Digital Marketing

Κάντε branding για ένα επιτυχημένο e-shop

Μέρος 2ο

Στο προηγούμενο άρθρο για το σωστό branding μιλήσαμε για τη σημασία του να έχεις «μαγέψει» τον επισκέπτη του eshop σου πριν αυτός το επισκεφθεί και πως το branding θα βοηθήσει τη μάρκα σου έτσι ώστε όταν κάποιος αναζητά ένα προϊόν να το αναζητά με το όνομα της μάρκας σου. Να έχει δηλαδή ταυτίσει στο μυαλό του το προϊόν με το όνομά σου.

Είπαμε επίσης πως το πρώτο βήμα είναι να ορίσεις το κοινό που θέλεις να προσεγγίσεις και μετά να «ζωγραφίσεις» μια εικόνα (να πεις μια ιστορία) για τη μάρκα σου η οποία θα «μιλάει» στην καρδιά και στο μυαλό του καταναλωτή. Μια ιστορία που μέσω της μάρκας σου θα τον βάζει στο επίκεντρο και θα κάνει τη ζωή του καλύτερη.

Κλείνοντας το πρώτο μέρος, μιλήσαμε ακόμη για τη σημασία των social media στο να πει και να διαδώσει μια μάρκα την ιστορία της, με τον απεριόριστο χωροχρόνο που μας δίνουν για να αναρτήσουμε κείμενα, εικόνες και video.

Έχεις λοιπόν βάλει κάτω τα συστατικά για να χτίσεις τη μάρκα σου (όνομα, λογότυπο, χαρακτηριστικά, προσωπικότητα, αξίες, οφέλη), έχεις συντονίσει τα φυσικά σου καταστήματα με την παραπάνω εικόνα, επιλέγοντας και εκπαιδεύοντας το προσωπικό, βάζοντας τις σωστές διαδικασίες και διαμορφώνοντας το περιβάλλον του καταστήματος.

Έχεις επίσης δημιουργήσει το κατάλληλο περιεχόμενο και μέσα από τα social media, την digital διαφήμιση και το email marketing έχεις φέρει τον υποψήφιο πελάτη στο e-shop σου.

Αν νομίζεις πως η δουλειά σου τελείωσε, είσαι γελασμένος! Το ότι τον έφερες δεν σημαίνει ότι θα αγοράσει.

Τι θα πρέπει να κάνεις για να νοιώσει ο επισκέπτης του e-shop σου ότι ήρθε στο σωστό μέρος και, όχι μόνο να προχωρήσει σε αγορά αλλά να γίνει και πιστός πελάτης;

Βήμα 1ο: φρόντισε το εικαστικό μέρος του eshop σου να «δένει» και να τονίζει την προσωπικότητα της μάρκας σου

Δώσε προσοχή στη φωτογράφιση. Η φωτογράφιση χωρίζεται σε δύο μέρη: τη φωτογράφιση των προϊόντων (προϊοντική) και την marketing φωτογράφιση – αυτή δηλαδή που συμβάλει στην «αφήγηση» της ιστορίας της μάρκας σου και εμπνέει τον καταναλωτή. Δώσε επίσης προσοχή στα χρώματα, την γραμματοσειρά τα οποία πρέπει να «δένουν» με την εικόνα που έχεις χτίσει για τη μάρκα σου. Και φυσικά φρόντισε το layout (μην ξεχάσεις να τσεκάρεις και την mobile μορφή) ώστε να «ξεδιπλώσεις» στον επισκέπτη όλη την εικόνα και να τον βοηθήσεις να οδηγηθεί βήμα – βήμα στην αγορά.

Για παράδειγμα, αν πουλάς πολυτέλεια, μην «στοιβάζεις» πολλά προϊόντα το ένα δίπλα στο άλλο, άφησε αρκετό λευκό χώρο, διάλεξε μια κομψή αλλά όχι δυσανάγνωστη γραμματοσειρά, και πρόσεξε, όχι μόνο την ποιότητα των φωτογραφιών αλλά και το styling.

Βήμα 2ο:  κάνε το eshop σου πρωτότυπο και αυθεντικό

Είναι η συνέχεια του πρώτου βήματος. Ένα πρωτότυπο και αυθεντικό e-shop έχει στο επίκεντρό του το design και το layout. Ένα πραγματικά πρωτότυπο e-shop, είτε θα βγει από το «χέρι» ενός γραφίστα, είτε από ένα νέο, φρέσκο template το οποίο θα «πειράξει» ο γραφίστας. Προσοχή όμως: το e-shop μας θέλουμε να είναι πρωτότυπο και διαφορετικό αλλά να μην ξεφεύγει από αυτά που πρεσβεύει η μάρκα σου. Αντιθέτως, να τα ενισχύει. Τα χρώματα, η γραμματοσειρές και το layout θα πρέπει να ενισχύουν την εικόνα της μάρκας σου, όχι απλά να είναι «όμορφα και διαφορετικά». Το ίδιο και οι εικόνες και τα videos

Δες για παράδειγμα την διαφορά μεταξύ τριών γνωστών εταιρειών αθλητικών προϊόντων, μια ανθρωποκεντρική, μια περιβαλλοντική και μια προϊοντική.

Πέρα όμως από το προφανές αυτό συστατικό της εμφάνισης, το πρωτότυπο e-shop θα πρέπει να περιέχει και την ιστορία και τις αξίες της μάρκας σου και πως αυτές εκφράζονται μέσα από κοινωνικές δράσεις (αν έχεις μηδέν κοινωνικές δράσεις έχεις ήδη αργήσει).

Βήμα 3ο: φρόντισε ώστε το eshop σου να «μιλάει τη γλώσσα» των πελατών σου

Πως θα περιέγραφες ένα γυναικείο look;

Θα έκανες απλή παράθεση της σύνθεσης, θα περιέγραφες το προϊόν ή θα ανέφερες και τις περιστάσεις που μπορεί να φορεθεί; Η γλώσσα θα ήταν ουδέτερη (π.χ. «για όλες τις ώρες της ημέρας» ή «για άνεση και κομψότητα) ή «πικάντικη» (π.χ. «για να σας ερωτευτεί από το πρώτο ραντεβού»)

Τί τίτλο θα έβαζες στα κουμπιά του e-shop; «Αγορά», «Το θέλω» ή «Πάμε Ταμείο»; Η χρήση του σωστού λεξιλογίου, ύφους και τόνου, θα κάνει τον επισκέπτη να δεθεί ακόμη περισσότερο με τη μάρκα σου.

Η δουλειά σου όμως με το περιεχόμενο δεν τελειώνει στις περιγραφές των προϊόντων και τους τίτλους στα κουμπιά του e-shop.

Υπάρχει ένα «μαγικό» εργαλείο το οποίο ονομάζεται ”blog” και στο οποίο θα δημιουργήσετε και να αναρτήσετε άρθρα μια με δύο φορές το μήνα, τα οποία θα μιλούν για τις ανάγκες των πελατών σου και θα δίνουν λύσεις (που δεν θα προϋποθέτουν απαραίτητα την αγορά των προϊόντων σου).

Πουλάς αθλητικά είδη; Τα άρθρα θα μιλούν για την υγεία, την διατροφή, την δίαιτα, tips για την καταπολέμηση της αϋπνίας και γενικά άρθρα που σχετίζονται με την διατήρηση της καλής φυσικής κατάστασης.

Πουλάς αξεσουάρ για μηχανές; Φτιάξε άρθρα για ωραίες διαδρομές στην Ελλάδα και το εξωτερικό, για τη σωστή συντήρηση της μηχανής, ή tips για ασφαλή οδήγηση.

Βήμα 4ο: Δώσε μεγάλη προσοχή στην εξυπηρέτηση των πελατών σου

Το «συστατικό» αυτό μπορεί να «δημιουργήσει» έναν πελάτη ακόμη και αν τα υπόλοιπα συστατικά του e-shop σου είναι μέτρια ή να διώξει ένα πελάτη ακόμη κι αν τα υπόλοιπα συστατικά είναι άψογα.  Όταν ο επισκέπτης ενός e-shop δει ξεκάθαρες χρεώσεις, όρους επιστροφής και τρόπους πληρωμής, απαντήσεις σε όλες του τις ερωτήσεις στη σελίδα FAQ, άμεση πρόσβαση στα στοιχεία επικοινωνίας, απάντηση σε email του εντός της ημέρας ή (ακόμη καλύτερα) άμεση ή σχεδόν άμεση απάντηση στο chat (τι εννοείς δεν έχει chat το e-shop μου;) είναι σχεδόν σίγουρο πως τον κέρδισες.

Τα υλικά του branding λοιπόν τα έχεις. Τι περιμένεις για να τα βάλεις σε εφαρμογή για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου;

Πηγή: Just online

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Νέα digital καμπάνια για τα έπιπλα Letto από τη 3ds

Με αγάπη για το έπιπλο και πάθος για design, η Letto παρουσιάζει τη νέα καμπάνια της για να μάθετε και εσείς ποιος τύπος κρεβατοκάμαρας ταιριάζει στον ιδιαίτερο χαρακτήρα σας μέσα από 9 διαφορετικές συλλογές.

Σύμφωνα με έρευνες, το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας το περνάμε ξαπλωμένοι, βυθισμένοι στις σκέψεις μας, προσπαθώντας να απολαύσουμε μερικές ώρες ξεκούρασης και ονειροπόλησης. Μέσα στην κρεβατοκάμαρά μας, σε ένα χώρο ασφάλειας και σιγουριάς, εκεί που τιθασεύουμε τα όνειρα και τις αναμνήσεις μας, εκεί που βρίσκει καταφύγιο η προσωπικότητά μας.

Με βάση αυτή τη λογική, η εταιρεία Letto συστήνει στο κοινό τις συλλογές της με έπιπλα κρεβατοκάμαρας, προσαρμοσμένες σε τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες - Adventurers, Dreamers ή Beginners. Για εκείνον που αγαπάει την περιπέτεια και τις έντονες συγκινήσεις, που κάνει όνειρα γεμάτα θετική ενέργεια και αισιοδοξία, που αναζητάει καινούργια πράγματα και εμπειρίες.

Η Letto αποτελεί μια καινοτόμα ελληνική επιχείρηση με εξαιρετική τεχνογνωσία και μακρόχρονη εμπειρία στο χώρο της παραγωγής επίπλων για οικιακή αλλά και ξενοδοχειακή χρήση. Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια, σχεδιάζει και δημιουργεί έπιπλα με αντοχή στο πέρασμα του χρόνου, όχι μόνο σχεδιαστικά αλλά και κατασκευαστικά. Όλες οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή τους έχουν ελεγχθεί σε ειδικά εργαστήρια ευρωπαϊκών προδιαγραφών προάγοντας την οικολογική και περιβαλλοντική συνείδηση.

Ανακαλύψτε τις συλλογές της Letto στο www.letto.gr.

Η καμπάνια της Letto πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη 3ds Digital Agency.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Google επιβεβαίωσε προβλήματα indexing στην κανονικοποίηση και τα κινητά

Τις τελευταίες ημέρες είχαν παρατηρηθεί κάποιες περιπτώσεις προβλημάτων στο indexing σε διευθύνσεις URL που είχαν αποσυρθεί από το ευρετήριο της Google. Οι επαγγελματίες του χώρου είχαν διαπιστώσει διάφορα τέτοια συμβάντα και τελικά η Google επιβεβαίωσε ότι υπάρχουν προβλήματα κανονικοποίησης και στο indexing στα κινητά.

Τα προβλήματα πιστεύεται ότι ξεκίνησαν κάπου στις 22 ή 23 Σεπτεμβρίου, με την κοινότητα SEO να παρατηρεί μεγάλες αλλαγές στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η Google επιβεβαίωσε το πρόβλημα σε ανακοίνωσή της την Παρασκευή στο Twitter όπου ανέφερε: "επί του παρόντος εργαζόμαστε για την επίλυση δύο ξεχωριστών ζητημάτων indexing που έχουν επηρεάσει ορισμένα URL. Το ένα αφορά στα κινητά. Το άλλο εντοπίζεται στο πώς εντοπίζουμε και χειριζόμαστε το διπλό περιεχόμενο. Και στις δύο περιπτώσεις, οι σελίδες ενδέχεται να μην ευρετηριαστούν".

Εν ολίγοις, φαινόταν ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, η Google έδειχνε μια εντελώς λάθος διεύθυνση URL για μια σελίδα, ή δεν εμφάνιζε καθόλου τη σελίδα στο ευρετήριό της.

Από τη Google απολογήθηκαν, ανέφεραν ότι θα φροντίσουν το ζήτημα και επίσης, ότι δε χρειάζεται κάποια ενέργεια από την πλευρά των ιδιοκτητών, αλλά θα επιλύσουν το πρόβλημα γρήγορα.

Εικόνα: Photo Mix, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Δωρεάν webinar για το Native Advertising από το Project Agora

Μία ακόμη πρωτοβουλία εκπαίδευσης της διαφημιστικής αγοράς και ειδικά των διαφημιζομένων παρουσιάζει το Project Agora εγκαινιάζoντας την Τετάρτη 30/9 ένα νέο δωρεάν online workshop για το Native Advertising.

Το Native Advertising αποτελεί πλέον, τον τρίτο πυλώνα —μαζί με το Social και το Search Advertising— κάθε επιτυχημένης digital media στρατηγικής με τον παγκόσμιο ηγέτη και αποκλειστικό συνεργάτη του Project Agora, την Taboola, να απολαμβάνει τη μερίδα του λέοντος της media επένδυσης δισεκατομμυρίων που γίνονται σε αυτό.

Με τη χρήση της τεχνολογίας recommendations της Taboola, την οποία αξιοποιεί το Project Agora αποκλειστικά, το engagement με τους καταναλωτές αποκτά προσωπικό χαρακτήρα την κατάλληλη στιγμή που βρίσκονται στη διαδικασία ενεργής αναζήτησης για κατανάλωση νέου περιεχομένου, εμπειριών, προϊόντων ή υπηρεσιών φέρνοντας πραγματικά αποτελέσματα. Αυτό συμβαίνει σε ένα περιβάλλον χιλιάδων premium τοπικών και διεθνών publishers, όπως για παράδειγμα Protothema.gr, CNN.gr, Newsit.gr, Sport24,gr, Business Insider, Bloomberg, MSN.

Στο online workshop η Rachel Zalta, Global Research & Insights Lead της Taboola, και ο Λεωνίδας Ροπόκης, Senior Technical Account Manager του Project Agora, θα μοιραστούν βέλτιστες πρακτικές και tricks που χρησιμοποιούν κορυφαίες εταιρίες για να προσελκύσουν νέους καταναλωτές, να αυξήσουν το consideration και να φέρουν πωλήσεις που ξεπερνούν το ROI στόχο τους. Επίσης, θα ξεναγήσουν τους συμμετέχοντες live στην πλατφόρμα και θα λύσουν τις απορίες τους μέσα από Q&A. 

Εξασφαλίστε τη θέση σας κάνοντας εγγραφή εδώ: https://bit.ly/3jnMdkx

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το προσωπικό απόρρητο επηρεάζει αρνητικά τις στοχευμένες ψηφιακές διαφημίσεις

Οι αλλαγές που σχετίζονται με το απόρρητο στις κινητές συσκευές τής Apple και στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome της Google θα δυσκολέψουν τις επιχειρήσεις στο να στοχεύουν διαφημίσεις σε συγκεκριμένους πελάτες, σε πλατφόρμες, εφαρμογές και ιστότοπους. Όπως σημειώνουν επαγγελματίες του χώρου στο PracticalEcommerce, επίμαχα θέματα είναι δύο τεχνολογίες με παρόμοιες επιπτώσεις στην προστασία της ιδιωτικής ζωής και την ψηφιακή διαφήμιση.

Πρώτον, υπάρχει το αναγνωριστικό της Apple για διαφημιζόμενους (IDFA), ο οποίος είναι ένας τυχαίος αριθμός που έχει εκχωρηθεί σε μια συσκευή Apple, όπως ένα iPhone. Αυτός ο αριθμός επέτρεπε στις εφαρμογές να παρακολουθούν τις online συνήθειες και να αναγνωρίζουν έναν χρήστη, χωρίς να αποκαλύπτονται προσωπικά του στοιχεία.

Δεύτερον, η Google ανακοίνωσε αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Chrome θα χειρίζεται τα cookies, τον πιο δημοφιλή τρόπο των διαφημιζόμενων, για να αναγνωρίζουν τους χρήστες και να τους προβάλλουν σχετικές διαφημίσεις.

Οι διαφημιστές χρησιμοποιούν δεδομένα που συλλέγονται μέσω εφαρμογών για κινητά, cookies ιστοτόπων και τρίτων παρόχων δεδομένων, για τον εντοπισμό πελατών σε συσκευές και πλατφόρμες. Αυτό επιτρέπει ένα εντυπωσιακό επίπεδο ακρίβειας, καθώς και τη δυνατότητα ελέγχου του κόστους.

Η Apple στο πρόσφατο event της, ανακοίνωσε ότι στη νέα έκδοση του mobile λειτουργικού της δε θα υπάρχει εξορισμού ενεργοποίηση του IDFA. Πλέον, κάθε χρήστης, όταν ανοίγει μια εφαρμογή στο iOS 14 θα ερωτάται εάν θέλει να τον "παρακολουθεί". Το iOS 14 θα κυκλοφορήσει φέτος, αλλά η Apple δήλωσε ότι οι προγραμματιστές δεν θα χρειαστεί να προσαρμοστούν στη νέα λειτουργία του IDFA έως τις αρχές του 2021.

Όσον αφορά στο desktop, οι αλλαγές που συμβαίνουν γύρω από τα cookies έχουν ήδη ξεκινήσει. Πολλές από τις πληροφορίες παρακολούθησης που χρησιμοποιούσαν οι διαφημιζόμενοι την τελευταία δεκαετία δεν είναι πλέον τόσο εύχρηστες ή προσβάσιμες. Για παράδειγμα, τα cookie στον Safari λήγουν σε μόλις 24 ώρες. Όσες επιχειρήσεις διαπιστώνουν χαμηλότερη επισκεψιμότητα από προγράμματα περιήγησης Safari σε σχέση με το 2019, οφείλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στην πολύ σύντομη λήξη των cookies.

Από την άλλη, η Google έχει δηλώσει πως θα σταματήσει να υποστηρίζει cookies τρίτων έως το 2022, εξαλείφοντας ένα ισχυρό εργαλείο για διαφημιστές και διαφημιζόμενους. Εάν κάποιος διαφημιζόμενος προβάλλεται σε πολλές εταιρείες ή σε πολλούς εκδότες, θα είναι πιο δύσκολος και περίπλοκος ο έλεγχος σε όλες τις συσκευές, σε πλατφόρμες, σε εφαρμογές και ούτω καθεξής. 

Το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι θα πρέπει να παρακολουθούνται οι διαφημίσεις για κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά, αφού δε θα υπάρχει ένα κοινό αναγνωριστικό χρήστη.

Όπως γίνεται αντιληπτό, η αγορά της ψηφιακής διαφήμισης θα αλλάξει και πολλές κοινές πρακτικές θα επηρεαστούν ή θα εξαφανιστούν, όπως ο τρόπος με τον οποίο το Facebook δημιουργεί "παρόμοιο κοινό" (lookalike audiences) για διαφημιζόμενους.

Εικόνα: Caio, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 
 
 
Περισσότερο χρόνο στα social media ξοδεύει 1 στους 2 χρήστες μετά τον COVID-19

Ακόμη πιο στενή έκανε τη σχέση των πολιτών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η πανδημία του νέου κορωνοϊού. Σχεδόν ένας στους δύο χρήστες (43%) παραδέχεται ότι αφιερώνει, πλέον, περισσότερο χρόνο στα social media από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης και μετά.

Μάλιστα, η ενεργότερη ενασχόληση των χρηστών με τις δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται ότι δεν είναι παροδικό φαινόμενο. Περίπου ένας στους πέντε χρήστες (19%) απαντά ότι θα συνεχίσει να περνά περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μετά την πανδημία.

Ένας από τους λόγους, που οι χρήστες άρχισαν να παρακολουθούν πιο στενά τα social media την περίοδο της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, είναι η ανάγκη για ενημέρωση. Σύμφωνα με όσα επισημαίνει το globalwebindex σε σχετικό report του, από το 2014, η κατανάλωση ειδήσεων σε αυτές τις πλατφόρμες αυξάνεται σταθερά, αλλά το ξέσπασμα της πανδημίας έδωσε άλλη διάσταση σε αυτήν τη συνήθεια. Περισσότερο από το ένα τρίτο των χρηστών (36%) απαντά ότι η ενημέρωση είναι ο βασικός λόγος για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτό, μάλιστα, ισχύει για όλες τις ηλικιακές ομάδες, εκτός από την Gen Z, οι εκπρόσωποι της οποίας απαντούν ότι κάνουν χρήση των social media κυρίως για να “γεμίσουν” τον ελεύθερο χρόνο τους. “Η απαίτηση για ενημερωμένες πληροφορίες στα αρχικά στάδια της κρίσης ήταν απαράμιλλη, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να παρέχουν γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στην ενημέρωση”, αναφέρει η εν λόγω έρευνα. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Thomas Ulrich, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η TikTok λανσάρει πρόγραμμα συνεργατών για διαφημιστές

Η TikTok στα τέλη του Ιούνη λανσάρισε την πλατφόρμα TikTok For Business για να παρέχει σε μάρκες και εμπόρους όλα τα κατάλληλα εργαλεία για να είναι πιο δημιουργικοί αφηγητές στην πλατφόρμα της και για να αλληλεπιδρά πιο αποτελεσματικά και πιο ουσιαστικά με την κοινότητά της. 

Τώρα, για να βοηθήσει τα brands να βρουν νέους τρόπους για να αλληλεπιδράσουν με την κοινότητά της και να βοηθήσουν τους εμπόρους να εκφραστούν πιο δημιουργικά, η TikTok λανσάρει το πρόγραμμα TikTok For Business Marketing Partner. Το νέο πρόγραμμα έχει διαθέσιμους δεκάδες πιστοποιημένους συνεργάτες που ειδικεύονται σε διάφορους τομείς, όπως διαχείριση καμπάνιας, δημιουργική ανάπτυξη, εφέ και μέτρηση απόδοσης.

Η Melissa Yang, Επικεφαλής των Συνεργασιών Οικοσυστήματος στο TikTok δήλωσε σχετικά: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με μερικούς από τους πιο στρατηγικούς και αξιόπιστους ηγέτες στη διαφημιστική βιομηχανία και συνεχίζουμε να δίνουμε στους έμπορους πρόσβαση σε περισσότερα εργαλεία για τη δημιουργία, τη μέτρηση και τη βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών στο TikTok."



Για το πρόγραμμα, η TikTok συνεργάζεται με περισσότερες από 20 εταιρείες, που είναι σε θέση να υποστηρίξουν τους εμπόρους με τις ανάγκες δημιουργίας, εκτέλεσης και μέτρησης της καμπάνιας τους.

Δείτε περισσότερα στη σχετική ανακοίνωση της TikTok εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τέσσερις συμβουλές για επιτυχημένο personalized marketing

- Advertorial -

Βρισκόμαστε στην εποχή τού personalized marketing. Η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και η ανάλυση των big data επιτρέπουν προσαρμοσμένες επιλογές αγορών σε κάθε πελάτη ξεχωριστά. Το αποτέλεσμα είναι μια πιο γρήγορη, ευχάριστη και ευέλικτη εμπειρία online αγοράς για τους καταναλωτές.

Τα αποτελέσματα σημαντικών διεθνών ερευνών δείχνουν ότι:

  • Οι έμποροι έχουν αύξηση έως 20% στις πωλήσεις τους όταν χρησιμοποιούν εξατομικευμένες υπηρεσίες. (Monetate)
  • Το 80% των αγοραστών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από μια εταιρεία που προσφέρει προσωποποιημένες εμπειρίες. (Epsilon)
  • Το 44% των καταναλωτών δηλώνουν ότι θα αγοράσουν ξανά μετά από μια εξατομικευμένη εμπειρία αγοράς από ένα συγκεκριμένο κατάστημα. (Segment)

 

Κάνε το όπως η Amazon!

Στην Amazon κάθε στοιχείο της σελίδας έχει εξατομικευμένη πληροφορία. Αυτό επιτυγχάνεται σύμφωνα με τα στοιχεία του λογαριασμού, το ιστορικό αγορών και φαίνεται πιο ξεκάθαρα στα παρακάτω σημεία:

- Η Amazon αμέσως μας ενημερώνει ότι αυτή η σελίδα έχει γίνει personalized για εμάς με το «ΧΧΧ’s Amazon».

- Μας καλωσορίζει με ένα προσωπικό "Hello" και link στο λογαριασμό μας.

- Μας προτείνει προϊόντα που σχετίζονται με το ιστορικό περιήγησής μας.

browsing history 1

 
- Μας προτείνει προϊόντα που μπορεί να μας ενδιαφέρουν, βασισμένη στις αναζητήσεις και τις αγορές άλλων χρηστών.

amazon customers also viewed 2

also boughts.3 0jpg

- Τέλος, βλέπουμε και άλλα προϊόντα που συνήθως αγοράζονται μαζί με αυτό που μας ενδιαφέρει, δηλαδή σε bundles.

frequently bought together 4



Πώς να κάνετε personalize το e-shop σας

Βήμα 1ο: Κατανοήστε που και πως ακριβώς θέλετε να στοχεύσετε τους πελάτες σας και σε ποιο προϊόν θα έχετε μεγαλύτερο κέρδος με το personalization.

Βήμα 2ο: Κάντε την έρευνά σας σχετικά με τις διαθέσιμες τεχνολογίες personalization που υπάρχουν στην αγορά. Εμείς, σας προτείνουμε το ελληνικό προϊόν της Reccodo , η οποία προσφέρει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα personalization για το e-shop σας.
Περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες της Reccodo μπορείτε να βρείτε εδώ και να επικοινωνήσετε για ένα free trial, συμπληρώνοντας τη φόρμα που θα βρείτε εδώ.

Βήμα 3ο: Παρακολουθείστε τα αποτελέσματα της προσωποποιημένης εμπειρίας αγορών στις πωλήσεις σας. Προσαρμόστε τη στρατηγική σας, όπου χρειάζεται, για να επιτύχετε το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Βήμα 4ο: Μόλις είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τη στρατηγική σας, κλιμακώστε την υπηρεσία και στα υπόλοιπα κανάλια αγορών σας.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το https://reccodo.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Νέα συνεργασία για τη Sleed και την Absolute Bournazos

Στη Sleed ανέθεσε τη διαχείριση της digital παρουσίας του το γνωστό brand γυναικείων παπουτσιών, Absolute Bournazos.

Η Absolute Bournazos, με πάνω από 65 χρόνια εμπειρίας στο σχεδιασμό και τη δημιουργία παπουτσιών απαράμιλλης ποιότητας και υψηλής αισθητικής, εμπιστεύτηκε στη Sleed το σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής του brand σε όλα τα digital κανάλια.


Με την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών digital marketing, στόχος της Sleed είναι να βοηθήσει το brand να αναδείξει τα μοναδικά προϊόντα του με τη χρήση βέλτιστων πρακτικών, καθώς και να δώσει μια φρέσκια πνοή στο περιεχόμενο των social καναλιών του.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η πλατφόρμα Scibyl μετονομάστηκε σε Reccodo

Reccodo ονομάζεται πλέον το κλειδί που βελτιώνει την εμπειρία του καταναλωτή και αυξάνει τις πωλήσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Με διευρυμένο πελατολόγιο, αποδεδειγμένα αποτελέσματα και στόχο την επέκταση στη διεθνή αγορά, η πλατφόρμα digital marketing Scibyl της Oktabit μετονομάζεται σε Reccodo.

Η Reccodo χτίζει σχέσεις αλληλεπίδρασης με τον πελάτη και προσφέρει την ίδια εμπειρία online και οffline. Ένας virtual shop assistant για κάθε πελάτη, ο οποίος προτείνει προϊόντα (personalized product recommendations), ενισχύει την συμπληρωματική πώληση (Smart cross-sales suggestions) και κατευθύνει τον χρήστη στο προϊόν που αναζητά (Personalized search results).

Με γνώση των αναγκών της αγοράς διαχειρίζεται τη δύναμη των τεχνολογιών AI και Machine Learning και συνεχίζει να παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στους καταναλωτές των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Επισκεφθείτε το ανανεωμένο site www.reccodo.com και εξερευνήστε τις υπηρεσίες Reccodo.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search