Digital Marketing

Πώς θα επηρεάσουν οι αλλαγές της Apple το email marketing

Πώς θα επηρεάσουν οι αλλαγές της Apple το email marketing

Από τις πιο σημαντικές ανακοινώσεις που έκανε η Apple για το 2021 είναι η αυτή που αφορά τις επερχόμενες αλλαγές στην προστασία απορρήτου των email.

Ουσιαστικά, η Apple θα εμποδίζει τις πλατφόρμες μαζικής αποστολής email σε όλο τον κόσμο να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που έχουν να κάνουν με τα email των συνδρομητών τους.  Τι σημαίνει αυτό;

Με τη νέα προστασία απορρήτου αλληλογραφίας, οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν αν θέλουν να προστατεύσουν τη δραστηριότητά τους ή όχι.

Όταν κάποιος ανοίγει για πρώτη φορά την εφαρμογή Apple Mail, θα λάβει ένα μήνυμα που θα του δίνει δύο επιλογές. Συγκεκριμένα, ο χρήστης καλείται να επιλέξει:


α) “Να προστατεύει τη δραστηριότητα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας του”


β) “Να μην προστατεύει τη δραστηριότητα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας”

Εάν επιλέξει να προστατευτεί, τότε όσοι του στέλνουν μαζικά email δε θα λαμβάνουν από το συγκεκριμένο παραλήπτη όσες πληροφορίες μπορούσαν να δουν πριν την εφαρμογή αυτών των αλλαγών.

Πότε θα ισχύσουν οι αλλαγές;


Οι αλλαγές ξεκίνησαν ήδη να εφαρμόζονται από τις αρχές του Σεπτεμβρίου και θα ολοκληρωθούν σταδιακά μέχρι τον ερχόμενο Νοέμβριο σε όλους τους χρήστες με Apple συσκευές. Συγκεκριμένα, η νέα απόφαση θα επηρεάσει τις συσκευές iOS 15, iPadOS 15 και macOS Monterey.


 
Τί θα αλλάξει στην πράξη και ποια δεδομένα θα επηρεαστούν;


 
1. Το ποσοστό ανοίγματος (Open Rate)

Το ποσοστό ανοίγματος θα επηρεαστεί, καθώς τα στατιστικά που θα προέρχονται από τους χρήστες της Apple Mail δε θα είναι ακριβή.

Για παράδειγμα, με τα μέχρι τώρα δεδομένα, εάν στείλνατε 100 email και από αυτά ανοίγονταν τα 30, τότε το ποσοστό ανοίγματος θα ήταν 30%. Αυτό όμως θα αλλάξει με τα νέα δεδομένα.

Μπορεί πλέον το ποσοστό ανοίγματος να φαίνεται ότι είναι αυξημένο, καθώς τα email του Mail App θα εμφανίζονται ως ανοιχτά, ακόμη και αν ο παραλήπτης τα αγνοήσει και δεν τα ανοίξει ποτέ.

Ουσιαστικά, το Open rate που θα εμφανίζεται θα είναι πλασματικό, οπότε δε θα πρέπει να στηρίζεστε σε αυτό για να αξιολογήσετε την επιτυχία της email καμπάνιας σας.


2. Η τμηματοποίηση της λίστας email

Πολλές φορές η δημιουργία ξεχωριστών ομάδων σε μία λίστα με email μπορεί να βασίζεται στο ποσοστό ανοίγματος.

Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να στείλετε ένα συμπληρωματικό email μόνο σε όσους συνδρομητές άνοιξαν το πρώτο. Ωστόσο, με τις αλλαγές της Apple δε θα γνωρίζετε πόσοι από τους συνδρομητές που χρησιμοποιούν το Mail App άνοιξαν πραγματικά το email σας.

Επομένως, και σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να επικεντρωθείτε σε άλλα στατιστικά στοιχεία. Θα μπορούσατε, για παράδειγμα, να στείλετε ένα συμπληρωματικό email σε όσους χρήστες έκαναν κλικ σε συνδέσμους ή κουμπιά. 

3. Το ξεκαθάρισμα των email λιστών

Συχνά, η απομάκρυνση συνδρομητών από τις λίστες με email γίνεται με βάση το πόσοι από τους συνδρομητές άνοιξαν ένα email. 

Οι αλλαγές της Apple, όμως, δεν επιτρέπουν σε όσους στέλνουν μαζικά email να έχουν πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες για συνδρομητές που χρησιμοποιούν την Apple Mail. 

Συνεπώς, για να βρείτε ποιοι χρήστες δεν αλληλεπιδρούν με την επωνυμία σας και να τους απομακρύνετε από τις email λίστες σας, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε άλλα στατιστικά. Αυτά μπορεί να είναι τα κλικ σε συνδέσμους ή κουμπιά ή το ποσοστό μετατροπών. 

4. Το ζωντανό περιεχόμενο

Το ζωντανό περιεχόμενο είναι το περιεχόμενο που ανανεώνεται τη στιγμή που ο χρήστης ανοίγει το email. Αυτή η δυνατότητα δε θα είναι διαθέσιμη για όσους χρησιμοποιούν το Mail App, καθώς η Apple θα κρατάει στην προσωρινή μνήμη της συσκευής τις εικόνες από την ώρα αποστολής του email και όχι από την ώρα ανοίγματος. Το περιεχόμενο των email, δηλαδή, θα είναι στατικό και «κολλημένο» στη στιγμή της προσωρινής αποθήκευσης. 

Σε αυτήν την περίπτωση, θα δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα με τις εικόνες που περιέχουν χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης που χρησιμοποιούνται πολύ συχνά στο email marketing για να δώσουν το χαρακτήρα του επείγοντος σε προθεσμίες για πωλήσεις, για εγγραφές ή άλλες περιπτώσεις.

Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την απόδοση της καμπάνιας σας στο www.emailsystem.app

Εικόνα: Content Pixie, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search