Digital Marketing

20 λόγοι γιατί το Βoost Post στο Facebook δεν είναι αρκετό για τους διαφημιστικούς στόχους

του Αρσένη Πασχόπουλου, Managing Partner, Justonline

Όσοι είστε διαχειριστές σε σελίδες του Facebook θα έχετε σίγουρα δει το κουμπί Boost Post (Προώθηση) να “συνοδεύει” κάθε ανάρτηση την οποία κάνετε στη σελίδα που διαχειρίζεστε. Και αρκετοί από εσάς το έχετε σίγουρα χρησιμοποιήσει.

Ο μηχανισμός αυτός είναι ένας σχετικά εύκολος και γρήγορος τρόπος ώστε να στήσει κανείς μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook με συγκεκριμένους στόχους: να προωθήσετε το συγκεκριμένο post σε πολύ κόσμο με μικρό κόστος, να αυξήσετε τους "likers" της σελίδας σας (έμμεσος στόχος) και να αυξήσετε το engagement του κοινού στο οποίο στοχεύετε.

 

Εδώ όμως σταματούν τα πλεονεκτήματα και αρχίζουν οι περιορισμοί στο τί μπορείς να κάνεις μέσω του μηχανισμού boost post.

Οι επιλογές και τα εργαλεία που “χάνεις” εάν δεν χρησιμοποιήσεις την διαφημιστική πλατφόρμα (ads manager) του Facebook είναι πάρα πολλά. Με το μηχανισμό boost post μπορείς να επιλέξεις:

- το στόχο της καμπάνιας (εδώ υπάρχουν περιορισμοί σε σχέση με το τι στόχους σου προσφέρει το διαφημιστικό εργαλείο του Facebook)

- το τί θα γράφει το κουμπί προτροπής (διάβασε περισσότερα, πήγαινε στο app, αγόρασε το κλπ.)

- το κοινό στο οποίο θέλεις να απευθυνθείς

- το πού θα εμφανιστεί η διαφήμιση σου (αλλά και πάλι με πολλούς περιορισμούς)

- τη διάρκεια της καμπάνιας και τα χρήματα που θέλεις να επενδύσεις

Σε όλα αυτά τα βήματα που ανέφερα όμως, οι επιλογές που σου δίνει ο ads manager, η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook δηλαδή, είναι πολύ περισσότερες, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να στήσεις μια καμπάνια η οποία θα είναι πολύ πιο αποτελεσματική και αποδοτική. 

Για παράδειγμα, το κοινό το οποίο θέλεις να προσεγγίσεις. Το κοινό που μπορείς να επιλέξεις στο boost post είναι το κοινό το οποίο θα επιλέξεις και θα φτιάξεις εσύ εκείνη την ώρα, με βάση την ηλικία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα, τη γεωγραφική περιοχή, αλλά δεν σου επιτρέπεται να δημιουργήσεις custom audiences – παρά μόνο να χρησιμοποιείς αυτά που ήδη έχεις φτιάξει στο παρελθόν – όποτε χάνεις ένα μεγάλο κομμάτι του κοινού που μπορείς να στοχεύσεις.

Επίσης, δεν μπορείς να επιλέξεις το στόχο που θέλεις, αλλά πρέπει να διαλέξεις μεταξύ των στόχων που θα σου δώσει το Facebook, βασιζόμενο στο είδος του post που θέλεις να διαφημίσεις.

Σε ότι αφορά στο placement, δηλαδή, στο πού θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις, οι επιλογές με το μηχανισμό boost post είναι τρεις: Facebook, Instagram και Messenger. Με τη χρήση όμως της διαφημιστικής πλατφόρμας, η κάθε μία από αυτές τις επιλογές έχει περίπου 10 υπoεπιλογές, τις οποίες μπορεί να χρησιμοποιήσεις για καλύτερη στόχευση.

Επίσης, στη διαφημιστική πλατφόρμα μπορείς να επιλέξεις τύπο συσκευής, μια επιλογή που παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, γιατί μπορεί να θέλεις να διαφημίσεις μόνο σε κινητά ή μόνο σε android κινητά ή και σε συγκεκριμένη συσκευή, ενώ στο boost post οι επιλογές αυτές δεν υπάρχουν.

Επιπλέον, δεν μπορείς, στην ίδια εκστρατεία, να φτιάξεις διαφορετικά ad sets, ώστε να στοχεύεις διαφορετικά κοινά. Με το boost post μηχανισμό δεν μπορείς να φτιάξεις πολλαπλές διαφημίσεις για να συγκρίνεις την απόδοσή τους, απλά γιατί η διαφήμιση είναι το ίδιο το post.  

Ας δούμε και τους υπόλοιπους περιορισμούς:

- Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το εργαλείο του split test, που σου επιτρέπει να συγκρίνεις δύο διαφορετικά κοινά και να δεις ποιο από τα δύο “αντιδρά” καλύτερα στη διαφήμισή σου.

- Δεν μπορείς να αγοράσεις reach and frequency – μια άλλη επιλογή στην διαφημιστική πλατφόρμα όταν ξεκινάς ορίζοντας το στόχο της καμπάνιας.

- Δεν έχεις τη δυνατότητα του multiple text option, να βάλεις δηλαδή διαφορετικές επικεφαλίδες και διαφορετικό κείμενο, για να δεις ποιος συνδυασμός έχει καλύτερο αποτέλεσμα.

- Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις dynamic creative, να δώσεις δηλαδή στο Facebook μία σειρά από κείμενα και εικόνες, για να κάνει αυτό ένα δικό του mix και να δει ποιο εικαστικό και πιο λεκτικό πάει καλύτερα.

- Δεν μπορείς να προσαρμόσεις το δημιουργικό σε κάθε σημείο που θα εμφανιστεί η διαφήμισή σου. Το κάνει αυτόματα το Facebook, αλλά το αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι αυτό που επιθυμείς.

- Δεν μπορείς να κάνεις μόνο διαφήμιση, χωρίς να κάνεις ανάρτηση του post, ενώ στη διαφημιστική πλατφόρμα μπορείς, είτε να προωθήσεις ένα post, είτε να φτιάξεις μια διαφήμιση που δεν θα αναρτηθεί στη σελίδα σου ως post.

- Δεν μπορείς να δημιουργήσεις εκστρατείες shopping, το απόλυτο εργαλείο για τις πωλήσεις μέσω eshop, μπορείς απλά να κάνεις μια προτροπή στο να επισκεφθεί το eshop σου.

- Σε ότι αφορά στο optimization (βελτιστοποίηση), δεν μπορείς να επιλέξεις optimization για clicks γενικά στην διαφήμιση, ή για clicks συγκεκριμένα προς την σελίδα της υπηρεσίας ή του προϊόντος που διαφημίζεις.

- Δεν μπορείς να κάνεις day-parting, να επιλέξεις δηλαδή τις ημέρες και τις ώρες που θέλεις να εμφανίζεται η διαφήμισή σου.

 

Όλα αυτά παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο όταν έχεις ένα συγκεκριμένο στόχο, θέλεις να στοχεύεις σε συγκεκριμένο κοινό, θέλεις να κάνεις κάποια test για να δεις τι δουλεύει καλύτερα και να έχεις και καλά μετρήσιμα, γιατί μην ξεχνάμε ότι το να μετράς την απόδοση της διαφήμισης είναι το ένα τρίτο της επιτυχίας.

Γιατί με βάση τα μετρήσιμα αποφασίζεις πώς θα βελτιστοποιήσεις, θα αλλάξεις ή και θα ξαναστήσεις τη διαφήμιση. Τα μετρήσιμα που σου δίνει το boost post δεν έχουν καμία σχέση με τα μετρήσιμα που σου δίνει η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook.   

Οπότε, η ευκολία που σου δίνει αυτό το μικρό μπλε κουμπάκι του boost post είναι 1-2-3 εύκολα και γρήγορα βήματα, αλλά σου στερεί όλα τα επιπλέον που σου δίνει η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook για να στήσεις καμπάνιες με μεγαλύτερη ευελιξία στους στόχους, τη στόχευση, τη βελτιστοποίηση και την παρακολούθηση.

Αν μιλάμε για μια διαφήμιση με πολύ μικρό προϋπολογισμό, π.χ. των 50 ευρώ (συνολικά, όχι την ημέρα) και θέλουμε κάτι εύκολο και γρήγορο το οποίο έχει σαν κύριο στόχο του το awareness, τότε ναι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το boost post.  

Αν όμως θέλουμε να κάνουμε άλλου τύπου διαφήμιση, θέλουμε shopping ads, remarketing, θέλουμε να φτιάξουμε custom audiences, θέλουμε τα μετρήσιμά μας να είναι πολλά και λεπτομερή, θέλουμε ευελιξία στο δημιουργικό και στον έλεγχο του προϋπολογισμού, τότε το boost post απλά δεν μας κάνει.

 

-Advertorial-

 

Εικόνα: Alexander Shatov, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Aboutnet ανανέωσε τη συνεργασία της με τη Bluepoint

H Aboutnet, με εμπειρία από το 2000 στο χώρο του Ιnternet, ανέλαβε το digital marketing του πιο γνωστού brand ενδυμάτων θαλάσσης (μαγιό), Bluepoint.

Ύστερα απο την αποτελεσματική διαφημιστική καμπάνια, που είχε δημιουργηθεί στα social media (Facebook, Instagram) αλλά και στην Google (Search, Display, YouTube) το 2021, μαζί με την κατασκευή του e-shop, η Bluepoint εμπιστεύτηκε ξανά και ανανέωσε τη συνεργασία της με την Aboutnet για 2η χρονιά, ώστε να συνεχίσει να επιμελείται το performance marketing της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Πρόστιμο 150 εκ. δολαρίων για το Twitter στις ΗΠΑ για πώληση δεδομένων χρηστών

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) και το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ αναφέρουν ότι το Twitter παραβίασε μια συμφωνία που είχε με τις ρυθμιστικές Αρχές, σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα.



Το Twitter, που παράγει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του από διαφημίσεις στην πλατφόρμα του, είχε δεσμευτεί να μην δώσει ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα χρηστών, όπως αριθμούς τηλεφώνου και διευθύνσεις email στους διαφημιστές, με τους ομοσπονδιακούς ερευνητές να υποστηρίζουν ότι η εταιρεία παραβίασε αυτούς τους κανόνες.

Η FTC είναι μια ανεξάρτητη υπηρεσία της κυβέρνησης των ΗΠΑ, η αποστολή της οποίας είναι η επιβολή της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας και η προώθηση της προστασίας των καταναλωτών. Τώρα, η υπηρεσία κατηγορεί το Twitter για παραβίαση εντολής της του 2011, σχετικά με πρακτικές απορρήτου και ασφάλειας.

Σύμφωνα με μια καταγγελία που υποβλήθηκε από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για λογαριασμό της FTC, το Twitter το 2013 άρχισε να ζητά από τους χρήστες να δώσουν είτε έναν αριθμό τηλεφώνου είτε μια διεύθυνση email για να βελτιώσει την ασφάλεια του λογαριασμού.

"Όπως σημειώνεται στην καταγγελία, το Twitter έλαβε δεδομένα από χρήστες με το πρόσχημα ότι τα χρησιμοποιούσε για λόγους ασφαλείας, αλλά στη συνέχεια κατέληξε να χρησιμοποιεί τα δεδομένα για να στοχεύει χρήστες με διαφημίσεις", δήλωσε η Lina Khan, η οποία προεδρεύει της FTC και πρόσθεσε πως "Αυτή η πρακτική επηρέασε περισσότερους από 140 εκατομμύρια χρήστες του Twitter, ενώ ενίσχυσε την κύρια πηγή εσόδων του".

Για τον έλεγχο ταυτότητας ενός λογαριασμού, το Twitter απαιτεί από τους χρήστες να παρέχουν έναν αριθμό τηλεφώνου και μια διεύθυνση email. Αυτές οι πληροφορίες βοηθούν επίσης τους χρήστες να επαναφέρουν τους κωδικούς πρόσβασής τους και να ξεκλειδώσουν τους λογαριασμούς τους, εάν απαιτείται, καθώς και να ενεργοποιήσουν τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων (2FA). Ωστόσο, σύμφωνα με την FTC, τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019, το Twitter χρησιμοποιούσε αυτές τις πληροφορίες και για να ενισχύσει τις διαφημιστικές του δραστηριότητες.

Σημειώνεται πως στο Twitter επιβλήθηκε πρόστιμο 400.000 λιρών τον Δεκέμβριο του 2020 για παραβίαση των κανόνων απορρήτου δεδομένων GDPR που εφαρμόζονται στην Ευρώπη.

 

Εικόνα: Joshua Hoehne, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αρκεί απλά "μια ατάκα και μια φωτογραφία" στα social media;

του Αρσένη Πασχόπουλου – Managing Partner – Just Online digital agency

Παρ’ ότι με το πέρασμα των ετών τα social media έχουν αποδείξει την αξία τους ως εργαλείο προώθησης και πωλήσεων, υπάρχουν ακόμη επιχειρηματίες οι οποίοι τα αντιμετωπίζουν ως ένα εργαλείο, μια διαδικασία και μια πρακτική που μπορεί να γίνει “στο πόδι” και από τον οποιονδήποτε.

Το κλασικό που ακούμε είναι το “θα βάλω την κοπέλα στη γραμματεία να τα χειρίζεται” ή το “έλα μωρέ, τα social είναι μία ατάκα και μία φωτογραφία, σιγά μην πληρώσω διαφημιστική”.

Την δεύτερη ειδικά ατάκα την άκουσα πριν από 6-7 χρόνια από έναν πελάτη, σαν νοοτροπία όμως υπάρχει δυστυχώς ακόμα.

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Τί παραπάνω από μια ατάκα και μια φωτογραφία απαιτεί η σωστή χρήση των social media, ώστε να φέρουν επιχειρηματικά αποτελέσματα

Το πρώτο βήμα, μιας και είμαστε στο χώρο των επιχειρήσεων, είναι να μπουν στόχοι. Όταν ξεκινάς social media πρέπει να ξέρεις ποιους στόχους θέλεις να καταφέρεις: πωλήσεις, επισκεψιμότητα στο site, περισσότερη αναγνωρισιμότητα, υποστήριξη πελατών, είναι κάποιοι στόχοι που μπορεί να θέλει να πετύχει μια επιχείρηση. 

Το δεύτερο βήμα είναι ότι θα πρέπει να επιλέξεις το πώς θα μετράς αυτούς τους στόχους, την επιτυχία, τα KPIs (Key Performance Indicators), και γενικότερα την απόδοση, ώστε κάθε μήνα να ξέρεις τέλος πάντων αυτά τα social media τί σου δίνουν και πόσο κοντά σε φέρνουν στην επίτευξη των στόχων.  

Το τρίτο βήμα είναι να προβλέψεις κάποιες δυσκολίες, όπως για παράδειγμα:

-  Θα μπορείς να δημιουργείς υλικό;
-  Θα είναι εύκολο να το φτιάξεις μόνος σου;
-  Θα πρέπει να βρεις κάποιον εξωτερικό συνεργάτη; 

Αυτό, πίστεψέ με, είναι το νούμερο ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις: πώς θα δημιουργήσω υλικό, ποιος θα μου το φτιάξει, τί υλικό θα είναι αυτό… Και φυσικά θα πρέπει να βρεις λύση σε αυτά τα προβλήματα, παίρνοντας τις ανάλογες αποφάσεις!

Το τέταρτο βήμα είναι να δεις τι κάνει ο ανταγωνισμός: Είναι έντονος μέσα στα social; Πόσο συχνά ποστάρει; Τί αρέσει στον κόσμο; Τί διαφήμιση κάνει και πόσο συχνά;

Το πέμπτο και σημαντικότερο βήμα, είναι να βρείς τα δικά σου δυνατά και αδύνατα σημεία: Τί είναι αυτό που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις; Πώς θέλεις να σε θυμάται ο καταναλωτής που θα σε δει στα social media; Πώς θα εντυπωθείς στο μυαλό του; Με ποια ταυτότητα;

Το έκτο βήμα είναι να πρέπει να μαζέψεις το υλικό με το οποίο θα δημιουργήσεις περιεχόμενο. Αυτό το υλικό, θα πρέπει να δημιουργεί μια εικόνα η οποία θα “μεταφέρει” τα δυνατά σου σημεία που λέγαμε παραπάνω. Είναι όλα αυτά τα στοιχεία που θα σε κάνουν να φτιάξεις τη δική σου φωνή και να κάνεις το περιβόητο branding για να μπορέσεις να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό, να είσαι το πράσινο μήλο μέσα σε όλα τα κόκκινα μήλα.

Το έβδομο βήμα είναι να επιλέξεις ποια social media πρέπει να χρησιμοποιήσεις. Ακούω από διαφόρους να λένε “δεν θα χρησιμοποιήσουμε δηλαδή και το Τik Tok”; Δεν είναι σίγουρο γιατί, μια εταιρεία μπορεί να πρέπει να το χρησιμοποιήσει και να έχει αργήσει να το χρησιμοποιήσει, ενω μία άλλη εταιρεία να μην πρέπει να το χρησιμοποιήσει. Έχει να κάνει με το που βρίσκεται το κοινό σου, τί εικόνα θέλεις να περάσεις και τί υλικό μπορείς να δημιουργήσεις…

Αναρωτιέσαι μήπως “Και πως εγώ θα ξέρω ποιο είναι το κοινό μου; τι είναι αυτό πρέπει να κάνω”; 

Το κοινό σου, αν είσαι μία εταιρεία η οποία υπάρχει κάποιο χρονικό διάστημα το ορίζεις με βάση το marketing plan που έχει φτιάξει και λες ότι "εγώ πουλάω αυτό το προϊόν ή αυτή την υπηρεσία και στοχεύω σε αυτό το κοινό". 

Όμως μπορείς να το βρεις και από μηχανισμούς που υπάρχουν και σου βγάζουν τις αναζητήσεις που κάνει ο κόσμος στα social media, ή τα ενδιαφέροντα που έχει, ή το ποιος συχνάζει και έχει διάδραση με τα social media του ανταγωνιστή σου, και έτσι μπορείς να βρεις και να οριοθετήσεις ποιο είναι το κοινό σου. Γιατί πολλές φορές νομίζουμε ότι το κοινό μας είναι γυναίκες 15 έως 25 και ανακαλύπτουμε ότι το κοινό μας είναι και γυναίκες 35 με 40.

Η παραπάνω διαδικασία – το όγδοο βήμα – λέγεται δημιουργία buyer personas: groups πιθανών πελατών σου τα οποία έχουν κάποια συγκεκριμένα και διακριτά χαρακτηριστικά.

Και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. Το υλικό για κάθε buyer persona πρέπει να είναι διαφορετικό και ίσως να πρέπει να χρησιμοποιείς και διαφορετικά μέσα. Για παράδειγμα, για να προσεγγίσεις κοινό μικρότερης ηλικίας θα χρησιμοποιήσεις TikTok και Instagram. Για να προσεγγίσεις μεγαλύτερο κοινό θα χρησιμοποιήσεις Youtube και Facebook (καλά, το YouTube είναι μία εξαίρεση γιατί είναι ένα μέσο το οποίο απευθύνεται σταθερά και μόνιμα σε όλες τις ηλικίες – κλείνω την παρένθεση) και ανάλογα να προσαρμόζεις και τα posts που φτιάχνεις για το κάθε μέσο.

Σε έπεισα πως τα social media είναι μακράν από το να είναι μια ατάκα και μία φωτογραφία; Δεν έχω τελειώσει ακόμη!

Το ένατο βήμα είναι η διαφήμιση αυτών των posts και η διαφήμιση γενικότερα.

Το δέκατο βήμα είναι η παρακολούθηση των αντιδράσεων του κοινού: Τί αρέσει στο κοινό στα δικά μας social, σε τι κάνει like, comment, αλλά και απαντήσεις στα σχόλια (και όχι μόνο στα αρνητικά αλλά και στα θετικά), και η παρακολούθηση και απόδοση των διαφημίσεων

Και εννοείται ότι όλο αυτό θα το δέσουμε στο τέλος κάθε μήνα με ένα ωραίο report – το εντέκατο βήμα – για να πούμε ποιες κινήσεις έγιναν, ποιους στόχους πετύχαμε, ή πόσο μακριά είμαστε από την επίτευξή τους.

Όλα τα παραπάνω πρέπει να τα κάνεις για κάθε ένα από τα social media στα οποία βρίσκεται η παρουσία της εταιρίας σου.

 

Για να μην χαθείς, χρειάζεται πρόγραμμα

Ας μην ξεχνάμε πως τα social δεν είναι μόνο τα posts, είναι και διαφήμιση, είναι και το community management, είναι και διαχείριση influencers, είναι και διαχείριση κρίσεων, η παρακολούθηση ανταγωνισμού, τα νέα εργαλεία και η κατάργηση κάποιων, τα οποία δεν τα έχουμε αναφέρει καν στην κουβέντα μας - είναι τα βήματα 12, 13, 14…

Οπότε, θέλεις σίγουρα προγραμματισμό, και το πρόγραμμα να βγαίνει με βάση το κοινό που θες να προσεγγίσεις και το περιεχόμενο που θέλεις να δώσεις και – όλα αυτά – κάτω από το πρίσμα των στόχων που έχεις βάλει. Άρα, ή θα το κάνεις με κάποιον εξωτερικό συνεργάτη, ή θα το κάνεις και in-house, ανάλογα με τις ανάγκες σου και τον όγκο των δεδομένων και των αριθμό των social media που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.

Το σίγουρο όμως είναι πως αν μείνεις στο να αναρτάς μια ατάκα και μια φωτογραφία, θα αναρωτιέσαι γιατί τα social media... δεν έχουν αποτέλεσμα για σένα!

 

-Advertorial-

 

Εικόνα: Merakist, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Το Project Agora λανσάρει το νέο ad-experience CUBE

Μια νέα διαδραστική διαφημιστική εμπειρία προσθέτει το Project Agora στο portfolio του. Το CUBE, όπως υποδηλώνει και το όνομα, είναι ένας περιστρεφόμενος κύβος που οι χρήστες μπορούν να κάνουν swipe ώστε να ανακαλύψουν όλες τις πλευρές του. Το CUBE τραβάει την προσοχή του καταναλωτή με διασκεδαστικό τρόπο και είναι ιδανική επιλογή για engagement, product showcasing και storytelling.

Οι advertisers μπορούν εύκολα να επαναχρησιμοποιήσουν υπάρχοντα δημιουργικά -εικόνες και βίντεο- για να δημιουργήσουν νεά brand stories και να αυξήσουν γρήγορα και χωρίς επιπλέον δημιουργικό κόστος το campaign reach τους. Το CUBE ειναι διαθέσιμο σε δύο διαστάσεις (300x250 & 300x600) και κάθε πλευρά μπορεί να συνδεθεί με διαφορετική landing page ενισχύοντας το CTR και τα conversions.

Οι καμπάνιες με CUBE εμφανίζονται στο brand-safe περιβάλλον των πιο premium publishers, στην high-impact InArticle θέση, δηλαδή μέσα στη ροή των άρθρων των μεγαλύτερων και πιο δημοφιλών sites. Συνδυάζονται με τις behavioral, αλλά και contextual δυνατότητες στόχευσης εντός του δικτύου του Project Agora, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας αποκλεισμού συγκεκριμένου περιεχομένου με αρνητικά keywords.

Η Σφακιανάκης ΑΕ επέλεξε το CUBE που για πρώτη φορά αξιοποιήθηκε στην Ελλάδα για καμπάνια για τη νέα BMW i4.

Η Μαρία Κουνάκη, Marketing Manager Premium Brands της Σφακιανάκης ΑΕ μοιράστηκε για την καμπάνια: «Το CUBE ήταν ιδανική επιλογή για εμάς για να επικοινωνήσουμε τη νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW i4 και τα μοναδικά της χαρακτηριστικά, με πολλαπλές εικόνες σε ένα δημιουργικό. Οι χρήστες αγαπούν τη διαδραστική διαφήμιση που τους δίνει και στο Open Web την εμπειρία που έχουν συνηθίσει από τα social media και τους φέρνει σε ουσιαστική επαφή με το brand».

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Tο TikTok θα τριπλασιάσει τα έσοδά του από διαφημίσεις φέτος

Τα έσοδα από διαφημίσεις για το TikTok και την κινεζική αδελφή εφαρμογή Douyin θα φτάσουν τα 31,66 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, αντιπροσωπεύοντας το 5,3% της παγκόσμιας αγοράς ψηφιακών διαφημίσεων.

Όπως αναφέρει το emarketer, μόνο το TikTok θα τριπλασιάσει τα παγκόσμια έσοδά του από διαφημίσεις φέτος, φτάνοντας τα 11,64 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό που αντιπροσωπεύει το 1,9% των παγκόσμιων δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις.

Οι ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν επί του παρόντος περισσότερα από τα μισά των παγκόσμιων εσόδων του TikTok από διαφημίσεις, αλλά αυτό το μερίδιο θα πέσει κάτω από το 50% το επόμενο έτος, καθώς το TikTok συνεχίζει να κερδίζει δημοτικότητα παγκοσμίως.

Ενώ περισσότερα από τα μισά έσοδα από διαφημίσεις για την TikTok και τη μητρική εταιρεία Douyin Bytedance προέρχονται επί του παρόντος από την Κίνα, αυτό το μερίδιο θα συρρικνωθεί τα επόμενα χρόνια, καθώς η χρήση της πλατφόρμας έχει κορεστεί στην Κίνα και αυξάνεται στον υπόλοιπο κόσμο.

Αξίζει να σημειωθεί πως το TikTok και το Douyin είναι στο νούμερο 5 παγκοσμίως ως προς το μερίδιο των δαπανών για ψηφιακές διαφημίσεις. Στις πρώτες 4 θέσεις είναι οι Google, Meta, Alibaba και Amazon.

Τα συνδυασμένα έσοδα της TikTok και της Douyin θα διατηρήσουν διψήφια ανάπτυξη μέχρι το 2024, καθώς το παγκόσμιο μερίδιό τους όσον αφορά στα έσοδα από ψηφιακές διαφημίσεις αυξάνεται στο 6,7% φτάνοντας συνολικά στα 50,88 δισεκατομμύρια δολάρια.

Έβγαλες το δωρεάν εισιτήριό σου για την ECDM Expo 2022;

 

Εικόνα: Mourizal Zativa, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τρεις έξυπνες ιδέες για να βελτιώσετε τις πασχαλινές email καμπάνιες σας

Αναμφίβολα, το Πάσχα αποτελεί μία από τις πιο κερδοφόρες περιόδους του χρόνου για τις περισσότερες επιχειρήσεις, και μια ιδανική ευκαιρία να αυξήσετε την αλληλεπίδρασή σας με τους δυνητικούς σας πελάτες και συνεπώς και τις πωλήσεις σας.

Τα email με πασχαλινό περιεχόμενο έχουν ήδη ξεκινήσει να βομβαρδίζουν τους περισσότερους από εμάς και αυτό το φαινόμενο θα κορυφωθεί όσο πλησιάζουμε την ημέρα του Πάσχα.



Αν δεν έχετε ήδη ξεκινήσει να στέλνετε τις πασχαλινές σας καμπάνιες, καλύτερα να βιαστείτε γιατί οι ανταγωνιστές σας πολύ πιθανόν να βρίσκονται ήδη ένα ή και περισσότερα βήματα μπροστά.

Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησής σας και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε, μπορείτε να επωφεληθείτε τις ημέρες αυτές, αρκεί να στήσετε σωστά την email στρατηγική σας και να σχεδιάσετε τις πασχαλινές email καμπάνιες σας με «έξυπνο» τρόπο.

 

1. Δώστε στους πελάτες σας τα κατάλληλα κίνητρα



Δεν είναι μόνο το δικό σας email που θα φτάσει στο inbox των πελατών σας τις ημέρες του Πάσχα. Τα μηνύματα που θα δεχτούν είναι δεκάδες!



Γιατί να ανοίξουν το δικό σας email και να προτιμήσουν να αλληλεπιδράσουν με εσάς και όχι με κάποιον ανταγωνιστή σας; Τι παραπάνω θα τους προσφέρετε σε σχέση με τους άλλους; Για να επιλέξουν τελικά εσάς, πρέπει να τους δώσετε το κατάλληλο κίνητρο!



Σε ένα γενικότερο πλαίσιο, ποιο θα μπορούσε να είναι αυτό το κίνητρο;



– Μια ελκυστική προσφορά ή ένα εκπτωτικό κουπόνι για την αγορά ενός προϊόντος σε προνομιακή τιμή και για περιορισμένο χρονικό διάστημα.



– Ενδιαφέρουσες προτάσεις για οικογενειακές εξορμήσεις, ανοιξιάτικες εκδρομές ή βραδινές εξόδους ενόψει του Πάσχα.



– Έξυπνες και οικονομικές ιδέες για τη πασχαλινή διακόσμηση στο σπίτι ή για δώρα σε βαφτιστήρια και αγαπημένα πρόσωπα.

 

Η επιλογή βέβαια του κινήτρου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το είδος της επιχείρησης και τον κλάδο σας. Ενδεικτικά, θα προτείναμε τα εξής:


Λιανικό εμπόριο



Για εσάς που δραστηριοποιείστε στο συγκεκριμένο κλάδο, οι ελκυστικές προσφορές ή οι προτάσεις δώρων είναι ένα δυνατό κίνητρο για τους δυνητικούς σας πελάτες τις ημέρες του Πάσχα. Επίσης, κατά τη δημιουργία των πασχαλινών σας email θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι το Πάσχα συνδέεται και με την άφιξη της άνοιξης, στοιχείο που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε.



Για παράδειγμα, η άνοιξη είναι μια καλή αφορμή για πολλούς να σκεφτούν να ανανεώσουν την γκαρνταρόμπα ή το στυλ τους. Στείλτε τους το κατάλληλο email με μια ελκυστική ανοιξιάτικη προσφορά ή ένα εκπτωτικό κουπόνι, ώστε να επιλέξουν εσάς για να κάνουν τις αγορές τους μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα.



Επίσης, όσο προχωράει η άνοιξη και ο καιρός βελτιώνεται, τόσο θα αρχίσουν να αυξάνονται και οι υπαίθριες οικογενειακές συγκεντρώσεις π.χ. τα μπάρμπεκιου, οι βόλτες στη φύση κτλ.

Δείτε τη συνέχεια στο emailsystem.app

 

Εικόνα: Debby Hudson, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Greenpeace εμπιστεύεται την ψηφιακή της επικοινωνία στην Digital4U

H Greenpeace, εμβληματική μη κερδοσκοπική οργάνωση που μάχεται για την προστασία του περιβάλλοντος, επέλεξε την Digital4U, ένα από τα πιο αναγνωρισμένα 360ο Digital Marketing Agencies στη χώρα μας, για την online προβολή της.

Το ελληνικό γραφείο της Greenpeace ιδρύθηκε το 1991, πραγματοποιώντας σημαντικές δράσεις και εκστρατείες με στόχο να αποτελέσει από την πλευρά του τη φωνή του πλανήτη που βρίσκεται σε κίνδυνο.

Από τότε μέχρι σήμερα συνεχίζει να δρα όλο και πιο δυναμικά με οδηγούς το θάρρος, την ισότητα, την ελπίδα και την υπευθυνότητα που αποτελούν αδιαπραγμάτευτες αξίες.

Η Digital4U αναλαμβάνει με ενθουσιασμό, αλλά ταυτόχρονα και με αίσθημα ευθύνης το κομμάτι της ψηφιακής επικοινωνίας του ελληνικού γραφείου της Greenpeace.

Στόχος είναι να ενημερώσει για τις δραστηριότητές της σε κάθε μάχη που δίνει για την προστασία του περιβάλλοντος.

Παράλληλα, επιθυμεί να επικοινωνήσει το βάθος και τη σημασία των μηνυμάτων της για την ευαισθητοποίηση του κοινού, ώστε να ενισχύσει την προσπάθειά της.

H Digital4U είναι παρούσα στον χώρο του Digital Marketing από το 2013. Με στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών προτείνει ολοκληρωμένες λύσεις στον χώρο της ψηφιακής διαφήμισης.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Εντυπωσιακή διάκριση της Generation Y στα iab MΙΧΧ Awards

Κατακτώντας όλα τα διαθέσιμα βραβεία με τρεις διαφορετικούς πελάτες της στην κατηγορία "Search" έφυγε η Generation Y – International eBusiness Hub από την τελετή απονομής των iab MIXX Awards, που πραγματοποιήθηκε στο θέατρο Μικρό Παλλάς.

Η Generation Y κατάφερε να εντυπωσιάσει τους εκλεκτούς επισκέπτες, αφού κέρδισε μια ολόκληρη κατηγορία μόνη της, με τα εξής έργα:

1. Gold: «Performing for Toi&moi» για το www.toi-moi.com

2. Silver: «Give me some Sugarfree» για το www.sugarfreeshops.com

3. Bronze: «Performance in a Box» για το www.boxpharmacy.gr

4. Βραβείο μελών: «Performing for Toi&moi» για το www.toi-moi.com

 

Τα MIXX AWARDS είναι βραβεία με διεθνή χαρακτήρα και προβολή και με επιπλέον δυνατότητα τη συμμετοχή των χρυσών νικητών στα Europe MIXX AWARDS.

«Η κατάκτηση αυτή μας γεμίζει δύναμη για τη συνέχεια, μας χαροποιεί για τα αποτελέσματα που φέραμε στους πελάτες μας, ενώ μας δημιουργεί αυξημένη την αίσθηση ευθύνης όχι μόνο απέναντι στο πελατολόγιό μας, μα και στο να συνεχίσουμε να εισάγουμε καινοτομίες και πρωτοπορία στις παρεχόμενες λύσεις μας, για να παράγουμε τη μέγιστη δυνατή επιστροφή επένδυσης», δήλωσε η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Jr. Partner της Generation Y, Νανά Ιωακειμίδου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η καμπάνια της ZonePage για τον Covid-19 που άλλαξε τα δεδομένα

Η πολυετής συνεργασία της ZonePage με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών απέδωσε για ακόμα μια φορά καρπούς και αυτό μέσα από την άκρως δημιουργική καμπάνια “Test Your Negativity” του ομίλου, που σκοπό είχε να ενημερώσει το κοινό για τη δυνατότητα διεξαγωγής διαγνωστικού ελέγχου για τον ιό SARS-COV2.

Η πανδημία άλλαξε αρκετά τα δεδομένα της καθημερινότητας των ανθρώπων. Στο πλαίσιο της πρόληψης και προστασίας των συνανθρώπων μας, τα τεστ ανίχνευσης του κορωνοϊού μετατράπηκαν σε επιτακτική ανάγκη. Η ZonePage Digital Agency ανέλαβε την υλοποίηση της καμπάνιας ενημέρωσης του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών (concept, slogan, δημιουργικό, performance), η οποία έτρεξε στην Google (Google Search & Google Display) από τον Ιούλιο μέχρι τον Οκτώβριο του 2021. 

Η καμπάνια “Test Your Negativity” κατάφερε να ανταποκριθεί απόλυτα στις προσδοκίες της και να ξεπεράσει τους digital marketing στόχους της, πετυχαίνοντας αύξηση της επισκεψιμότητας του site κατά 475%. Πιο συγκεκριμένα την περίοδο που έτρεξε η καμπάνια "Test Your Negativity” οι επισκέπτες του site ξεπέρασαν τους 1,3 εκατομμύρια. Οι προβολές σελίδων του site ξεπέρασαν τα 3,4 εκατομμύρια, ενώ ο μέσος χρόνος παραμονής των χρηστών στο site ήταν μεγαλύτερος από 2 λεπτά.

Ακόμα, οι Google διαφημίσεις εμφανίστηκαν 20.520.173 φορές σε περισσότερους από 280.000 χιλιάδες χρήστες, πετυχαίνοντας 323.817 clicks και 15.121 conversions. Το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκλήρωσε αγορά διαγνωστικού test στο site ήταν 4,67% (με μέσο όρο κλάδου το 1,5%), που σημαίνει ότι περισσότεροι από 4 στους 100 επισκέπτες που είδαν την καμπάνια και μπήκαν στο site, ολοκλήρωσαν αγορά.

Όλες οι ενέργειες και στρατηγικές ανάπτυξης της ZonePage έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν τις ιατρικές υπηρεσίες κατανοητές και προσιτές στο κοινό, ενώ παράλληλα οι καμπάνιες έχουν στόχο να τονίσουν τα πλεονεκτήματα του εκάστοτε πελάτη.

Ποια είναι η ZonePage;

Η ZonePage μετράει ήδη 10 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον χώρο του digital marketing. Έχει ένα πλούσιο πελατολόγιο, το οποίο απαρτίζεται από επαγγελματίες διαφορετικών κλάδων και υπηρεσίες της καλύπτουν ένα ολοκληρωμένο φάσμα της digital παρουσίας ενός πελάτη (E-Commerce, Social Media, Content Marketing, SEO, Google Ads). Η Zonepage επίσης διαθέτει πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση στην προώθηση του έργου ιατρών, ιατρικών ομίλων, αλλά και επιχειρήσεων που σχετίζονται με τον τομέα της υγείας γενικότερα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search