Digital Marketing

Έξι τρόποι για να κάνετε τα email σας πιο διαδραστικά

Τα email που περιέχουν διαδραστικά στοιχεία είναι μία από τις πιο δημοφιλείς τάσεις για το email marketing τα τελευταία χρόνια. Όχι μόνο είναι πιο διασκεδαστικά για τους αναγνώστες, αλλά παράλληλα μπορούν να αυξήσουν τα κλικ και τις ενέργειες των παραληπτών, όπως είναι οι επισκέψεις στον ιστότοπο ή οι αγορές. 

Τι σημαίνει όμως διαδραστικό email; Πρόκειται για τα email που περιλαμβάνουν στοιχεία με τα οποία μπορούν να αλληλεπιδράσουν οι αναγνώστες. Τα στοιχεία αυτά μπορεί να είναι οτιδήποτε. Από gif ή βίντεο, μέχρι κουμπιά προτροπής. Οι αναγνώστες έχουν τη δυνατότητα είτε να τα παρακολουθήσουν είτε να προχωρήσουν σε ενέργειες κάνοντας κλικ σε αυτά.

Τα διαδραστικά email έχουν σημαντικά οφέλη για το email marketing. Το πιο σημαντικό είναι ότι ενισχύεται η συμμετοχή των αναγνωστών. Δίνοντας στους συνδρομητές σας τη δυνατότητα να απαντήσουν σε ένα κουίζ, πατώντας τον αντίστοιχο σύνδεσμο ή να προσθέσουν προϊόντα σε ένα καλάθι αγορών ή να κάνουν μια αξιολόγηση, τους διευκολύνετε να εκτελέσουν γρηγορότερα κάποιες ενέργειες. 

Τα διαδραστικά στοιχεία στα email δίνουν στους συνδρομητές σας μια μεγαλύτερη ώθηση να συμμετέχουν και να προβούν σε μια δράση. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύονται τα κλικ σε συνδέσμους ή κουμπιά (CTR – Click Through Rate) και αυξάνεται ο αριθμός των επισκεπτών στη σελίδα του ιστότοπου που αυτά παραπέμπουν. 

Όσοι χρήστες αλληλεπιδρούν είναι πιθανοί πελάτες σας, οι οποίοι δείχνουν ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας. Αυτό σημαίνει ότι με τα διαδραστικά email μπορεί να αυξηθεί το ποσοστό μετατροπών και ο αριθμός των πωλήσεων. 

Ενσωματώνοντας διαδραστικά στοιχεία στα email σας, όπως έρευνες ή δημοσκοπήσεις, μπορείτε να συγκεντρώσετε πολλά δεδομένα για τις προτιμήσεις των πελατών σας. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε ως εργαλεία για να κατανοήσετε τι χρειάζεται το κοινό σας. Έτσι, θα γνωρίζετε πώς πρέπει να σχεδιάσετε τις μελλοντικές σας καμπάνιες. 

 

Πώς να δημιουργήσετε πιο διαδραστικά email;

Τα email σας μπορούν εύκολα να γίνουν ελκυστικά με την προσθήκη διαδραστικών στοιχείων.

1. Βίντεο

Μία από τις πιο δημοφιλείς και απλές μεθόδους για να κάνετε τους συνδρομητές σας να αλληλεπιδράσουν με τα email σας, είναι η ενσωμάτωση βίντεο. Οι περισσότεροι προτιμούν να παρακολουθούν ένα βίντεο για ένα προϊόν από το να διαβάζουν για αυτό. 

Φροντίστε τα βίντεο που θα ενσωματώσετε στα email σας να είναι σχετικά σύντομα και φυσικά να ενισχύουν το περιεχόμενο του email.

2. GIFs

Εάν θέλετε να προσθέσετε κίνηση στα email σας, αλλά δε θέλετε να ενσωματώσετε ένα βίντεο, τα gif είναι η καλύτερη λύση. Είναι εντυπωσιακά και τραβούν την προσοχή των αναγνωστών. 

Η προσθήκη gif είναι από τους πιο εύκολους και διασκεδαστικούς τρόπους για κάνετε τα email σας διαδραστικά. Η χρήση των gif με έξυπνο τρόπο μπορεί να σας βοηθήσει να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας πιο όμορφα και δημιουργικά.

Δείτε τη συνέχεια στο emailsystem.app

 

Εικόνα: Brett Jordan, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

O μέσος όρος ηλικίας των χρηστών του Facebook αρχίζει να μειώνεται

Το Facebook φαίνεται πως δεν μπορεί να αντιστρέψει το γεγονός ότι οι έφηβοι δεν το προτιμούν, αλλά η βάση των χρηστών του γίνεται νεότερη. Σύμφωνα με το emarketer.com από τη δημοφιλή πλατφόρμα θα αποχωρήσουν 1,5 εκατομμύρια έφηβοι χρήστες μεταξύ του 2020 και του 2025. Όμως, φαίνεται πως συμβαίνει μια αναπάντεχη ανατροπή, αφού ο μέσος όρος ηλικίας των χρηστών αρχίζει να μειώνεται.

Το 2023 θα υπάρχουν 34,7 εκατομμύρια χρήστες της Gen Z από τις ΗΠΑ, έναντι 33,1 εκατομμυρίων χρηστών "baby boomer" και αυτό το χάσμα θα διευρυνθεί μέχρι το 2025. Η γήρανση είναι ο βασικός παράγοντας, αφού η Gen Z μεγαλώνει και όπως συνηθίζεται, κάποιοι θα ενταχθούν (ή θα ξαναεγγραφούν) στο Facebook. Οι baby boomers επίσης μεγαλώνουν και ασχολούνται λιγότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μαζί, αυτές οι δύο γενιές θα αποτελούν περισσότερο από το ήμισυ της βάσης χρηστών του Facebook στις ΗΠΑ το 2022. Ακόμη και όταν το ποσοστό χρηστών της Gen Z αυξάνεται, δεν θα φτάσει αυτό της Gen X ή των millennials, τουλάχιστον μέχρι το 2025.

Όσον αφορά στο ποια κοινωνικά δίκτυα προτιμούν οι έφηβοι, το παρακάτω διάγραμμα του emarketer είναι αποκαλυπτικό. Το snapchat εξακολουθεί να είναι το αγαπημένο social network, ακολουθούμενο από το TikTok που έχει μεγάλη ανάπτυξη και το Instagram, πλέον, στην τρίτη θέση.

Όσον αφορά στο σύνολο των χρηστών, το Facebook αναμένεται να προσθέσει σχεδόν 9 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ μεταξύ 2020 και 2025. Αν και μπορεί αυτό το νούμερο να μη φαίνεται μεγάλο, εξακολουθεί να είναι καλή ανάπτυξη, δεδομένης της ήδη ευρείας απήχησης του Facebook μεταξύ των Αμερικανών. Είναι επίσης αρκετό για να αναπληρώσει τις απώλειες που θα έχει στους εφήβους και να διατηρήσει σταθερό το ποσοστό διείσδυσης της πλατφόρμας μεταξύ των χρηστών, μέχρι το 2025.

 

Εικόνα: Jeremy Bezanger on Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Σε πλήρη λειτουργία το νέο τεχνολογικό hub της Sitecore στην Αθήνα

Πιστή στη δέσμευσή της για πρόγραμμα επενδύσεων άνω των 1,2 δισ. ευρώ τα επόμενα χρόνια, η Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης παροχής λογισμικού διαχείρισης ψηφιακής εμπειρίας, ανακοίνωσε τη λειτουργία του νέου τεχνολογικού της hub στην Αθήνα.

Μετά την εξαγορά της Moosend τον περασμένο Μάιο, η Sitecore αναπτύσσει ακόμη περισσότερο το αποτύπωμά της στην Ελλάδα με την επέκταση των δραστηριοτήτων της και την ενίσχυση του hub με περίπου 100 νέες θέσεις εργασίας που αναμένεται να δημιουργηθούν μέσα στο 2022.

Στόχος του technology hub είναι να στηρίξει το φιλόδοξο πλάνο επέκτασης και ανάπτυξης προϊόντων με όραμα να διαταράξει τον κλάδο της ψηφιακής εμπειρίας, προσφέροντας μια end-to-end, content to commerce προϊοντική σουίτα στο cloud, μαζί με τη δημιουργία νέων και καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων και την αύξηση των θέσεων εργασίας.

Η Sitecore επενδύει διαρκώς στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών σε ανεξερεύνητους τομείς, όπως το product development, ενώ εστιάζει στο cloud (Azure και AWS) και στο cloud automation, και το λογισμικό και οι λύσεις που θα αναπτυχθούν από την ομάδα της Αθήνας θα αξιοποιηθούν από το υπάρχον και το μελλοντικό πελατολόγιο της εταιρείας σε όλο τον κόσμο.

Η απόφαση της Sitecore να εμπλουτίσει την ομάδα της με στελέχη από την τοπική αγορά αποδίδει καρπούς, καθώς η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε περίπου 50 προσλήψεις το τελευταίο διάστημα, ενώ μέσα στο επόμενο εξάμηνο, η εταιρεία αναμένεται να τριπλασιάσει το δυναμικό της στην Αθήνα, καλύπτοντας κυρίως θέσεις προγραμματιστών και μηχανικών λογισμικού, ώστε το τεχνολογικό κέντρο να είναι σε θέση να υποστηρίξει το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας και τις  δραστηριότητες της, τόσο στην Ελλάδα, όσο και διεθνώς.

Για να κάνει ακόμη πιο εύκολη και αποτελεσματική τη διαδικασία για τους υποψήφιους στην Ελλάδα, η Sitecore λανσάρει παράλληλα και ένα εξειδικευμένο career site μέσα από το οποίο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν το βιογραφικό τους και να επιταχύνουν τη διαδικασία συνέντευξης με την ομάδα της εταιρείας στην Αθήνα.

O Γιάννης Ψαρράς, VP of Engineering στην Sitecore, δήλωσε σχετικά: «Η επιλογή της Αθήνας για το τεχνολογικού hub της Sitecore έγινε ώστε να αξιοποιηθεί  αποτελεσματικά το Greek talent και το αδιαμφησβήτητα υψηλό επίπεδο των Ελλήνων μηχανικών και προγραμματιστών. Αναγνωρίζοντας ότι η προστιθέμενη αξία της εταιρείας είναι οι άνθρωποι της, στόχος της είναι να διαμορφώσει μια ομάδα με υψηλή κατάρτιση και ικανότητες και πολύπλευρη εμπειρία σε θέματα τεχνολογίας. Με τις πρόσφατες στρατηγικές κινήσεις μας έχουμε ενισχύσει περαιτέρω την ποιότητα και το εύρος των λύσεων ψηφιακής εμπειρίας που διαθέτουμε. Η Ελλάδα αποτελεί σημαντικό μέρος της συνολικής παγκόσμιας επέκτασης της εταιρείας και το τεχνολογικό hub μας έρχεται να επισφραγίσει όχι μόνο την παρουσία μας στην ευρύτερη περιοχή και να συμβάλλει ενεργά στην αύξηση των μεριδίων μας, αλλά και να διευρύνει τις ευκαιρίες για τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο και να παρέχει ακόμη πιο προηγμένες ψηφιακές εμπειρίες στους πελάτες μας, που θα έχουν ως αποτέλεσμα την υψηλότερη απόδοσή τους

Με έτος ίδρυσης το 2001, η Sitecore δραστηριοποιείται στον κλάδο του ψηφιακού μάρκετινγκ αλλά και της διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου και διαθέτει εκτεταμένη παρουσία στις ΗΠΑ, αλλά και σε όλο τον κόσμο, μέσα από ένα γύρο εξαγορών που πραγματοποίησε νωρίτερα στο έτος, μεταξύ των οποίων ήταν και η ελληνική startup Moosend την άνοιξη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το TikTok κερδίζει διαρκώς έδαφος στο influencer marketing

Το ενδιαφέρον των Αμερικανών επαγγελματιών μάρκετινγκ για το TikTok όσον αφορά στο influencer marketing έχει εκτοξευθεί από τις αρχές του 2020, καθώς το δημοφιλές κοινωνικό μέσο έχει μετεξελιχθεί από ένα καινοτόμο social networking app σε βασικό παίκτη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ως αποτέλεσμα, σχεδόν τα δύο τρίτα των influencer στις ΗΠΑ σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή το 2022.

Όπως αναφέρει το emarketer.com, το 2020, το 36% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ στις ΗΠΑ χρησιμοποίησε το TikTok για μάρκετινγκ επιρροής, σημειώνοντας αύξηση 33% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αυτός ο αριθμός αυξήθηκε στο 42% το 2021 και θα συνεχίσει να αυξάνεται μέχρι το 2025, καθώς το TikTok συνεχίζει να κλείνει το χάσμα με το Facebook στο influencer marketing.

Μόνο το Instagram και το Facebook ξεπέρασαν τη δημοτικότητα του TikTok μεταξύ των influencer marketers και περισσότεροι σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν το TikTok από ότι το YouTube, το Twitter ή το Snapchat φέτος.

Ενώ τα brands εξακολουθούν να διερευνούν τις στρατηγικές μάρκετινγκ στο TikTok, η πλατφόρμα είναι δημοφιλής για χρήση σε πειραματική βάση, σε συνδυασμό με καμπάνιες σε πιο σταθερές πλατφόρμες, όπως το Instagram και το Facebook.

Μέχρι το 2025, το 54,9% των επαγγελματιών μάρκετινγκ αναμένεται να επωφεληθούν από τους influencers στο TikTok και το 66,4% των influencer θα κάνουν χρήση της εφαρμογής. Οι στρατηγικές μάρκετινγκ μάλλον θα αλλάξουν, καθώς το κοινό της εφαρμογής συνεχίζει να διαμορφώνεται, αλλά η συνολική δημοτικότητα θα παραμείνει υψηλή.

 

Εικόνα: Bruno Gomiero, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Sitecore: Υβριδικό μοντέλο, εμπιστοσύνη και εξατομίκευση τα trends του 2022

Το 2022 έφτασε και μαζί του έφτασε και η στιγμή να αναδιοργανωθούμε και να θέσουμε στόχους για το νέο έτος. Η Paige O'Neill, Γενική Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Sitecore και κορυφαίο στέλεχος επικοινωνίας, παρουσιάζει τους τρόπους με τους οποίους οι marketers μπορούν να αξιοποιήσουν νέες και υπάρχουσες τεχνολογίες για να δημιουργήσουν ασυναγώνιστες εμπειρίες για τους πελάτες τους.

Όπως αναμενόταν, η ποιοτική εμπειρία πελατών παραμένει ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας προσέλκυσης και διατήρησης πελατών. Σύμφωνα με τις κυριότερες τάσεις για το 2022, το υβριδικό μοντέλο αγορών ενισχύεται, οι marketers πρέπει να καλλιεργήσουν περαιτέρω την σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές, οι εξατομικευμένες εμπειρίες θα αποτρέψουν τους καταναλωτές από τον να εγκαταλείπουν τις αγορές τους, η εξατομίκευση ελκυστικού 1:1 περιεχομένου θα είναι το επόμενο επίπεδο στις προσωποποιημένες υπηρεσίες, ενώ αναμένεται και στροφή στην επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα.

 

Πιο αναλυτικά, οι πέντε τάσεις που θα καθορίσουν την εμπειρία καταναλωτή για το 2022, παρακάτω:

 

1. Το υβρίδιο ήρθε για να μείνει

To 2022, οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου θα διευρύνουν τις επενδύσεις σε ψηφιακές τεχνολογίες που προωθούν τις ηλεκτρονικές αγορές, την παραλαβή από το κατάστημα (BOPIS) ή την ολοκλήρωση των αγορών μέσω της υπηρεσίας click & collect. Αυτό το μοντέλο αγορών εξασφαλίζει την ταχύτητα που θέλουν οι καταναλωτές, ενώ σε περίπτωση καθυστερήσεων της εφοδιαστικής αλυσίδας η διαδικασία μπορεί να επιβραδυνθεί. Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών δεν πρόκειται να επιτευχθεί αρκετά σύντομα.

Σχεδόν οι μισές από τις 400 επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου που συμμετείχαν στην έρευνα της Sitecore για τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές 2021, δήλωσαν ότι αυτή η φετινή εορταστική περίοδος είναι η τελευταία ευκαιρία να αποδείξουν την αξία των φυσικών καταστημάτων τους – η πρόκληση προσαρμογής δεν ήταν ποτέ πιο σαφής. Οι καταναλωτές αναμένουν εξατομικευμένες, διαδραστικές εμπειρίες αγορών.

2. Καθώς τα cookies τρίτων φθίνουν, οι επιχειρήσεις πρέπει να καλλιεργήσουν κλίμα εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές

Οι καταναλωτές δεν είναι υποχρεωμένοι να δίνουν τα προσωπικά δεδομένα τους στις επιχειρήσεις. Και καθώς ευαισθητοποιούνται όλο και περισσότερο ως προς την προστασία των προσωπικών δεδομένων, οι επιχειρήσεις πρέπει να δώσουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αναλάβουν την ευθύνη του τρόπου με τον οποίο συλλέγονται, αποθηκεύονται και αξιοποιούνται οι προσωπικές τους πληροφορίες. Tα brands πρέπει να οικοδομήσουν ένα στέρεο θεμέλιο χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα.

Η τεχνολογία πρέπει να καταγράφει, να ενοποιεί και να ενεργοποιεί πολυκαναλικές στρατηγικές που μετατρέπουν την προσέγγιση μάρκετινγκ σε εξατομικευμένες εμπειρίες με βάση τις μοναδικές επιθυμίες και ανάγκες κάθε πελάτη. Φυσικά, χωρίς cookies τρίτων ή άλλες κρυφές πηγές δεδομένων, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προβάλλουν μια πειστική επιχειρηματολογία – και να είναι έτοιμοι να παρέχουν πραγματική αξία – για πρόσβαση σε δεδομένα που σχετίζονται με τις προτιμήσεις του πελάτη όπως παλαιότερες αγορές, αγαπημένα brands, χρωματικές προτιμήσεις και μεγέθη.  Για παράδειγμα, εάν μια πελάτισσα επιτρέψει σε ένα eshop να αποθηκεύσει το μέγεθος παπουτσιού της και τα αγαπημένα της brands, θα πρέπει να περιμένει ότι θα λάβει έναν κωδικό έκπτωσης στα εισερχόμενά της και ένα email κάθε φορά που τα αγαπημένα της Louboutin είναι σε έκπτωση. Εάν η πελάτισσα λάβει άσχετο διαφημιστικό υλικό ή δεν λάβει καμία ανταμοιβή, δεν πρόκειται να δημιουργηθεί σχέση εμπιστοσύνης με την επιχείρηση.

3. Οι εξατομικευμένες εμπειρίες θα αποτρέψουν τους πελάτες από το να διακόψουν τις αγορές τους.

Οι καθυστερήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας μπορεί να οδηγήσουν σε απογοητευμένους καταναλωτές που αναζητούν άλλο κατάστημα, όταν το προϊόν που επιθυμούν δεν είναι διαθέσιμο. Τα eshops μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτό το ζήτημα, χρησιμοποιώντας ιστορικό περιήγησης και αντιστοιχώντας πρότυπα τεχνητής νοημοσύνης για να προτείνουν το επόμενο καλύτερο διαθέσιμο προϊόν. Ανάλογα με το είδος, μπορεί να είναι ένα προϊόν διαφορετικού χρώματος, να έχει κάποια διαφορετικά χαρακτηριστικά ή να προέρχεται από άλλον κατασκευαστή.

Ωστόσο, είναι πολύ καλύτερο για τη σχέση της επιχείρησης με τον καταναλωτή από ένα μήνυμα «Λυπούμαστε, το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο». Η εξατομίκευση με βάση τα δεδομένα παρέχει επίσης τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις, ειδικότερα σε εκείνες που διαθέτουν φυσικά καταστήματα, να προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη, υβριδική εμπειρία που μοιάζει περισσότερο με προσωπική αγορά και κατευθύνει τον καταναλωτή σε προϊόντα που υπάρχουν σε απόθεμα και είναι άμεσα διαθέσιμα.

4. Το επόμενο επίπεδο εξατομίκευσης είναι η προσαρμογή ελκυστικού 1:1 περιεχομένου

Νέα διαδραστικά κανάλια αναδύονται καθημερινά για να τροφοδοτήσουν την ακόρεστη όρεξη των καταναλωτών για άμεση ικανοποίηση και την επιθυμία τους να προσαρμόζουν αυτό που θέλουν και τον τρόπο με τον οποίο θα το αποκτήσουν. Οι ραγδαίες αλλαγές μετατρέπουν τα brands σε φορείς πρόβλεψης των αναγκών. Πρόκληση αποτελεί η συμμετοχή στη συζήτηση, καθώς οι καταναλωτές μπορούν να αποκλείσουν την επικοινωνία από brands που δεν τους αρέσουν ή τα οποία δεν θεωρούν σχετικά.

Η εξατομίκευση απαιτεί πολύ περιεχόμενο, το οποίο οι καταναλωτές θα διαμορφώσουν στη συνέχεια με βάση τα ενδιαφέροντά τους. Συνήθως, οι πελάτες βλέπουν το 3% του περιεχομένου που δημοσιεύει ένα brand. Αυτοί καθορίζουν τι είναι υπερβολικά πολύ και αυτό τα προνοητικά brands το συνειδητοποιούν. Οι εξατομικευμένες πληροφορίες οδηγούν στην αφοσίωση, σε νέα αγορά και διατήρηση. Το έχουμε δει αυτό στις συνδρομητικές υπηρεσίες μας. Μπορείτε να παραλαμβάνετε το αγαπημένο σας ξυραφάκι κάθε μήνα, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσετε ξανά με την επιχείρηση. Η επόμενη φάση μπορεί να είναι η επιλογή «Αγοράστε τώρα» που θα αναδύεται σε μια τηλεοπτική διαφήμιση και με ένα κλικ ο καταναλωτής θα μπορεί να ολοκληρώσει την παραγγελία.

5. Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο

Οι εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας (AR) – και εικονικής πραγματικότητας (VR) – που συνδέουν φυσικούς και ψηφιακούς χώρους, πρόκειται να αυξηθούν, καθώς οι επιχειρήσεις βλέπουν την ευελιξία και την ευκολία που προσφέρουν.

Εταιρείες όπως η Wayfair επιτρέπουν στους χρήστες να βλέπουν τα έπιπλα στους χώρους τους προτού τα αγοράσουν. Η Warby Parker επιτρέπει στους αγοραστές γυαλιών οράσεως να δοκιμάζουν σκελετούς χρησιμοποιώντας μια κάμερα web. Η επαυξημένη πραγματικότητα δεν περιορίζεται στις ηλεκτρονικές αγορές. Οι αγοραστές που επισκέπτονται ένα φυσικό κατάστημα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα smartphone τους για να σαρώσουν έναν κωδικό QR, προκειμένου να μάθουν αμέσως περισσότερες πληροφορίες, να δουν τα είδη που βρίσκονται σε απόθεμα και την ακριβή τους θέση στο κατάστημα, ακόμη και να «δοκιμάσουν» μια νέα απόχρωση κραγιόν στην οθόνη του τηλεφώνου τους. Η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα δημιουργούν μοναδικές εμπειρίες και μεταφέρουν αξία στους πελάτες που αναζητούν εξατομικευμένες επιλογές.

Στην εικόνα, η Paige O'Neill, Γενική Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Sitecore

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Η Meta απλοποιεί τις διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook

Προκειμένου να καθοδηγήσει αποτελεσματικά τους διαφημιζόμενους στις βέλτιστες ρυθμίσεις για τις διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook, η Meta επανασχεδιάζει τo εργαλείο επιλογής διαφημιστικού στόχου στο Ads Manager.



Οι αλλαγές, οι οποίες θα εφαρμοστούν σταδιακά κατά τη διάρκεια του 2022, θα βοηθήσουν τους διαφημιστές να εξορθολογίσουν τη διαδικασία ρύθμισης κάθε καμπάνιας, απλοποιώντας την και εστιάζοντας στις πιο σχετικές επιλογές και εργαλεία.

Μέσα από έναν "Διαχειριστή Διαφημίσεων Βάσει Αποτελεσμάτων" (ODAX), οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν τα επιχειρηματικά τους αποτελέσματα βάσει των επιλογών τους, όπως η ευαισθητοποίηση, η επισκεψιμότητα, οι δυνητικοί πελάτες, κ.λπ. Επίσης, θα ενημερωθεί και το περιβάλλον χρήσης του Διαχειριστή Διαφημίσεων, για την καλύτερη καθοδήγηση των διαφημιζόμενων μέσω του συστήματος ρύθμισης καμπάνιας.



Το νέο περιβάλλον έχει σχεδιαστεί για να παρέχει λογικές επιλογές, σύμφωνα με ευρέως αποδεκτές έννοιες μάρκετινγκ, να βοηθά τους διαφημιστές να ανακαλύψουν λύσεις επιτόπου και να συμβάλλει στη μείωση της πολυπλοκότητας των ρυθμίσεων για τις καμπάνιες, στην επεκτασιμότητα και στην αποφυγή διπλών επιλογών.



Το νέο σύστημα ενοποιεί και μειώνει τις επιλογές από 11 σε 6 και καθιστά τη χρήση και τον σκοπό τους πιο ξεκάθαρα για να τα κατανοήσει οποιοσδήποτε.

Ο στόχος είναι να γίνει πιο φιλικό το σύστημα για όλους, συμπεριλαμβανομένων των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων και των νεοεισερχόμενων στον κλάδο, κάνοντας το οικοσύστημα διαφημίσεων πιο σαφές στην πλοήγηση και πιο αποτελεσματικό.

 

Εικόνα: NeONBRAND, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


eFantasy.gr: Πώς η επένδυση έγινε επιτυχία

Το "μυστικό" για μια επιτυχημένη επιχείρηση είναι οι πιστοί πελάτες της. Όλοι οι επιχειρηματίες το γνωρίζουν αυτό, δεν μπορούν όμως να το πετύχουν όλοι. Απαιτεί χρόνο, υπομονή, και επαγγελματισμό για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη ενός πελάτη και για να χτίσεις μία δυνατή κοινότητα. 

Με πάθος και αφοσίωση, κάθε επιχείρηση θα μεγαλώσει και το ίδιο ισχύει και για τη βάση με τους πιστούς πελάτες της. Αυτό ακριβώς ήταν που επιδίωκε να πετύχει το eFantasy όταν ξεκίνησε να λειτουργεί σαν online κατάστημα το 2010. 

Ο κύριος στόχος, ήταν να φέρουν τους gamers και τους συλλέκτες μαζί, σε ένα κόσμο όπου οι κονσόλες και τα επιτραπέζια παιχνίδια θα βρίσκονται μόνο μερικά κλικ μακριά. Ο πειρασμός ήταν ακόμα μεγαλύτερος, μιας και πολλά από τα προϊόντα που ήταν διαθέσιμα στο site ήταν δύσκολο να τα βρεις στην Ελλάδα. 

Καθώς ο αριθμός των πελατών μεγάλωνε, η ομάδα πίσω από το eFantasy εξασφάλιζε πως η εμπειρία για τον κάθε πελάτη θα ήταν όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη. Όλες οι προσπάθειες της εταιρείας περιστρέφονται γύρω από αυτή την πεποίθηση και όλοι προσπαθούν για να πετύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, η εξυπηρέτηση πελατών είναι πάντοτε διαθέσιμη, για να απαντήσει σε κάθε ερώτηση.

Το eFantasy κατάφερε με αυτό τον τρόπο να μεγαλώσει σημαντικά, προσθέτοντας ακόμα περισσότερα προϊόντα με την πάροδο των χρόνων, όπως συλλεκτικά αντικείμενα, Funko POP! φιγούρες, είδη μοντελισμού, LEGO, και geeky δώρα. 

Με 20 κατηγορίες και πολλές περισσότερες υποκατηγορίες χωρισμένες ανά επωνυμία, είδος, ηλικία και πολλές άλλες ακόμα, το eFantasy διαθέτει πάνω από 10.000 προϊόντα

 

Οι προκλήσεις στο δρόμο για την επιτυχία

Ανεξάρτητα από το πόσο κερδοφόρα μπορεί να είναι μία επιχείρηση κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου, ο δρόμος προς την επιτυχία είναι πάντα γεμάτος από εμπόδια. Όταν ο κλαδος του e-commerce εκτοξεύθηκε κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης του 2020 και ο ανταγωνισμός έγινε μεγαλύτερος, το eFantasy αποφάσισε να αναζητήσει έναν συνεργάτη στο marketing, ο οποίος θα μπορούσε να αφοσιωθεί 24/7 στο να βοηθήσει το e-shop να ξεχωρίσει.

Μιας και αυτό ήταν ανθρωπίνως αδύνατον να γίνει, το eFantasy επέλεξε μία αυτοματοποιημένη, υποστηριζόμενη από τεχνητή νοημοσύνη πλατφόρμα και συγκεκριμένα επέλεξε τη Retargeting Biz

 

Γιατί Retargeting Biz;

Όντας μία ολοκληρωμένη λύση για το digital marketing, η Retargeting Biz συγκεντρώνει μαζί όλα τα απαραίτητα κανάλια που χρειάζεται ένα online κατάστημα για να ευημερήσει. Από το Facebook, το Instagram και τα Google Ads, μέχρι και εξατομικευμένα newsletters, μηχανή συστάσεων, push notifications, pop-ups, emails και SMS, η αυτοματοποιημένη πλατφόρμα marketing στοχεύει και βελτιώνει τα KPIs όπως το Conversion Rate και το Click Through Rate.

Ταυτόχρονα, μειώνει τα εγκαταλελειμμένα καλάθια και βελτιώνει το customer experience. Όλα χάρη στο "θαύμα" του αυτοματισμού και τις εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη.

 

Πώς τα κατάφεραν;

Ο κύριος στόχος του eFantasy, δεδομένου του νέου ανταγωνιστικού τοπίου, ήταν να ενισχύσει το brand awareness, προσελκύοντας νέους πελάτες και διατηρώντας τους ήδη υπάρχοντες. Επομένως, τo marketing budget της εταιρείας κατευθυνθηκε προς το Facebook και τα Google Ads, μιας και αυτά τα κανάλια αποδείχτηκαν απαραίτητα για την επίτευξη του κύριου στόχου. Έτσι, ενεργοποιήθηκαν καμπάνιες και για New Traffic, αλλά και για Remarketing. 

Τα αποτελέσματα μετά από τους πρώτους έξι μήνες συνεργασίας με τη Retargeting Biz ήταν εντυπωσικά:

  • Το συνολικό Traffic που δημιουργήθηκε μέσα από εργαλεία της Retargeting Biz σχεδόν τριπλασιάστηκε
  • Το συνολικό Revenue διπλασιάστηκε
  • Τα Recovered Carts αυξήθηκαν 7 φορές

Google Ads

  • Το Conversion Rate (CVR) αυξήθηκε 10,41%
  • Το Cost Per Action (CPA) μειώθηκε κατά 31,48%
  • Το ROAS αυξήθηκε 3,4 φορές

Facebook Ads

  • Τα Impressions διπλασιάστηκαν
  • Οι Πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 29,65%
  • Το Revenue αυξήθηκε κατά 42,59%

 

Πλέον, μετά από σχεδόν ένα χρόνο συνεργασίας με τη Retargeting Biz, το eFantasy κατάφερε όχι μόνο να ξεχωρίσει από το πλήθος, αλλά και να επιτύχει αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Για παράδειγμα, ενώ το ποσοστό μετατροπής (CVR) τετραπλασιάστηκε, το κόστος ανά ενέργεια (CPA) μειώθηκε κατά 60%.

Όταν η αγάπη και το πάθος για αυτό που κάνεις συνδυάζεται με ανθρώπινο, φιλικό πρόσωπο και μοντέρνες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, τότε το αποτέλεσμα μπορεί να είναι εντυπωσιακά αποδοτικό και επωφελές, τόσο για την επιχείρηση, όσο και για τους πελάτες της.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


7 χρήσιμες συμβουλές για τις email καμπάνιες των Χριστουγέννων

H περίοδος των Χριστουγέννων είναι από τις καλύτερες εποχές του χρόνου για τις επιχειρήσεις. Αυτή την περίοδο οι καταναλωτές είναι περισσότερο πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν αγορές. Είναι, λοιπόν, η κατάλληλη ευκαιρία για τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα κέρδη τους.

Οι email καμπάνιες των Χριστουγέννων μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα και να δείτε το τζίρο σας να αυξάνετε κατακόρυφα.

Τα email σάς δίνουν τη δυνατότητα να έρθετε πιο κοντά με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας και να προσελκύσετε νέους καταναλωτές με ειδικές προσφορές και δώρα. Χρησιμοποιήστε τις κατάλληλες τακτικές email marketing για να καταφέρετε να κερδίσετε την προσοχή των συνδρομητών σας.

1. Στείλτε προσωποποιημένα email



Η τμηματοποίηση της λίστας των email σας θα σας βοηθήσει να στέλνετε στους συνδρομητές σας προσωποποιημένα email. Όταν μιλάμε για προσωποποιημένα email δεν εννοούμε απλώς την προσφώνηση του παραλήπτη με το όνομά του. Εννοούμε την αποστολή εξατομικευμένου περιεχομένου, που θα είναι πιο σχετικό με τα ενδιαφέροντά του.



Μπορείτε να κατηγοριοποιήσετε τους συνδρομητές σας με βάση το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα, τη συμπεριφορά ή τις αγοραστικές συνήθειες.



Όταν οι συνδρομητές λαμβάνουν περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν με αυτό και να προχωρήσουν σε κάποια ενέργεια.

2. Προωθήστε προσφορές της τελευταίας στιγμής



Μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών πραγματοποιεί τις αγορές του λίγες μέρες πριν τις γιορτές. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να συνεχίσετε να προωθείτε τις εορταστικές προσφορές σας και την τελευταία εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα, ακόμα και την εβδομάδα πριν την Πρωτοχρονιά, ώστε να εξυπηρετήσετε και τους αγοραστές της τελευταίας στιγμής.

Προσφέρετε, λοιπόν, στους πελάτες σας πολύ καλές εκπτώσεις και διαβεβαιώστε τους ότι θα προλάβουν να παραλάβουν τα προϊόντα τους εγκαίρως εάν κάνουν τις αγορές τους online. Αν και οι ταχυμεταφορικές εταιρίες είναι πολύ απασχολημένες το διάστημα των εορτών, είναι πολύ σημαντικό οι παραγγελίες των πελατών σας να παραδοθούν την καθορισμένη ημερομηνία. 

3. Δημιουργήστε έναν μοναδικό χριστουγεννιάτικο σχεδιασμό



Όταν δημιουργείτε εποχιακές email καμπάνιες και ειδικότερα αυτές των Χριστουγέννων, θα πρέπει να δώσετε την απαραίτητη προσοχή στον σχεδιασμό του email σας. Μπορεί να χρειαστεί αρκετός χρόνος για τη δημιουργία τους, αλλά αξίζει τον κόπο. Ένας μοναδικός χριστουγεννιάτικος σχεδιασμός θα κάνει το email σας να ξεχωρίσει ανάμεσα στα εισερχόμενα των συνδρομητών σας.



Χρησιμοποιήστε έντονα γιορτινά χρώματα, όπως το κόκκινο, το πράσινο, το χρυσό, το λευκό, κ.α. Κάντε το email σας να μοιάζει με χριστουγεννιάτικη κάρτα.



Προσθέστε εικόνες υψηλής ποιότητας με τον Άγιο Βασίλη, χριστουγεννιάτικα δέντρα, χιονονιφάδες ή άλλα στοιχεία που παραπέμπουν στη συγκεκριμένη περίοδο του χρόνου.



Χρησιμοποιήστε GIFs για να κάνετε το email σας πιο ζωντανό και ελκυστικό. Έχετε μόλις λίγα δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή των αναγνωστών και τα GIFs αποτελούν τον τέλειο τρόπο για να το πετύχετε αυτό.

Προσθέστε στα email σας emojis. Γίνετε δημιουργικοί και παίξτε με διαφορετικά emojis, έχοντας πάντα στο μυαλό σας το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε τόσο στο θέμα όσο και στο περιεχόμενο του email σας. Βεβαιωθείτε, όμως, πως είναι σχετικά και ταιριάζουν, όχι μόνο στην καμπάνια σας αλλά και στην επωνυμία σας.

Βέβαια, επειδή είναι περίοδος εορτών, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να το παρακάνετε. Προσπαθήστε να διατηρήσετε την κομψότητα του email, αποφεύγοντας τις υπερβολές.

4. Γράψτε ένα μοναδικό κείμενο

Το κείμενο δεν μπορεί να λείπει από ένα χριστουγεννιάτικο email. Αφού ολοκληρώσετε το σχεδιασμό του email σας, γράψτε ένα κείμενο το οποίο να μεταδίδει στους συνδρομητές σας το πνεύμα των Χριστουγέννων. Μοιραστείτε μαζί τους μία αστεία ή συγκινητική ιστορία.

Όταν γράφετε το κείμενο για το χριστουγεννιάτικο email σας, φροντίστε:

-  Να είναι σύντομο και έξυπνο
-  Να είναι προσωπικό και φιλικό
-  Να περιλαμβάνει μία θερμή ευχή

Δείτε τη συνέχεια στο emailsystem.app

 

Εικόνα: Les Anderson, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

H ελληνική startup ContactPigeon τιμήθηκε από την Superbrands Greece

Η ContactPigeon, μια από τις κορυφαίες Ευρωπαϊκές SaaS στον χώρο του omnichannel customer engagement και μέλος του εταιρικού φιλανθρωπικού οργανισμού Pledge 1%, κλείνει το 2021 με σημαντικές διεθνείς διακρίσεις.

Έχοντας πελάτες με online πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 1 δισ. δολάρια μέσα στο 2020, η startup συγκαταλέγεται ξανά, ανάμεσα στα κορυφαία εταιρικά brands από την Superbrands Greece, και διασφαλίζει τους εννέα τίτλους της από την G2. 

Την 1η Δεκεμβρίου, στην τελετή Business Superbrands Greece 2021-2022, η ContactPigeon τιμήθηκε για ακόμα μια χρονιά με το “Superbrands Status” και συμπεριλήφθηκε στις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες.

Επιπρόσθετα, με σταθερά κορυφαίες επιδόσεις, επικύρωσε, για το τρίτο συνεχές τρίμηνο, τη διάκριση του “High Performer” στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τομέα του marketing automation, ξεπερνώντας άλλες πολύ γνωστές πλατφόρμες στην ίδια κατηγορία. 

 

Διακρίθηκε από τη G2 ως: 

  • High Performer Europe
  • High Performer
  • High Performer - Small Business
  • Best Meets Requirements
  • Best Support
  • Easiest to Do Business With
  • Easiest to Do Business With - Small Business
  • Easiest Admin 
  • Users Most Likely to Recommend

 

Από το 2015, η εταιρεία έχει κατακτήσει πολυάριθμα βραβεία και διακρίσεις.

Είναι πάντα φανταστικό να κερδίζεις ένα βραβείο, αλλά αυτό που είναι ακόμα σημαντικότερο είναι η αίσθηση χαράς που παίρνεις όταν βοηθάς τους πελάτες σου να πετύχουν τους στόχους τους. Η ταλαντούχα ομάδα του Customer Success, μεταδίδει τις πολύτιμες γνώσεις της πάνω στην πλατφόρμα σε όλους μας τους πελάτες, προσφέροντας συμβουλές με βάση τις τελευταίες βέλτιστες πρακτικές πάνω στον τομέα του eCommerce. Αδιαμφισβήτητα, τα στοιχεία που ανέδειξαν την εταιρεία μας στις κορυφαίες omnichannel customer engagement πλατφόρμες της Ευρώπης, είναι ο πελατοκεντρικός χαρακτήρας μας, η κατοχυρωμένη τεχνολογία μας και η εξειδίκευσή μας.”, αναφέρει ο Γιώργος Μοιρώτσος, CEO & co-founder της ContactPigeon. 

 

Διαβάστε περισσότερα στο σχετικό blogpost της ContactPigeon

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το Viber παρουσίασε νέες λειτουργίες για τα Business Messages

Η Rakuten Viber, κορυφαία εταιρεία διεθνώς στην επικοινωνία μέσω μηνυμάτων, συνεχίζει να δημιουργεί ευκαιρίες για τη βελτίωση του επιπέδου της επικοινωνίας μεταξύ των επιχειρήσεων και των χρηστών του με την επιλογή για τις εταιρείες να μπορούν να στείλουν βίντεο και την δυνατότητα για τους χρήστες να αντιγράφουν κωδικούς, links και πληροφορίες επαφής με ένα πάτημα της οθόνης μέσα στο περιβάλλον των Business Messages.

Μετά από αυτήν την αναβάθμιση, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να στέλνουν βίντεο στους χρήστες μέσω του λογαριασμού τους Viber Business.

Η λειτουργία αφορά βίντεο σε μορφή 3gp, m4v, mov και  mp4 με μέγιστο μέγεθος 200MB. Οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν και να καρφιτσώνουν ένα βιντεομήνυμα, όπως μπορούν να κάνουν με οποιοδήποτε άλλο Business Messages. Τα μηνύματα από τις επιχειρήσεις προς τους χρήστες μπορούν να είναι διαφόρων ειδών:

  • Μόνο βίντεο
  • Βίντεο και κείμενο
  • Βίντεο, κείμενο και κουμπί CTA

 

Η νέα αυτή λειτουργία θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να στέλνουν ακόμη πιο διαδραστικό, δημιουργικό και χρήσιμο περιεχόμενο, ώστε να δείχνουν νέα προϊόντα, να εξηγούν τα χαρακτηριστικά τους, να δίνουν οδηγίες χρήσης κ.λπ. Για παράδειγμα μια εταιρεία καλλυντικών θα μπορούσε να στείλει ένα βίντεο που να εξηγεί σε ένα χρήστη που αγόρασε προϊόντα της πώς να τα συνδυάζει με άλλα προϊόντα. Αυτή η λειτουργία λανσάρεται από το δεύτερο μισό του Δεκεμβρίου.

Επιπρόσθετα, για να απλοποιήσει ακόμη περισσότερο την επικοινωνία των χρηστών με τις εταιρείες, το Viber τούς επιτρέπει να αντιγράφουν κωδικούς, τηλεφωνικούς αριθμούς, emails και links από τα Business Messages. Η λειτουργία αυτή ισχύει για νούμερα με 4 ψηφία ή μεγαλύτερα. Κρατώντας πατημένο το νούμερο, ο χρήστης θα μπορεί να το αντιγράψει (θα λάβει ένα μήνυμα «έγινε αντιγραφή του αριθμού»). Αυτό είναι εξαιρετικά χρήσιμο για κωδικούς μιας χρήσης, προωθητικούς κωδικούς, κωδικούς εντοπισμού πακέτων κλπ.

Αν ο χρήστης προχωρήσει σε σύντομο πάτημα, τότε θα δει ένα μενού με διάφορες επιλογές: κλήση, μήνυμα, προσθήκη επαφής κλπ, ή θα κατευθυνθεί σε ένα site ή διεύθυνση email. Η λειτουργία αυτή είναι ήδη διαθέσιμη σε Androind και Desktop και έρχεται σύντομα στο iOS.

Αυτές οι λειτουργίες εμπλουτίζουν τα Viber Business Messages αφού είναι σχεδιασμένες για να βελτιώνουν την επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους, κάτι που μπορεί να είναι πολύ πρακτικό την περίοδο των γιορτών, όταν οι πωλήσεις εκτοξεύονται και η ζήτηση για σχετικές υπηρεσίες κορυφώνεται.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search