
Η Google άρχισε να τοποθετεί διαφημίσεις μέσα σε συνομιλίες ορισμένων βοηθών τεχνητής νοημοσύνης τρίτων, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, σηματοδοτώντας ένα ακόμη βήμα στην προσπάθειά της να δημιουργήσει νέα πηγή εσόδων από εναλλακτικές λύσεις αναζήτησης που υποστηρίζονται από AI.
Το δίκτυο AdSense της Google, το οποίο παραδοσιακά χρησιμοποιείται για την τοποθέτηση διαφημίσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης και σε ιστότοπους, πλέον προβάλλει διαφημίσεις μέσα σε αλληλεπιδράσεις χρηστών με chatbots, σύμφωνα με τις πηγές τού Bloomberg.
Η εταιρεία φέρεται να ξεκίνησε να δοκιμάζει τη λειτουργία φέτος, με τις νεοφυείς επιχειρήσεις συνομιλητικής αναζήτησης AI iAsk και Liner. Εκπρόσωπος της Google επιβεβαίωσε ότι το AdSense είναι διαθέσιμο "για ιστότοπους που θέλουν να εμφανίζουν σχετικές διαφημίσεις στις εμπειρίες συνομιλητικής AI τους".
Η κίνηση της Google εισάγει τη στοχευμένη διαφήμιση σε ένα νέο, ταχέως αναπτυσσόμενο κανάλι: τα ΑΙ chatbots. Καθώς οι χρήστες στρέφονται όλο και περισσότερο στη συνομιλητική AI, αντί για την παραδοσιακή αναζήτηση, η τοποθέτηση διαφημίσεων σε αυτές τις αλληλεπιδράσεις διασφαλίζει ότι οι εταιρείες παραμένουν ορατές, εκεί όπου πλέον μετατοπίζεται η προσοχή. Αυτό ανοίγει επίσης νέους, συναφείς τύπους διαφήμισης, που θα μπορούσαν να προσφέρουν καλύτερη αλληλεπίδραση και πληροφορίες, από ό,τι οι τυπικές διαφημίσεις στον ιστό.
Εικόνα: Stockcake