Digital Marketing

H PROTOCOL ανανέωσε για 5η χρονιά τη συνεργασία της με την Φυσικό Αέριο

Η επιτυχημένη συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά στην υπηρεσία Lead Generation Marketing.

Η υπηρεσία της PROTOCOL παρέχεται σε μηνιαία βάση στα web properties της Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας και περιλαμβάνει τη διαχείριση όλων των Google Ads Accounts.

Στόχος από την αρχή της συνεργασίας, ήταν και παραμένει η ολοένα και μεγαλύτερη προσέλκυση εκδηλώσεων ενδιαφέροντος από καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Sleed ανάμεσα στο Top 3% των Google Partners για το 2022 στην Ελλάδα

Η Sleed απέκτησε την ιδιότητα Premier Partner και για το 2022 στο πρόγραμμα Google Partners. Η διάκριση αυτή είναι αρκετά σημαντική, καθώς το πρόγραμμα Google Partners έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές για το 2022, συμπεριλαμβανομένου του επαναπροσδιορισμού του τι σημαίνει να είσαι Premier Partner μέσω νέων, προηγμένων απαιτήσεων προγράμματος και της προσφοράς νέων προνομίων Premier Partner για την υποστήριξη της ανάπτυξης και της επιτυχίας με το Google Ads.


«Συγχαρητήρια στη Sleed που είναι μεταξύ των κορυφαίων 3% των Google Partners στην Ελλάδα. Αυτές οι εταιρείες ξεχωρίζουν με βάση τη δέσμευσή τους να αναπτύξουν εξειδίκευση στα προϊόντα, να δημιουργήσουν νέες σχέσεις με τους πελάτες και να βοηθήσουν τους τρέχοντες πελάτες τους να αναπτυχθούν. Ανυπομονούμε να τους υποστηρίξουμε καθώς βοηθούν τους πελάτες τους να επιτύχουν στο διαδίκτυο». δήλωσε ο Davang Shah, Senior Director, Google Ads Marketing.

“Η Sleed υπήρξε από τα πρώτα ελληνικά agencies που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Google Partners ήδη από το 2012. Είναι μεγάλη μας χαρά να βλέπουμε ότι μαζί με το online τοπίο που αναδιαμορφώνεται συνεχώς μέσα σε αυτή τη δεκαετία, σημαντικοί μας συνεργάτες όπως η Google εξελίσσουν συνεχώς τις δυνατότητες και τα οφέλη της μεταξύ μας σχέσης, με αποκορύφωμα το 2022 όπου το πρόγραμμα έγινε ακόμα πιο απαιτητικό με ακόμα περισσότερες δυνατότητες για εμάς ως premier partners, ώστε να αναπτύξουμε τους πελάτες μας και όλοι μαζί να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τις νέες δυνατότητες που προσφέρονται”, δήλωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed.


Η Sleed είναι μέρος μιας επιλεγμένης ομάδας Premier Partners στο πρόγραμμα Google Partners. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι συνεχίζει να έχει access σε καινοτόμα εργαλεία, πόρους και υποστήριξη για να βοηθήσουν τους πελάτες της να επιτύχουν και να αναπτυχθούν στο διαδίκτυο, συνεχίζοντας έτσι μία πολύ δυνατή πολυετή συνεργασία με την Google.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Generation Y επίσημη Google Premier Partner και για το 2022

Διατηρώντας θέση στην ελίτ των συνεργατών της Google εδώ και χρόνια, η Generation Y - International eBusiness Hub διακρίνεται επίσημα ως Google Premier Partner για ακόμα μία φορά!

Η διάκριση αυτή έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς φέτος η Google ισχυροποίησε τα κριτήρια πιστοποίησης και αναβάθμισε σημαντικά τα επίπεδα που οφείλουν να επιτυγχάνουν οι εταιρείες με τη σήμανση Premier Partners.

Με τα νέα κριτήρια, λοιπόν, η Generation Y ανήκει στο top 3% των Google Partners, που ανάγει την εμπειρία της ελίτ σε νέα και περισσότερο πρωτοποριακά επίπεδα, ενώ επίσης διαθέτει αποκλειστική πρόσβαση σε νέα και ακόμα πιο καινοτόμα προϊόντα για τους πελάτες της. Ως εκ τούτου, ο ηγέτης του ψηφιακού επιχειρείν, πιστός στο όραμά του για ψηφιακό μετασχηματισμό που προάγει την ευημερία του επιχειρηματικού οικοσυστήματος, ενισχύει τη φαρέτρα των τεχνολογικών του εργαλείων με νέα πολύτιμα δεδομένα για την καταναλωτική συμπεριφορά στην παγκόσμια αγορά, στοχεύοντας στην περαιτέρω αναβάθμιση των ανταγωνιστικών στρατηγικών προώθησης που προσφέρει.

Ο κ. Σπανίδης Αναστάσιος, Ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Generation Y δήλωσε: «Αισθάνομαι υπερήφανος για τη διάκρισή μας στους top 3% του Performance Marketing, αναγνωρισμένοι από την Google. Απύθμενη έμπνευσή μας συνεχίζει να αποτελεί το να παρέχουμε καινοτομία, ανάπτυξη και αποτελεσματικότητα στους εκλεκτούς πελάτες μας.

Η κορυφαία ομάδα performance της Generation Y είναι η κινητήριος δύναμη που μας ωθεί κάθε φορά σε ακόμα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συνεργάτες μας που μας εμπιστεύονται τα όνειρα και τους στόχους τους όλα αυτά τα χρόνια. Αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη να αναπτύξουμε την οικονομία μας με βιώσιμο και ασφαλή τρόπο».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H PROTOCOL ανανέωσε για 5η χρονιά τη συνεργασία της με την ΙΚΕΑ

Η επιτυχημένη συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά στην υπηρεσία Digital Marketing Auditing & Consulting. Η υπηρεσία της PROTOCOL παρέχεται σε μηνιαία βάση στα ηλεκτρονικά καταστήματα της IKEA σε 3 Ευρωπαϊκές αγορές, την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βουλγαρία.

Περιλαμβάνει λεπτομερείς αξιολογήσεις όλων των Digital Marketing ενεργειών, συμβουλές e-Commerce UI/UX και προβλέψεις απόδοσης online πωλήσεων βάση εναλλακτικών σεναρίων.

Στόχος από την αρχή της συνεργασίας, ήταν και παραμένει η ολοένα και καλύτερη αξιοποίηση του επενδυόμενου budget στο Digital Marketing & Development. 

 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η 3ds Google Premier Partner για το 2022 βρισκόμενη στο 3% των Top Performer

Μία ακόμα διάκριση έρχεται να προστεθεί στο ενεργητικό της 3ds, αυτή τη φορά από την ίδια την Google που χαρακτηρίζει την εταιρεία ως Google Premier Partner για το 2022 στην Ελλάδα, κατατάσσοντάς την στο top 3% των επιχειρήσεων στον κλάδο του Digital Marketing.

Έχοντας αναπτύξει μια βαθύτερη στρατηγική συνεργασία με την Google εδώ και χρόνια ως Google Partner, η 3ds και οι πελάτες της απολαμβάνουν πλέον τις νέες δυνατότητες που προσφέρονται στους Premier συνεργάτες.

Η διάκριση έρχεται, σαφώς, να υπογραμμίσει τη ραγδαία ανάπτυξη της 3ds τα τελευταία χρόνια, ακολουθώντας βραβεύσεις και συμμετοχές σε κορυφαία συνέδρια του κλάδου.

Η αξιολόγηση βασίζεται σε αυστηρά κριτήρια που έχουν να κάνουν με την απόδοση των διαφημίσεων αλλά και τις πιστοποιήσεις της ομάδας, γεγονός που αποδεικνύει την εξειδίκευση της εταιρείας στο Performance Marketing και τα Google Ads.   

Ως Google Premier Partner, η 3ds δεσμεύεται να συνεχίσει την ανοδική της πορεία αξιοποιώντας στο έπακρο τα προνόμια του προγράμματος και πετυχαίνοντας τους υψηλούς στόχους που θέτει για την ίδια και τους πελάτες της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες στο Facebook μειώθηκαν για πρώτη φορά

Η μητρική εταιρεία του Facebook, Meta Networks ανέφερε ότι ότι οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες μειώθηκαν στα 1,929 δισ. το τελευταίο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με τα 1,930 δισ. χρηστών του προηγούμενου τριμήνου. Είναι η πρώτη φορά που σημειώνεται ανάλογη μείωση στα 18 χρόνια ιστορίας του κοινωνικού δικτύου.

Η εταιρεία προειδοποίησε επίσης για επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων εξαιτίας των ανταγωνιστών, όπως το TikTok και το YouTube, όπως επίσης και εξαιτίας του περιορισμού των δαπανών διαφήμισης.



Ο Mark Zuckerberg είπε ότι η αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας είχε πληγεί, καθώς το κοινό και ειδικά οι νεότεροι χρήστες, προτιμούν ανταγωνιστές.

Η Meta, η οποία κατέχει τη δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα ψηφιακής διαφήμισης μετά την Google, δήλωσε επίσης ότι έχει πληγεί από τις αλλαγές για την προστασία του προσωπικού απορρήτου που έγιναν από την Apple και τη Google. Οι αλλαγές έχουν καταστήσει πιο δύσκολη τη στόχευση του κοινού και τη μέτρηση των διαφημίσεων στο Facebook και το Instagram και θα μπορούσαν να έχουν αντίκτυπο «της τάξης των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων» για φέτος, σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της Meta, Dave Wehner.

Όπως σημειώνει το BBC στο σχετικό δημοσίευμα, μετά από αυτές τις εξελίξεις η μετοχή της Meta διολίσθησε έντονα, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας να μειωθεί κατά περίπου 200 δισ. δολάρια. Οι μετοχές σε άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των Twitter, Snap και Pinterest, υποχώρησαν επίσης σημαντικά.



Τα συνολικά έσοδα της Meta, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων προέρχεται από πωλήσεις διαφημίσεων, αυξήθηκαν στα 33,67 δισ. δολάρια το τελευταίο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς, ξεπερνώντας οριακά τις προβλέψεις της αγοράς. Η πρόβλεψη για το τρέχον τρίμηνο είναι πως θα κυμανθούν μεταξύ 27 και 29 δισ. δολαρίων, τα οποία είναι χαμηλότερα από ό,τι περίμεναν οι αναλυτές.



Εικόνα: Alex Haney, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Έξι τρόποι για να κάνετε τα email σας πιο διαδραστικά

Τα email που περιέχουν διαδραστικά στοιχεία είναι μία από τις πιο δημοφιλείς τάσεις για το email marketing τα τελευταία χρόνια. Όχι μόνο είναι πιο διασκεδαστικά για τους αναγνώστες, αλλά παράλληλα μπορούν να αυξήσουν τα κλικ και τις ενέργειες των παραληπτών, όπως είναι οι επισκέψεις στον ιστότοπο ή οι αγορές. 

Τι σημαίνει όμως διαδραστικό email; Πρόκειται για τα email που περιλαμβάνουν στοιχεία με τα οποία μπορούν να αλληλεπιδράσουν οι αναγνώστες. Τα στοιχεία αυτά μπορεί να είναι οτιδήποτε. Από gif ή βίντεο, μέχρι κουμπιά προτροπής. Οι αναγνώστες έχουν τη δυνατότητα είτε να τα παρακολουθήσουν είτε να προχωρήσουν σε ενέργειες κάνοντας κλικ σε αυτά.

Τα διαδραστικά email έχουν σημαντικά οφέλη για το email marketing. Το πιο σημαντικό είναι ότι ενισχύεται η συμμετοχή των αναγνωστών. Δίνοντας στους συνδρομητές σας τη δυνατότητα να απαντήσουν σε ένα κουίζ, πατώντας τον αντίστοιχο σύνδεσμο ή να προσθέσουν προϊόντα σε ένα καλάθι αγορών ή να κάνουν μια αξιολόγηση, τους διευκολύνετε να εκτελέσουν γρηγορότερα κάποιες ενέργειες. 

Τα διαδραστικά στοιχεία στα email δίνουν στους συνδρομητές σας μια μεγαλύτερη ώθηση να συμμετέχουν και να προβούν σε μια δράση. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύονται τα κλικ σε συνδέσμους ή κουμπιά (CTR – Click Through Rate) και αυξάνεται ο αριθμός των επισκεπτών στη σελίδα του ιστότοπου που αυτά παραπέμπουν. 

Όσοι χρήστες αλληλεπιδρούν είναι πιθανοί πελάτες σας, οι οποίοι δείχνουν ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας. Αυτό σημαίνει ότι με τα διαδραστικά email μπορεί να αυξηθεί το ποσοστό μετατροπών και ο αριθμός των πωλήσεων. 

Ενσωματώνοντας διαδραστικά στοιχεία στα email σας, όπως έρευνες ή δημοσκοπήσεις, μπορείτε να συγκεντρώσετε πολλά δεδομένα για τις προτιμήσεις των πελατών σας. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε ως εργαλεία για να κατανοήσετε τι χρειάζεται το κοινό σας. Έτσι, θα γνωρίζετε πώς πρέπει να σχεδιάσετε τις μελλοντικές σας καμπάνιες. 

 

Πώς να δημιουργήσετε πιο διαδραστικά email;

Τα email σας μπορούν εύκολα να γίνουν ελκυστικά με την προσθήκη διαδραστικών στοιχείων.

1. Βίντεο

Μία από τις πιο δημοφιλείς και απλές μεθόδους για να κάνετε τους συνδρομητές σας να αλληλεπιδράσουν με τα email σας, είναι η ενσωμάτωση βίντεο. Οι περισσότεροι προτιμούν να παρακολουθούν ένα βίντεο για ένα προϊόν από το να διαβάζουν για αυτό. 

Φροντίστε τα βίντεο που θα ενσωματώσετε στα email σας να είναι σχετικά σύντομα και φυσικά να ενισχύουν το περιεχόμενο του email.

2. GIFs

Εάν θέλετε να προσθέσετε κίνηση στα email σας, αλλά δε θέλετε να ενσωματώσετε ένα βίντεο, τα gif είναι η καλύτερη λύση. Είναι εντυπωσιακά και τραβούν την προσοχή των αναγνωστών. 

Η προσθήκη gif είναι από τους πιο εύκολους και διασκεδαστικούς τρόπους για κάνετε τα email σας διαδραστικά. Η χρήση των gif με έξυπνο τρόπο μπορεί να σας βοηθήσει να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας πιο όμορφα και δημιουργικά.

Δείτε τη συνέχεια στο emailsystem.app

 

Εικόνα: Brett Jordan, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

O μέσος όρος ηλικίας των χρηστών του Facebook αρχίζει να μειώνεται

Το Facebook φαίνεται πως δεν μπορεί να αντιστρέψει το γεγονός ότι οι έφηβοι δεν το προτιμούν, αλλά η βάση των χρηστών του γίνεται νεότερη. Σύμφωνα με το emarketer.com από τη δημοφιλή πλατφόρμα θα αποχωρήσουν 1,5 εκατομμύρια έφηβοι χρήστες μεταξύ του 2020 και του 2025. Όμως, φαίνεται πως συμβαίνει μια αναπάντεχη ανατροπή, αφού ο μέσος όρος ηλικίας των χρηστών αρχίζει να μειώνεται.

Το 2023 θα υπάρχουν 34,7 εκατομμύρια χρήστες της Gen Z από τις ΗΠΑ, έναντι 33,1 εκατομμυρίων χρηστών "baby boomer" και αυτό το χάσμα θα διευρυνθεί μέχρι το 2025. Η γήρανση είναι ο βασικός παράγοντας, αφού η Gen Z μεγαλώνει και όπως συνηθίζεται, κάποιοι θα ενταχθούν (ή θα ξαναεγγραφούν) στο Facebook. Οι baby boomers επίσης μεγαλώνουν και ασχολούνται λιγότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μαζί, αυτές οι δύο γενιές θα αποτελούν περισσότερο από το ήμισυ της βάσης χρηστών του Facebook στις ΗΠΑ το 2022. Ακόμη και όταν το ποσοστό χρηστών της Gen Z αυξάνεται, δεν θα φτάσει αυτό της Gen X ή των millennials, τουλάχιστον μέχρι το 2025.

Όσον αφορά στο ποια κοινωνικά δίκτυα προτιμούν οι έφηβοι, το παρακάτω διάγραμμα του emarketer είναι αποκαλυπτικό. Το snapchat εξακολουθεί να είναι το αγαπημένο social network, ακολουθούμενο από το TikTok που έχει μεγάλη ανάπτυξη και το Instagram, πλέον, στην τρίτη θέση.

Όσον αφορά στο σύνολο των χρηστών, το Facebook αναμένεται να προσθέσει σχεδόν 9 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ μεταξύ 2020 και 2025. Αν και μπορεί αυτό το νούμερο να μη φαίνεται μεγάλο, εξακολουθεί να είναι καλή ανάπτυξη, δεδομένης της ήδη ευρείας απήχησης του Facebook μεταξύ των Αμερικανών. Είναι επίσης αρκετό για να αναπληρώσει τις απώλειες που θα έχει στους εφήβους και να διατηρήσει σταθερό το ποσοστό διείσδυσης της πλατφόρμας μεταξύ των χρηστών, μέχρι το 2025.

 

Εικόνα: Jeremy Bezanger on Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Σε πλήρη λειτουργία το νέο τεχνολογικό hub της Sitecore στην Αθήνα

Πιστή στη δέσμευσή της για πρόγραμμα επενδύσεων άνω των 1,2 δισ. ευρώ τα επόμενα χρόνια, η Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης παροχής λογισμικού διαχείρισης ψηφιακής εμπειρίας, ανακοίνωσε τη λειτουργία του νέου τεχνολογικού της hub στην Αθήνα.

Μετά την εξαγορά της Moosend τον περασμένο Μάιο, η Sitecore αναπτύσσει ακόμη περισσότερο το αποτύπωμά της στην Ελλάδα με την επέκταση των δραστηριοτήτων της και την ενίσχυση του hub με περίπου 100 νέες θέσεις εργασίας που αναμένεται να δημιουργηθούν μέσα στο 2022.

Στόχος του technology hub είναι να στηρίξει το φιλόδοξο πλάνο επέκτασης και ανάπτυξης προϊόντων με όραμα να διαταράξει τον κλάδο της ψηφιακής εμπειρίας, προσφέροντας μια end-to-end, content to commerce προϊοντική σουίτα στο cloud, μαζί με τη δημιουργία νέων και καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων και την αύξηση των θέσεων εργασίας.

Η Sitecore επενδύει διαρκώς στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών σε ανεξερεύνητους τομείς, όπως το product development, ενώ εστιάζει στο cloud (Azure και AWS) και στο cloud automation, και το λογισμικό και οι λύσεις που θα αναπτυχθούν από την ομάδα της Αθήνας θα αξιοποιηθούν από το υπάρχον και το μελλοντικό πελατολόγιο της εταιρείας σε όλο τον κόσμο.

Η απόφαση της Sitecore να εμπλουτίσει την ομάδα της με στελέχη από την τοπική αγορά αποδίδει καρπούς, καθώς η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε περίπου 50 προσλήψεις το τελευταίο διάστημα, ενώ μέσα στο επόμενο εξάμηνο, η εταιρεία αναμένεται να τριπλασιάσει το δυναμικό της στην Αθήνα, καλύπτοντας κυρίως θέσεις προγραμματιστών και μηχανικών λογισμικού, ώστε το τεχνολογικό κέντρο να είναι σε θέση να υποστηρίξει το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας και τις  δραστηριότητες της, τόσο στην Ελλάδα, όσο και διεθνώς.

Για να κάνει ακόμη πιο εύκολη και αποτελεσματική τη διαδικασία για τους υποψήφιους στην Ελλάδα, η Sitecore λανσάρει παράλληλα και ένα εξειδικευμένο career site μέσα από το οποίο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν το βιογραφικό τους και να επιταχύνουν τη διαδικασία συνέντευξης με την ομάδα της εταιρείας στην Αθήνα.

O Γιάννης Ψαρράς, VP of Engineering στην Sitecore, δήλωσε σχετικά: «Η επιλογή της Αθήνας για το τεχνολογικού hub της Sitecore έγινε ώστε να αξιοποιηθεί  αποτελεσματικά το Greek talent και το αδιαμφησβήτητα υψηλό επίπεδο των Ελλήνων μηχανικών και προγραμματιστών. Αναγνωρίζοντας ότι η προστιθέμενη αξία της εταιρείας είναι οι άνθρωποι της, στόχος της είναι να διαμορφώσει μια ομάδα με υψηλή κατάρτιση και ικανότητες και πολύπλευρη εμπειρία σε θέματα τεχνολογίας. Με τις πρόσφατες στρατηγικές κινήσεις μας έχουμε ενισχύσει περαιτέρω την ποιότητα και το εύρος των λύσεων ψηφιακής εμπειρίας που διαθέτουμε. Η Ελλάδα αποτελεί σημαντικό μέρος της συνολικής παγκόσμιας επέκτασης της εταιρείας και το τεχνολογικό hub μας έρχεται να επισφραγίσει όχι μόνο την παρουσία μας στην ευρύτερη περιοχή και να συμβάλλει ενεργά στην αύξηση των μεριδίων μας, αλλά και να διευρύνει τις ευκαιρίες για τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο και να παρέχει ακόμη πιο προηγμένες ψηφιακές εμπειρίες στους πελάτες μας, που θα έχουν ως αποτέλεσμα την υψηλότερη απόδοσή τους

Με έτος ίδρυσης το 2001, η Sitecore δραστηριοποιείται στον κλάδο του ψηφιακού μάρκετινγκ αλλά και της διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου και διαθέτει εκτεταμένη παρουσία στις ΗΠΑ, αλλά και σε όλο τον κόσμο, μέσα από ένα γύρο εξαγορών που πραγματοποίησε νωρίτερα στο έτος, μεταξύ των οποίων ήταν και η ελληνική startup Moosend την άνοιξη.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το TikTok κερδίζει διαρκώς έδαφος στο influencer marketing

Το ενδιαφέρον των Αμερικανών επαγγελματιών μάρκετινγκ για το TikTok όσον αφορά στο influencer marketing έχει εκτοξευθεί από τις αρχές του 2020, καθώς το δημοφιλές κοινωνικό μέσο έχει μετεξελιχθεί από ένα καινοτόμο social networking app σε βασικό παίκτη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ως αποτέλεσμα, σχεδόν τα δύο τρίτα των influencer στις ΗΠΑ σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή το 2022.

Όπως αναφέρει το emarketer.com, το 2020, το 36% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ στις ΗΠΑ χρησιμοποίησε το TikTok για μάρκετινγκ επιρροής, σημειώνοντας αύξηση 33% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αυτός ο αριθμός αυξήθηκε στο 42% το 2021 και θα συνεχίσει να αυξάνεται μέχρι το 2025, καθώς το TikTok συνεχίζει να κλείνει το χάσμα με το Facebook στο influencer marketing.

Μόνο το Instagram και το Facebook ξεπέρασαν τη δημοτικότητα του TikTok μεταξύ των influencer marketers και περισσότεροι σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν το TikTok από ότι το YouTube, το Twitter ή το Snapchat φέτος.

Ενώ τα brands εξακολουθούν να διερευνούν τις στρατηγικές μάρκετινγκ στο TikTok, η πλατφόρμα είναι δημοφιλής για χρήση σε πειραματική βάση, σε συνδυασμό με καμπάνιες σε πιο σταθερές πλατφόρμες, όπως το Instagram και το Facebook.

Μέχρι το 2025, το 54,9% των επαγγελματιών μάρκετινγκ αναμένεται να επωφεληθούν από τους influencers στο TikTok και το 66,4% των influencer θα κάνουν χρήση της εφαρμογής. Οι στρατηγικές μάρκετινγκ μάλλον θα αλλάξουν, καθώς το κοινό της εφαρμογής συνεχίζει να διαμορφώνεται, αλλά η συνολική δημοτικότητα θα παραμείνει υψηλή.

 

Εικόνα: Bruno Gomiero, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search