Digital Marketing

Η TikTok λανσάρει πρόγραμμα συνεργατών για διαφημιστές

Η TikTok στα τέλη του Ιούνη λανσάρισε την πλατφόρμα TikTok For Business για να παρέχει σε μάρκες και εμπόρους όλα τα κατάλληλα εργαλεία για να είναι πιο δημιουργικοί αφηγητές στην πλατφόρμα της και για να αλληλεπιδρά πιο αποτελεσματικά και πιο ουσιαστικά με την κοινότητά της. 

Τώρα, για να βοηθήσει τα brands να βρουν νέους τρόπους για να αλληλεπιδράσουν με την κοινότητά της και να βοηθήσουν τους εμπόρους να εκφραστούν πιο δημιουργικά, η TikTok λανσάρει το πρόγραμμα TikTok For Business Marketing Partner. Το νέο πρόγραμμα έχει διαθέσιμους δεκάδες πιστοποιημένους συνεργάτες που ειδικεύονται σε διάφορους τομείς, όπως διαχείριση καμπάνιας, δημιουργική ανάπτυξη, εφέ και μέτρηση απόδοσης.

Η Melissa Yang, Επικεφαλής των Συνεργασιών Οικοσυστήματος στο TikTok δήλωσε σχετικά: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με μερικούς από τους πιο στρατηγικούς και αξιόπιστους ηγέτες στη διαφημιστική βιομηχανία και συνεχίζουμε να δίνουμε στους έμπορους πρόσβαση σε περισσότερα εργαλεία για τη δημιουργία, τη μέτρηση και τη βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών στο TikTok."



Για το πρόγραμμα, η TikTok συνεργάζεται με περισσότερες από 20 εταιρείες, που είναι σε θέση να υποστηρίξουν τους εμπόρους με τις ανάγκες δημιουργίας, εκτέλεσης και μέτρησης της καμπάνιας τους.

Δείτε περισσότερα στη σχετική ανακοίνωση της TikTok εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τέσσερις συμβουλές για επιτυχημένο personalized marketing

- Advertorial -

Βρισκόμαστε στην εποχή τού personalized marketing. Η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και η ανάλυση των big data επιτρέπουν προσαρμοσμένες επιλογές αγορών σε κάθε πελάτη ξεχωριστά. Το αποτέλεσμα είναι μια πιο γρήγορη, ευχάριστη και ευέλικτη εμπειρία online αγοράς για τους καταναλωτές.

Τα αποτελέσματα σημαντικών διεθνών ερευνών δείχνουν ότι:

  • Οι έμποροι έχουν αύξηση έως 20% στις πωλήσεις τους όταν χρησιμοποιούν εξατομικευμένες υπηρεσίες. (Monetate)
  • Το 80% των αγοραστών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μια εταιρεία που προσφέρει προσωποποιημένες εμπειρίες. (Epsilon)
  • Το 44% των καταναλωτών δηλώνουν ότι θα αγοράσουν ξανά μετά από μια εξατομικευμένη εμπειρία αγοράς από ένα συγκεκριμένο κατάστημα. (Segment)

 

Κάνε το όπως η Amazon!

Στην Amazon κάθε στοιχείο της σελίδας έχει εξατομικευμένη πληροφορία. Αυτό επιτυγχάνεται σύμφωνα με τα στοιχεία του λογαριασμού, το ιστορικό αγορών και φαίνεται πιο ξεκάθαρα στα παρακάτω σημεία:

- Η Amazon αμέσως μας ενημερώνει ότι αυτή η σελίδα έχει γίνει personalized για εμάς με το «ΧΧΧ’s Amazon».

- Μας καλωσορίζει με ένα προσωπικό "Hello" και link στο λογαριασμό μας.

- Μας προτείνει προϊόντα που σχετίζονται με το ιστορικό περιήγησής μας.

browsing history 1

 
- Μας προτείνει προϊόντα που μπορεί να μας ενδιαφέρουν, βασισμένη στις αναζητήσεις και τις αγορές άλλων χρηστών.

amazon customers also viewed 2

also boughts.3 0jpg

- Τέλος, βλέπουμε και άλλα προϊόντα που συνήθως αγοράζονται μαζί με αυτό που μας ενδιαφέρει, δηλαδή σε bundles.

frequently bought together 4



Πώς να κάνετε personalize το e-shop σας

Βήμα 1ο: Κατανοήστε που και πως ακριβώς θέλετε να στοχεύσετε τους πελάτες σας και σε ποιο προϊόν θα έχετε μεγαλύτερο κέρδος με το personalization.

Βήμα 2ο: Κάντε την έρευνά σας σχετικά με τις διαθέσιμες τεχνολογίες personalization που υπάρχουν στην αγορά. Εμείς, σας προτείνουμε το ελληνικό προϊόν της Reccodo , η οποία προσφέρει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα personalization για το e-shop σας.
Περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες της Reccodo μπορείτε να βρείτε εδώ και να επικοινωνήσετε για ένα free trial, συμπληρώνοντας τη φόρμα που θα βρείτε εδώ.

Βήμα 3ο: Παρακολουθείστε τα αποτελέσματα της προσωποποιημένης εμπειρίας αγορών στις πωλήσεις σας. Προσαρμόστε τη στρατηγική σας, όπου χρειάζεται, για να επιτύχετε το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Βήμα 4ο: Μόλις είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τη στρατηγική σας, κλιμακώστε την υπηρεσία και στα υπόλοιπα κανάλια αγορών σας.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το https://reccodo.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Νέα συνεργασία για τη Sleed και την Absolute Bournazos

Στη Sleed ανέθεσε τη διαχείριση της digital παρουσίας του το γνωστό brand γυναικείων παπουτσιών, Absolute Bournazos.

Η Absolute Bournazos, με πάνω από 65 χρόνια εμπειρίας στο σχεδιασμό και τη δημιουργία παπουτσιών απαράμιλλης ποιότητας και υψηλής αισθητικής, εμπιστεύτηκε στη Sleed το σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής του brand σε όλα τα digital κανάλια.


Με την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών digital marketing, στόχος της Sleed είναι να βοηθήσει το brand να αναδείξει τα μοναδικά προϊόντα του με τη χρήση βέλτιστων πρακτικών, καθώς και να δώσει μια φρέσκια πνοή στο περιεχόμενο των social καναλιών του.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η πλατφόρμα Scibyl μετονομάστηκε σε Reccodo

Reccodo ονομάζεται πλέον το κλειδί που βελτιώνει την εμπειρία του καταναλωτή και αυξάνει τις πωλήσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Με διευρυμένο πελατολόγιο, αποδεδειγμένα αποτελέσματα και στόχο την επέκταση στη διεθνή αγορά, η πλατφόρμα digital marketing Scibyl της Oktabit μετονομάζεται σε Reccodo.

Η Reccodo χτίζει σχέσεις αλληλεπίδρασης με τον πελάτη και προσφέρει την ίδια εμπειρία online και οffline. Ένας virtual shop assistant για κάθε πελάτη, ο οποίος προτείνει προϊόντα (personalized product recommendations), ενισχύει την συμπληρωματική πώληση (Smart cross-sales suggestions) και κατευθύνει τον χρήστη στο προϊόν που αναζητά (Personalized search results).

Με γνώση των αναγκών της αγοράς διαχειρίζεται τη δύναμη των τεχνολογιών AI και Machine Learning και συνεχίζει να παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στους καταναλωτές των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Επισκεφθείτε το ανανεωμένο site www.reccodo.com και εξερευνήστε τις υπηρεσίες Reccodo.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

H Sleed έγινε Facebook Marketing Partner agency

Σημαντική διάκριση για τη Sleed, καθώς αποτελεί επίσημα Facebook Marketing Partner στην Ελλάδα. Η Sleed κατοχύρωσε την είσοδό της στο πρόγραμμα αυτό, καθώς κατάφερε επιτυχώς να καλύψει απαιτητικές προϋποθέσεις που είχαν τεθεί από την πλευρά του Facebook για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα συνεργατών, οι οποίες έχουν να κάνουν με την εμπειρία στη διαχείριση Facebook Ad Accounts (αριθμός και budget) και την κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης με βέλτιστο τρόπο, σύμφωνα με τα best practices του Facebook.


Μπαίνοντας πλέον στο group των Facebook Marketing Partners, η Sleed εξασφαλίζει τόσο για εκείνη όσο και για τους συνεργάτες και πελάτες της μια ευρεία γκάμα από επιπλέον οφέλη, τα οποία συντελούν σημαντικά στην καλύτερη αξιοποίηση των επιμέρους δυνατοτήτων της πλατφόρμας του Facebook.

Τα κυριότερα από αυτά είναι:

  • Dedicated αναβαθμισμένο support από την πλευρά του Facebook με agents, οι οποίοι προσφέρουν τόσο ταχύτερη αλλά και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση σε σχέση με το παρελθόν.
  • Άμεση πρόσβαση σε όλα τα νέα features & εργαλεία της πλατφόρμας αλλά και σε marketing υλικό, έτσι ώστε να μπορεί να εφαρμόζει πρώτη όλες τις καινούργιες δυνατότητες του Facebook.
  • Εξειδικευμένο εκπαιδευτικό υλικό για όλα τα μέλη της ομάδας της Sleed.

 

Η εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του Marketing Partnership program, σε συνδυασμό με το ήδη υπάρχον expertise της Digital ομάδας της Sleed, θα βοηθήσει να επιτύχουμε το μέγιστο για τους πελάτες που μας εμπιστεύονται το Social Media Ad Spent τους” δήλωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Έρχεται εντός του 2020 πρόταση για τον ψηφιακό φόρο στην Ευρώπη

Τον φόρο επί των ψηφιακών υπηρεσιών επαναφέρει άμεσα στην ατζέντα της η Ευρωπαϊκή Ένωση, μετά από την ιστορική συμφωνία για το Ταμείο Ανάκαμψης (Next Generation EU) των €750 δισ. Στον ψηφιακό φόρο, η Ένωση αναζητά έναν ίδιο πόρο, προκειμένου να χρηματοδοτήσει ένα τμήμα του φιλόδοξου “Σχεδίου Μάρσαλ”, το οποίο ενέκριναν σε μια ιστορική συμφωνία τα κράτη - μέλη της Ε.Ε.

Σύμφωνα με όσα αποφάσισε το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, από τα €750 δισ. τα €390 δισ. θα διανεμηθούν στα κράτη - μέλη μέσω επιχορηγήσεων και €360 δισ. μέσω αποπληρωτέων δανείων. Ειδικά για το πρώτο σκέλος, για την αποπληρωμή του δανείου των €390 δισ. του Ταμείου, η Ε.Ε. θα αποκτήσει νέες πηγές εσόδων.

Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Σε αυτό το πλαίσιο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει επιφορτισθεί, μεταξύ άλλων, να παρουσιάσει πρόταση για τη θέσπιση φόρου επί των ψηφιακών υπηρεσιών. Όπως ανακοινώθηκε μετά από την επίτευξη της ιστορικής συμφωνίας, η Επιτροπή θα πρέπει να έχει καταθέσει πρόταση για τον φόρο επί των ψηφιακών υπηρεσιών μέχρι τα τέλη του 2020. Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις, το μέτρο θα πρέπει να έχει εφαρμοσθεί το αργότερο μέχρι τις αρχές του 2023.

Έτερος ίδιος πόρος, που μπορεί να χρηματοδοτήσει τμήμα του Next Generation EU είναι η θέσπιση φόρου για τα μη ανακυκλώσιμα πλαστικά από τις αρχές του 2021, όπως και η θέσπιση μηχανισμού προσαρμογής στα σύνορα (ανατιμολόγηση προϊόντων, που έχουν παραχθεί μέσω πολύ ρυπογόνων διαδικασιών). Επίσης, εναλλακτικός πόρος χρηματοδότησης για το Next Generation EU θα είναι η νέα μεταρρύθμιση της αγοράς του άνθρακα. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 
 
 
To Instagram λανσάρει το δικό του marketplace

Το Instagram ανακοίνωσε την ενεργοποίηση του "Instagram Shop" στο οποίο οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν αγορές από εταιρείες και δημιουργούς. Το νέο, υποτυπώδες αρχικά, marketplace που βρίσκεται στην "Εξερεύνηση", θα είναι διαθέσιμο αρχικά μόνο στις ΗΠΑ, αλλά από την εταιρεία αναφέρουν ότι θα επεκταθεί παγκοσμίως τις επόμενες εβδομάδες.

Το Instagram Shop, επιτρέπει στους χρήστες "να ανακαλύψουν τις τελευταίες τάσεις, να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις και να κάνουν προεπισκόπηση λανσαριαμάτων, όλα σε ένα μέρος", ώστε να μπορούν στη συνέχεια να περιηγηθούν και να αγοράσουν τα προϊόντα που βρίσκουν εκεί.

Οι χρήστες στις ΗΠΑ θα μπορούν να αγοράσουν ορισμένα προϊόντα, που θα έχουν ειδική σήμανση "αγοράς" απευθείας στο Instagram, χωρίς να εγκαταλείψουν την εφαρμογή.

Αργότερα μέσα στο έτος, μια νέα καρτέλα "Shop" θα εμφανιστεί μόνιμα στη γραμμή πλοήγησης, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση στο Instagram Shop. Προς το παρόν, ωστόσο, θα είναι προσβάσιμο μόνο μέσω του "Explore".

Όλες οι αγορές που θα πραγματοποιούνται θα εξυπηρετούνται από το Facebook Pay, το οποίο θα διατεθεί τις επόμενες εβδομάδες στις ΗΠΑ. Από το Instagram αναφέρουν ότι αυτή η μέθοδος πληρωμής είναι απολύτως ασφαλής, προσφέροντας ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας που επιτρέπει στους χρήστες να προσθέσουν ένα μοναδικό PIN ή τα βιομετρικά στοιχεία της συσκευής τους, δηλαδή το Touch ή το Face ID για μεγαλύτερη ασφάλεια.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Νέο 3D format στις διαφημίσεις λανσάρει παγκοσμίως η Google

Η Google ανακοίνωσε την κυκλοφορία της νέας μορφής διαφήμισης "3D Swirl" σε όλους τους πελάτες των διαφημίσεων Display και Video 360. Μετά από μήνες δοκιμών, με τη συμμετοχή διεθνών brands όπως η Adidas, η Belvedere Vodka και η Nissan, η Google ανακοίνωσε ότι το νέο διαφημιστικό format είναι πλέον διαθέσιμο για όλους.

Το Swirl είναι μια μικρή επανάσταση στη διαδικτυακή διαφήμιση, αφού παρέχει στους διαφημιζόμενους την ευκαιρία να προβάλλουν προϊόντα σε 3D, σε κινητές συσκευές.

"Ο νέος τύπος διαφήμισης επιτρέπει στα brands να απεικονίζουν αλλαγές στη συμπεριφορά, την απόδοση της νέας τεχνολογίας, τις μοναδικές δυνατότητες του προϊόντος και πολλά άλλα", αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της Google. "Τα brands διαπιστώνουν μεγάλη επιτυχία χρησιμοποιώντας διαφημίσεις Swirl για διάφορους στόχους στις καμπάνιες τους. Συμπεριλαμβάνεται η αύξηση της προσοχής με την προβολή των χαρακτηριστικών του προϊόντος, η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και η παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας για κινητά", αναφέρεται επίσης στην ανακοίνωση.

Google BlogPost Adidas V001 1

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Τη Sleed επέλεξαν τα "Λητώ" για τη digital παρουσία των brands τους

Η νέα συνεργασία περιλαμβάνει τη διαμόρφωση της digital στρατηγικής, αλλά και τη διαχείριση όλων των digital καναλιών (Google, Facebook, Instagram) των brands Λητώ και Okaidi Greece.


Η Sleed αναλαμβάνει όλες τις ενέργειες branding και performance των δύο βρεφικών και παιδικών eshops. Μέσα από τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου, στοχευμένων ενεργειών digital marketing και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, στόχος της Sleed είναι η επικοινωνία και η προώθηση των δύο eshops, ώστε να γίνουν η πρώτη σκέψη των νέων γονιών για τις ανάγκες των μικρών τους!

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 



3 τεχνικές email marketing που ενισχύουν τις αυθόρμητες αγορές

Το email marketing είναι και θα παραμείνει ένα από τα σημαντικότερα μέσα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Μέσω του email, όχι μόνο αυξάνετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, αλλά και τις πωλήσεις σας, είτε αυτές μπορούν να πραγματοποιηθούν online, δηλαδή στο e-shop σας, είτε στο φυσικό σας κατάστημα.

Σημαντικό όμως κομμάτι των αγορών που κάνουν οι πελάτες σας είναι οι λεγόμενες αυθόρμητες αγορές ή αλλιώς παρορμητικές αγορές. Στα αγγλικά, θα συναντήσετε τους όρους impulse purchase ή impulse buying. Τι είναι, όμως, οι αυθόρμητες αγορές;

Οι αυθόρμητες αγορές συμβαίνουν, όταν ο καταναλωτής βιώνει μια ξαφνική και δυνατή επιθυμία να αγοράσει κάτι αμέσως.

Πρόκειται, δηλαδή, για αγορές που δεν έχει προγραμματίσει να κάνει αλλά τις αποφασίζει επί τόπου, εκείνη δηλαδή τη στιγμή που βλέπει το προϊόν, το οποίο τις περισσότερες φορές συνοδεύεται από μια δελεαστική προσφορά.

Για παράδειγμα, δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός πως σε πολλά σουπερμάρκετ οι σοκολάτες, οι τσίχλες, οι καραμέλες και άλλα παρόμοια είδη τοποθετούνται κοντά στα ταμεία, ακριβώς για να ενισχύσουν τις αυθόρμητες αγορές των πελατών τους.

Αξίζει να σημειώσουμε, πως οι αυθόρμητες αγορές καταλαμβάνουν το 40% των συνολικών αγορών που γίνονται online, δηλαδή στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Λαμβάνοντας υπόψη αυτό το στοιχείο, καταλαβαίνει κανείς πόσο σημαντικό είναι να προσαρμόσετε τα emails σας, έτσι ώστε να παρακινούν τους συνδρομητές σας σε αυθόρμητες αγορές.

Ποιες τεχνικές email marketing μπορείτε να ακολουθήσετε;

Επειδή ακριβώς ο στόχος σας είναι να προκαλέσετε στον καταναλωτή αυτή την ξαφνική και έντονη επιθυμία να αποκτήσει αμέσως το προϊόν ή την υπηρεσία σας, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε προσφορές στις οποίες δε θα μπορεί να αντισταθεί και να προσπεράσει τόσο εύκολα.

1. Έκτακτες προσφορές (flash sales)

Οι έκτακτες προσφορές (flash sales) είναι προσφορές που ισχύουν για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα, ενδεχομένως για λίγες μέρες ή για λίγες ώρες. Τέτοιου είδους προσφορές λειτουργούν καλύτερα όταν η έκπτωση είναι μεγαλύτερη από οποιαδήποτε συνηθισμένη σας email καμπάνια με προσφορές. Αν για παράδειγμα η έκπτωση σας σε προηγούμενα προωθητικά email ήταν στο 20%, δοκιμάστε αυτή τη φορά το 35% για τις flash sales.

Και με ποιους τρόπους θα προωθήσετε τέτοιες προσφορές στα email σας;

Α) Προσθέστε την προσφορά στο θέμα του email σας

Για να πετύχει αυτή η τεχνική περιγράψτε την έκπτωση ή την προσφορά σας στο θέμα του email σας, αναφέροντας την χρονική διάρκεια της προσφοράς (πότε ξεκινάει-πότε τελειώνει) και το ποσοστό της έκπτωσης (π.χ. 30%).

Επίσης, είναι καλό να συμπεριλάβετε λέξεις όπως δωρεάν, έκπτωση, προσφορά, κουπόνι αλλά και να δώσετε το αίσθημα του επείγοντος (π.χ. Η προσφορά λήγει σε 5 ώρες).

Διαβάστε εδώ με ποιες άλλες ψυχολογικές τεχνικές μπορείτε εύκολα να εφαρμόσετε στα email σας για να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα και συνεπώς περισσότερες πωλήσεις!

Β) Στείλτε ένα δεύτερο email υπενθύμισης σε αυτούς που δεν έκαναν ακόμα κάποια αγορά, αλλά άνοιξαν το πρώτο email σας.

Τα email υπενθύμισης είναι μια πολύ καλή τακτική, ειδικότερα στην περίπτωση που τελειώνει κάποια προσφορά, καθώς μπορούν να ωθήσουν τους καταναλωτές να κάνουν αυθόρμητες αγορές της τελευταίας στιγμής.

Δείτε τις υπόλοιπες τεχνικές email marketing στο emailsystem.app.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search