Τα τελευταία χρόνια, τα προϊόντα τεχνολογίας κυριάρχησαν στις αγορές των καταναλωτών, αλλά μια νέα μελέτη της 5WPR αποκαλύπτει μια σημαντική αλλαγή.
Η 5WPR, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες δημοσίων σχέσεων στις ΗΠΑ, διεξήγαγε έρευνα στην οποία συμμετείχαν 2.005 καταναλωτές, για να διερευνήσει τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές τους ως προς τις δαπάνες τους, σε είδη που δεν είναι πρώτης ανάγκης.
Η αξιοποίηση πληροφοριών από την αναφορά τής έρευνας μπορεί να βοηθήσει τους εμπόρους να δημιουργήσουν καλύτερες στρατηγικές επικοινωνίας και εκδηλώσεις, για να έχουν απήχηση στους καταναλωτές σήμερα.
Εστίαση στην Υγεία και την Ευεξία
Τα ηλεκτρονικά και γενικότερα τα προϊόντα τεχνολογίας, δεν κατέχουν πλέον το μεγαλύτερο μερίδιο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια. Πλέον, στην πρώτη θέση βρίσκονται μαζί με τα προϊόντα υγείας και ευεξίας (52%).
Πιο συγκεκριμένα, η υγεία και η ευεξία είναι η νούμερο ένα κατηγορία "σπατάλης" για άτομα ηλικίας 45-44 (62%), τη Gen Z των ηλικιών 16-24 (59%) και άτομα ηλικίας 65 ετών και άνω (45%).
Αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή, με την κατηγορία "Health & Wellness" να σημειώνει αξιοσημείωτη αύξηση 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Ομορφιά και προσωπική φροντίδα: Ένα ανερχόμενο αστέρι
Οι ερωτηθέντες Gen-Zers όχι μόνο θέλουν να δώσουν προτεραιότητα στην υγεία και την ευεξία τους, αλλά και στο πώς φαίνονται και αισθάνονται, όπως υποδεικνύεται από τους ερωτηθέντες.
Η δεύτερη αγαπημένη τους κατηγορία είναι η ομορφιά και η προσωπική περιποίηση (57%), ενώ και οι δύο κατηγορίες συγκαταλέγονται στις κορυφαίες, στις οποίες σχεδιάζουν να ξοδέψουν το μεγαλύτερο μέρος τού διαθέσιμου εισοδήματός τους (32%).
Προσαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ στις τάσεις των καταναλωτών
Καθώς η Υγεία, η Ευεξία, η Ομορφιά και η Προσωπική Φροντίδα είναι πλέον οι κορυφαίες κατηγορίες μεταξύ ενός σημαντικού ποσοστού καταναλωτών, οι εταιρείες και οι έμποροι θα πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους για να ευθυγραμμιστούν με αυτές τις προτιμήσεις.
Η έκθεση τονίζει τη σημασία των ξεκάθαρων μηνυμάτων και του influencer marketing για να προσελκύσουν τους σημερινούς καταναλωτές.
Σε αντίθεση με τους περισσότερους καταναλωτές, που θεωρούν τις συστάσεις από στόμα σε στόμα ως τις πιο σημαντικές, η Gen Z στρέφεται σε παράγοντες επιρροής (influencers) όταν αναζητά προτάσεις προϊόντων. Η ικανότητά τους να συνδέονται αυθεντικά με τη Gen Z και η επιρροή τους στην αγοραστική δύναμη των οπαδών τους, τους καθιστούν μεταξύ των ισχυρότερων εργαλείων για τις σύγχρονες μάρκες.
Επομένως, η εστίαση στην υγεία, την ομορφιά και την προσωπική φροντίδα, σε συνδυασμό με το influencer marketing θα πρέπει να είναι οι πυλώνες μιας brand strategy στην αγορά, τη χρονιά που διανύουμε.
Η εικόνα δημιουργήθηκε με χρήση πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης.