Η επερχόμενη εφαρμογή του TikTok για κοινή χρήση φωτογραφιών που θα ανταγωνιστεί το Instagram, θα μπορούσε να ονομάζεται TikTok Notes, σύμφωνα με στιγμιότυπα οθόνης που δημοσιεύτηκαν από χρήστες.
Το TikTok επιβεβαίωσε ότι η εφαρμογή είναι υπό ανάπτυξη.
Τις τελευταίες ημέρες, οι χρήστες του TikTok λαμβάνουν αναδυόμενες ειδοποιήσεις σχετικά με μια νέα εφαρμογή "TikTok Notes" για κοινή χρήση φωτογραφιών.
Η ειδοποίηση αναφέρει ότι η εταιρεία λανσάρει σύντομα "μια νέα εφαρμογή για αναρτήσεις φωτογραφιών" που ονομάζεται TikTok Notes και οι υπάρχουσες φωτογραφίες των χρηστών θα κοινοποιούνται στην εφαρμογή. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν να μην κοινοποιούν τις αναρτήσεις εικόνων τους στη νέα εφαρμογή.
Επίσης, σε μια διεύθυνση URL που ανήκει στην TikTok, η photo.tiktok.com, εμφανίστηκε μια προωθητική εικόνα με το κείμενο "Άνοιγμα στο TikTok Notes".
Το TikTok επιβεβαίωσε ότι εργάζεται επάνω σε αυτή την εφαρμογή, αλλά διευκρίνισε ότι δεν είναι ακόμη διαθέσιμη.
"Στο πλαίσιο της συνεχούς δέσμευσής μας για την καινοτομία της εμπειρίας TikTok, διερευνούμε τρόπους για να ενδυναμώσουμε την κοινότητά μας να δημιουργεί και να μοιράζεται τη δημιουργικότητά της με φωτογραφίες και κείμενο, σε έναν ειδικό χώρο για αυτές τις μορφές", δήλωσε στο TechCrunch εκπρόσωπος του TikTok.
Τον περασμένο μήνα, ο κώδικας και η γλώσσα που βρέθηκαν στο αρχείο APK TikTok (μορφή αρχείου με δυνατότητα εγκατάστασης σε Android) υποδηλώνουν ότι η εταιρεία εργάζεται για την κυκλοφορία μιας εφαρμογής κοινής χρήσης φωτογραφιών που ονομάζεται "TikTok Photos". Ωστόσο, τα τελευταία αναδυόμενα παράθυρα στο TikTok προς τους χρήστες, υποδηλώνουν ότι η τελικά, η εταιρεία μάλλον σκέφτεται άλλο όνομα για τη νέα εφαρμογή της.
ByteDance και Meta ανταγωνίζονται σκληρά στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ενώ η πρώτη ετοιμάζεται για το λανσάρισμα του ανταγωνιστή τού Instagram, η Meta κυκλοφόρησε το πρώτο πρόγραμμα αναπαραγωγής βίντεο κάθετου προσανατολισμού (όπως στο TikTok) για το Facebook.
Το TikTok πειραματίζεται επίσης με διαφορετικές μορφές ανάρτησης περιεχομένου για να διευρύνει τις υπηρεσίες του, όπως βίντεο διάρκειας έως 30 λεπτά, για να ανταγωνιστεί πρωτίστως το YouTube και το Facebook, ακόμη και αναρτήσεις κειμένου, για να ανταγωνιστεί τα X και Threads.