Ξεκίνησε μια νέα χρονιά, που σημαίνει νέες προβλέψεις και προσδοκίες για όλους. Στον ιδιαίτερα απαιτητικό κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, έρχονται νέες προκλήσεις και ευκαιρίες, εργαλεία και υπηρεσίες.
Πρωταγωνιστής αναμένεται να είναι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη και η αξιοποίησή της από τις μεγάλες πλατφόρμες social media, ενώ την προσοχή αναμένεται να τραβήξει η νέα γενιά καταναλωτών, η "Generation Alpha".
Περισσότερα: Μερικές σημαντικές προκλήσεις για το Digital Marketing το 2024
Η XPLAIN ανακοίνωσε σήμερα την κυκλοφορία των AI-Consultants για Επιχειρήσεις, μια καινοτόμα λύση Τεχνητής Νοημοσύνης για ενίσχυση των επιχειρήσεων στις καθημερινές τους προκλήσεις.
Η XPLAIN έχοντας πολυετή γνώση και εξειδίκευση στις Artificial Intelligence τεχνολογίες, με τη σειρά AI-Consultants, προσφέρει τη δυνατότητα στις εταιρείες να αντιμετωπίσουν πολύπλοκα ζητήματα, να δημιουργήσουν καινοτόμες Business & Marketing στρατηγικές και να βελτιώσουν την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητά τους.
Περισσότερα: Η XPLAIN παρουσιάζει τα Bespoke AI-Consultants για επιχειρήσεις
Οι διαφημιζόμενοι θα έχουν πλέον περισσότερες ευκαιρίες για να προσεγγίσουν πιθανούς πελάτες, μετά τις νέες δυνατότητες που πρόσθεσε η Google στη μηχανή αναζήτησής της, ενόψη της αγοραστικής περιόδου των εορτών.
Στα νέα προωθητικά εργαλεία συμπεριλαμβάνεται ένα "κέντρο προσφορών" και μια σελίδα ιδεών για δώρα.
Περισσότερα: Η Google λανσάρει νέες δυνατότητες προβολής προσφορών και εκπτώσεων
Η mobiloPC εταιρεία ανάπτυξης Λογισμικού με ειδίκευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και στο Shopping Recommendation Engineering, ανακοίνωσε επτά διαφορετικές recommendation engines, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε eshop να "μαντεύει" τι θέλει ο πελάτης και να τα παρουσιάζει αυτόματα.
Περισσότερα: H mobiloPC ανακοίνωσε το mobiplus shopping personalization με 7 recommendation engines
Από το TikTok ανακοίνωσαν πως γιορτάζουν ένα μεγάλο ορόσημο, αφού υπάρχουν πλέον περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια άτομα σε όλη την Ελλάδα που βρίσκονται στην πλατφόρμα κάθε μήνα.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, "είναι πραγματικά τιμή μας να αποτελούμε 'σπίτι' μιας τόσο ποικιλόμορφης και αναπτυσσόμενης κοινότητας, που τους περιλαμβάνει όλους, από βιβλιόφιλους, ταξιδιώτες, κωμικούς, δασκάλους, οικογένειες, έως μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ανερχόμενους μουσικούς και τόσους άλλους".
Περισσότερα: TikTok: Πάνω από 3,5 εκ. ενεργοί χρήστες στην Ελλάδα κάθε μήνα
Το YouTube λανσάρει μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους δημιουργούς να προσθέτουν χρονικές σημάνσεις σε προϊόντα με ετικέτα στα βίντεό τους.
Όταν προστίθεται η χρονική σήμανση, θα εμφανιστεί ένα κουμπί με καλάθι αγορών, τη στιγμή που υπάρχει αυξημένη πιθανότητα αγοράς από τους θεατές.
Περισσότερα: Το YouTube λανσάρει νέα λειτουργία για τη βελτίωση των διαφημίσεων προϊόντων
Το TikTok ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Search Ads Toggle, ενός νέου τύπου αγοράς διαφημίσεων που επιτρέπει στους διαφημιστές να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης της πλατφόρμας.
Περισσότερα: Το TikTok ξεκινά τη διάθεση του Search Ads Toggle για διαφημίσεις στην αναζήτηση
Η Meta εμπλουτίζει τις δυνατότητες των Reels στο Facebook και το Instagram, για να συμβάλει στη βελτίωση της απόδοσης των διαφημίσεων.
Ο τεχνολογικός γίγαντας ανακοίνωσε μια σειρά από νέες δυνατότητες που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν την αφοσίωση και να βελτιστοποιήσουν την απόδοση μιας καμπάνιας, όπως:
- Διαφημίσεις συλλογής (Collection ads)
- Διαφημίσεις καρουζέλ πολλαπλών προορισμών
- Λειτουργία ολίσθησης προς τα αριστερά (Swipe left)
Περισσότερα: Δείτε τις νέες δυνατότητες διαφημίσεων στα Reels των Facebook και Instagram
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, η Meta θα ξεκινήσει σύντομα να προσφέρει στους Ευρωπαίους χρήστες τη δυνατότητα να πληρώνουν μηνιαία συνδρομή 14 δολαρίων στο Facebook και το Instagram, ώστε να μην τους προβάλλονται διαφημίσεις, ως απάντηση στο Νόμο της ΕΕ για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες.
Όσοι χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση επιλέξουν να μην πληρώνουν μηνιαία συνδρομή, πρέπει να συναινέσουν στην παρακολούθηση της ψηφιακής τους δραστηριότητας από την πλατφόρμα για σκοπούς στοχευμένης διαφήμισης,
Περισσότερα: Instagram και Facebook χωρίς διαφημίσεις στην Ευρώπη με $14 μηνιαία συνδρομή!
Πρόσφατα δημοσιεύτηκε ένα άρθρο στους New York Times, στο οποίο αναφέρεται πως το Facebook σκέφτεται να αλλάξει το μοντέλο λειτουργίας του στην Ευρώπη και να σταματήσει τις διαφημίσεις, χρεώνοντας όμως τους χρήστες.
Τί θα σημαίνει αυτή η εξέλιξη αν υλοποιηθεί και ποιοι είναι οι εναλλακτικοί τρόποι προβολής, αν τελικά στην Ευρώπη καταλήξουμε να έχουμε ένα ads-free Facebook;
Περισσότερα: Ads-Free Facebook και εναλλακτικοί τρόποι προβολής των επιχειρήσεων
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77