Digital Marketing

Γιατί το TikTok προσελκύει ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις;

Ίσως το πιο πολυσυζητημένο Μέσο της εποχής, το TikTok είναι πλέον hot θέμα συζήτησης στο digital marketing, αλλά και στις σύγχρονες επιχειρήσεις που θέλουν να κάνουν το level up στην digital παρουσία τους.

Γιατί όμως το TikTok έχει παρουσιάσει τόσο ραγδαία ανάπτυξη στην Ελλάδα και ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που έχουν πείσει το κοινό και τις επιχειρήσεις να συμμετέχουν, δημιουργώντας το δικό τους community;

Η απάντηση αφορά την μοναδικότητα του καναλιού, ως προς τις δυνατότητές του. Και τι εννοούμε με αυτό;

Ξεκινώντας με πρωταγωνιστή την Generation Z, ή αλλιώς τους νέους που έχουν γεννηθεί μετά το 1996, το TikTok κατάφερε να δημιουργήσει το αίσθημα του “ανήκειν” σε μία κοινότητα, μέσα από την στοχευμένη λειτουργία του αλγορίθμου του, τη δημιουργία TikTok challenges, trends και viral περιεχόμενο. Υποστηρίζοντας ανοιχτά κάθε τι διαφορετικό και δίνοντας “χώρο” σε όλα όσα απασχολούν τη νέα γενιά, κατάφερε να κάνει το χρήστη να νιώσει οικεία και αποδεκτός.

Στην πορεία, μεγαλύτερο ηλικιακά κοινό κατέλαβε μερίδιο της πίτας, μετατρέποντας το TikTok σε no.1 app σε downloads, με εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο, που τελικά φαίνεται πως βρήκαν τα ενδιαφέροντά τους μέσα από πολλούς άλλους χρήστες σαν κι εκείνους!

Να πούμε, επίσης, πως το format της συγκεκριμένης πλατφόρμας λειτούργησε επίσης πολύ βοηθητικά, μιας και μετέτρεψε το video editing σε διαδικασία άκρως απλή και εύκολη, προσιτή σε όλους όσους θέλουν να αναδείξουν τη δημιουργικότητά τους.

Πώς όμως το TikTok κατάφερε να δημιουργήσει χώρο και για τις επιχειρήσεις, με τα μεγαλύτερα παγκόσμια brands να δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο;

Το ίδιο το κανάλι έχει αναφέρει πως το TikTok είναι χώρος έκφρασης για όλους, με έμφαση στον αυθορμητισμό και την δημιουργικότητα. Επομένως, καταλαβαίνουμε πως οι διαφημίσεις επιχειρήσεων στο TikTok σίγουρα δεν μπορούν να είναι όπως τις ξέραμε.

 

74%  των χρηστών του TikTok συμφωνούν ότι η πλατφόρμα τους ενέπνευσε να ψάξουν περισσότερες πληροφορίες για κάποιο προϊόν ή brand!

 

Τα έξυπνα concepts, η αξιοποίηση των trends, οι συνεργασίες με creators, αλλά και η άπλετη φαντασία, έδωσαν την ευκαιρία σε κορυφαία brands να διευρύνουν την οπτική τους και να έρθουν πιο κοντά στο κοινό τους, κατανοώντας τις ανάγκες τους. Μάλιστα, το πιο δημοφιλές hashtag της πλατφόρμας, το #TikTokMadeMeBuyIt μετρά πλέον πάνω από 16 δισ. προβολές, με άπειρα video χρηστών που μας δείχνουν πώς επηρεάστηκαν από άλλους χρήστες και αγόρασαν και εκείνοι ένα συγκεκριμένο προϊόν.

Η GIM Agency, βραβευμένο digital marketing agency, με πάνω από 100 ευχαριστημένους πελάτες, αντιλήφθηκε από νωρίς την επιρροή του TikTok στο χώρο του marketing και αξιοποίησε το TikTok partnership για να πάει… στο next level κάποια projects, που θεώρησε ότι ταιριάζουν ιδανικά στις προδιαγραφές του καναλιού!

Συγκεκριμένα, το Sixpann, επιχείρηση κοσμημάτων, αλλά και η Must Men Fashion, επιχείρηση ανδρικού ρουχισμού, εντάχθηκαν δυναμικά στο TikTok κοινό, αυξάνοντας τις πωλήσεις και το brand awareness τους.

Στην πρώτη περίπτωση, αυτή του Sixpann, αξιοποιώντας τα πιο hot trends στο περιεχόμενο και λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις των χρηστών, δεν άργησε να επιτευχθεί αύξηση 53% στις συναλλαγές και αύξηση των άμεσων πωλήσεων κατά 306%, μέσα σε μόλις 6 μήνες. Την επιτυχία της στρατηγικής επιβεβαίωσαν και τα 15.000+ impressions και 48.000+ αντιδράσεις στο περιεχόμενο.

Στη δεύτερη περίπτωση, αυτή του Must Men Fashion, η GIM Agency αξιοποίησε 2 video δικής της παραγωγής, προσαρμοσμένα στα τελευταία trends και 1 video template με χρήση εικόνων. Μετά την εφαρμογή της στρατηγικής, παρατηρήθηκε μεγάλη μείωση του κόστους ανά αγορά από την πλατφόρμα (CPA) κατά 70%, σε video εσωτερικής παραγωγής σε σχέση με το video template, ενώ το εν λόγω video κατέκτησε Impressions και 3.000+ likes.

 

Εάν μπορούσαμε να συμπεράνουμε ένα πράγμα από την πορεία του παραπάνω υλικού, θα λέγαμε πως η προσαρμογή του περιεχομένου με τα TikTok trends και η διαφοροποίηση του διαφημιστικού υλικού σε σχέση με άλλα κανάλια, είναι ζωτικής σημασίας για καλή απόδοση!

 

Σκέφτεστε πώς θα ήταν να μπει η επιχείρησή σας στο TikTok και νιώθετε ότι υπάρχει και για εσάς χώρος για να δημιουργήσετε και να ανεβάσετε τις πωλήσεις σας; Η GIM Agency είναι εδώ, με δωρεάν ραντεβού γνωριμίας, για συζήτηση σχετικά με τη συμμετοχή σας στο no.1 αναπτυσσόμενο social media κανάλι!

 

Κλείστε το ραντεβού σας εδώ ή στο 211 7153031.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αλλαγές στις online αγορές και διαφημίσεις με το νέο νόμο της ΕΕ

Έγκριση από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έλαβαν οι νέοι νόμοι για τις ψηφιακές υπηρεσίες και τις online αγορές. Εντός του Ιουλίου αναμένεται να εγκριθεί ο νόμος για τις υπηρεσίες και τον Σεπτέμβριο ο νόμος για τις αγορές. Κατόπιν, θα τεθούν σε ισχύ είκοσι ημέρες μετά τη δημοσίευσή τους στην εφημερίδα της ΕΕ.

Ο νόμος για τις υπηρεσίες ορίζει σαφώς τις υποχρεώσεις των παρόχων ψηφιακών υπηρεσιών, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι πλατφόρμες διαδικτυακού εμπορίου, ώστε να καταπολεμηθούν η διάδοση παράνομου περιεχομένου, η παραπληροφόρηση στο διαδίκτυο και άλλοι κοινωνικοί κίνδυνοι.

Επίσης, ενισχύεται η ιχνηλασιμότητα και οι έλεγχοι σε εμπόρους στις διαδικτυακές αγορές, ώστε να διασφαλίζεται ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες είναι ασφαλή, μέσω και της διενέργειας τυχαίων ελέγχων για το ενδεχόμενο επανεμφάνισης προηγουμένως αφαιρεθέντος παράνομου περιεχομένου.

 

Ο νέος νόμος θέτει αυστηρές απαγορεύσεις για τις παραπλανητικές πρακτικές και για ορισμένα είδη στοχευμένης διαφήμισης, όπως αυτών που απευθύνονται σε παιδιά ή που βασίζονται σε ευαίσθητα δεδομένα, ενώ θα απαγορευτούν επίσης τα μοτίβα χειραγώγησης συμπεριφοράς (τα λεγόμενα “dark patterns”) και οι παραπλανητικές πρακτικές.

 

Οι πολύ μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες και οι μηχανές αναζήτησης (με πάνω από 45 εκατομμύρια επισκέπτες τον μήνα), οι οποίες ενέχουν και τον μεγαλύτερο κίνδυνο, θα πρέπει να συμμορφώνονται με αυστηρότερες υποχρεώσεις, οι οποίες θα επιβάλλονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

 

Από την πλευρά του, ο νόμος για τις online αγορές καθορίζει τις υποχρεώσεις των μεγάλων διαδικτυακών πλατφορμών που λειτουργούν ως ρυθμιστές της πρόσβασης στην ψηφιακή αγορά. Ο όρος αυτός χρησιμοποιείται για πλατφόρμες που κατέχουν δεσπόζουσα θέση στο διαδίκτυο, εξαιτίας της οποίας οι καταναλωτές δυσκολεύονται να τις αποφύγουν. Χάρη στις ρυθμίσεις της νέας νομοθεσίας θα διασφαλίζονται περισσότερες υπηρεσίες για τους καταναλωτές και ένα πιο δίκαιο επιχειρηματικό περιβάλλον.

 

Για να προλαμβάνονται φαινόμενα αθέμιτων επιχειρηματικών πρακτικών, οι πλατφόρμες που θεωρούνται ρυθμιστές πρόσβασης θα πρέπει:

- Να εξασφαλίζουν τη διαλειτουργικότητα τρίτων πλατφορμών με τις δικές τους υπηρεσίες, δηλαδή οι μικρότερες πλατφόρμες θα μπορούν να ζητούν από τους κυρίαρχους ανταγωνιστές τους να επιτρέπουν στους χρήστες τους να ανταλλάσσουν γραπτά και φωνητικά μηνύματα και να στέλνουν αρχεία από τη μία εφαρμογή στην άλλη, δίνοντάς τους έτσι περισσότερες επιλογές και αποφεύγοντας τον εγκλωβισμό τους σε μία εφαρμογή ή πλατφόρμα.

- Να επιτρέπουν στους επιχειρηματικούς χρήστες να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα που αυτοί παράγουν στην πλατφόρμα, να προωθούν τις δικές τους προσφορές και να συνάπτουν συμβάσεις με τους πελάτες τους εκτός της συγκεκριμένης πλατφόρμας.

 

Δείτε αναλυτικότερα στο sepe.gr

 

Εικόνα: Christian Lue, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Eurobank και Ogilvy δοκιμάζουν τις νέες contextual δυνατότητες στόχευσης του Project Agora

Το Project Agora ενδυναμώνει τις δυνατότητες contextual στόχευσης που προσφέρει, ενισχύοντας περαιτέρω τις υπηρεσίες προς τους διαφημιζόμενους.

Ήδη, μεγάλα brands, όπως η Eurobank, έχουν χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη δυνατότητα για να ενισχύσουν τις καμπάνιες τους, με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα. Η Ogilvy και η Eurobank χρησιμοποίησαν τα contextual κοινά ξεπερνώντας με τον τρόπο αυτό τα αρχικά KPIs του brand, με CTR 16% πάνω από το μέσο όρο της αγοράς και completion rate για το video της καμπάνιας 13% πάνω από το μέσο όρο της αγοράς.

Καθώς τα brands θα χάσουν στο προσεχές μέλλον τη δυνατότητα της στόχευσης με βάσει τα cookies, αναζητούν νέους τρόπους για να εντοπίσουν και να στοχεύσουν το κοινό που τους ενδιαφέρει. Η contextual διαφήμιση και στόχευση είναι μία από τις νέες στρατηγικές που υιοθετούν οι marketers, ώστε να σερβίρουν διαφημίσεις, όχι πια με δημογραφικά χαρακτηριστικά και το ιστορικό περιήγησης ενός χρήστη, αλλά το είδος του περιεχομένου που βλέπει τη δεδομένη στιγμή.

Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία “topic extraction” της Grapeshot, το Project Agora διαμορφώνει τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης, ώστε τα brands να φτάνουν πάντα στο κατάλληλο κοινό, την κατάλληλη στιγμή, μέσα στο κατάλληλο περιεχόμενο. Η συγκεκριμένη τεχνολογία σαρώνει κάθε άρθρο στο σύνολό του -όχι μόνο τον τίτλο ή το URL- για να καθορίσει το περιεχόμενο το κειμένου. Στη συνέχεια το περιεχόμενο αυτό αντιστοιχίζεται με τα keywords και τις φράσεις που απαρτίζουν το αντίστοιχο κοινό, ώστε να καθορίσει τη συνάφεια, αλλά και πόσο δυνατή είναι. Πέρα από τα ήδη διαθέσιμα κοινά, τα brands έχουν επιπλέον τη δυνατότητα να δημιουργήσουν και custom audiences, απόλυτα προσαρμοσμένα στις δικές του ανάγκες, με βάση τα δικά τους keywords.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Περισσότερες από τις μισές ελληνικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν social media

Με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικών Μέσων, η Eurostat δημοσίευσε τα αποτελέσματα έρευνας σχετικά με τη χρήση των social media από τις επιχειρήσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στην ΕΕ χρησιμοποιούν τα social media, σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφηκαν, αφού το 2021, περισσότερες από τις μισές (59%) ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, πράγμα που σημαίνει αύξηση 22 ποσοστιαίων μονάδων από το 2015 (37%).



Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο δημοφιλής μεταξύ των επιχειρήσεων στη Μάλτα (84%) και ακολουθούν η Σουηδία, η Ολλανδία (και οι δύο 80%) και η Φινλανδία (79%).

Λιγότερο δημοφιλής είναι μεταξύ των επιχειρήσεων στη Ρουμανία (36%), τη Βουλγαρία (39%) και τη Σλοβακία (45%).


Γράφημα: Eurostat, Πηγή δεδομένων: isoc_cismt

 

Όσον αφορά στη χώρα μας, η χρήση των social media από τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα βρίσκεται στο 56%, λίγο πίσω από το 59% του μέσου όρου της ΕΕ.


Σε σύγκριση με το 2015, το μερίδιο των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ εκτός από ένα, την Ιρλανδία.

Οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφηκαν στο Βέλγιο και τη Γαλλία ( +31%), ακολουθούμενες από τη Λετονία (+30%) και τη Φινλανδία (+29%).

 

Εικόνα: Jeremy Bezanger, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ContactPigeon ενισχύει την παρουσία της στην Βουλγαρία

H ContactPigeon, μία από ηγετικές εταιρείες στον χώρο του omnichannel customer engagement σε Ευρώπη και ΗΠΑ, ενισχύει την παρουσία της στη Βουλγαρία, επεκτείνοντας τα γραφεία της.

Αντιπροσωπεύοντας πολλούς cross-industry πελάτες στη γειτονική χώρα ειδικά σε τέτοιες δύσκολες περιόδους, η ελληνική startup διευρύνει περαιτέρω την εμβέλειά της με μια τοπική ομάδα επαγγελματιών στην πολλά υποσχόμενη και ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της Βουλγαρίας.

Επιπλέον, η ContactPigeon έχει ανακοινωθεί επίσημα ως Platinum Χορηγός στο event Online Advertising 2022 που πραγματοποιήθηκε στη Σόφια της Βουλγαρίας στις 23 Ιουνίου 2022.

Το Online Advertising Bulgaria είναι ένα από τα μεγαλύτερα digital marketing events στην εν λόγω χώρα. Η εκδήλωση συγκεντρώνει κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, της online διαφήμισης, του SEO και του χώρου ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά, με στόχο να καλλιεργήσει νέες ιδέες και τάσεις στο μέλλον του κλάδου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πώς μαντεύει το e-shop σου τί προϊόντα θα αγοράσουν οι πελάτες;

Συνήθως αγοράζουμε προϊόντα που μας είναι γνωστά, τα έχουμε ακούσει από τους φίλους μας, τα έχουμε δει στην τηλεόραση, σε κάποια διαφήμιση στο internet, ή τα έχει στην πρώτη σελίδα του κάποιο e-shop.

Πολλές φορές όμως ανακαλύπτουμε μετά από πολύ ψάξιμο, προϊόντα που δεν γνωρίζαμε και είναι εντυπωσιακά. Τότε, η ντοπαμίνη κυριεύει το σώμα μας και είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτή την ανακάλυψη, γιατί είμαστε ένα πλάσμα που λατρεύει την ανακάλυψη!

Δεν θα ήταν εντυπωσιακό να προσφέρεις αυτή τη δυνατότητα στο e-shop σου; Να ανακαλύπτουν οι πελάτες που μπαίνουν μέσα, εντυπωσιακά προϊόντα που δεν είχαν καν σκεφτεί να ψάξουν, δεν ήξεραν καν ότι υπήρχαν;

Χιλιάδες e-shop και κορυφαίες εταιρείες στο κόσμο σήμερα, όπως οι Amazon, Home Depot, Netflix, YouTube, Wall Mart, Alibaba και Spotify, έχουν καταλάβει πόσο σημαντικό είναι να προσφέρουν τη δυνατότητα να ανακαλύπτουν οι πελάτες τους προϊόντα που δεν είχαν καν φανταστεί και έτσι να επανέρχονται ξανά και ξανά για αγορές.

Το γεγονός ότι ένας μικρός αριθμός προϊόντων κυριαρχεί στα e–shop, οφείλεται στο γεγονός ότι η έκθεση (π.χ. από στόμα σε στόμα, από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, διαφημίσεις κ.λπ.) είναι υψηλότερη για μερικά δημοφιλή προϊόντα, από τα λιγότερο δημοφιλή. Περισσότερη δημοτικότητα οδηγεί σε μεγαλύτερη έκθεση και μεγαλύτερη έκθεση οδηγεί σε μεγαλύτερη δημοτικότητα. Αυτό είναι γνωστό ως το φαινόμενο Μάθιου, ή η αρχή του Παρέτο.

Εάν στο e-shop σου παρουσιάζεις τα περισσότερο δημοφιλή προϊόντα στους πελάτες, αυτοί τα επιλέγουν και έτσι γίνονται περισσότερο δημοφιλή. Έτσι όμως χάνουν οι πελάτες τη δυνατότητα να ανακαλύψουν προϊόντα που δεν είχαν υπόψη και πιθανώς θα τα ήθελαν περισσότερο!

Τα e-shop όμως, έχουν τη δυνατότητα να προτείνουν προϊόντα στον πελάτη αυτόματα (Recommendation systems) βασισμένα στα Δεδομένα Αγορών των πελατών που έχουν έως σήμερα. Ανάλογα με την αλληλεπίδραση του πελάτη μπορεί να βελτιώνεται συνεχώς αυτός ο μηχανισμός και μάλιστα αυτόματα και να μαθαίνει καλύτερα τις ανάγκες του.

Για να εξερευνηθούν οι επιθυμίες των πελατών και να ανακαλύψουν προϊόντα τα οποία δεν γνώριζαν, απαιτείται μια συνεχής διερεύνηση, ξεχωριστά και αυτόματα για τον καθένα. Το e-shop σου πρέπει να παρουσιάζει αυτόματα στον πελάτη προϊόντα που δεν είναι δημοφιλή και να μαθαίνει από την αλληλεπιδράσεις. Να μαθαίνει εάν αυτό το νέο προϊόν που βλέπει ο πελάτης, είναι κάτι που το θέλει, ή όχι.

Ωστόσο, μια τέτοια εξερεύνηση, ειδικά όταν το σύνολο των διαθέσιμων προϊόντων μπορεί να αλλάζει συχνά, μπορεί να οδηγήσει σε μη βέλτιστες εμπειρίες για τους χρήστες.

 

Αλγόριθμοι Explore – Exploit



Το Explore Exploit είναι ένα framework στο χώρο της Artificial Intelligence που έχει σχεδιαστεί για να συλλέγει και να χρησιμοποιεί τις ενέργειες των πελατών ενός e-shop και δίνει λύση στο παραπάνω πρόβλημα.

Είναι αλγόριθμοι που αποφασίζουν το ποσοστό των καινούργιων προϊόντων που θα παρουσιαστούν στον πελάτη, αυξάνουν την ικανοποίησή του εφόσον βρει αυτό που θέλει, βοηθούν στο να ανακαλύψει προϊόντα που δεν είχε φανταστεί, να ολοκληρώσει την αγορά του, να αγοράσει περισσότερα και να επανέρχεται ξανά και ξανά.

Η απλή χρήση των "Δεδομένων Επίδρασης" των πελατών με τα προϊόντα που αυτοί ζητούν (γνωστή ως “exploit”) δεν είναι αρκετή. Είναι πολύ σημαντικό να συλλέγουμε επιπλέον πληροφορίες για τις ανάγκες του πελάτη, ο οποίες είναι κρυμμένες σε προϊόντα που βλέπουν ελάχιστες φορές, ή δεν βλέπουν καθόλου.



Ωστόσο, θέλουμε να ισορροπήσουμε αυτά τα νέα, άγνωστα προϊόντα, με γνωστά προϊόντα, για να διατηρήσουμε μια συνολική σχετικότητα και χρηστικότητα στο e-shop. Αυτό αποτελεί τη βάση για την ανακάλυψη  προϊόντων από τον πελάτη του e-shop, με την προσθήκη ουσιαστικού μηχανισμού που μετράει και μαθαίνει από το εάν το είδε, ή το αγόρασε, ή δεν έκανε τίποτα με αυτό το νέο προϊόν που του προτάθηκε.

Μελέτες έχουν δείξει ότι με την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ εξερεύνησης (explore) και εκμετάλλευσης (exploit) ή αλλιώς, παρουσίαση νεών προϊόντων μαζί με αυτά που είμαστε σίγουροι ότι τα θέλει, η απόδοση ενός e-shop βελτιώνεται σημαντικά.

Η στρατηγική εξερευνήσεων - εκμετάλλευσης είναι επίσης ένας τρόπος για να αντιμετωπιστεί η μετατόπιση των τάσεων στην αγορά, καθώς επίσης και η ανεπάρκεια δεδομένων αγορών μερικών πελατών, δεδομένου ότι οι προτάσεις προϊόντων στο e-shop πλέον εκτελούνται με βάση και των πρόσφατων συλλεγμένων στοιχείων.

Οι αλγόριθμοι Bandit έρχονται  να λύσουν το παραπάνω πρόβλημα και να αυτοματοποιήσουν την παρουσίαση νέων προϊόντων στο πελάτη του e-shop και κατ' επέκταση τη συλλογή σημαντικών στοιχείων για τις ανάγκες του, καθώς επίσης και την παρουσίαση προϊόντων που είμαστε σίγουροι ότι τα θέλει.



Όταν το μόνο που μπορεί να κάνει ένας μηαχανισμός προτάσεων είναι είτε να εκμεταλλευτεί (δηλαδή να συστήσει) ή να αγνοήσει (δηλαδή να μην συστήσει) ένα προϊόν, το σύστημα συστάσεων καταλήγει να αγνοεί δυνητικά σχετικά προϊόντα. Αυτό συμβαίνει λόγω του γεγονότος ότι έχει πρόσβαση μόνο σε πεπερασμένα δεδομένα σχετικά με τις αγορές των πελατών και ότι αυτοί συνήθως αγοράζουν προϊόντα που είναι γνωστά.



Χρησιμοποιείστε λοιπόν αλγορίθμους Bandit μαζί με mobiplus shopping recommendation platform, για να βοηθήσετε τους πελάτες στο e-shop σας να ανακαλύψουν προϊόντα που δεν ήξεραν ότι ήθελαν, να γίνουν πολύ χαρούμενοι, να έρχονται στο e-shop σας ξανά και ξανά και να αυξήσετε τα έσοδά σας έως 30%.



 
Επικοινώνησε μαζί μας τώρα, για να αυξήσεις τα έσοδά σου στο e-shop και στο κατάστημά σου!

 

-Advertorial-

 

Εικόνα: Schnobrich, Unsplash 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


20 λόγοι γιατί το Βoost Post στο Facebook δεν είναι αρκετό για τους διαφημιστικούς στόχους

του Αρσένη Πασχόπουλου, Managing Partner, Justonline

Όσοι είστε διαχειριστές σε σελίδες του Facebook θα έχετε σίγουρα δει το κουμπί Boost Post (Προώθηση) να “συνοδεύει” κάθε ανάρτηση την οποία κάνετε στη σελίδα που διαχειρίζεστε. Και αρκετοί από εσάς το έχετε σίγουρα χρησιμοποιήσει.

Ο μηχανισμός αυτός είναι ένας σχετικά εύκολος και γρήγορος τρόπος ώστε να στήσει κανείς μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook με συγκεκριμένους στόχους: να προωθήσετε το συγκεκριμένο post σε πολύ κόσμο με μικρό κόστος, να αυξήσετε τους "likers" της σελίδας σας (έμμεσος στόχος) και να αυξήσετε το engagement του κοινού στο οποίο στοχεύετε.

 

Εδώ όμως σταματούν τα πλεονεκτήματα και αρχίζουν οι περιορισμοί στο τί μπορείς να κάνεις μέσω του μηχανισμού boost post.

Οι επιλογές και τα εργαλεία που “χάνεις” εάν δεν χρησιμοποιήσεις την διαφημιστική πλατφόρμα (ads manager) του Facebook είναι πάρα πολλά. Με το μηχανισμό boost post μπορείς να επιλέξεις:

- το στόχο της καμπάνιας (εδώ υπάρχουν περιορισμοί σε σχέση με το τι στόχους σου προσφέρει το διαφημιστικό εργαλείο του Facebook)

- το τί θα γράφει το κουμπί προτροπής (διάβασε περισσότερα, πήγαινε στο app, αγόρασε το κλπ.)

- το κοινό στο οποίο θέλεις να απευθυνθείς

- το πού θα εμφανιστεί η διαφήμιση σου (αλλά και πάλι με πολλούς περιορισμούς)

- τη διάρκεια της καμπάνιας και τα χρήματα που θέλεις να επενδύσεις

Σε όλα αυτά τα βήματα που ανέφερα όμως, οι επιλογές που σου δίνει ο ads manager, η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook δηλαδή, είναι πολύ περισσότερες, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να στήσεις μια καμπάνια η οποία θα είναι πολύ πιο αποτελεσματική και αποδοτική. 

Για παράδειγμα, το κοινό το οποίο θέλεις να προσεγγίσεις. Το κοινό που μπορείς να επιλέξεις στο boost post είναι το κοινό το οποίο θα επιλέξεις και θα φτιάξεις εσύ εκείνη την ώρα, με βάση την ηλικία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα, τη γεωγραφική περιοχή, αλλά δεν σου επιτρέπεται να δημιουργήσεις custom audiences – παρά μόνο να χρησιμοποιείς αυτά που ήδη έχεις φτιάξει στο παρελθόν – όποτε χάνεις ένα μεγάλο κομμάτι του κοινού που μπορείς να στοχεύσεις.

Επίσης, δεν μπορείς να επιλέξεις το στόχο που θέλεις, αλλά πρέπει να διαλέξεις μεταξύ των στόχων που θα σου δώσει το Facebook, βασιζόμενο στο είδος του post που θέλεις να διαφημίσεις.

Σε ότι αφορά στο placement, δηλαδή, στο πού θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις, οι επιλογές με το μηχανισμό boost post είναι τρεις: Facebook, Instagram και Messenger. Με τη χρήση όμως της διαφημιστικής πλατφόρμας, η κάθε μία από αυτές τις επιλογές έχει περίπου 10 υπoεπιλογές, τις οποίες μπορεί να χρησιμοποιήσεις για καλύτερη στόχευση.

Επίσης, στη διαφημιστική πλατφόρμα μπορείς να επιλέξεις τύπο συσκευής, μια επιλογή που παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, γιατί μπορεί να θέλεις να διαφημίσεις μόνο σε κινητά ή μόνο σε android κινητά ή και σε συγκεκριμένη συσκευή, ενώ στο boost post οι επιλογές αυτές δεν υπάρχουν.

Επιπλέον, δεν μπορείς, στην ίδια εκστρατεία, να φτιάξεις διαφορετικά ad sets, ώστε να στοχεύεις διαφορετικά κοινά. Με το boost post μηχανισμό δεν μπορείς να φτιάξεις πολλαπλές διαφημίσεις για να συγκρίνεις την απόδοσή τους, απλά γιατί η διαφήμιση είναι το ίδιο το post.  

Ας δούμε και τους υπόλοιπους περιορισμούς:

- Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το εργαλείο του split test, που σου επιτρέπει να συγκρίνεις δύο διαφορετικά κοινά και να δεις ποιο από τα δύο “αντιδρά” καλύτερα στη διαφήμισή σου.

- Δεν μπορείς να αγοράσεις reach and frequency – μια άλλη επιλογή στην διαφημιστική πλατφόρμα όταν ξεκινάς ορίζοντας το στόχο της καμπάνιας.

- Δεν έχεις τη δυνατότητα του multiple text option, να βάλεις δηλαδή διαφορετικές επικεφαλίδες και διαφορετικό κείμενο, για να δεις ποιος συνδυασμός έχει καλύτερο αποτέλεσμα.

- Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις dynamic creative, να δώσεις δηλαδή στο Facebook μία σειρά από κείμενα και εικόνες, για να κάνει αυτό ένα δικό του mix και να δει ποιο εικαστικό και πιο λεκτικό πάει καλύτερα.

- Δεν μπορείς να προσαρμόσεις το δημιουργικό σε κάθε σημείο που θα εμφανιστεί η διαφήμισή σου. Το κάνει αυτόματα το Facebook, αλλά το αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι αυτό που επιθυμείς.

- Δεν μπορείς να κάνεις μόνο διαφήμιση, χωρίς να κάνεις ανάρτηση του post, ενώ στη διαφημιστική πλατφόρμα μπορείς, είτε να προωθήσεις ένα post, είτε να φτιάξεις μια διαφήμιση που δεν θα αναρτηθεί στη σελίδα σου ως post.

- Δεν μπορείς να δημιουργήσεις εκστρατείες shopping, το απόλυτο εργαλείο για τις πωλήσεις μέσω eshop, μπορείς απλά να κάνεις μια προτροπή στο να επισκεφθεί το eshop σου.

- Σε ότι αφορά στο optimization (βελτιστοποίηση), δεν μπορείς να επιλέξεις optimization για clicks γενικά στην διαφήμιση, ή για clicks συγκεκριμένα προς την σελίδα της υπηρεσίας ή του προϊόντος που διαφημίζεις.

- Δεν μπορείς να κάνεις day-parting, να επιλέξεις δηλαδή τις ημέρες και τις ώρες που θέλεις να εμφανίζεται η διαφήμισή σου.

 

Όλα αυτά παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο όταν έχεις ένα συγκεκριμένο στόχο, θέλεις να στοχεύεις σε συγκεκριμένο κοινό, θέλεις να κάνεις κάποια test για να δεις τι δουλεύει καλύτερα και να έχεις και καλά μετρήσιμα, γιατί μην ξεχνάμε ότι το να μετράς την απόδοση της διαφήμισης είναι το ένα τρίτο της επιτυχίας.

Γιατί με βάση τα μετρήσιμα αποφασίζεις πώς θα βελτιστοποιήσεις, θα αλλάξεις ή και θα ξαναστήσεις τη διαφήμιση. Τα μετρήσιμα που σου δίνει το boost post δεν έχουν καμία σχέση με τα μετρήσιμα που σου δίνει η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook.   

Οπότε, η ευκολία που σου δίνει αυτό το μικρό μπλε κουμπάκι του boost post είναι 1-2-3 εύκολα και γρήγορα βήματα, αλλά σου στερεί όλα τα επιπλέον που σου δίνει η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook για να στήσεις καμπάνιες με μεγαλύτερη ευελιξία στους στόχους, τη στόχευση, τη βελτιστοποίηση και την παρακολούθηση.

Αν μιλάμε για μια διαφήμιση με πολύ μικρό προϋπολογισμό, π.χ. των 50 ευρώ (συνολικά, όχι την ημέρα) και θέλουμε κάτι εύκολο και γρήγορο το οποίο έχει σαν κύριο στόχο του το awareness, τότε ναι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το boost post.  

Αν όμως θέλουμε να κάνουμε άλλου τύπου διαφήμιση, θέλουμε shopping ads, remarketing, θέλουμε να φτιάξουμε custom audiences, θέλουμε τα μετρήσιμά μας να είναι πολλά και λεπτομερή, θέλουμε ευελιξία στο δημιουργικό και στον έλεγχο του προϋπολογισμού, τότε το boost post απλά δεν μας κάνει.

 

-Advertorial-

 

Εικόνα: Alexander Shatov, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Aboutnet ανανέωσε τη συνεργασία της με τη Bluepoint

H Aboutnet, με εμπειρία από το 2000 στο χώρο του Ιnternet, ανέλαβε το digital marketing του πιο γνωστού brand ενδυμάτων θαλάσσης (μαγιό), Bluepoint.

Ύστερα απο την αποτελεσματική διαφημιστική καμπάνια, που είχε δημιουργηθεί στα social media (Facebook, Instagram) αλλά και στην Google (Search, Display, YouTube) το 2021, μαζί με την κατασκευή του e-shop, η Bluepoint εμπιστεύτηκε ξανά και ανανέωσε τη συνεργασία της με την Aboutnet για 2η χρονιά, ώστε να συνεχίσει να επιμελείται το performance marketing της.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Πρόστιμο 150 εκ. δολαρίων για το Twitter στις ΗΠΑ για πώληση δεδομένων χρηστών

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) και το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ αναφέρουν ότι το Twitter παραβίασε μια συμφωνία που είχε με τις ρυθμιστικές Αρχές, σύμφωνα με δικαστικά έγγραφα.



Το Twitter, που παράγει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του από διαφημίσεις στην πλατφόρμα του, είχε δεσμευτεί να μην δώσει ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα χρηστών, όπως αριθμούς τηλεφώνου και διευθύνσεις email στους διαφημιστές, με τους ομοσπονδιακούς ερευνητές να υποστηρίζουν ότι η εταιρεία παραβίασε αυτούς τους κανόνες.

Η FTC είναι μια ανεξάρτητη υπηρεσία της κυβέρνησης των ΗΠΑ, η αποστολή της οποίας είναι η επιβολή της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας και η προώθηση της προστασίας των καταναλωτών. Τώρα, η υπηρεσία κατηγορεί το Twitter για παραβίαση εντολής της του 2011, σχετικά με πρακτικές απορρήτου και ασφάλειας.

Σύμφωνα με μια καταγγελία που υποβλήθηκε από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για λογαριασμό της FTC, το Twitter το 2013 άρχισε να ζητά από τους χρήστες να δώσουν είτε έναν αριθμό τηλεφώνου είτε μια διεύθυνση email για να βελτιώσει την ασφάλεια του λογαριασμού.

"Όπως σημειώνεται στην καταγγελία, το Twitter έλαβε δεδομένα από χρήστες με το πρόσχημα ότι τα χρησιμοποιούσε για λόγους ασφαλείας, αλλά στη συνέχεια κατέληξε να χρησιμοποιεί τα δεδομένα για να στοχεύει χρήστες με διαφημίσεις", δήλωσε η Lina Khan, η οποία προεδρεύει της FTC και πρόσθεσε πως "Αυτή η πρακτική επηρέασε περισσότερους από 140 εκατομμύρια χρήστες του Twitter, ενώ ενίσχυσε την κύρια πηγή εσόδων του".

Για τον έλεγχο ταυτότητας ενός λογαριασμού, το Twitter απαιτεί από τους χρήστες να παρέχουν έναν αριθμό τηλεφώνου και μια διεύθυνση email. Αυτές οι πληροφορίες βοηθούν επίσης τους χρήστες να επαναφέρουν τους κωδικούς πρόσβασής τους και να ξεκλειδώσουν τους λογαριασμούς τους, εάν απαιτείται, καθώς και να ενεργοποιήσουν τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων (2FA). Ωστόσο, σύμφωνα με την FTC, τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019, το Twitter χρησιμοποιούσε αυτές τις πληροφορίες και για να ενισχύσει τις διαφημιστικές του δραστηριότητες.

Σημειώνεται πως στο Twitter επιβλήθηκε πρόστιμο 400.000 λιρών τον Δεκέμβριο του 2020 για παραβίαση των κανόνων απορρήτου δεδομένων GDPR που εφαρμόζονται στην Ευρώπη.

 

Εικόνα: Joshua Hoehne, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Αρκεί απλά "μια ατάκα και μια φωτογραφία" στα social media;

του Αρσένη Πασχόπουλου – Managing Partner – Just Online digital agency

Παρ’ ότι με το πέρασμα των ετών τα social media έχουν αποδείξει την αξία τους ως εργαλείο προώθησης και πωλήσεων, υπάρχουν ακόμη επιχειρηματίες οι οποίοι τα αντιμετωπίζουν ως ένα εργαλείο, μια διαδικασία και μια πρακτική που μπορεί να γίνει “στο πόδι” και από τον οποιονδήποτε.

Το κλασικό που ακούμε είναι το “θα βάλω την κοπέλα στη γραμματεία να τα χειρίζεται” ή το “έλα μωρέ, τα social είναι μία ατάκα και μία φωτογραφία, σιγά μην πληρώσω διαφημιστική”.

Την δεύτερη ειδικά ατάκα την άκουσα πριν από 6-7 χρόνια από έναν πελάτη, σαν νοοτροπία όμως υπάρχει δυστυχώς ακόμα.

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Τί παραπάνω από μια ατάκα και μια φωτογραφία απαιτεί η σωστή χρήση των social media, ώστε να φέρουν επιχειρηματικά αποτελέσματα

Το πρώτο βήμα, μιας και είμαστε στο χώρο των επιχειρήσεων, είναι να μπουν στόχοι. Όταν ξεκινάς social media πρέπει να ξέρεις ποιους στόχους θέλεις να καταφέρεις: πωλήσεις, επισκεψιμότητα στο site, περισσότερη αναγνωρισιμότητα, υποστήριξη πελατών, είναι κάποιοι στόχοι που μπορεί να θέλει να πετύχει μια επιχείρηση. 

Το δεύτερο βήμα είναι ότι θα πρέπει να επιλέξεις το πώς θα μετράς αυτούς τους στόχους, την επιτυχία, τα KPIs (Key Performance Indicators), και γενικότερα την απόδοση, ώστε κάθε μήνα να ξέρεις τέλος πάντων αυτά τα social media τί σου δίνουν και πόσο κοντά σε φέρνουν στην επίτευξη των στόχων.  

Το τρίτο βήμα είναι να προβλέψεις κάποιες δυσκολίες, όπως για παράδειγμα:

-  Θα μπορείς να δημιουργείς υλικό;
-  Θα είναι εύκολο να το φτιάξεις μόνος σου;
-  Θα πρέπει να βρεις κάποιον εξωτερικό συνεργάτη; 

Αυτό, πίστεψέ με, είναι το νούμερο ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις: πώς θα δημιουργήσω υλικό, ποιος θα μου το φτιάξει, τί υλικό θα είναι αυτό… Και φυσικά θα πρέπει να βρεις λύση σε αυτά τα προβλήματα, παίρνοντας τις ανάλογες αποφάσεις!

Το τέταρτο βήμα είναι να δεις τι κάνει ο ανταγωνισμός: Είναι έντονος μέσα στα social; Πόσο συχνά ποστάρει; Τί αρέσει στον κόσμο; Τί διαφήμιση κάνει και πόσο συχνά;

Το πέμπτο και σημαντικότερο βήμα, είναι να βρείς τα δικά σου δυνατά και αδύνατα σημεία: Τί είναι αυτό που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις; Πώς θέλεις να σε θυμάται ο καταναλωτής που θα σε δει στα social media; Πώς θα εντυπωθείς στο μυαλό του; Με ποια ταυτότητα;

Το έκτο βήμα είναι να πρέπει να μαζέψεις το υλικό με το οποίο θα δημιουργήσεις περιεχόμενο. Αυτό το υλικό, θα πρέπει να δημιουργεί μια εικόνα η οποία θα “μεταφέρει” τα δυνατά σου σημεία που λέγαμε παραπάνω. Είναι όλα αυτά τα στοιχεία που θα σε κάνουν να φτιάξεις τη δική σου φωνή και να κάνεις το περιβόητο branding για να μπορέσεις να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό, να είσαι το πράσινο μήλο μέσα σε όλα τα κόκκινα μήλα.

Το έβδομο βήμα είναι να επιλέξεις ποια social media πρέπει να χρησιμοποιήσεις. Ακούω από διαφόρους να λένε “δεν θα χρησιμοποιήσουμε δηλαδή και το Τik Tok”; Δεν είναι σίγουρο γιατί, μια εταιρεία μπορεί να πρέπει να το χρησιμοποιήσει και να έχει αργήσει να το χρησιμοποιήσει, ενω μία άλλη εταιρεία να μην πρέπει να το χρησιμοποιήσει. Έχει να κάνει με το που βρίσκεται το κοινό σου, τί εικόνα θέλεις να περάσεις και τί υλικό μπορείς να δημιουργήσεις…

Αναρωτιέσαι μήπως “Και πως εγώ θα ξέρω ποιο είναι το κοινό μου; τι είναι αυτό πρέπει να κάνω”; 

Το κοινό σου, αν είσαι μία εταιρεία η οποία υπάρχει κάποιο χρονικό διάστημα το ορίζεις με βάση το marketing plan που έχει φτιάξει και λες ότι "εγώ πουλάω αυτό το προϊόν ή αυτή την υπηρεσία και στοχεύω σε αυτό το κοινό". 

Όμως μπορείς να το βρεις και από μηχανισμούς που υπάρχουν και σου βγάζουν τις αναζητήσεις που κάνει ο κόσμος στα social media, ή τα ενδιαφέροντα που έχει, ή το ποιος συχνάζει και έχει διάδραση με τα social media του ανταγωνιστή σου, και έτσι μπορείς να βρεις και να οριοθετήσεις ποιο είναι το κοινό σου. Γιατί πολλές φορές νομίζουμε ότι το κοινό μας είναι γυναίκες 15 έως 25 και ανακαλύπτουμε ότι το κοινό μας είναι και γυναίκες 35 με 40.

Η παραπάνω διαδικασία – το όγδοο βήμα – λέγεται δημιουργία buyer personas: groups πιθανών πελατών σου τα οποία έχουν κάποια συγκεκριμένα και διακριτά χαρακτηριστικά.

Και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. Το υλικό για κάθε buyer persona πρέπει να είναι διαφορετικό και ίσως να πρέπει να χρησιμοποιείς και διαφορετικά μέσα. Για παράδειγμα, για να προσεγγίσεις κοινό μικρότερης ηλικίας θα χρησιμοποιήσεις TikTok και Instagram. Για να προσεγγίσεις μεγαλύτερο κοινό θα χρησιμοποιήσεις Youtube και Facebook (καλά, το YouTube είναι μία εξαίρεση γιατί είναι ένα μέσο το οποίο απευθύνεται σταθερά και μόνιμα σε όλες τις ηλικίες – κλείνω την παρένθεση) και ανάλογα να προσαρμόζεις και τα posts που φτιάχνεις για το κάθε μέσο.

Σε έπεισα πως τα social media είναι μακράν από το να είναι μια ατάκα και μία φωτογραφία; Δεν έχω τελειώσει ακόμη!

Το ένατο βήμα είναι η διαφήμιση αυτών των posts και η διαφήμιση γενικότερα.

Το δέκατο βήμα είναι η παρακολούθηση των αντιδράσεων του κοινού: Τί αρέσει στο κοινό στα δικά μας social, σε τι κάνει like, comment, αλλά και απαντήσεις στα σχόλια (και όχι μόνο στα αρνητικά αλλά και στα θετικά), και η παρακολούθηση και απόδοση των διαφημίσεων

Και εννοείται ότι όλο αυτό θα το δέσουμε στο τέλος κάθε μήνα με ένα ωραίο report – το εντέκατο βήμα – για να πούμε ποιες κινήσεις έγιναν, ποιους στόχους πετύχαμε, ή πόσο μακριά είμαστε από την επίτευξή τους.

Όλα τα παραπάνω πρέπει να τα κάνεις για κάθε ένα από τα social media στα οποία βρίσκεται η παρουσία της εταιρίας σου.

 

Για να μην χαθείς, χρειάζεται πρόγραμμα

Ας μην ξεχνάμε πως τα social δεν είναι μόνο τα posts, είναι και διαφήμιση, είναι και το community management, είναι και διαχείριση influencers, είναι και διαχείριση κρίσεων, η παρακολούθηση ανταγωνισμού, τα νέα εργαλεία και η κατάργηση κάποιων, τα οποία δεν τα έχουμε αναφέρει καν στην κουβέντα μας - είναι τα βήματα 12, 13, 14…

Οπότε, θέλεις σίγουρα προγραμματισμό, και το πρόγραμμα να βγαίνει με βάση το κοινό που θες να προσεγγίσεις και το περιεχόμενο που θέλεις να δώσεις και – όλα αυτά – κάτω από το πρίσμα των στόχων που έχεις βάλει. Άρα, ή θα το κάνεις με κάποιον εξωτερικό συνεργάτη, ή θα το κάνεις και in-house, ανάλογα με τις ανάγκες σου και τον όγκο των δεδομένων και των αριθμό των social media που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.

Το σίγουρο όμως είναι πως αν μείνεις στο να αναρτάς μια ατάκα και μια φωτογραφία, θα αναρωτιέσαι γιατί τα social media... δεν έχουν αποτέλεσμα για σένα!

 

-Advertorial-

 

Εικόνα: Merakist, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search