Digital Marketing

Η Google λανσάρει νέες δυνατότητες προβολής προσφορών και εκπτώσεων

Οι διαφημιζόμενοι θα έχουν πλέον περισσότερες ευκαιρίες για να προσεγγίσουν πιθανούς πελάτες, μετά τις νέες δυνατότητες που πρόσθεσε η Google στη μηχανή αναζήτησής της, ενόψη της αγοραστικής περιόδου των εορτών.

Στα νέα προωθητικά εργαλεία συμπεριλαμβάνεται ένα "κέντρο προσφορών" και μια σελίδα ιδεών για δώρα.

H mobiloPC ανακοίνωσε το mobiplus shopping personalization με 7 recommendation engines

Η mobiloPC εταιρεία ανάπτυξης Λογισμικού με ειδίκευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και στο Shopping Recommendation Engineering, ανακοίνωσε επτά διαφορετικές recommendation engines, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε eshop να "μαντεύει" τι θέλει ο πελάτης και να τα παρουσιάζει αυτόματα.

TikTok: Πάνω από 3,5 εκ. ενεργοί χρήστες στην Ελλάδα κάθε μήνα

Από το TikTok ανακοίνωσαν πως γιορτάζουν ένα μεγάλο ορόσημο, αφού υπάρχουν πλέον περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια άτομα σε όλη την Ελλάδα που βρίσκονται στην πλατφόρμα κάθε μήνα.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, "είναι πραγματικά τιμή μας να αποτελούμε 'σπίτι' μιας τόσο ποικιλόμορφης και αναπτυσσόμενης κοινότητας, που τους περιλαμβάνει όλους, από βιβλιόφιλους, ταξιδιώτες, κωμικούς, δασκάλους, οικογένειες, έως μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ανερχόμενους μουσικούς και τόσους άλλους".

Το YouTube λανσάρει νέα λειτουργία για τη βελτίωση των διαφημίσεων προϊόντων

Το YouTube λανσάρει μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους δημιουργούς να προσθέτουν χρονικές σημάνσεις σε προϊόντα με ετικέτα στα βίντεό τους.

Όταν προστίθεται η χρονική σήμανση, θα εμφανιστεί ένα κουμπί με καλάθι αγορών, τη στιγμή που υπάρχει αυξημένη πιθανότητα αγοράς από τους θεατές.

Το TikTok ξεκινά τη διάθεση του Search Ads Toggle για διαφημίσεις στην αναζήτηση

Το TikTok ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Search Ads Toggle, ενός νέου τύπου αγοράς διαφημίσεων που επιτρέπει στους διαφημιστές να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης της πλατφόρμας.

Δείτε τις νέες δυνατότητες διαφημίσεων στα Reels των Facebook και Instagram

Η Meta εμπλουτίζει τις δυνατότητες των Reels στο Facebook και το Instagram, για να συμβάλει στη βελτίωση της απόδοσης των διαφημίσεων.

Ο τεχνολογικός γίγαντας ανακοίνωσε μια σειρά από νέες δυνατότητες που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν την αφοσίωση και να βελτιστοποιήσουν την απόδοση μιας καμπάνιας, όπως:
Διαφημίσεις συλλογής (Collection ads)
- Διαφημίσεις καρουζέλ πολλαπλών προορισμών
- Λειτουργία ολίσθησης προς τα αριστερά (Swipe left)

 Instagram και Facebook χωρίς διαφημίσεις στην Ευρώπη με $14 μηνιαία συνδρομή!

Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, η Meta θα ξεκινήσει σύντομα να προσφέρει στους Ευρωπαίους χρήστες τη δυνατότητα να πληρώνουν μηνιαία συνδρομή 14 δολαρίων στο Facebook και το Instagram, ώστε να μην τους προβάλλονται διαφημίσεις, ως απάντηση στο Νόμο της ΕΕ για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες.

Όσοι χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση επιλέξουν να μην πληρώνουν μηνιαία συνδρομή, πρέπει να συναινέσουν στην παρακολούθηση της ψηφιακής τους δραστηριότητας από την πλατφόρμα για σκοπούς στοχευμένης διαφήμισης,

Ads-Free Facebook και εναλλακτικοί τρόποι προβολής των επιχειρήσεων

Πρόσφατα δημοσιεύτηκε ένα άρθρο στους New York Times, στο οποίο αναφέρεται πως το Facebook σκέφτεται να αλλάξει το μοντέλο λειτουργίας του στην Ευρώπη και να σταματήσει τις διαφημίσεις, χρεώνοντας όμως τους χρήστες.

Τί θα σημαίνει αυτή η εξέλιξη αν υλοποιηθεί και ποιοι είναι οι εναλλακτικοί τρόποι προβολής, αν τελικά στην Ευρώπη καταλήξουμε να έχουμε ένα ads-free Facebook;

Η ContactPigeon διοργανώνει δωρεάν Βlack Friday webinar

Η ContactPigeon μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες για customer engagement στην Ευρώπη σύμφωνα με το G2, πρόκειται να οργανώσει ένα δωρεάν webinar αφιερωμένο στην Black Friday, ειδικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες του retail και του eCommerce.

Το πάνελ θα περιλαμβάνει τέσσερις έμπειρους marketing executives, ο καθένας από έναν ξεχωριστό κλάδο του eCommerce, όπως μόδα, φαρμακεία, ηλεκτρονικά και βιβλιοπωλεία.

Η Releva συνεισέφερε πάνω από το 21% των εσόδων του Βeautyprincess.gr

Έχετε δυσκολευτεί ποτέ να αναπτύξετε το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας και αναρωτηθήκατε πώς να μετατρέψετε τους επισκέπτες σας σε πιστούς πελάτες;

Η αυξανόμενη τάση των εγκαταλειμμένων αναζητήσεων και η ατελείωτη ροή χρηστών που φεύγουν από τον ιστότοπό σας χωρίς να κάνουν αγορά, σας αφήνει αβοήθητους στις προσπάθειές σας να επαναστοχεύσετε και να μετατρέψετε αυτούς τους χρήστες σε πιθανούς αγοραστές;

Υπολογίζεται ότι το 35% των μελλοντικών εσόδων σας είναι "κλειδωμένο", επειδή οι χρήστες δεν μπορούν να βρουν ακριβώς αυτό που θέλουν, χάνονται ανάμεσα σε πολλαπλές επιλογές, ή λαμβάνουν newsletters που δεν εξυπηρετούν τις τρέχουσες ανάγκες τους. Εν τω μεταξύ, το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου πρόκειται να υποστεί μια αξιοσημείωτη μεταμόρφωση, καθώς προσπαθεί να προσαρμοστεί στους αυξανόμενους ρυθμιστικούς κανονισμούς και την απενεργοποίηση των third-party cookies.

Όλα αυτά τα προβλήματα μπορούν να επιλυθούν μέσω της χρήσης εξατομικευμένου περιεχομένου, που μπορεί να βοηθήσει τους εμπόρους να προσελκύσουν το κοινό τους πιο αποτελεσματικά, παρέχοντας προσφορές, προτάσεις προϊόντων και εκπτώσεις που ανταποκρίνονται ακριβώς στις ανάγκες των χρηστών.

Η επιτυχία δεν είναι όνειρο, μπορεί να επιτευχθεί, χρησιμοποιώντας τη δύναμη των deep-tech λύσεων εξατομίκευσης τεχνητής νοημοσύνης και να επιτύχετε εντυπωσιακά αποτελέσματα ήδη από τον πρώτο δωρεάν μήνα χρήσης της πλατφόρμας της Releva! Η Beauty Princess Greece δοκίμασε την πλατφόρμα και συνεχίζει να αναπτύσσει τις δραστηριότητές της στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

1. Ο πελάτης και η πρόκληση

Το Beauty Princess, είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με προϊόντα ομορφιάς και μόδας, με έδρα την Αθήνα, με μοναδική προσωπικότητα και έχει αποστολή να αναδεικνύει την ομορφιά σε όλες τις μορφές της. Η εταιρεία υπερηφανεύεται που παρέχει μια διασκεδαστική και εξαιρετική εμπειρία αγορών για όλους τους χρήστες.

Η τεχνογνωσία της εταιρείας είναι στην ομορφιά, τα καλλυντικά, το μακιγιάζ και τα κοσμήματα και προσφέρει μια επιλογή προϊόντων υψηλής ποιότητας.

Το Beauty Princess αναζητά συνεχώς νέες μάρκες καλλυντικών και αξεσουάρ, διασφαλίζοντας ότι προσφέρει τα πιο σύγχρονα είδη περιποίησης δέρματος, καλλυντικά και είδη μόδας. Με πολλαπλές επιλογές πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων μετρητών, καρτών και τραπεζικών καταθέσεων, η εταιρεία πραγματοποιεί παραδόσεις σε εθνικό επίπεδο, ακόμη και σε απομακρυσμένες περιοχές, υπογραμμίζοντας ότι η ομορφιά και το στυλ δεν γνωρίζουν σύνορα.

Το e-shop της εταιρείας έχει πάνω από 27.100 μοναδικούς μηνιαίους ενεργούς χρήστες ανά μήνα. Πριν χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα της Releva ως αποδεδειγμένο εργαλείο επιτυχίας, το Beauty Princess προσπαθούσε να προσφέρει εξαιρετική εμπειρία αγορών σε όλους τους χρήστες και να προσφέρει προϊόντα που να ταιριάζουν σε κάθε προτίμηση.

2. Η λύση

Η Beauty Princess χρησιμοποιεί τη διαδικασία ανάπτυξης της Releva, με έμφαση σε εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, email, αυτοματισμούς, banner και ειδοποιήσεις push. Από τότε που η εταιρεία άρχισε να χρησιμοποιεί τη λύση της Releva, προσφέρει στους χρήστες της εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στις ακόλουθες κατηγορίες:

- Δημοφιλή προϊόντα
- Νέα προϊόντα
- Προτάσεις για εσένα
- Προσφορές - πακέτο
- Παρόμοια προϊόντα
- Προτεινόμενα προϊόντα 
- Περισσότερα από αυτήν την κατηγορία

Η Releva βοηθά τo Beauty Princess να σχεδιάσει και να εκτελέσει προτάσεις προϊόντων για τους επισκέπτες της, εστιάζοντας στις προσωπικές τους προτιμήσεις και επιθυμίες. Επιπλέον, το κατάστημα μπορεί να τοποθετεί μπλοκ προϊόντων και προτάσεις, σε διάφορες θέσεις στις σελίδες του και να χρησιμοποιεί deep-learning αλγόριθμους της Releva για να αυξήσει τα έσοδα και τις μετατροπές.

Χάρη στους αυτοματισμούς μάρκετινγκ της Releva, το Beauty Princess επιλύει τώρα διάφορες περιπτώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως εγκατάλειψη καλαθιού, εγκατάλειψη περιήγησης, εβδομαδιαίες προσφορές και πωλήσεις, καθώς και εξατομίκευση ανώνυμων επισκεπτών.

Η πλατφόρμα της Releva βοηθά το Beauty Princess να προσεγγίσει επισκέπτες που έχουν αγοράσει προηγουμένως ένα προϊόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα και να προτείνει προϊόντα που πιθανότατα θα αγόραζαν στη συνέχεια, με βάση τα ενδιαφέροντά τους και τις γνώσεις του συστήματος για αυτούς.

Το Beauty Princess χρησιμοποιεί επίσης διαφημιστικά banner και ειδοποίηση push, με βάση τη συμπεριφορά των χρηστών, μέσω αναδυόμενων παραθύρων και banner.

Η πλατφόρμα (επανα)στοχεύει χρήστες σε όλα τα κανάλια, χρησιμοποιώντας προηγμένο προγραμματισμό και αυτοματισμό. Το σύστημα της Releva καταγράφει κάθε προβολή σελίδας, κλικ, μετατροπή και αγορά στο website.

Επίσης, παρέχει οπτικές αναλύσεις για τα πιο σημαντικά KPI, όπως έσοδα, μέσο μέγεθος καλαθιού, μέσο όρο αγορών, ανώνυμη βάση χρηστών, συνδρομητές, εγγραφές. Επιπλέον, παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο βελτίωσής τους με βάση δοκιμές και deep data.

3. Αποτελέσματα
Χρησιμοποιώντας τη deep-tech λύση εξατομίκευσης της Releva, το Beauty Princess κατάφερε να προσεγγίσει 27.124 ενεργούς χρήστες και σε μόλις ένα μήνα, πέτυχε εντυπωσιακά αποτελέσματα:

Open Rate από καμπάνιες: 42,5%
Click Rate από αυτοματισμούς: 34,7%
Open rate από αυτοματισμούς: 57,5%
Click rate από καμπάνιες: 36,1%
Conversion rate από αυτοματισμούς: 5,7%
Conversion rate από καμπάνιες: 4,5%
Conversion rate από recommendations: 43,1%

Η Releva συνεισέφερε πάνω από το 21,6% των εσόδων του Beauty princess, ενώ το ηλεκτρονικό κατάστημα αυξάνει συνεχώς τα ποσοστά μετατροπής και τις μέσες τιμές παραγγελιών.

 

Η Releva στην ECDM Expo SE Europe 2023

Η Releva θα βρίσκεται με εκθεσιακό περίπτερο στην ECDM Expo SE Europe 2023 που διοργανώνεται στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου 2023, στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η ομάδα της Releva θα βοηθήσει τους ενδιαφερόμενους να βρουν την τέλεια λύση ηλεκτρονικού εμπορίου για τις επιχειρηματικές τους ανάγκες, θα παρουσιάσει το προϊόν της και θα δείξει το πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή τους να αναπτυχθεί.

Κάθε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που θα επισκευτεί το εκθεσιακό περίπτερο της Releva θα λάβει μεγάλες εκπτώσεις, εξατομικευμένες προσφορές και πολλές εκπλήξεις.

Επίσης, ο Georgi Georgiev, Διευθύνων Σύμβουλος της Releva, θα συμμετέχει στο συνέδριο της ECDM Expo SE Europe 2023 για το Digital Marketing, όπου και θα παρουσιάσει το θέμα "Πώς να ξεκλειδώσετε αμέσως 35%+ περισσότερα έσοδα για τo ηλεκτρονικό σας κατάστημα".

Εάν δεν μπορείτε να περιμένετε μέχρι την εκδήλωση, μπορείτε να δοκιμάσετε τώρα την πλατφόρμα της Releva, δωρεάν για 30 ημέρες! Κλείστε μία συνεδρία με έναν από τους ειδικούς μας στο ηλεκτρονικό εμπόριο και μάθετε πώς η Releva μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί: Ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο και κλείστε τη συνεδρία σας: https://releva.ai

-Advertorial-

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search