Digital Marketing

Webinar για Native Advertising ενόψει Black Friday και γιορτών από το Project Agora

To Black Friday και οι γιορτές πλησιάζουν και το Project Agora σε συνεργασία με την Taboola, μοιράζεται τις βέλτιστες πρακτικές Native Advertising προσαρμοσμένες στη φετινή πραγματικότητα σε ένα hands-on webinar, με στόχο να βοηθήσει τα brands να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους μέχρι το τέλος του έτους.

Την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου στις 15:00, η Sofia von Wedemeyer, Media Account Manager από την Taboola και ο Λεωνίδας Ροπόκης, Senior Technical Account Manager από το Project Agora, θα μοιραστούν με τους συμμετέχοντες best practices και μυστικά βασισμένα στα πιο πρόσφατα data και μια live περιήγηση στην πλατφόρμα της Taboola, εστιασμένη στο optimization των καμπανιών για το φετινό Black Friday και τις γιορτές.

Το Native Advertising αποτελεί ξεκάθαρα τον 3ο πυλώνα - μαζί με το Social και το Search- κάθε επιτυχημένης digital media στρατηγικής. Η Taboola απολαμβάνει τη μερίδα του λέοντος της επένδυσης στον τομέα αυτό παγκοσμίως, με το Project Agora να είναι ο αποκλειστικός συνεργάτης της σε 25 αγορές στην περιοχή ΕΜΕΑ.

Ανακαλύψτε τα φετινά key trends και περισσότερες λεπτομέρειες για τη συμμετοχή στο webinar στο site του Project Agora: projectagora.com

Εξασφαλίστε τη θέση σας ακολουθώντας αυτόν τον σύνδεσμο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


SnS Athens x Retargeting: H συνεργασία που μας άλλαξε επίπεδο

Πολλοί επιχειρηματίες στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου αναρωτιούνται εάν χρειάζεται προώθηση το e-shop τους. Κάποιοι άλλοι, είναι... σχεδόν σίγουροι, ότι δε χρειάζεται να επενδύσουν χρήματα στην ψηφιακή διαφήμιση και σε διαδικασίες digital marketing γενικότερα για το ηλεκτρονικό τους κατάστημα.

Όλους αυτούς τους προβληματισμούς και τα ερωτηματικά, έρχεται να απαντήσει το SnS Athens! Ένα από τα πιο επιτυχημένα e-shop στο χώρο της μόδας, απογείωσε τις πωλήσεις του με τη χρήση των κατάλληλων εργαλείων της Retargeting.biz και με εξαιρετικό λόγο κόστους προς απόδοση.

Είχαμε μία σύντομη συνομιλία με τον κ. Ευστράτιο Κουρουλή, συνιδιοκτήτη του SnS Athens, ο οποίος μας περιέγραψε την "περιπέτεια" του e-shop του, από την έναρξή του, μέχρι την "απογείωση"!

 

Πότε και πώς ξεκίνησε το SnS Athens; Σε ποια κατηγορία προϊόντων δραστηριοποιείται και πώς διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό;

To SnS Αthens ξεκίνησε το 2007. SnS σημαίνει Σπύρος και Στράτος. Γνωριστήκαμε με Σπύρο, τον συνέταιρο μου, το 2000 όταν εργαζόμασταν σε Internet cafe. Η άνθιση του Internet μαζί με την αγάπη μας για την γυναικεία ένδυση μας ώθησε σε αυτή τη κίνηση. Από πολύ μικρή ηλικία ερωτεύτηκα το στυλ, τα υφάσματα, τα σχέδια. Λάτρης των διαχρονικών ρούχων. Δεν βαριόμουν να πηγαίνω με τις φίλες μου να κάνουν τα ψώνια τους και να τις επηρεάζω. 

Αν μας διαφοροποιεί κάτι σαν εταιρία είναι ότι είμαστε πρώτα καταναλωτές και ύστερα πωλητές. Ποιότητα, σεβασμός στον πελάτη, εξυπηρέτηση, καθημερινές νέες αφίξεις είναι τα όπλα μας. Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι κάναμε το χόμπυ μας επάγγελμα!

Τι προβλήματα αντιμετώπισε το SnS Athens τόσο γενικά, όσο και σε επίπεδο digital marketing μετά τα πρώτα ενθαρρυντικά βήματα;

Εμείς ψάχναμε έναν συνεργάτη, σύμβουλο που να εμπιστεύομαι που θα με βοηθήσει με συμβουλές/πράξεις να μεγαλώσω σαν εταιρία, να κάνω πραγματικότητα το όνειρο μου.

Ψάχναμε, λοιπόν, μια λύση στο να κάνουμε διαφήμιση στο Facebook και στη Google αλλά και να στέλνουμε emails στους καταναλωτές μας. Αυτά τα εργαλεία ήταν νέα για εμάς και δεν υπήρχε ούτε η εξειδικευμένη γνώση που χρειαζόταν ούτε ο χρόνος για να τα μάθουμε από την αρχή. Για εμάς, το digital marketing ήταν ένας "αόρατος χώρος" που είχαμε άγνοια.

Ο Ευστράτιος Κουρουλής, συνιδιοκτήτης του SnS Athens

 

Τί μοναδικό σας προσέφερε η λύση της Retargeting.biz;

Μάθαμε για τη Retargeting και για τον αυτοματοποιημένο και προσωποποιημένο τρόπο που δημιουργεί νέα επισκεψιμότητα (new user acquisition) αλλά κάνει και remarketing στους υπάρχοντες επισκέπτες, χρησιμοποιώντας τόσο διαφημίσεις σε Facebook και Google όσο και emails και push notifications. Και όλα αυτά, χωρίς να χρειάζεται πολύ ενασχόληση από την πλευρά μας. Έτσι αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε την πλατφόρμα της Retargeting και πολύ γρήγορα αντιληφθήκαμε ότι έχει πολύ καλή απόδοση, ενώ το κόστος της υπηρεσίας είναι πολύ προσιτό.

Πως θα περιγράφατε την εμπειρία σας με την ομάδα Account Managers που σας υποστηρίζει;

Αν κάποιος θέλει να ανεβάσει επίπεδο το ηλεκτρονικό του κατάστημα, θα πρέπει να ενσωματώσει λύσεις που αυτοματοποιούν τη διαδικασία της προσέλκυσης υποψηφίων πελατών και τη διατήρηση των υπαρχόντων. Η χημεία με τους υπεύθυνους του λογαριασμού μας στη Retargeting ήταν από την αρχή εξαιρετική και πάντα κάνουν το κάτι παραπάνω!

Μέσω της Retargeting μπορείς να ενεργοποιήσεις εύκολα, γρήγορα, οικονομικά και αποδοτικά πολλαπλά εργαλεία όπως δυναμικές διαφημίσεις Facebook και Google, transactional emails, pop-ups και push notifications, είναι σαν ένα "agency τσέπης". Και από τον επόμενο μήνα, όπως έχουμε ήδη ενημερωθεί, η πλατφόρμα θα διαθέτει ένα ακόμα δυνατό όπλο: το recommendation engine! 

Και το ταμείο τι έγραψε; Ήρθαν όντως καλύτερα νούμερα πωλήσεων και κερδοφορίας;

Από τον Μάιο του 2020 που ξεκινήσαμε την συνεργασία μας, έχουμε δεκαπλασιάσει τον κύκλο εργασιών μας, κατακτώντας ένα πολύ καλό μερίδιο αγοράς για το χρόνο που δραστηριοποιούμαστε. Ταυτόχρονα, έχουμε μειώσει το κόστος διαφήμισης μας με CPA κάτω από τα 2,5 ευρώ και Conversion που τείνει στο 7%, χάρη στη μεγάλη αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας Retargeting, ενώ αυξήσαμε πολύ την κερδοφορία μας! Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι.

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 

 


Black Friday 2020: Συμβουλές στρατηγικής και tips επικοινωνίας από τη GIM

Ως ανάσα επιβίωσης αναμένονται οι φετινές "Black Friday" και "Cyber Monday", με την ελπίδα να τονώσουν την αγορά, μιας και ομολογουμένως, η φετινή χρονιά έχει δεχθεί και συνεχίζει να δέχεται το μεγαλύτερο πλήγμα των τελευταίων ετών στις παγκόσμιες αγορές, λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού.

Όλα δείχνουν ότι στη φετινή Black Friday θα κυριαρχήσουν οι ηλεκτρονικές αγορές, εξαιτίας της κατάστασης και των ειδικών μέτρων ασφαλείας που υπάρχουν για τον Covid-19. Δεν είναι λίγα τα καταστήματα στο εξωτερικό, που έχουν ήδη αποφασίσει φέτος να διατηρήσουν τις πόρτες τους κλειστές.

Εσείς έχετε προετοιμάσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να μη χάσετε το αγοραστικό σας κοινό;

Ρωτήσαμε την ομάδα της GIM – Greek Internet Marketing, ως ειδική στο Digital Marketing, που πάντα μοιράζεται γνώσεις με το κοινό της, να μας καταγράψει βασικές στρατηγικές ιδέες, που αφορούν στην προετοιμασία των επιχειρήσεων για τη Black Friday. Διαβάστε προσεκτικά και σκεφτείτε πιθανές εφαρμογές για τη δική σας επιχείρηση!

Αρχικά, θα πρέπει να αποφασίσετε την εμπορική πολιτική που θα ακολουθήσετε και τί ενέργειες θα κάνετε:

1. Ιδέες για ενέργειες πωλήσεων

  • Μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων ( π.χ. -60%)
  • Δωρεάν μεταφορικά
  • Πακέτα προϊόντων ή πακέτα δώρων
  • Αποκλειστικές προσφορές
  • Κάρτες επιβράβευσης ή επιπλέον έκπτωσης
  • Παροχή Δώρου με κάθε αγορά

 

Και στη συνέχεια να αποφασίσετε του κατάλληλους τρόπους για να τις επικοινωνήσετε:


2. Επικεντρωθείτε στην εμπειρία του κοινού μέσω του κινητού

Παρά το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι μένουν περισσότερο στο σπίτι και εργάζονται απομακρυσμένα, οι πωλήσεις που προέρχονται από το κινητό συνεχίζουν να αυξάνονται.

Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες χρησιμοποιούν τα κινητά τους, παρά το γεγονός ότι έχουν άμεση πρόσβαση στον υπολογιστή τους.

Συνεπώς η πρώτη κίνηση που πρέπει να κάνουμε είναι να επιβεβαιώσουμε ότι έχουμε ένα  mobile friendly e-shop, δηλαδή γρήγορο και εύχρηστο για τον οποιοδήποτε.



3.
Δημιουργήστε landing pages αποκλειστικά για προσφορές Black Friday

Είναι υπέροχη ιδέα να έχετε μια καλά σχεδιασμένη landing page για τις προσφορές Black Friday και Cyber ​​Monday.

Η σελίδα σας πρέπει να είναι ξεκάθαρη, προκειμένου οι επισκέπτες να καταλάβουν αμέσως τι κερδίζουν όταν κάνουν μία αγορά από το e-shop σας.


4. Επενδύστε στο
Email Marketing

  • Αυτοματοποιήστε τα newsletters για ανάκτηση εγκατάλειψης καλαθιού
  • Προσωποποιήστε τις email καμπάνιες για την Black Friday
  • Αρκετές ημέρες πριν δημιουργήστε μια σειρά από newsletters που θα δημιουργούν στο κοινό σας την επιθυμία να αγοράσουν


5. Προωθήστε τις ενέργειες σας μέσω των
Social Media

  • Προετοιμάστε τις επαγγελματικές σας σελίδες στα social media
  • Δημιουργήστε Facebook Event ειδικά για τις προσφορές τής Black Friday
  • Χρησιμοποιείστε trends hashtags σχετικά με τις Black Friday και Cyber Monday
  • Δημιουργήστε εικαστικά με τις καλύτερες προσφορές για να τα προωθήσετε μέσω διαφημίσεων
  • Σχεδιάστε ειδικά παιχνίδια μέσα από τα οποία θα κερδίζει το κοινό επιπλέον ειδικές προσφορές


 
6. Ενημερώστε ανάλογα τις διαφημίσεις στο
Google Ads

  • Δημιουργήστε display ads με τις καλύτερες προσφορές
  • Δημιουργήστε νέα search ads, όπου να αναφέρετε τις προσφορές που αφορούν την Black Friday
  • Συμπεριλάβετε στα search ads και τα promotion extensions

 

Extra Tip από τη GIM

Να θυμάστε ότι για να είναι αποδοτικές οι ενέργειες που θα αποφασίσετε για το e-shop σας, θα πρέπει να τις οργανώσετε έγκαιρα, ώστε να έχετε τη δυνατότητα να αξιοποιήσετε αποδοτικά το κοινό σας σε όλη σας την στρατηγική μέσω Remarketing Campaigns.


Επενδύστε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, για να βγείτε κερδισμένοι στη φετινή Black Friday!

Οι experts της GIM – Greek Internet Marketing είναι πάντα διαθέσιμοι να προσφέρουν σημαντικές γνώσεις και συμβουλές για την ανάπτυξη της αγοράς.

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί τους, εάν χρειαστείτε έναν έμπειρο συνεργάτη για Digital Professional Marketing.

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Διαθέσιμο στην Ελλάδα το YouTube select για τους διαφημιζόμενους

Το YouTube Select, μια νέα λύση παγκόσμιας εμβέλειας ως προς το περιεχόμενο, που μόλις έφτασε στην Ελλάδα. Το YouTube Select είναι ένας αναπροσδιορισμός και συνδυασμός διαφόρων λειτουργιών, όπως το Google Preferred και τα Prime Packs, που παρέχει περισσότερη ευελιξία στην πρόσβαση σε ένα κοινό το οποίο δεν θα μπορούσατε να προσεγγίσετε  λόγω του περιεχομένου που προτιμά και της τοποθεσίας που έχει προεπιλέξει, πάντα με απόλυτα ασφαλή τρόπο για την επιχείρησή σας.

Περισσότερο περιεχόμενο με καλύτερη συνάφεια

Οι χρήστες του YouTube λένε ότι η πλατφόρμα προσφέρει την μεγαλύτερη ποικιλία βίντεο. Για να σας βοηθήσει να βρείτε το κατάλληλο περιεχόμενο για το brand σας, το YouTube Select παρέχει μια πληθώρα επιλογών premium content, τα lineups. Καθένα από αυτά είναι προσαρμοσμένο σε διεθνείς και τοπικούς σχετικούς τομείς, όπως ομορφιά και μόδα, ψυχαγωγία, τεχνολογία, αθλητισμός, και όλες τις ενδιάμεσες κατηγορίες.  

 

Πέρα από τα Lineups, το YouTube Select μπορεί να βοηθήσει διαφημιστές να αποκτήσουν πρόσβαση σε νέο κοινό από κορυφαίες εφαρμογές του YouTube και από κατηγορίες όπως YouTube Kids, Sports, Music και Originals με χορηγούς και προγράμματα. Σε όλες τις αγορές οι διαφημιστές θα πρέπει να συνεργαστούν με τις τοπικές ομάδες για να προσαρμόσουν το κατάλληλο YouTube Select πλάνο, ανάλογα με τις ανάγκες τους.

 

Μεγαλύτερη σιγουριά για τις καμπάνιες σας

Με το YouTube Select μπορείτε να είστε σίγουροι ότι οι αγορές διαφημίσεων που πραγματοποιείτε είναι ασφαλείς για το brand  σας. Θα έχετε πρόσβαση σε προηγμένα συστήματα καταλληλότητας και ελέγχου, καθώς και την επιλογή να τοποθετείτε διαφημίσεις σε βίντεο που έχουν κατηγοριοποιηθεί από μηχανές και επιβεβαιωθεί από ανθρώπους σε όλα τα lineups (lineup/market dependent).

Με περισσότερο περιεχόμενο, περισσότερες δυνατότητες και μεγαλύτερη σιγουριά, το YouTube Select παρέχει έναν ευκολότερο τρόπο για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο κοινό σας, σε κλίμακα. Το πιο σημαντικό είναι ότι το YouTube Select συνεισφέρει ουσιαστικά στα αποτελέσματα της  επιχείρησής σας. Το 2019, τα παγκόσμια lineups σημείωσαν, κατά μέσο όρο, αύξηση 13% στην αναγνωσιμότητα και 9% στην πρόθεση αγοράς. Μια Marketing Mix Model μέτα-ανάλυση που πραγματοποιήσαμε στις ΗΠΑ με την Nielsen, έδειξε ότι τα YouTube Select lineups είχαν RΟΙ  μεγαλύτερο κατά 73% στα Marketing Mix Models που συνέκριναν τα YouTube Select Lineups, από αυτά της τηλεόρασης και άλλων ψηφιακών μέσων για τη περίοδο 2016-2018.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Κάντε branding για ένα επιτυχημένο e-shop

Μέρος 2ο

Στο προηγούμενο άρθρο για το σωστό branding μιλήσαμε για τη σημασία του να έχεις «μαγέψει» τον επισκέπτη του eshop σου πριν αυτός το επισκεφθεί και πως το branding θα βοηθήσει τη μάρκα σου έτσι ώστε όταν κάποιος αναζητά ένα προϊόν να το αναζητά με το όνομα της μάρκας σου. Να έχει δηλαδή ταυτίσει στο μυαλό του το προϊόν με το όνομά σου.

Είπαμε επίσης πως το πρώτο βήμα είναι να ορίσεις το κοινό που θέλεις να προσεγγίσεις και μετά να «ζωγραφίσεις» μια εικόνα (να πεις μια ιστορία) για τη μάρκα σου η οποία θα «μιλάει» στην καρδιά και στο μυαλό του καταναλωτή. Μια ιστορία που μέσω της μάρκας σου θα τον βάζει στο επίκεντρο και θα κάνει τη ζωή του καλύτερη.

Κλείνοντας το πρώτο μέρος, μιλήσαμε ακόμη για τη σημασία των social media στο να πει και να διαδώσει μια μάρκα την ιστορία της, με τον απεριόριστο χωροχρόνο που μας δίνουν για να αναρτήσουμε κείμενα, εικόνες και video.

Έχεις λοιπόν βάλει κάτω τα συστατικά για να χτίσεις τη μάρκα σου (όνομα, λογότυπο, χαρακτηριστικά, προσωπικότητα, αξίες, οφέλη), έχεις συντονίσει τα φυσικά σου καταστήματα με την παραπάνω εικόνα, επιλέγοντας και εκπαιδεύοντας το προσωπικό, βάζοντας τις σωστές διαδικασίες και διαμορφώνοντας το περιβάλλον του καταστήματος.

Έχεις επίσης δημιουργήσει το κατάλληλο περιεχόμενο και μέσα από τα social media, την digital διαφήμιση και το email marketing έχεις φέρει τον υποψήφιο πελάτη στο e-shop σου.

Αν νομίζεις πως η δουλειά σου τελείωσε, είσαι γελασμένος! Το ότι τον έφερες δεν σημαίνει ότι θα αγοράσει.

Τι θα πρέπει να κάνεις για να νοιώσει ο επισκέπτης του e-shop σου ότι ήρθε στο σωστό μέρος και, όχι μόνο να προχωρήσει σε αγορά αλλά να γίνει και πιστός πελάτης;

Βήμα 1ο: φρόντισε το εικαστικό μέρος του eshop σου να «δένει» και να τονίζει την προσωπικότητα της μάρκας σου

Δώσε προσοχή στη φωτογράφιση. Η φωτογράφιση χωρίζεται σε δύο μέρη: τη φωτογράφιση των προϊόντων (προϊοντική) και την marketing φωτογράφιση – αυτή δηλαδή που συμβάλει στην «αφήγηση» της ιστορίας της μάρκας σου και εμπνέει τον καταναλωτή. Δώσε επίσης προσοχή στα χρώματα, την γραμματοσειρά τα οποία πρέπει να «δένουν» με την εικόνα που έχεις χτίσει για τη μάρκα σου. Και φυσικά φρόντισε το layout (μην ξεχάσεις να τσεκάρεις και την mobile μορφή) ώστε να «ξεδιπλώσεις» στον επισκέπτη όλη την εικόνα και να τον βοηθήσεις να οδηγηθεί βήμα – βήμα στην αγορά.

Για παράδειγμα, αν πουλάς πολυτέλεια, μην «στοιβάζεις» πολλά προϊόντα το ένα δίπλα στο άλλο, άφησε αρκετό λευκό χώρο, διάλεξε μια κομψή αλλά όχι δυσανάγνωστη γραμματοσειρά, και πρόσεξε, όχι μόνο την ποιότητα των φωτογραφιών αλλά και το styling.

Βήμα 2ο:  κάνε το eshop σου πρωτότυπο και αυθεντικό

Είναι η συνέχεια του πρώτου βήματος. Ένα πρωτότυπο και αυθεντικό e-shop έχει στο επίκεντρό του το design και το layout. Ένα πραγματικά πρωτότυπο e-shop, είτε θα βγει από το «χέρι» ενός γραφίστα, είτε από ένα νέο, φρέσκο template το οποίο θα «πειράξει» ο γραφίστας. Προσοχή όμως: το e-shop μας θέλουμε να είναι πρωτότυπο και διαφορετικό αλλά να μην ξεφεύγει από αυτά που πρεσβεύει η μάρκα σου. Αντιθέτως, να τα ενισχύει. Τα χρώματα, η γραμματοσειρές και το layout θα πρέπει να ενισχύουν την εικόνα της μάρκας σου, όχι απλά να είναι «όμορφα και διαφορετικά». Το ίδιο και οι εικόνες και τα videos

Δες για παράδειγμα την διαφορά μεταξύ τριών γνωστών εταιρειών αθλητικών προϊόντων, μια ανθρωποκεντρική, μια περιβαλλοντική και μια προϊοντική.

Πέρα όμως από το προφανές αυτό συστατικό της εμφάνισης, το πρωτότυπο e-shop θα πρέπει να περιέχει και την ιστορία και τις αξίες της μάρκας σου και πως αυτές εκφράζονται μέσα από κοινωνικές δράσεις (αν έχεις μηδέν κοινωνικές δράσεις έχεις ήδη αργήσει).

Βήμα 3ο: φρόντισε ώστε το eshop σου να «μιλάει τη γλώσσα» των πελατών σου

Πως θα περιέγραφες ένα γυναικείο look;

Θα έκανες απλή παράθεση της σύνθεσης, θα περιέγραφες το προϊόν ή θα ανέφερες και τις περιστάσεις που μπορεί να φορεθεί; Η γλώσσα θα ήταν ουδέτερη (π.χ. «για όλες τις ώρες της ημέρας» ή «για άνεση και κομψότητα) ή «πικάντικη» (π.χ. «για να σας ερωτευτεί από το πρώτο ραντεβού»)

Τί τίτλο θα έβαζες στα κουμπιά του e-shop; «Αγορά», «Το θέλω» ή «Πάμε Ταμείο»; Η χρήση του σωστού λεξιλογίου, ύφους και τόνου, θα κάνει τον επισκέπτη να δεθεί ακόμη περισσότερο με τη μάρκα σου.

Η δουλειά σου όμως με το περιεχόμενο δεν τελειώνει στις περιγραφές των προϊόντων και τους τίτλους στα κουμπιά του e-shop.

Υπάρχει ένα «μαγικό» εργαλείο το οποίο ονομάζεται ”blog” και στο οποίο θα δημιουργήσετε και να αναρτήσετε άρθρα μια με δύο φορές το μήνα, τα οποία θα μιλούν για τις ανάγκες των πελατών σου και θα δίνουν λύσεις (που δεν θα προϋποθέτουν απαραίτητα την αγορά των προϊόντων σου).

Πουλάς αθλητικά είδη; Τα άρθρα θα μιλούν για την υγεία, την διατροφή, την δίαιτα, tips για την καταπολέμηση της αϋπνίας και γενικά άρθρα που σχετίζονται με την διατήρηση της καλής φυσικής κατάστασης.

Πουλάς αξεσουάρ για μηχανές; Φτιάξε άρθρα για ωραίες διαδρομές στην Ελλάδα και το εξωτερικό, για τη σωστή συντήρηση της μηχανής, ή tips για ασφαλή οδήγηση.

Βήμα 4ο: Δώσε μεγάλη προσοχή στην εξυπηρέτηση των πελατών σου

Το «συστατικό» αυτό μπορεί να «δημιουργήσει» έναν πελάτη ακόμη και αν τα υπόλοιπα συστατικά του e-shop σου είναι μέτρια ή να διώξει ένα πελάτη ακόμη κι αν τα υπόλοιπα συστατικά είναι άψογα.  Όταν ο επισκέπτης ενός e-shop δει ξεκάθαρες χρεώσεις, όρους επιστροφής και τρόπους πληρωμής, απαντήσεις σε όλες του τις ερωτήσεις στη σελίδα FAQ, άμεση πρόσβαση στα στοιχεία επικοινωνίας, απάντηση σε email του εντός της ημέρας ή (ακόμη καλύτερα) άμεση ή σχεδόν άμεση απάντηση στο chat (τι εννοείς δεν έχει chat το e-shop μου;) είναι σχεδόν σίγουρο πως τον κέρδισες.

Τα υλικά του branding λοιπόν τα έχεις. Τι περιμένεις για να τα βάλεις σε εφαρμογή για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου;

Πηγή: Just online

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Νέα digital καμπάνια για τα έπιπλα Letto από τη 3ds

Με αγάπη για το έπιπλο και πάθος για design, η Letto παρουσιάζει τη νέα καμπάνια της για να μάθετε και εσείς ποιος τύπος κρεβατοκάμαρας ταιριάζει στον ιδιαίτερο χαρακτήρα σας μέσα από 9 διαφορετικές συλλογές.

Σύμφωνα με έρευνες, το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας το περνάμε ξαπλωμένοι, βυθισμένοι στις σκέψεις μας, προσπαθώντας να απολαύσουμε μερικές ώρες ξεκούρασης και ονειροπόλησης. Μέσα στην κρεβατοκάμαρά μας, σε ένα χώρο ασφάλειας και σιγουριάς, εκεί που τιθασεύουμε τα όνειρα και τις αναμνήσεις μας, εκεί που βρίσκει καταφύγιο η προσωπικότητά μας.

Με βάση αυτή τη λογική, η εταιρεία Letto συστήνει στο κοινό τις συλλογές της με έπιπλα κρεβατοκάμαρας, προσαρμοσμένες σε τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες - Adventurers, Dreamers ή Beginners. Για εκείνον που αγαπάει την περιπέτεια και τις έντονες συγκινήσεις, που κάνει όνειρα γεμάτα θετική ενέργεια και αισιοδοξία, που αναζητάει καινούργια πράγματα και εμπειρίες.

Η Letto αποτελεί μια καινοτόμα ελληνική επιχείρηση με εξαιρετική τεχνογνωσία και μακρόχρονη εμπειρία στο χώρο της παραγωγής επίπλων για οικιακή αλλά και ξενοδοχειακή χρήση. Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια, σχεδιάζει και δημιουργεί έπιπλα με αντοχή στο πέρασμα του χρόνου, όχι μόνο σχεδιαστικά αλλά και κατασκευαστικά. Όλες οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή τους έχουν ελεγχθεί σε ειδικά εργαστήρια ευρωπαϊκών προδιαγραφών προάγοντας την οικολογική και περιβαλλοντική συνείδηση.

Ανακαλύψτε τις συλλογές της Letto στο www.letto.gr.

Η καμπάνια της Letto πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη 3ds Digital Agency.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Google επιβεβαίωσε προβλήματα indexing στην κανονικοποίηση και τα κινητά

Τις τελευταίες ημέρες είχαν παρατηρηθεί κάποιες περιπτώσεις προβλημάτων στο indexing σε διευθύνσεις URL που είχαν αποσυρθεί από το ευρετήριο της Google. Οι επαγγελματίες του χώρου είχαν διαπιστώσει διάφορα τέτοια συμβάντα και τελικά η Google επιβεβαίωσε ότι υπάρχουν προβλήματα κανονικοποίησης και στο indexing στα κινητά.

Τα προβλήματα πιστεύεται ότι ξεκίνησαν κάπου στις 22 ή 23 Σεπτεμβρίου, με την κοινότητα SEO να παρατηρεί μεγάλες αλλαγές στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η Google επιβεβαίωσε το πρόβλημα σε ανακοίνωσή της την Παρασκευή στο Twitter όπου ανέφερε: "επί του παρόντος εργαζόμαστε για την επίλυση δύο ξεχωριστών ζητημάτων indexing που έχουν επηρεάσει ορισμένα URL. Το ένα αφορά στα κινητά. Το άλλο εντοπίζεται στο πώς εντοπίζουμε και χειριζόμαστε το διπλό περιεχόμενο. Και στις δύο περιπτώσεις, οι σελίδες ενδέχεται να μην ευρετηριαστούν".

Εν ολίγοις, φαινόταν ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, η Google έδειχνε μια εντελώς λάθος διεύθυνση URL για μια σελίδα, ή δεν εμφάνιζε καθόλου τη σελίδα στο ευρετήριό της.

Από τη Google απολογήθηκαν, ανέφεραν ότι θα φροντίσουν το ζήτημα και επίσης, ότι δε χρειάζεται κάποια ενέργεια από την πλευρά των ιδιοκτητών, αλλά θα επιλύσουν το πρόβλημα γρήγορα.

Εικόνα: Photo Mix, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Δωρεάν webinar για το Native Advertising από το Project Agora

Μία ακόμη πρωτοβουλία εκπαίδευσης της διαφημιστικής αγοράς και ειδικά των διαφημιζομένων παρουσιάζει το Project Agora εγκαινιάζoντας την Τετάρτη 30/9 ένα νέο δωρεάν online workshop για το Native Advertising.

Το Native Advertising αποτελεί πλέον, τον τρίτο πυλώνα —μαζί με το Social και το Search Advertising— κάθε επιτυχημένης digital media στρατηγικής με τον παγκόσμιο ηγέτη και αποκλειστικό συνεργάτη του Project Agora, την Taboola, να απολαμβάνει τη μερίδα του λέοντος της media επένδυσης δισεκατομμυρίων που γίνονται σε αυτό.

Με τη χρήση της τεχνολογίας recommendations της Taboola, την οποία αξιοποιεί το Project Agora αποκλειστικά, το engagement με τους καταναλωτές αποκτά προσωπικό χαρακτήρα την κατάλληλη στιγμή που βρίσκονται στη διαδικασία ενεργής αναζήτησης για κατανάλωση νέου περιεχομένου, εμπειριών, προϊόντων ή υπηρεσιών φέρνοντας πραγματικά αποτελέσματα. Αυτό συμβαίνει σε ένα περιβάλλον χιλιάδων premium τοπικών και διεθνών publishers, όπως για παράδειγμα Protothema.gr, CNN.gr, Newsit.gr, Sport24,gr, Business Insider, Bloomberg, MSN.

Στο online workshop η Rachel Zalta, Global Research & Insights Lead της Taboola, και ο Λεωνίδας Ροπόκης, Senior Technical Account Manager του Project Agora, θα μοιραστούν βέλτιστες πρακτικές και tricks που χρησιμοποιούν κορυφαίες εταιρίες για να προσελκύσουν νέους καταναλωτές, να αυξήσουν το consideration και να φέρουν πωλήσεις που ξεπερνούν το ROI στόχο τους. Επίσης, θα ξεναγήσουν τους συμμετέχοντες live στην πλατφόρμα και θα λύσουν τις απορίες τους μέσα από Q&A. 

Εξασφαλίστε τη θέση σας κάνοντας εγγραφή εδώ: https://bit.ly/3jnMdkx

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Το προσωπικό απόρρητο επηρεάζει αρνητικά τις στοχευμένες ψηφιακές διαφημίσεις

Οι αλλαγές που σχετίζονται με το απόρρητο στις κινητές συσκευές τής Apple και στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome της Google θα δυσκολέψουν τις επιχειρήσεις στο να στοχεύουν διαφημίσεις σε συγκεκριμένους πελάτες, σε πλατφόρμες, εφαρμογές και ιστότοπους. Όπως σημειώνουν επαγγελματίες του χώρου στο PracticalEcommerce, επίμαχα θέματα είναι δύο τεχνολογίες με παρόμοιες επιπτώσεις στην προστασία της ιδιωτικής ζωής και την ψηφιακή διαφήμιση.

Πρώτον, υπάρχει το αναγνωριστικό της Apple για διαφημιζόμενους (IDFA), ο οποίος είναι ένας τυχαίος αριθμός που έχει εκχωρηθεί σε μια συσκευή Apple, όπως ένα iPhone. Αυτός ο αριθμός επέτρεπε στις εφαρμογές να παρακολουθούν τις online συνήθειες και να αναγνωρίζουν έναν χρήστη, χωρίς να αποκαλύπτονται προσωπικά του στοιχεία.

Δεύτερον, η Google ανακοίνωσε αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Chrome θα χειρίζεται τα cookies, τον πιο δημοφιλή τρόπο των διαφημιζόμενων, για να αναγνωρίζουν τους χρήστες και να τους προβάλλουν σχετικές διαφημίσεις.

Οι διαφημιστές χρησιμοποιούν δεδομένα που συλλέγονται μέσω εφαρμογών για κινητά, cookies ιστοτόπων και τρίτων παρόχων δεδομένων, για τον εντοπισμό πελατών σε συσκευές και πλατφόρμες. Αυτό επιτρέπει ένα εντυπωσιακό επίπεδο ακρίβειας, καθώς και τη δυνατότητα ελέγχου του κόστους.

Η Apple στο πρόσφατο event της, ανακοίνωσε ότι στη νέα έκδοση του mobile λειτουργικού της δε θα υπάρχει εξορισμού ενεργοποίηση του IDFA. Πλέον, κάθε χρήστης, όταν ανοίγει μια εφαρμογή στο iOS 14 θα ερωτάται εάν θέλει να τον "παρακολουθεί". Το iOS 14 θα κυκλοφορήσει φέτος, αλλά η Apple δήλωσε ότι οι προγραμματιστές δεν θα χρειαστεί να προσαρμοστούν στη νέα λειτουργία του IDFA έως τις αρχές του 2021.

Όσον αφορά στο desktop, οι αλλαγές που συμβαίνουν γύρω από τα cookies έχουν ήδη ξεκινήσει. Πολλές από τις πληροφορίες παρακολούθησης που χρησιμοποιούσαν οι διαφημιζόμενοι την τελευταία δεκαετία δεν είναι πλέον τόσο εύχρηστες ή προσβάσιμες. Για παράδειγμα, τα cookie στον Safari λήγουν σε μόλις 24 ώρες. Όσες επιχειρήσεις διαπιστώνουν χαμηλότερη επισκεψιμότητα από προγράμματα περιήγησης Safari σε σχέση με το 2019, οφείλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στην πολύ σύντομη λήξη των cookies.

Από την άλλη, η Google έχει δηλώσει πως θα σταματήσει να υποστηρίζει cookies τρίτων έως το 2022, εξαλείφοντας ένα ισχυρό εργαλείο για διαφημιστές και διαφημιζόμενους. Εάν κάποιος διαφημιζόμενος προβάλλεται σε πολλές εταιρείες ή σε πολλούς εκδότες, θα είναι πιο δύσκολος και περίπλοκος ο έλεγχος σε όλες τις συσκευές, σε πλατφόρμες, σε εφαρμογές και ούτω καθεξής. 

Το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι θα πρέπει να παρακολουθούνται οι διαφημίσεις για κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά, αφού δε θα υπάρχει ένα κοινό αναγνωριστικό χρήστη.

Όπως γίνεται αντιληπτό, η αγορά της ψηφιακής διαφήμισης θα αλλάξει και πολλές κοινές πρακτικές θα επηρεαστούν ή θα εξαφανιστούν, όπως ο τρόπος με τον οποίο το Facebook δημιουργεί "παρόμοιο κοινό" (lookalike audiences) για διαφημιζόμενους.

Εικόνα: Caio, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


 
 
 
Περισσότερο χρόνο στα social media ξοδεύει 1 στους 2 χρήστες μετά τον COVID-19

Ακόμη πιο στενή έκανε τη σχέση των πολιτών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η πανδημία του νέου κορωνοϊού. Σχεδόν ένας στους δύο χρήστες (43%) παραδέχεται ότι αφιερώνει, πλέον, περισσότερο χρόνο στα social media από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης και μετά.

Μάλιστα, η ενεργότερη ενασχόληση των χρηστών με τις δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται ότι δεν είναι παροδικό φαινόμενο. Περίπου ένας στους πέντε χρήστες (19%) απαντά ότι θα συνεχίσει να περνά περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μετά την πανδημία.

Ένας από τους λόγους, που οι χρήστες άρχισαν να παρακολουθούν πιο στενά τα social media την περίοδο της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, είναι η ανάγκη για ενημέρωση. Σύμφωνα με όσα επισημαίνει το globalwebindex σε σχετικό report του, από το 2014, η κατανάλωση ειδήσεων σε αυτές τις πλατφόρμες αυξάνεται σταθερά, αλλά το ξέσπασμα της πανδημίας έδωσε άλλη διάσταση σε αυτήν τη συνήθεια. Περισσότερο από το ένα τρίτο των χρηστών (36%) απαντά ότι η ενημέρωση είναι ο βασικός λόγος για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτό, μάλιστα, ισχύει για όλες τις ηλικιακές ομάδες, εκτός από την Gen Z, οι εκπρόσωποι της οποίας απαντούν ότι κάνουν χρήση των social media κυρίως για να “γεμίσουν” τον ελεύθερο χρόνο τους. “Η απαίτηση για ενημερωμένες πληροφορίες στα αρχικά στάδια της κρίσης ήταν απαράμιλλη, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να παρέχουν γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στην ενημέρωση”, αναφέρει η εν λόγω έρευνα. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

Εικόνα: Thomas Ulrich, Pixabay

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search