Digital Marketing

Sitecore: Υβριδικό μοντέλο, εμπιστοσύνη και εξατομίκευση τα trends του 2022

Το 2022 έφτασε και μαζί του έφτασε και η στιγμή να αναδιοργανωθούμε και να θέσουμε στόχους για το νέο έτος. Η Paige O'Neill, Γενική Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Sitecore και κορυφαίο στέλεχος επικοινωνίας, παρουσιάζει τους τρόπους με τους οποίους οι marketers μπορούν να αξιοποιήσουν νέες και υπάρχουσες τεχνολογίες για να δημιουργήσουν ασυναγώνιστες εμπειρίες για τους πελάτες τους.

Όπως αναμενόταν, η ποιοτική εμπειρία πελατών παραμένει ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας προσέλκυσης και διατήρησης πελατών. Σύμφωνα με τις κυριότερες τάσεις για το 2022, το υβριδικό μοντέλο αγορών ενισχύεται, οι marketers πρέπει να καλλιεργήσουν περαιτέρω την σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές, οι εξατομικευμένες εμπειρίες θα αποτρέψουν τους καταναλωτές από τον να εγκαταλείπουν τις αγορές τους, η εξατομίκευση ελκυστικού 1:1 περιεχομένου θα είναι το επόμενο επίπεδο στις προσωποποιημένες υπηρεσίες, ενώ αναμένεται και στροφή στην επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα.

 

Πιο αναλυτικά, οι πέντε τάσεις που θα καθορίσουν την εμπειρία καταναλωτή για το 2022, παρακάτω:

 

1. Το υβρίδιο ήρθε για να μείνει

To 2022, οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου θα διευρύνουν τις επενδύσεις σε ψηφιακές τεχνολογίες που προωθούν τις ηλεκτρονικές αγορές, την παραλαβή από το κατάστημα (BOPIS) ή την ολοκλήρωση των αγορών μέσω της υπηρεσίας click & collect. Αυτό το μοντέλο αγορών εξασφαλίζει την ταχύτητα που θέλουν οι καταναλωτές, ενώ σε περίπτωση καθυστερήσεων της εφοδιαστικής αλυσίδας η διαδικασία μπορεί να επιβραδυνθεί. Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών δεν πρόκειται να επιτευχθεί αρκετά σύντομα.

Σχεδόν οι μισές από τις 400 επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου που συμμετείχαν στην έρευνα της Sitecore για τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές 2021, δήλωσαν ότι αυτή η φετινή εορταστική περίοδος είναι η τελευταία ευκαιρία να αποδείξουν την αξία των φυσικών καταστημάτων τους – η πρόκληση προσαρμογής δεν ήταν ποτέ πιο σαφής. Οι καταναλωτές αναμένουν εξατομικευμένες, διαδραστικές εμπειρίες αγορών.

2. Καθώς τα cookies τρίτων φθίνουν, οι επιχειρήσεις πρέπει να καλλιεργήσουν κλίμα εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές

Οι καταναλωτές δεν είναι υποχρεωμένοι να δίνουν τα προσωπικά δεδομένα τους στις επιχειρήσεις. Και καθώς ευαισθητοποιούνται όλο και περισσότερο ως προς την προστασία των προσωπικών δεδομένων, οι επιχειρήσεις πρέπει να δώσουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αναλάβουν την ευθύνη του τρόπου με τον οποίο συλλέγονται, αποθηκεύονται και αξιοποιούνται οι προσωπικές τους πληροφορίες. Tα brands πρέπει να οικοδομήσουν ένα στέρεο θεμέλιο χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα.

Η τεχνολογία πρέπει να καταγράφει, να ενοποιεί και να ενεργοποιεί πολυκαναλικές στρατηγικές που μετατρέπουν την προσέγγιση μάρκετινγκ σε εξατομικευμένες εμπειρίες με βάση τις μοναδικές επιθυμίες και ανάγκες κάθε πελάτη. Φυσικά, χωρίς cookies τρίτων ή άλλες κρυφές πηγές δεδομένων, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προβάλλουν μια πειστική επιχειρηματολογία – και να είναι έτοιμοι να παρέχουν πραγματική αξία – για πρόσβαση σε δεδομένα που σχετίζονται με τις προτιμήσεις του πελάτη όπως παλαιότερες αγορές, αγαπημένα brands, χρωματικές προτιμήσεις και μεγέθη.  Για παράδειγμα, εάν μια πελάτισσα επιτρέψει σε ένα eshop να αποθηκεύσει το μέγεθος παπουτσιού της και τα αγαπημένα της brands, θα πρέπει να περιμένει ότι θα λάβει έναν κωδικό έκπτωσης στα εισερχόμενά της και ένα email κάθε φορά που τα αγαπημένα της Louboutin είναι σε έκπτωση. Εάν η πελάτισσα λάβει άσχετο διαφημιστικό υλικό ή δεν λάβει καμία ανταμοιβή, δεν πρόκειται να δημιουργηθεί σχέση εμπιστοσύνης με την επιχείρηση.

3. Οι εξατομικευμένες εμπειρίες θα αποτρέψουν τους πελάτες από το να διακόψουν τις αγορές τους.

Οι καθυστερήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας μπορεί να οδηγήσουν σε απογοητευμένους καταναλωτές που αναζητούν άλλο κατάστημα, όταν το προϊόν που επιθυμούν δεν είναι διαθέσιμο. Τα eshops μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτό το ζήτημα, χρησιμοποιώντας ιστορικό περιήγησης και αντιστοιχώντας πρότυπα τεχνητής νοημοσύνης για να προτείνουν το επόμενο καλύτερο διαθέσιμο προϊόν. Ανάλογα με το είδος, μπορεί να είναι ένα προϊόν διαφορετικού χρώματος, να έχει κάποια διαφορετικά χαρακτηριστικά ή να προέρχεται από άλλον κατασκευαστή.

Ωστόσο, είναι πολύ καλύτερο για τη σχέση της επιχείρησης με τον καταναλωτή από ένα μήνυμα «Λυπούμαστε, το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο». Η εξατομίκευση με βάση τα δεδομένα παρέχει επίσης τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις, ειδικότερα σε εκείνες που διαθέτουν φυσικά καταστήματα, να προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη, υβριδική εμπειρία που μοιάζει περισσότερο με προσωπική αγορά και κατευθύνει τον καταναλωτή σε προϊόντα που υπάρχουν σε απόθεμα και είναι άμεσα διαθέσιμα.

4. Το επόμενο επίπεδο εξατομίκευσης είναι η προσαρμογή ελκυστικού 1:1 περιεχομένου

Νέα διαδραστικά κανάλια αναδύονται καθημερινά για να τροφοδοτήσουν την ακόρεστη όρεξη των καταναλωτών για άμεση ικανοποίηση και την επιθυμία τους να προσαρμόζουν αυτό που θέλουν και τον τρόπο με τον οποίο θα το αποκτήσουν. Οι ραγδαίες αλλαγές μετατρέπουν τα brands σε φορείς πρόβλεψης των αναγκών. Πρόκληση αποτελεί η συμμετοχή στη συζήτηση, καθώς οι καταναλωτές μπορούν να αποκλείσουν την επικοινωνία από brands που δεν τους αρέσουν ή τα οποία δεν θεωρούν σχετικά.

Η εξατομίκευση απαιτεί πολύ περιεχόμενο, το οποίο οι καταναλωτές θα διαμορφώσουν στη συνέχεια με βάση τα ενδιαφέροντά τους. Συνήθως, οι πελάτες βλέπουν το 3% του περιεχομένου που δημοσιεύει ένα brand. Αυτοί καθορίζουν τι είναι υπερβολικά πολύ και αυτό τα προνοητικά brands το συνειδητοποιούν. Οι εξατομικευμένες πληροφορίες οδηγούν στην αφοσίωση, σε νέα αγορά και διατήρηση. Το έχουμε δει αυτό στις συνδρομητικές υπηρεσίες μας. Μπορείτε να παραλαμβάνετε το αγαπημένο σας ξυραφάκι κάθε μήνα, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσετε ξανά με την επιχείρηση. Η επόμενη φάση μπορεί να είναι η επιλογή «Αγοράστε τώρα» που θα αναδύεται σε μια τηλεοπτική διαφήμιση και με ένα κλικ ο καταναλωτής θα μπορεί να ολοκληρώσει την παραγγελία.

5. Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο

Οι εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας (AR) – και εικονικής πραγματικότητας (VR) – που συνδέουν φυσικούς και ψηφιακούς χώρους, πρόκειται να αυξηθούν, καθώς οι επιχειρήσεις βλέπουν την ευελιξία και την ευκολία που προσφέρουν.

Εταιρείες όπως η Wayfair επιτρέπουν στους χρήστες να βλέπουν τα έπιπλα στους χώρους τους προτού τα αγοράσουν. Η Warby Parker επιτρέπει στους αγοραστές γυαλιών οράσεως να δοκιμάζουν σκελετούς χρησιμοποιώντας μια κάμερα web. Η επαυξημένη πραγματικότητα δεν περιορίζεται στις ηλεκτρονικές αγορές. Οι αγοραστές που επισκέπτονται ένα φυσικό κατάστημα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα smartphone τους για να σαρώσουν έναν κωδικό QR, προκειμένου να μάθουν αμέσως περισσότερες πληροφορίες, να δουν τα είδη που βρίσκονται σε απόθεμα και την ακριβή τους θέση στο κατάστημα, ακόμη και να «δοκιμάσουν» μια νέα απόχρωση κραγιόν στην οθόνη του τηλεφώνου τους. Η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα δημιουργούν μοναδικές εμπειρίες και μεταφέρουν αξία στους πελάτες που αναζητούν εξατομικευμένες επιλογές.

Στην εικόνα, η Paige O'Neill, Γενική Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Sitecore

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Η Meta απλοποιεί τις διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook

Προκειμένου να καθοδηγήσει αποτελεσματικά τους διαφημιζόμενους στις βέλτιστες ρυθμίσεις για τις διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook, η Meta επανασχεδιάζει τo εργαλείο επιλογής διαφημιστικού στόχου στο Ads Manager.



Οι αλλαγές, οι οποίες θα εφαρμοστούν σταδιακά κατά τη διάρκεια του 2022, θα βοηθήσουν τους διαφημιστές να εξορθολογίσουν τη διαδικασία ρύθμισης κάθε καμπάνιας, απλοποιώντας την και εστιάζοντας στις πιο σχετικές επιλογές και εργαλεία.

Μέσα από έναν "Διαχειριστή Διαφημίσεων Βάσει Αποτελεσμάτων" (ODAX), οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν τα επιχειρηματικά τους αποτελέσματα βάσει των επιλογών τους, όπως η ευαισθητοποίηση, η επισκεψιμότητα, οι δυνητικοί πελάτες, κ.λπ. Επίσης, θα ενημερωθεί και το περιβάλλον χρήσης του Διαχειριστή Διαφημίσεων, για την καλύτερη καθοδήγηση των διαφημιζόμενων μέσω του συστήματος ρύθμισης καμπάνιας.



Το νέο περιβάλλον έχει σχεδιαστεί για να παρέχει λογικές επιλογές, σύμφωνα με ευρέως αποδεκτές έννοιες μάρκετινγκ, να βοηθά τους διαφημιστές να ανακαλύψουν λύσεις επιτόπου και να συμβάλλει στη μείωση της πολυπλοκότητας των ρυθμίσεων για τις καμπάνιες, στην επεκτασιμότητα και στην αποφυγή διπλών επιλογών.



Το νέο σύστημα ενοποιεί και μειώνει τις επιλογές από 11 σε 6 και καθιστά τη χρήση και τον σκοπό τους πιο ξεκάθαρα για να τα κατανοήσει οποιοσδήποτε.

Ο στόχος είναι να γίνει πιο φιλικό το σύστημα για όλους, συμπεριλαμβανομένων των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων και των νεοεισερχόμενων στον κλάδο, κάνοντας το οικοσύστημα διαφημίσεων πιο σαφές στην πλοήγηση και πιο αποτελεσματικό.

 

Εικόνα: NeONBRAND, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


eFantasy.gr: Πώς η επένδυση έγινε επιτυχία

Το "μυστικό" για μια επιτυχημένη επιχείρηση είναι οι πιστοί πελάτες της. Όλοι οι επιχειρηματίες το γνωρίζουν αυτό, δεν μπορούν όμως να το πετύχουν όλοι. Απαιτεί χρόνο, υπομονή, και επαγγελματισμό για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη ενός πελάτη και για να χτίσεις μία δυνατή κοινότητα. 

Με πάθος και αφοσίωση, κάθε επιχείρηση θα μεγαλώσει και το ίδιο ισχύει και για τη βάση με τους πιστούς πελάτες της. Αυτό ακριβώς ήταν που επιδίωκε να πετύχει το eFantasy όταν ξεκίνησε να λειτουργεί σαν online κατάστημα το 2010. 

Ο κύριος στόχος, ήταν να φέρουν τους gamers και τους συλλέκτες μαζί, σε ένα κόσμο όπου οι κονσόλες και τα επιτραπέζια παιχνίδια θα βρίσκονται μόνο μερικά κλικ μακριά. Ο πειρασμός ήταν ακόμα μεγαλύτερος, μιας και πολλά από τα προϊόντα που ήταν διαθέσιμα στο site ήταν δύσκολο να τα βρεις στην Ελλάδα. 

Καθώς ο αριθμός των πελατών μεγάλωνε, η ομάδα πίσω από το eFantasy εξασφάλιζε πως η εμπειρία για τον κάθε πελάτη θα ήταν όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη. Όλες οι προσπάθειες της εταιρείας περιστρέφονται γύρω από αυτή την πεποίθηση και όλοι προσπαθούν για να πετύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, η εξυπηρέτηση πελατών είναι πάντοτε διαθέσιμη, για να απαντήσει σε κάθε ερώτηση.

Το eFantasy κατάφερε με αυτό τον τρόπο να μεγαλώσει σημαντικά, προσθέτοντας ακόμα περισσότερα προϊόντα με την πάροδο των χρόνων, όπως συλλεκτικά αντικείμενα, Funko POP! φιγούρες, είδη μοντελισμού, LEGO, και geeky δώρα. 

Με 20 κατηγορίες και πολλές περισσότερες υποκατηγορίες χωρισμένες ανά επωνυμία, είδος, ηλικία και πολλές άλλες ακόμα, το eFantasy διαθέτει πάνω από 10.000 προϊόντα

 

Οι προκλήσεις στο δρόμο για την επιτυχία

Ανεξάρτητα από το πόσο κερδοφόρα μπορεί να είναι μία επιχείρηση κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου, ο δρόμος προς την επιτυχία είναι πάντα γεμάτος από εμπόδια. Όταν ο κλαδος του e-commerce εκτοξεύθηκε κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης του 2020 και ο ανταγωνισμός έγινε μεγαλύτερος, το eFantasy αποφάσισε να αναζητήσει έναν συνεργάτη στο marketing, ο οποίος θα μπορούσε να αφοσιωθεί 24/7 στο να βοηθήσει το e-shop να ξεχωρίσει.

Μιας και αυτό ήταν ανθρωπίνως αδύνατον να γίνει, το eFantasy επέλεξε μία αυτοματοποιημένη, υποστηριζόμενη από τεχνητή νοημοσύνη πλατφόρμα και συγκεκριμένα επέλεξε τη Retargeting Biz

 

Γιατί Retargeting Biz;

Όντας μία ολοκληρωμένη λύση για το digital marketing, η Retargeting Biz συγκεντρώνει μαζί όλα τα απαραίτητα κανάλια που χρειάζεται ένα online κατάστημα για να ευημερήσει. Από το Facebook, το Instagram και τα Google Ads, μέχρι και εξατομικευμένα newsletters, μηχανή συστάσεων, push notifications, pop-ups, emails και SMS, η αυτοματοποιημένη πλατφόρμα marketing στοχεύει και βελτιώνει τα KPIs όπως το Conversion Rate και το Click Through Rate.

Ταυτόχρονα, μειώνει τα εγκαταλελειμμένα καλάθια και βελτιώνει το customer experience. Όλα χάρη στο "θαύμα" του αυτοματισμού και τις εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη.

 

Πώς τα κατάφεραν;

Ο κύριος στόχος του eFantasy, δεδομένου του νέου ανταγωνιστικού τοπίου, ήταν να ενισχύσει το brand awareness, προσελκύοντας νέους πελάτες και διατηρώντας τους ήδη υπάρχοντες. Επομένως, τo marketing budget της εταιρείας κατευθυνθηκε προς το Facebook και τα Google Ads, μιας και αυτά τα κανάλια αποδείχτηκαν απαραίτητα για την επίτευξη του κύριου στόχου. Έτσι, ενεργοποιήθηκαν καμπάνιες και για New Traffic, αλλά και για Remarketing. 

Τα αποτελέσματα μετά από τους πρώτους έξι μήνες συνεργασίας με τη Retargeting Biz ήταν εντυπωσικά:

  • Το συνολικό Traffic που δημιουργήθηκε μέσα από εργαλεία της Retargeting Biz σχεδόν τριπλασιάστηκε
  • Το συνολικό Revenue διπλασιάστηκε
  • Τα Recovered Carts αυξήθηκαν 7 φορές

Google Ads

  • Το Conversion Rate (CVR) αυξήθηκε 10,41%
  • Το Cost Per Action (CPA) μειώθηκε κατά 31,48%
  • Το ROAS αυξήθηκε 3,4 φορές

Facebook Ads

  • Τα Impressions διπλασιάστηκαν
  • Οι Πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 29,65%
  • Το Revenue αυξήθηκε κατά 42,59%

 

Πλέον, μετά από σχεδόν ένα χρόνο συνεργασίας με τη Retargeting Biz, το eFantasy κατάφερε όχι μόνο να ξεχωρίσει από το πλήθος, αλλά και να επιτύχει αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Για παράδειγμα, ενώ το ποσοστό μετατροπής (CVR) τετραπλασιάστηκε, το κόστος ανά ενέργεια (CPA) μειώθηκε κατά 60%.

Όταν η αγάπη και το πάθος για αυτό που κάνεις συνδυάζεται με ανθρώπινο, φιλικό πρόσωπο και μοντέρνες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, τότε το αποτέλεσμα μπορεί να είναι εντυπωσιακά αποδοτικό και επωφελές, τόσο για την επιχείρηση, όσο και για τους πελάτες της.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


7 χρήσιμες συμβουλές για τις email καμπάνιες των Χριστουγέννων

H περίοδος των Χριστουγέννων είναι από τις καλύτερες εποχές του χρόνου για τις επιχειρήσεις. Αυτή την περίοδο οι καταναλωτές είναι περισσότερο πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν αγορές. Είναι, λοιπόν, η κατάλληλη ευκαιρία για τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα κέρδη τους.

Οι email καμπάνιες των Χριστουγέννων μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα και να δείτε το τζίρο σας να αυξάνετε κατακόρυφα.

Τα email σάς δίνουν τη δυνατότητα να έρθετε πιο κοντά με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας και να προσελκύσετε νέους καταναλωτές με ειδικές προσφορές και δώρα. Χρησιμοποιήστε τις κατάλληλες τακτικές email marketing για να καταφέρετε να κερδίσετε την προσοχή των συνδρομητών σας.

1. Στείλτε προσωποποιημένα email



Η τμηματοποίηση της λίστας των email σας θα σας βοηθήσει να στέλνετε στους συνδρομητές σας προσωποποιημένα email. Όταν μιλάμε για προσωποποιημένα email δεν εννοούμε απλώς την προσφώνηση του παραλήπτη με το όνομά του. Εννοούμε την αποστολή εξατομικευμένου περιεχομένου, που θα είναι πιο σχετικό με τα ενδιαφέροντά του.



Μπορείτε να κατηγοριοποιήσετε τους συνδρομητές σας με βάση το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα, τη συμπεριφορά ή τις αγοραστικές συνήθειες.



Όταν οι συνδρομητές λαμβάνουν περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με αυτό και να προχωρήσουν σε κάποια ενέργεια.

2. Προωθήστε προσφορές της τελευταίας στιγμής



Μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών πραγματοποιεί τις αγορές του λίγες μέρες πριν τις γιορτές. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να συνεχίσετε να προωθείτε τις εορταστικές προσφορές σας και την τελευταία εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα, ακόμα και την εβδομάδα πριν την Πρωτοχρονιά, ώστε να εξυπηρετήσετε και τους αγοραστές της τελευταίας στιγμής.

Προσφέρετε, λοιπόν, στους πελάτες σας πολύ καλές εκπτώσεις και διαβεβαιώστε τους ότι θα προλάβουν να παραλάβουν τα προϊόντα τους εγκαίρως εάν κάνουν τις αγορές τους online. Αν και οι ταχυμεταφορικές εταιρίες είναι πολύ απασχολημένες το διάστημα των εορτών, είναι πολύ σημαντικό οι παραγγελίες των πελατών σας να παραδοθούν την καθορισμένη ημερομηνία. 

3. Δημιουργήστε έναν μοναδικό χριστουγεννιάτικο σχεδιασμό



Όταν δημιουργείτε εποχιακές email καμπάνιες και ειδικότερα αυτές των Χριστουγέννων, θα πρέπει να δώσετε την απαραίτητη προσοχή στον σχεδιασμό του email σας. Μπορεί να χρειαστεί αρκετός χρόνος για τη δημιουργία τους, αλλά αξίζει τον κόπο. Ένας μοναδικός χριστουγεννιάτικος σχεδιασμός θα κάνει το email σας να ξεχωρίσει ανάμεσα στα εισερχόμενα των συνδρομητών σας.



Χρησιμοποιήστε έντονα γιορτινά χρώματα, όπως το κόκκινο, το πράσινο, το χρυσό, το λευκό, κ.α. Κάντε το email σας να μοιάζει με χριστουγεννιάτικη κάρτα.



Προσθέστε εικόνες υψηλής ποιότητας με τον Άγιο Βασίλη, χριστουγεννιάτικα δέντρα, χιονονιφάδες ή άλλα στοιχεία που παραπέμπουν στη συγκεκριμένη περίοδο του χρόνου.



Χρησιμοποιήστε GIFs για να κάνετε το email σας πιο ζωντανό και ελκυστικό. Έχετε μόλις λίγα δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή των αναγνωστών και τα GIFs αποτελούν τον τέλειο τρόπο για να το πετύχετε αυτό.

Προσθέστε στα email σας emojis. Γίνετε δημιουργικοί και παίξτε με διαφορετικά emojis, έχοντας πάντα στο μυαλό σας το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε τόσο στο θέμα όσο και στο περιεχόμενο του email σας. Βεβαιωθείτε, όμως, πως είναι σχετικά και ταιριάζουν, όχι μόνο στην καμπάνια σας αλλά και στην επωνυμία σας.

Βέβαια, επειδή είναι περίοδος εορτών, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να το παρακάνετε. Προσπαθήστε να διατηρήσετε την κομψότητα του email, αποφεύγοντας τις υπερβολές.

4. Γράψτε ένα μοναδικό κείμενο

Το κείμενο δεν μπορεί να λείπει από ένα χριστουγεννιάτικο email. Αφού ολοκληρώσετε το σχεδιασμό του email σας, γράψτε ένα κείμενο το οποίο να μεταδίδει στους συνδρομητές σας το πνεύμα των Χριστουγέννων. Μοιραστείτε μαζί τους μία αστεία ή συγκινητική ιστορία.

Όταν γράφετε το κείμενο για το χριστουγεννιάτικο email σας, φροντίστε:

-  Να είναι σύντομο και έξυπνο
-  Να είναι προσωπικό και φιλικό
-  Να περιλαμβάνει μία θερμή ευχή

Δείτε τη συνέχεια στο emailsystem.app

 

Εικόνα: Les Anderson, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

H ελληνική startup ContactPigeon τιμήθηκε από την Superbrands Greece

Η ContactPigeon, μια από τις κορυφαίες Ευρωπαϊκές SaaS στον χώρο του omnichannel customer engagement και μέλος του εταιρικού φιλανθρωπικού οργανισμού Pledge 1%, κλείνει το 2021 με σημαντικές διεθνείς διακρίσεις.

Έχοντας πελάτες με online πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 1 δισ. δολάρια μέσα στο 2020, η startup συγκαταλέγεται ξανά, ανάμεσα στα κορυφαία εταιρικά brands από την Superbrands Greece, και διασφαλίζει τους εννέα τίτλους της από την G2. 

Την 1η Δεκεμβρίου, στην τελετή Business Superbrands Greece 2021-2022, η ContactPigeon τιμήθηκε για ακόμα μια χρονιά με το “Superbrands Status” και συμπεριλήφθηκε στις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες.

Επιπρόσθετα, με σταθερά κορυφαίες επιδόσεις, επικύρωσε, για το τρίτο συνεχές τρίμηνο, τη διάκριση του “High Performer” στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τομέα του marketing automation, ξεπερνώντας άλλες πολύ γνωστές πλατφόρμες στην ίδια κατηγορία. 

 

Διακρίθηκε από τη G2 ως: 

  • High Performer Europe
  • High Performer
  • High Performer - Small Business
  • Best Meets Requirements
  • Best Support
  • Easiest to Do Business With
  • Easiest to Do Business With - Small Business
  • Easiest Admin 
  • Users Most Likely to Recommend

 

Από το 2015, η εταιρεία έχει κατακτήσει πολυάριθμα βραβεία και διακρίσεις.

Είναι πάντα φανταστικό να κερδίζεις ένα βραβείο, αλλά αυτό που είναι ακόμα σημαντικότερο είναι η αίσθηση χαράς που παίρνεις όταν βοηθάς τους πελάτες σου να πετύχουν τους στόχους τους. Η ταλαντούχα ομάδα του Customer Success, μεταδίδει τις πολύτιμες γνώσεις της πάνω στην πλατφόρμα σε όλους μας τους πελάτες, προσφέροντας συμβουλές με βάση τις τελευταίες βέλτιστες πρακτικές πάνω στον τομέα του eCommerce. Αδιαμφισβήτητα, τα στοιχεία που ανέδειξαν την εταιρεία μας στις κορυφαίες omnichannel customer engagement πλατφόρμες της Ευρώπης, είναι ο πελατοκεντρικός χαρακτήρας μας, η κατοχυρωμένη τεχνολογία μας και η εξειδίκευσή μας.”, αναφέρει ο Γιώργος Μοιρώτσος, CEO & co-founder της ContactPigeon. 

 

Διαβάστε περισσότερα στο σχετικό blogpost της ContactPigeon

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Viber παρουσίασε νέες λειτουργίες για τα Business Messages

Η Rakuten Viber, κορυφαία εταιρεία διεθνώς στην επικοινωνία μέσω μηνυμάτων, συνεχίζει να δημιουργεί ευκαιρίες για τη βελτίωση του επιπέδου της επικοινωνίας μεταξύ των επιχειρήσεων και των χρηστών του με την επιλογή για τις εταιρείες να μπορούν να στείλουν βίντεο και την δυνατότητα για τους χρήστες να αντιγράφουν κωδικούς, links και πληροφορίες επαφής με ένα πάτημα της οθόνης μέσα στο περιβάλλον των Business Messages.

Μετά από αυτήν την αναβάθμιση, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να στέλνουν βίντεο στους χρήστες μέσω του λογαριασμού τους Viber Business.

Η λειτουργία αφορά βίντεο σε μορφή 3gp, m4v, mov και  mp4 με μέγιστο μέγεθος 200MB. Οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν και να καρφιτσώνουν ένα βιντεομήνυμα, όπως μπορούν να κάνουν με οποιοδήποτε άλλο Business Messages. Τα μηνύματα από τις επιχειρήσεις προς τους χρήστες μπορούν να είναι διαφόρων ειδών:

  • Μόνο βίντεο
  • Βίντεο και κείμενο
  • Βίντεο, κείμενο και κουμπί CTA

 

Η νέα αυτή λειτουργία θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να στέλνουν ακόμη πιο διαδραστικό, δημιουργικό και χρήσιμο περιεχόμενο, ώστε να δείχνουν νέα προϊόντα, να εξηγούν τα χαρακτηριστικά τους, να δίνουν οδηγίες χρήσης κ.λπ. Για παράδειγμα μια εταιρεία καλλυντικών θα μπορούσε να στείλει ένα βίντεο που να εξηγεί σε ένα χρήστη που αγόρασε προϊόντα της πώς να τα συνδυάζει με άλλα προϊόντα. Αυτή η λειτουργία λανσάρεται από το δεύτερο μισό του Δεκεμβρίου.

Επιπρόσθετα, για να απλοποιήσει ακόμη περισσότερο την επικοινωνία των χρηστών με τις εταιρείες, το Viber τούς επιτρέπει να αντιγράφουν κωδικούς, τηλεφωνικούς αριθμούς, emails και links από τα Business Messages. Η λειτουργία αυτή ισχύει για νούμερα με 4 ψηφία ή μεγαλύτερα. Κρατώντας πατημένο το νούμερο, ο χρήστης θα μπορεί να το αντιγράψει (θα λάβει ένα μήνυμα «έγινε αντιγραφή του αριθμού»). Αυτό είναι εξαιρετικά χρήσιμο για κωδικούς μιας χρήσης, προωθητικούς κωδικούς, κωδικούς εντοπισμού πακέτων κλπ.

Αν ο χρήστης προχωρήσει σε σύντομο πάτημα, τότε θα δει ένα μενού με διάφορες επιλογές: κλήση, μήνυμα, προσθήκη επαφής κλπ, ή θα κατευθυνθεί σε ένα site ή διεύθυνση email. Η λειτουργία αυτή είναι ήδη διαθέσιμη σε Androind και Desktop και έρχεται σύντομα στο iOS.

Αυτές οι λειτουργίες εμπλουτίζουν τα Viber Business Messages αφού είναι σχεδιασμένες για να βελτιώνουν την επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους, κάτι που μπορεί να είναι πολύ πρακτικό την περίοδο των γιορτών, όταν οι πωλήσεις εκτοξεύονται και η ζήτηση για σχετικές υπηρεσίες κορυφώνεται.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πώς να συνδυάσετε αποτελεσματικά το SEO και το email marketing

Το SEO και τo email marketing αποτελούν 2 πολύ αποτελεσματικά μέσα προώθησης μιας επιχείρησης στο ψηφιακό κόσμο. Συνήθως οι περισσότερες επιχειρήσεις τα αντιμετωπίζουν σαν ξεχωριστά εργαλεία και δεν σκέφτονται ότι θα μπορούσαν να τα συνδυάσουν για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα

Μπορεί εκ πρώτης όψεως το SEO να φαίνεται εντελώς άσχετο με το email marketing, ωστόσο, αυτά τα δύο μέσα μπορούν να συνδυαστούν με πολλούς τρόπους. Η email marketing στρατηγική σας μπορεί να προσφέρει σημαντική βοήθεια στο κομμάτι του SEO. 

Με τα σωστά εργαλεία και τις κατάλληλες τακτικές θα μπορέσετε τόσο να αυξήσετε τη λίστα των συνδρομητών σας, όσο και να βελτιώσετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

1. Τμηματοποιήστε τη λίστα των email σας και προωθήστε εξατομικευμένο περιεχόμενο

Η τμηματοποίηση της λίστας των email σας επιτρέπει να στοχεύετε σε μικρότερες ομάδες κοινού. Είναι πολύ χρήσιμη όταν θέλετε να στείλετε στο κοινό σας εξατομικευμένο περιεχόμενο.

Η κατηγοριοποίηση των συνδρομητών σας μπορεί να γίνει με βάση το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία, τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά, τα ενδιαφέροντα, τη συμπεριφορά ή τις αγοραστικές συνήθειες.

Κάνοντας μία σωστή τμηματοποίηση θα είστε βέβαιοι ότι στέλνετε το κατάλληλο περιεχόμενο στους σωστούς πελάτες.

Όταν δημιουργείτε email καμπάνιες αναφέρεστε σε διάφορα θέματα, για τα οποία μπορεί να μην ενδιαφέρονται όλοι οι συνδρομητές σας. Πλέον κάθε πελάτης αισθάνεται ξεχωριστός και θέλει να τον αντιμετωπίζουν ως μοναδικό. 

Όταν οι συνδρομητές σας λαμβάνουν εξατομικευμένο περιεχόμενο είναι πιο πιθανό να το θεωρήσουν σχετικό με αυτούς. Έτσι, αυξάνονται οι πιθανότητες να αλληλεπιδράσουν με αυτό και να προχωρήσουν σε κάποια ενέργεια. 

Για να τμηματοποιήσετε μία λίστα με email και να προσφέρετε στους συνδρομητές σας το περιεχόμενο που θέλουν, χρειάζεστε τα δεδομένα τους. Μπορείτε να αποκτήσετε τα δεδομένα αυτά από τα προφίλ των email των χρηστών, από τα προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή μέσα από έρευνες και ερωτηματολόγια που θα τους στείλετε για να απαντήσουν. 

2. Χρησιμοποιήστε τις σωστές λέξεις-κλειδιά

Όταν μιλάμε για SEO, μιλάμε για έρευνα λέξεων-κλειδιών. Εάν πιστεύετε, όμως, ότι οι λέξεις-κλειδιά δεν έχουν σημασία για το email marketing, τότε κάνετε λάθος.

Στο SEO ενσωματώνετε στο περιεχόμενό σας λέξεις-κλειδιά που ενδιαφέρουν το κοινό σας. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και με τα email σας. 

Από τα πιο σημαντικά μέρη στα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις λέξεις-κλειδιά είναι το θέμα του email σας. Εάν γνωρίζετε ποιες λέξεις-κλειδιά ενδιαφέρουν το κοινό σας, μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε στο θέμα του email, ώστε να βελτιώσετε το ποσοστό ανοίγματος.

3. Κερδίστε backlinks από άλλους ιστοτόπους προς το δικό σας

Τα backlinks είναι οι σύνδεσμοι προς την ιστοσελίδα σας από άλλους ιστοτόπους. Τα backlinks από έγκυρους και αναγνωρισμένους ιστοτόπους έχουν πολύ μεγάλη σημασία για την απόκτηση προβολών στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης

Όσο περισσότερα backlinks λαμβάνει η ιστοσελίδα σας από έγκυρους ιστοτόπους, τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες να ανέβει στην κατάταξη των αποτελεσμάτων της Google, καθώς θεωρείται πιο αξιόπιστη. Η Google εμπιστεύεται ήδη τους αναγνωρισμένους ιστοτόπους, οπότε εάν δει ότι συνδέονται με το περιεχόμενό σας, θα ενισχυθεί η εμπιστοσύνη και για το δικό σας ιστότοπο

Μην περιμένετε οι σχετικοί με εσάς ιστότοποι να συναντήσουν τυχαία την ιστοσελίδα σας. Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί τους και να τους προσκαλέσετε να ελέγξουν το περιεχόμενό σας.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε αυτό είναι μέσω email. Το email σας θα πρέπει να είναι προσεγμένο και ελκυστικό, για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον τους και να τους πείσετε να συνδεθούν με την ιστοσελίδα σας. Εάν τους αρέσει αυτό που βλέπουν, ενδέχεται να χρησιμοποιήσουν το δικό σας περιεχόμενο και στο δικό τους. 

4. Ζητήστε αξιολογήσεις από το κοινό σας

Ένας άλλος τρόπος, μέσω του οποίου μπορείτε να συνδυάσετε αποτελεσματικά το SEO και το email marketing, είναι να ζητήσετε αξιολογήσεις από τους πελάτες σας. Οι κριτικές είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση, καθώς μέσω αυτών μπορεί να βελτιώνεται.

Διαβάστε τη συνέχεια στο emailsystem.app

 

Εικόνα: Melanie Deziel, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Online forum για το Header Bidding από το Project Agora στις 30 Νοεμβρίου

Το Project Agora διοργανώνει στις 30 Νοεμβρίου το online thought leadership forum για ψηφιακούς εκδότες “Where is Header Bidding Heading?”.  Όπως υποδηλώνει και ο τίτλος της εκδήλωσης στο επίκεντρο της συζήτησης θα βρεθεί το Header Bidding, η advanced programmatic τεχνική, που εξασφαλίζει αύξηση του εσόδου στα sites, αλλά ενδέχεται να δημιουργεί σύγχυση στους publishers.

Μέσα σε λίγο παραπάνω από μία ώρα οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν όλα τα βασικά για το Header Bidding, καθώς και να ακούσουν πρακτικά insights, trends και προβλέψεις για την εξέλιξή του.

Στην εκδήλωση συμμετέχουν δύο διεθνείς ομιλητές με μεγάλη εμπειρία στο θέμα: ο Sebastien Noel, Deputy Director Programmatic Activities, Ad Tech & Monetization της Le Monde και ο Andrew Hayward-Wright, Programmatic Advisor του IAB Europe. Συντονιστής της εκδήλωσης θα είναι ο Κωνσταντίνος Καμάρας, Project Lead/Best Practices in Digital Publishing στο Online Publishers Association (OPA) Europe, ενώ μαζί του θα βρεθεί και η Μαριλένα Μανάτου, Customer Success Director του Project Agora.

“Το Header Bidding είναι ένας από τους τομείς που πιστεύουμε πολύ και επενδύουμε σε αυτόν στο Project Agora, έχοντας δει από πρώτο χέρι πόσο σημαντικά έχει ωφελήσει τους πελάτες μας η σωστή εφαρμογή του”, εξηγεί η Μαριλένα Μανάτου. “Η εκδήλωση αυτή σκοπό έχει να βοηθήσει τους publishers να κατανοήσουν καλύτερα την τεχνική και την αξία που μπορεί να δημιουργήσει -καθώς και να λύσουν βασικές απορίες που μπορεί να έχουν”.

Όπως και οι προηγούμενες πρόσφατες εκδηλώσεις της εταιρίας, έτσι και αυτή θα πραγματοποιηθεί online, δίνοντας την ευκαιρία στους συνεργάτες του Project Agora, αλλά και άλλους ενδιαφερόμενους εκδότες, να παρακολουθήσουν από οποιαδήποτε χώρα.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 30 Νοεμβρίου, 16:00 με 17:15.

Κλείστε τη θέση σας ακολουθώντας αυτόν τον σύνδεσμο.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα GIF στις email καμπάνιες σας

Κάθε επιχείρηση προσπαθεί πάντα να βελτιώνει τις email καμπάνιες της, χρησιμοποιώντας έξυπνα κείμενα, όμορφο σχεδιασμό και εντυπωσιακές εικόνες. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός για να καταφέρει κανείς να προσελκύσει το ενδιαφέρον των συνδρομητών του είναι πολύ μεγάλος.

Αυτό σημαίνει ότι αν ασχολείστε σοβαρά με το email marketing θα πρέπει να βρίσκετε δημιουργικούς τρόπους για να κερδίσετε την προσοχή τους και να τους κάνετε να ενδιαφερθούν για το μήνυμά σας.

Σε προηγούμενο άρθρο μας, αναφερθήκαμε αναλυτικά στη σωστή χρήση των εικόνων στα email. Αυτή τη φορά θα μιλήσουμε για τα γνωστά σε όλους GIF και πώς αυτά θα σας βοηθήσουν να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Τα GIF αποτελούν σίγουρα μια πολύ καλή λύση αν θέλετε να κάνετε πιο ελκυστικό και διαδραστικό το περιεχόμενό σας. Όπως συμβαίνει όμως και με τις απλές εικόνες, θα πρέπει να ακολουθήσετε μία συγκεκριμένη στρατηγική για τη χρήση των GIF στις email καμπάνιες σας. Πριν τα χρησιμοποιήσετε στα email σας, είναι απαραίτητο να λάβετε υπόψη ορισμένα στοιχεία, όπως η τοποθέτησή τους ή και η συχνότητα με την οποία θα πρέπει να τα χρησιμοποιείτε.

Τί είναι τα GIF;

Το GIF (Graphical Interchange Format) είναι ένα σύνολο από εικόνες που εμφανίζονται σε σειρά με πολύ γρήγορη ταχύτητα, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο την ψευδαίσθηση της κίνησης. Αυτό το είδος εικόνας αναπτύχθηκε από την CompuServe το 1987 και ήταν μία αρκετά δημοφιλής μορφή εικόνας. 

Τα πρώτα χρόνια του Διαδικτύου τα GIF αποτελούσαν την κύρια μέθοδο προσθήκης κίνησης σε μία ιστοσελίδα. Το 1989 τα GIF ξεκίνησαν να υποστηρίζουν εκτός από στατικές εικόνες και μικρής διάρκειας κινούμενες εικόνες. 

Από τότε έχουν αλλάξει πολλά. Σήμερα τα GIF αποτελούν μία πολύ συχνή μέθοδο επικοινωνίας. Πολλοί χρήστες του διαδικτύου τα χρησιμοποιούν αντί για κείμενο, προκειμένου να μεταδώσουν κάποιο μήνυμα. Το 2013 ιδρύθηκε το GIPHY, μία πλατφόρμα στην οποία οι χρήστες μπορούν να αναζητούν και να μοιράζονται GIF, ενώ το 2015 τα GIF ξεκίνησαν να υποστηρίζονται από το Facebook και το 2018 και το Instagram πρόσθεσε τα GIF στις ιστορίες.

 

Γιατί και με ποιο τρόπο να τα χρησιμοποιήσετε στις email καμπάνιες σας;

1. Τραβούν την προσοχή των συνδρομητών

Η προσθήκη κίνησης στο email σας αποτελεί έναν καλό και έξυπνο τρόπο για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των συνδρομητών σας. Η κίνηση τραβάει την προσοχή των ανθρώπων πολύ πιο γρήγορα από τις στατικές εικόνες. Η χρήση των GIF στα email αυξάνει την πιθανότητα οι χρήστες να συνεχίζουν να διαβάζουν ή να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενο του email σας.

2. Αντικαθιστούν τα βίντεο

Οι χρήστες μπορούν να αφομοιώσουν καλύτερα περιεχόμενο διάρκειας μόνο μερικών δευτερολέπτων. Τα GIF είναι σύντομα και είναι πιο εύκολο να προβληθούν συγκριτικά με τα βίντεο, τα οποία δεν υποστηρίζονται από πολλούς παρόχους email. 

Οι συνδρομητές σας είναι πιο πρόθυμοι να παρακολουθήσουν ένα GIF μέχρι το τέλος από οποιοδήποτε βίντεο. Το μήνυμα μεταδίδεται γρηγορότερα μέσω των κινούμενων εικόνων και είναι πιο πιθανό να μείνει στο μυαλό των αναγνωστών.

3. Αφηγούνται μια ιστορία

Τα GIF είναι ένας τέλειος τρόπος για να αφηγηθείτε μία ιστορία και να μοιραστείτε γρήγορα πληροφορίες. Μπορείτε να παρουσιάσετε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες σας ή να δείξετε στους συνδρομητές σας πώς προέκυψε μία ιδέα σας.

4. Λειτουργούν ως tutorial

Αν χρειάζεται να δείξετε στους συνδρομητές σας τον τρόπο χρήσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, όπως για παράδειγμα ένα πολύ σύντομο οδηγό εγκατάστασης ενός προγράμματος ή λειτουργίας μιας συσκευής, τα GIF είναι η καλύτερη επιλογή! Μπορείτε να δείξετε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα πώς λειτουργεί και πώς χρησιμοποιείται ένα προϊόν χωρίς να γεμίσετε το email σας με κείμενο. 

5. Χρησιμοποιούνται ως CTA

Τα Call to Action ή στα ελληνικά κουμπιά προτροπής χρησιμοποιούνται πολύ συχνά στο email marketing. Προτρέπουν τους χρήστες να κάνουν κλικ και να προχωρήσουν σε μια ενέργεια όπως την αγορά ενός προϊόντος, την εγγραφή σε μια υπηρεσία ή την λήψη ενός αρχείου.

Αυτό σημαίνει ότι είναι απαραίτητο το κουμπί προτροπής να προσελκύει το ενδιαφέρον των αναγνωστών και να ξεχωρίζει μέσα στο email σας. Ένας πολύ καλός τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι μέσω GIF. Τα GIF είναι εντυπωσιακά και τραβούν αμέσως την προσοχή! 

Κάντε τα CTA να αναβοσβήνουν, να γυαλίζουν ή να αλλάζουν χρώμα. Όσους περισσότερους χρήστες προσελκύσουν, τόσο πιο πιθανό είναι να αυξηθεί το ποσοστό μετατροπών. Διαβάστε εδώ πώς να χρησιμοποιήσετε σωστά τα CTA στα email.

 

Τί πρέπει να προσέξετε όταν χρησιμοποιείτε GIF στα email;

Τα GIF είναι μία εξαιρετική προσθήκη στα email σας που θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας. Ωστόσο, για να λειτουργήσουν όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα, υπάρχουν κάποια στοιχεία στα οποία πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή. 

Δείτε περισσότερα στο emailsystem.app


Εικόνα: giphy.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Viber: 6 συμβουλές για το Mobile Marketing των γιορτών

Η περίοδος των γιορτών προσφέρει μια αφθονία ευκαιριών για τους mobile marketers. Κάτι που σήμερα είναι πιο αληθινό από ποτέ. Η πανδημία επιτάχυνε τους ρυθμούς των ψηφιακών αγορών. Μελέτη της Statista δείχνει ότι το 2020 το online shopping αυξήθηκε κατά 25%, φτάνοντας τα 4,2 τρισ. δολάρια παγκοσμίως.

Με την πλειονότητα των αγορών να γίνονται μέσω κινητού (55% σε σχέση με 41% που γίνονται από υπολογιστή) το μάθημα είναι σαφές: Οι έξυπνοι marketers πρέπει να βρουν τρόπο να συνδεθούν με τους πελάτες τους εκεί που ήδη βρίσκονται οι τελευταίοι: στα smartphones τους.

Πώς μπορείτε λοιπόν να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τη γιορτινή περίοδο και να απολαύσετε όλα τα προνόμια που μπορεί να προσφέρει το mobile marketing;

 

1. Δημιουργείστε σούπερ εξατομικευμένα μηνύματα για τους πιο πιστούς σας πελάτες

Είναι δεδομένο: Η εξατομίκευση της εμπειρίας του πελάτη αυξάνει τις πιθανότητες να αγοράσει. Στην πραγματικότητα, αυξάνει κατά 80% την πιθανότητα αγοράς. Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς αυτό που δείχνουν τα δεδομένα, ότι 4 στους 10 αγοραστές κατά την περίοδο των γιορτών θέλουν οι έμποροι να θυμούνται τις προσωπικές τους λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα το μέγεθός τους ή κάποιο είδος που έχουν ήδη αγοράσει.

Συνδυάζοντας το σύστημα CRM τους με τα Viber Business Messages, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποθηκεύσουν την ιστορία της επικοινωνία με τον καταναλωτή και να αναλύσουν τη συμπεριφορά του, ώστε να μπορούν να στείλουν χρήσιμες και εξατομικευμένες προσφορές.

Ορίστε κάποιες γιορτινές ιδέες για να εμπνευστείτε:

  • Προσφέρετε ειδοποιήσεις για να ενημερώσετε το κοινό σας αν κάποιο προϊόν που προόριζαν για δώρο βγαίνει σε προσφορά ή επέστρεψε στο στοκ σας.
  • Δημιουργείστε ένα ψηφιακό οδηγό δώρων με ιδέες για γονείς, συντρόφους, φίλους, παιδιά και οποιονδήποτε άλλο. Χωρίστε το κοινό σας ανά κατηγορία και στείλτε τους σχετικούς οδηγούς στους αντίστοιχους πελάτες.
  • Επιβραβεύστε τους mobile πελάτες σας με αποκλειστικά κουπόνια προσφορών για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.
  • Προσκαλέστε καταναλωτές να συμμετάσχουν σε λοταρίες, giveaways με άμεσα δώρα και προκλήσεις που θα τους χαρίσουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.

 

2. Αυτοματοποιείστε την εξυπηρέτηση πελατών

Στον ψηφιακό κόσμο, που δεν σταματά να κινείται ποτέ, οι εταιρείες πρέπει να είναι διαθέσιμες 24/7. Οι πελάτες το περιμένουν: 71% των καταναλωτών έχουν την απαίτηση οι επιχειρήσεις να επικοινωνούν μαζί τους σε πραγματικό χρόνο, μέρα και νύχτα. Αλλά κοστίζει πολύ να έχεις κάποιον στο τηλέφωνο όλο το εικοσιτετράωρο, κάθε μέρα. Αντ’ αυτού, τα chatbots μπορούν να αναλάβουν το μεγάλο βάρος της δουλειάς και να βοηθήσουν την εταιρεία σα να διαχειριστεί το mobile marketing της εορταστικής περιόδου.

Όχι μόνο είναι πιο οικονομικό για τις επιχειρήσεις, αλλά και οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να εμπιστευθούν και να ξοδέψουν χρήματα σε ένα έμπορο που τους υποστηρίζει τόσο στις ψηφιακές όσο και στις φυσικές τους εμπειρίες με μηνύματα και εικονικούς βοηθούς.

Τα Viber Chatbots είναι διαθέσιμα για να απαντούν στις ερωτήσεις των πελατών άμεσα. Μειώνουν τα κόστη του προσωπικού και αυτοματοποιούν διαδικασίες ρουτίνας, μειώνουν την πιθανότητα εκνευρισμού του πελάτη με γρήγορες και έγκαιρες απαντήσεις και προσφέρουν πληροφορία για τους πελάτες που μπορεί να αναλυθεί, δίνοντάς σας ένα σαφές πορτρέτο του κοινού σας και να καταλάβετε τις ανάγκες του (κάτι που επιθυμεί το 64% των πελατών). Επίσης, σας επιτρέπουν να στέλνετε σχετικά μηνύματα, που βασίζονται στο καταναλωτικό ταξίδι μέχρι το προϊόν, μιλώντας στον πελάτη στη γλώσσα του και χρησιμοποιώντας διαδραστικά στοιχεία.

 

3. Χρησιμοποιήστε εκπρόσωπο για να βοηθήσετε τους πελάτες σας

Αν και τα chatbots μπορούν να σας βοηθήσουν να απαντήσετε την πλειονότητα των ερωτήσεων, χρειάζεστε ακόμη εκπροσώπους για να αναλάβουν τις πιο απαιτητικές απορίες των πελατών. Το 86% των χρηστών έχουν την απαίτηση τα chatbots να τους κατευθύνουν πάντα σε κάποιον εκπρόσωπο αν υπάρχει ανάγκη -κάτι που είναι πιο σημαντικό κατά την περίοδο των γιορτών, όταν οι πελάτες χρειάζονται βοήθεια για να βρουν τα κατάλληλα δώρα. Τα Viber Business Messages προσφέρουν αμφίδρομη επικοινωνία που επιτρέπει στους εκπροσώπους να κατευθύνουν τις επιλογές δώρων των καταναλωτών, να δώσουν συμβουλές σε μεγέθη και χαρακτηριστικά των προϊόντων, αλλά και να βοηθήσουν στη συναρμολόγηση ή εγκατάσταση. Οι εκπρόσωποι επίσης μπορούν να μελετήσουν τα σχόλια των πελατών ώστε να προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση και να οδηγήσουν κάποιους νέους πελάτες που ήρθαν για τις γιορτές στο να μείνουν πιστοί για πάντα.

 

4. Δημιουργείστε συνδυαστική καμπάνια mobile marketing

Μια πιο εξελιγμένη στρατηγική για το mobile marketing των γιορτών μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Για παράδειγμα η Coca-Cola δημιούργησε ένα παιχνίδι για έρθει σε επαφή με διασκεδαστικό τρόπο με τους καταναλωτές κατά τη γιορτή του Πάσχα. Το Easter Egg Fighter στο Viber messenger είναι ένα ψηφιακό τσούγκρισμα αυγών. Έτσι οι χρήστες μπορούσαν να τσουγκρίσουν αυγά με οποιονδήποτε σε όλο τον κόσμο. Η στρατηγική mobile marketing της Coca-Cola συνδύαζε μια συλλογή αυτοκόλλητων στο Viber που οι χρήστες κατέβαζαν δωρεάν και μπορούσαν να οδηγηθούν στο chatbot, αλλά και μια προωθητική ενέργεια μέσω της κοινότητας της Coca-Cola στο Viber, καθώς και εξατομικευμένα μηνύματα για να αυξήσουν τους χρήστες που θα έπαιζαν στο παιχνίδι.

Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Μόνο στη Βουλγαρία έφτασε τις 350.000 διαδράσεις, με το μέσο χρήστη να παίζει πεντέμισι λεπτά, ενώ συνολικά έγιναν πάνω από 188.000 τσουγκρίσματα. Ο αριθμός όσων γράφτηκαν στο chatbot αυξήθηκε κατά 30% ενώ έγιναν και 63.000 downloads της συλλογής αυτοκόλλητων.

 

5. Μειώστε την εγκατάλειψη καλαθιού

Οι καταναλωτές εγκαταλείπουν το καλάθι τους το 70% με 90% των φορών. Το να μειωθεί αυτό το ποσοστό είναι μια πολύ δύσκολη πρόκληση για τις επιχειρήσεις, ειδικά την περίοδο των γιορτών. Οι εφαρμογές μηνυμάτων μπορούν να τις βοηθήσουν να μειώσουν την εγκατάλειψη καλαθιού, στέλνοντας εξατομικευμένα μηνύματα και υπενθυμίσεις, μαζί με ευχές και εκπτώσεις. Στο Viber αυτό μπορεί να γίνει με Business Messages ή Chatbots.

 

6. Ενημερώστε τους πελάτες για τις παραγγελίες τους

Οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν πού βρίσκονται οι παραγγελίες τους και να έχουν την ευκαιρία να ελέγχουν το χρόνο παράδοσης, ειδικά όταν περιμένουν τα δώρα να φτάσουν στην ώρα τους για τις γιορτές. Σύμφωνα με μια μελέτη, το 41% των καταναλωτών θεωρούν τη γρήγορη και έμπιστη παράδοση ως ένα από τους πιο βασικούς παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη όταν αγοράζουν online. Με τα business messages μπορείτε να στέλνετε ειδοποιήσεις στους πελάτες σας όταν για παράδειγμα μια παραγγελία είναι έτοιμη και να ρυθμίζετε το χρόνο παράδοσης. Οι πελάτες μπορούν να απαντούν αν η ώρα παράδοσης τούς βολεύει και να την αλλάζουν. Κι επειδή δεν υπάρχει αναμονή για να απαντήσει κάποιος εκπρόσωπος, οι χρόνοι απόκρισης βελτιώνονται αισθητά. Σε περίπτωση ανεπιτυχούς παράδοσης, οι πελάτες λαμβάνουν ένα μήνυμα με τις επιλογές που έχουν για τη συνέχεια.

Με την περίοδο των εορτών να πλησιάζει, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ενσωματώσουν το mobile marketing στη συνολική τους στρατηγική για να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα πιθανά κέρδη της γιορτινής περιόδου. Με το mobile marketing, οι επιχειρήσεις μπορούν να έρθουν πιο κοντά στους πελάτες τους και να τους φέρουν ένα κλικ μακριά από μια αγορά. Οι λύσεις Viber for Business μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να απλοποιήσουν την υποστήριξη των πελατών και να τους προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες κατά τη διάρκεια της πιο έντονης αγοραστικής περιόδου της χρονιάς.

Noa Bar-Shay, Senior Partnerships Account Director στη Rakuten Viber

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search