Digital Marketing

H mobiloPC ανακοίνωσε Μagento integration για το mobiplus shopping recommender

Η mobiloPC, εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού με ειδίκευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και στο Shopping Recommendation Engineering, ανακοίνωσε την σύνδεση mobiplus shopping recommender και Μagento e-shops.

Τώρα, οι πελάτες σε Μagento e-shops μπορούν να βρουν προϊόντα χωρίς να ψάχνουν και να ανακαλύπτουν προϊόντα που δεν είχαν είχαν φανταστεί.

Τα Magento e-shops xρησιμοποιούν Artificial Intelligence, τα Δεδομένα Αγορών των πελατών που εχουν στο e-shop και τη mobiplus shopping recommendation platform και προσφέρουν μια personalized εμπειρία στον πελάτη. Προβλέπουν τι προϊόν θέλουν οι πελάτες και τους ενημερώνουν, τον καθένα ξεχωριστά, για το δικό του προϊόν.

To Magento Μοbiplus Integration Plugin, έχει τη δυνατότητα να διασυνδέει την πλατφόρμα mobiplus με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα Magento 2 με πολύ εύκολο τρόπο. Είναι ιδανικό για επιχειρήσεις που ψάχνουν μια έτοιμη λύση για την παροχή personalized προτάσεων στους πελάτες του καταστήματος.

Με τον όρο "personalized e-shop", αναφερόμαστε στην ανεπανάληπτη εμπειρία χρήσης, όπου το ηλεκτρονικό κατάστημα προβάλει στους πελάτες προϊόντα για τα οποία πραγματικά ενδιαφέρονται. Με αυτό τον τρόπο αυξάνονται οι πιθανότητες για επιπλέον πωλήσεις.

Tα προτεινόμενα προϊόντα είναι με μορφή carousels:

- Στην πρώτη σελίδα: "Προτείνεται για εσάς"

- Κάτω από τη σελίδα προϊόντων: "Αυτό μπορεί να σας αρέσει"

- Κάτω από το καλάθι: "Άλλοι αγοράζουν επίσης αυτό"

Για e-shop Fashion και Οικιακού εξοπλισμού μπορεί να καταλαβαίνει το Στύλ του πελάτη και να προτείνει προιόντα του ίδιου στυλ!

Η υπηρεσία είναι στο Cloud και μπορεί να συνδεθεί με ευκολία κάθε επιχείρηση.

 

Μπορείτε να δείτε περισσότερα εδώ.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το 65% των δαπανών για ecommerce ads στο Ηνωμένο Βασίλειο πήγε στο Facebook και το Instagram

Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εδραιώνουν τη θέση τους στην καρδιά του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα δεδομένα δείχνουν ότι το 65% των φετινών δαπανών για διαφημίσεις που αφορούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο στο Ηνωμένο Βασίλειο διατέθηκε στο Facebook και το Instagram της Meta, το 22,9% στην Google και το 4,3% στο TikTok.

Ωστόσο, η συνολική θέση των Facebook και Instagram έχει υποχωρήσει κατά τη διάρκεια του έτους, από 70,5% που ήταν τον Ιανουάριο, σε 60,9% τον Νοέμβριο.

Ενώ η άνοδος των Retail Media Networks που ξεκίνησαν στο Ηνωμένο Βασίλειο από εταιρείες όπως η Asda, η Boots και η Tesco προβλέπεται ότι θα φέρει επανάσταση στο διαφημιστικό τοπίο, τα δεδομένα από την πλατφόρμα οικονομικής διαχείρισης ηλεκτρονικού εμπορίου Juni δείχνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθούν να διαδραματίζουν βασικό ρόλο στο συνολικό μείγμα των διαφημιστικών καμπανιών.

Με βάση τα στοιχεία τής Juni, το TikTok σημείωσε σημαντικά κέρδη μέσα στο έτος, εκτοπίζοντας ονόματα όπως της Amazon (1,4%), του Pinterest (0,5%) και του Snap (0,4%), για να γίνει η τρίτη πιο δημοφιλής πλατφόρμα στο Ηνωμένο Βασιλείο για δαπάνες διαφημίσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το συνολικό μερίδιο αγοράς του TikTok είναι 4,3%, κορυφώνεται τον Ιούλιο (10,1% της συνολικής δαπάνης) και τον Ιούνιο (8,7%), αν και η Juni σημειώνει πως υπάρχει κάποια συρρίκνωση, καθώς κλείνουμε το 2022.

Η Google υπέστη πτώση στο μερίδιο αγοράς τον Αύγουστο, πέφτοντας στο 16,4 %, αλλά ανέβηκε στο 25% τον Νοέμβριο, υποδηλώνοντας μια αναζωπύρωση κατά τη διάρκεια σημαντικών γεγονότων στο χώρο της λιανικής, όπως η Black Friday.

 

Εικόνα: Kenny Eliason, Unsplash
  

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Γιατί να επιλέξετε τη Releva, την all-in-one λύση για την ανάπτυξη των πωλήσεων

Η Releva είναι μια μοναδική πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης RevOps, που βελτιστοποιεί την εμπειρία των πελατών και μετατρέπει κάθε e-shop σε "μηχανή" υψηλών μετατροπών και πωλήσεων!

Χρησιμοποιεί έξυπνα βήματα προγνωστικής ανάλυσης για να διατηρήσει την αύξηση των εσόδων, να επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ οποιουδήποτε καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου και να αυξήσει τα έσοδά του κατά περισσότερο από 30%.

Μόνο τον προηγούμενο μήνα, η Releva προσέγγισε περισσότερους από 2 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, έστειλε περισσότερα από 15 εκατομμύρια email και δημιούργησε τζίρο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ για τους πελάτες της.

Η εταιρεία παρέχει στους πελάτες της μία διαδικασία ανάπτυξης, καθώς και εύχρηστα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση των ποσοστών μετατροπών, των μεγεθών των καλαθιών και των εσόδων.

Παρακολουθώντας τη συμπεριφορά των πελατών και χρησιμοποιώντας την πιο εξελιγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη στον κόσμο, η Releva μπορεί να βοηθήσει τα e-shop να λύσουν προβλήματα, όπως η εγκατάλειψη του καλαθιού και η πρόβλεψη των επόμενων αγορών των χρηστών. Επίσης, προτείνει στρατηγικές μετά την αγορά και σχεδιάζει την εξατομίκευση και επαναστόχευση ανώνυμων επισκεπτών, με καινοτόμο και πλήρως αυτοματοποιημένο τρόπο.

Η πλατφόρμα (επανα)στοχεύει χρήστες σε όλα τα κανάλια, χρησιμοποιώντας προηγμένο προγραμματισμό δράσεων και αυτοματισμό λειτουργιών.

Η Releva καταγράφει κάθε:

• προβολή σελίδας

• κλικ

• μετατροπή

• αγορά

 

Παρέχει visual analytics για τα πιο σημαντικά KPIs:

• έσοδα

• μέσο μέγεθος καλαθιού

• μέσες αγορές

• ανώνυμη βάση χρηστών

• συνδρομητές

• εγγραφές

Επίσης, παρέχει πληροφορίες για το πώς να βελτιώσετε τα παραπάνω, με βάση προηγούμενες πρακτικές, δοκιμές και δεδομένα.

Η λύση αυτοματισμού Τεχνητής Νοημοσύνης all-in-one της Releva παρέχει 99,9% uptime, με αξιοπιστία εφάμιλλη της Google και αξιολογεί την πρόθεση του χρήστη να αγοράσει, μόλις 30 ms μετά την προβολή, ή την αναζήτηση κάθε προϊόντος. Στο επόμενο κλικ ο χρήστης θα δει σχετικά προϊόντα, αφού δεν απαιτούνται δεδομένα αγορών για να λειτουργήσει η recommendation engine της πλατφόρμας!

Η λειτουργία Autopilot της Releva συνδυάζει τεχνολογία deep machine learning, την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο, τις προτιμήσεις των χρηστών, το περιβάλλον της ιστοσελίδας ή του mobile app, καθώς και κανόνες ορισμένους από τον χρήστη, για να αυξήσει την αφοσίωση, το μεγέθος του καλαθιού και τη συχνότητα αγορών. Φροντίζει για το τελικό σας αποτέλεσμα, επιλέγοντας φθηνότερα κανάλια επικοινωνίας με τους χρήστες και βελτιστοποιώντας τον αριθμό των μηνυμάτων που στέλνονται ανά ημέρα.

Όλες οι προτάσεις φορτώνονται ασύγχρονα στον ιστότοπο, χωρίς να τον επιβαρύνουν και να τον επιβραδύνουν.

Η πλατφόρμα της Releva βασίζεται σε Zero και first-party data, δίνoντας έμφαση στην τήρηση των ρυθμίσεων του απορρήτου των χρηστών, τις ενημερώσεις των browser και τις κανονιστικές αλλαγές. 

Η εταιρεία συνεργάζεται ήδη με περισσότερα από 100 brands και βοηθά τους πελάτες της να επιτύχουν πάνω από 20% αύξηση εσόδων με τη λειτουργία προτεινόμενων προϊόντων, περισσότερο από 20% αύξηση στα ποσοστά μετατροπών, περισσότερο από 20% αύξηση εσόδων από banner και email και πάνω από 20% αύξηση στο μέσο μέγεθος του καλαθιού.

Η Releva θα συμμετάσχει στην eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 11 και 12 Φεβρουαρίου 2023. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, μπορείτε να συναντήσετε την ομάδα που θα παρουσιάσει την εταιρεία και την "one-stop" λύση για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Για περισσότερες πληροφορίες, συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος της Releva θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας!

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Νέο νομοσχέδιο για την απαγόρευση του TikTok στις ΗΠΑ

Αμερικανοί νομοθέτες πρότειναν την απαγόρευση του TikTok, επικαλούμενοι ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια των ΗΠΑ. Το δικομματικό νομοσχέδιο είναι η τελευταία κίνηση στις ΗΠΑ κατά της εταιρείας, η οποία ανήκει στον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό ByteDance.

Τον περασμένο μήνα, ο επικεφαλής του FBI εξέφρασε την ανησυχία του ότι η Κίνα θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή για να επηρεάσει τους χρήστες, ή να ελέγξει τις συσκευές τους. Σε αρκετές πολιτείες των ΗΠΑ έχει απαγορευτεί το TikTok από κυβερνητικές συσκευές.

Από την TikTok, το οποίο έχει περισσότερους από 100 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ, χαρακτήρισαν το μέτρο «απαγόρευση με πολιτικά κίνητρα που δεν θα κάνει τίποτα για την προώθηση της εθνικής ασφάλειας των Ηνωμένων Πολιτειών».

Από την εταιρεία πρόσθεσαν επίσης ότι αναπτύσσουν σχέδια, τα οποία προχωρούν καλά στην εφαρμογή τους, για την περαιτέρω διασφάλιση της πλατφόρμας στις ΗΠΑ, ως μέρος της επανεξέτασης εθνικής ασφάλειας που ξεκίνησε επί του πρώην Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.

Οι πολιτικές επιθέσεις στο TikTok είναι ενδεικτικές των τεταμένων σχέσεων μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας, δήλωσε η Κέιτλιν Τσιν, συνεργάτης στο Κέντρο Στρατηγικών και Διεθνών Μελετών, μια δεξαμενή σκέψης που εδρεύει στην Ουάσιγκτον.

Ωστόσο, είπε ότι δεν πιστεύει ότι μια απαγόρευση του TikTok είναι πιθανό να συμβεί σύντομα, σημειώνοντας ότι οι νομοθέτες έχουν προχωρήσει αργά στην ενημέρωση των κανόνων απορρήτου των δεδομένων και ελέγχου περιεχομένου στις ΗΠΑ, παρά την παραδοχή ότι είναι απαραίτητες κάποιες αλλαγές.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πώς η Generation Z αλλάζει τα social media

Ήταν μια δύσκολη χρονιά για τα social media. Η Meta παλεύει να ισορροπήσει μετά από την οικονομική αιμορραγία που έφεραν οι φιλοδοξίες της για το Metaverse, αλλά και καθώς το Instagram αντιμετωπίζει σοβαρό ανταγωνισμό από την TikTok.

Από την άλλη, η TikTok πρόσφατα μείωσε τους στόχους των παγκόσμιων εσόδων της και ενδέχεται να αντιμετωπίσει κάποια ρυθμιστικά και νομικά εμπόδια, ειδικά στις ΗΠΑ. Όσον αφορά στο Twitter, οι κλυδωνισμοί είναι ιδιαίτερα έντονοι, μετά την εξαγορά του από τον Elon Musk...

Καθώς οι γίγαντες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης... ζορίζονται, το ερώτημα στο μυαλό όλων είναι: Τελείωσε η "χρυσή εποχή" των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Ενώ το TikTok εξακολουθεί να είναι η εφαρμογή που επιλέγουν οι έφηβοι (αναμένεται ότι σχεδόν το 70% των Gen Zers θα το χρησιμοποιούν μηνιαία το επόμενο έτος), νέοι ανταγωνιστές αναδύονται.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του insiderintelligence, σχεδόν τρία χρόνια από το λανσάρισμά του, πάνω από το ένα τρίτο των εφήβων είναι στο BeReal, επίδοση που είναι μπροστά από αυτή του Instagram στα τρία πρώτα χρόνια του.

Η Gen Z αναμένεται ότι θα συνεχίσει να απορρίπτει τα social media της "παλιάς σχολής" όπως το Facebook (στο οποίο εδώ και χρόνια γυρίζουν την πλάτη οι νεότεροι χρήστες) και να στραφεί σε νέες πλατφόρμες όπως η Fizz, η Gas και η Geneva.


Ακολουθούν τρεις λόγοι για τους οποίους, σύμφωνα με το Insider Intelligence, οι έμποροι πρέπει να δώσουν προσοχή στα νέα social media:

1. Δίνουν στη Gen Z αυτό που θέλουν

Η ελευθερία του λόγου έχει γίνει κύριο θέμα συζήτησης μετά την εξαγορά του Twitter από τον Elon Musk. Αλλά αυτό δεν είναι το πιο σημαντικό για τους εφήβους. Σύμφωνα με το Ερευνητικό Κέντρο Pew, πάνω από το 60% των εφήβων στις ΗΠΑ αναφέρουν ότι το να νιώθουν «ευπρόσδεκτοι και ασφαλείς» είναι πιο σημαντικό από το να έχουν ελεύθερο λόγο online.

2. Βασίζονται στη σύνδεση μικρότερων, πιο οικείων ομάδων

Πλατφόρμες όπως η Gas, η οποία είναι φτιαγμένη για μαθητές γυμνασίου, ή το Reddit, το οποίο δίνει έμφαση στα κοινά ενδιαφέροντα, έχουν δει τελευταία μια αύξηση του κοινού τους μεταξύ των εφήβων.

3. Οι διαφημίσεις ενδέχεται να μην είναι η κύρια πηγή εσόδων τους

Οι νέες πλατφόρμες αναμένεται ότι θα έχουν βασικές πηγές εσόδων το εμπόριο, τις συνδρομές και κάποιες επιπλέον προσφερόμενες λειτουργίες επί πληρωμή. Οι αναλυτές του Insider Intelligence προβλέπουν πως πολλές από αυτές τις νέες πλατφόρμες θα πρέπει τελικά να στραφούν στη διαφήμιση, ωστόσο, μόνο και μόνο επειδή μια πλατφόρμα δεν βασίζεται σε διαφημίσεις, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία αξία για τους marketeers.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν πρόκειται να εκλείψουν, αλλά βρίσκονται σε μεταβατική φάση. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θα πρέπει να παρακολουθούν τη Gen Z για να δουν πως θα διαμορφωθεί το μέλλον των social media και να είναι προετοιμασμένοι για περισσότερες αλλαγές από το 2023 και μετά.

 

Εικόνα: Karsten Winegeart, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τοπικές κυβερνήσεις και υπηρεσίες στις ΗΠΑ απαγορεύουν τη χρήση του TikTok

Ο κυβερνήτης του Μέριλαντ, Larry Hogan, ανακοίνωσε μια επείγουσα οδηγία για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο που απαγορεύει τη χρήση της εφαρμογής τού TikTok, διότι μπορεί να εμπλέκεται σε κυβερνοκατασκοπεία, κρατική παρακολούθηση και συλλογή ευαίσθητων προσωπικών πληροφοριών.

Επίσης, το αρνητικό κλίμα κατά του TikTok στη ΗΠΑ για πιθανότητες κατασκοπείας, οδήγησε άλλους κρατικούς αξιωματούχους να απαγορεύσουν την εφαρμογή σε κυβερνητικές συσκευές και γραφεία στη Νότια Ντακότα, τη Νότια Καρολίνα, τη Νεμπράσκα και το Τέξας.

Επιπλέον, η Υπηρεσία Ασφάλειας Μεταφορών (TSA) και οι Ένοπλες Δυνάμεις των ΗΠΑ, έχουν επίσης απαγορεύσει την εφαρμογή στις συσκευές των στελεχών τους.

Όπως μεταδίδει το Insider Inteliggence, o γενικός εισαγγελέας της Ιντιάνα κατέθεσε δύο αγωγές κατά του TikTok σχετικά με την ασφάλεια των δεδομένων των χρηστών και τη μεταχείριση της πλατφόρμας σε ανήλικους χρήστες — συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο εκθέτει τα παιδιά σε ναρκωτικά, αλκοόλ, βωμολοχίες και ακατάλληλο υλικό.

Η μία αγωγή κατηγορεί το TikTok ότι ψευδώς ισχυρίστηκε ότι ήταν κατάλληλο για χρήστες μεταξύ 13 και 17 ετών, ενώ η δεύτερη υποστηρίζει ότι οι κινεζικές αρχές μπορούν να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών.

Από την πλευρά τής TikTok, δήλωσαν ότι το απόρρητο και η ασφάλεια της κοινότητας είναι η πρώτη τους προτεραιότητα, πως έχουν μέριμνα για τους νέους στις πολιτικές τους, περιορίζουν τις δυνατότητες ανά ηλικία, παρέχουν στους γονείς εργαλεία και πόρους και συνεχίζουν να επενδύουν σε νέους τρόπους για να απολαμβάνουν οι χρήστες περιεχόμενο που βασίζεται στην καταλληλότητα της ηλικίας τους.

Τα μέτρα εναντίον του TikTok από κυβερνητικές υπηρεσίες και τοπικές κυβερνήσεις των ΗΠΑ, θα μπορούσαν να επεκταθούν στον δημόσιο τομέα, με επιχειρήσεις, σχολεία και άλλους οργανισμούς να απαγορεύουν την εφαρμογή, για να προστατεύσουν τα δεδομένα των χρηστών.

H TikTok βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την κυβέρνηση των ΗΠΑ, για να αντικρούσει τις υποψίες περί κατασκοπίας, οι οποίες έχουν καθυστερήσει, ενώ οι αξιωματούχοι συνεχίζουν να ανησυχούν για πιθανά ζητήματα εθνικής ασφάλειας που θα μπορούσε να δημιουργήσει η εφαρμογή, δεδομένης της ιδιοκτησίας της από την κινεζική εταιρεία ByteDance, ανέφερε η Wall Street Journal.

 

Εικόνα: visuals, Unsplash
  

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Τελειώνει η εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Τον περασμένο μήνα, ο συγγραφέας του Atlantic, Ian Bogost, έθεσε σε άρθρο του το εμπρηστικό ερώτημα: «Τελειώνει η εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;» Όχι, σύμφωνα με τους αναλυτές του Ιnsider Ιntelligence, αλλά σίγουρα αλλάζει, γεγονός που δίνει την ευκαιρία της προσέγγισης νεότερων καταναλωτών.

Καθώς η κοινωνική δικτύωση του τύπου της περασμένης δεκαετίας (Facebook) δίνει τη θέση της στα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ψυχαγωγίας (TikTok), ολόκληρο το online κοινωνικό οικοσύστημα αλλάζει. Αλλά «πάντα αλλάζει», σημείωσε η αναλύτρια του Ιnsider Ιntelligence, Debra Aho Williamson, προσθέτοντας ότι η συνεχής εξέλιξη των social media είναι συναρπαστική.

H Gen Z δεν εγκαταλείπει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά θέλει περισσότερη αλληλεπίδραση. «Θέλουν να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερώνονται και να ψυχαγωγούνται, αλλά θέλουν επίσης να αλληλεπιδρούν με τους φίλους τους», ανέφερε η Williamson και συμπλήρωσε: «Νομίζω ότι θα χρησιμοποιούν πλατφόρμες με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και πολλούς διαφορετικούς τύπους πλατφορμών. Υπάρχουν εφαρμογές που απευθύνονται σε νέους, όπως η BeReal, μεταξύ άλλων. Είναι περισσότερο εστιασμένες στην αυθεντική επικοινωνία μικρών ομάδων, κάτι που μοιάζει πολύ με τον τρόπο που ξεκίνησε το Facebook».

Τί «τέλειωσε», λοιπόν;

Σύμφωνα με την Williamson, ο Bogost περιγράφει τη μετάβαση από την κοινωνική δικτύωση. Οι ψηφιακές αλληλεπιδράσεις με προσωπικoύς φίλους έχουν δώσει χώρο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία αφορούν τη μετάδοση πληροφοριών, απόψεων, βίντεο και οι άνθρωποι που συμμετέχουν τα καταναλώνουν. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι μια σειρά από κεφάλαια που τελειώνουν, αλλά μια συνέχεια και η εποχή που διανύουμε είναι «μια ρευστή αλλαγή από έναν τύπο επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης σε έναν άλλο, με στοιχεία του προηγούμενου».

Το αίσθημα μιας αλλαγής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αποδοθεί σε μια στροφή προς τις ψηφιακές σχέσεις, αντί στις φυσικές, σημείωσε η έτερη αναλυτής του Ιnsider Ιntelligence, Jasmine Enberg, η οποία σημείωσε επίσης ότι αυτές οι συνδέσεις παραμένουν σημαντικές για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την κοινωνική ψυχαγωγία, τη δημιουργία και κατανάλωση περιεχομένου.

Όπως σημείωσαν οι δύο αναλύτριες, οι συμπεριφορές των εφήβων και των νεαρών ενηλίκων είναι αυτές που καθορίζουν τις όποιες αλλαγές στην επικοινωνία και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Υπό αυτό το πρίσμα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν πρόκειται να εκλείψουν, αφού οι έφηβοι και οι νεαροί ενήλικες δε γνωρίζουν έναν κόσμο χωρίς μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

 

Πηγή: insiderintelligence

 

Εικόνα:  George Pagan III, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πόσο απαιτητικό και περίπλοκο έχει γίνει το SEO

Το SEO αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει μία ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο. Ωστόσο, ο αυξανόμενος ανταγωνισμός αλλά και η περιπλοκότητα μέσω της οποίας η Google αποφασίζει τη σειρά των αποτελεσμάτων αναζήτησης, έχει μετατρέψει το SEO σε πονοκέφαλο για τους επιχειρηματίες.

Τα συνεχή updates της Google στον αλγόριθμο μετατρέπουν τις θεμελιώδεις βέλτιστες πρακτικές σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο. Ας δούμε τους λόγους για τους οποίους το SEO έχει γίνει πιο sophisticated και δύσκολο, καθώς και τι μπορείτε να κάνετε για να βγείτε κερδισμένοι.

Γιατί το SEO έχει γίνει τόσο περίπλοκο

Το SEO είναι ένας από τους πιο περίπλοκους κλάδους του digital marketing, καθώς έχει, μεταξύ άλλων, να αντιμετωπίσει τους αλγόριθμους της Google σε τακτά χρονικά διαστήματα. Μόνο το 2022 η Google έτρεξε 2 core και 5 επίσης σημαντικά updates, ενώ ταυτόχρονα εισαγάγει δεκάδες μικρό-updates σε σχεδόν εβδομαδιαία συχνότητα (υπολογίζονται σε περίπου 200 το χρόνο).

Ακόμη, το SEO συνδυάζει πολλές πτυχές του marketing και απαιτεί πολύ καλές τεχνικές γνώσεις, γνώσεις copywriting, CRO και φυσικά εμπειρία στους αλγόριθμους για να μπορέσει να δουλέψει.

 

Οι αλλαγές των αλγορίθμων επικεντρώνονται στα παρακάτω:

• Περιεχόμενο της ιστοσελίδας

• Ο κώδικας και η μορφοποίηση της σελίδας

• Η δομή του site

• Η αξιοπιστία του site

• Η μορφή των εικόνων

• Η ταχύτητα του site

• Tο Google My Business

• Mobile-friendliness

• User Experience (Εμπειρία χρήστη στο site)

• Η ποιότητα των Backlinks

• Οργανικό CTR (ποσοστό ατόμων που κάνουν κλικ δια των προβολών)

• Brand Signals

• Συνδέεται έμμεσα με τεχνικές και έννοιες όπως το Conversion Rate Optimization (CRO), το UX/UI κ.λπ.

 

Αντιλαμβάνεται κανείς ότι ένας SEO Expert πρέπει να διαθέτει ευρείες γνώσεις και να είναι και λίγο πολυμήχανος προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες απαιτήσεις του SEO.

 

Τι έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια στο SEO

Οι εξελίξεις στο Search Engine Optimization είναι ραγδαίες και τα τελευταία χρόνια οι αλλαγές στις μεθόδους που πρέπει να ακολουθούν οι ιστοσελίδες για να βγουν ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι συνεχείς. Ας δούμε ορισμένες από τις πιο σημαντικές.

Local SEO

Τα τελευταία 10 χρόνια η Google έχει δώσει έμφαση στο τοπικό SEO, στο πλαίσιο της σταδιακής προσπάθειας της να εστιάσει σε πιο συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Ένα σωστά βελτιστοποιημένο site για local searches (π.χ. πλαστικός χειρουργός γλυφάδα), είναι πιο πιθανό να βρεθεί στα αποτελέσματα αναζητήσεων με τοπικούς όρους αναζήτησης.

Το ποιοτικό περιεχόμενο επιβραβεύεται

Πλέον δεν έχει απλώς σημασία να έχετε περιεχόμενο για συγκεκριμένα θέματα αλλά πρέπει να έχετε και ποιοτικό περιεχόμενο. Το περιεχόμενο του site, πρέπει να είναι χρήσιμο προς τον χρήστη, πρωτότυπο και ποιοτικό.
 
Χρήση κινητών

Με τους χρήστες κινητών τηλεφώνων να είναι περισσότεροι από ποτέ, η Google επιβραβεύει πλέον ιστοσελίδες που είναι φιλικές προς κινητά. Για την ακρίβεια πλέον το 85% των χρηστών είναι mobile χρήστες. Για αυτό και είναι πιο σημαντικό από ποτέ να δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην mobile/responsive έκδοση του site, ως προς το ux, την ταχύτητα φόρτωσης και την λειτουργικότητα του.



Ταχύτητα σελίδας

Πλέον με τον αλγόριθμο Google Page Experience και τα core web vitals οι απαιτήσεις σε άμεση φόρτωση του site έχουν γίνει πιο υψηλές. Πλέον η ταχύτητα φόρτωσης είναι ένας από τους λόγους που μπορεί να ανέβει ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα ένα site.



Backlinks

Η ποιότητα των backlinks γίνεται ακόμα πιο πολύ απαιτητική. Κάθε backlink πρέπει να προέρχεται από ποιοτικό content, που βρίσκεται σε ποιοτικό site και έχει άμεση σχέση με το αντικείμενο που πραγματεύεται στο site.

Γιατί χρειάζεται SEO μία επιχείρηση

Οι επιχειρήσεις χρειάζονται το SEO περισσότερο από ποτέ. Καθώς οι καταναλωτές στρέφονται μαζικά στο διαδίκτυο για να βρουν υπηρεσίες, προϊόντα και πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν, το SEO αποτελεί τον πιο βιώσιμο και value for money τρόπο για να προσεγγίσουν πελάτες και επισκέπτες, τη στιγμή που πρέπει.

Δείτε ορισμένους λόγους για τους οποίους χρειάζεται SEO μία επιχείρηση: 

• Η οργανική αναζήτηση είναι τις περισσότερες φορές η κύρια πηγή επισκεψιμότητας ιστότοπου

• Το SEO χτίζει την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία που εκπέμπει μια επιχείρηση

• Το SEO είναι ο καλύτερος τρόπος για να κατανοήσετε τη φωνή του καταναλωτή (μας λέει τι θέλουν και τι χρειάζονται οι πελάτες)

• Μια αποδοτική στρατηγική SEO προαπαιτεί και ένα καλό User Experience

• Τοπικό SEO σημαίνει αυξημένη επισκεψιμότητα, αφοσίωση χρηστών και πωλήσεις

• Το SEO είναι ένας οικονομικός και value for money τρόπος για να επενδύσεις σε νέους πελάτες

• Αποτελεί long-term στρατηγική με αποτελέσματα που διαρκούν για πολλά χρόνια

• Το κόστος της πληρωμένης διαφήμισης Google Ads συνεχώς αυξάνεται

 

Γιατί να επιλέξετε την GIM Agency

Η εμπειρία μας από το 2009, η εξειδίκευση της ομάδας μας και το μεράκι μας, αποτελούν λίγους από τους λόγους για τους οποίους οι Πελάτες, μας εμπιστεύονται την προώθηση της επιχείρησής τους. Δείτε περισσότερα για την GIM Agency στο επίσημο site.

Υψηλή εξειδίκευση

Οι καταξιωμένοι SEO Experts της GIM Agency δραστηριοποιούνται στον χώρο της βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης πάνω από 10 χρόνια. Η εμπειρία αυτή αποτελεί το καλύτερο asset που μπορεί να έχει στα χέρια του κάποιος αφού σημαίνει υψηλή τεχνογνωσία και δοκιμασμένες στρατηγικές. Η GIM Agency διαθέτει επίσης στην ομάδα της έμπειρους Copywriters, που δημιουργούν μοναδικό περιεχόμενο με υψηλή συγγραφική αξία.

Εξοικονόμηση χρόνου και ενέργειας

Θεωρητικά θα μπορούσατε να εφαρμόσετε και μόνοι σας κάποια σημεία του SEO. Όπως αναπτύχθηκε παραπάνω όμως, οι τόσες πολλές διαφορετικές γνώσεις που απαιτούνται, θα καθιστούσαν κάτι τέτοιο ιδιαίτερα χρονοβόρο και δύσκολο.
 
Παίρνουμε το κάθε project προσωπικά

Στην GIM Agency, η κάθε ιστοσελίδα δεν είναι απλώς ένας πελάτης. Είναι μέρος της ομάδας μας. Έτσι, δε μένουμε μόνο αυστηρά στο κομμάτι του SEO, αλλά προχωρούμε και σε προτάσεις βελτίωσης που αφορούν πολλές πτυχές τής ιστοσελίδας όπως το CRO, το Landing page optimisation, το CTR, η συνολική εικόνα της εταιρείας όσον αφορά την αξιοπιστία της και άλλα.

Reporting

Κάθε μήνα θα λαμβάνετε μία πλήρη ενημέρωση της SEO στρατηγικής που ακολουθείται καθώς και τα αποτελέσματα που φέρει για το site σας.

Παρακολούθηση τάσεων

Οι εξελίξεις στο Digital Marketing είναι ραγδαίες! Στην GIM Agency η ενημέρωση για τις νέες τάσεις και για όλες τις εξελίξεις στο digital marketing, μεταξύ των οποίων φυσικά και αλλαγές στους αλγόριθμους της Google, αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας.

Έχουμε τα εργαλεία

Στο SEO είναι απαραίτητη η χρήση κάποιον εργαλείων. Στην GIM Agency επενδύουμε και αξιοποιούμε μία μεγάλη γκάμα high-end SEO εργαλείων, κάτι που σημαίνει για εσάς εξοικονόμηση χρημάτων.

Peace of mind

Συνεργαστείτε με την GIM Agency για να δείτε σημαντικές αλλαγές στην οργανική επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και φυσικά στις πωλήσεις χωρίς να χρειαστεί ποτέ ξανά να ανησυχήσετε για τις κατατάξεις σας στο Google. Μάθετε περισσότερα για την προώθηση ιστοσελίδων και το SEO.

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Ήρθε στην Ελλάδα η Releva, η πανίσχυρη all-in-one λύση για eCommerce growth

Η Releva ιδρύθηκε το 2020 από μια ομάδα μηχανικών λογισμικού, marketeers και data scientists, οι οποίοι ήθελαν να αποδείξουν ότι η αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ δεν είναι... πυρηνική φυσική, εάν υπάρχουν τα κατάλληλα εργαλεία!

Από την αρχή, η εταιρεία προσπαθούσε και κατάφερε να δημιουργήσει την πιο ηθική και επεκτάσιμη μηχανή ανάπτυξης, με έμφαση στην ακρίβεια λειτουργίας και στην έγκαιρη, βελτιστοποιημένη και με ενσυναίσθηση επικοινωνία μεταξύ των brands και των ανθρώπων.

Με βάση τα δεδομένα περισσότερων από δύο ετών λειτουργίας, η Releva έχει αναπτύξει μια μοναδική μέθοδο για να αυξάνει τον τζίρο των e-shop με πρωτοφανή ποσοστά της τάξης του 20%-45% και ταυτόχρονα να μειώνει το κόστος, παρέχοντας παράλληλα εντυπωσιακή απόδοση επένδυσης (ROI) έως και x53!

Η Releva είναι μια μοναδική πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης RevOps που βελτιστοποιεί την εμπειρία των πελατών και μετατρέπει κάθε e-shop σε "μηχανή" υψηλών μετατροπών και πωλήσεων!

Η πλατφόρμα αξιοποιεί την παρακολούθηση συμπεριφοράς των χρηστών και την πιο εξελιγμένη τεχνολογία AI στον κόσμο για να προβλέψει ποιο προϊόν ή καλάθι θα ήθελε να δει, ή να αγοράσει ο χρήστης.

Επίσης, η Releva λειτουργεί ως digital marketing assistant που κατανοεί τις προτιμήσεις κάθε πελάτη, όπως το κανάλι επικοινωνίας (Email, SMS, Viber, WhatsApp, Facebook, διαφημίσεις Google κ.λπ.), ημέρα, ώρα, καθώς και το μήνυμα που θα προσελκύει την προσωπικότητά του.

Η καινοτόμος πλατφόρμα χρησιμοποιεί έξυπνα βήματα προγνωστικής ανάλυσης, για να διατηρήσει την αύξηση των εσόδων και να επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ οποιουδήποτε καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τα core components της πλατφόρμας της Releva βασίζονται σε καινοτόμες τεχνολογίες αιχμής που δημοσιεύονται σε κορυφαία συνέδρια, σε τομείς όπως η ανάκτηση πληροφοριών, τα recommendation systems, η ανάλυση κειμένου, η επεξεργασία φυσικής γλώσσας και οι κοινωνικές επιστήμες. Η επιστημονική έρευνα και ανάπτυξη αυτών των τεχνολογιών που ενσωματώνει η Releva, υπολογίζεται πως έχει ξεπεράσει σε κόστος τα 100 εκατομμύρια ευρώ.

Η Releva ολοκλήρωσε πρόσφατα έναν γύρο χρηματοδότης ύψους 870.000 δολαρίων με επικεφαλής το New Vision Fund 3, με τη συμμετοχή των HR Capital AD, Verto Invest και επενδυτικού βραχίονα ιδιωτών επενδυτών, για να επιταχύνει τις δραστηριότητές της και να υποστηρίξει την παγκόσμια στρατηγική τής πλατφόρμας.

Η εταιρεία έλαβε επίσης 200.000 δολάρια από την Google, για να ενισχύσει την ανάπτυξή της μέσω του προγράμματος Google for startups. Η παραπάνω οικονομική ώθηση, η οποία πρέπει να απορροφηθεί σε 2 χρόνια, πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για την οικοδόμηση μιας ακμάζουσας, βιώσιμης επιχείρησης, με έξυπνη, οικονομικά αποδοτική και λειτουργική τεχνολογία.

Η Releva παρέχει integration με όλες τις μεγάλες πλατφόρμες eCommerce, όπως WooCommerce, Magento, Shopify, OpenCart, BigCommerce και καλύπτει πάνω από το 80% του συνόλου του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως.

Η εταιρεία επικεντρώνεται κυρίως στην ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ευρώπη και στo product-led growth σε μεγάλες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως της Shopify.

Η Releva θα συμμετάσχει στην eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 που θα πραγματοποιηθεί στις 11 και 12 Φεβρουαρίου 2023. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, μπορείτε να συναντήσετε την ομάδα που θα παρουσιάσει την εταιρεία και την "one-stop" λύση για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Για περισσότερες πληροφορίες, συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος της Releva θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας!

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Yahoo και η Taboola σύναψαν εμπορική συμφωνία 30 ετών

Η Yahoo και η Taboola, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή recommendations στο open web, ανακοίνωσαν τη σύναψη μιας αποκλειστικής εμπορικής συμφωνίας διάρκειας 30 ετών.

Η Taboola θα τροφοδοτεί αποκλειστικά την εγγενή διαφήμιση σε όλα τα ψηφιακά κανάλια της Yahoo και θα είναι διαθέσιμη για αγορές μέσω του Yahoo DSP. Ως αποτέλεσμα, η Taboola θα καθιερωθεί ως κορυφαίος πάροχος για διαφημιστές, εκδότες και εμπόρους στον ανοιχτό ιστό.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Taboola θα επωφεληθεί από το μέγεθος της Yahoo ως κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας, προσεγγίζοντας σχεδόν 900 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως σε μηνιαία βάση, ως κορυφαίος online πάροχος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, αθλητικών, οικονομικών ειδήσεων και επικαιρότητας.

Ενισχύοντας τις λύσεις εγγενούς διαφήμισης της Yahoo, το Taboola θα συμβάλει στην παροχή μεγαλύτερης απήχησης, καλύτερη απόδοση καμπάνιας, καθώς και σε βελτιωμένες εμπειρίες χρήστη, υποστηρίζοντας τις εταιρείες στην αναζήτησή τους για εναλλακτικές επιλογές διαφήμισης.

Σύμφωνα με τους όρους της 30ετούς, αποκλειστικής εμπορικής συμφωνίας, η Taboola θα τροφοδοτήσει με λύσεις εγγενούς διαφήμισης όλα τα online κανάλια της Yahoo - πάνω από 800 δισεκατομμύρια εμφανίσεις. Επίσης, η Yahoo θα λάβει το 24,99% των συνολικών εκδομένων και εκκρεμών μετοχών της Taboola, ενώ θα έχει και έναν αντιπρόσωπο στο Διοικητικό Συμβούλιο της Taboola.

Το Project Agora είναι αποκλειστικός συνεργάτης της Taboola σε 26 αγορές στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search