλεις Branding» μίλησα για το τι σημαίνει “κάνω branding” και ποια τα οφέλη του, με μεγαλύτερο φυσικά το ότι κάνει μια μάρκα ξεχωριστή στο μυαλό του καταναλωτή.

Μίλησα επίσης και για τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε όταν κάνουμε branding για να δημιουργήσουμε αυτή την ξεχωριστή εικόνα: τα οφέλη, τις αξίες κα την προσωπικότητα της μάρκας (που πρέπει να αναπτύξεις) και φυσικά το marketing mix το οποίο θα δώσει μορφή (προϊόν) θα επικοινωνήσει (προώθηση) και θα ενισχύσει την εικόνα της μάρκας (τιμή, διανομή).

To e-shop στο… τέλος

Το e-shop σου είναι (ένα ή το μοναδικό) από τα κανάλια διανομής, το οποίο όπως καταλαβαίνεις είναι η τελευταία επαφή του πελάτη με την μάρκα σου. Πρέπει να προηγηθούν δηλαδή η διαμόρφωση της εικόνας που θέλεις για το προϊόν σου, το ίδιο το προϊόν, η τιμολογιακή πολιτική, η προώθησή του και μετά η επιλογή των καναλιών διανομής (μεταξύ των οποίον και το eshop).

Έτσι, όταν ο πελάτης «μπαίνει» στο e-shop σου θα πρέπει να τον έχεις ήδη κερδίσει, γιατί θα έχει αντιληφθεί τη μάρκα σου ως ένα «μέσο» που θα τον κάνει να νοιώθει ξεχωριστός όταν χρησιμοποιεί τα προϊόντα σου.

Αυτό δεν σημαίνει πως η διαδικασία του branding σταματά στην πόρτα του e-shop σου. Το αντίθετο: το e-shop πρέπει να επιβεβαιώνει την εικόνα που κατάφερες να δημιουργήσεις για τη μάρκα σου.

Η διαδικασία του να «μαγέψεις» τον πελάτη ξεκινάει από πριν, έτσι ώστε, όχι μόνο να τον έχεις κερδίσει πριν μπει στο e-shop σου, αλλά για να σε ψάχνει με το όνομα της μάρκας σου και όχι με την κατηγορία στην οποία ανήκει το προϊόν σου. Να μην ψάχνει δηλαδή «γυναικεία σανδάλια» αλλά σανδάλια Dexim, Migato, κ.ο.κ.

Τα πρώτα βήματα του branding

Ας πάρουμε το παράδειγμα ενός e-shop με γυναικεία παπούτσια. Το branding πρέπει να ξεκινήσει από τη γυναίκα που θα τα φορέσει. Σε ποια φάση ζωής βρίσκεται; Τι lifestyle ακολουθεί; Είναι υψηλόβαθμο στέλεχος και αγοράζει πολλά ζευγάρια το χρόνο; Έχει μωρό και θέλει άνεση; Ντύνεται casual;

Το πρώτο βήμα, με λίγα λόγια, είναι να ορίσεις το κοινό στο οποίο θέλεις να απευθυνθείς. Το κάθε κοινό έχει αξίες, προσωπικότητα, στάσεις ζωής. Από τα προϊόντα που θα αγοράσει, αναζητά είτε κάποια συγκεκριμένα οφέλη, είτε / και την επιβεβαίωση (στους ίδιους και στους γύρω τους) του ποιοι είναι, ή ποιοι θέλουν να είναι. Έχοντας αποφασίσει, λοιπόν, για το ποιο είναι το κοινό σου, δημιουργείς και το προϊόν, εν προκειμένω τα παπούτσια που θα ήθελε να αγοράσει.

Social Media & branding

Έχοντας δημιουργήσει το προϊόν σου, το να το φέρεις απλά στην αποθήκη σου δε θα σε βοηθήσει σε τίποτα. Ίσα ίσα που θα σου προσθέσει κόστος. Το γυναικείο κοινό που θέλεις να προσελκύσεις πρέπει να μάθει ότι το προϊόν σου υπάρχει και πρέπει να τις πείσεις πως είναι αυτό που καλύπτει τις ανάγκες τους, πρακτικές και ψυχολογικές.

Και γι’ αυτό δεν υπάρχει καλύτερος βοηθός από τα social media. Γιατί; Μα γιατί σου προσφέρουν άφθονο χωροχρόνο για κείμενα, φωτογραφίες και video, μέσα από τα οποία θα δείξεις στο κοινό σου την γυναίκα που θα ήθελε να είναι και η οποία ταξιδεύει, φλερτάρει, εργάζεται, χαλαρώνει, κάνει βόλτες με το μωρό της και φοράει, φυσικά, τα δικά σου παπούτσια!

Και επειδή τα όποια πλάνα κρίνονται από την υλοποίηση, πρέπει να επιλέξεις μοντέλα, influencers, ή ακόμη καλύτερα μια brand ambassador, η οποία είναι η γυναίκα που αντιπροσωπεύει τα θέλω του κοινού σου!

Θυμήσου επίσης πως μερικά posts και stories δεν αρκούν. Απαιτείται χρόνος για να αποτυπώσεις ανεξίτηλα στο μυαλό του κοινού σου την εικόνα που θέλεις και από εκεί και πέρα όλες οι ενέργειές σου, online & offline θα πρέπει να συντηρούν και να ενδυναμώνουν αυτή την εικόνα.

Αν σε έχω πείσει πως αξίζει να επενδύσεις στο branding, μείνε συντονισμένος γιατί στο επόμενο άρθρο θα μιλήσω για το πως θα κάνεις το e-shop σου να συμβάλει στο branding της μάρκας σου και αν και πως πρέπει να χρησιμοποιήσεις το Skroutz & το Best Price αλλά και το ρόλο του e-mail marketing και των branded Google Ads.

Πηγή: Just online

Εικόνα: Kaboompics, Pexels

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η Solid Havas ανέλαβε την επικοινωνία της Media Strom

Μετά από σχετικό διαγωνισμό η Media Strom ανέθεσε στη Solid Havas το σύνολο της offline & online επικοινωνίας, καθώς επίσης το performance και τη διαχείριση των Social Media.

Η καμπάνια ξεκίνησε δυναμικά με 2 προϊοντικά σποτ και digital επικοινωνία.

Η Media Strom είναι η κορυφαία ελληνική εταιρεία στρωματοποιίας με δίκτυο 127 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα. Εδώ και 50 χρόνια, οδηγεί τις εξελίξεις θέτοντας διαρκώς νέα δεδομένα στη δημιουργία καινοτόμων στρωμάτων και προϊόντων ύπνου με απαράμιλλης ποιότητας υλικά και με όραμα τη βελτίωση της ποιότητα ζωής των ανθρώπων που την εμπιστεύονται.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η TailWind EMEA & η GlobalWebIndex ανακοίνωσαν αποκλειστική συνεργασία

Η TailWind EMEA και η GlobalWebIndex (GWI) ανακοινώνουν την αποκλειστική συνεργασία τους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, συνδυάζοντας την άριστη εξυπηρέτηση της Tailwind και τη βαθιά γνώση των τοπικών αγορών με την παγκόσμιας κλάσης έρευνας καταναλωτών της GWI.

Η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών διαδραματίζει ολοένα και πιο κρίσιμο ρόλο στις σημερινές επιχειρηματικές αποφάσεις, γι’ αυτό και οι marketing leaders αναγνωρίζουν την ανάγκη για τα ακριβέστερα και ενημερωμένα δεδομένα που οδηγούν στη διαμόρφωση των στρατηγικών τους, ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

Η συνεργασία Tailwind και GWI ενώνει τη βαθιά κατανόηση των τοπικών αγορών και των αναγκών των επιχειρήσεων στις εκάστοτε χώρες, με πλούσια δεδομένα από τη βαθύτερη, ομογενοποιημένη  έρευνα καταναλωτών σε 46 αγορές. Η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα δίνει τη δυνατότητα στους marketers να κατανοήσουν το κοινό-στόχο τους και να λάβουν αποφάσεις που υποστηρίζονται επιστημονικά.

Στον πυρήνα των λύσεων που προσφέρει η GWI είναι: σκιαγράφηση και τμηματοποίηση κοινού, media planning & buying, επαλήθευση κοινού, brand tracking, ανάλυση καταναλωτικών τάσεων και δεδομένων καθώς και  ευέλικτες λύσεις για custom έρευνα.

"Η συνεργασία με TailWind EMEA είναι ένα καθοριστικό βήμα ώστε να συνεχίσει η GlobalWebIndex να σημειώνει πρόοδο στην επέκταση της σε νέες αγορές", λέει ο Tom Smith, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της GlobalWebIndex. "Πιστεύουμε ακράδαντα στην αξία της βαθιάς κατανόησης του εξειδικευμένου κοινού οπουδήποτε στον κόσμο που βοηθά στην δημιουργία στοχευμένων καμπανιών. Οι συνεργάτες μας προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα στους πελάτες μας με πρόσβαση και εξειδίκευση στη τοπική αγορά."

Η Εύα Χριστοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της TailWind EMEA είπε,

"Η GlobalWebIndex μέσα από τις τριμηνιαίες έρευνες  που εκτελεί σε 46 αγορές καταφέρνει να προσφέρει κάτι περισσότερο από δεδομένα. Δίνει πρόσβαση στο μυαλό των καταναλωτών με το πλέον απλό τρόπο για τους χρήστες της πλατφόρμας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που είμαστε σε θέση να προσφέρουμε αυτήν τη μοναδική υπηρεσία στις τοπικές επιχειρήσεις, επιτρέποντας τους να γνωρίσουν το κοινό-στόχο τους σε βάθος, εντοπίζοντας τις αγοραστικές τάσεις νωρίς, και παράλληλα βοηθώντας τους να αναπτύξουν την επιχείρησή τους."

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

To 90% των Ελλήνων πιστεύουν ότι τα Brands πρέπει να συνεχίσουν την επικοινωνία τους

H εταιρεία Union —η κοινοπραξία πέντε κορυφαίων εταιρειών Video Advertising στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, μεταξύ των οποίων και το Project Agora δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνάς της, με τίτλο: Brand Suitability and the Power of Context at a time of a Crisis

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τα μέσα Απριλίου έως και τις αρχές Μαΐου, την περίοδο που οι καταναλωτές είτε βρίσκονταν ακόμα σε απαγόρευση κυκλοφορίας, είτε μόλις είχαν βγει από αυτή. Στις περιοχές που κάλυψε η έρευνα, μαζί με την Ελλάδα συμπεριλαμβάνονται άλλες 9 σημαντικές αγορές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής: Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία, Ολλανδία, Ρουμανία, Σουηδία και Xώρες του Κόλπου (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ, Κουβέιτ, Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία).

Είναι η πρώτη φορά που διαφορετικές μεταξύ τους αγορές αποτέλεσαν αντικείμενο συγκριτικής μελέτης, με σκοπό να εντοπιστούν οι τοπικές ιδιαιτερότητες στη στάση των καταναλωτών απέναντι στη διαφήμιση και ιδιαίτερα σε καιρό κρίσης. Η έρευνα προσφέρει απαντήσεις σε κρίσιμες ερωτήσεις για Marketers και Media Planners, όπως: ποιες είναι οι προσδοκίες των καταναλωτών από τα brands αυτή την περίοδο, ποια είναι τα επίπεδα ανοχής στην τοποθέτηση διαφημίσεων δίπλα σε περιεχόμενο που αναφέρεται στον COVID-19, πώς διαφοροποιείται αυτό ανά διαφορετικό κλάδο, ποια είναι η επιρροή του κάθε Μέσου στην προσλαμβάνουσα αξία του κάθε brand. 

Ο Οδυσσέας Ντότσικας, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Union, σημείωσε: “Η διαφήμιση πρέπει να είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στις τοπικές ιδιαιτερότητες και στην επιρροή που έχει το εκάστοτε Μέσο και το περιεχόμενό του στη στάση των καταναλωτών απέναντι σε κάθε brand. Η μεγάλη διαφοροποίηση στις απαντήσεις των πολιτών της κάθε χώρας σε καίρια ερωτήματα είναι από τα βασικά ευρήματα της έρευνας. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, η κατανόηση των τοπικών συνθηκών και του περιβάλλοντος των τοπικών Μέσων αποκτάει βαρύνουσα σημασία. Local context matters”. 

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την έρευνα εδώ: https://bit.ly/2Alq0Sb

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

H DigitalWise αναλαμβάνει την επικοινωνία της Oriflame

Η DigitalWise ξεκίνησε συνεργασία με τη γνωστή εταιρία καλλυντικών Oriflame για την ψηφιακή επικοινωνία του brand. H Oriflame είναι μια Σουηδική εταιρία προϊόντων περιποίησης και μακιγιάζ με περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο της.

Η εικόνα του brand έχει χτιστεί σε άρρηκτη σχέση με την έννοια του wellness, δηλαδή την ευεξία, την ισορροπία και την αρμονία σώματος, πνεύματος και εμφάνισης, που στην περίοδο της καραντίνας αποτελεί hot topic και προτεραιότητα για πολύ κόσμο. Με αφορμή λοιπόν, το γενικό lockdown για τον COVID-19, η DigitalWise προχώρησε στo σχεδιασμό & υλοποίηση της καμπάνιας #ΕίμαστεΣπίτι_ΕίμαστεΜαζί, για τις ανάγκες της οποίας σχεδιάστηκε λογότυπο και microsite.

Η καμπάνια στο σύνολό της περιλαμβάνει videos, social media live streaming σε συνεργασία με influencers και επαγγελματίες υγείας και ομορφιάς, καθώς και φιλανθρωπικό bazaar σε συνεργασία με ΜΚΟ. Βασίζεται εξ ολοκλήρου στις αρχές που διέπουν την Oriflame, ενώ ταυτόχρονα επικοινωνεί στο κοινό με αισιόδοξο και motivational ύφος, χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές, ώστε να διατηρήσει τον έλεγχο της καθημερινότητάς του.

Στόχος της DigitalWise είναι η αύξηση του brand loyalty και των conversions στο κοινό της Oriflame, διατηρώντας τις θεμελιώδεις αξίες του brand, που είναι η ομαδικότητα, το πνεύμα και το πάθος. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η εταιρία έχει αναλάβει την above the line και digital επικοινωνία, η οποία περιλαμβάνει paid media, συμβουλευτική, μηνιαίο πλάνο των social media, newsletters, καθώς και διαχείριση του community.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Email "εναντίον" μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βασίζονται στο email για τις λειτουργίες τους, όπως το μήνυμα καλωσορίσματος, επιβεβαίωσης, αλλαγής του κωδικού κτλπ. Εξάλλου, είναι απαραίτητο να έχεις διεύθυνση email για να μπορέσεις να εγγραφείς είτε στο Facebook είτε στο twitter κ.α.

Παγκοσμίως, 2,6 δισεκατομμύρια χρήστες έχουν email, αριθμός διπλάσιος από τους ενεργούς χρήστες τη μέρα του twitter και του facebook μαζί. Αυτό μας δείχνει την ευκαιρία για τους marketers να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις τους μέσω αποστολής newsletter. Εξάλλου, το email είναι κατά 40 φορές πιο αποτελεσματικό στο να βρείτε νέο πελάτη απ’ ότι τα social media.

Η μεγαλύτερη διαφορά τής αποστολής ενός email από μια δημοσίευση στα social media, είναι ότι το μήνυμα μας θα το λάβουν σχεδόν όλοι οι εγγεγραμμένοι χρήστες ενώ στην άλλη περίπτωση όχι. 

Εκμεταλλευτείτε τα social media

Το ιδανικότερο είναι να χρησιμοποιούμε τα social media ως έναν έξτρα τρόπο προβολής κι όχι να αντικαταστήσει τις email καμπάνιες μας. Θυμηθείτε το MySpace, είναι μία απόδειξη ότι ακόμα και τα δημοφιλέστερα social media μέσα μπορεί να εγκαταλειφθούν με τον καιρό.

Παρόλο που τα social media έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους, είναι αδιαμφισβήτητο ότι πρόκειται για ένα επαναστατικό και μοντέρνο εργαλείο προώθησης. Και ακόμα καλύτερα, είναι πολύ εύκολο να συνδυαστεί με το email. Μπορείτε κάλλιστα στην υπογραφή σας στο newsletter σας, να συμπεριλάβετε links προς τους social media λογαριασμούς σας.

Επιπρόσθετα, τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης είναι ιδανικά στο να έρχεστε σε επαφή με το κοινό σας με άμεσο τρόπο. Το email marketing θα βοηθήσει να ισχυροποιηθεί αυτή η σχέση, τόσο βραχυπρόθεσμαόσο και μακροπρόθεσμα.

Επικεντρωθείτε και στα δύο

Το να δραστηριοποιηθείτε και στο email marketing και στα social media μπορεί να είναι δύσκολο και χρονοβόρο, όμως αυτά τα δύο μπορούν να πάνε χέρι-χέρι.
Εξάλλου, και τα δύο αποτελούν εργαλεία πολύ δυνατά που στοχεύουν σε αλληλεπίδραση με τους υποψήφιους πελάτες και πωλήσεις.

Θα πρέπει όμως να υπάρχει μια ισορροπία ανάμεσα στα δύο εργαλεία αυτά και να μην ανταγωνίζεται το ένα το άλλο. Όταν επιτευχθεί η ισορροπία αυτή, τότε θα μεγιστοποιήσετε τα κέρδη από τη χρήση τους και την επισκεψιμότητά σας.

Πηγή: emailSystem

Εικόνα: talha khalil, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Στη Sleed η online επικοινωνία της Schneider Electric Ελλάδας

Στη Sleed ανέθεσε η Schneider Electric Greece το σχεδιασμό και τη διαχείριση της digital παρουσίας της. Η Sleed θα υποστηρίξει ολιστικά τις digital ανάγκες της Schneider Electric, χαρακτηριστικά σε σκέλη όπως, η διαχείριση των ελληνικών social media καναλιών του Facebook, του Linked In και του YouTube, η διαχείριση των digital καμπανιών και των διαφημίσεων σε όλα τα digital κανάλια και η δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου, τόσο για την Ελλάδα όσο και για τη Νοτιανατολική Ευρώπη, για το brand της APC by Schneider Electric.

Στόχος μας είναι να συστήσουμε και να προωθήσουμε πλέον και digitally στο κοινό, τις πρωτοπόρες λύσεις και προτάσεις που προσφέρει η Schneider Electric, πάντα με γνώμονα τα core values της εταιρείας όπως το efficiency & το sustainability’’, δήλωσε ο Αλέξανδρος Κόσσυβας-Digital Marketing Manager στη Sleed.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δωρεάν διάθεση της εφαρμογής TruthNest από την Athens Technology Center

H Athens Technology Center (ATC) διαθέτει δωρεάν την εφαρμογή TruthNest , ένα ολοκληρωμένο εργαλείο Twitter analytics, που υποστηρίζει την αναγνώριση αληθινών influencers αλλά και τον εντοπισμό trolls και bots μέσω ενδελεχούς ανάλυσης (profiling) ενεργών λογαριασμών Twitter.

Η εφαρμογή παρέχει πλήρη στατιστική ανάλυση Ανοιχτών Δεδομένων (Open Data), μέσα από ποικιλία δεικτών (KPIs) σχετικών με τη δραστηριότητα (activity), το δίκτυο (network) και την επιρροή (influence) λογαριασμών Twitter. Για την παραγωγή των δεικτών αυτών αξιοποιήθηκε τόσο η πολύχρονη εμπειρία της η Athens Technology Center (ATC) στο χώρο των ΜΜΕ όσο και τεχνικές ανάλυσης κοινωνικών δικτύων (social media analytics) με χρήση τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη (artificial intelligence), η σημασιολογική ανάλυση (semantic analysis) και η δυναμική δικτύων (network dynamics).

Αναλυτικότερα, η ATC εδώ και χρόνια έχει θέσει την εκτεταμένη εμπειρία της σε τεχνολογίες συσσώρευσης περιεχομένου και ανάλυσης στην υπηρεσία της ευρύτερης προσπάθειας αντιμετώπισης του φαινομένου της παραπληροφόρησης, αναπτύσσοντας σχετικά εργαλεία. Στο πλαίσιο αυτό, η εφαρμογή TruthNest, η οποία ξεκίνησε να αναπτύσσεται στα πλαίσια χρηματοδοτούμενων ερευνητικών προγραμμάτων από την ΕΕ (Βραβείο Κοινού στο διαγωνισμό Innovation Radar 2017), έχει φτάσει σε ένα ώριμο επίπεδο λειτουργικοτήτων, ώστε να δοθεί για ευρεία χρήση στα μέλη της Open-Source Intelligence (OSINT) κοινότητας. Οι ενδιαφερόμενοι αρκεί να επισκεφθούν το app.truthnest.com και να κάνουν login με τον Τwitter λογαριασμό τους.

Παράλληλα, υπενθυμίζεται πως η ATC έχει αναπτύξει, από κοινού με την Deutsche Welle (DW), την πλατφόρμα Truly Media, προκειμένου να υποστηρίξει την αξιολόγηση του βαθμού εγκυρότητας του περιεχομένου που μοιράζεται μέσω των κοινωνικών δικτύων. 

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Στη Sleed ανέθεσε η Affidea την επιμέλεια της Digital παρουσίας της

Τη δική της υπογραφή βάζει η Sleed στα πλαίσια της συνεργασίας με την Affidea, αναλαμβάνοντας όλη τη διαχείριση των Digital Marketing ενεργειών της, ακολουθώντας στενά τις εξελίξεις αυτής της περιόδου.

Η Affidea Ελλάδος είναι η ελληνική θυγατρική εταιρεία της Affidea, ενός από τους μεγαλύτερους επενδυτές και παρόχους στον κλάδο των υπηρεσιών υγείας στην Ευρώπη, με 280 κέντρα σε 16 χώρες.

Η Sleed μέσα από αυτή τη συνεργασία, έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής της Affidea για την παρουσία της στα social media, συμπεριλαμβανομένου του media buying, της ανάπτυξης πρωτότυπου περιεχομένου και του community management.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη νέα συνεργασία που έχει ξεκινήσει με την Affidea. Είναι μεγάλη πρόκληση για εμάς να διαμορφώσουμε την online επικοινωνία του μεγαλύτερου παρόχου στον κλάδο υπηρεσιών υγείας με το κοινό του, λαμβάνοντας πάντα υπόψη την ιδιαιτερότητα της περιόδου που διανύουμε. Συζητώντας τους στόχους που θέλουν να πετύχουν και μεταφράζοντάς τους με digital όρους, φροντίζουμε να ανανεώνουμε τη digital παρουσία τους με περιεχόμενο ποιοτικό και επίκαιρο’’, ανέφερε ο Αλέξανδρος Κόσσυβας -Digital Marketing Manager στη Sleed.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
 
 
Αύξηση κατά 4% για την online διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα

Ενδείξεις βελτίωσης και ανάσχεσης της αρνητικής μεταβολής του προηγούμενου έτους αποτυπώνει το 2019 η display διαφήμιση στην Ελλάδα, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 4% έναντι του 2018, οπότε η δαπάνη είχε αρνητικό πρόσημο (-3%) σε σχέση με το 2017.

Σε επίπεδο απόλυτων αριθμών, η display δαπάνη επέστρεψε το 2019 στις επιδόσεις του 2017, καθώς διαμορφώθηκε στα €64,6 εκατομμύρια. έναντι €62,1 εκατ. το 2018. Πάντως, όπως εκτιμά ο ΙΑΒ Hellas, δυστυχώς, το 2020 η τάση αυτή ανεστάλη από την έλευση του Covid-19.

Σύμφωνα με το ετήσιο report Adex Hellas 2019, που εκδίδει βάσει των στοιχείων, τα οποία συλλέγει από τα μέλη του, ο ΙΑΒ Hellas (ψηφιακούς εκδότες, media agencies και διαφημιστικά δίκτυα), η αυξητική αυτή τάση είναι ενθαρρυντική, δεδομένου ότι η έρευνα  αποτυπώνει τα διαφημιστικά έσοδα από 14 επιμέρους εκδότες (publishers) και δίκτυα (network) έναντι 16 μελών για την αντίστοιχη μελέτη του 2018. Πιο αναλυτικά, οι εκδότες και τα δίκτυα, που παρείχαν στοιχεία στην έρευνα, διαχειρίζονται 82 επιμέρους sites το 2019, έναντι 107 sites το 2018 και 125 το 2017.

Το συγκεκριμένο report δεν εμπεριέχει τη διαφημιστική δαπάνη σε Programmatic, Google και Social media, η οποία αθροιζόμενη με το Display παρέχει μια πιο πλήρη εικόνα της ψηφιακής επένδυσης στην Ελλάδα. 

Το μερίδιο του video ανήλθε σε 7,2% (€4.677.473), συμβάλλοντας σημαντικά στη συνολική αύξηση, σε σχέση με το 2018 στο οποίο η σχετική επένδυση ανήλθε στα €3.236.691 (5,2%).

Επίσης, σημαντική συμβολή στην αύξηση είχαν τα κονδύλια προεκλογικών καμπανιών την περσινή χρονιά, που ανήλθαν συνολικά σε €2,35 εκατ. 

ETOΣ

ΔΑΠΑΝΗ (σε εκ €)

ΜΕΤΑΒΟΛΗ %

2014

79,3

+5,5

2015

68,3

-13

2016

77,2

+12,7

2017

64

-4,5

2018

62,1

-3

2019

64,6

+4

Πηγή: ΙΑΒ Ηellas

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

Εικόνα:Kaboompics, Pexels

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search