Η σημαντικότερη αγοραστική περίοδος της χρονιάς ξεκινά σε μερικές εβδομάδες και οι έμποροι (πρέπει να) έχουν ξεκινήσει ήδη την προετοιμασία τους.
Όσον αφορά στη διαφημιστική προώθηση, μία πρακτική που είναι πλέον κοινό μυστικό και βρίσκει όλο και περισσότερους "οπαδούς", είναι η εκκίνηση των διαφημιστικών ενεργειών και των προσφορών αρκετά πριν την Black Friday, για να προλάβουν τον κορεσμό της υπερπροσφοράς και των διαφημίσεων.
Περισσότερα: Τρεις στρατηγικές μάρκετινγκ για τη Black Friday και τα Χριστούγεννα
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνεται σε όλες τις γενιές, αλλά πιο γρήγορα στη Gen Z. Φέτος, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της Gen Z στις ΗΠΑ θα αυξηθεί κατά 7,7% έναντι 1,8% για τον γενικό πληθυσμό, σύμφωνα με την πρόβλεψη του eMarketer.
Η Gen Z στο Instagram κερδίζει έδαφος σε σχέση με τους millennials
Το Instagram ήταν πάντα μια πλατφόρμα που κυριαρχούσαν οι millenials, έχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο χρηστών από την ίδρυση της πλατφόρμας. Όμως, το 2025 αναμένεται πως οι millenials του Instagram στις ΗΠΑ θα ξεπεραστούν από τους Gen Zers, με 52,4 εκατομμύρια χρήστες της Gen Z στην πλατφόρμα.
Περισσότερα: Πώς η Gen Z πρωτοστατεί στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Με τη χρήση καινοτόμων στρατηγικών, καναλιών και AI powered εργαλείων διαφήμισης η διεθνής αλυσίδα ξενοδοχείων Brown Hotels στην Ελλάδα σε συνεργασία με το διαφημιστικό γραφείο Relevance Digital, διεθνώς αναγνωρισμένη εταιρεία παροχής υπηρεσιών digital marketing, πετυχαίνουν εντυπωσιακά αποτελέσματα και αναδεικνύονται ως διεθνές case study στο Think with Google, το επίσημο portal της Google και resource hub των παγκόσμιων τεχνολογικών εξελίξεων για marketers.
Έχοντας ως στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του Brand για το άνοιγμα των νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα αλλά και την αύξηση των κρατήσεων από νέες αγορές, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και δημιουργώντας περιεχόμενο προσαρμοσμένο σε κάθε ξενοδοχείο και προφίλ επισκεπτών ο Όμιλος Brown Hotels και η Relevance Digital πέτυχαν διπλασιασμό των εσόδων μειώνοντας κατά 55% το κόστος ανά κράτηση.
Περισσότερα: Διεθνές case study στο Think with Google, έργο της Relevance για τη Brown Hotels Greece
Το RetentionPro είναι μια νέα, καινοτόμα υπηρεσία, που αναπτύχθηκε από την ομάδα της AfterSalesPro, και επιτρέπει την αποστολή προσωποποιημένων και στοχευμένων καμπανιών μέσω Viber, WhatsApp και SMS στους πελάτες σας.
Η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις ανάγκες τόσο των μικρομεσαίων όσο και των μεγάλων επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον, αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για Web Agencies, επιτρέποντάς τους να διαχειρίζονται και να τρέχουν όλες τις καμπάνιες του πελατολογίου τους από μία ενιαία πλατφόρμα.
Περισσότερα: RetentionPro: Το νέο εργαλείο marketing της AfterSalesPro
Η Google ανακοίνωσε πως δε θα καταργήσει τα third-party cookies στον Chrome όπως σχεδίαζε εδώ και καιρό. Αντίθετα, θα εισαγάγει μια νέα εμπειρία στον browser της που θα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν επιλογές σχετικά με τις προτιμήσεις περιήγησής τους στον ιστό.
Η κατάργηση των cookies, σύμφωνα με τη Google, θα επηρεάσει αρνητικά τους εκδότες και τους διαφημιστές στο διαδίκτυο... Αυτή η ανακοίνωση σηματοδοτεί μια πολύ σημαντική αλλαγή στα σχέδια της εταιρείας να καταργήσει σταδιακά τα cookies τρίτων έως τις αρχές τού 2025.
Περισσότερα: Tελικά η Google δεν καταργεί τα cookies στον Chrome!
Η Tailwind, εξειδικευμένη εταιρία Marketing & Retail Media τεχνολογίας του ομίλου TDG, και η Unlimitail, κορυφαία εταιρία στο χώρο των Retail Media στην Ευρώπη και στην Λατινική Αμερική, επεκτείνουν την επιτυχή στρατηγική τους συνεργασία υποστηρίζοντας τη δημιουργία των Public Ads, της Retail Media λύσης των Public, δημοφιλή omnichannel retailer σε Ελλάδα και Κύπρο.
Περισσότερα: Public, Tailwind και Unlimitail συνεργάζονται για την ανάπτυξη Retail Media λύσεων
Η πλειονότητα των αναζητήσεων στη Google – 58,5% στις ΗΠΑ και 59,7% στην ΕΕ – καταλήγει σε μηδενικά κλικ. Μια αναζήτηση μηδενικού κλικ πραγματοποιείται όταν ο χρήστης τερματίζει τη συνεδρία του ή εισάγει ένα νέο ερώτημα χωρίς να κάνει κλικ σε κάποιο αποτέλεσμα.
Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από μια μελέτη της εταιρείας SparkToro, με βάση δεδομένα ροής κλικ από την Datos, εταιρεία της Semrush.
Περισσότερα: Σχεδόν το 60% των αναζητήσεων στη Google δεν έδωσαν κλικ το 2024
Τί είναι το viral περιεχόμενο και πως θα το δημιουργήσω; Την παραπάνω ερώτηση κάνουν αρκετοί επιχειρηματίες όταν αναζητούν συνεργασίες σε θέματα marketing. Και είναι λάθος! Τί σημαίνει όμως viral περιεχόμενο;
Viral περιεχόμενο σημαίνει πως, χωρίς διαφήμιση, κάποιο περιεχόμενο (φωτογραφία ή video) αναμεταδίδεται σε πολύ μεγάλο αριθμό ατόμων και σε σύντομο χρονικό διάστημα από στόμα σε στόμα, ή – πιο σωστά – από κοινοποίηση σε κοινοποίηση. Ό,τι ονειρεύεται δηλαδή ο κάθε marketing manager και ο κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης, ώστε με μηδέν διαφημιστικό προϋπολογισμό να προβάλει τη μάρκα του σε μεγάλο κοινό.
Η Amazon λανσάρει τη δική της εναλλακτική λύση παρακολούθησης χωρίς cookies που ονομάζεται Ad Relevance.
Το Ad Relevance «χρησιμοποιεί τεχνολογία AI για να αναλύσει δισεκατομμύρια σήματα περιήγησης, αγορών και ροών, σε συνδυασμό με πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, για να προβάλει (στους πελάτες) σχετικές διαφημίσεις σε συσκευές, κανάλια και τύπους περιεχομένου χωρίς να χρειάζονται cookies», έγραψε η Amazon σε μια ανάρτησή της.
Περισσότερα: Ad Relevance: Η λύση της Amazon για τη μετα - cookies εποχή
Η Google ανακοίνωσε ότι δεν θα ολοκληρώσει την κατάργηση των third-party cookies στο τέλος του 2024, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.
Η καθυστέρηση οφείλεται σε "συνεχείς προκλήσεις" που προκύπτουν, σε μια προσπάθεια να συμβιβάσει τα σχόλια του κλάδου σχετικά με το Privacy Sandbox της, ειδικά από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA).
Περισσότερα: Η Google καθυστερεί και πάλι την κατάργηση των third-party cookies
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77