Η επιλογή τού σωστού συνεργάτη για το digital marketing, είναι το κλειδί για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν να έχουν απτά αποτελέσματα και να αναπτυχθούν.
Με αμέτρητες εταιρείες να διεκδικούν την προσοχή σας, πρέπει να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις, για να διασφαλίσετε ότι θα κάνετε την καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες της εταιρείας σας.
Δείτε παρακάτω μερικές σημαντικές ερωτήσεις που μπορούν να σας καθοδηγήσουν στη διαδικασία επιλογής τού καταλληλότερου συνεργάτη για την εταιρεία σας, βοηθώντας στη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων.
Κατανόηση της σημασίας του τμήματος digital marketing της επιχείρησης
- Πόσους πελάτες αναζήτησης επί πληρωμή έχει η εταιρεία και ποια είναι η μέση ετήσια δαπάνη των πελατών της;
- Τί ποσοστό των εσόδων της εταιρείας αντιπροσωπεύει η διαχείριση μέσων επί πληρωμή;
Κατανόηση της θέσης σας
- Οι διαφημιστικοί λογαριασμοί σας θα ανήκουν σε εσάς ή σε εκείνους;
- Πώς είναι μια τυπική τους σύμβαση και πόσο διαρκεί;
- Η επιχείρησή σας θα θεωρείται μεγάλος, μεσαίος ή μικρός πελάτης;
Έλεγχος και βελτιστοποίηση λογαριασμού
- Έχουν πραγματοποιήσει έλεγχο των διαφημιστικών λογαριασμών σας και ποιες παρατηρήσεις και τομείς προς βελτίωση εντοπίστηκαν;
- Με βάση τα ευρήματα του ελέγχου τους, πόση αναδιάρθρωση πιστεύουν ότι είναι απαραίτητη να γίνει και ποια είναι η προτιμώμενη προσέγγιση ρύθμισης;
Αναμενόμενα αποτελέσματα, χρονοδιάγραμμα και διαδικασία ενσωμάτωσης
- Με βάση τα ευρήματά τους, πόσο καιρό αναμένουν ότι θα χρειαστεί για να δουν βελτιωμένα αποτελέσματα και ποιες είναι οι προσδοκίες τους σχετικά με τα κέρδη απόδοσης;
- Ποια είναι η διαδικασία και το χρονοδιάγραμμα για την ανάληψη ενός λογαριασμού;
- Πώς εξασφαλίζουν μια ομαλή μετάβαση για να αποφευχθεί τυχόν πτώση της απόδοσης κατά τις αναδιαρθρώσεις;
Αξιολόγηση απόδοσης
- Τί αναφορές δίνουν, πόσο συχνά και σε ποια μορφή;
- Θα έχετε πρόσβαση σε live dashboard;
- Τί χρησιμοποιούν συνήθως για να αξιολογήσουν την απόδοση; Google Analytics, δεδομένα πλατφόρμας, ή άλλη πηγή;
Εστίαση - εξειδίκευση
- Εστιάζουν σε έναν συγκεκριμένο κλάδο;
- Εάν έχουν πολλούς λογαριασμούς στον κλάδο σας, πώς διασφαλίζουν τον διαχωρισμό λογαριασμού/πελάτη;
- Εάν έχετε φυσικό κατάστημα, έχουν εμπειρία με τοπικές καμπάνιες;
Διαχείριση λογαριασμού
- Για πόσους λογαριασμούς είναι υπεύθυνος ο επικεφαλής της ομάδας που θα σας αναλάβει;
- Πόσο συχνά θα συναντιέστε με την ομάδα και με ποιους;
- Ποιος θα αναλάβει τον λογαριασμό σας και ποιο είναι το επίπεδο εμπειρίας του;
- Αναθέτουν εργασίες σε τρίτους, εκτός εταιρείας;
Case studies και αναφορές
- Μπορούν να παρέχουν παραδείγματα πελατών τους που παρουσιάζουν επιτυχημένες καμπάνιες;
- Υπάρχουν πελάτες αναφοράς στους οποίους μπορείτε να μιλήσετε για τις εμπειρίες τους με την εταιρεία;
Εάν αναζητάτε τον ιδανικό συνεργάτη για την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησής σας, ξεκινήστε από το digitalagencies.gr, τον μοναδικό εξειδικευμένο οδηγό στην Ελλάδα για τις ψηφιακές υπηρεσίες!
Η εικόνα δημιουργήθηκε με χρήση πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης.