Digital Marketing

Ποια είναι η συνταγή στο digital marketing σε έναν κόσμο χωρίς cookies;

Ποια είναι η συνταγή στο digital marketing σε έναν κόσμο χωρίς cookies;

Πλέον, δε μπορεί να γίνεται λόγος για μπλόφα της Google, αφού η εταιρεία ήδη αφαίρεσε τα cookies για το 1% περίπου των χρηστών του Chrome (περίπου 30 εκατομμύρια άτομα) τον Ιανουάριο.

Και καθώς η συζήτηση γύρω από το PAIR, τη νέα λύση της Google που επιτρέπει την αντιστοίχιση first-party data για την προβολή εξατομικευμένων διαφημίσεων, συγκεντρώνει ολοένα και περισσότερη δυναμική, υπάρχει ένα πράγμα το οποίο είναι σίγουρο: η κατάργηση των cookies είναι πραγματική!

 

Με την Google να καθυστερεί συνεχώς την κατάργηση των cookies, οι διαφημιστές δεν προετοιμάζονταν ούτε και περίμεναν την κατάργησή τους. Ως αποτέλεσμα, ακόμη και με την κατάργησή τους, οι περισσότεροι programmatic buyers εξακολουθούν να μην έχουν υιοθετήσει εναλλακτικές λύσεις.

Τώρα, οι διαφημιστές προσπαθούν να βρουν τη λύση, η οποία μπορεί να είναι τα "εναλλακτικά δεδομένα", ένας τύπος big data που έγινε mainstream στη χρηματοοικονομική βιομηχανία και μπορούν να αναδειχτούν σε game changer στην ψηφιακή διαφήμιση. Τα εναλλακτικά δεδομένα είναι μια πολλά υποσχόμενη λύση στο μετά-τα-cookies διαφημιστικό χάος που προκύπτει...

Οι ID providers δημιουργούν λύσεις για να καλύψουν το κενό που αναπόφευκτα θα αφήσουν τα cookies, δημιουργώντας μια σειρά από λύσεις, οι οποίες όμως είναι ακριβές για τους εκδότες, οι οποίοι βασίζονται στους αγοραστές για να κάνουν τη δουλειά για αυτούς.

Ενώ αναμένονται εναλλακτικά IDs, η πλήρης εξάρτηση από first-party data εξακολουθεί να μην είναι ιδανική, ειδικά για μικρότερους συνεργάτες που πρέπει να βασίζονται σε retail media networks για να τους τα παρέχουν. Οι άλλες μέθοδοι όπως το contextual targeting, αρχίζουν να παραμερίζονται, καθώς οι διαφημιστές αναζητούν τις ίδιες αποδόσεις που παρέχονται από τα cookies.

Τί είναι τα εναλλακτικά δεδομένα;

Αρχικά χρησιμοποιήθηκαν στον κόσμο των επενδύσεων και τελικά κυριάρχησαν, καθώς τα hedge funds και οι διαχειριστές επενδύσεων άρχισαν να τα χρησιμοποιούν για να αποκτήσουν πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους, που εξακολουθούσαν να χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τα παραδοσιακά δεδομένα.

Στα χρηματοοικονομικά, τα παραδοσιακά δεδομένα αποτελούνται από τριμηνιαίες εκθέσεις, δηλώσεις εταιρειών και άλλες διαθέσιμες στο κοινό πηγές δεδομένων, που χρησιμοποιούνται για τη λήψη επενδυτικών αποφάσεων. Τα εναλλακτικά δεδομένα είναι οτιδήποτε άλλο από τα παραπάνω και πλέον αποτελούνται από δεδομένα που λαμβάνονται μέσω του διαδικτύου, δημόσιες βάσεις δεδομένων, δορυφορικές εικόνες, συναλλαγές πίστωσης και χρέωσης, δεδομένα εφαρμογών για κινητά και πολλά άλλα.

Με τον καιρό, τα εναλλακτικά δεδομένα πέρασαν από τα hedge funds στον υπόλοιπο χρηματοπιστωτικό κλάδο και τελικά στα χέρια κυβερνητικών φορέων και φορέων χάραξης πολιτικής, όπως επίσης και πιστωτικά γραφεία και εμπορικές επιχειρήσεις. Τώρα, εισέρχεται στον κόσμο του μάρκετινγκ ως μια δοκιμαστική πρόσθετη λύση στην κρίση των cookies.

Με τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης και την αυξανόμενη ψηφιοποίηση των πληροφοριών, οι δυνατότητες χρήσης τόσο μεγάλων τμημάτων δεδομένων από το Internet και άλλες πηγές, γίνονται πολύ πιο εύχρηστες. Τα εναλλακτικά δεδομένα ενδέχεται να προκύψουν ως μία από τις πρωτοποριακές εναλλακτικές λύσεις και οι διαφημιστές αρχίζουν να τα λαμβάνουν υπόψη.

Η επί δεκαετίες χρήση εναλλακτικών δεδομένων στον χρηματοπιστωτικό κλάδο, αποδεικνύεται πρόδρομος για τη χρήση τους στην έρευνα αγοράς και την ανάλυση των καταναλωτών.

Με λύσεις όπως το "nowcasting" το οποίο παρουσιάζει δεδομένα σχεδόν σε πραγματικό χρόνο για να τροφοδοτήσει εργασίες όπως η δυναμική τιμολόγηση, τα εναλλακτικά δεδομένα ενδέχεται να είναι η απάντηση που ψάχνει η αγορά, μετά την κατάρρευση των cookies.

Τα έσοδα από τα εναλλακτικά δεδομένα αναμένεται να φτάσουν παγκοσμίως τα 137 δισ. δολάρια έως το 2030, σύμφωνα με την Deloitte, ποσό 29 φορές υψηλότερο από σήμερα. Ενώ η διαχείριση επενδύσεων αναμένεται να οδηγήσει το μεγαλύτερο μέρος αυτής της ανάπτυξης, η διαφήμιση μπορεί να συμβάλλει όλο και περισσότερο σε αυτό το αποτέλεσμα.

Η εικόνα δημιουργήθηκε με χρήση πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης.

Πηγή: searchengineland.com

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search