Πώς ξεκλειδώνει κανείς μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο του GameTech παγκοσμίως; Αρκεί να πατήσει play στη νέα καμπάνια που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την DOPE, και να ανακαλύψει στοιχεία της καθημερινότητας του #oneteam.
Το μήνυμα της Employer Branding καμπάνιας: Press Play to Unlock Kaizen Gaming
Μέσα από μία πλήρη digital καμπάνια αποκαλύπτονται τα 3 βασικά χαρακτηριστικά της εταιρείας, η συνεχής εξέλιξη, τόσο της ίδιας της εταιρείας όσο και των Kaizeners, το #oneteam πνεύμα που τονίζει την αξία της συνεργασίας μεταξύ των Kaizeners και την GameTech φύση της.
Το ξεκλείδωμα ξεκινά από μία δυναμική ταινία που γυρίστηκε στο Kaizen Campus, τα HQs της Kaizen Gaming, στο Μαρούσι, με ήρωες πραγματικούς εργαζομένους της Kaizen Gaming, και εξελίσσεται μέσα από επιμέρους θεματικά βίντεο που αναδεικνύουν τις βασικές αρχές της Kaizen Gaming ως κορυφαίο εργοδότη.
Ταυτόχρονα, Tech Kaizeners και senior στελέχη από διαφορετικά τμήματα της εταιρείας, μεταφέρουν την δική τους εμπειρία σε videos που στοχεύονται σε ειδικά κοινά.
Η καμπάνια περιλαμβάνει μία πλήρη παλέτα από social media & paid media υλικά, με ευρεία στόχευση σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Ρουμανία, Βουλγαρία και Τσεχία. Αξιοποιεί τις social πλατφόρμες (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube) καθώς και programmatic & native ads, Spotify audio ads, Display & Video 360.
Την παραγωγή επιμελήθηκε η Takes2 Productions κι ο παραγωγός Μανώλης Κονταρίνης, σε σκηνοθεσία Χρήστου Τσούνη. Φωτογράφος της καμπάνιας ο Κωστής Σωχωρίτης.