Digital Marketing

Πρόστιμο 150 εκ. δολαρίων για το Twitter στις ΗΠΑ για πώληση δεδομένων χρηστών

Πρόστιμο 150 εκ. δολαρίων για το Twitter στις ΗΠΑ για πώληση δεδομένων χρηστών

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) και το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ αναφέρουν ότι το Twitter παραβίασε μια συμφωνία που είχε με τις ρυθμιστικές Αρχές, σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα.



Το Twitter, που παράγει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του από διαφημίσεις στην πλατφόρμα του, είχε δεσμευτεί να μην δώσει ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα χρηστών, όπως αριθμούς τηλεφώνου και διευθύνσεις email στους διαφημιστές, με τους ομοσπονδιακούς ερευνητές να υποστηρίζουν ότι η εταιρεία παραβίασε αυτούς τους κανόνες.

Η FTC είναι μια ανεξάρτητη υπηρεσία της κυβέρνησης των ΗΠΑ, η αποστολή της οποίας είναι η επιβολή της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας και η προώθηση της προστασίας των καταναλωτών. Τώρα, η υπηρεσία κατηγορεί το Twitter για παραβίαση εντολής της του 2011, σχετικά με πρακτικές απορρήτου και ασφάλειας.

Σύμφωνα με μια καταγγελία που υποβλήθηκε από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για λογαριασμό της FTC, το Twitter το 2013 άρχισε να ζητά από τους χρήστες να δώσουν είτε έναν αριθμό τηλεφώνου είτε μια διεύθυνση email για να βελτιώσει την ασφάλεια του λογαριασμού.

"Όπως σημειώνεται στην καταγγελία, το Twitter έλαβε δεδομένα από χρήστες με το πρόσχημα ότι τα χρησιμοποιούσε για λόγους ασφαλείας, αλλά στη συνέχεια κατέληξε να χρησιμοποιεί τα δεδομένα για να στοχεύει χρήστες με διαφημίσεις", δήλωσε η Lina Khan, η οποία προεδρεύει της FTC και πρόσθεσε πως "Αυτή η πρακτική επηρέασε περισσότερους από 140 εκατομμύρια χρήστες του Twitter, ενώ ενίσχυσε την κύρια πηγή εσόδων του".

Για τον έλεγχο ταυτότητας ενός λογαριασμού, το Twitter απαιτεί από τους χρήστες να παρέχουν έναν αριθμό τηλεφώνου και μια διεύθυνση email. Αυτές οι πληροφορίες βοηθούν επίσης τους χρήστες να επαναφέρουν τους κωδικούς πρόσβασής τους και να ξεκλειδώσουν τους λογαριασμούς τους, εάν απαιτείται, καθώς και να ενεργοποιήσουν τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων (2FA). Ωστόσο, σύμφωνα με την FTC, τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019, το Twitter χρησιμοποιούσε αυτές τις πληροφορίες και για να ενισχύσει τις διαφημιστικές του δραστηριότητες.

Σημειώνεται πως στο Twitter επιβλήθηκε πρόστιμο 400.000 λιρών τον Δεκέμβριο του 2020 για παραβίαση των κανόνων απορρήτου δεδομένων GDPR που εφαρμόζονται στην Ευρώπη.

 

Εικόνα: Joshua Hoehne, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search