Πάνω από τους μισούς (51%) καταναλωτές που ανήκουν στη Gen Z παγκοσμίως χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν ένα brand, έναντι του 45% που στρέφεται στις μηχανές αναζήτησης, σύμφωνα με τα δεδομένα της GWI για το 2023.
Επίσης, σύμφωνα με έρευνα του Insider Intelligence του περασμένου Οκτωβρίου, ο κύριος λόγος που αρέσει στη Gen Z να χρησιμοποιεί τη λειτουργία αναζήτησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι επειδή τους βοηθά να λάβουν γρήγορα τις πληροφορίες που θέλουν, όπως αναφέρθηκε από το 60,1% των χρηστών.
Επίσης, τους αρέσει να κάνουν αναζήτηση στα κοινωνικά δίκτυα επειδή τα αποτελέσματα είναι σχετικά (36,7%), οπτικοποιημένα (26,5%) και επειδή είναι διασκεδαστικά (21,4%), σύμφωνα με την έρευνα του Insider Intelligence.
Απο τα παραπάνω προκύπτει πως εάν οι παραδοσιακές μηχανές αναζήτησης όπως η Google, ή οι έμποροι λιανικής όπως η Amazon, θέλουν να κερδίσουν την εύνοια των Gen Zers, πρέπει να "παραδειγματιστούν" από τα κοινωνικά δίκτυα και να κάνουν τα αποτελέσματα αναζήτησης πιο ελκυστικά και σχετικά.
Εικόνα: Simon Maage, Unsplash