Πανευρωπαϊκή διάκριση της Generation Y – International eBusiness Hub στα IAB MIXX Awards Europe 2021 και συγκεκριμένα στην κατηγορία Search Advertising, όπου αναγνωρίστηκε ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες της Ευρώπης.
Μετά την κατάκτηση του χρυσού βραβείου στα IAB MIXX Awards 2021 νωρίτερα φέτος, επίσης από ευρωπαϊκή κριτική επιτροπή, η IAB Europe ανακοίνωσε πως η Generation Y ανήκει στις κορυφαίες εταιρείες του Search Advertising, καθώς έλαβε διάκριση με την καμπάνια «Performance in a Box».
Πρόκειται για τη στρατηγική performance marketing που σχεδίασε και υλοποίησε για τον συνεργάτη της, Box Pharmacy, η οποία είχε εξαιρετικά αποτελέσματα στο return on investment (ROI) του www.boxpharmacy.gr.
«Για ακόμη μία φορά, η στρατηγική μας να δημιουργούμε ανάπτυξη στους πελάτες μας μέσα από την τεχνογνωσία μας και τη συλλογική δουλειά, αναγνωρίζεται όχι μόνο από τους ίδιους, αλλά και από την κοινότητά μας διεθνώς. Συγχαρητήρια στην ομάδα και δεσμευόμαστε για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, τόσο στην ήδη πολυβραβευμένη αυτή συνεργασία, όσο και στο σύνολο των πελατών μας», δήλωσε η Head of Marketing Generation Y, Βασιλική Ζαχαρέλη.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η γαλλική αρχή ανταγωνισμού, L'Autorité de la concurrence, επέβαλε πρόστιμο 220 εκατομμυρίων ευρώ στη Google, σε μια υπόθεση που αφορά στα online διαφημιστικά εργαλεία της, όπου διαπιστώθηκε κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της στην αγορά που έχει για διακομιστές διαφημίσεων, για online εκδότες και εφαρμογές για κινητά.
Η γαλλική Αρχή ξεκίνησε την έρευνα πριν από 2 χρόνια, μετά από παράπονα από αρκετούς Γάλλους εκδότες.
Από την Αρχή ανακοινώθηκε ότι η Google "δεν αμφισβητεί τα πραγματικά περιστατικά της υπόθεσης", έχει ζητήσει διευθέτηση του θέματος και πρότεινε τροποποιήσεις "διαλειτουργικότητας" που έχει αποδεχθεί η ρυθμιστική αρχή και οι οποίες θα αποτελέσουν δεσμευτικό μέρος της απόφασης.
Aυτή η δράση για τη διερεύνηση των πολύπλοκων αλγοριθμικών διαφημιστικών δημοπρασιών της Google, χαρακτήρισε από τη γαλλική Αρχή πρώτη παγκοσμίως.
Η Πρόεδρος της γαλλικής Αρχής, Isabelle de Silva δήλωσε σχετικά: "Η απόφαση για την επιβολή κυρώσεων στη Google έχει πολύ ιδιαίτερο νόημα, επειδή είναι η πρώτη απόφαση στον κόσμο που εξετάζει τις σύνθετες αλγοριθμικές διαδικασίες που εφαρμόζονται. Τις δημοπρασίες μέσω των οποίων λειτουργεί η διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε ιδιαίτερα γρήγορα, αποκάλυψε τις διαδικασίες με τις οποίες η Google, βασιζόμενη στη σημαντική δεσπόζουσα θέση της στους διακομιστές διαφημίσεων για ιστότοπους και εφαρμογές, ευνοήθηκε σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, τόσο σε διακομιστές διαφημίσεων όσο και σε πλατφόρμες SSP. Αυτές οι πολύ σοβαρές πρακτικές τιμωρούσαν τον ανταγωνισμό στην αναδυόμενη αγορά διαφημίσεων στο διαδίκτυο και επέτρεψαν στη Google όχι μόνο να διατηρήσει αλλά και να αυξήσει τη δεσπόζουσα θέση της. Αυτή η κύρωση και αυτές οι δεσμεύσεις θα επιτρέψουν την αποκατάσταση ισότιμων όρων ανταγωνισμού για όλους τους παίκτες και την ικανότητα των εκδοτών να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον διαφημιστικό τους χώρο".
Εκπρόσωπος της Google που κλήθηκε για σχόλιασμό της απόφασης από το techcrunch παρέπεμψε σε ένα blog post, όπου η Maria Gomri, νομική διευθύντρια της Google Γαλλίας, περιγράφει την υπόθεση.
Εικόνα: Brett Jordan, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Sleed, στα πλαίσια της πολυετούς δράσης της για επιμόρφωση σε θέματα Digital Marketing, ξεκινά μια σειρά Live Webinars, αναλύοντας τα πιο up-to-date θέματα από τους έμπειρους εκπαιδευτές της.
Την αρχή θα κάνει ο Στέλιος Ηλιάκης, CEO της Sleed, με θέμα "E-commerce: Η ματιά ενός ειδικού μέσα από την κλειδαρότρυπα" στις 10/6 και ώρα 15:30-18:30. Στο Webinar θα αναλυθεί ένα πραγματικό case εισαγωγής ενός νέου πελάτη στον κόσμο του e-commerce, απαντώντας σε όλα τα καίρια ερωτήματα και δημιουργώντας live ένα Business Plan με τα σημαντικότερα σημεία για ένα επιτυχημένο e-commerce έργο.
Στα Sleed Academy Webinars οι συμμετέχοντες θα μπορούν να παρακολουθήσουν live το Webinar στο οποίο θα εγγραφούν, ενώ θα τους δίνεται η δυνατότητα να το ξαναδούν σε 2ο χρόνο, μαγνητοσκοπημένο, on-demand όποτε αυτοί το θελήσουν.
Ο Στέλιος Ηλιάκης CEO της Sleed δήλωσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το νέο αυτό μας εγχείρημα. Η Sleed εδώ και πολλά χρόνια προσπαθεί να φέρει στο επίκεντρο το κομμάτι της επιμόρφωσης του Digital κλάδου και το Sleed Academy Webinars ήρθε για να προσθέσει ένα ακόμα κομμάτι σε αυτό το εκπαιδευτικό παζλ.”
Η συμμετοχή στα webinars πραγματοποιείται κάνοντας εγγραφή στο webinars.sleed.com. Το εγχείρημα απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες του χώρου που θέλουν να εξελίξουν τις γνώσεις τους γύρω από το e-business, όσο και σε νέους digital enthusiasts που ενδιαφέρονται να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο Digital Marketing.
Μοιραστείτε τό άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Sitecore, παγκόσμιος ηγέτης λογισμικού διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου, ανακοινώνει σήμερα την ολοκλήρωση της διαδικασίας εξαγοράς της Moosend, της πλατφόρμας SaaS-based υπηρεσιών αυτοματοποίησης marketing, που έχει έδρα στο Λονδίνο. Η εξαγορά της ελληνικής start-up Moosend αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την περαιτέρω εκπλήρωση του πλάνου της Sitecore να μετατραπεί σε μια SaaS-based πλατφόρμα ψηφιακής εμπειρίας, ικανή να υποστηρίξει ακόμη και τις πιο εξειδικευμένες ψηφιακές εμπειρίες.
Η ολοκλήρωση της εξαγοράς, η οποία αποτελεί μέρος ενός φιλόδοξου πλάνου ανάπτυξης, ύψους 1,2 δισ. δολ., που βρίσκεται σε εξέλιξη, έρχεται να συμπληρώσει τις υπηρεσίες της Sitecore και να ενισχύσει τις απαιτήσεις εξατομίκευσης των σύγχρονων επιχειρήσεων, με την ενσωμάτωση της cloud-native, API-first πλατφόρμας αυτοματοποίησης marketing της Moosend.
Επιπλέον, η πλατφόρμα της Moosend θα περιλαμβάνει συμπληρωματικές λειτουργίες eCommerce, οι οποίες, παράλληλα με την πρόσφατη εξαγορά των Four51 και Boxever, θα προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη δυναμική για την απρόσκοπτη παροχή στοχευμένων και εστιασμένων στην αύξηση εσόδων εκστρατειών σχετικές με την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών, την σύσταση προϊόντων και τα σενάρια προώθησης.
Με την κλείσιμο της συναλλαγής, η στελεχιακή ομάδα της Moosend, με επικεφαλής τον CEO της Γιάννη Ψαρρά, θα ενταχθεί στην οικογένεια της Sitecore, επιβλέποντας την τεχνολογική ενσωμάτωση και υποστηρίζοντας τους πελάτες και τους συνεργάτες της εταιρείας κατά τη μετάβαση.
Η Sitecore σκοπεύει επίσης να επενδύσει και να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο στην Ελλάδα, από όπου ξεκίνησε την πορεία της η Moosend και μέσα στα άμεσα σχέδιά της είναι να αυξήσει το προσωπικό της στη χώρα μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Επίσημο διάλογο με το TikTok για την επανεξέταση των εμπορικών πρακτικών και των πολιτικών του, σχετικά με παραβιάσεις των δικαιωμάτων των καταναλωτών, ξεκινά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η κίνηση της Επιτροπής έρχεται μετά από προειδοποίηση του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC) στις αρχές του τρέχοντος έτους, για πιθανή παραβίαση των δικαιωμάτων των καταναλωτών.
Στους τομείς ιδιαίτερης ανησυχίας περιλαμβάνονται κρυφές τεχνικές μάρκετινγκ, καθώς και επιθετικές διαφημιστικές τεχνικές, που απευθύνονται σε παιδιά. Επίσης, υπό διερεύνηση βρίσκονται και ορισμένοι συμβατικοί όροι στις πολιτικές του TikTok, που θα μπορούσαν να θεωρηθούν πως προκαλούν σύγχυση και είναι παραπλανητικοί για τους καταναλωτές.
Το TikTok έχει στη διάθεσή του ένα μήνα για να απαντήσει και να συνεργαστεί με την Επιτροπή και τις Αρχές προστασίας των καταναλωτών, υπό την καθοδήγηση της σουηδικής υπηρεσίας καταναλωτών και της ιρλανδικής επιτροπής ανταγωνισμού και προστασίας των καταναλωτών.
“Η τρέχουσα πανδημία επιτάχυνε περαιτέρω την ψηφιοποίηση. Αυτή η εξέλιξη έχει δημιουργήσει νέες ευκαιρίες, αλλά και νέους κινδύνους, ιδίως για τους ευάλωτους καταναλωτές. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση απαγορεύεται η στόχευση παιδιών και ανηλίκων με συγκαλυμμένη διαφήμιση, όπως διαφημιστικά banner σε βίντεο. Ο διάλογος, που ξεκινούμε σήμερα, αναμένεται να βοηθήσει το TikTok να συμμορφωθεί με τους κανόνες της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών”, σχολίασε ο Επίτροπος Δικαιοσύνης, κ. Ντιντιέ Ρεντέρς.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr
Εικόνα: Solen Feyissa, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το email marketing αποτελεί ένα πολύ δυνατό εργαλείο στα χέρια του ιδιοκτήτη μιας επιχείρησης με την προυπόθεση να το χρησιμοποιήσει σωστά. Μία πολύ έξυπνη τεχνική που μπορείτε να αξιοποιήσετε για να κάνετε πιο αποδοτικό το email marketing και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, είναι η τεχνική του Upselling, η οποία χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό και στα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Τι είναι το Upselling;
Είναι μία δυναμική τεχνική πώλησης που παρακινεί τους πελάτες σας να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα από αυτά που σκόπευαν αρχικά, μέσω της πρότασης για αγορά άλλων (συνήθως ακριβότερων) εκδόσεων του προϊόντος που βλέπουν ή έχουν τοποθετήσει στο καλάθι των αγορών τους. Ουσιαστικά, πρόκειται για προϊόντα ίδιου ή παρόμοιου τύπου με αυτά που σκοπεύει ο πελάτης να αγοράσει.
Για παράδειγμα, εάν ο πελάτης σας θέλει να αγοράσει μία τηλεόραση με τιμή κοντά στα 500 ευρώ, τότε εσείς μπορείτε να του στείλετε ένα σχετικό email στο οποίο θα του προτείνετε τηλεοράσεις με παρόμοια ή λίγο υψηλότερη τιμή από τα €500, αλλά με καλύτερα ή επιπλέον χαρακτηριστικά, προκειμένου να προβεί τελικά στην αγορά ενός ακριβότερου προϊόντος.
Για την καλύτερη προώθησή τους, μπορείτε στο email που θα φτιάξετε να χρησιμοποιήσετε φράσεις όπως, «Θα σου προτείναμε αυτό…», «Ρίξε μια ματιά και στις παρακάτω προτάσεις» «Άλλοι πελάτες αγόρασαν», «Σχετικά προϊόντα», «Εναλλακτικά δες».
Πότε να στείλω ένα Upselling email;
α. Μετά την ολοκλήρωση μιας αγοράς. Για παράδειγμα, αν κάποιος αγοράσει ένα ζευγάρι μπότες, μπορείτε να του προτείνετε μέσω email παρόμοια ζευγάρια με κοινά χαρακτηριστικά και σε κοντινή τιμή με το προιόν που έχει επιλέξει ήδη, ή και με επιπλέον έκπτωση, ώστε να προβεί σε επιπλέον αγορά.
β. Μετά την προσθήκη και την εγκατάλειψη ενός προίοντος στο καλάθι. Σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε για το λεγόμενο email εγκατάλειψης, στο οποίο μπορείτε να συμπεριλάβετε και Upselling προιόντα. Αυτά αφορούν χρήστες, οι οποίοι τοποθέτησαν προϊόντα στο καλάθι αγορών και κατόπιν εγκατέλειψαν το e-shop, πριν ή και κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ολοκλήρωσης της αγοράς. Δείτε περισσότερα για το email εγκατάλειψης εδώ.
β. Στο τέλος μιας δωρεάν δοκιμής. Μπορείτε να στείλετε ένα Upselling email στην περίπτωση που κάποιος πελάτης πλησιάζει στο τελός της δωρεάν δοκιμής μιας υπηρεσίας σας, ή αν η συνδρομή του έχει λήξει και απαιτείται ανανέωση. Σε αυτή την περίπτωση, θα ήταν σκόπιμο να του κάνετε μια έκπτωση, ώστε να προχωρήσει άμεσα στην ανανέωση της συνδρομής.
Δείτε περισσότερα στο www.emailsystem.app
Εικόνα: HalGatewood.com, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σε λίγο περισσότερο από μια δεκαετία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναδειχθεί ως ο νούμερο ένα τρόπος των επιχειρήσεων να συνδεθούν με τους καταναλωτές, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που διεξήγαγε η Sprout Social, μια εταιρεία ακρόασης και ανάλυσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Πάνω από το 70% των επιχειρήσεων που ερωτήθηκαν βασίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αφοσίωση των πελατών, σε σύγκριση με το 61% που βασίζεται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το 27% στις διαφημίσεις τηλεόρασης/ραδιοφώνου και το 24% στις έντυπες διαφημίσεις.
Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 καταναλωτές και 250 στελέχη επιχειρήσεων, διαπίστωσε ότι το 91% των στελεχών επιχειρήσεων σχεδιάζουν να αυξήσουν τους προϋπολογισμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα επόμενα τρία χρόνια, καθώς οι καταναλωτές βασίζονται όλο και περισσότερο στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης για να μάθουν για μάρκες ή εταιρείες (55%), ιδίως οι νεαρότεροι καταναλωτές της GenZ και οι Millennials. Για το 35% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν τον κύριο τρόπο που μαθαίνουν για νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες.
Η πίστη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένει αμετάβλητη μεταξύ των στελεχών επιχειρήσεων που ρωτήθηκαν, με πάνω από το 80% από αυτούς να εμπλέκονται σε επιχειρήσεις απευθείας προς καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένης της λιανικής.
Το δείγμα προήλθε από εταιρείες όλων των μεγεθών, με λιγότερους από 200 υπαλλήλους (42%) 200 έως 999 (20%) και πάνω από 1.000 (38%), σχεδόν το 90% των στελεχών επιχειρήσεων συμφωνούν ότι εταιρείες που δεν επενδύουν σε marketing μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα μείνουν πίσω και το 62% συμφωνεί ότι οι μάρκες και οι εταιρείες που δεν έχουν ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν θα είναι σε θέση να επιτύχουν μακροπρόθεσμα.
Ωστόσο, η πίστη τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αντιστοιχεί με την εμπειρία τους από τη χρήση τους. Λιγότερες από τις μισές εταιρείες περιγράφουν τις στρατηγικές κοινωνικών μέσων ως «πολύ αποτελεσματικές» για την ενίσχυση της εικόνας της μάρκας, την αύξηση της αναγνωρισιμότητας, την αύξηση των πωλήσεων και της πελατειακής βάσης. Επιπλέον, δεν αισθάνονται υπερβολική αυτοπεποίθηση για τις τρέχουσες στρατηγικές κοινωνικών μέσων της εταιρείας τους.
Δείτε περισσότερα στο https://thetotalbusiness.com
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Παρόλο που το 2020 ήταν το πιο απογοητευτικό έτος για τις διαφημιστικές δαπάνες παγκοσμίως, θα μπορούσε να ήταν χειρότερο. Στην πραγματικότητα, οι τελικοί αριθμοί ξεπέρασαν τις απαισιόδοξες μεσοπρόθεσμες προβλέψεις.
Πριν από την πανδημία, το eMarketer είχε προβλέψει ότι οι διαφημιστικές δαπάνες παγκοσμίως θα αυξηθούν κατά 7% σε ετήσια βάση το 2020. Εν μέσω κρίσης, η πρόβλεψη που είχε δώσει ήταν ύφεση στο -4,5%. Εν τέλει, μέχρι το τέλος του έτους, οι παγκόσμιες διαφημιστικές δαπάνες είχαν μειωθεί κατά μόλις 1,2%.
Λόγω κυρίως της απρόσμενης πτώσης του 2020, προβλέπουμε ότι οι συνολικές δαπάνες για διαφημίσεις θα αυξηθούν το 2021, καθώς οι όλο και πιο σταθερές κοινωνικοοικονομικές συνθήκες οδηγούν σε ρυθμό αύξησης της τάξης του 15%. Όσον αφορά στις δαπάνες ψηφιακών διαφημίσεων, το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 20,4%.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 2020 οι διαφημιστικές δαπάνες σε παραδοσιακά Μέσα υπέστησαν τις μεγαλύτερες απώλειες υπό το βάρος της πανδημίας. Τα ποσά που ξοδεύτηκαν σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαφημίσεις σε εξωτερικούς χώρους, εφημερίδες και άλλες εκτυπωμένες μορφές, μειώθηκαν κατά 15,7% παγκοσμίως το 2020. Πριν την πανδημία, η πρόβλεψη αφορούσε μια πολύ ήπια μείωση, της τάξης του 0,2%.
Για τα ψηφιακά κανάλια, η ιστορία ήταν αντίθετη. Οι παγκόσμιες δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις σχεδόν ταιριάζουν με τις προ-πανδημικές προβλέψεις του eMarketer για το 2020, παρά τις ιστορικές οικονομικές αναταράξεις. Τον Φεβρουάριο του 2020, προβλεπόταν ετήσια αύξηση 13,6% ενώ το τελικό ποσοστό ήταν πολύ κοντά στην πρόβλεψη, φτάνοντας στο 12,7%.
Τα ποσά σε δισ. δολάρια διαφημιστικής δαπάνης σε ψηφιακά μέσα (μπάρες) το ποσοστό τους στο σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης (μπλε γράφημα) και η ετήσια ανάπτυξη (κόκκινο γράφημα).
Η εκπληκτική ανθεκτικότητα της ψηφιακής διαφήμισης το 2020 δε σημαίνει ότι η βιομηχανία δεν επηρεάστηκε από την πανδημία. Στην πραγματικότητα, το πλαίσιο του ψηφιακού διαφημιστικού χώρου άλλαξε δραματικά καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους. Όμως, παρά τις ζυμώσεις και τις αλλαγές που προέκυψαν εξαιτίας της πανδημίας, το αποτέλεσμα ήταν ταυτόσημο σχεδόν με την πρόβλεψη.
Λόγω της αυξημένης ζήτησης για παραδοσιακή διαφήμιση, καθώς και της αύξησης των διαφημιστικών δαπανών που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο και των διαφημίσεων στα κοινωνικά μέσα, αναμένεται ρυθμός αύξησης - ρεκόρ για φέτος. Επιπλέον, η τάση για τις μελλοντικές δαπάνες έχει επίσης μετατοπιστεί σε θετικότερα νούμερα, χάρη στην απροσδόκητη ανθεκτικότητα των δαπανών στις ψηφιακές διαφημίσεις το 2020.
Οι συνολικές διαφημιστικές δαπάνες παγκοσμίως θα φτάσουν τα 747,67 δισεκατομμύρια δολάρια, με ρυθμό ανάπτυξης 15% - τον υψηλότερο της τελευταίας δεκαετίας. Μέχρι το τέλος του 2024, οι δαπάνες θα φτάσουν σχεδόν το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια - ενώ το ορόσημο των 500 δισ. δολαρίων ξεπεράστηκε μόλις το 2016.
Εικόνα: Lukas Blazek, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
To YouTube παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα βραβεία YouTube Works, σε συνεργασία με την Kantar, στα οποία διακρίθηκαν οι καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες του YouTube για την περίοδο 2019-2020.
Μέσα από θεματικές όπως οι κοινωνικές εντάσεις, η ισότητα των φύλων, η φιλανθρωπία, τα αδέσποτα ζώα, η κωμωδία ή ακόμα και από μια σκέτη, ολόλευκη οθόνη, οι δημιουργοί πίσω από τις καλύτερες καμπάνιες της χρονιάς κατάφεραν να εντυπωσιάσουν τόσο την κριτική επιτροπή όσο και το κοινό του διαδικτύου.
Το έργο της επιλογής ανέλαβαν καταξιωμένοι επαγγελματίες του χώρου της επικοινωνίας, αναδεικνύοντας τις καλύτερες καμπάνιες μέσα από 93 αιτήσεις. Ύστερα από δύο γύρους αξιολόγησης επιλέχθηκαν οι νικητές στις κατηγορίες βραβείων, με την καθεμία να αποτυπώνει το αντίκτυπο του YouTube στα επιχειρηματικά αποτελέσματα του εκάστοτε brand ή εταιρείας.
Έτσι, στο πλαίσιο της διαδικτυακής παρουσίασης, με οικοδεσπότες την Ζέτα Μακρυπούλια και τον Διονύση Ατζαράκη, επαγγελματίες του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, αναγνωρίστηκαν για τα σπουδαία έργα τους που άγγιξαν και εντυπωσίασαν το κοινό του YouTube.
Λίστα νικητών
- GRAND PRIX – Lacta & Ogilvy και Carat – “Act for Love”
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=L6-8waUVHRc"]
- Best Media Strategy – IKEA & Ogilvy – “Love Story”
- Best Breakthrough Advertiser – NAK Shoes & Relevance Digital Agency – “#truestory”
- Best Audience Insight – Action Aid & ΜcCann και UM – “Όλα τα δώρα”
- Best YouTube Integration – Cosmote & Ogilvy και Mindshare – “Robogirl”
- Best Creative Work – IKEA & Ogilvy – «Λευκή οθόνη»
- Best use of YouTube for performance marketing - IKEA & Ogilvy – «Λευκή οθόνη»
- Best long-term use of YouTube – Cosmote & Ogilvy και Mindshare – «Εκπαιδευτική ρομποτική»
Το YouTube παραμένει υψηλά στις προτιμήσεις των Ελλήνων ως μέσο ψυχαγωγίας και κατανάλωσης περιεχομένου. Η διοργάνωση αυτή υπογραμμίζει τη σημασία του μέσου στην ελληνική αγορά και τιμά τα δημιουργικά μυαλά που δημιουργήσαν μερικές από τις πιο αξέχαστες καμπάνιες.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διοργάνωση καθώς και τους νικητές των φετινών βραβείων μπορείτε να βρείτε εδώ
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Mε απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Σάββατο 15 Μαΐου το 6ο Delphi Economic Forum, το οποίο και φέτος διεξήχθη στο Ζάππειο με ψηφιακή παρακολούθηση.
Για ακόμα μια χρονιά, η Official Digital Partner Generation Υ – International eBusiness Hub έδωσε ηχηρό παρόν στο μεγαλύτερο forum της νοτιοανατολικής Ευρώπης που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Α.Ε. Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου και που τα τελευταία χρόνια όχι απλά μεταφέρει και σχολιάζει τις παγκόσμιες εξελίξεις της διεθνούς οικονομίας και επιχειρηματικότητας αλλά σε ένα σημαντικό βαθμό τις επηρεάζει.
Έχοντας αναλάβει εξολοκλήρου την ψηφιακή προώθηση και κάλυψη του σημαντικού διεθνούς θεσμού, η Generation επιστράτευσε μία πολυπληθή ομάδα experts του ψηφιακού κλάδου για να υπερκαλύψει τις τεράστιες απαιτήσεις της ποιοτικής και αποτελεσματικής ζωντανής του κάλυψης στα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα: Linkedin, Twitter, Facebook, Instagram.
Η εξειδικευμένη ομάδα της ελληνικής πολυεθνικής eBusiness με περισσότερα από 700 custom εικαστικά που κατέκλυσαν τα Social Media και συγκεκριμένη στρατηγική στόχευσης, έφτασε το επίσημο hashtag #delphiforum στις πρώτες θέσεις των trends μέσα σε τρεις μόλις ώρες από την έναρξη του forum. Συνολικά υπήρξαν περισσότερες από 13.500 αναφορές στον παγκόσμιο ιστοχώρο, αυξημένες κατά 125% σε σχέση με πέρυσι.
Στον εντυπωσιακό απόηχο του 6ου Delphi Economic Forum, συνέβαλε χωρίς αμφιβολία η συνολική στρατηγική online επικοινωνίας που εφάρμοσε η Generation Y πριν την πραγματοποίηση του event, με δυναμικό Performance marketing που προσέλκυσε περισσότερους από 10.500 συμμετέχοντες, με συνεπές και ουσιαστικό social media content σχετικό με τη θεματολογία των ομιλιών του forum. Επιπλέον, με έρευνα ικανοποίησης των χορηγών και συμμετεχόντων καθώς και συμβουλευτική, με στόχο τη βελτίωση της ίδιας της διοργάνωσης την επόμενη χρονιά, η Generation Y καλύπτει ολιστικά τις ψηφιακές ανάγκες προβολής του φόρουμ.
Τέλος, αξιοσημείωτη υπήρξε για ακόμα μία χρονιά η συμμετοχή του CEO της Generation Y, κ. Αναστάσιου Σπανίδη ως ομιλητή στο forum, ο οποίος μοιράστηκε με κορυφαίους Έλληνες business leaders τη διορατικότητα και τα πολύτιμα insights του ως έμπιστος σύμβουλος ψηφιακού μετασχηματισμού, κατά τη διάρκεια του section “E-COMMERCE AND THE REAL ECONOMY”, το οποίο διεξήχθη την Παρασκευή 14/5.
Πιο συγκεκριμένα συμμετείχε στο ίδιο section με τους κκ Άκη Γιούχα, COO της Optima Bank, Σάββα Τορτοπίδη, Chief Digital Officer της Masoutis S.A., Μίκη Παπακυριακού, CEO Asics Greece, Κατερίνα Παπαϊωάννου, Owner & COO της Lapin House SA. Ο κος Σπανίδης έδωσε μάλιστα την είδηση ότι «η Generation Y φέρνει στην Ελλάδα κατ’ αποκλειστικότητα την πιο σύγχρονη μηχανή αναζήτησης και personalization για e-commerce, η οποία δεν είναι άλλη από τη γαλλική Algolia, με την οποία το κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα θα μπορεί να διαθέτει προσωποποιημένο περιεχόμενο και εμφάνιση, προσαρμοσμένο σε κάθε επισκέπτη του»!
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77