Digital Marketing

Η Gen Z αναζητά brands στα social media αντί για τις μηχανές αναζήτησης

Πάνω από τους μισούς (51%) καταναλωτές που ανήκουν στη Gen Z παγκοσμίως χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν ένα brand, έναντι του 45% που στρέφεται στις μηχανές αναζήτησης, σύμφωνα με τα δεδομένα της GWI για το 2023.

Επίσης, σύμφωνα με έρευνα του Insider Intelligence του περασμένου Οκτωβρίου, ο κύριος λόγος που αρέσει στη Gen Z να χρησιμοποιεί τη λειτουργία αναζήτησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι επειδή τους βοηθά να λάβουν γρήγορα τις πληροφορίες που θέλουν, όπως αναφέρθηκε από το 60,1% των χρηστών.

Πώς θα αξιολογήσετε και θα επιλέξετε digital marketing agency;

Η επιλογή τού σωστού συνεργάτη για το digital marketing, είναι το κλειδί για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν να έχουν απτά αποτελέσματα και να αναπτυχθούν.

Με αμέτρητες εταιρείες να διεκδικούν την προσοχή σας, πρέπει να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις, για να διασφαλίσετε ότι θα κάνετε την καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες της εταιρείας σας.

Η Google αντιμέτωπη με αγωγή 2 δισ. ευρώ για αθέμιτες διαφημιστικές πρακτικές

Η Google αντιμετωπίζει μια αγωγή ύψους 2,1 δισεκατομμυρίων ευρώ από 32 ομίλους Mέσων Eνημέρωσης στην Ευρώπη, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι οι πρακτικές ψηφιακής διαφήμισης της εταιρείας, τούς έχουν οδηγήσει σε οικονομικές απώλειες.

Οι εκδότες, εδρεύουν σε διάφορες χώρες σε όλη την Ευρώπη, όπως η Αυστρία, το Βέλγιο, η Βουλγαρία, η Τσεχία, η Δανία, η Φινλανδία, η Ουγγαρία, το Λουξεμβούργο, η Ολλανδία, η Νορβηγία, η Πολωνία, η Ισπανία και η Σουηδία.

Γιατί δεν πρέπει να αγοράζετε κριτικές στην Google

Η αγορά κριτικών Google είναι μια δελεαστική αλλά πολύ κακή -έως και επικίνδυνη- πρακτική για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να ενισχύσουν τη φήμη τους στο διαδίκτυο.

Ενώ μπορεί να παρέχει μια ψεύτικη, ωραιοποιημένη εικόνα για την ποιότητα και την αξιοπιστία μιας επιχείρησης και βραχυπρόθεσμα να φέρει θετικά αποτελέσματα, εγκυμονεί σημαντικούς κινδύνους και μακροπρόθεσμες συνέπειες.

Οι 4 σημαντικές αλλαγές που θα γίνουν στο TikTok το 2024

Ο τρόπος με τον οποίο πουλάμε προϊόντα ή υπηρεσίες στο Διαδίκτυο αλλάζει πολύ γρήγορα και εν προκειμένω, πρέπει να συμβαδίζουμε με τις τελευταίες τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Έχετε συνειδητοποιήσει ότι το TikTok έχει γίνει μια σημαντική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που δεν πρέπει να αγνοήσετε; Η χρήση του αυξάνεται ραγδαία μεταξύ των εφήβων και των ενηλίκων, καθιστώντας το μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες στον κόσμο.

Με αφετηρία την Ελλάδα το δυναμικό πρόγραμμα του Rakuten Viber για τις διαφημιστικές εταιρείες

Η Rakuten Viber, από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στην επικοινωνία, πρωτοπόρος στην Ελλάδα, ανακοινώνει με ιδιαίτερη περηφάνεια την επικείμενη έναρξη ενός νέου προγράμματος κινήτρων που είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες των διαφημιστικών εταιρειών στην Ελλάδα.

Αυτή η εντελώς καινούρια πρωτοβουλία αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης της εταιρείας να προωθήσει αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες εντός της ελληνικής αγοράς καθώς στοχεύει να βοηθήσει τις διαφημιστικές εταιρείες να αναπτυχθούν με περισσότερη εκπαίδευση και νέα εργαλεία, χτίζοντας έτσι μία στενότερη σχέση με τους πελάτες τους.

Μόνο 1 στους 5 influencers δηλώνει πότε μια ανάρτηση είναι διαφημιστική

Μόλις το ένα πέμπτο των influencers (20%) αναφέρει ξεκάθαρα και συστηματικά, ότι οι αναρτήσεις του αποτελούν προϊόν διαφήμισης, ενώ - την ίδια στιγμή - σχεδόν όλοι (97%) αναρτούν περιεχόμενο, για το οποίο έχουν πληρωθεί.

Αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων, από την έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των εθνικών Αρχών προστασίας του καταναλωτή 22 κρατών-μελών, καθώς και της Νορβηγίας και της Ισλανδίας.

Έσοδα ρεκόρ από διαφημίσεις για τη Google με αύξηση 11%

Η Alphabet, η μητρική εταιρεία της Google, ανακοίνωσε έσοδα ρεκόρ από διαφημίσεις, τα οποία έφτασαν στα 65,52 δισ. δολάρια, το τέταρτο τρίμηνο του 2023.

Τα έσοδα από την αναζήτηση σημείωσαν αύξηση 12,7%, η οποία συνοδεύτηκε από ισχυρή αύξηση των εσόδων από τις διαφημίσεις στο YouTube κατά 15,5% - σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του 2022.

Project Agora και Taboola παρουσίασαν νέα τεχνολογία AI που μεγιστοποιεί τα conversions

Το Project Agora και η Taboola φέρνουν το Maximize Conversions, μια νέα στρατηγική bidding για native ads, που κάνει αυτόματο optimization των καμπανιών για performance με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Το Project Agora και η Taboola συνεργάζονται κατά αποκλειστικότητα σε 26 αγορές στην περιοχή ΕΜΕΑ, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Το LinkedIn λανσάρισε τα χορηγούμενα άρθρα

Το LinkedIn εισήγαγε τη δυνατότητα χορηγούμενων άρθρων, παρέχοντας στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ένα πρόσθετο εργαλείο που μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των brands, στην αύξηση της αφοσίωσης και στη δημιουργία δυνητικών πελατών.

Καθώς οι χρήστες του LinkedIn δεν θα έχουν την "ταλαιπωρία" να πρέπει να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα για να διαβάσουν το περιεχόμενο που χορηγείται, αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αφοσίωση.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search