Η Google ανακοίνωσε πως θα σταματήσει την προβολή πολιτικών διαφημίσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση έως τον Οκτώβριο του 2025, λόγω των νέων κανονιστικών εμποδίων για τη Διαφάνεια και τη Στόχευση της Πολιτικής Διαφήμισης (TTPA).
Η Google εφάρμοσε αυστηρούς κανόνες για τις πολιτικές διαφημίσεις της ΕΕ το 2019. Οι διαφημιστές πρέπει να επαληθεύουν την ταυτότητά τους και να αποκαλύπτουν τη χορηγία των διαφημίσεων.
Περισσότερα: Google: Τέλος οι πολιτικές διαφημίσεις στην Ευρώπη λόγω νέων κανονισμών
Οι ειδικοί της Gartner προχώρησαν σε πέντε προβλέψεις όσον αφορά στο μάρκετινγκ σε σχέση με την τεχνητή νοημοσύνη. Προσφέρουν μια επισκόπηση τού τί έρχεται, για να προετοιμαστείτε για τις νέες συνθήκες που δημιουργούνται από τις ανακατατάξεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, μια προσέγγιση χωρίς χρήση AI για την επικοινωνία της αξίας των brands και τους χιλιάδες τρόπους με τους οποίους η GenAI θα αλλάξει το τοπίο στα πάντα, από τη συμπεριφορά αναζήτησης των καταναλωτών, μέχρι την ενασχόληση των εργαζομένων.
Περισσότερα: Η επόμενη ημέρα στο μάρκετινγκ: Τάσεις, προβλέψεις και οι επιρροές τής ΑΙ
Η GoDaddy διεξήγαγε μία έρευνα τον Σεπτέμβριο του 2024 για να διερευνήσει το πώς αλλάζουν οι αγοραστικές συνήθειες μεταξύ των διαφορετικών γενεών.
Τα δεδομένα έδειξαν ότι ενώ οι καταναλωτές τής Gen Z και οι Millennials αρχίζουν να συμπεριφέρονται διαφορετικά από τους παραδοσιακούς πελάτες, δεν έχουν την ίδια τάση.
Περισσότερα: Η Gen Z εμπιστεύεται τους Influencers περισσότερο από τους φίλους
Η Google ανακοίνωσε τα σχέδιά της για διακοπή του Enhanced Cost-Per-Click (eCPC) bidding strategy για τις search και display καμπάνιες.
Αυτή η αλλαγή, η οποία πρόκειται να γίνει roll out σταδιακά τους επόμενους μήνες, σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής για μια από τις πρώτες επιλογές που έδινε η Google όσον αφορά τα smart bidding options.
Περισσότερα: Google Ads: Τέλος το Enhanced CPC Bidding Strategy
Καθώς οι ανησυχίες για την ασφάλεια και το απόρρητο των δεδομένων συνεχίζουν να αυξάνονται, οι εταιρείες τεχνολογίας μπορεί να χρειαστεί να προσαρμόσουν τις πολιτικές διατήρησης δεδομένων τους.
Εν προκειμένω, στις Google Ads πρόκειται να εφαρμοστεί μια νέα πολιτική διατήρησης δεδομένων, περιορίζοντας την πρόσβαση ιστορικών δεδομένων στα 11 χρόνια.
Περισσότερα: Google: Κατεβάστε τα δεδομένα σας από τις Google Ads για να μη χαθούν
Η σημαντικότερη αγοραστική περίοδος της χρονιάς ξεκινά σε μερικές εβδομάδες και οι έμποροι (πρέπει να) έχουν ξεκινήσει ήδη την προετοιμασία τους.
Όσον αφορά στη διαφημιστική προώθηση, μία πρακτική που είναι πλέον κοινό μυστικό και βρίσκει όλο και περισσότερους "οπαδούς", είναι η εκκίνηση των διαφημιστικών ενεργειών και των προσφορών αρκετά πριν την Black Friday, για να προλάβουν τον κορεσμό της υπερπροσφοράς και των διαφημίσεων.
Περισσότερα: Τρεις στρατηγικές μάρκετινγκ για τη Black Friday και τα Χριστούγεννα
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνεται σε όλες τις γενιές, αλλά πιο γρήγορα στη Gen Z. Φέτος, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της Gen Z στις ΗΠΑ θα αυξηθεί κατά 7,7% έναντι 1,8% για τον γενικό πληθυσμό, σύμφωνα με την πρόβλεψη του eMarketer.
Η Gen Z στο Instagram κερδίζει έδαφος σε σχέση με τους millennials
Το Instagram ήταν πάντα μια πλατφόρμα που κυριαρχούσαν οι millenials, έχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο χρηστών από την ίδρυση της πλατφόρμας. Όμως, το 2025 αναμένεται πως οι millenials του Instagram στις ΗΠΑ θα ξεπεραστούν από τους Gen Zers, με 52,4 εκατομμύρια χρήστες της Gen Z στην πλατφόρμα.
Περισσότερα: Πώς η Gen Z πρωτοστατεί στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Με τη χρήση καινοτόμων στρατηγικών, καναλιών και AI powered εργαλείων διαφήμισης η διεθνής αλυσίδα ξενοδοχείων Brown Hotels στην Ελλάδα σε συνεργασία με το διαφημιστικό γραφείο Relevance Digital, διεθνώς αναγνωρισμένη εταιρεία παροχής υπηρεσιών digital marketing, πετυχαίνουν εντυπωσιακά αποτελέσματα και αναδεικνύονται ως διεθνές case study στο Think with Google, το επίσημο portal της Google και resource hub των παγκόσμιων τεχνολογικών εξελίξεων για marketers.
Έχοντας ως στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του Brand για το άνοιγμα των νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα αλλά και την αύξηση των κρατήσεων από νέες αγορές, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και δημιουργώντας περιεχόμενο προσαρμοσμένο σε κάθε ξενοδοχείο και προφίλ επισκεπτών ο Όμιλος Brown Hotels και η Relevance Digital πέτυχαν διπλασιασμό των εσόδων μειώνοντας κατά 55% το κόστος ανά κράτηση.
Περισσότερα: Διεθνές case study στο Think with Google, έργο της Relevance για τη Brown Hotels Greece
Το RetentionPro είναι μια νέα, καινοτόμα υπηρεσία, που αναπτύχθηκε από την ομάδα της AfterSalesPro, και επιτρέπει την αποστολή προσωποποιημένων και στοχευμένων καμπανιών μέσω Viber, WhatsApp και SMS στους πελάτες σας.
Η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις ανάγκες τόσο των μικρομεσαίων όσο και των μεγάλων επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον, αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για Web Agencies, επιτρέποντάς τους να διαχειρίζονται και να τρέχουν όλες τις καμπάνιες του πελατολογίου τους από μία ενιαία πλατφόρμα.
Περισσότερα: RetentionPro: Το νέο εργαλείο marketing της AfterSalesPro
Η Google ανακοίνωσε πως δε θα καταργήσει τα third-party cookies στον Chrome όπως σχεδίαζε εδώ και καιρό. Αντίθετα, θα εισαγάγει μια νέα εμπειρία στον browser της που θα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν επιλογές σχετικά με τις προτιμήσεις περιήγησής τους στον ιστό.
Η κατάργηση των cookies, σύμφωνα με τη Google, θα επηρεάσει αρνητικά τους εκδότες και τους διαφημιστές στο διαδίκτυο... Αυτή η ανακοίνωση σηματοδοτεί μια πολύ σημαντική αλλαγή στα σχέδια της εταιρείας να καταργήσει σταδιακά τα cookies τρίτων έως τις αρχές τού 2025.
Περισσότερα: Tελικά η Google δεν καταργεί τα cookies στον Chrome!
Follow Us
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77