Digital Marketing

Η Gen Z αναζητά brands στα social media αντί για τις μηχανές αναζήτησης

Η Gen Z αναζητά brands στα social media αντί για τις μηχανές αναζήτησης

Πάνω από τους μισούς (51%) καταναλωτές που ανήκουν στη Gen Z παγκοσμίως χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν ένα brand, έναντι του 45% που στρέφεται στις μηχανές αναζήτησης, σύμφωνα με τα δεδομένα της GWI για το 2023.

Επίσης, σύμφωνα με έρευνα του Insider Intelligence του περασμένου Οκτωβρίου, ο κύριος λόγος που αρέσει στη Gen Z να χρησιμοποιεί τη λειτουργία αναζήτησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι επειδή τους βοηθά να λάβουν γρήγορα τις πληροφορίες που θέλουν, όπως αναφέρθηκε από το 60,1% των χρηστών.


Επίσης, τους αρέσει να κάνουν αναζήτηση στα κοινωνικά δίκτυα επειδή τα αποτελέσματα είναι σχετικά (36,7%), οπτικοποιημένα (26,5%) και επειδή είναι διασκεδαστικά (21,4%), σύμφωνα με την έρευνα του Insider Intelligence.

Απο τα παραπάνω προκύπτει πως εάν οι παραδοσιακές μηχανές αναζήτησης όπως η Google, ή οι έμποροι λιανικής όπως η Amazon, θέλουν να κερδίσουν την εύνοια των Gen Zers, πρέπει να "παραδειγματιστούν" από τα κοινωνικά δίκτυα και να κάνουν τα αποτελέσματα αναζήτησης πιο ελκυστικά και σχετικά.

Εικόνα: Simon Maage, Unsplash

 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search