Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης από τη Meta μπορεί σύντομα να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο δισεκατομμύρια χρήστες αλληλεπιδρούν στις εφαρμογές της.
Σύμφωνα με τους Financial Times, ο τεχνολογικός γίγαντας σχεδιάζει να προσθέσει εκατομμύρια χαρακτήρες - δημιουργήματα τεχνητής νοημοσύνης, οι οποίοι θα εμφανίζονται ως χρήστες στο Facebook και το Instagram.
Περισσότερα: Η Meta προσθέτει εκατομμύρια AI 'χρήστες' στα Instagram και Facebook
Η παγκόσμια διαφημιστική αγορά πρόκειται να ξεπεράσει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια σε έσοδα φέτος, κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά στην ιστορία, σύμφωνα με έκθεση της GroupM, μιας εταιρείας μέσων ενημέρωσης υπό τον WPP, τον μεγαλύτερο όμιλο επικοινωνίας.
Οι τεχνολογικοί γίγαντες, Google, Meta, ByteDance, Amazon και Alibaba, προβλέπεται να κατακτήσουν περισσότερο από το ήμισυ του 1 τρισ. υπογραμμίζοντας την κυριαρχία των ψηφιακών πλατφορμών στην διαφημιστική "πίτα".
Περισσότερα: Google και Μeta κυριαρχούν στην παγκόσμια διαφημιστική αγορά τού $1 τρισ.
Το e-commerce αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του λιανεμπορίου και οι πωλήσεις μέσω Google Ads είναι απαραίτητες για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Στη GNC Web έχουμε πολύχρονη εμπειρία στο e-commerce και τη δημιουργία, διαχείριση και βελτιστοποίηση Google Ads σε όλο το φάσμα του ηλεκτρονικού αλλά και φυσικού retail.
Μέσα από τη συνεργασία μας με πελάτες που διατηρούν καταστήματα ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ, λευκών ειδών, καλλυντικών, ηλεκτρονικών συσκευών, βιβλιοπωλείων και άλλα, έχουμε δημιουργήσει εξατομικευμένες στρατηγικές για να διασφαλίσουμε ότι επιτυγχάνουν τους στόχους τους.
Περισσότερα: Η σωστή στρατηγική στις Google Ads για αύξηση πωλήσεων
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στο SEO, απελευθερώνοντας χρόνο για να εστιάσεις σε στρατηγικές εργασίες που απαιτούν σκέψη και οργάνωση.
Ωστόσο, με νέα AI εργαλεία να αναδύονται συνεχώς, μπορεί να είναι δύσκολο να βρεις ποια έχουν πραγματικά αξία για εσένα και ποια μπορεί να περιπλέξουν ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Από τη δημιουργία εικόνων και βίντεο μέχρι τη βελτιστοποίηση περιεχομένου, οι AI πλατφόρμες προσφέρουν ατελείωτες δυνατότητες.
Οι διαφημίσεις στις πλατφόρμες της Meta, στο Facebook και το Instagram, αποτελούν από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ενίσχυση των πωλήσεων. Ωστόσο, η επιτυχία τους δεν είναι τόσο απλό επίτευγμα, όσο πιθανώς φαίνεται.
Είναι πιθανό να έχετε δοκιμάσει Μeta ads και να μην έχετε δει τα αποτελέσματα που περιμένατε. Πιθανώς οι πωλήσεις σας να είναι χαμηλότερες των προσδοκιών σας, ή το κοινό στο οποίο στοχεύετε να μην ανταποκρίνεται στο πραγματικό αγοραστικό σας κοινό.
Στη GNC Web, έχουμε αναπτύξει μια στρατηγική που συνδυάζει ανάλυση, δημιουργικότητα και τεχνογνωσία για να φέρουμε αποτελέσματα που κάνουν τη διαφορά.
Περισσότερα: Facebook & Instagram Ads: Η σωστή στρατηγική για πωλήσεις στο e-shop σας
Η Google ανακοίνωσε πως θα σταματήσει την προβολή πολιτικών διαφημίσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση έως τον Οκτώβριο του 2025, λόγω των νέων κανονιστικών εμποδίων για τη Διαφάνεια και τη Στόχευση της Πολιτικής Διαφήμισης (TTPA).
Η Google εφάρμοσε αυστηρούς κανόνες για τις πολιτικές διαφημίσεις της ΕΕ το 2019. Οι διαφημιστές πρέπει να επαληθεύουν την ταυτότητά τους και να αποκαλύπτουν τη χορηγία των διαφημίσεων.
Περισσότερα: Google: Τέλος οι πολιτικές διαφημίσεις στην Ευρώπη λόγω νέων κανονισμών
Οι ειδικοί της Gartner προχώρησαν σε πέντε προβλέψεις όσον αφορά στο μάρκετινγκ σε σχέση με την τεχνητή νοημοσύνη. Προσφέρουν μια επισκόπηση τού τί έρχεται, για να προετοιμαστείτε για τις νέες συνθήκες που δημιουργούνται από τις ανακατατάξεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, μια προσέγγιση χωρίς χρήση AI για την επικοινωνία της αξίας των brands και τους χιλιάδες τρόπους με τους οποίους η GenAI θα αλλάξει το τοπίο στα πάντα, από τη συμπεριφορά αναζήτησης των καταναλωτών, μέχρι την ενασχόληση των εργαζομένων.
Περισσότερα: Η επόμενη ημέρα στο μάρκετινγκ: Τάσεις, προβλέψεις και οι επιρροές τής ΑΙ
Η GoDaddy διεξήγαγε μία έρευνα τον Σεπτέμβριο του 2024 για να διερευνήσει το πώς αλλάζουν οι αγοραστικές συνήθειες μεταξύ των διαφορετικών γενεών.
Τα δεδομένα έδειξαν ότι ενώ οι καταναλωτές τής Gen Z και οι Millennials αρχίζουν να συμπεριφέρονται διαφορετικά από τους παραδοσιακούς πελάτες, δεν έχουν την ίδια τάση.
Περισσότερα: Η Gen Z εμπιστεύεται τους Influencers περισσότερο από τους φίλους
Η Google ανακοίνωσε τα σχέδιά της για διακοπή του Enhanced Cost-Per-Click (eCPC) bidding strategy για τις search και display καμπάνιες.
Αυτή η αλλαγή, η οποία πρόκειται να γίνει roll out σταδιακά τους επόμενους μήνες, σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής για μια από τις πρώτες επιλογές που έδινε η Google όσον αφορά τα smart bidding options.
Περισσότερα: Google Ads: Τέλος το Enhanced CPC Bidding Strategy
Καθώς οι ανησυχίες για την ασφάλεια και το απόρρητο των δεδομένων συνεχίζουν να αυξάνονται, οι εταιρείες τεχνολογίας μπορεί να χρειαστεί να προσαρμόσουν τις πολιτικές διατήρησης δεδομένων τους.
Εν προκειμένω, στις Google Ads πρόκειται να εφαρμοστεί μια νέα πολιτική διατήρησης δεδομένων, περιορίζοντας την πρόσβαση ιστορικών δεδομένων στα 11 χρόνια.
Περισσότερα: Google: Κατεβάστε τα δεδομένα σας από τις Google Ads για να μη χαθούν
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77