
Η Google αντιμετωπίζει μια αγωγή ύψους 2,1 δισεκατομμυρίων ευρώ από 32 ομίλους Mέσων Eνημέρωσης στην Ευρώπη, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι οι πρακτικές ψηφιακής διαφήμισης της εταιρείας, τούς έχουν οδηγήσει σε οικονομικές απώλειες.
Οι εκδότες, εδρεύουν σε διάφορες χώρες σε όλη την Ευρώπη, όπως η Αυστρία, το Βέλγιο, η Βουλγαρία, η Τσεχία, η Δανία, η Φινλανδία, η Ουγγαρία, το Λουξεμβούργο, η Ολλανδία, η Νορβηγία, η Πολωνία, η Ισπανία και η Σουηδία.
Η ανακοίνωση που εκδόθηκε από τους δικηγόρους των ομάδων Μέσων ενημέρωσης Geradin Partners and Stek, ανέφερε:
«Οι εμπλεκόμενες εταιρείες μέσων ενημέρωσης έχουν υποστεί ζημίες λόγω μιας λιγότερο ανταγωνιστικής αγοράς, η οποία είναι άμεσο αποτέλεσμα της ανάρμοστης συμπεριφοράς της Google. Χωρίς την κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της Google, οι εταιρείες πολυμέσων θα είχαν λάβει σημαντικά υψηλότερα έσοδα από διαφημίσεις και θα είχαν πληρώσει χαμηλότερες αμοιβές για υπηρεσίες τεχνολογίας διαφημίσεων. Είναι κρίσιμο, αυτά τα κεφάλαια θα μπορούσαν να είχαν επανεπενδυθεί για την ενίσχυση του ευρωπαϊκού τοπίου των μέσων ενημέρωσης».
Εικόνα: Alex Dudar, Unsplash