Η Amazon λανσάρει τη δική της εναλλακτική λύση παρακολούθησης χωρίς cookies που ονομάζεται Ad Relevance.
Το Ad Relevance «χρησιμοποιεί τεχνολογία AI για να αναλύσει δισεκατομμύρια σήματα περιήγησης, αγορών και ροών, σε συνδυασμό με πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, για να προβάλει (στους πελάτες) σχετικές διαφημίσεις σε συσκευές, κανάλια και τύπους περιεχομένου χωρίς να χρειάζονται cookies», έγραψε η Amazon σε μια ανάρτησή της.
Το τέλος των third-party cookies στο Google Chrome και οι αυστηρότεροι κανονισμοί απορρήτου σε όλο τον κόσμο, εγκαινιάζουν μια νέα εποχή για την ψηφιακή διαφήμιση. Οι προσπάθειες της Google να λανσάρει τη "μετά τα cookies" λύση, το Privacy Sandbox, καθυστερούν διαρκώς.
Αρκετές λύσεις είναι πλέον στην αγορά και χρησιμοποιούνται ενεργά. Το Unified ID 2.0 του The Trade Desk έχει υιοθετηθεί από την Disney+ και τη Hulu.
Η λύση Ad Relevance περιορίζεται στην πλατφόρμα ζήτησης της Amazon, (ουσιαστικά, στοχεύοντας χρήστες της) ακολουθώντας ένα μοτίβο που δείχνει σημάδια δυσμένειας από τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Από την άλλη, το τεράστιο οικοσύστημά της που εκτείνεται σε λιανική πώληση και ροές βίντεο, κάνει την πρότασή της πιο ελκυστική από άλλες, μικρότερων ανταγωνιστών.
Το Privacy Sandbox της Google μπορεί να καθυστέρησε και πάλι, αλλά έχει ήδη κάποιες νίκες. Τον περασμένο μήνα, η Yahoo ανέφερε ότι ήταν σε θέση να εκτελέσει επιτυχημένες καμπάνιες αναζήτησης χρησιμοποιώντας το Privacy Sandbox, έναν τύπο διαφημιστικής καμπάνιας που οι επικριτές έλεγαν πως θα δυσκολευτεί να παράσχει.
Η επικείμενη μετάβαση σε νέες λύσεις διαφημίσεων μετά την κατάργηση των cookies είναι ένα από τα μεγαλύτερα παράθυρα ευκαιριών εδώ και χρόνια για τους ανταγωνιστές, ώστε να πάρουν από το μερίδιο αγοράς της ψηφιακής διαφήμισης της Google. Η είσοδος της Amazon στην αγορά θα μπορούσε να τη βοηθήσει να δημιουργήσει και να σταθεροποιήσει νέες σχέσεις με τους διαφημιστές σε μια δύσκολη στιγμή και είναι πιθανό να ενισχύσει τα ήδη αυξανόμενα έσοδά της από διαφημίσεις.
Πηγή: emarketer