Digital Marketing

Πώς η αναζήτηση AI της Google μπορεί να επηρεάσει το ηλεκτρονικό εμπόριο;

Τα αποτελέσματα της αναζήτησης της Google που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη είναι "πειραματικά". Αλλά αυτό δεν εμπόδισε τους search engine experts να μαντέψουν το πώς αυτά τα αποτελέσματα θα επηρεάσουν την επισκεψιμότητα των web sites, συμπεριλαμβανομένων των e-shop.

Η Search Generative Experience (SGE) της Google επιδιώκει να απαντήσει σε ένα ερώτημα συνομιλητικά, όπως θα έκανε ένα άτομο. Είναι νέα και σε μεγάλο βαθμό άγνωστη λειτουργία.

Σε ποιες συσκευές περνούν χρόνο οι καταναλωτές;

Οι ενήλικες στις ΗΠΑ θα περνούν περισσότερες από 7,5 ώρες την ημέρα σε συνδεδεμένες συσκευές φέτος, χρόνος που είναι αυξημένος κατά μία ώρα σε σχέση με το 2020, σύμφωνα με την καταγραφή και ανάλυση του Insider Intelligence.

Δείτε τι πρέπει να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι σχετικά με το χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες σε κινητές συσκευές και συνδεδεμένες τηλεοράσεις (CTV). Αθροιστικά, αυτός ο χρόνος αντιστοιχεί σε πάνω από τα τρία τέταρτα του συνολικού χρόνου που θα ξοδεύουν online φέτος οι ενήλικες στις ΗΠΑ και δείχνει την τάση που υπάρχει και στη δική μας ήπειρο.

Το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης, από τη Google έως την Amazon

Τα Retail Media, η Συνδεδεμένη Τηλεόραση (CTV) και η αναζήτηση, θα έχουν βασικούς ρόλους στο μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης. Είτε πρόκειται για παραδοσιακούς παίκτες και κανάλια στην αγορά της ψηφιακής διαφήμισης, είτε για νέες ευκαιρίες, Μέσα και αναδυόμενους διεκδικητές, το σίγουρο είναι ότι η αγορά θα αλλάξει και θα αναδιανεμηθεί.

Ακολουθούν πέντε προβλέψεις, σύμφωνα με τον αναλυτή τού insiderintelligence Andrew Lipsman.

Ποια είναι η θέση των links των κοινωνικών δικτύων στο eshop σας;

Τα social networks για μια επιχείρηση αποτελούν ένα βασικό εργαλείο marketing. Η παρουσία των εταιρειών, τουλάχιστον στα μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα, είναι επιβεβλημένη με στόχο να φέρουν επισκέπτες, να κάνουν branding και να ενημερώνουν για νέα προϊόντα και δραστηριότητες.

Επομένως, εάν δεν έχετε παρουσία για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, τουλάχιστον στα βασικά, όπως τα Facebook, Instagram, Twitter, ΤikΤok και YouTube, θα πρέπει άμεσα να δημιουργήσετε τις αντίστοιχες σελίδες. Έχετε ήδη χάσει πολλά από αυτά που μπορούν να σας προσφέρουν!

11.000 θέσεις εργασίας στη διαφημιστική αγορά θα αντικαταστήσει η τεχνητή νοημοσύνη

Περίπου 33.000 θέσεις εργασίας σε διαφημιστικές εταιρείες θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από την αυτοματοποίηση εργασιών έως το 2030, σύμφωνα με μια έκθεση της Forrester Research, νούμερο που αντιστοιχεί περίπου στο 7,5% του συνολικού εργατικού δυναμικού των εταιρειών του κλάδου στις ΗΠΑ.

Από αυτές, το ένα τρίτο των απωλειών, δηλαδή οι 11.000 θέσεις εργασίας, θα οφείλεται στην τεχνητή νοημοσύνη.

Parcel Monitor: Οι κορυφαίες στρατηγικές Omnichannel Marketing για ανάπτυξη

Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά, οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν μια στρατηγική προσέγγιση στο μάρκετινγκ για να μεγιστοποιήσουν την εμβέλεια της εταιρείας τους και να ξεχωρίσουν από το πλήθος.

Με την άνοδο της ψηφιακής τεχνολογίας και τον αυξανόμενο αριθμό διαθέσιμων καναλιών για να προσεγγίσουν πελάτες, είναι σημαντικό να υπάρχει μια στρατηγική μάρκετινγκ πολλών καναλιών, που να ενσωματώνει όλα τα σημεία επαφής και να προσφέρει μια απρόσκοπτη και συνεπή εμπειρία στους πελάτες.

Η Google υποβάλλει αγωγή για απάτες με ψεύτικες κριτικές

Η Google έχει καταθέσει αγωγή για να απαγορέψει σε απατεώνες τη χρήση των Χαρτών της και των Εταιρικών Προφίλ, για τη δημοσίευση ψεύτικων επιχειρήσεων και ψεύτικων κριτικών.

Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι "κακοί ηθοποιοί δημοσίευσαν περισσότερα από 350 δόλια επιχειρηματικά προφίλ και προσπάθησαν να τα ενισχύσουν με περισσότερες από 14.000 fake reviews".

Αυξήστε το Customer Engagement και τις πωλήσεις, με εξατομικευμένες προτάσεις

Οι προτάσεις προϊόντων είναι μια βασική πτυχή των ηλεκτρονικών αγορών που μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Ωστόσο, πολλά e-shop αποτυγχάνουν να παρέχουν το ίδιο επίπεδο εξατομίκευσης με τα φυσικά καταστήματα. Αυτό δυσκολεύει τους χρήστες να βρουν γρήγορα τα προϊόντα που χρειάζονται, να χειριστούν τους τρόπους πληρωμής που προτιμούν και να ειδοποιούνται όταν υπάρχουν διαθέσιμες προσφορές.

Ετοιμαστείτε έγκαιρα για την εποχή των Google Analytics 4

Μια ομάδα ειδικών στα Google Analytics, με επικεφαλής το Φώτη Αντωνόπουλο, δημιούργησαν το Google Analytics 4 audit, ένα διαγνωστικό εργαλείο για το setup του account σας, στη νέα πλατφόρμα GA.

Το audit σκανάρει περισσότερα από 100+ εξειδικευμένα κριτήρια και παράγει ένα report 40+ σελίδων που αναλύει τα πιο σημαντικά settings που πρέπει να έχει ένα account, όπως τα streams, τα signals, τα tags, τα events και τα funnels.

Νέες κατηγορίες EE εναντίον Google για κατάχρηση της θέσης της στη διαφήμιση

Οι Βρυξέλλες χτύπησαν για ακόμη μία φορά τη Google. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατηγόρησε επίσημα την μητρική εταιρεία Alphabet για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης στην διαφημιστική τεχνολογία, με την Επίτροπο Ανταγωνισμού Βεστάγκερ να τονίζει πως η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή και χρήζει άμεσης αντιμετώπισης.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search