Digital Marketing

Η τεχνική του Upselling στο Email marketing: Αυξήστε γρήγορα τις πωλήσεις σας!

Η τεχνική του Upselling στο Email marketing: Αυξήστε γρήγορα τις πωλήσεις σας!

Το email marketing αποτελεί ένα πολύ δυνατό εργαλείο στα χέρια του ιδιοκτήτη μιας επιχείρησης με την προυπόθεση να το χρησιμοποιήσει σωστά. Μία πολύ έξυπνη τεχνική που μπορείτε να αξιοποιήσετε για να κάνετε πιο αποδοτικό το email marketing και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, είναι η τεχνική του Upselling, η οποία χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό και στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Τι είναι το Upselling;

Είναι μία δυναμική τεχνική πώλησης που παρακινεί τους πελάτες σας να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα από αυτά που σκόπευαν αρχικά, μέσω της πρότασης για αγορά άλλων (συνήθως ακριβότερων) εκδόσεων του προϊόντος που βλέπουν ή έχουν τοποθετήσει στο καλάθι των αγορών τους. Ουσιαστικά, πρόκειται για προϊόντα ίδιου ή παρόμοιου τύπου με αυτά που σκοπεύει ο πελάτης να αγοράσει.

Για παράδειγμα, εάν ο πελάτης σας θέλει να αγοράσει μία τηλεόραση με τιμή κοντά στα 500 ευρώ, τότε εσείς μπορείτε να του στείλετε ένα σχετικό email στο οποίο θα του προτείνετε τηλεοράσεις με παρόμοια ή λίγο υψηλότερη τιμή από τα €500, αλλά με καλύτερα ή επιπλέον χαρακτηριστικά, προκειμένου να προβεί τελικά στην αγορά ενός ακριβότερου προϊόντος.

Για την καλύτερη προώθησή τους, μπορείτε στο email που θα φτιάξετε να χρησιμοποιήσετε φράσεις όπως, «Θα σου προτείναμε αυτό…», «Ρίξε μια ματιά και στις παρακάτω προτάσεις»  «Άλλοι πελάτες αγόρασαν», «Σχετικά προϊόντα», «Εναλλακτικά δες».

 

 

Πότε να στείλω ένα Upselling email;

α. Μετά την ολοκλήρωση μιας αγοράς. Για παράδειγμα, αν κάποιος αγοράσει ένα ζευγάρι μπότες, μπορείτε να του προτείνετε μέσω email παρόμοια ζευγάρια με κοινά χαρακτηριστικά και σε κοντινή τιμή με το προιόν που έχει επιλέξει ήδη, ή και με επιπλέον έκπτωση, ώστε να προβεί σε επιπλέον αγορά.

β. Μετά την προσθήκη και την εγκατάλειψη ενός προίοντος στο καλάθι. Σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε για το λεγόμενο email εγκατάλειψης, στο οποίο μπορείτε να συμπεριλάβετε και Upselling προιόντα. Αυτά αφορούν χρήστες, οι οποίοι τοποθέτησαν προϊόντα στο καλάθι αγορών και κατόπιν εγκατέλειψαν το e-shop, πριν ή και κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ολοκλήρωσης της αγοράς. Δείτε περισσότερα για το email εγκατάλειψης εδώ.


β. Στο τέλος μιας δωρεάν δοκιμής. Μπορείτε να στείλετε ένα Upselling email στην περίπτωση που κάποιος πελάτης πλησιάζει στο τελός της δωρεάν δοκιμής μιας υπηρεσίας σας, ή αν η συνδρομή του έχει λήξει και απαιτείται ανανέωση. Σε αυτή την περίπτωση, θα ήταν σκόπιμο να του κάνετε μια έκπτωση, ώστε να προχωρήσει άμεσα στην ανανέωση της συνδρομής.

Δείτε περισσότερα στο www.emailsystem.app

Εικόνα: HalGatewood.com, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search