Το 2024, το social θα μεταβεί από μια βοηθητική τακτική σε ένα βασικό μέρος του μείγματος μάρκετινγκ και καθώς περισσότερες εταιρείες αναγνωρίζουν την αξία της κουλτούρας και της κοινότητας στην αύξηση των πωλήσεών τους, οι δημιουργοί θα διαμορφώνουν επίσης περισσότερες ενέργειες μάρκετινγκ.
Περισσότερα: Τα social media θα πρωταγωνιστήσουν το 2024 στο μείγμα μάρκετινγκ των εταιρειών
Το TikTok ισχυρίζεται ότι οι διαφημίσεις βίντεο χωρίς δυνατότητα παράκαμψης ενδέχεται να εμποδίσουν τη συμμετοχή των χρηστών.
Σύμφωνα με τη μελέτη, οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να παρακολουθούν και να αλληλεπιδρούν με χορηγούμενα βίντεο, όταν έχουν τον έλεγχο της εμπειρίας τους.
Περισσότερα: TikTok: Οι non-skippable διαφημίσεις μειώνουν την αφοσίωση των χρηστών
Ξεκίνησε μια νέα χρονιά, που σημαίνει νέες προβλέψεις και προσδοκίες για όλους. Στον ιδιαίτερα απαιτητικό κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, έρχονται νέες προκλήσεις και ευκαιρίες, εργαλεία και υπηρεσίες.
Πρωταγωνιστής αναμένεται να είναι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη και η αξιοποίησή της από τις μεγάλες πλατφόρμες social media, ενώ την προσοχή αναμένεται να τραβήξει η νέα γενιά καταναλωτών, η "Generation Alpha".
Περισσότερα: Μερικές σημαντικές προκλήσεις για το Digital Marketing το 2024
Η XPLAIN ανακοίνωσε σήμερα την κυκλοφορία των AI-Consultants για Επιχειρήσεις, μια καινοτόμα λύση Τεχνητής Νοημοσύνης για ενίσχυση των επιχειρήσεων στις καθημερινές τους προκλήσεις.
Η XPLAIN έχοντας πολυετή γνώση και εξειδίκευση στις Artificial Intelligence τεχνολογίες, με τη σειρά AI-Consultants, προσφέρει τη δυνατότητα στις εταιρείες να αντιμετωπίσουν πολύπλοκα ζητήματα, να δημιουργήσουν καινοτόμες Business & Marketing στρατηγικές και να βελτιώσουν την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητά τους.
Περισσότερα: Η XPLAIN παρουσιάζει τα Bespoke AI-Consultants για επιχειρήσεις
Οι διαφημιζόμενοι θα έχουν πλέον περισσότερες ευκαιρίες για να προσεγγίσουν πιθανούς πελάτες, μετά τις νέες δυνατότητες που πρόσθεσε η Google στη μηχανή αναζήτησής της, ενόψη της αγοραστικής περιόδου των εορτών.
Στα νέα προωθητικά εργαλεία συμπεριλαμβάνεται ένα "κέντρο προσφορών" και μια σελίδα ιδεών για δώρα.
Περισσότερα: Η Google λανσάρει νέες δυνατότητες προβολής προσφορών και εκπτώσεων
Η mobiloPC εταιρεία ανάπτυξης Λογισμικού με ειδίκευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και στο Shopping Recommendation Engineering, ανακοίνωσε επτά διαφορετικές recommendation engines, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε eshop να "μαντεύει" τι θέλει ο πελάτης και να τα παρουσιάζει αυτόματα.
Περισσότερα: H mobiloPC ανακοίνωσε το mobiplus shopping personalization με 7 recommendation engines
Από το TikTok ανακοίνωσαν πως γιορτάζουν ένα μεγάλο ορόσημο, αφού υπάρχουν πλέον περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια άτομα σε όλη την Ελλάδα που βρίσκονται στην πλατφόρμα κάθε μήνα.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, "είναι πραγματικά τιμή μας να αποτελούμε 'σπίτι' μιας τόσο ποικιλόμορφης και αναπτυσσόμενης κοινότητας, που τους περιλαμβάνει όλους, από βιβλιόφιλους, ταξιδιώτες, κωμικούς, δασκάλους, οικογένειες, έως μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ανερχόμενους μουσικούς και τόσους άλλους".
Περισσότερα: TikTok: Πάνω από 3,5 εκ. ενεργοί χρήστες στην Ελλάδα κάθε μήνα
Το YouTube λανσάρει μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους δημιουργούς να προσθέτουν χρονικές σημάνσεις σε προϊόντα με ετικέτα στα βίντεό τους.
Όταν προστίθεται η χρονική σήμανση, θα εμφανιστεί ένα κουμπί με καλάθι αγορών, τη στιγμή που υπάρχει αυξημένη πιθανότητα αγοράς από τους θεατές.
Περισσότερα: Το YouTube λανσάρει νέα λειτουργία για τη βελτίωση των διαφημίσεων προϊόντων
Το TikTok ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Search Ads Toggle, ενός νέου τύπου αγοράς διαφημίσεων που επιτρέπει στους διαφημιστές να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης της πλατφόρμας.
Περισσότερα: Το TikTok ξεκινά τη διάθεση του Search Ads Toggle για διαφημίσεις στην αναζήτηση
Η Meta εμπλουτίζει τις δυνατότητες των Reels στο Facebook και το Instagram, για να συμβάλει στη βελτίωση της απόδοσης των διαφημίσεων.
Ο τεχνολογικός γίγαντας ανακοίνωσε μια σειρά από νέες δυνατότητες που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν την αφοσίωση και να βελτιστοποιήσουν την απόδοση μιας καμπάνιας, όπως:
- Διαφημίσεις συλλογής (Collection ads)
- Διαφημίσεις καρουζέλ πολλαπλών προορισμών
- Λειτουργία ολίσθησης προς τα αριστερά (Swipe left)
Περισσότερα: Δείτε τις νέες δυνατότητες διαφημίσεων στα Reels των Facebook και Instagram
Follow Us
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77