Digital Marketing

Με αφετηρία την Ελλάδα το δυναμικό πρόγραμμα του Rakuten Viber για τις διαφημιστικές εταιρείες

Η Rakuten Viber, από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στην επικοινωνία, πρωτοπόρος στην Ελλάδα, ανακοινώνει με ιδιαίτερη περηφάνεια την επικείμενη έναρξη ενός νέου προγράμματος κινήτρων που είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες των διαφημιστικών εταιρειών στην Ελλάδα.

Αυτή η εντελώς καινούρια πρωτοβουλία αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης της εταιρείας να προωθήσει αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες εντός της ελληνικής αγοράς καθώς στοχεύει να βοηθήσει τις διαφημιστικές εταιρείες να αναπτυχθούν με περισσότερη εκπαίδευση και νέα εργαλεία, χτίζοντας έτσι μία στενότερη σχέση με τους πελάτες τους.

Μόνο 1 στους 5 influencers δηλώνει πότε μια ανάρτηση είναι διαφημιστική

Μόλις το ένα πέμπτο των influencers (20%) αναφέρει ξεκάθαρα και συστηματικά, ότι οι αναρτήσεις του αποτελούν προϊόν διαφήμισης, ενώ - την ίδια στιγμή - σχεδόν όλοι (97%) αναρτούν περιεχόμενο, για το οποίο έχουν πληρωθεί.

Αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων, από την έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των εθνικών Αρχών προστασίας του καταναλωτή 22 κρατών-μελών, καθώς και της Νορβηγίας και της Ισλανδίας.

Έσοδα ρεκόρ από διαφημίσεις για τη Google με αύξηση 11%

Η Alphabet, η μητρική εταιρεία της Google, ανακοίνωσε έσοδα ρεκόρ από διαφημίσεις, τα οποία έφτασαν στα 65,52 δισ. δολάρια, το τέταρτο τρίμηνο του 2023.

Τα έσοδα από την αναζήτηση σημείωσαν αύξηση 12,7%, η οποία συνοδεύτηκε από ισχυρή αύξηση των εσόδων από τις διαφημίσεις στο YouTube κατά 15,5% - σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του 2022.

Project Agora και Taboola παρουσίασαν νέα τεχνολογία AI που μεγιστοποιεί τα conversions

Το Project Agora και η Taboola φέρνουν το Maximize Conversions, μια νέα στρατηγική bidding για native ads, που κάνει αυτόματο optimization των καμπανιών για performance με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Το Project Agora και η Taboola συνεργάζονται κατά αποκλειστικότητα σε 26 αγορές στην περιοχή ΕΜΕΑ, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Το LinkedIn λανσάρισε τα χορηγούμενα άρθρα

Το LinkedIn εισήγαγε τη δυνατότητα χορηγούμενων άρθρων, παρέχοντας στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ένα πρόσθετο εργαλείο που μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των brands, στην αύξηση της αφοσίωσης και στη δημιουργία δυνητικών πελατών.

Καθώς οι χρήστες του LinkedIn δεν θα έχουν την "ταλαιπωρία" να πρέπει να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα για να διαβάσουν το περιεχόμενο που χορηγείται, αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αφοσίωση.

Google Ads: Εκατοντάδες απολύσεις εν μέσω κρίσης υποστήριξης

Παρά τις καταγγελίες ότι η υποστήριξη βρίσκεται στο ιστορικό χαμηλό όλων των εποχών, η Google σχεδιάζει να απολύσει 1.000 υπαλλήλους από την ομάδα των διαφημίσεων.

Διάφοροι διαφημιζόμενοι είπαν στο Search Engine Land ότι ήδη αγωνίζονται να λύσουν ζητήματα που επηρεάζουν τους λογαριασμούς τους στο Google Ads και η μείωση του προσωπικού θα μπορούσε να επιδεινώσει την κατάσταση, περιπλέκοντας περαιτέρω την επίλυση των προβλημάτων.

Τα social media θα πρωταγωνιστήσουν το 2024 στο μείγμα μάρκετινγκ των εταιρειών

Το 2024, το social θα μεταβεί από μια βοηθητική τακτική σε ένα βασικό μέρος του μείγματος μάρκετινγκ και καθώς περισσότερες εταιρείες αναγνωρίζουν την αξία της κουλτούρας και της κοινότητας στην αύξηση των πωλήσεών τους, οι δημιουργοί θα διαμορφώνουν επίσης περισσότερες ενέργειες μάρκετινγκ.

TikTok: Οι non-skippable διαφημίσεις μειώνουν την αφοσίωση των χρηστών

Το TikTok ισχυρίζεται ότι οι διαφημίσεις βίντεο χωρίς δυνατότητα παράκαμψης ενδέχεται να εμποδίσουν τη συμμετοχή των χρηστών.

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να παρακολουθούν και να αλληλεπιδρούν με χορηγούμενα βίντεο, όταν έχουν τον έλεγχο της εμπειρίας τους.

Μερικές σημαντικές προκλήσεις για το Digital Marketing το 2024

Ξεκίνησε μια νέα χρονιά, που σημαίνει νέες προβλέψεις και προσδοκίες για όλους. Στον ιδιαίτερα απαιτητικό κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, έρχονται νέες προκλήσεις και ευκαιρίες, εργαλεία και υπηρεσίες.

Πρωταγωνιστής αναμένεται να είναι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη και η αξιοποίησή της από τις μεγάλες πλατφόρμες social media, ενώ την προσοχή αναμένεται να τραβήξει η νέα γενιά καταναλωτών, η "Generation Alpha".

Η XPLAIN παρουσιάζει τα Bespoke AI-Consultants για επιχειρήσεις

Η XPLAIN ανακοίνωσε σήμερα την κυκλοφορία των AI-Consultants για Επιχειρήσεις, μια καινοτόμα λύση Τεχνητής Νοημοσύνης για ενίσχυση των επιχειρήσεων στις καθημερινές τους προκλήσεις.  

Η XPLAIN έχοντας πολυετή γνώση και εξειδίκευση στις Artificial Intelligence τεχνολογίες, με τη σειρά AI-Consultants, προσφέρει τη δυνατότητα στις εταιρείες να αντιμετωπίσουν πολύπλοκα ζητήματα, να δημιουργήσουν καινοτόμες Business & Marketing στρατηγικές και να βελτιώσουν την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητά τους. 

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search