Η TikTok ανακοίνωσε τις Spark Ads, μία νέα μορφή native διαφημίσεων που επιτρέπει στα brands να ενισχύσουν το δικό τους οργανικό περιεχόμενο ή περιεχόμενο από τρίτους δημιουργούς.
Με τις Spark Ads, οι εταιρείες μπορούν να εντοπίσουν και να υποστηρίξουν τυχόν υπάρχοντα οργανικά βίντεο που σχετίζονται με αυτές και ταιριάζουν στους στόχους της καμπάνιας τους, ακόμα και αν έχουν δημιουργηθεί από άλλους χρήστες.
Με το νέο διαφημιστικό format το TikTok δίνει την ευκαιρία στις εταιρείες να έχουν περισσότερο έλεγχο στο αυθεντικό περιεχόμενο. Για παράδειγμα, εάν ένας influencer αναφέρει ένα brand ή ένα προϊόν στο περιεχόμενό του, αυτό μπορεί να προωθηθεί και να ενισχύσει την παρουσία του στην κοινότητα του TikTok.
Επιπλέον, οι διαφημίσεις Spark αναδεικνύουν το χαρακτηριστικό Duet, διευκολύνοντας τους χρήστες να αξιοποιήσουν τη δημιουργικότητά τους και να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους και με τα brands. Αυτό βοηθά στην οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων δημιουργημένων από την ίδια την κοινότητα.
Για να δείτε πώς τα brands έχουν αξιοποιήσει τις διαφημίσεις Spark σε όλο τον κόσμο, μπορείτε να ανατρέξετε στα case studies που παραπέμπει η ΤικΤοκ, από τη Vessi, μια μάρκα αδιάβροχων πάνινων παπουτσιών με έδρα το Βανκούβερ και από την Isle of Paradise, μία μάρκα προϊόντων ομορφιάς που για τα νέα προϊόντα για μαύρισμα που δημιούργησε.
Εικόνα: Solen Feyissa, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]