Digital Marketing

Νέο ad-experience διαφημιστικό format από το Project Agora

Η Ζenith και η Bosch Οικιακές Συσκευές είναι οι πρώτοι συνεργάτες του Project Agora στην ελληνική αγορά, που ενσωμάτωσαν το νέο ad-experience “Magic Story” στη στρατηγική τους για το brand. Το “Magic Story” είναι μια νέα διαφημιστική εμπειρία που μεταφέρει το γνώριμο format του “Story” από τα Social Media στο ανοιχτό Διαδίκτυο, σε ένα απόλυτα brand-safe περιβάλλον.

Το διαδραστικό format διαθέτει δυνατότητες tagging, shoppable στοιχεία και tap-through CTAs συμβάλλοντας έτσι στην εμπειρία του καταναλωτή και στο βαθύ engagement με το brand.

Οι advertisers μπορούν εύκολα να επαναχρησιμοποιήσουν τα υπάρχοντα δημιουργικά από τα stories τους στα social media και να στήσουν γρήγορα και χωρίς επιπλέον δημιουργικό κόστος καμπάνιες σχεδιασμένες αποκλειστικά για κινητό. Το Magic Story συνδυάζεται με τις δυνατότητες στόχευσης στο δίκτυο premium publishers του Project Agora.

Η Bosch Οικιακές Συσκευές είχε να αντιμετωπίσει μια βασική πρόκληση στην προσπάθεια περαιτέρω ανάπτυξης και εφαρμογής της αρχικής καμπάνιας “#LikeABosch” που είχε προηγουμένως λανσάρει η μητρική εταιρεία Bosch. Θα μπορούσε η δροσερή και χιουμοριστική προσέγγιση της επιτυχημένης καμπάνιας να βρει εφαρμογή σε μια πιο ευρέως καταναλωτική αγορά και σε θέματα τόσο σοβαρά όσο η αειφορία και η υγιεινή ζωή στον τομέα των οικιακών συσκευών; Η νέα ιδέα κατάφερε να συνδυάσει με επιτυχία τα δυνατά σημεία της αρχικής καμπάνιας, με διασκεδαστικές εικόνες και καθαρά μηνύματα που δίνουν έμφαση στο προϊόν. Οι Zenith & Bosch Οικιακές Συσκευές επέλεξαν το Magic Story για να επεκτείνουν την καμπάνια από τα Social Media στο Open Web, να ενισχύσουν το message impact και να ενθαρρύνουν το engagement.

H Βαρβάρα Παππά, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της BSH Οικιακές Συσκευές, είπε για την καμπάνια: «Το Magic Story ήταν η ιδανική επιλογή για να επικοινωνήσουμε με διαδραστικό και άμεσο τρόπο με το κοινό-στόχο της Bosch στο Open Web και να μοιραστούμε τα σημαντικά μηνύματα της καμπάνιας #LikeABosch, με έναν τρόπο που θα κερδίσει την προσοχή και το engagement».

Η Πωλίνα Τσαδίρη, Sales Director Greece & Cyprus του Project Agora δήλωσε: «Το Magic Story παίρνει ένα από τα πιο δυνατά διαφημιστικά format αυτή τη στιγμή και το φέρνει στο επίκεντρο της προσοχής του καταναλωτή, δηλαδή, μέσα στο περιεχόμενο των μεγαλύτερων publishers, εκτοξεύοντας έτσι το message impact, το brand recall και το engagement. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τη Bosch Οικιακές Συσκευές για το λανσάρισμα αυτό, με μια καμπάνια που εκμεταλλεύεται όλες τις διαδραστικές δυνατότητες του Magic Story, επιτρέποντας στο brand να έρθει σε ουσιαστική επικοινωνία με τον καταναλωτή».

Το Magic Story αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στα δημιουργικά διαφημιστικά formats που διαθέτει το Project Agora στην Κεντρική Ανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Μάθετε περισσότερα για το Magic Story εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Κατερίνα Τσεβά είναι η νέα Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Convert Group

Η κ. Κατερίνα Τσεβά αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθύντριας Ανθρώπινου Δυναμικού στην Convert Group. Στις βασικές προτεραιότητές της θα είναι η εργασιακή ικανοποίηση και ανάπτυξη των στελεχών της και η ανεύρεση κορυφαίων ταλέντων από Ελλάδα και εξωτερικό για την περαιτέρω εξάπλωση της Convert Group στις αγορές που στοχεύει.



Στα 19 χρόνια της επαγγελματικής της πορείας, η Κατερίνα ανέλαβε επιτελικούς ρόλους σε κλάδους τεχνολογίας, φαρμάκων, τραπεζικής και εξεύρεσης στελεχών. Τελευταία της θέση ήταν ως HR Business Partner στην πολυεθνική φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim ενώ έχει δραστηριοποιηθεί κυρίως σε ρόλους Talent Acquisition & Development στις εταιρείες Upstream, Eurobank, Microsoft και Adecco Group.



Η Κατερίνα Τσεβά δήλωσε σχετικά: "Έχω ιδιαίτερη χαρά που μπαίνω και εγώ στην οικογένεια της Convert Group, μια εξαιρετική ομάδα με όραμα, στόχους και πολύ ταλαντούχα μέλη. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τους Converters και να γνωρίσω όλα αυτά που καθιστούν την εταιρεία κάθε χρόνο ένα από τα καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της χώρας. Στόχος μας είναι η πολυπολιτισμικότητα να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι όλων μας των πράξεων καθώς επεκτεινόμαστε σε ακόμα περισσότερες χώρες."



Ο Ανδρέας Πετρόπουλος, Chief Revenue Officer & COO της Convert Group σχολίασε από την πλευρά του: "Με την Κατερίνα έχουμε συνεργαστεί στο παρελθόν και αποτελεί μια επαγγελματία που σέβομαι και εμπιστεύομαι βαθιά. Μέσα από την πολύτιμη και εκτενή γνώση και εμπειρία της, και αξιοποιώντας την κουλτούρα της Convert Group, είμαι σίγουρος ότι θα συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη των ομάδων μας και θα προσελκύσει κορυφαία ταλέντα στο δυναμικό μας."



Η Κατερίνα είναι 43 ετών και κατέχει πτυχίο Οικονομικών και μεταπτυχιακό στην Οργανωσιακή και Οικονομική Ψυχολογία από το Πάντειο Πανεπιστήμιο. Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Upcom προσφέρει σε όλες τις επιχειρήσεις δωρεάν μηχανισμό για κλείσιμο ραντεβού

Με μία νέα καινοτόμο και εξαιρετικά πρακτική υπηρεσία, στηρίζει με τον δικό της τρόπο η UPCOM την ελληνική αγορά, παρέχοντας εντελώς δωρεάν μηχανισμό για κλείσιμο ραντεβού με το κατάστημα, ή την επιχείρησή σας.

Πρόκειται για τη νέα υπηρεσία www.Clickinshop.online η οποία δίνει την δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να δημιουργήσει ένα δωρεάν προφίλ με τις ώρες λειτουργίας της προκειμένου οι πελάτες της να μπορούν να κλείσουν μαζί τους ραντεβού.

Η υπηρεσία είναι απλή και κάθε επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει τον δικό της σύνδεσμο επικοινωνίας μέσα από 3 απλά βήματα:

1. Δημιουργία Λογαριασμού

2. Καταγραφή Ωραρίου Λειτουργίας

3. Κοινοποίηση του Συνδέσμου (link)

 

Ο σύνδεσμος που παράγεται μέσα από το σύστημα μπορεί να επικοινωνηθεί από την επιχείρηση μέσα από:

  • Social Media (Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn κ.λπ.)
  • Email Καμπάνιες
  • SMS / Viber / WhatsApp
  • Καθώς και σε έντυπα με την μορφή QR. 

 

«Η ομάδα UPCOM αποφάσισε να δημιουργήσει και να προσφέρει αυτό το σημαντικό εργαλείο σε όλες τις Ελληνικές επιχειρήσεις εντελώς δωρεάν. Αυτή είναι μία ελάχιστη συμβολή της εταιρείας μας προς τις επιχειρήσεις της χώρας και ειδικότερα στα μικρά καταστήματα που στερούνται  γνώσης και τεχνολογικών μηχανισμών» σημειώνει ο κύριος Κώστας Φλόκος, Διευθύνων Σύμβουλος της UPCOM.

Η πλοήγηση στην υπηρεσία τόσο για καταστηματάρχες όσο και για καταναλωτές είναι εξαιρετικά εύκολη. Μπορεί να την ενεργοποιήσει οποιοσδήποτε έχει την δυνατότητα να χειρίζεται απλές σελίδες όπως για παράδειγμα τις σελίδες ενός ειδησεογραφικού οργανισμού ή του Facebook.

Κάντε το δικό σας λογαριασμό ή μάθετε περισσότερες πληροφορίες στην διεύθυνση www.clickinshop.online

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης αναμένει και για το 2021 η Sleed

Οι περαιτέρω επενδύσεις σε υποδομές, η επέκταση σε νέους τομείς δραστηριοτήτων, αλλά και η διατήρηση του ιδιαίτερα υψηλού ρυθμού ανάπτυξης περιλαμβάνονται στα πλάνα της Sleed για το 2021, μίας από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο του digital marketing στην Ελλάδα.

Το όραμα και τα πλάνα της Sleed παρουσίασαν τα στελέχη της εταιρείας κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Tύπου, κάνοντας αναφορά στην ιστορία και τις δραστηριότητές της.


Η Sleed από την αρχή της λειτουργίας της παρουσιάζει εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ το 2020 έκλεισε με την εταιρεία να αριθμεί περισσότερους από 80 εργαζόμενους και 250 πελάτες, έχοντας διπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό της σε σχέση με το 2017. Την περασμένη χρονιά η εταιρεία κατέγραψε αύξηση εσόδων της τάξεως του 25%. Για το 2021, η διοίκηση της Sleed εκτιμά ότι ο ρυθμός ανάπτυξης θα κινηθεί στα επίπεδα του +30%.

Η Sleed ιδρύθηκε το 2010 από τον Στέλιο Ηλιάκη και τον Ευάγγελο Κοτσώνη και είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο του digital marketing στην Ελλάδα. Προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών, που συνδυάζουν το marketing με την τεχνολογία, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των επιχειρήσεων και τον τρόπο με το οποίο προσεγγίζουν την αγορά.

«Τα τελευταία χρόνια είδαμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να ασχολούνται με τον χώρο του e-business και του digital marketing και να επενδύουν σε αυτόν. Από την πλευρά μας, επιδιώκουμε να προσφέρουμε ένα όσο το δυνατόν πιο πλήρες πακέτο υπηρεσιών, που περιλαμβάνει τους τομείς της διαφήμισης και του web development, αλλά και υπηρεσίες δημιουργίας περιεχομένου και συμβουλευτικής», σημείωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, συνιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Sleed.

Στα πλάνα της Sleed για το 2021 περιλαμβάνεται κατ’ αρχήν η ανάπτυξη νέων υποδομών, όπως είναι η δημιουργία studio για παραγωγή virtual και εξειδικευμένου περιεχομένου, η ενίσχυση των τεχνολογικών δυνατοτήτων της εταιρείας, αλλά και η επέκταση σε νέους τομείς δραστηριοτήτων, όπως είναι η above the line επικοινωνία.


Το πελατολόγιο της Sleed περιλαμβάνει επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και από διαφορετικούς κλάδους. Ενδεικτικά, μεγάλες εταιρείες και brands, όπως είναι οι Vodafone, Toyota, Frezyderm, MSD, BSB, KFC, Wurth, Heron και Bodytalk, αλλά και μεγάλα e-shops όπως η CosmosSport, το Praktiker και το Spitishop, καθώς και μικρότερες επιχειρήσεις, οργανισμούς και brands. Κοινό χαρακτηριστικό του πελατολογίου της Sleed είναι ότι πρόκειται για εταιρείες με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, οι οποίες επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει ένα digital agency.


Η Sleed έχει αποσπάσει περισσότερες από 190 διακρίσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε διοργανώσεις που σχετίζονται με το e-business, τα social media και το design, ενώ είναι Premier Partner της Google, Facebook Marketing Partner και Shopify partner. Παράλληλα, έχει συμπεριληφθεί στη λίστα των Best Places to Work στην Ελλάδα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 

 
Google Ads Safety Report: Διαφάνεια για τους χρήστες και αυστηρός έλεγχος

Το 2021 σηματοδοτεί την πρώτη δεκαετία έκδοσης του ετήσιου Ads Safety Report (Έκθεση Ασφάλειας Διαφημίσεων) που αναδεικνύει το έργο της Google σχετικά με την πρόληψη κακόβουλης χρήσης στις διαφημιστικές πλατφόρμες μας. Η προβολή των μέσων  που χρησιμοποιούμε για να εμποδίσουμε περιπτώσεις ανάρμοστης συμπεριφοράς στο διαφημιστικό οικοσύστημα αποτελεί εδώ και καιρό προτεραιότητα για εμάς.

Η Έκθεση Ασφάλειας Διαφημίσεων είναι μόνο ένας από τους τρόπους με τους οποίους παρέχουμε στους χρήστες διαφάνεια σχετικά με το πώς διαχειριζόμαστε τις διαφημίσεις στις πλατφόρμες μας. Την περασμένη άνοιξη παρουσιάσαμε και το πρόγραμμα εξακρίβωσης ταυτότητας των διαφημιζόμενων (advertiser identity verification program). Αυτή τη στιγμή ταυτοποιούμε διαφημιζόμενους σε περισσότερες από 20 χώρες και έχουμε ξεκινήσει να μοιραζόμαστε τα ονόματα και τις τοποθεσίες τους στη λειτουργία About this ad, (σχετικά μ’ αυτή τη διαφήμιση) ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ποιοι βρίσκονται πίσω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση και να μπορούν να λάβουν αποφάσεις, έχοντας καλύτερη ενημέρωση.

Ενισχύσεις κλίμακας

Το 2020, οι πολιτικές μας και η επιβολή τους δοκιμάστηκαν από μια παγκόσμια πανδημία, από μια σειρά εκλογικών αναμετρήσεων σε όλο τον κόσμο, καθώς και από το διαρκή πόλεμο εναντίον ανθρώπων που αναζητούσαν συνέχεια νέους τρόπους για να εκμεταλλεύονται online τους συνανθρώπους μας. Χιλιάδες εργαζόμενοί μας  εργάστηκαν 24 ώρες το 24ωρο, προκειμένου να παρέχουν μια ασφαλή εμπειρία σε χρήστες, δημιουργούς, εκδότες και διαφημιζόμενους. Προσθέσαμε ή αναβαθμίσαμε πάνω από 40 πολιτικές για διαφημιζόμενους και εκδότες. Επίσης, μπλοκάραμε ή και κατεβάσαμε περίπου 3,1 δισ. διαφημίσεις που παραβίαζαν τις πολιτικές μας και θέσαμε περιορισμούς σε άλλες 6,1 δισ.

Η ενίσχυση των πολιτικών μας δεν είναι κοινή για όλους. Είναι μάλιστα η πρώτη χρονιά που μοιραζόμαστε πληροφορίες σχετικά με την οριοθέτηση των διαφημίσεων, που αποτελεί κεντρικό άξονα της στρατηγικής μας. Η οριοθέτηση αυτή γίνεται έτσι ώστε να μας επιτρέπει να προσαρμόζουμε την προσέγγισή μας ανάλογα με τη γεωγραφική θέση, την τοπική νομοθεσία και με τα προγράμματά των πιστοποιήσεων που εφαρμόζουμε, έτσι ώστε οι εγκεκριμένες διαφημίσεις να προβάλλονται μόνο εκεί όπου θεωρούνται κατάλληλες και νόμιμες.

Για παράδειγμα, ζητάμε από τα online φαρμακεία να ολοκληρώσουν ένα πρόγραμμα πιστοποίησης και, αφού πιστοποιηθούν, προβάλλουμε τις διαφημίσεις τους μόνο σε χώρες όπου επιτρέπεται η online πώληση συνταγογραφούμενων φαρμάκων. Εδώ και αρκετά χρόνια έχουμε παρατηρήσει αύξηση των ειδικών κανονισμών για τις διαφημίσεις ανά χώρα. Ως εκ τούτου, η οριοθέτηση των διαφημίσεων, μας επιτρέπει να βοηθάμε τους διαφημιζόμενους να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις κάθε χώρας, χωρίς να επηρεάζεται σχεδόν καθόλου η γενική διαφημιστική εκστρατεία των προϊόντων. 

Συνεχίσαμε επίσης να επενδύουμε στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης που μας επιτρέπει να σαρώνουμε αποτελεσματικά το διαδίκτυο, ψάχνοντας κατά πόσο υπάρχει, σε ευρεία κλίμακα, συμμόρφωση από την πλευρά των εκδοτών. Χάρη σ’ αυτή την επένδυση, σε συνδυασμό και με διάφορες άλλες νέες πολιτικές, αυξήσαμε κατά πολύ τις απαραίτητες επιβολές και, το 2020, αφαιρέσαμε διαφημίσεις από 1,3 δισ. σελίδες εκδοτών, σε σχέση με 21εκ. το 2019. Επίσης, διακόψαμε την προβολή διαφημίσεων με εκτεταμένες ή κατάπτυστες παραβιάσεις, σε πάνω από 1,6 δισ. ιστοσελίδες εκδοτών.

Παραμένοντας ευέλικτοι απέναντι σε νέες απειλές

Καθώς ο αριθμός των κρουσμάτων κορονοϊού ανέβαινε παγκοσμίως, εφαρμόσαμε την πολιτική ευαίσθητων γεγονότων (sensitive events policy) για να εμποδίσουμε συμπεριφορές κερδοσκοπίας σε προϊόντα μεγάλης ζήτησης, όπως αντισηπτικά χεριών, προστατευτικές μάσκες, χαρτιά υγείας κλπ, καθώς και διαφημίσεις για παραπλανητικές μεθόδους θεραπείας. Μαθαίνοντας περισσότερα για τον ιό και παρακολουθώντας τις οδηγίες των οργανισμών υγείας, εξελίξαμε τη στρατηγική μας, επιτρέποντας σε ιατρικούς προμηθευτές, οργανισμούς υγείας, τοπικές αρχές και αξιόπιστες επιχειρήσεις να ανεβάζουν κρίσιμες ενημερώσεις και έγκυρο περιεχόμενο – και αυτό χωρίς να παύουμε να εμποδίζουμε περιστατικά κακόβουλων παραβιάσεων. Επιπλέον, καθώς κυκλοφορούσαν online ισχυρισμοί και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με την προέλευση και διάδοση του κορονοϊού, εφαρμόσαμε μια νέα πολιτική, απαγορεύοντας τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την COVID-19 ή άλλα παγκόσμια σοβαρά θέματα υγείας, που έρχονται σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά δεδομένα της επιστήμης.

Συνολικά, κατά τη διάρκεια της χρονιάς, μπλοκάραμε πάνω από 99 εκ. διαφημίσεις σχετικές με την COVID-19, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που αφορούσαν “θαυματουργές θεραπείες”, μάσκες τύπου N95 (που είχαν έλλειψη στην αγορά) και, πρόσφατα, σε παραπληροφόρηση για τις δόσεις των εμβολίων. Εξακολουθούμε να είμαστε ευέλικτοι, εντοπίζοντας κακόβουλες συμπεριφορές και μαθαίνοντας από αυτές. Μέσα από αυτήν τη διαδικασία θα είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για τυχόν μελλοντικές απάτες και παραπλανητικούς ισχυρισμούς.

Συχνά, όταν αντιμετωπίζουμε παγκόσμια γεγονότα όπως η πανδημια, κακόβουλοι χρήστες ψάχνουν τρόπους να εκμεταλλευτούν το κόσμο στο διαδίκτυο. Την περασμένη χρονιά παρατηρήσαμε μια αύξηση σε ευκαιριακές παραπλανητικές διαφημίσεις από κακόβουλους χρήστες. Παρατηρήθηκε μια συνεχής αύξηση μεθόδων συγκάληψης ώστε να μην γίνουν αντιληπτοί από τα συστήματά μας, προώθησης ανύπαρκτων ψηφιακών εταιρειών, καθώς και διαφημίσεων για τηλεφωνικές κλήσεις-απάτες που είτε αποφεύγουν εντοπισμό ή δελεάζουν ανυποψίαστους καταναλωτές εκτός των πλατφορμών μας, με στόχο την εξαπάτηση τους.

 Το 2020 αντιμετωπίσαμε τις εχθρικές αυτές συμπεριφορές με τους παρακάτω τρόπους:

  • Παρουσιάσαμε πολλαπλές νέες πολιτικές και προγράμματα, όπως το πρόγραμμα εξακρίβωσης ταυτότητας των διαφημιζόμενων (advertiser identity verification program) και το πρόγραμμα εξακρίβωσης λειτουργίας επιχειρήσεων (business operations verification program).
  • Επενδύσαμε στην τεχνολογία για καλύτερο εντοπισμό συντονισμένων εχθρικών συμπεριφορών, πράγμα που μας επέτρεψε να βρούμε κοινά σημεία λογαριασμών και να αναστείλουμε μαζικά τη δράση κακόβουλων χρηστών.
  • Βελτιώσαμε την αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης που διαθέτουμε, βάσει σημάτων από τα δίκτυα, προηγούμενης δραστηριότητας λογαριασμών, επαναλαμβανόμενων συμπεριφορών και /ανταπόκρισης από τους χρήστες.

 

Ο αριθμός διαφημιστικών λογαριασμών που απενεργοποιήσαμε εξαιτίας παραβίασης των πολιτικών μας αυξήθηκε κατά 70%, από 1 εκ. σε πάνω από 1.7 εκ. Επίσης, μπλοκάραμε ή κατεβάσαμε πάνω από 867 εκ. διαφημίσεις,  μέσα από τις οποίες έγινε προσπάθεια αποφυγής των ανιχνευτικών συστημάτων μας, καθώς και 101 εκ. επιπλέον διαφημίσεις  που παραβίασαν τις πολιτικές μας περί διαστρέβλωσης. Ο αριθμός αυτός ανέρχεται συνολικά σε πάνω από 968 εκ. διαφημίσεις.   

Προστατεύοντας τις εκλογές σε όλο τον κόσμο

Στις εκλογικές αναμετρήσεις παγκοσμίως, οι διαφημίσεις βοηθούν τους ψηφοφόρους να έχουν πρόσβαση σε έγκυρη πληροφόρηση σχετικά με τους/τις υποψήφιους/ες και τις εκλογικές διαδικασίες. Τα τελευταία χρόνια παρουσιάσαμε αυστηρές πολιτικές και περιορισμούς σχετικά με το ποιοι μπορούν να δημοσιεύουν στις πλατφόρμες μας εκλογικό διαφημιστικό υλικό. Δημιουργήσαμε ολοκληρωμένες πολιτικές βιβλιοθήκες διαφημιστικού υλικού στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρωπαϊκή Ένωση, την Ινδία, το Ισραήλ, την Ταϊβάν, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία – και εργαστήκαμε επιμελώς με τις ομάδες μας σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να προστατεύσουμε τις πλατφόρμες μας από καταχρηστικές συμπεριφορές.

Παράλληλα, συνεχίσαμε να επεκτείνουμε τα προγράμματα εξακρίβωσης που εφαρμόζουμε σε παγκόσμιο επίπεδο, ταυτοποιώντας περισσότερους από 5.400 επιπλέον εκλογικούς διαφημιζόμενους μέσα στο 2020. Στις ΗΠΑ, όταν διαφάνηκε ότι το εκλογικό αποτέλεσμα θα καθυστερούσε, με το που έκλεισαν οι κάλπες εφαρμόσαμε την πολιτική μας περί ευαίσθητων γεγονότων. Εκείνο το διάστημα παύσαμε προσωρινά πάνω από 5 εκ. διαφημίσεις και μπλοκάραμε τις διαφημίσεις σε πάνω από 3 δισ. αναζητήσεις στο Search, που αναφέρονταν στις εκλογές, τους υποψήφιους και το αποτέλεσμα. Πήραμε τη συγκεκριμένη απόφαση για να περιορίσουμε την πιθανότητα να μεγιστοποιήσουν οι διαφημίσεις τη σύγχυση της μετεκλογικής περιόδου.

Απαξιώνοντας το μίσος και τη βία

Την περασμένη χρονιά, οι εκδότες του ειδησεογραφικού τομέα έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο στο να παραμένουν οι άνθρωποι ενημερωμένοι, προετοιμασμένοι και ασφαλείς. Είμαστε περήφανοι για το γεγονός ότι η ψηφιακή διαφήμιση, συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων που προσφέρουμε για να συνδέουμε τους διαφημιστές με τους εκδότες, υποστηρίζει το περιεχόμενο αυτό. Έχουμε τις κατάλληλες πολιτικές για να προστατεύουμε και τις μάρκες και τους χρήστες.

Το 2017, αναπτύξαμε πιο λεπτομερείς ελέγχους ιστότοπων σε επίπεδο σελίδας, ώστε να επιτρέψουμε στους εκδότες να συνεχίσουν να λειτουργούν τον ιστότοπό τους, προστατεύοντας ταυτόχρονα τους διαφημιζόμενους από επιζήμιες τοποθετήσεις σταματώντας συνεχείς παραβιάσεις. Από τότε εξακολουθήσαμε να επενδύουμε στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία μας, η οποία αποδείχθηκε ιδιαίτερα κρίσιμη σε μια χρονιά κατά την οποία παρατηρήσαμε αύξηση στη ρητορική μίσους και τις εκκλήσεις για βία στο διαδίκτυο. Αυτή η επένδυσή μας, μας βοήθησε να αποτρέψουμε τη δημιουργία εσόδων από επιβλαβές περιεχόμενο στο διαδίκτυο. H δράση αυτή, σχετικά με τις πολιτικές μας για επικίνδυνο ή υποτιμητικό περιεχόμενο, εφαρμόστηκε σε περίπου 168 εκατομμύρια σελίδες.

Συνεχίζοντας το έργο μας το 2021

Γνωρίζουμε ότι όταν λαμβάνουμε αποφάσεις με γνώμονα την ασφάλεια των χρηστών, αυτές έχουν θετικό αντίκτυπο στο ευρύτερο οικοσύστημα. Η διατήρηση της εμπιστοσύνης διαφημιζόμενων και εκδοτών συμβάλλει στη μακροπρόθεσμη επιτυχία των επιχειρήσεών τους. Φέτος θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε πολιτικές, στους ειδικούς μας και στην τεχνολογία επιβολής ώστε να προλαμβάνουμε πιθανές απειλές. Παράλληλα παραμένουμε σταθεροί στην κλιμάκωση των προγραμμάτων μας εξακρίβωσης σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να ενισχύουμε τη διαφάνεια και να καθιστούμε διαθέσιμες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εμπειρία των διαφημίσεων.

Scott Spencer, Vice President, Ads Privacy & Safety 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το TikTok θα προβάλλει εξατομικευμένες διαφημίσεις από τις 15 Απριλίου

Από το TikTok ανακοινώθηκε αλλαγή στο πλαίσιο που προβάλλονται διαφημίσεις στους χρήστες του. Οι νέες, εξατομικευμένες διαφημίσεις του TikTok θα βασίζονται στις δραστηριότητες των χρηστών εντός της εφαρμογής, όπως στα βίντεο που τους αρέσουν και στις αλληλεπιδράσεις με άλλες ενότητες διαφημίσεων. Ο νέος τρόπος προβολής θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις 15 Απριλίου.



Το TikTok ανήγγειλε τη σχετική αλλαγή ως εξής: "Προσεχείς αλλαγές στις διαφημίσεις: Για να παραμείνει το TikTok δωρεάν, συνεργαζόμαστε με διαφημιζόμενους για να σας εμφανίζουμε διαφημίσεις. Με βάση τις ρυθμίσεις σας, προς το παρόν βλέπετε γενικές διαφημίσεις που δεν βασίζονται σε αυτό που κάνετε στο TikTok ή εκτός. Από τις 15 Απριλίου, οι ρυθμίσεις σας θα αλλάξουν και οι διαφημίσεις που θα δείτε ενδέχεται να αρχίσουν να βασίζονται σε αυτό που κάνετε στο TikTok. Εξακολουθείτε να έχετε τον έλεγχο για το αν οι διαφημίσεις μπορούν να προσαρμοστούν περισσότερο σε εσάς βάσει δεδομένων από τους διαφημιστικούς μας συνεργάτες".

Οι αλλαγές θα εφαρμοστούν παγκοσμίως, με εξαίρεση, αρχικά, τουλάχιστον, την Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων, γνωστός και ως GDPR, δυσκολεύει την εφαρμογή αυτής της αλλαγής.

Οι διαφημίσεις στο TikTok θα εξατομικευτούν με βάση τη δραστηριότητα ενός χρήστη εντός της πλατφόρμας. Τα δεδομένα τρίτων από τους διαφημιστικούς συνεργάτες του TikTok θα χρησιμοποιηθούν επίσης για εξατομίκευση. Ωστόσο, οι χρήστες θα μπορούν να διαχειρίζονται αυτές τις ρυθμίσεις μέσω των προφίλ τους.

"Ένας από τους λόγους για τους οποίους οι ψηφιακές πλατφόρμες είναι τόσο προσβάσιμες είναι η εξατομίκευση. Εάν ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης θέλει να προσεγγίσει άτομα που τους αρέσουν οι γάτες, μπορεί να προβάλει μια διαφήμιση στο TikTok ή σε άλλη διαδικτυακή πλατφόρμα. Ομοίως, είναι πιο πιθανό να βλέπετε διαφημίσεις για προϊόντα που ίσως θέλετε να αγοράσετε. Προκειμένου οι διαφημιζόμενοι να μετρήσουν πόσο αποτελεσματικές είναι οι καμπάνιες τους, συνεργαζόμαστε με ειδικούς μέτρησης και προσφέρουμε λύσεις για τη μέτρηση της απόδοσης, σεβόμενοι παράλληλα το απόρρητο των χρηστών μας", διευκρίνησαν από το TikTok.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Influencer Marketing webinar από την Action Global Communications

Ο Όμιλος επικοινωνίας Action Global Communications, υιοθετώντας μια ολιστική προσέγγιση, έριξε φως στις διάφορες πτυχές του Influencer Marketing, μέσω του διαδικτυακού σεμιναρίου που διοργάνωσε την Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου, με τίτλο An Integrated Approach to Impactful Influencer Marketing’. Παρέχοντας μια σφαιρική εικόνα του Influencer Marketing - το οποίο έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι κάθε επικοινωνιακής στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο - έδωσε στους συμμετέχοντες πολύτιμες πληροφορίες και πρακτικές συμβουλές για αποτελεσματικές εκστρατείες.

Με εξειδικευμένους ομιλητές, το σεμινάριο επικεντρώθηκε στις τάσεις του 2021, προσφέροντας παράλληλα λύσεις, μέσω προηγμένων εργαλείων που καθιστούν δυνατή τη data-driven στρατηγική, σε μια σειρά από προκλήσεις που συναντούν σήμερα οι marketeers. Επιπλέον, η αγαπητή και γνωστή σε όλους Έβελυν Καζαντζόγλου, έδωσε τη δική της οπτική στο θέμα ως digital content creator, δίνοντας πολύτιμες συμβουλές σε marketeers για μια αμοιβαία επωφελή σχέση και την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος.

 

Στην εισαγωγή του ο Γενικός Διευθυντής της Action Global Communications Κύπρου, Ελλάδος και Action Digital, Δημήτρης Ιωαννίδης αναφέρθηκε στη μετατόπιση της προσοχής του κοινού στις digital συσκευές δίνοντας ώθηση στο Influencer Marketing, αφού σημαντική μερίδα εταιρειών από διάφορους κλάδους, επενδύουν ολοένα και περισσότερο σε αυτή την παγκόσμια τάση. Ως εκ τούτου, εξήγησε πως «η διαρκής επένδυση σε νέα και καινοτόμα εργαλεία είναι στο DNA της Action Global Communications, καθώς ως πρωτοπόρος Όμιλος στον κλάδο της επικοινωνίας, η εξέλιξη των μοντέλων στρατηγικής επικοινωνίας που εφαρμόζουμε είναι πρωταρχικός στόχος».

Η Λουκία Γεωργίου, Senior PR Account Executive στην Action Global Communications, έχοντας εκτενή εμπειρία στη διαμόρφωση και υλοποίηση εκστρατειών Influencer Marketing, παρουσίασε τις αξιοσημείωτες τάσεις για το 2021, ιδιαίτερα σε μια περίοδο με πολλές προκλήσεις για όλες τις εταιρείες. Μεταξύ άλλων, ανέλυσε τη δημοτικότητα των εδραιωμένων και ανερχόμενων κοινωνικών δικτύων σε Κύπρο και Ελλάδα, τη στροφή σε micro και nano Influencers, τη σημαντικότητα της αυθεντικότητας και τα οφέλη των μακροχρόνιων συνεργασιών.

Από πλευράς του ο  Antoine Laurent, Head Data & Technology του Ykone Agency, του Νούμερο 1 influencer marketing agency στον κόσμο, ανέλυσε τη σημαντικότητα της data-driven στρατηγικής, η οποία θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι οποιασδήποτε εκστρατείας. Μέσω sophisticated και προηγμένων εργαλείων όπως είναι το Campaygn, το οποίο έχει αναπτυχθεί από την ομάδα του και έχει στη διάθεσή της η Action Global Communications, παρέχονται λύσεις σε πολλές από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι marketeers. Ανάλυση των followers κάθε influencer, του ποσοστού αυθεντικών προφίλ, της τοποθεσίας και του engagement, είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία που καθιστούν δυνατό τον προσδιορισμό της καταλληλότητας των influencers, για την επιλογή ποιοτικών και αυθεντικών influencers που «μιλούν» στο κοινό-στόχος.

Τέλος, η Έβελυν Καζαντζόγλου, τοποθετήθηκε από την οπτική του influencer με πολύτιμες πληροφορίες και συμβουλές, δίνοντας την ευκαιρία στους marketeers να αποκτήσουν μια εις βάθος και σφαιρική κατανόηση για να διασφαλίσουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα κατά την συνεργασία με έναν influencer. Ούσα μια από τις πιο περιζήτητες του χώρου με 185 χιλιάδες Instagram followers και δεκάδες συνεργασίες στο ενεργητικό της, η Έβελυν μίλησε για τη πορεία της και εξήγησε πώς κατάφερε να εξελίξει την online παρουσία της. Επιπλέον, ανέλυσε τι ψάχνουν οι influencers όταν συνεργάζονται με ένα brand, πόσο σημαντική είναι η διαφύλαξη της δημιουργικής τους ελευθερίας και έδωσε πρακτικές συμβουλές στους marketeers για να πετύχουν μια εποικοδομητική συνεργασία  με τον επιλεγμένο influencer.

Το σεμινάριο παρακολούθησαν διευθυντικά στελέχη, επικεφαλής ομάδων και τμημάτων Marketing και PR, εταιρειών πελατών και συνεργατών της Action Global Communications στην Κύπρο και την Ελλάδα, αλλά και των υπόλοιπων γραφείων του δικτύου του Ομίλου. Πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των #ActionWebinars που λανσαρίστηκαν περί τα τέλη Μάϊου 2020, με στόχο να παρέχουν πολύτιμες συμβουλές και εξειδικευμένες γνώσεις γύρω από τη στρατηγική επικοινωνία, σε όλους τους συμμετέχοντες.

 

Για να δείτε το σεμινάριο πατήστε εδώ.  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ευρώπη κατά TikTok: Kαταγγελίες για κρυφές διαφημίσεις και αθέμιτους όρους

Καταγγελία κατά του TikTok, της πλατφόρμας δημιουργίας και ανταλλαγής βίντεο, κατέθεσαν η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) και οι Ενώσεις Καταναλωτών μέλη της ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση», στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Το αίτημα της καταγγελίας είναι η άμεση διεξαγωγή έρευνας, αναφορικά με τις πρακτικές του «γίγαντα» των κοινωνικών μέσων.

Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Καταναλωτών (BEUC), στην οποία η ΕΚΠΟΙΖΩ είναι μέλος, υπέβαλε σχετική καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω του Δικτύου για τη συνεργασία μεταξύ των κρατών μελών της Ε.Ε. στον τομέα της προστασίας καταναλωτών (Consumer Protection Cooperation Network-CPC Network).

Με βάση τα ευρήματα της νέας έρευνας, στην οποία έχει προβεί η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Καταναλωτών (BEUC), το Tik Tok παραβιάζει πολλαπλώς την ευρωπαϊκή νομοθεσία προστασίας του καταναλωτή και δεν προστατεύει τα παιδιά από κρυφές διαφημίσεις και ακατάλληλο περιεχόμενο:

  • Πολλαπλοί όροι στους γενικούς «Όρους Παροχής Υπηρεσιών» της πλατφόρμας του TikTok είναι αθέμιτοι και καταχρηστικοί: Συγκεκριμένα είναι ασαφείς, αόριστοι και προς όφελος του TikTok εις βάρος των χρηστών του. Επιπρόσθετα, οι όροι πνευματικής ιδιοκτησίας είναι εξίσου αθέμιτοι, καθώς παρέχουν στο TikTok μια απεριόριστη, ανέκκλητη άδεια χρήσης, μετάδοσης, διανομής και αναπαραγωγής των βίντεο που δημοσιεύουν οι χρήστες, χωρίς οικονομικό αντάλλαγμα.

 

  • Ένα αρκετά δημοφιλές χαρακτηριστικό του TikTok είναι ότι, οι χρήστες μπορούν να εξαγοράσουν κέρματα, τα οποία χρησιμοποιούν για εικονικά δώρα απευθυνόμενα σε διασημότητες του TikTok, των οποίων οι επιδόσεις αρέσουν στους χρήστες. Η «Πολιτική Εικονικού Αντικειμένου» του Tik Tok που διαχειρίζεται την εν λόγω λειτουργία περιέχει αθέμιτους όρους και παραπλανητικές πρακτικές. Το TikTok διεκδικεί, για παράδειγμα, το αποκλειστικό δικαίωμα τροποποίησης της συναλλαγματικής ισοτιμίας μεταξύ των νομισμάτων και των δώρων, παρακάμπτοντας ηθελημένα για δικό της όφελος τη χρηματοοικονομική συναλλαγή.

 

  • Το TikTok δεν προστατεύει τα παιδιά και τους εφήβους από κρυφές διαφήμισες και τυχόν επιβλαβές περιεχόμενο στην πλατφόρμα του. Οι προσφορές μάρκετινγκ του TikTok σε εταιρείες που θέλουν να διαφημιστούν στην εφαρμογή του, συμβάλουν στη διάδοση του «κρυφού» μάρκετινγκ. Οι χρήστες παρακινούνται για παράδειγμα να συμμετάσχουν σε διάφορες προσκλήσεις επώνυμων ετικετών, όπου ενθαρρύνονται να δημιουργήσουν περιεχόμενο για συγκεκριμένα προϊόντα. Καθώς οι δημοφιλείς «influencers» είναι συχνά το σημείο εκκίνησης τέτοιων προσκλήσεων, η πρόθεση της εμπορικής εκμετάλλευσης συνήθως καλύπτεται από τους χρήστες. Το TikTok έχει επίσης προφανώς αποτύχει να επιδείξει τη δέουσα επιμέλεια όσον αφορά την προστασία των παιδιών από ακατάλληλο περιεχόμενο, όπως βίντεο που δείχνουν προκλητικό περιεχόμενο, τα οποία βρίσκονται μέσα στην ίδια ενότητα της ιστοσελίδας που κάνει εκείνη τη στιγμή χρήση ο χρήστης.

 

  • Οι πρακτικές του TikTok αναφορικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών είναι παραπλανητικές. Το TikTok δεν ενημερώνει με σαφήνεια τους χρήστες του και ειδικότερα με τρόπο κατανοητό για παιδιά και εφήβους, αναφορικά με τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται, για ποιο σκοπό και σε ποια νόμιμη βάση. Οι εν λόγω πληροφορίες εξάλλου είναι απαραίτητες για τους καταναλωτές όταν χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του Tik Tok. Ορισμένες από αυτές, καθώς και άλλες πρακτικές, παραβιάζουν τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων και τις έχουν αναφερθεί στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα αλλά και στις Ευρωπαϊκές Αρχές, στο πλαίσιο των ερευνών που βρίσκονται σε εξέλιξη αναφορικά με την εταιρεία.

 

Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Καταναλωτών (BEUC) και τα μέλη της, αιτούνται από τις αρχές να ξεκινήσουν μια ολοκληρωμένη έρευνα, αναφορικά με τις πολιτικές και πρακτικές του TikTok και να διασφαλίσουν ότι το TikTok σέβεται την ευρωπαϊκή νομοθεσία Προστασίας του Καταναλωτή.

Δείτε περισσότερα στο www.ert.gr

Εικόνα: cottonbro, Pexels

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Οι αλγόριθμοι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο στόχαστρο της Ε.Ε.

Έχουν αποκτήσει τόση δύναμη, ώστε πλέον ο αντίκτυπός τους στην πολιτική, την ελευθερία του λόγου, αλλά και την ίδια τη δημοκρατία, να είναι τεράστιος. Ο λόγος για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία εξαιτίας του αυξανόμενου ρόλου τους στη ζωή των πολιτών, ειδικά την περίοδο της πανδημίας, τίθενται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι ευρωβουλευτές ζήτησαν να θεσπιστούν κανόνες δημοκρατικού ελέγχου των τεχνολογικών κολοσσών για τη διασφάλιση της ελευθερίας της έκφρασης στα social media. Παραπέμποντας σε διάφορες αποφάσεις, που λαμβάνονται από τις πλατφόρμες για τη λογοκρισία περιεχομένου ή λογαριασμών, η μεγάλη πλειοψηφία των ομιλητών στην ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τόνισε την έλλειψη σαφών κανόνων, που διέπουν αυτές τις αποφάσεις.

 

Οι ευρωβουλευτές έθεσαν, επίσης, το θέμα της διαφάνειας των αλγορίθμων. Έτερο θέμα ήταν η χρήση προσωπικών δεδομένων και ο περιορισμός (ή η απαγόρευση) των πρακτικών μικροστόχευσης (“microtargeting”) και της προσωποποιημένης διαφήμισης, με στόχο τη ριζική τροποποίηση των επιχειρηματικών μοντέλων των τεχνολογικών κολοσσών.

 

Τους ευρωβουλευτές απασχολούν, εξάλλου, τα προβλήματα που προκαλούνται από την εμφάνιση τεχνολογικών μονοπωλίων και ο αντίκτυπός τους στην πολυφωνία των μέσων ενημέρωσης, καθώς και στον πλουραλισμό στον δημόσιο διάλογο.

 

Οι ευρωβουλευτές έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου για την έλλειψη διαφάνειας των πρακτικών των κολοσσών της τεχνολογίας. Προέτρεψαν δε την Επιτροπή να λάβει την κατάσταση αυτή υπόψη στις νομοθετικές προτάσεις της για τις ψηφιακές υπηρεσίες και την ψηφιακή αγορά, καθώς και στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης για τη δημοκρατία.

 

Οι περισσότεροι ομιλητές επικεντρώθηκαν στην ανάγκη να υπάρξει ασφάλεια δικαίου κατά την αφαίρεση περιεχομένου. Επίσης, ζήτησαν να διασφαλίζεται ότι οι αποφάσεις λαμβάνονται από δημοκρατικά ελεγχόμενες αρχές και όχι από ιδιωτικές εταιρείες, προκειμένου να διασφαλίζεται η ελευθερία του λόγου.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Retargeting.biz συνεργάζεται με την Mastercard για την ενίσχυση των μικρών επιχειρήσεων

Η Retargeting.biz συνεργάζεται με τη Mastercard στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του προγράμματος Digital Doors, το οποίο αποτελεί μέρος της ολοκληρωμένης πρωτοβουλίας της εταιρείας για την έμπρακτη ενίσχυση των μικρών επιχειρήσεων. Μέσα από την πλατφόρμα Digital Doors, οι μικρές επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε μία σειρά από εργαλεία και λύσεις που θα συμβάλλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους στο διαμορφούμενο online περιβάλλον, με έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Στο πλαίσιο αυτό, η Retargeting προσφέρει στις ελληνικές εταιρείες την ευκαιρία να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα αυτοματοποιημένων υπηρεσιών μάρκετινγκ από μια ενιαία πλατφόρμα, όπως οι αποτελεσματικές καμπάνιες διαφημίσεων σε Facebook, Instagram και Google, αλλά και εργαλεία όπως e-mails, και pop-ups για e-shops.

"Συμμετέχουμε στην καμπάνια με μια ειδική εκπτωτική προσφορά της τάξης του -20% για κατόχους καρτών Mastercard και -15% για τους κατόχους άλλων καρτών, για 6 μήνες στα πακέτα Premium. Τα πακέτα περιλαμβάνουν πλήρη υποστήριξη πελατών στην υλοποίηση και βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι περισσότεροι από τους νέους συνεργάτες δεν έχουν μεγάλες γνώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, θα λάβουν την πλήρη υποστήριξή μας στη διαμόρφωση της πλατφόρμας και στη δημιουργία διαφημιστικών καμπανιών", δήλωσε ο κ. Θωμάς Κατάκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Retargeting.

H Retargeting επιλέχθηκε από την Mastercard για να συμμετάσχει στην πλατφόρμα Digital Doors, μεταξύ άλλων εξειδικευμένων συνεργατών, που παρέχουν πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, λύσεις ψηφιακού μάρκετινγκ και άλλες υπηρεσίες σχετικές με το e-commerce, για να προσφέρουν τα σωστά εργαλεία σε επιχειρήσεις που πρέπει να εκκινήσουν τη διαδικτυακή τους δραστηριότητα, να προσαρμοστούν στην αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών και στην τρέχουσα κατάσταση που δημιουργείται από την πανδημία της Covid-19.

Η κ. Ιωάννα Μίγγου, Marketing & Communications Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: "Λαμβάνοντας υπόψιν το σημαντικό πλήγμα που έχουν δεχθεί οι μικρές επιχειρήσεις λόγω της πανδημίας αλλά και τις πολύ ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας της αγοράς, σχεδιάσαμε μία ολοκληρωμένη πρωτοβουλία άμεσης ενίσχυσης τους. Μέσα  από τη συνεργασία μας με τη Retargeting, έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε στις επιχειρήσεις αυτές πρόσβαση σε υπηρεσίες που θα τις βοηθήσει να κάνουν πιο σίγουρα βήματα, έτσι ώστε να μετασχηματίσουν και να εξελίξουν με επιτυχία τη δραστηριότητά τους".

Για περισσότερες πληροφορίες και για να επωφεληθείτε από την ειδική προσφορά, επισκεφτείτε το Retargeting.biz

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search