Η πλειονότητα των αναζητήσεων στη Google – 58,5% στις ΗΠΑ και 59,7% στην ΕΕ – καταλήγει σε μηδενικά κλικ. Μια αναζήτηση μηδενικού κλικ πραγματοποιείται όταν ο χρήστης τερματίζει τη συνεδρία του ή εισάγει ένα νέο ερώτημα χωρίς να κάνει κλικ σε κάποιο αποτέλεσμα.
Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από μια μελέτη της εταιρείας SparkToro, με βάση δεδομένα ροής κλικ από την Datos, εταιρεία της Semrush.
Τα κλικ επηρεάζουν την κατάταξη στην Αναζήτηση της Google και αυτό επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια δίκης τής Google για μονοπωλιακές πρακτικές και από πρώην στέλεχός της, το περασμένο φθινόπωρο.
Όσον αφορά στη συμπεριφορά των χρηστών, αξίζει να σημειωθεί, ότι δε θέλουν όλοι να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο και να επισκεφτούν έναν ιστότοπο για να λάβουν απάντηση στην αναζήτησή τους - μπορεί, για παράδειγμα, να λάβουν την απάντηση που θέλουν από τις προεπισκοπήσεις.
Ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι σχεδόν το 30% των κλικ από χρήστες στις ΗΠΑ πηγαίνουν σε υπηρεσίες που ανήκουν στην Google (π.χ. YouTube, Google Images, Google Maps), σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης.
Η Google κρατά τους χρήστες μέσα στο οικοσύστημά της, αλλά αυτό δε θα πρέπει απαραίτητα να είναι «ανησυχητικό» εάν βελτιστοποιείτε τα αποτελέσματά σας για κάτι περισσότερο από την απλή «Κλασική» αναζήτηση.
Για κάθε 1.000 αναζητήσεις Google, 360 κλικ στις Η.Π.Α. πηγαίνουν στον "ανοιχτό ιστό" εκτός υπηρεσιών Google. Στην ΕΕ ο αριθμός αυτός είναι 374.
Αν και δεν γνωρίζουμε ακριβώς πόσες αναζητήσεις πραγματοποιούνται στη Google κάθε ημέρα, υπολογίζεται ότι είναι περίπου στα 8,5 δισεκατομμύρια.
Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ.