Digital Marketing

Νέες διαφημιστικές λύσεις προώθησης για τα brands από το Skroutz

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πρωτοποριακές λύσεις διαφήμισης και δίνει τη δυνατότητα στα brands να ενισχύσουν το διαφημιστικό τους αποτύπωμα και να προωθήσουν τα προϊόντα τους στους πάνω από 8 εκατομμύρια επισκέπτες της πλατφόρμας!

Οι διαφημιστικές λύσεις καλύπτουν κάθε επικοινωνιακή ανάγκη των brands,  διαθέτοντας εργαλεία για όλο το marketing funnel, από awareness και consideration, μέχρι και λύσεις για conversion.

Το YouTube προσπαθεί να περιορίσει τη χρήση ad blockers

Το YouTube καταβάλει προσπάθεια να περιορίσει τη χρήση των ad blockers που αρκετοί χρήστες χρησιμοποιούν για να αποφεύγουν τη θέαση διαφημίσεων όταν παρακολουθούν βίντεο.

"Δεν επιτρέπονται τα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων στο YouTube." Αυτό είναι το μήνυμα που θα εμφανίζεται στους χρήστες που χρησιμοποιούν ad blockers και είναι μέρος της προσπάθειας που φαίνεται πως έχει ξεκινήσει η πλατφόρμα, για να αυξήσει τις προβολές των διαφημίσεων.

Το ερώτημα, είναι αν αυτοί οι χρήστες θα είναι τελικα δεκτικοί στις διαφημίσεις στο YouTube, ή απλώς θα επιλέξουν να εγκαταλείψουν την παρακολούθηση ενός βίντεο, ή και την πλατφόρμα.

Το μήνυμα που θα εμφανίζεται όταν εντοπιστεί κάποιος ad blocker αναφέρει ότι οι διαφημίσεις επιτρέπουν στο YouTube να παραμένει δωρεάν και θα προτείνει στους χρήστες δύο επιλογές: Να επιτρέψουν τις διαφημίσεις ή να δοκιμάσουν το YouTube Premium, πληρώνοντας συνδρομή.

Η συγκυρία μάλλον δεν είναι τυχαία, αφού η Google παρουσίασε τη νέα Search Generative Experience, τη μηχανή αναζήτησης που κάνει χρήση τεχνητής νοημοσύνης και αναμενόταν να ανακοινωθεί. Είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει το SGE στην επίδοση της πληρωμένης και οργανικής αναζήτησης, όπως και στις διαφημιστικές δραστηριότητες της Google.

Ωστόσο, το περιεχόμενο και οι διαφημίσεις βίντεο ενδέχεται να αποκτήσουν μεγαλύτερη αξία για ορισμένα brands που χρειάζονται ορατότητα, ως αποτέλεσμα της πιθανής απώλειας επισκεψιμότητας ή των κλικ στην αναζήτηση. Αυτό σημαίνει ότι το YouTube θέλει να εξασφαλίσει ότι οι χρήστες του βλέπουν όσο το δυνατόν περισσότερες διαφημίσεις, γιαυτό και ο "πόλεμος" που κήρυξε στους ad blockers.

Εικόνα: Alexander Shatov, Unsplash

 

Τί θα συμβεί αν η Αναζήτηση της Google δεν έχει απαντήσεις;

Η Google γίνεται 25 φέτος. Είναι μόλις 25 ετών, ωστόσο είναι σχεδόν αδύνατο να θυμηθεί κάποιος τη ζωή του χωρίς να μπορεί να Googl-άρει και να έχει άμεση πρόσβαση στις απαντήσεις όσων αναζητά.

Η Αναζήτηση Google είναι παντού, όλη την ώρα, δίνοντας απαντήσεις σε κάθε πρόβλημα, κάθε συζήτηση, κάθε περιέργεια.

Πώς να προσεγγίσετε αποτελεσματικά τους ανώνυμους επισκέπτες του e-shop σας

Η στόχευση ανώνυμων χρηστών είναι αδύνατη, επειδή δεν παρέχουν προσωποποιημένα δεδομένα. Τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα συνεχώς: ανώνυμοι χρήστες επισκέπτονται τον ιστότοπό τους, περιηγούνται για λίγο και φεύγουν, ή κάνουν μια παραγγελία ως επισκέπτες, χωρίς να παρέχουν κανενός είδους πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να τους επαναστοχεύσουν.

Το παραπάνω, όχι και τόσο σπάνιο σενάριο, είναι απογοητευτικό, αφού δε δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων να μετατρέψουν αυτούς τους επισκέπτες σε πιστούς πελάτες.

Η μετατροπή ανώνυμων χρηστών σε πελάτες κατά την πρώτη τους επίσκεψη στο e-shop σας, ήταν πάντα ένα από τα πιο δημοφιλή αδύναμα σημεία και ταυτόχρονα ανασταλτικός παράγοντας για την ανάπτυξή του. Αυτό το σενάριο είναι αναπόφευκτο και τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για να το αποτρέψουν. Είστε σίγουροι ότι δε γίνεται τίποτα προς αυτή την κατεύθυνση;

Η Releva, μία από τις πιο καινοτόμες λύσεις αυτοματισμού All-in-one που κάνει χρήση εξελιγμένης τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) μπορεί να σας βοηθήσει αποτελεσματικά να λύσετε αυτό το πρόβλημα και να προσεγγίσετε ανώνυμους επισκέπτες στο e-shop σας, παρέχοντάς τους εξατομικευμένο περιεχόμενο!

Είναι μια πλατφόρμα αυτοματισμού μάρκετινγκ που εξατομικεύει κάθε ιστότοπο και τα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες, για να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών, τις μέσες τιμές παραγγελιών, τη διάρκεια ζωής των πελατών και οδηγεί σε αύξηση εσόδων, με εκπληκτική απόδοση επένδυσης (ROI).

Η καινοτόμος πλατφόρμα χρησιμοποιεί έξυπνα βήματα προγνωστικής ανάλυσης για την αύξηση των εσόδων και για να επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ οποιουδήποτε καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου. Βασισμένη σε δεδομένα για περισσότερα από δύο χρόνια, η Releva έχει αναπτύξει μια μοναδική μέθοδο για να αυξάνει σταθερά τις top lines, με το πρωτοφανές 20%-45% και ταυτόχρονα να μειώνει το κόστος, παρέχοντας παράλληλα εντυπωσιακή απόδοση επένδυσης, που φτάνει το x53!

Η Releva μπορεί να προσεγγίσει τους ανώνυμους επισκέπτες και να σας βοηθήσει να τους μετατρέψετε σε πιστούς εγγεγραμμένους πελάτες, χρησιμοποιώντας πλήρως αυτοματοποιημένες συστάσεις με τη χρήση AI, οι οποίες προσαρμόζονται σε πραγματικό χρόνο, σύμφωνα με τη συμπεριφορά κάθε χρήστη.

Μετά από μερικά μόνο κλικ στον ιστότοπό σας, η Releva παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων που βασίζονται στη βαθιά γνώση των προϊόντων που έχουν δει προηγουμένως οι χρήστες. Όλα αυτά, έχουν ως αποτέλεσμα τη μετατροπή του e-shop σας σε ένα... εξατομικευμένο εμπορικό κέντρο για τις ανάγκες και τις επιθυμίες του κάθε επισκέπτη, ενώ τον βοηθά και στο να βρίσκει ευκολότερα αυτό που αναζητά.


Αυτό ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, αλλά πώς λειτουργεί στην πραγματικότητα;

1. Ένας ανώνυμος χρήστης επισκέπτεται το e-shop σας
Οι ανώνυμοι ή άγνωστοι επισκέπτες είναι άτομα που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, αλλά δεν έχουν κοινοποιήσει ποτέ οποιαδήποτε αναγνωρίσιμη πληροφορία, όπως μια διεύθυνση email ή έναν αριθμό τηλεφώνου. Αυτοί μπορεί να είναι επισκέπτες για πρώτη φορά, ή πελάτες που επιστρέφουν και δεν έχουν ακόμη συνδεθεί.

2. Κάνει κλικ σε σελίδες προϊόντων
Τα ανώνυμα προφίλ προσδιορίζονται με βάση τη συσκευή που χρησιμοποιούν για την πρόσβαση στο e-shop του εμπόρου, όπως τηλέφωνο, πρόγραμμα περιήγησης κ.λπ. Τα κλικ και οι ενέργειες προϊόντων του χρήστη αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων της Releva και συνδέονται με ένα αναγνωριστικό που σχετίζεται με τη συσκευή πρόσβασης, τα οποίο διατηρούνται σε ένα first-party cookie.

3. Λαμβάνει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων
Μετά από μερικά μόνο κλικ στο e-shop, η Releva παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων σε όλους τους ανώνυμους επισκέπτες με βάση τα προϊόντα που βλέπουν. Μόλις ο χρήστης εγγραφεί ή τοποθετήσει μια παραγγελία, όλα τα συμβάντα που συνδέονται με το ανώνυμο προφίλ που έχει δημιουργηθεί αυτόματα, θα συγχωνευθούν στον εγγεγραμμένο λογαριασμό.

Όλα αυτά είναι δυνατά χάρη στη Lucy, το πιο εξελιγμένο στατιστικό μοντέλο της αγοράς, που έχει αναπτύξει η εταιρεία. Η Lucy είναι η τεχνητή νοημοσύνη πίσω από ολόκληρη την πλατφόρμα. Είναι μια τεχνολογία παρόμοια με το ChatGPT, που μπορεί να απαντήσει στις πιο σημαντικές ερωτήσεις που αφορούν στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ.

• τί θέλει κάθε χρήστης 

• πότε το θέλει

• σε ποια τιμή

• ποιο ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας προτιμά

• ποιο δημιουργικό και ποιο μήνυμα θα τον προσελκύσει

Εξελιγμένη τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Lucy χρησιμοποιεί deep machine learning και συνδυάζει τις προτιμήσεις των χρηστών, το περιβάλλον της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής που χρησιμοποιούν, κανόνες που έχουν τεθεί από την επιχείριση και παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο, για να βελτιώσει αυτόματα την αφοσίωση, το μέγεθος του καλαθιού και τη συχνότητα αγορών.

Η πλατφόρμα συλλέγει πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά ενός χρήστη σε ολόκληρη τη διαδρομή του σε έναν ιστότοπο, για να προτείνει και να στοχεύσει προϊόντα που είναι σχετικά, τη σωστή στιγμή, τιμή και κανάλι για αυτόν. Αυτή η προσέγγιση δίνει προτεραιότητα τόσο στην εμπειρία χρήστη, όσο και στην ηθική αύξηση των εσόδων.

Τα οφέλη που μπορεί να έχει κάθε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιώντας τη λύση της Releva για την προσέλκυση ανώνυμων επισκεπτών, είναι:

• Αποθήκευση δεδομένων πελατών, όπως αναζητήσεις, ιστορικό περιήγησης, συμπεριφορά καλαθιού αγορών κ.λπ.

• Παροχή εξατομικευμένου περιεχομένου σε ανώνυμους επισκέπτες

• Μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες

• Βελτίωση των ποσοστών μετατροπής


Η πλατφόρμα της Releva μπορεί να προσφέρει λύσεις όχι μόνο στο πρόβλημα της εξατομίκευσης ανώνυμων χρηστών, αλλά και σε πολλά σημαντικά use cases που αντιμετωπίζει κάθε e-shop, όπως εγκατάλειψη καλαθιού και περιήγησης, πρόβλεψη επόμενων αγορών των χρηστών, στρατηγικές μετά την αγορά και καινοτόμα και πλήρως αυτοματοποιημένη πολυκαναλική επικοινωνία και επαναστόχευση.

Η Releva παρέχει integration με τις μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως WooCommerce, Magento, Shopify, OpenCart, BigCommerce και καλύπτει πάνω από το 80% του συνόλου του eCommerce παγκοσμίως.

Η πλατφόρμα μπορεί να αυξήσει τα έσοδά σας κατά περισσότερο από 20% ήδη από τον πρώτο, δωρεάν μήνα συνεργασίας!

Εάν θέλετε να να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με τη βοήθεια της Lucy, δοκιμάστε δωρεάν την πλατφόρμα της Releva για 1 μήνα!
 
Για περισσότερες πληροφορίες, συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος της Releva θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας!

-Advertorial-

Γιατί οι marketers αναζητούν το επόμενο TikTok

Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ βρίσκονται σε αναζήτηση της επόμενης μεγάλης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως εξαιτίας των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το TikTok σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

Μεταξύ των μέχρι στιγμής "υποψηφίων" είναι το BeReal, το οποίο είχε εμφανίσει μεγάλη δυναμική πέρσι, αλλά ξεφούσκωσε. Σαν ένας ακόμη ισχυρός παίκτης εμφανίστηκε και το Lemon8, το οποίο όμως απέχει ακόμα πολύ από το να φτάσει στη δημοτικότητα του TikTok. Τέλος, ένα αουτσάιντερ που είχε βρεθει στο προσκήνιο είναι το Zigazoo.

Η Google ετοιμάζει νέα μηχανή αναζήτησης ενώ εμπλουτίζει την υπάρχουσα

Η Google βρίσκεται στη διαδικασία δημιουργίας μιας "ολοκαίνουργιας μηχανής αναζήτησης" που θα υποστηρίζεται από τη νέα της τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, ενώ ταυτόχρονα εργάζεται για την προσθήκη νέων χαρακτηριστικών AI στην τρέχουσα μηχανή αναζήτησής της.

Σύμφωνα με τους New York Times, "η νέα μηχανή αναζήτησης θα προσφέρει στους χρήστες μια πολύ πιο εξατομικευμένη εμπειρία από την τρέχουσα υπηρεσία της εταιρείας, προσπαθώντας να προβλέψει τις ανάγκες των χρηστών".

H PROTOCOL ανανέωσε τη συνεργασία της με την Φυσικό Αέριο για 6η χρονιά

Η PROTOCOL ανακοίνωσε πως ανανέωσε για 6η χρονιά την επιτυχημένη συνεργασία της με την Φυσικό Αέριο - Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας.

Η συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά στην υπηρεσία Lead Generation Marketing και περιλαμβάνει τη διαχείριση όλων των PPC Accounts.

H Releva αναπτύσσει δυναμικά το δίκτυο συνεργατών της στην Ελλάδα

Η Releva είναι μία "όλα-σε-ένα" λύση αυτοματισμού που χρησιμοποιεί ιδιαίτερα προηγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη και προσφέρει στα συνεργαζόμενα e-shop μια διαδικασία ανάπτυξης και φιλικά στη χρήση εργαλεία.

Με τη χρήση της πλατφόρμας, οι συνεργάτες της Releva μπορούν να βελτιστοποιήσουν τα ποσοστά μετατροπής, να αυξήσουν τη Μέση Αξία Παραγγελίας (AOV) και το Lifetime Value (LTV), ενώ παράλληλα βελτιώνουν το e-shop τους και τη συνολική εμπειρία των πελατών τους.

Eίναι μια μοναδική πλατφόρμα AI-first RevOps, η οποία έχει ως αποστολή να δημιουργήσει εμπειρίες χρήστη που είναι παρόμοιες με αυτές που θα μπορούσαν να έχουν οι πελάτες μόνο σε ένα μικρό τοπικό κατάστημα. Αυτό το επιτυγχάνει βελτιστοποιώντας την εξατομίκευση μέσω ηθικού omnichannel engagement μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους.

Όλα αυτά, έχουν ως αποτέλεσμα μια σταθερή αύξηση της επισκεψιμότητας, καθώς και του ποσοστού μετατροπών στα e-shop τα οποία χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.

Πρόσφατα, η εταιρεία ανέπτυξε μια εξαιρετικά προηγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη, γνωστή ως Lucy, για να αντιμετωπίσει τα πιο κρίσιμα ερωτήματα που σχετίζονται με τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ. Αυτά, περιλαμβάνουν τον καθορισμό των ειδικών προτιμήσεων κάθε χρήστη, τον προσδιορισμό του ιδανικού χρόνου για την προώθηση προσφορών, τον καθορισμό ενός αποδεκτού εύρους τιμών, τον εντοπισμό του προτιμώμενου ψηφιακού καναλιού και τον προσδιορισμό του δημιουργικού και του περιεχομένου που έχει μεγαλύτερη απήχηση σε κάθε χρήστη.

Η Lucy αυξάνει τα έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων κατά περισσότερο από 30% με μια εκπληκτική απόδοση επένδυσης x51 και τα βοηθά να μετατραπούν σε μια "μηχανή" προσέλκυσης χρηστών, υψηλών μετατροπών και πωλήσεων!

Η Lucy δίνει προστιθέμενη αξία στο e-shop σας και αυξάνει τις πωλήσεις του!

Η Lucy, η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) της Releva, αυξάνει τα έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων κατά περισσότερο από 30% και βοηθά την επιχείρησή σας να μετατραπεί σε μια "μηχανή" προσέλκυσης χρηστών, υψηλών μετατροπών και πωλήσεων!

Η Releva είναι μια μοναδική πλατφόρμα AI-first RevOps, η οποία έχει ως αποστολή να δημιουργήσει εμπειρίες χρήστη που είναι παρόμοιες με αυτές που θα μπορούσαν να έχουν οι πελάτες μόνο σε ένα μικρό τοπικό κατάστημα. Αυτό το επιτυγχάνει βελτιστοποιώντας την εξατομίκευση μέσω ηθικού omnichannel engagement μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα μια σταθερή αύξηση της επισκεψιμότητας, καθώς και του ποσοστού μετατροπών στα e-shop τα οποία χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.

Η πλατφόρμα είναι μια ολοκληρωμένη λύση αυτοματισμού AI για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου που προσφέρει στους πελάτες της μια διαδικασία ανάπτυξης και φιλικά προς τον χρήστη εργαλεία για τη βελτίωση των ποσοστών μετατροπών, των μεγεθών καλαθιών και των εσόδων, βελτιώνοντας παράλληλα το e-shop τους και βελτιστοποιώντας την εμπειρία των πελατών.

Αξιοποιώντας προηγμένα predictive analytics, η εταιρεία διασφαλίζει σταθερή αύξηση εσόδων και βοηθά τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να επιτύχουν τους στόχους μάρκετινγκ που έχουν θέσει, ενώ ενισχύουν τα έσοδά τους κατά πάνω από 30%.

Καθώς η Releva μεγαλώνει και εξελίσσεται διαρκώς, έχει δημιουργήσει το πιο εξελιγμένο στατιστικό μοντέλο τη Lucy, η οποία χρησιμοποιώντας παρόμοια τεχνολογία με αυτή του chat GPT απαντά στις πιο σημαντικές ερωτήσεις για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ μιας εμπορικής επιχείρησης:

• τί θέλει κάθε χρήστης 

• πότε το θέλει

• σε ποια τιμή

• ποιο ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας προτιμά

• ποιο δημιουργικό και ποιο μήνυμα θα τον προσελκύσει

Η Lucy είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους η Releva βρίσκεται σε θέση υπεροχής και κερδίζει ξεκάθαρα κάθε αντίπαλο, σε μία ιδιαίτερα απαιτητική αλλά και ανταγωνιστική αγορά!

Η Lucy χρησιμοποιεί deep machine learning και συνδυάζει τις προτιμήσεις των χρηστών, το περιβάλλον της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής που χρησιμοποιούν, κανόνες που έχουν τεθεί από την επιχείριση και παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο, για να βελτιώσει αυτόματα την αφοσίωση, το μέγεθος του καλαθιού και τη συχνότητα αγορών. Όχι μόνο αυξάνει τα έσοδα, αλλά σας βοηθά επίσης να εξοικονομήσετε κόστος, δίνοντας προτεραιότητα σε φθηνότερα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες σας και βελτιστοποιώντας τον αριθμό των μηνυμάτων που αποστέλλονται ανά ημέρα.

Επίσης η πλατφόρμα της Releva παρέχει 99,9% uptime, με αξιοπιστία εφάμιλλη της Google και αξιολογεί την πρόθεση του χρήστη να αγοράσει, μόλις 30 ms μετά την προβολή, ή την αναζήτηση κάθε προϊόντος. Στο επόμενο κλικ ο χρήστης θα δει σχετικά προϊόντα, αφού δεν απαιτούνται δεδομένα αγορών για να λειτουργήσει η recommendation engine της πλατφόρμας!

Ένας άλλος παράγοντας που ξεχωρίζει τη Releva από άλλες ανταγωνιστικές εταιρείες, είναι ότι τα recommendations της φορτώνονται ασύγχρονα στον ιστότοπο του e-shop, χωρίς να τον επιβραδύνουν.

Η πλατφόρμα της Releva βασίζεται σε Zero και first-party data, δίνoντας έμφαση στην τήρηση των ρυθμίσεων του απορρήτου των χρηστών, τις ενημερώσεις των browser (τα third party cookies καταρρέουν) και τις κανονιστικές αλλαγές.

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της πλατφόρμας της Releva, είναι η ικανότητά της να ενσωματώνεται σε βάθος με οποιοδήποτε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου και όλα τα ψηφιακά κανάλια για τη βελτιστοποίηση του user engagement, την αύξηση της επισκεψιμότητας και την αύξηση των μετατροπών.

Το πλήρες και ακριβές σύνολο δεδομένων της Releva παρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα "360 μοιρών" για κάθε χρήστη, καθιστώντας δυνατή τη δημιουργία ενός προσαρμοσμένου customer journey για κάθε έναν ξεχωριστά, σε όλα τα κανάλια.

Επίσης, η πλατφόρμα κατανοεί το προτιμώμενο κανάλι επικοινωνίας κάθε πελάτη (όπως email, SMS, Viber, WhatsApp, Facebook, διαφημίσεις Google), καθώς και την καλύτερη ημέρα και ώρα επικοινωνίας. Έτσι, επικοινωνεί το καταλληλότερο μήνυμα και περιεχόμενο που ταιριάζει στην προσωπικότητα του κάθε ατόμου, με αποτέλεσμα την αυξημένη αφοσίωση των χρηστών με την εταιρεία σας.

Εάν θέλετε να να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με τη βοήθεια της Lucy, δοκιμάστε δωρεάν την πλατφόρμα της Releva για 1 μήνα!

Για περισσότερες πληροφορίες, συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος της Releva θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας!

-Advertorial-

Πώς το blogging ενισχύει οργανικά το SEO μιας ιστοσελίδας;

Το ποιοτικό περιεχόμενο αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο για κάθε ιστοσελίδα, καθώς επιδρά θετικά ως προς τον αντίκτυπο του SEO στην επισκεψιμότητα και την αναγνωρισιμότητα. Όμως, τι συνιστά ποιοτικό περιεχόμενο; Είναι αρκετή η δόμηση του λόγου στα επιμέρους τμήματα του ιστότοπου, με τρόπο που να είναι αποδεκτός από τους αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης; Ή μήπως χρειάζεται και κάτι περισσότερο; Εδώ έρχεται το κομμάτι του blog να δώσει λύση, ανοίγοντας νέες προοπτικές στους επίδοξους bloggers.

Ακόμα και αν δεν είστε απόλυτα εξοικειωμένοι με τον όρο και τη σημασία του blogging, θα ενθουσιαστείτε από το πόσα μπορεί να κάνει για την προβολή της ιστοσελίδας σας μακροπρόθεσμα. Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα βασικά από το www.whitepress.com/gr/basi-gnosis/1354/ti-einai-to-blog-kai-pos-na-ginete-blogger-to-2022 και να αποκτήσετε όλες τις πληροφορίες, που θα σας βοηθήσουν να δομήσετε ένα προσωπικό ή και εταιρικό blog. Γιατί όμως;

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του blogging στο SEO;

Αρχικά, το blog αποδεικνύει πως είστε γνώστες του αντικειμένου, στο οποίο αναφέρεστε. Αυτή η επίδειξη γνώσης με τη σειρά της οδηγεί σε αναγνώριση της εξειδίκευσης, της αυθεντίας που διαθέτετε επί του αντικειμένου. Οι επισκέπτες διαπιστώνουν ότι έχετε αφιερώσει χρόνο, κόπο και σκέψη στο blog σας και αυτό αναπόφευκτα σας καθιστά ειδικούς. Χτίζοντας μια τέτοια φήμη σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε, δίχως αμφιβολία κερδίζετε «πόντους» και προχωράτε μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Ένα ακόμη πλεονέκτημα του blogging είναι η δυνατότητα που παρέχει για στόχευση συγκεκριμένων keywords. Οι λέξεις-κλειδιά, λοιπόν, που επιλέγετε κάθε φορά να στοχεύσετε, δρουν ως «φάροι» και προσελκύουν επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Αυτοί οι χρήστες που ακολούθησαν το link της δημοσίευσής σας ενδεχομένως να μετατραπούν σε πραγματικούς πελάτες. Με αυτό τον τρόπο αυξάνετε τις πωλήσεις σας οργανικά, δίνοντας έμφαση στα keywords που είναι τα πλέον συμφέροντα για εσάς.

Προχωρώντας, το blog συνιστά μια εξαιρετική μέθοδο αύξησης της διάδρασης ανάμεσα σε εσάς και το κοινό σας. Κάθε νέο blog post είναι μια ακόμη υπενθύμιση ότι είστε παρόντες, ότι είστε σχετικοί και ότι εξελίσσεστε συνεχώς. Δεν παραμένετε απαρχαιωμένοι, περιορίζοντας την εμβέλειά σας στο ήδη υπάρχον content. Αντιθέτως, προσθέτετε ή ανανεώνετε και επικαιροποιείτε το περιεχόμενό σας, κάτι που σαφώς εκτιμούν οι αναγνώστες. Επιπλέον, η δημοσίευσή σας μπορεί να ενημερώνει το πελατολόγιό σας για οτιδήποτε νέο συμβαίνει και θέλετε να μοιραστείτε. Προσθέσατε νέα προϊόντα, κάνετε εποχικές εκπτώσεις ή μήπως μετακομίσατε σε νέο φυσικό κατάστημα; Όλα αυτά έχετε την δυνατότητα να τα επικοινωνήσετε εύκολα, άμεσα και αποτελεσματικά μέσω του blog σας.

Blog: Αναγκαιότητα ή πολυτέλεια;

Από όλα τα παραπάνω γίνεται φανερό πόσο τεράστια δυναμική έχει το blogging και πόσο μπορεί να βοηθήσει στην ανέλιξή σας. Πρόκειται για μια επένδυση για το μέλλον, που θα θεμελιώσει το όνομά σας στο διαδίκτυο και θα ξετυλίξει καινούριες ευκαιρίες ανέλιξης. Επωφεληθείτε από ένα τόσο ευέλικτο και χρήσιμο εργαλείο, απογειώνοντας το SEO και ξεχωρίζοντας online!

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search