Μία ακόμη πρωτοβουλία εκπαίδευσης της διαφημιστικής αγοράς και ειδικά των διαφημιζομένων παρουσιάζει το Project Agora εγκαινιάζoντας την Τετάρτη 30/9 ένα νέο δωρεάν online workshop για το Native Advertising.
Το Native Advertising αποτελεί πλέον, τον τρίτο πυλώνα —μαζί με το Social και το Search Advertising— κάθε επιτυχημένης digital media στρατηγικής με τον παγκόσμιο ηγέτη και αποκλειστικό συνεργάτη του Project Agora, την Taboola, να απολαμβάνει τη μερίδα του λέοντος της media επένδυσης δισεκατομμυρίων που γίνονται σε αυτό.
Με τη χρήση της τεχνολογίας recommendations της Taboola, την οποία αξιοποιεί το Project Agora αποκλειστικά, το engagement με τους καταναλωτές αποκτά προσωπικό χαρακτήρα την κατάλληλη στιγμή που βρίσκονται στη διαδικασία ενεργής αναζήτησης για κατανάλωση νέου περιεχομένου, εμπειριών, προϊόντων ή υπηρεσιών φέρνοντας πραγματικά αποτελέσματα. Αυτό συμβαίνει σε ένα περιβάλλον χιλιάδων premium τοπικών και διεθνών publishers, όπως για παράδειγμα Protothema.gr, CNN.gr, Newsit.gr, Sport24,gr, Business Insider, Bloomberg, MSN.
Στο online workshop η Rachel Zalta, Global Research & Insights Lead της Taboola, και ο Λεωνίδας Ροπόκης, Senior Technical Account Manager του Project Agora, θα μοιραστούν βέλτιστες πρακτικές και tricks που χρησιμοποιούν κορυφαίες εταιρίες για να προσελκύσουν νέους καταναλωτές, να αυξήσουν το consideration και να φέρουν πωλήσεις που ξεπερνούν το ROI στόχο τους. Επίσης, θα ξεναγήσουν τους συμμετέχοντες live στην πλατφόρμα και θα λύσουν τις απορίες τους μέσα από Q&A.
Εξασφαλίστε τη θέση σας κάνοντας εγγραφή εδώ: https://bit.ly/3jnMdkx
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Οι αλλαγές που σχετίζονται με το απόρρητο στις κινητές συσκευές τής Apple και στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome της Google θα δυσκολέψουν τις επιχειρήσεις στο να στοχεύουν διαφημίσεις σε συγκεκριμένους πελάτες, σε πλατφόρμες, εφαρμογές και ιστότοπους. Όπως σημειώνουν επαγγελματίες του χώρου στο PracticalEcommerce, επίμαχα θέματα είναι δύο τεχνολογίες με παρόμοιες επιπτώσεις στην προστασία της ιδιωτικής ζωής και την ψηφιακή διαφήμιση.
Πρώτον, υπάρχει το αναγνωριστικό της Apple για διαφημιζόμενους (IDFA), ο οποίος είναι ένας τυχαίος αριθμός που έχει εκχωρηθεί σε μια συσκευή Apple, όπως ένα iPhone. Αυτός ο αριθμός επέτρεπε στις εφαρμογές να παρακολουθούν τις online συνήθειες και να αναγνωρίζουν έναν χρήστη, χωρίς να αποκαλύπτονται προσωπικά του στοιχεία.
Δεύτερον, η Google ανακοίνωσε αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Chrome θα χειρίζεται τα cookies, τον πιο δημοφιλή τρόπο των διαφημιζόμενων, για να αναγνωρίζουν τους χρήστες και να τους προβάλλουν σχετικές διαφημίσεις.
Οι διαφημιστές χρησιμοποιούν δεδομένα που συλλέγονται μέσω εφαρμογών για κινητά, cookies ιστοτόπων και τρίτων παρόχων δεδομένων, για τον εντοπισμό πελατών σε συσκευές και πλατφόρμες. Αυτό επιτρέπει ένα εντυπωσιακό επίπεδο ακρίβειας, καθώς και τη δυνατότητα ελέγχου του κόστους.
Η Apple στο πρόσφατο event της, ανακοίνωσε ότι στη νέα έκδοση του mobile λειτουργικού της δε θα υπάρχει εξορισμού ενεργοποίηση του IDFA. Πλέον, κάθε χρήστης, όταν ανοίγει μια εφαρμογή στο iOS 14 θα ερωτάται εάν θέλει να τον "παρακολουθεί". Το iOS 14 θα κυκλοφορήσει φέτος, αλλά η Apple δήλωσε ότι οι προγραμματιστές δεν θα χρειαστεί να προσαρμοστούν στη νέα λειτουργία του IDFA έως τις αρχές του 2021.
Όσον αφορά στο desktop, οι αλλαγές που συμβαίνουν γύρω από τα cookies έχουν ήδη ξεκινήσει. Πολλές από τις πληροφορίες παρακολούθησης που χρησιμοποιούσαν οι διαφημιζόμενοι την τελευταία δεκαετία δεν είναι πλέον τόσο εύχρηστες ή προσβάσιμες. Για παράδειγμα, τα cookie στον Safari λήγουν σε μόλις 24 ώρες. Όσες επιχειρήσεις διαπιστώνουν χαμηλότερη επισκεψιμότητα από προγράμματα περιήγησης Safari σε σχέση με το 2019, οφείλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στην πολύ σύντομη λήξη των cookies.
Από την άλλη, η Google έχει δηλώσει πως θα σταματήσει να υποστηρίζει cookies τρίτων έως το 2022, εξαλείφοντας ένα ισχυρό εργαλείο για διαφημιστές και διαφημιζόμενους. Εάν κάποιος διαφημιζόμενος προβάλλεται σε πολλές εταιρείες ή σε πολλούς εκδότες, θα είναι πιο δύσκολος και περίπλοκος ο έλεγχος σε όλες τις συσκευές, σε πλατφόρμες, σε εφαρμογές και ούτω καθεξής.
Το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι θα πρέπει να παρακολουθούνται οι διαφημίσεις για κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά, αφού δε θα υπάρχει ένα κοινό αναγνωριστικό χρήστη.
Όπως γίνεται αντιληπτό, η αγορά της ψηφιακής διαφήμισης θα αλλάξει και πολλές κοινές πρακτικές θα επηρεαστούν ή θα εξαφανιστούν, όπως ο τρόπος με τον οποίο το Facebook δημιουργεί "παρόμοιο κοινό" (lookalike audiences) για διαφημιζόμενους.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ακόμη πιο στενή έκανε τη σχέση των πολιτών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η πανδημία του νέου κορωνοϊού. Σχεδόν ένας στους δύο χρήστες (43%) παραδέχεται ότι αφιερώνει, πλέον, περισσότερο χρόνο στα social media από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης και μετά.
Μάλιστα, η ενεργότερη ενασχόληση των χρηστών με τις δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται ότι δεν είναι παροδικό φαινόμενο. Περίπου ένας στους πέντε χρήστες (19%) απαντά ότι θα συνεχίσει να περνά περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μετά την πανδημία.
Ένας από τους λόγους, που οι χρήστες άρχισαν να παρακολουθούν πιο στενά τα social media την περίοδο της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, είναι η ανάγκη για ενημέρωση. Σύμφωνα με όσα επισημαίνει το globalwebindex σε σχετικό report του, από το 2014, η κατανάλωση ειδήσεων σε αυτές τις πλατφόρμες αυξάνεται σταθερά, αλλά το ξέσπασμα της πανδημίας έδωσε άλλη διάσταση σε αυτήν τη συνήθεια. Περισσότερο από το ένα τρίτο των χρηστών (36%) απαντά ότι η ενημέρωση είναι ο βασικός λόγος για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτό, μάλιστα, ισχύει για όλες τις ηλικιακές ομάδες, εκτός από την Gen Z, οι εκπρόσωποι της οποίας απαντούν ότι κάνουν χρήση των social media κυρίως για να “γεμίσουν” τον ελεύθερο χρόνο τους. “Η απαίτηση για ενημερωμένες πληροφορίες στα αρχικά στάδια της κρίσης ήταν απαράμιλλη, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να παρέχουν γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στην ενημέρωση”, αναφέρει η εν λόγω έρευνα.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Εικόνα: Thomas Ulrich, Pixabay
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η TikTok στα τέλη του Ιούνη λανσάρισε την πλατφόρμα TikTok For Business για να παρέχει σε μάρκες και εμπόρους όλα τα κατάλληλα εργαλεία για να είναι πιο δημιουργικοί αφηγητές στην πλατφόρμα της και για να αλληλεπιδρά πιο αποτελεσματικά και πιο ουσιαστικά με την κοινότητά της.
Τώρα, για να βοηθήσει τα brands να βρουν νέους τρόπους για να αλληλεπιδράσουν με την κοινότητά της και να βοηθήσουν τους εμπόρους να εκφραστούν πιο δημιουργικά, η TikTok λανσάρει το πρόγραμμα TikTok For Business Marketing Partner. Το νέο πρόγραμμα έχει διαθέσιμους δεκάδες πιστοποιημένους συνεργάτες που ειδικεύονται σε διάφορους τομείς, όπως διαχείριση καμπάνιας, δημιουργική ανάπτυξη, εφέ και μέτρηση απόδοσης.
Η Melissa Yang, Επικεφαλής των Συνεργασιών Οικοσυστήματος στο TikTok δήλωσε σχετικά: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με μερικούς από τους πιο στρατηγικούς και αξιόπιστους ηγέτες στη διαφημιστική βιομηχανία και συνεχίζουμε να δίνουμε στους έμπορους πρόσβαση σε περισσότερα εργαλεία για τη δημιουργία, τη μέτρηση και τη βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών στο TikTok."
Για το πρόγραμμα, η TikTok συνεργάζεται με περισσότερες από 20 εταιρείες, που είναι σε θέση να υποστηρίξουν τους εμπόρους με τις ανάγκες δημιουργίας, εκτέλεσης και μέτρησης της καμπάνιας τους.
Δείτε περισσότερα στη σχετική ανακοίνωση της TikTok εδώ.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
- Advertorial -
Βρισκόμαστε στην εποχή τού personalized marketing. Η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και η ανάλυση των big data επιτρέπουν προσαρμοσμένες επιλογές αγορών σε κάθε πελάτη ξεχωριστά. Το αποτέλεσμα είναι μια πιο γρήγορη, ευχάριστη και ευέλικτη εμπειρία online αγοράς για τους καταναλωτές.
Τα αποτελέσματα σημαντικών διεθνών ερευνών δείχνουν ότι:
- Οι έμποροι έχουν αύξηση έως 20% στις πωλήσεις τους όταν χρησιμοποιούν εξατομικευμένες υπηρεσίες. (Monetate)
- Το 80% των αγοραστών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μια εταιρεία που προσφέρει προσωποποιημένες εμπειρίες. (Epsilon)
- Το 44% των καταναλωτών δηλώνουν ότι θα αγοράσουν ξανά μετά από μια εξατομικευμένη εμπειρία αγοράς από ένα συγκεκριμένο κατάστημα. (Segment)
Κάνε το όπως η Amazon!
Στην Amazon κάθε στοιχείο της σελίδας έχει εξατομικευμένη πληροφορία. Αυτό επιτυγχάνεται σύμφωνα με τα στοιχεία του λογαριασμού, το ιστορικό αγορών και φαίνεται πιο ξεκάθαρα στα παρακάτω σημεία:
- Η Amazon αμέσως μας ενημερώνει ότι αυτή η σελίδα έχει γίνει personalized για εμάς με το «ΧΧΧ’s Amazon».
- Μας καλωσορίζει με ένα προσωπικό "Hello" και link στο λογαριασμό μας.
- Μας προτείνει προϊόντα που σχετίζονται με το ιστορικό περιήγησής μας.
- Μας προτείνει προϊόντα που μπορεί να μας ενδιαφέρουν, βασισμένη στις αναζητήσεις και τις αγορές άλλων χρηστών.
- Τέλος, βλέπουμε και άλλα προϊόντα που συνήθως αγοράζονται μαζί με αυτό που μας ενδιαφέρει, δηλαδή σε bundles.
Πώς να κάνετε personalize το e-shop σας
Βήμα 1ο: Κατανοήστε που και πως ακριβώς θέλετε να στοχεύσετε τους πελάτες σας και σε ποιο προϊόν θα έχετε μεγαλύτερο κέρδος με το personalization.
Βήμα 2ο: Κάντε την έρευνά σας σχετικά με τις διαθέσιμες τεχνολογίες personalization που υπάρχουν στην αγορά. Εμείς, σας προτείνουμε το ελληνικό προϊόν της Reccodo , η οποία προσφέρει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα personalization για το e-shop σας.
Περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες της Reccodo μπορείτε να βρείτε εδώ και να επικοινωνήσετε για ένα free trial, συμπληρώνοντας τη φόρμα που θα βρείτε εδώ.
Βήμα 3ο: Παρακολουθείστε τα αποτελέσματα της προσωποποιημένης εμπειρίας αγορών στις πωλήσεις σας. Προσαρμόστε τη στρατηγική σας, όπου χρειάζεται, για να επιτύχετε το βέλτιστο αποτέλεσμα.
Βήμα 4ο: Μόλις είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τη στρατηγική σας, κλιμακώστε την υπηρεσία και στα υπόλοιπα κανάλια αγορών σας.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το https://reccodo.com
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στη Sleed ανέθεσε τη διαχείριση της digital παρουσίας του το γνωστό brand γυναικείων παπουτσιών, Absolute Bournazos.
Η Absolute Bournazos, με πάνω από 65 χρόνια εμπειρίας στο σχεδιασμό και τη δημιουργία παπουτσιών απαράμιλλης ποιότητας και υψηλής αισθητικής, εμπιστεύτηκε στη Sleed το σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής του brand σε όλα τα digital κανάλια.
Με την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών digital marketing, στόχος της Sleed είναι να βοηθήσει το brand να αναδείξει τα μοναδικά προϊόντα του με τη χρήση βέλτιστων πρακτικών, καθώς και να δώσει μια φρέσκια πνοή στο περιεχόμενο των social καναλιών του.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Reccodo ονομάζεται πλέον το κλειδί που βελτιώνει την εμπειρία του καταναλωτή και αυξάνει τις πωλήσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Με διευρυμένο πελατολόγιο, αποδεδειγμένα αποτελέσματα και στόχο την επέκταση στη διεθνή αγορά, η πλατφόρμα digital marketing Scibyl της Oktabit μετονομάζεται σε Reccodo.
Η Reccodo χτίζει σχέσεις αλληλεπίδρασης με τον πελάτη και προσφέρει την ίδια εμπειρία online και οffline. Ένας virtual shop assistant για κάθε πελάτη, ο οποίος προτείνει προϊόντα (personalized product recommendations), ενισχύει την συμπληρωματική πώληση (Smart cross-sales suggestions) και κατευθύνει τον χρήστη στο προϊόν που αναζητά (Personalized search results).
Με γνώση των αναγκών της αγοράς διαχειρίζεται τη δύναμη των τεχνολογιών AI και Machine Learning και συνεχίζει να παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στους καταναλωτές των ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Επισκεφθείτε το ανανεωμένο site www.reccodo.com και εξερευνήστε τις υπηρεσίες Reccodo.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σημαντική διάκριση για τη Sleed, καθώς αποτελεί επίσημα Facebook Marketing Partner στην Ελλάδα. Η Sleed κατοχύρωσε την είσοδό της στο πρόγραμμα αυτό, καθώς κατάφερε επιτυχώς να καλύψει απαιτητικές προϋποθέσεις που είχαν τεθεί από την πλευρά του Facebook για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα συνεργατών, οι οποίες έχουν να κάνουν με την εμπειρία στη διαχείριση Facebook Ad Accounts (αριθμός και budget) και την κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης με βέλτιστο τρόπο, σύμφωνα με τα best practices του Facebook.
Μπαίνοντας πλέον στο group των Facebook Marketing Partners, η Sleed εξασφαλίζει τόσο για εκείνη όσο και για τους συνεργάτες και πελάτες της μια ευρεία γκάμα από επιπλέον οφέλη, τα οποία συντελούν σημαντικά στην καλύτερη αξιοποίηση των επιμέρους δυνατοτήτων της πλατφόρμας του Facebook.
Τα κυριότερα από αυτά είναι:
- Dedicated αναβαθμισμένο support από την πλευρά του Facebook με agents, οι οποίοι προσφέρουν τόσο ταχύτερη αλλά και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση σε σχέση με το παρελθόν.
- Άμεση πρόσβαση σε όλα τα νέα features & εργαλεία της πλατφόρμας αλλά και σε marketing υλικό, έτσι ώστε να μπορεί να εφαρμόζει πρώτη όλες τις καινούργιες δυνατότητες του Facebook.
- Εξειδικευμένο εκπαιδευτικό υλικό για όλα τα μέλη της ομάδας της Sleed.
“Η εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του Marketing Partnership program, σε συνδυασμό με το ήδη υπάρχον expertise της Digital ομάδας της Sleed, θα βοηθήσει να επιτύχουμε το μέγιστο για τους πελάτες που μας εμπιστεύονται το Social Media Ad Spent τους” δήλωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Τον φόρο επί των ψηφιακών υπηρεσιών επαναφέρει άμεσα στην ατζέντα της η Ευρωπαϊκή Ένωση, μετά από την ιστορική συμφωνία για το Ταμείο Ανάκαμψης (Next Generation EU) των €750 δισ. Στον ψηφιακό φόρο, η Ένωση αναζητά έναν ίδιο πόρο, προκειμένου να χρηματοδοτήσει ένα τμήμα του φιλόδοξου “Σχεδίου Μάρσαλ”, το οποίο ενέκριναν σε μια ιστορική συμφωνία τα κράτη - μέλη της Ε.Ε.
Σύμφωνα με όσα αποφάσισε το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, από τα €750 δισ. τα €390 δισ. θα διανεμηθούν στα κράτη - μέλη μέσω επιχορηγήσεων και €360 δισ. μέσω αποπληρωτέων δανείων. Ειδικά για το πρώτο σκέλος, για την αποπληρωμή του δανείου των €390 δισ. του Ταμείου, η Ε.Ε. θα αποκτήσει νέες πηγές εσόδων.
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter
Σε αυτό το πλαίσιο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει επιφορτισθεί, μεταξύ άλλων, να παρουσιάσει πρόταση για τη θέσπιση φόρου επί των ψηφιακών υπηρεσιών. Όπως ανακοινώθηκε μετά από την επίτευξη της ιστορικής συμφωνίας, η Επιτροπή θα πρέπει να έχει καταθέσει πρόταση για τον φόρο επί των ψηφιακών υπηρεσιών μέχρι τα τέλη του 2020. Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις, το μέτρο θα πρέπει να έχει εφαρμοσθεί το αργότερο μέχρι τις αρχές του 2023.
Έτερος ίδιος πόρος, που μπορεί να χρηματοδοτήσει τμήμα του Next Generation EU είναι η θέσπιση φόρου για τα μη ανακυκλώσιμα πλαστικά από τις αρχές του 2021, όπως και η θέσπιση μηχανισμού προσαρμογής στα σύνορα (ανατιμολόγηση προϊόντων, που έχουν παραχθεί μέσω πολύ ρυπογόνων διαδικασιών). Επίσης, εναλλακτικός πόρος χρηματοδότησης για το Next Generation EU θα είναι η νέα μεταρρύθμιση της αγοράς του άνθρακα.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Instagram ανακοίνωσε την ενεργοποίηση του "Instagram Shop" στο οποίο οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν αγορές από εταιρείες και δημιουργούς. Το νέο, υποτυπώδες αρχικά, marketplace που βρίσκεται στην "Εξερεύνηση", θα είναι διαθέσιμο αρχικά μόνο στις ΗΠΑ, αλλά από την εταιρεία αναφέρουν ότι θα επεκταθεί παγκοσμίως τις επόμενες εβδομάδες.
Το Instagram Shop, επιτρέπει στους χρήστες "να ανακαλύψουν τις τελευταίες τάσεις, να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις και να κάνουν προεπισκόπηση λανσαριαμάτων, όλα σε ένα μέρος", ώστε να μπορούν στη συνέχεια να περιηγηθούν και να αγοράσουν τα προϊόντα που βρίσκουν εκεί.
Οι χρήστες στις ΗΠΑ θα μπορούν να αγοράσουν ορισμένα προϊόντα, που θα έχουν ειδική σήμανση "αγοράς" απευθείας στο Instagram, χωρίς να εγκαταλείψουν την εφαρμογή.
Αργότερα μέσα στο έτος, μια νέα καρτέλα "Shop" θα εμφανιστεί μόνιμα στη γραμμή πλοήγησης, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση στο Instagram Shop. Προς το παρόν, ωστόσο, θα είναι προσβάσιμο μόνο μέσω του "Explore".
Όλες οι αγορές που θα πραγματοποιούνται θα εξυπηρετούνται από το Facebook Pay, το οποίο θα διατεθεί τις επόμενες εβδομάδες στις ΗΠΑ. Από το Instagram αναφέρουν ότι αυτή η μέθοδος πληρωμής είναι απολύτως ασφαλής, προσφέροντας ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας που επιτρέπει στους χρήστες να προσθέσουν ένα μοναδικό PIN ή τα βιομετρικά στοιχεία της συσκευής τους, δηλαδή το Touch ή το Face ID για μεγαλύτερη ασφάλεια.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77