Digital Marketing

Influencer Marketing webinar από την Action Global Communications

Ο Όμιλος επικοινωνίας Action Global Communications, υιοθετώντας μια ολιστική προσέγγιση, έριξε φως στις διάφορες πτυχές του Influencer Marketing, μέσω του διαδικτυακού σεμιναρίου που διοργάνωσε την Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου, με τίτλο An Integrated Approach to Impactful Influencer Marketing’. Παρέχοντας μια σφαιρική εικόνα του Influencer Marketing - το οποίο έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι κάθε επικοινωνιακής στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο - έδωσε στους συμμετέχοντες πολύτιμες πληροφορίες και πρακτικές συμβουλές για αποτελεσματικές εκστρατείες.

Με εξειδικευμένους ομιλητές, το σεμινάριο επικεντρώθηκε στις τάσεις του 2021, προσφέροντας παράλληλα λύσεις, μέσω προηγμένων εργαλείων που καθιστούν δυνατή τη data-driven στρατηγική, σε μια σειρά από προκλήσεις που συναντούν σήμερα οι marketeers. Επιπλέον, η αγαπητή και γνωστή σε όλους Έβελυν Καζαντζόγλου, έδωσε τη δική της οπτική στο θέμα ως digital content creator, δίνοντας πολύτιμες συμβουλές σε marketeers για μια αμοιβαία επωφελή σχέση και την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος.

 

Στην εισαγωγή του ο Γενικός Διευθυντής της Action Global Communications Κύπρου, Ελλάδος και Action Digital, Δημήτρης Ιωαννίδης αναφέρθηκε στη μετατόπιση της προσοχής του κοινού στις digital συσκευές δίνοντας ώθηση στο Influencer Marketing, αφού σημαντική μερίδα εταιρειών από διάφορους κλάδους, επενδύουν ολοένα και περισσότερο σε αυτή την παγκόσμια τάση. Ως εκ τούτου, εξήγησε πως «η διαρκής επένδυση σε νέα και καινοτόμα εργαλεία είναι στο DNA της Action Global Communications, καθώς ως πρωτοπόρος Όμιλος στον κλάδο της επικοινωνίας, η εξέλιξη των μοντέλων στρατηγικής επικοινωνίας που εφαρμόζουμε είναι πρωταρχικός στόχος».

Η Λουκία Γεωργίου, Senior PR Account Executive στην Action Global Communications, έχοντας εκτενή εμπειρία στη διαμόρφωση και υλοποίηση εκστρατειών Influencer Marketing, παρουσίασε τις αξιοσημείωτες τάσεις για το 2021, ιδιαίτερα σε μια περίοδο με πολλές προκλήσεις για όλες τις εταιρείες. Μεταξύ άλλων, ανέλυσε τη δημοτικότητα των εδραιωμένων και ανερχόμενων κοινωνικών δικτύων σε Κύπρο και Ελλάδα, τη στροφή σε micro και nano Influencers, τη σημαντικότητα της αυθεντικότητας και τα οφέλη των μακροχρόνιων συνεργασιών.

Από πλευράς του ο  Antoine Laurent, Head Data & Technology του Ykone Agency, του Νούμερο 1 influencer marketing agency στον κόσμο, ανέλυσε τη σημαντικότητα της data-driven στρατηγικής, η οποία θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι οποιασδήποτε εκστρατείας. Μέσω sophisticated και προηγμένων εργαλείων όπως είναι το Campaygn, το οποίο έχει αναπτυχθεί από την ομάδα του και έχει στη διάθεσή της η Action Global Communications, παρέχονται λύσεις σε πολλές από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι marketeers. Ανάλυση των followers κάθε influencer, του ποσοστού αυθεντικών προφίλ, της τοποθεσίας και του engagement, είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία που καθιστούν δυνατό τον προσδιορισμό της καταλληλότητας των influencers, για την επιλογή ποιοτικών και αυθεντικών influencers που «μιλούν» στο κοινό-στόχος.

Τέλος, η Έβελυν Καζαντζόγλου, τοποθετήθηκε από την οπτική του influencer με πολύτιμες πληροφορίες και συμβουλές, δίνοντας την ευκαιρία στους marketeers να αποκτήσουν μια εις βάθος και σφαιρική κατανόηση για να διασφαλίσουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα κατά την συνεργασία με έναν influencer. Ούσα μια από τις πιο περιζήτητες του χώρου με 185 χιλιάδες Instagram followers και δεκάδες συνεργασίες στο ενεργητικό της, η Έβελυν μίλησε για τη πορεία της και εξήγησε πώς κατάφερε να εξελίξει την online παρουσία της. Επιπλέον, ανέλυσε τι ψάχνουν οι influencers όταν συνεργάζονται με ένα brand, πόσο σημαντική είναι η διαφύλαξη της δημιουργικής τους ελευθερίας και έδωσε πρακτικές συμβουλές στους marketeers για να πετύχουν μια εποικοδομητική συνεργασία  με τον επιλεγμένο influencer.

Το σεμινάριο παρακολούθησαν διευθυντικά στελέχη, επικεφαλής ομάδων και τμημάτων Marketing και PR, εταιρειών πελατών και συνεργατών της Action Global Communications στην Κύπρο και την Ελλάδα, αλλά και των υπόλοιπων γραφείων του δικτύου του Ομίλου. Πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των #ActionWebinars που λανσαρίστηκαν περί τα τέλη Μάϊου 2020, με στόχο να παρέχουν πολύτιμες συμβουλές και εξειδικευμένες γνώσεις γύρω από τη στρατηγική επικοινωνία, σε όλους τους συμμετέχοντες.

 

Για να δείτε το σεμινάριο πατήστε εδώ.  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ευρώπη κατά TikTok: Kαταγγελίες για κρυφές διαφημίσεις και αθέμιτους όρους

Καταγγελία κατά του TikTok, της πλατφόρμας δημιουργίας και ανταλλαγής βίντεο, κατέθεσαν η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) και οι Ενώσεις Καταναλωτών μέλη της ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση», στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Το αίτημα της καταγγελίας είναι η άμεση διεξαγωγή έρευνας, αναφορικά με τις πρακτικές του «γίγαντα» των κοινωνικών μέσων.

Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Καταναλωτών (BEUC), στην οποία η ΕΚΠΟΙΖΩ είναι μέλος, υπέβαλε σχετική καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω του Δικτύου για τη συνεργασία μεταξύ των κρατών μελών της Ε.Ε. στον τομέα της προστασίας καταναλωτών (Consumer Protection Cooperation Network-CPC Network).

Με βάση τα ευρήματα της νέας έρευνας, στην οποία έχει προβεί η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Καταναλωτών (BEUC), το Tik Tok παραβιάζει πολλαπλώς την ευρωπαϊκή νομοθεσία προστασίας του καταναλωτή και δεν προστατεύει τα παιδιά από κρυφές διαφημίσεις και ακατάλληλο περιεχόμενο:

  • Πολλαπλοί όροι στους γενικούς «Όρους Παροχής Υπηρεσιών» της πλατφόρμας του TikTok είναι αθέμιτοι και καταχρηστικοί: Συγκεκριμένα είναι ασαφείς, αόριστοι και προς όφελος του TikTok εις βάρος των χρηστών του. Επιπρόσθετα, οι όροι πνευματικής ιδιοκτησίας είναι εξίσου αθέμιτοι, καθώς παρέχουν στο TikTok μια απεριόριστη, ανέκκλητη άδεια χρήσης, μετάδοσης, διανομής και αναπαραγωγής των βίντεο που δημοσιεύουν οι χρήστες, χωρίς οικονομικό αντάλλαγμα.

 

  • Ένα αρκετά δημοφιλές χαρακτηριστικό του TikTok είναι ότι, οι χρήστες μπορούν να εξαγοράσουν κέρματα, τα οποία χρησιμοποιούν για εικονικά δώρα απευθυνόμενα σε διασημότητες του TikTok, των οποίων οι επιδόσεις αρέσουν στους χρήστες. Η «Πολιτική Εικονικού Αντικειμένου» του Tik Tok που διαχειρίζεται την εν λόγω λειτουργία περιέχει αθέμιτους όρους και παραπλανητικές πρακτικές. Το TikTok διεκδικεί, για παράδειγμα, το αποκλειστικό δικαίωμα τροποποίησης της συναλλαγματικής ισοτιμίας μεταξύ των νομισμάτων και των δώρων, παρακάμπτοντας ηθελημένα για δικό της όφελος τη χρηματοοικονομική συναλλαγή.

 

  • Το TikTok δεν προστατεύει τα παιδιά και τους εφήβους από κρυφές διαφήμισες και τυχόν επιβλαβές περιεχόμενο στην πλατφόρμα του. Οι προσφορές μάρκετινγκ του TikTok σε εταιρείες που θέλουν να διαφημιστούν στην εφαρμογή του, συμβάλουν στη διάδοση του «κρυφού» μάρκετινγκ. Οι χρήστες παρακινούνται για παράδειγμα να συμμετάσχουν σε διάφορες προσκλήσεις επώνυμων ετικετών, όπου ενθαρρύνονται να δημιουργήσουν περιεχόμενο για συγκεκριμένα προϊόντα. Καθώς οι δημοφιλείς «influencers» είναι συχνά το σημείο εκκίνησης τέτοιων προσκλήσεων, η πρόθεση της εμπορικής εκμετάλλευσης συνήθως καλύπτεται από τους χρήστες. Το TikTok έχει επίσης προφανώς αποτύχει να επιδείξει τη δέουσα επιμέλεια όσον αφορά την προστασία των παιδιών από ακατάλληλο περιεχόμενο, όπως βίντεο που δείχνουν προκλητικό περιεχόμενο, τα οποία βρίσκονται μέσα στην ίδια ενότητα της ιστοσελίδας που κάνει εκείνη τη στιγμή χρήση ο χρήστης.

 

  • Οι πρακτικές του TikTok αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών είναι παραπλανητικές. Το TikTok δεν ενημερώνει με σαφήνεια τους χρήστες του και ειδικότερα με τρόπο κατανοητό για παιδιά και εφήβους, αναφορικά με τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται, για ποιο σκοπό και σε ποια νόμιμη βάση. Οι εν λόγω πληροφορίες εξάλλου είναι απαραίτητες για τους καταναλωτές όταν χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του Tik Tok. Ορισμένες από αυτές, καθώς και άλλες πρακτικές, παραβιάζουν τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων και τις έχουν αναφερθεί στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα αλλά και στις Ευρωπαϊκές Αρχές, στο πλαίσιο των ερευνών που βρίσκονται σε εξέλιξη αναφορικά με την εταιρεία.

 

Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Καταναλωτών (BEUC) και τα μέλη της, αιτούνται από τις αρχές να ξεκινήσουν μια ολοκληρωμένη έρευνα, αναφορικά με τις πολιτικές και πρακτικές του TikTok και να διασφαλίσουν ότι το TikTok σέβεται την ευρωπαϊκή νομοθεσία Προστασίας του Καταναλωτή.

Δείτε περισσότερα στο www.ert.gr

Εικόνα: cottonbro, Pexels

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Οι αλγόριθμοι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο στόχαστρο της Ε.Ε.

Έχουν αποκτήσει τόση δύναμη, ώστε πλέον ο αντίκτυπός τους στην πολιτική, την ελευθερία του λόγου, αλλά και την ίδια τη δημοκρατία, να είναι τεράστιος. Ο λόγος για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία εξαιτίας του αυξανόμενου ρόλου τους στη ζωή των πολιτών, ειδικά την περίοδο της πανδημίας, τίθενται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι ευρωβουλευτές ζήτησαν να θεσπιστούν κανόνες δημοκρατικού ελέγχου των τεχνολογικών κολοσσών για τη διασφάλιση της ελευθερίας της έκφρασης στα social media. Παραπέμποντας σε διάφορες αποφάσεις, που λαμβάνονται από τις πλατφόρμες για τη λογοκρισία περιεχομένου ή λογαριασμών, η μεγάλη πλειοψηφία των ομιλητών στην ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τόνισε την έλλειψη σαφών κανόνων, που διέπουν αυτές τις αποφάσεις.

 

Οι ευρωβουλευτές έθεσαν, επίσης, το θέμα της διαφάνειας των αλγορίθμων. Έτερο θέμα ήταν η χρήση προσωπικών δεδομένων και ο περιορισμός (ή η απαγόρευση) των πρακτικών μικροστόχευσης (“microtargeting”) και της προσωποποιημένης διαφήμισης, με στόχο τη ριζική τροποποίηση των επιχειρηματικών μοντέλων των τεχνολογικών κολοσσών.

 

Τους ευρωβουλευτές απασχολούν, εξάλλου, τα προβλήματα που προκαλούνται από την εμφάνιση τεχνολογικών μονοπωλίων και ο αντίκτυπός τους στην πολυφωνία των μέσων ενημέρωσης, καθώς και στον πλουραλισμό στον δημόσιο διάλογο.

 

Οι ευρωβουλευτές έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου για την έλλειψη διαφάνειας των πρακτικών των κολοσσών της τεχνολογίας. Προέτρεψαν δε την Επιτροπή να λάβει την κατάσταση αυτή υπόψη στις νομοθετικές προτάσεις της για τις ψηφιακές υπηρεσίες και την ψηφιακή αγορά, καθώς και στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης για τη δημοκρατία.

 

Οι περισσότεροι ομιλητές επικεντρώθηκαν στην ανάγκη να υπάρξει ασφάλεια δικαίου κατά την αφαίρεση περιεχομένου. Επίσης, ζήτησαν να διασφαλίζεται ότι οι αποφάσεις λαμβάνονται από δημοκρατικά ελεγχόμενες αρχές και όχι από ιδιωτικές εταιρείες, προκειμένου να διασφαλίζεται η ελευθερία του λόγου.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Retargeting.biz συνεργάζεται με την Mastercard για την ενίσχυση των μικρών επιχειρήσεων

Η Retargeting.biz συνεργάζεται με τη Mastercard στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του προγράμματος Digital Doors, το οποίο αποτελεί μέρος της ολοκληρωμένης πρωτοβουλίας της εταιρείας για την έμπρακτη ενίσχυση των μικρών επιχειρήσεων. Μέσα από την πλατφόρμα Digital Doors, οι μικρές επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε μία σειρά από εργαλεία και λύσεις που θα συμβάλλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους στο διαμορφούμενο online περιβάλλον, με έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Στο πλαίσιο αυτό, η Retargeting προσφέρει στις ελληνικές εταιρείες την ευκαιρία να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα αυτοματοποιημένων υπηρεσιών μάρκετινγκ από μια ενιαία πλατφόρμα, όπως οι αποτελεσματικές καμπάνιες διαφημίσεων σε Facebook, Instagram και Google, αλλά και εργαλεία όπως e-mails, και pop-ups για e-shops.

"Συμμετέχουμε στην καμπάνια με μια ειδική εκπτωτική προσφορά της τάξης του -20% για κατόχους καρτών Mastercard και -15% για τους κατόχους άλλων καρτών, για 6 μήνες στα πακέτα Premium. Τα πακέτα περιλαμβάνουν πλήρη υποστήριξη πελατών στην υλοποίηση και βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι περισσότεροι από τους νέους συνεργάτες δεν έχουν μεγάλες γνώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, θα λάβουν την πλήρη υποστήριξή μας στη διαμόρφωση της πλατφόρμας και στη δημιουργία διαφημιστικών καμπανιών", δήλωσε ο κ. Θωμάς Κατάκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Retargeting.

H Retargeting επιλέχθηκε από την Mastercard για να συμμετάσχει στην πλατφόρμα Digital Doors, μεταξύ άλλων εξειδικευμένων συνεργατών, που παρέχουν πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, λύσεις ψηφιακού μάρκετινγκ και άλλες υπηρεσίες σχετικές με το e-commerce, για να προσφέρουν τα σωστά εργαλεία σε επιχειρήσεις που πρέπει να εκκινήσουν τη διαδικτυακή τους δραστηριότητα, να προσαρμοστούν στην αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών και στην τρέχουσα κατάσταση που δημιουργείται από την πανδημία της Covid-19.

Η κ. Ιωάννα Μίγγου, Marketing & Communications Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: "Λαμβάνοντας υπόψιν το σημαντικό πλήγμα που έχουν δεχθεί οι μικρές επιχειρήσεις λόγω της πανδημίας αλλά και τις πολύ ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας της αγοράς, σχεδιάσαμε μία ολοκληρωμένη πρωτοβουλία άμεσης ενίσχυσης τους. Μέσα  από τη συνεργασία μας με τη Retargeting, έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε στις επιχειρήσεις αυτές πρόσβαση σε υπηρεσίες που θα τις βοηθήσει να κάνουν πιο σίγουρα βήματα, έτσι ώστε να μετασχηματίσουν και να εξελίξουν με επιτυχία τη δραστηριότητά τους".

Για περισσότερες πληροφορίες και για να επωφεληθείτε από την ειδική προσφορά, επισκεφτείτε το Retargeting.biz

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Προσαρμοστείτε στις αλλαγές τού iOS14 για να μη χάσετε πελάτες στο Facebook

Μόλις κυκλοφόρησε το iOS 14, παρουσιάστηκαν μερικές πολύ σημαντικές ενημερώσεις απορρήτου για τους χρήστες κινητών συσκευών Apple. Πιο συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της Apple δημιούργησαν μια νέα συμπεριφορά, με την ονομασία Intelligent Tracking Prevention (ITP), η οποία παραβλέπει την παρακολούθηση μεταξύ ιστότοπων και εμποδίζει τους ιστότοπους να δημιουργήσουν ένα πολύ ακριβές προφίλ για τον χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι θα επηρεαστεί και η παρακολούθηση του Facebook.

Μόλις κυκλοφόρησε το iOS 14, παρουσιάστηκαν μερικές πολύ σημαντικές ενημερώσεις απορρήτου για τους χρήστες κινητών συσκευών Apple. Πιο συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της Apple δημιούργησαν μια νέα συμπεριφορά, με την ονομασία Intelligent Tracking Prevention (ITP), η οποία παραβλέπει την παρακολούθηση μεταξύ ιστότοπων και εμποδίζει τους ιστότοπους να δημιουργήσουν ένα πολύ ακριβές προφίλ για τον χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι θα επηρεαστεί και η παρακολούθηση του Facebook.

Μόλις κυκλοφόρησε το iOS 14, παρουσιάστηκαν μερικές πολύ σημαντικές ενημερώσεις απορρήτου για τους χρήστες κινητών συσκευών Apple. Πιο συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της Apple δημιούργησαν μια νέα συμπεριφορά, με την ονομασία Intelligent Tracking Prevention (ITP), η οποία παραβλέπει την παρακολούθηση μεταξύ ιστότοπων και εμποδίζει τους ιστότοπους να δημιουργήσουν ένα πολύ ακριβές προφίλ για τον χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι θα επηρεαστεί και η παρακολούθηση του Facebook.Μόλις κυκλοφόρησε το iOS 14, παρουσιάστηκαν μερικές πολύ σημαντικές ενημερώσεις απορρήτου για τους χρήστες κινητών συσκευών Apple. Πιο συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της Apple δημιούργησαν μια νέα συμπεριφορά, με την ονομασία Intelligent Tracking Prevention (ITP), η οποία παραβλέπει την παρακολούθηση μεταξύ ιστότοπων και εμποδίζει τους ιστότοπους να δημιουργήσουν ένα πολύ ακριβές προφίλ για τον χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι θα επηρεαστεί και η παρακολούθηση του Facebook.

της Σωτηρίας Μπούρη

 

Μόλις κυκλοφόρησε το iOS 14, παρουσιάστηκαν μερικές πολύ σημαντικές ενημερώσεις απορρήτου για τους χρήστες κινητών συσκευών Apple. Πιο συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της Apple δημιούργησαν μια νέα συμπεριφορά, με την ονομασία Intelligent Tracking Prevention (ITP), η οποία αποτρέπει την παρακολούθηση της δραστηριότητας των χρηστών μεταξύ ιστότοπων και εμποδίζει τους ιστότοπους να δημιουργήσουν ένα πολύ ακριβές προφίλ για τον χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι, μεταξύ άλλων, θα επηρεαστεί και η ιχνηλάτηση που πραγματοποιεί το Facebook, με αποτέλεσμα να επηρεαστούν ιδιαίτερα οι διαφημίσεις που προβάλλει το κοινωνικό δίκτυο.

Πλέον, το Facebook θα πρέπει να ζητάει άδεια για να ακολουθεί τους χρήστες του mobile app του σε εξωτερικούς ιστότοπους και apps. Αυτή η ιχνηλάτηση είναι σημαντική για να επιτρέπει στους διαφημιζόμενούς του να χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να προβάλλουν συναφείς, εξατομικευμένες διαφημίσεις στους χρήστες του.

Όπως αναφέρει το Facebook στη σχετική ανακοίνωση, ως απάντηση σε αυτές τις αλλαγές, θα αρχίσουν να επεξεργάζονται τα συμβάντα μετατροπής από συσκευές iOS που αναφέρει το pixel, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της συγκεντρωτικής μέτρησης συμβάντων. Με αυτόν τον τρόπο θα υποστηριχθούν οι προσπάθειες για διατήρηση του απορρήτου των χρηστών, ενώ ταυτόχρονα θα μπορούν να προβάλλονται αποτελεσματικές διαφημιστικές εκστρατείες.

Ας δούμε όμως πώς μπορεί κάθε διαφημιζόμενος να προσαρμοστεί άμεσα σε αυτές τις αλλαγές, για να μη χάσει κοινό στις καμπάνιες του.

Αυτό που χρειάζεται να γίνει σαν πρώτο και πιο σημαντικό βήμα, είναι η επιβεβαίωση του Domain Name της επιχείρησης που διαφημίζεται. Αυτή η επιβεβαίωση είναι απαραίτητη διότι:

1. Η επιβεβαίωση αυτή σας επιτρέπει να έχετε τον έλεγχο στα Conversion Events που είναι επιλέξιμα για το domain σας.

2. Θα υπάρχει περιορισμός έως 8 Conversion Events για κάθε domain, τα οποία θα χρησιμοποιούνται για προσπάθειες βελτιστοποίησης και δημιουργίας reports. 

Δείτε τις παρακάτω οδηγίες για να βοηθηθείτε και να προχωρήσετε τη διαδικασία επιβεβαίωσης του Domain Name.   

 

Βήμα 1

- Πηγαίνετε στο Facebook Business Manager και απόο το μενού επιλέγετε Προστασία Επωνυμίας (Brand Safety) >Τομείς (Domains)

Βήμα 2

Κάντε κλικ στο Προσθήκη (Add) και προσθέστε το Domain Name.

 

Βήμα 3

- Επιλέξτε έναν από τους τρεις διαθέσιμους τρόπους για να επιβεβαιώσετε το Domain Name σας.

 

 

Εάν σας ανήκουν παραπάνω από ένα Domain, θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία για κάθε ένα ξεχωριστά.

Για να κατατοπιστείτε περισσότερο και να λάβετε τη βοήθεια ειδικών, μπορείτε να στείλετε e-mail στη Retargeting Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

 

Η Σωτηρία Μπούρη είναι Digital Account Manager στη Retargeting.biz

 

- Advertorial -

 

Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Μόλις κυκλοφόρησε το iOS 14, παρουσιάστηκαν μερικές πολύ σημαντικές ενημερώσεις απορρήτου για τους χρήστες κινητών συσκευών Apple. Πιο συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της Apple δημιούργησαν μια νέα συμπεριφορά, με την ονομασία Intelligent Tracking Prevention (ITP), η οποία παραβλέπει την παρακολούθηση μεταξύ ιστότοπων και εμποδίζει τους ιστότοπους να δημιουργήσουν ένα πολύ ακριβές προφίλ για τον χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι θα επηρεαστεί και η παρακολούθηση του Facebook.

Συνεργασία Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών και Google για τη στήριξη του λιανεμπορίου

Τη σύμπραξή τους με στόχο να στηριχθεί όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται ο κλάδος του λιανεμπορίου, ανακοίνωσαν η Google Ελλάδος και ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, σε διαδικτυακή εκδήλωση του Συλλόγου.

Η Google, μέσω της συνεργασίας της με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών θα στηρίξει τα χιλιάδες μέλη του Συλλόγου προσφέροντας δωρεάν ατομικές διαδικτυακές συναντήσεις με συμβούλους της εταιρείας, οι οποίοι μεταξύ άλλων: 

- Θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα προφίλ μέσω του οποίου θα προβάλλεται η επιχείρησή τους δωρεάν στην Αναζήτηση και στους Χάρτες της Google μέσα από την υπηρεσία Google My Business. Οι επιχειρήσεις θα έχουν την δυνατότητα να προβάλλουν σημαντικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των επιλογών εξυπηρέτησης όπως π.χ.παράδοση χωρίς επαφή και παραλαβή έξω από το κατάστημα.

- Θα τους εξηγήσουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αξιοποιούν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για να δημιουργούν έσοδα.

- Θα τους καθοδηγήσουν στις σωστές κινήσεις για να καταρτίσουν ένα ολοκληρωμένο Πλάνο Ψηφιακού Μάρκετινγκ με εργαλεία όχι μόνο της Google αλλά και άλλων εταιρειών του χώρου, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής τους.

 

Η σύμπραξη με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης συνεργασίας της Google με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, που ανακοινώθηκε τον προηγούμενο μήνα, για ένα πρόγραμμα ψηφιακής ενδυνάμωσης για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου. Το ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, η οποία περιλαμβάνει κυρίως δωρεάν ομαδικά διαδικτυακά σεμινάρια ψηφιακής εκπαίδευσης, είναι τόσο μεγάλο ώστε, μέσα σε 4 μόλις εβδομάδες, περισσότεροι από 4.000 εκπρόσωποι μικρομεσαίων επιχειρήσεων λιανεμπορίου έχουν δηλώσει τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.

Για Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα https://learndigital.withgoogle.com/digitalworkshop-el/f2f.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Διάκριση Gold στα E-volution Awards για τη DigitalWise

Ανάμεσα στους νικητές των φετινών E-volution Awards ήταν η DigitalWise, που απέσπασε δύο βραβεία για βέλτιστες πρακτικές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Επιχειρείν.

Συγκεκριμένα, κέρδισε Gold στην κατηγορία Best in Auto, Moto & Parts για την καμπάνια της Kymco: Test Ride It, και Bronze στην κατηγορία Design Aesthetics – Animation, για το νέο website της Serkova.

«Σε μια περίοδο που η επικοινωνία αποτελεί πρόκληση και τα brands αντιμετωπίζουν μεγάλες δυσκολίες στο να προσεγγίσουν το κοινό τους, χαιρόμαστε ιδιαίτερα που η δουλειά μας αναδεικνύεται σε δύο κλάδους που πλήττονται πολύ πάνω από το μέσο όρο, όπως το Auto Moto και τα αλκοολούχα ποτά που εξαρτώνται άμεσα από την εστίαση. Παρά τις αντιξοότητες, καταφέραμε να δημιουργήσουμε ενέργειες και πλατφόρμες που όχι απλώς κράτησαν την επαφή με το κοινό ζωντανή, αλλά έχτισαν πιο γερές σχέσεις και οδήγησαν και σε πωλήσεις», δήλωσε ο Νίκος Μητσόπουλος, CEO της DigitalWise.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Digital καμπάνια της SOLID HAVAS για το Άνθος Αραβοσίτου ΓΙΩΤΗΣ

Με σύνθημα «Φτιάξε Χρόνο για Σένα», η νέα ολοκληρωμένη digital καμπάνια που σχεδίασε η SOLID HAVAS για το Άνθος Αραβοσίτου ΓΙΩΤΗΣ μας παροτρύνει  να «νταντέψουμε» τον εαυτό μας. Με τη θαλπωρή που διαχρονικά μας χαρίζει ένα μπωλ Άνθος Αραβοσίτου, η καμπάνια λειτουργεί ως ένα “reminder”, να κάνουμε μια παύση για λίγα λεπτά χαλάρωσης, μέσα στο πιεστικό πρόγραμμα της ημέρας.

Η ενέργεια έχει αφετηρία της το ΥοuTube, αλλά και το microsite ftiaksexronogiasena.gr και όχημα τρία digital videos με πρωταγωνιστές της διπλανής πόρτας, με τους οποίους το ευρύ κοινό της καμπάνιας μπορεί να ταυτιστεί. Οι πρωταγωνιστές σταματούν τα πάντα για λίγο, προκειμένου να απολαύσουν το πιο αγαπημένο comfort food κάθε γενιάς και να επανασυνδεθούν με τον εαυτό τους και αυτούς που αγαπούν και προτρέπουν και το κοινό να… σταματήσει να τους παρακολουθεί!

Η καμπάνια εμπνέεται και αναδεικνύει τα μοναδικά rituals που διαθέτει το Άνθος Αραβοσίτου ΓΙΩΤΗΣ, από τη στιγμή που το παρασκευάζεις και ευωδιάζει όλο το σπίτι  μέχρι τη βελούδινη γεύση του, που τρέφει την παιδικότητά μας.

Η νέα καμπάνια για το Άνθος Αραβοσίτου ΓΙΩΤΗΣ μας δίνει τον καλύτερο λόγο και μας προτείνει ιδέες, τώρα που είμαστε περισσότερο στο σπίτι, να βρούμε λίγο χρόνο για εμάς και τους αγαπημένους μας, κι αν δεν μπορούμε… τότε πρέπει να τον φτιάξουμε.

Η παραγωγή των digital videos έγινε από την FeelMe Films, ενώ η καμπάνια έτρεξε και στο Facebook με διαγωνισμό καθώς και στο Instagram της Γιώτης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Project Agora Commerce: Εξειδικευμένη υπηρεσία στρατηγικών Product Discovery

Μια νέα διαφημιστική εμπειρία παρουσιάζει το Project Agora Commerce, η εξειδικευμένη υπηρεσία e-commerce media του Project Agora. Με το νέο format, Discovery Sponsored Listing (D-SPL), οι καταναλωτές που περιηγούνται σε ένα e-shop έρχονται σε επαφή με προϊόντα που μπορεί να μην αναζητούσαν συνειδητά και με τον τρόπο αυτό ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και κατηγορίες, όπως ακριβώς θα έκαναν σε ένα φυσικό κατάστημα. 

Αυτή η νέα μορφή προβολής επιτρέπει στα brands και τους retailers να αξιοποιήσουν στρατηγικές Product Discovery και να αυξήσουν το “μερίδιο διαδρόμου”, σε όλα τα στάδια του καταναλωτικού ταξιδιού. Η αύξηση του μεριδίου αυτού συμβάλει σε αύξηση των πωλήσεων για τα brands και σε αύξηση του μεγέθους καλαθιού για τους retailers.

Συγκεκριμένα με τα Homepage D-SPL τα brands γίνονται ο πρώτος σταθμός στο ταξίδι του καταναλωτή μετά την είσοδό του στην αρχική σελίδα του retailer η οποία αποτελεί το ιδανικό σημείο για να ανακαλύψει ο καταναλωτής προϊόντα. Με τα Category & Search D-SPL τα brands  μπορούν να εμφανίσουν τα προϊόντα τους σε κατηγορίες και αναζητήσεις στις οποίες δεν εμφανίζονται οργανικά, βάσει της συνάφειας με το προφίλ του καταναλωτή και την προϊοντική κατηγορία.

Τα Product Detail D-SPL εμφανίζονται στο κάτω μέρος των προϊοντικών σελίδων και αυξάνουν την πιθανότητα των χρηστών να παραμείνουν σε ένα eshop, ακόμη και αν το συγκεκριμένο προϊόν δεν ήταν αυτό που έψαχναν. Τέλος, τα Check-out D-SPLs δίνουν την επιλογή στους καταναλωτές να προσθέσουν ένα προϊόν πριν ολοκληρώσουν τις αγορές τους.

Τα Discovery Sponsored Product Listings είναι διαθέσιμα άμεσα στην κατηγορία Health & Beauty του Project Agora Commerce, που περιλαμβάνει κάποια από τα μεγαλύτερα online eshops στο χώρο και σερβίρει ήδη πάνω από 18 εκατομμύρια product discovery impressions ανά μήνα.

Μάθετε περισσότερα: https://bit.ly/3ffZjiw

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Data-driven στρατηγική Influencer Marketing από την Action Global Communications

Η Action Global Communications, φέρνει την επανάσταση στο influencer Marketing επενδύοντας σε καινοτόμους μηχανισμούς για τη διαμόρφωση ολοκληρωμένων data-driven στρατηγικών.

Με πολύχρονη εμπειρία στο influencer marketing και πολλές επιτυχημένες εκστρατείες στο ενεργητικό της, η Action Global Communications, πρωτοπόρος στον κλάδο της επικοινωνίας στην Ελλάδα, εντάσσει στο offering της το εργαλείο Campaygn, μέσω του οποίου έχει αποκτήσει πρόσβαση σε sophisticated στατιστικά και δεδομένα, ξεπερνώντας έτσι πολλές από τις προκλήσεις με τις οποίες συχνά έρχονται αντιμέτωποι οι απανταχού marketeers.

Παρέχοντας ακόμη πιο εξατομικευμένες και added-value υπηρεσίες για την επίτευξη των στόχων του κάθε πελάτη, μέσω της πλατφόρμας Campaygn, η εταιρεία έχει πλέον πρόσβαση στα πραγματικά δημογραφικά στοιχεία 1.000+ Ελλήνων και 5 εκατομμυρίων international micro, macro και mega influencers σε Instagram, TikTok, Facebook και YouTube.

Τα εν λόγω στοιχεία, μεταξύ άλλων, επιτρέπουν στην εξειδικευμένη ομάδα της Action Global Communications, την ανάλυση των followers του κάθε influencer, το ποσοστό αυθεντικών, ψεύτικων και ανενεργών προφίλ καθώς και την απήχηση της κάθε ανάρτησης. Επιπλέον, μέσω αλγορίθμων, μπορεί να προβλέψει την απόδοση των influencers που έχουν επιλεχθεί, αλλά και να  αναλύσει τις εκστρατείες του ανταγωνισμού.

Έχοντας στη διάθεσή της τα κατάλληλα εργαλεία για επιλογή ποιοτικών και αυθεντικών influencers που «μιλούν» στο κοινό-στόχος και μπορούν να δημιουργήσουν engaging περιεχόμενο, η Action Global Communications μέσω ενημερωμένων data-driven αποφάσεων και στρατηγικού σχεδιασμού, μπορεί να διασφαλίσει την επίτευξη των στόχων πελατών από οποιοδήποτε κλάδο.

Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει επιτυχώς πληθώρα εκστρατειών influencer marketing σε Ελλάδα και Κύπρο, με το database της να διευρύνεται καθημερινά με την «ανακάλυψη» νέων και ανεξερεύνητων influencers που αναδεικνύονται λόγω του ποιοτικού social media content που ετοιμάζουν.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Action Global Communications επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.actionprgroup.com  ή απευθυνθείτε μέσω email για την υπηρεσία influencer marketing, στο hellasinfo [at] actionprgroup.com.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search