Digital Marketing

Parcel Monitor: Οι κορυφαίες στρατηγικές Omnichannel Marketing για ανάπτυξη

Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά, οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν μια στρατηγική προσέγγιση στο μάρκετινγκ για να μεγιστοποιήσουν την εμβέλεια της εταιρείας τους και να ξεχωρίσουν από το πλήθος.

Με την άνοδο της ψηφιακής τεχνολογίας και τον αυξανόμενο αριθμό διαθέσιμων καναλιών για να προσεγγίσουν πελάτες, είναι σημαντικό να υπάρχει μια στρατηγική μάρκετινγκ πολλών καναλιών, που να ενσωματώνει όλα τα σημεία επαφής και να προσφέρει μια απρόσκοπτη και συνεπή εμπειρία στους πελάτες.

Η Google υποβάλλει αγωγή για απάτες με ψεύτικες κριτικές

Η Google έχει καταθέσει αγωγή για να απαγορέψει σε απατεώνες τη χρήση των Χαρτών της και των Εταιρικών Προφίλ, για τη δημοσίευση ψεύτικων επιχειρήσεων και ψεύτικων κριτικών.

Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι "κακοί ηθοποιοί δημοσίευσαν περισσότερα από 350 δόλια επιχειρηματικά προφίλ και προσπάθησαν να τα ενισχύσουν με περισσότερες από 14.000 fake reviews".

Αυξήστε το Customer Engagement και τις πωλήσεις, με εξατομικευμένες προτάσεις

Οι προτάσεις προϊόντων είναι μια βασική πτυχή των ηλεκτρονικών αγορών που μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Ωστόσο, πολλά e-shop αποτυγχάνουν να παρέχουν το ίδιο επίπεδο εξατομίκευσης με τα φυσικά καταστήματα. Αυτό δυσκολεύει τους χρήστες να βρουν γρήγορα τα προϊόντα που χρειάζονται, να χειριστούν τους τρόπους πληρωμής που προτιμούν και να ειδοποιούνται όταν υπάρχουν διαθέσιμες προσφορές.

Ετοιμαστείτε έγκαιρα για την εποχή των Google Analytics 4

Μια ομάδα ειδικών στα Google Analytics, με επικεφαλής το Φώτη Αντωνόπουλο, δημιούργησαν το Google Analytics 4 audit, ένα διαγνωστικό εργαλείο για το setup του account σας, στη νέα πλατφόρμα GA.

Το audit σκανάρει περισσότερα από 100+ εξειδικευμένα κριτήρια και παράγει ένα report 40+ σελίδων που αναλύει τα πιο σημαντικά settings που πρέπει να έχει ένα account, όπως τα streams, τα signals, τα tags, τα events και τα funnels.

Νέες κατηγορίες EE εναντίον Google για κατάχρηση της θέσης της στη διαφήμιση

Οι Βρυξέλλες χτύπησαν για ακόμη μία φορά τη Google. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατηγόρησε επίσημα την μητρική εταιρεία Alphabet για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης στην διαφημιστική τεχνολογία, με την Επίτροπο Ανταγωνισμού Βεστάγκερ να τονίζει πως η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή και χρήζει άμεσης αντιμετώπισης.

Google Marketing Live 2023: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Το βασικό στοιχείο της φετινής εκδήλωσης Google Marketing Live (GML) μπορεί να συνοψιστεί με δύο μόνο γράμματα: AI. Σύντομα, θα υπάρχει τεχνητή νοημοσύνη εδώ, εκεί και παντού στον λογαριασμό σας στο Google Ads!

Η πλειοψηφία των ανακοινώσεων στο event της Google περιείχε κάποια μορφή τεχνητής νοημοσύνης, κάτι που ήταν μάλλον αναμενόμενο, μετά και από την πρόγευση που υπήρξε στο Google I/O.

Ogilvy White Paper: Η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι εφαρμογές της στο marketing

Η Ogilvy Greece δημοσίευσε ένα πρωτότυπο, κατατοπιστικό και χρήσιμο white paper σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις εφαρμογές της στο marketing.

Το ΑΙ έχει μονοπωλήσει πρόσφατα το ενδιαφέρον της διαφημιστικής αγοράς και το αντικείμενο των συζητήσεων για τις τεχνολογικές εξελίξεις σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα σημάνει το τέλος του SEO;

H έλευση της τεχνητής νοημοσύνης στις μηχανές αναζήτησης έχει προκαλέσει ποικίλα σχόλια και ερωτηματικά στους επαγγελματίες του digital marketing, μεταξύ άλλων, σχετικά με το τί πρόκειται να συμβεί με το SEO.

Κάθε αλλαγή τρομάζει και όσον αφορά στο SEO, έχει ξανασυμβεί. Ωστόσο, το ζητούμενο παραμένει: όσοι ψάχνουν, θα πρέπει να βρίσκουν τους οργανισμούς και τις εταιρείες στις μηχανές αναζήτησης.

Global case study έγινε η επιτυχημένη συνεργασία ΕΟΤ και Project Agora

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) συνεργάστηκε με το Project Agora, ώστε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες της native διαφήμισης και της πλατφόρμας της Taboola, της μεγαλύτερης native ads πλατφόρμας στο open web.

Η επιτυχημένη συνεργασία ξεχώρισε για τα αξιοσημείωτα αποτελέσματά της και έκανε την Taboola να την επιλέξει ως παγκόσμιο case study.

Η Globe One Digital συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό τής Allianz

Στη σημαντική αύξηση στις online πωλήσεις, καθώς και γενικότερα της παρουσίας της Allianz Direct στο Διαδίκτυο συνεισέφερε η Globe One Digital, εκ των κορυφαίων digital marketing agencies στην Ελλάδα.

Η Allianz Direct αποτελεί το κανάλι απευθείας πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Η συνεργασία της Allianz Direct με την Globe One Digital ξεκίνησε το 2019, θέτοντας ως βασικούς στόχους την ενδυνάμωση της ψηφιακής παρουσίας της, καθώς και την αύξηση των online πωλήσεων και των οργανικών αποτελεσμάτων.

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search