Τα Retail Media, η Συνδεδεμένη Τηλεόραση (CTV) και η αναζήτηση, θα έχουν βασικούς ρόλους στο μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης. Είτε πρόκειται για παραδοσιακούς παίκτες και κανάλια στην αγορά της ψηφιακής διαφήμισης, είτε για νέες ευκαιρίες, Μέσα και αναδυόμενους διεκδικητές, το σίγουρο είναι ότι η αγορά θα αλλάξει και θα αναδιανεμηθεί.
Ακολουθούν πέντε προβλέψεις, σύμφωνα με τον αναλυτή τού insiderintelligence Andrew Lipsman.
Περισσότερα: Το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης, από τη Google έως την Amazon