Digital Marketing

Είναι το Digital Marketing αντίδοτο για τις νέες προκλήσεις της αγοράς;

Η παρούσα οικονομική κατάσταση με τον πληθωρισμό, τη γεωπολιτική αστάθεια και τα υψηλά κόστη ενέργειας καθώς και η ανησυχία των καταναλωτών για το χειμώνα που έρχεται, έχουν σαφώς επηρεάσει την συμπεριφορά και τις αγοραστικές τους επιλογές.

Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, πως μπορούν οι επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν έξυπνα τα εργαλεία του Digital Marketing, ώστε να διατηρήσουν ή ακόμα και να αυξήσουν την κερδοφορία τους;

Κάθε κρίση φέρνει μαζί της και ευκαιρίες! Αναλύοντας παρακάτω τις δυσκολίες αλλά και τις αντίστοιχες ευκαιρίες που παρουσιάζουν, θα δούμε πως μπορούν οι επιχειρήσεις να ελιχθούν και τελικά μέσα από μια στοχευμένη στρατηγική Marketing, να ανταπεξέλθουν στην παρούσα κατάσταση με θετικό πρόσημο!

 

Αυξανόμενος πληθωρισμός σε όλα τα αγαθά

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης σε κάποια είδη: Οι καταναλωτές περιορίζουν σε ένα βαθμό τις αγορές τους και ενδιαφέρονται περισσότερο για τις προσφορές ή για προϊόντα που πιστεύουν πως θα ακριβύνουν στο σύντομο μέλλον.

Ευκαιρίες και στρατηγικές κινήσεις

•  Προώθηση προσφορών: Προβάλλουμε διαφημιστικά τις προσφορές που παρέχουμε αλλά και τονίζουμε την αξία των προϊόντων μας στη ζωή του καταναλωτή μέσα από διαφημίσεις και video ads. Όπου μπορούμε, προβάλλουμε και testimonials, γνώμες πελατών με θετικές εντυπώσεις από τις αγορές τους.

To social proof είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο του digital marketing που δίνει κύρος στο Brand μας μέσα από αληθινές εμπειρίες και αξίζει να το εκμεταλλευτούμε.

•  Μεγαλύτερη προώθηση προϊόντων όπου υπάρχει η προσμονή για αύξηση των τιμών τους στο εγγύς μέλλον. Προσαρμόζουμε τις διαφημιστικές μας καμπάνιες ώστε να προβάλλουμε προϊόντα ή υπηρεσίες που συμφέρει ο καταναλωτής να αγοράσει τώρα.

 

Αστάθεια και αβεβαιότητα

Οδηγεί σε αναβολή προσωπικών αγορών και μείωση δαπανών σε αγαθά πολυτελείας, εξόδος κ.λπ. Σε περιόδους αβεβαιότητας, ο καταναλωτής τείνει να περιορίσει αγορές που κρίνει ότι δεν καλύπτουν  απαραίτητες ανάγκες. 

Ευκαιρίες και στρατηγικές κινήσεις

Ένα από τα πιο σημαντικά αποτελέσματα της παραπάνω συμπεριφοράς, είναι ότι ο καταναλωτής μένει περισσότερο μέσα στο σπίτι και φυσικά περνάει περισσότερο χρόνο στο internet. Συνεπώς, υπάρχει αύξηση και στις διαδικτυακές αγορές και αυτό είναι σίγουρα κάτι που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε. Πως;

•  Προώθηση προϊόντων & υπηρεσιών που βελτιώνουν τη ζωή στο σπίτι, όχι μόνο για ξεκούραση ή χαλάρωση αλλά και για εργασία, γυμναστική, ψυχαγωγία κ.λπ.. Σε συνδυασμό και με την εξέλιξη της τεχνολογίας, το home entertainment αποκτά όλο και μεγαλύτερη διάσταση. Όλα αυτά, σαφώς ωφελούν ένα μεγάλο μέρος της αγοράς.

Για τις εταιρείες που διαθέτουν προϊόντα και υπηρεσίες για το σπίτι και όλα όσα στρέφονται γύρω από αυτό, από έπιπλα και οικιακές συσκευές μέχρι προϊόντα τεχνολογίας ή υπηρεσίες και συνδρομές, τώρα είναι η πλέον κατάλληλη εποχή για να επενδύσουν στο digital marketing και όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχει!

•  Ηλεκτρονικό κατάστημα και online προώθηση. Και φυσικά θα μιλήσουμε για τη δημιουργία e-shop και την εκμετάλλευση όλο και περισσότερων online καναλιών και για την πώληση αλλά και τη διαφημιστική προβολή των προϊόντων μας εφόσον όλο μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών επιλέγει το διαδίκτυο για τις αγορές του. Αν δεν έχετε ήδη ηλεκτρονικό κατάστημα έχει έρθει η ώρα να το αποφασίσετε ξεφεύγοντας από όρια της τοπικής αγοράς ή της ήδη υπάρχουσας πελατείας σας! 

Είναι πλέον πολύ σημαντικό για κάθε επιχείρηση να ενισχύσει την online παρουσία και προβολή της, εκμεταλλευόμενη όσο περισσότερα κανάλια μπορεί. Τα online διαφημιστικά κανάλια εμπλουτίζουν τις δυνατότητες τους  αλλά και αυξάνονται διαρκώς. Μια ομάδα ειδικών μπορεί να σας βοηθήσει να επιλέξετε σωστά τα κατάλληλα κανάλια και να σχεδιάσετε την marketing στρατηγική.

Για παράδειγμα, ένα νέο πολύ δυναμικό online κανάλι που πλέον πρέπει να συμπεριληφθεί στην digital στρατηγική μιας επιχείρησης είναι το Tik Tok, με όλο και περισσότερους χρήστες, από όλες πλέον τις ηλικιακές ομάδες. Είναι μια πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδράσουν με τον καταναλωτή με ένα πιο fun και δημιουργικό τρόπο.

•  Εκμετάλλευση της τακτικής FOMO - Το σύνδρομο Fomo (Fear of missing out) δηλαδή ο φόβος της απώλειας, είναι ένα συναίσθημα της εποχής μας όπου ο άνθρωπος νιώθει έντονη την ανάγκη να μην «χάσει» κάποιες συναρπαστικές ευκαιρίες ή εμπειρίες που ζουν όλοι οι άλλοι.

Είναι λοιπόν ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται σε διάφορες καμπάνιες, ώστε να δώσει κίνητρο στον καταναλωτή να μην αναβάλει την αγορά. Να μην προσπεράσει δηλαδή το διαφημιστικό μας μήνυμα. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με την προβολή influencers που χρησιμοποιούν το προϊόν μας. («Αφού το κάνει αυτός/αυτή γιατί όχι κι εγώ»).

 

Νέα σεζόν, back2school και back2work

Απαραίτητος προγραμματισμός για το χειμώνα που ενδέχεται να έχει μεγαλύτερα έξοδα! Όταν ξεκινάει μια νέα σεζόν και μια περίοδος με αυξημένες υποχρεώσεις και έξοδα, ο καταναλωτής μπαίνει σε διάθεση οικονομίας.

Ευκαιρίες και στρατηγικές κινήσεις

•  Προώθηση “έξυπνων” λύσεων για τη νέα σεζόν και τη μείωση περιττών εξόδων, όπως προσφορές τύπου 1+1, ή free service, διαγωνισμοί με δώρα κ.λπ.

•  Δημιουργία περιεχομένου στο Blog του εταιρικού site ή Ε-shop, αλλά και μέσα από άλλα κανάλια όπως το Newsletter, το YouΤube και λοιπά Social Media, δίνοντας αποτελεσματικά tips που εκπαιδεύουν το κοινό στην εξοικονόμηση ενέργειας και χρημάτων. Είναι σημαντικό να δείχνουμε ότι είμαστε κοντά στον καταναλωτή και τις ανάγκες του.

•  Μεταφορά διαφημιστικής επένδυσης σε Καμπάνιες που έχουν εποχιακό χαρακτήρα που "τρέχουν" για συγκεκριμένο διάστημα, ή σε συγκεκριμένες μέρες/γιορτές, ή για προϊόντα επίκαιρα όπως π.χ. σχολικά το φθινόπωρο, θερμαντικά σώματα το χειμώνα κ.λπ.

•  Επένδυση στο CRO (Conversion Rate Optimization). Βελτίωσης της απόδοσης του Site/e-Shop με την αξιοποίηση ειδικών σε αυτό το είδος. Το CRO είναι η βελτιστοποίηση του ποσοστού των επισκεπτών που μετατρέπονται σε πελάτες. Χάρη στο CRO μια επιχείρηση επιτυγχάνει μεγαλύτερες αποδόσεις στη διαφημιστική δαπάνη, και βελτιώνει την εμπειρία και την αφοσίωση του καταναλωτή.

 

Συμπερασματικά

Είμαστε σε μια εποχή που οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν συνεχόμενες οικονομικές προκλήσεις. Όπως αναγκαστικά προσαρμόζονται οι καταναλωτές στα νέα δεδομένα, οφείλουν να προσαρμοστούν και οι επιχειρήσεις και ταυτόχρονα να εκμεταλλευτούν στο έπακρο όλες τις δυνατότητες του Ψηφιακού Μετασχηματισμού και του Digital Marketing.

Είναι λοιπόν σημαντικό οι επιχειρήσεις να απευθυνθούν σε ειδικό, ο οποίος θα έχει την απαραίτητη εμπειρία στο Digital Marketing, ώστε να μπορεί να εφαρμόσει όλα τα παραπάνω με τον πλέον κατάλληλο τρόπο. Και φυσικά, ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρείας, να βελτιώσει δείκτες όπως το Conversion Rate που αναφέραμε παραπάνω, αλλά και τη γενικότερη εμπειρία του καταναλωτή με την επιχείρηση!

Στην GIM Agency προσφέρουμε υπηρεσίες Digital Marketing καθώς και Συμβουλευτική καθοδήγηση για την καλύτερη αξιοποίηση όλων των Digital Marketing εργαλείων. Μέσα από έρευνα αγοράς, καθώς και δοκιμασμένες μεθόδους και τακτικές, μπορούμε, ακόμα και σε περιόδους ύφεσης, να βοηθήσουμε μια επιχείρηση όχι μόνο να διατηρήσει το πελατολόγιο της, αλλά και να αποκτήσει νέο!

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2117153031 και στο site www.gimagency.gr

 

-Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


SOFTLY: Μία πενταετία γεμάτη προκλήσεις, αλλά και "πολύ" Marketing

Σε έναν κλάδο που εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, η SOFTLY βρήκε τον τρόπο να πρωταγωνιστήσει στο «χορό» που έστησαν τα «μικρά agencies» της χώρας.
 
Η SOFTLY είναι ένα βραβευμένο Digital Agency με έδρα την Αθήνα, το οποίο συνδυάζει το Digital Marketing, την Agile μεθοδολογία και την τεχνολογία, με την επιχειρηματική σκέψη και νοοτροπία.

Πρόκειται για μια ταλαντούχα ομάδα, που αποτελείται από Marketing Strategists, Developers, E-commerce experts, Designers και Οικονομικούς Αναλυτές, που αγαπούν την εξέλιξη και στοχεύουν σε ουσιαστικά αποτελέσματα για τους συνεργάτες της.
 
Γιορτάζοντας τα πέντε χρόνια λειτουργίας της, έχει αναπτύξει ένα ευρύ πελατολόγιο με tradition based εταιρείες, πολυεθνικές, E-commerce αλλά και startups, όπως οι Automarin, Δήμος Αθηναίων-Αθήνα 9.84, RE/MAX, Aegean Omiros Group, Corona Di Fiori, Edgeport, Go Kids Athens, Makeup Revolution, Galiotos earcare, VW Μαρινάτος και Game Tree.  
 
Από το 2019 έως και σήμερα, η SOFTLY έχει βραβευτεί στα E-volution Awards (2020-2022) και στα Peak Awards (2022) για συνολικές υπηρεσίες συμβουλευτικής, ανάπτυξη λογισμικού, στρατηγικές Social Media και Lead Generation καμπάνιες που έχει αναπτύξει για τους συνεργάτες της.
 
Η αποστολή της είναι να δημιουργεί και να υποστηρίζει B2B Agile SaaS έργα, ενδυναμώνοντας τα ταλαντούχα μέλη της ομάδας της και να παράγει εξαιρετικά αποτελέσματα.
 
Go Agile - Simply approach - Deliver success
Αυτές είναι οι βασικές αξίες με τις οποίες πορεύεται καθημερινά, σε όλες της τις συνεργασίες. Παρέχει ένα Agile εργασιακό περιβάλλον με Υβριδικό Μοντέλο Εργασίας, όπου όλοι είναι free να επιλέξουν τις ημέρες της εβδομάδας που θέλουν να εργαστούν από το γραφείο.



Οι προηγούμενες 2 χρονιές ήταν ιδιαίτερες για όλους τους κλάδους, γεμάτες προκλήσεις, αλλαγές, αλλά και ευκαιρίες. Το Digital Marketing και το E-commerce είχαν την τιμητική τους και η SOFTLY δε θα μπορούσε να λείπει από εκεί!

Πίσω από κάθε διάκριση κρύβεται η ταλαντούχα ομάδα της, η οποία μοιράζεται το όραμα της εταιρείας, που δεν είναι άλλο από το να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους συνεργάτες της.

 

 -Advertorial-

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Οι χρήστες χάνουν την εμπιστοσύνη τους στα social media

Η "ψηφιακή εμπιστοσύνη" είναι αυτή που έχουν οι χρήστες μιας πλατφόρμας ότι θα προστατεύσει τις πληροφορίες τους και θα τους παρέχει ένα ασφαλές περιβάλλον για να δημιουργήσουν περιεχόμενο και να αλληλεπιδράσουν με άλλους χρήστες και το περιεχόμενό τους.

Η έκτη ετήσια έρευνα του insiderintelligence για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ αποκαλύπτει ότι η εμπιστοσύνη των χρηστών στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει μειωθεί σημαντικά σε βασικούς τομείς, όπως το απόρρητο, η ασφάλεια και η συνάφεια των διαφημίσεων.

Στη διαδικτυακή έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το insiderintelligence τον Μάιο και τον Ιούνιο στις ΗΠΑ, συμμετείχαν 2.225 ενήλικες χρήστες και το αποτέλεσμα ανέδειξε την ασφάλεια των δεδομένων και το απόρρητο ως κύριους παράγοντες που επηρεάζουν την εμπιστοσύνη τους. Στην έρευνα συμμετείχαν εννέα πλατφόρμες, οι Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Reddit, Snapchat, TikTok, Twitter και YouTube και όλες έχασαν σημαντικό έδαφος σε αυτόν τον τομέα, σε σχέση με την προηγούμενη διετία.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η μακρά ιστορία του Facebook σχετικά με τις παραβιάσεις της ιδιωτικότητας, συνεχίζει να επηρεάζει τις αντιλήψεις των χρηστών, αφού μόλις το 18% συμφώνησε ότι η πλατφόρμα προστατεύει το απόρρητό τους. Στον αντίποδα, οι πλατφόρμες είχαν τα υψηλότερα ποσοστά στο συγκεκριμένο τομέα, ήταν του LinkedIn (31%) και του Pinterest (30%).

Τα ποσοστά εμπιστοσύνης των χρηστών στις ΗΠΑ την τελευταία τριετία, στις κύριες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Πηγή: insiderintelligence

 

Η αίσθηση της ασφάλειας σε μια online κοινότητα είναι ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την εμπιστοσύνη, σύμφωνα με την έρευνα. Ωστόσο, το ποσοστό των χρηστών που συμφώνησαν ότι αισθάνονται ασφαλείς συμμετέχοντας και δημοσιεύοντας σε κοινωνικές πλατφόρμες μειώθηκε σημαντικά φέτος.

Πέρυσι, το 44% των χρηστών κατά μέσο όρο στις εννέα πλατφόρμες δήλωσαν ότι ένιωθαν ασφαλείς να συμμετέχουν και να δημοσιεύουν αναρτήσεις στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούσαν. Φέτος, αυτός ο μέσος όρος μειώθηκε αισθητά στο 35%.

Επίσης, οι αντιλήψεις για τη συνάφεια των διαφημίσεων μειώθηκαν σε όλες τις πλατφόρμες από πέρυσι. Οι αλλαγές της Apple που σχετίζονται με το απόρρητο, οι οποίες περιορίζουν την ικανότητα των πλατφορμών να στοχεύουν και να μετρούν τα αποτελέσματα από τη διαφήμιση, ήταν πιθανότατα ένας παράγοντας. Μόνο το 26% των χρηστών συμφώνησαν ότι είδαν σχετικές διαφημίσεις, από 34% πέρυσι.

Τώρα, οι πλατφόρμες πρέπει να δράσουν για να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη. Για όσες η ανάπτυξη των χρηστών είναι αργή ή ακόμη και μειούμενη, όπως το Facebook και το Twitter, η οικοδόμηση εμπιστοσύνης είναι ένας τρόπος για να διατηρήσουν τους υπάρχοντες χρήστες.



Η εμπιστοσύνη μπορεί να βοηθήσει μια πλατφόρμα να ξεχωρίσει μεταξύ των ανταγωνιστών στον τομέα της διαφήμισης. Όσες έχουν θετική εικόνα από τους χρήστες τους θα ωφεληθούν, αφούν είναι πιο πιθανό οι χρήστες να αλληλεπιδράσουν με τις διαφήμισεις που προβάλλονται.



Οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στις πλατφόρμες που εργάζονται για να αυξήσουν την εμπιστοσύνη των χρηστών. Οι αποφάσεις αγοράς Μέσων για online διαφήμιση συχνά καταλήγουν στην τιμή και στο μέγεθος του κοινού, αλλά η απότομη πτώση της εμπιστοσύνης των χρηστών που προέκυψε από την έρευνα, θα πρέπει να είναι μια κλήση αφύπνισης για την αγορά.

 

Εικόνα: dole777, Unsplash
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Google δυσκολεύει περισσότερο την αναθεώρηση αρνητικών κριτικών στους χάρτες της

Η Google ενημέρωσε τις οδηγίες της για τις κριτικές που αφήνουν οι χρήστες στους χάρτες της, οι οποίες πλέον στοχοποιούν και απαγορεύουν ρητά την υποβολή αιτημάτων για αναθεωρήσεις ή αφαιρέσεις αρνητικών κριτικών, με το δέλεαρ προσφοράς εκπτώσεων, δωρεάν αγαθών ή υπηρεσιών, ή άλλων κινήτρων.

Επομένως, εάν κάποιος αφήσει μία αρνητική κριτική για κάποια επιχείρηση στους Google Maps, δεν επιτρέπεται να του δοθούν κίνητρα, ώστε να αλλάξει την κριτική του.

Οι νέες κατευθυντήριες γραμμές αναφέρουν σαφώς για "Περιεχόμενο για το οποίο έχουν δοθεί κίνητρα από μια επιχείρηση, σε αντάλλαγμα εκπτώσεων, δωρεάν αγαθών ή/και υπηρεσίες". Επίσης ότι "Αυτό περιλαμβάνει αιτήματα εμπόρων για αναθεώρηση ή κατάργηση μιας αρνητικής κριτικής μέσω προσφερόμενων εκπτώσεων, δωρεάν αγαθών ή υπηρεσιών ή άλλων κινήτρων".

Επίσης, όσον αφορά στο κεφάλαιο "Fake Engagement", δηλαδή των ψεύτικων κριτικών, οι οποίες φυσικά, απαγορεύονται και αφαιρούνται από την πλατφόρμα, οι περιγραφές εκ μέρους της Google είναι σαφείς:

- Πληρωμή, η παροχή κινήτρων, ή η ενθάρρυνση της δημοσίευσης περιεχομένου που δεν αντιπροσωπεύει μια πραγματική εμπειρία.
- Περιεχόμενο που δεν βασίζεται σε πραγματική εμπειρία και δεν αντιπροσωπεύει με ακρίβεια την τοποθεσία ή το εν λόγω προϊόν ή υπηρεσία.
- Περιεχόμενο που είναι αποτέλεσμα "παρακίνησης" από μια επιχείρηση, με αντάλλαγμα εκπτώσεις, δωρεάν αγαθά ή/και υπηρεσίες.

Πολλές επιχειρήσεις θα μπορούσαν να προσφέρουν κάποια μορφή κινήτρου για να αναστρέψουν αρνητικές κριτικές πελατών τους. Αυτό πλέον απαγορεύεται ρητά στην ενημερωμένη πολιτική περιεχομένου των χαρτών.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


To YouTok το TikTube και το InstaTok...

Την περασμένη εβδομάδα, το Twitter ανακοίνωσε τελικά την προσθήκη του κουμπιού «Share» στην εφαρμογή του για Android, ενώ η συγκεκριμένη δυνατότητα είναι ήδη στάνταρ στην εφαρμογή για iOS. Η πρόσφατη προσθήκη καθιστά το Twitter ιδιαίτερα αργοπορημένο και μάλιστα στο δικό του γήπεδο...

Το παραπάνω, είναι απλώς το πιο πρόσφατο παράδειγμα μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης που διεκδικεί έσοδα από ανταγωνιστές της.

Το Instagram αντιγράφει το TikTok

Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που το Instagram αποφάσισε να αποκτήσει Reels και η υλοποίηση είναι... καρμπόν με τη λειτουργία στο TikTok. Ο επικεφαλής του επιχειρηματικού μάρκετινγκ για το Instagram Shopping, είχε πει τον Ιούνιο στο eMarketer ότι η πλατφόρμα «είναι επικεντρωμένη στα Reels, το εμπόριο και τους δημιουργούς».

Ωστόσο, το Instagram κλείνει τώρα τη σελίδα Αγορών και την καρτέλα Αγορές, καθώς επικεντρώνει εκ νέου τις εμπορικές του προσπάθειες στην ενσωμάτωση των αγορών στην κύρια εμπειρία της πλατφόρμας και όχι σε έναν προορισμό αποκλειστικά για αγορές. Οι αγορές είναι ένας σημαντικός παράγοντας για το engagement των χρηστών, κάτι που χρειάζεται το Instagram για να αναπτύξει τα Reels.

Διότι, παρόλο που το Instagram θα έχει περίπου 30 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις φέτος, σε σύγκριση με τα σχεδόν 6 δισεκατομμύρια δολάρια του TikTok, η εφαρμογή της Meta θα σημειώσει μόλις 16,3% ανάπτυξη σε σύγκριση με το 184,4% της αντίπαλης πλατφόρμας.

Το TikTok αντιγράφει το YouTube

Στο TikTok εργάζονται για την εξέλιξη της πλατφόρμας. Φέτος, ο χρόνος που αφιερώνεται με το TikTok από τους χρήστες αναμένεται να ξεπεράσει ελάχιστα αυτόν του YouTube. Αλλά αυτός ο μικρός επιπλέον χρόνος, που είναι περίπου 12 δευτερόλεπτα, είναι σημαντικός. Το YouTube εξακολουθεί να έχει διπλάσιο αριθμό χρηστών από το TikTok και 2 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα έσοδα από διαφημίσεις.

Το TikTok ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι θα παρουσιάσει βίντεο διάρκειας 10 λεπτών, παρόμοια με αυτά του YouTube. Και ενώ δεν πρόκειται να πλησιάσει στο ελάχιστο τους χρήστες που έχει το YouTube, η πρόβλεψη του eMarketer είναι ότι το θα το σε έσοδα από διαφημίσεις στις ΗΠΑ το 2024.

Το YouTube αντιγράφει το TikTok

Η ανάπτυξη του TikTok στον χρόνο που δαπανάται από τους χρήστες στην πλατφόρμα, σημαίνει ότι το... ατελείωτο σκρολάρισμα στην εφαρμογή δεν είναι αποτέλεσμα του κολλήματος κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ο χρόνος που δαπανούν οι χρήστες της πλατφόρμας εξακολουθεί να αυξάνεται, ακόμη και μετά τους κοινωνικούς περιορισμούς.

Από την πλευρά του, το YouTube, δημιούργησε στην εφαρμογή του έναν αντίχτοιχο χώρο για ατελείωτη κύλιση σε μικρού μήκους βίντεο, τα YouTube Shorts, στα τέλη του 2020. 

Τα Shorts πέτυχαν; Υποτίθεται, ναι, αφού σύμφωνα με το YouTube έχουν περισσότερους από 1,5 δισεκατομμύριο συνδεδεμένους χρήστες παγκοσμίως το μήνα. Ωστόσο, το YouTube είχε λιγότερα έσοδα από τα προσδοκόμενα στα δύο πρώτα τρίμηνα της χρονιάς. Αυτό σημαίνει ότι η δημιουργία ενός ανταγωνιστικού χαρακτηριστικού του TikTok δεν αρκεί από μόνη της για να φέρει την.

Το Twitter εμπνέεται από όλους

Η εφαρμογή χάνει χρήστες στις ΗΠΑ και έχει ήδη μείνει πίσω από το TikTok στα έσοδα από διαφημίσεις. Το Twitter προσπάθησε να υιοθετήσει μια λειτουργία σαν τα Stories του Instagram, κάποια χαρακτηριστικά τού Snapchat, αλλά και Stories σαν του TikTok. Βέβαια, το Twitter δεν "κοπιάρει" κάποια άλλη πλατφόρμα, αφού ουσιαστικά είναι μια κατηγορία μόνο του, αλλά ψάχνει τρόπους για να βρει έσοδα. Δεν είναι τόσο άμεσος ανταγωνιστής με κάποια, όπως το Instagram με το Snapchat.

Γενικότερα, οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συγκλίνουν, μετά αποκλίνουν λίγο και μετά συγκλίνουν ξανά. Το ερώτημα είναι αν η Meta και η Alphabet μπορούν να παραμείνουν στην κορυφή, ή αν το TikTok θα αλλάξει τα πάντα - ενώ έχει ήδη αλλάξει τον κλάδο. 

 

Πηγή: insiderintelligence.com

 

Εικόνα: Collabstr, Unsplash  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Μετά από δύο "τρελές" ​​χρονιές, εξομαλύνονται οι δαπάνες στην ψηφιακή διαφήμιση

Οι συνολικές δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθούν κατά 17,8% το 2022, ποσοστό που δείχνει μια απότομη επιβράδυνση από την έκρηξη του 38,3% που σημειώθηκε το 2021. Σε κάθε περίπτωση, η φετινή επίδοση είναι υψηλότερη από αυτή του 2020, όταν και σημειώθηκε κάθετη πτώση λόγω της πανδημίας.

Οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις ανά κλάδο αντικατοπτρίζουν αυτές τις ακραίες διακυμάνσεις τα τελευταία χρόνια, όπου τα υψηλά και χαμηλά συχνά απέχουν πολύ από τη μέση τιμή. Από φέτος, ωστόσο, φαίνεται πως οι περισσότεροι κλάδοι θα κυμανθούν σε πιο σταθερά πρότυπα δαπανών, πιο κοντά στους μέσους όρους τους.

Φέτος, η διαφορά μεταξύ του ταχύτερου και του βραδύτερου ρυθμού αύξησης των δαπανών μεταξύ των βιομηχανιών, θα είναι σχετικά μικρή. Αυτό το μοτίβο αντανακλά την επιστροφή στα προ πανδημίας πρότυπα. Μόνο 12,7 ποσοστιαίες μονάδες αναμένεται να χωρίσουν τον ηγέτη (λιανικό εμπόριο, με 23,5% ανάπτυξη) από τον ουραγό (αυτοκίνηση, στο 10,8%).

Συγκριτικά, το 2020, η διαφορά μεταξύ της ταχύτερης και της πιο αργής ανάπτυξης του κλάδου ήταν πάνω από 80 μονάδες και το 2021 το χάσμα ήταν σχεδόν 30 μονάδες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι διάφοροι κλάδοι αντιμετώπισαν το στρες της εποχής της πανδημίας (και την επακόλουθη ανάκαμψη) πολύ διαφορετικά. Κάποιες βιομηχανίες κατέρρευσαν, κάποιες δεν επλήγησαν καθόλου και κάποιες είχαν μεγάλη άνθηση. Παράλληλα, οι διαφημιστικές δαπάνες τους ακολούθησαν σε γενικές γραμμές αυτά τα μοτίβα.

 

Διάγραμμα: Ετήσια ποσοστιαία αύξηση δαπανών για το 2022, για ψηφιακή διαφήμιση στις ΗΠΑ, ανά κλάδο.

Πηγή: eMarketer, insiderintelligence

 

Εικόνα: Lukas Blazek, Unsplash
 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Πρόστιμο 405 εκ. ευρώ στο Instagram για παραβίαση ιδιωτικότητας ανηλίκων

Οι ιρλανδικές ρυθμιστικές Aρχές επέβαλαν πρόστιμο 405 εκατομμυρίων ευρώ στο Instagram, ως αποτέλεσμα έρευνας που διήρκεσε επί μακρόν, μετά από καταγγελίες που αφορούσαν παραβίαση δεδομένων ανηλίκων και ιδιαίτερα τους τηλεφωνικούς αριθμούς τους και τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους.

Είναι το τρίτο πρόστιμο που επιβάλλεται στην εταιρεία από τη συγκεκριμένη ρυθμιστική αρχή και από την Meta, ανέφεραν ότι σχεδιάζουν να ασκήσουν έφεση κατά της απόφασης.

Στέλεχος της Meta ανέφερε στο BBC News: «Αυτή η έρευνα επικεντρώθηκε σε παλιές ρυθμίσεις που τροποποιήσαμε πριν από περισσότερο από ένα χρόνο και έκτοτε έχουμε διαθέσει πολλές νέες λειτουργίες για να βοηθήσουμε τους εφήβους να είναι ασφαλείς και οι πληροφορίες τους απόρρητες. Οποιοσδήποτε χρήστης είναι κάτω των 18 ετών έχει αυτόματα τον λογαριασμό ρυθμισμένο ως ιδιωτικό όταν εγγραφεί στο Instagram, έτσι ώστε μόνο τα άτομα που γνωρίζει να μπορούν να βλέπουν τι δημοσιεύει και οι ενήλικες να μην μπορούν να στείλουν μηνύματα σε εφήβους που δεν τους ακολουθούν».

Επιπρόσθετα σημείωσε: «Ενώ έχουμε συνεργαστεί πλήρως με τη ρυθμιστική Αρχή καθ' όλη τη διάρκεια της έρευνας, διαφωνούμε με τον τρόπο υπολογισμού αυτού του προστίμου και σκοπεύουμε να ασκήσουμε έφεση. Συνεχίζουμε να εξετάζουμε προσεκτικά την υπόλοιπη απόφαση».

Οι ρυθμιστικές Αρχές της Ιρλανδίας ελέγχουν μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας που έχουν στη χώρα την έδρα τους για τις δραστηριότητες τους στην Ευρώπη. Ποτέ δεν έχουν επιβάλει τόσο μεγάλο πρόστιμο για παραβίαση του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης - GDPR.

Πέρσι, επέβαλαν πρόστιμο στο WhatsApp ύψους 225 εκατ. ευρώ, ενώ η αρχή δεδομένων του Λουξεμβούργου επέβαλε στην Amazon πρόστιμο ρεκόρ 746 εκατ. ευρώ.

 

Εικόνα: Georgia de Lotz, Unsplash
  

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Πώς θα εξελιχθεί ο τομέας τεχνολογίας διαφημίσεων της Google την επόμενη πενταετία;

Η Google λανσάρισε το πρώτο της διαφημιστικό προϊόν, το AdWords, πριν από 22 χρόνια, και οι υπηρεσίες διαφημίσεων που διαθέτει έχουν επεκταθεί, ενοποιηθεί και μετονομαστεί αρκετές φορές έκτοτε.

Σήμερα, στη λίστα των προϊόντων της περιλαμβάνεται το Google Ads (πρώην AdWords) και το DV360 από την πλευρά της ζήτησης, καθώς και το AdSense, το Google Ad Manager και το AdMob από την πλευρά της προσφοράς.

Συχνά, είναι δύσκολο να γίνει διάκριση μεταξύ των μεμονωμένων στοιχείων των προϊόντων διαφημίσεων της Google και αυτό οφείλεται στη σχεδίασή τους: Υπάρχει μεγάλη επικάλυψη και κάθε στοιχείο προορίζεται να είναι ισχυρότερο, ή τουλάχιστον πιο εύκολο στη χρήση, όταν συνδυάζεται με άλλες υπηρεσίες της Google. Ένα πολύπλοκο και ολοκληρωμένο σύνολο τεχνολογίας διαφημίσεων, είναι μια εξαιρετική άμυνα ενάντια στον ανταγωνισμό...

Πάντως, η πιο σοβαρή απειλή για την κυριαρχία της Google στη διαφημιστική αγορά φαίνεται πως είναι οι... Ρυθμιστικές Αρχές. Η Google βρέθηκε στο επίκεντρο αμέτρητων αντιμονοπωλιακών αγωγών παγκοσμίως, με τα εκάστοτε κυβερνητικά όργανα να επιβάλλουν σιγά σιγά περισσότερη ισορροπία στη διαφημιστική αγορά - και συχνά, κάποια τσουχτερά πρόστιμα... Για παράδειγμα, ο νόμος περί ανταγωνισμού και διαφάνειας στην ψηφιακή διαφήμιση που εισήχθη πρόσφατα στις ΗΠΑ, θα μπορούσε να αναγκάσει την εταιρεία να πουλήσει τα διαφημιστικά τεχνολογικά προϊόντα της.

Ακόμα και χωρίς τις διαφημιστικές της επιχειρήσεις, η Google θα εξακολουθούσε να είναι μια τεράστια δύναμη στην ψηφιακή διαφήμιση, αφού τα περισσότερα έσοδα από διαφημίσεις προέρχονται από την αναζήτηση. Με άλλα λόγια, η επιτυχία της στη διαφήμιση δεν εξαρτάται από την ιδιοκτησία των αντίστοιχων τεχνολογιών και εμπορικών δραστηριοτήτων...

Υπάρχει, όμως, ένας λόγος, που η Google είναι έτοιμη να πολεμήσει, τουλάχιστον στις ΗΠΑ. Η τεχνολογία διαφημίσεων της Google της δίνει πρόσβαση σε διαφημιστικές συναλλαγές, οι οποίες είναι μια πλούσια πηγή δεδομένων από καταναλωτές, κάτι που ενισχύει την υπόλοιπη διαφημιστική δραστηριότητα της Google, με τρόπους και μεγέθη που είναι δύσκολο να ποσοτικοποιηθούν.

Καθώς ο κλάδος αντιμετωπίζει τα νέα πρότυπα συμμόρφωσης σχετικά με το απόρρητο των χρηστών, η Google είναι προσκολλημένη σε κάθε κομμάτι από τα πολύτιμα δεδομένα που μπορεί να αποκτά. Για το σκοπό αυτό, σύμφωνα με την Wall Street Journal, η εταιρεία προσφέρθηκε να αναδιαρθρωθεί, έτσι ώστε τμήματα των διαφημιστικών της επιχειρήσεων να βρίσκονται σε μια ξεχωριστή εταιρεία υπό την Alphabet. Κατόπιν, το Bloomberg ανέφερε ότι αυτή η πρόταση είναι απίθανο να ικανοποιήσει το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ, το οποίο θα προχωρήσει σε μια προγραμματισμένη αγωγή προς την εταιρεία.

Υπάρχει πιθανότητα ο νόμος στις ΗΠΑ περί ανταγωνισμού και διαφάνειας στην ψηφιακή διαφήμιση να "ξεχαστεί". Όμως, το τρέχον ρυθμιστικό τοπίο δεν ευνοεί τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας και με διάφορες κυβερνήσεις, ειδικά στην Ευρώπη, να επιβάλλουν πρόστιμα σε τακτική βάση και να εισάγουν νέες νομοθεσίες, είναι πολύ απίθανο η Google να μείνει αλώβητη τα επόμενα πέντε χρόνια.

Η Google εξακολουθεί να είναι στο επίκεντρο της συζήτησης για την "αναζήτηση της ταυτότητάς της", ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει στο μέτωπο της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας. Μέσω του προγράμματος περιήγησής της, τον browser Chrome, του μεριδίου της στις αγορές επιτραπέζιων υπολογιστών και φορητών συσκευών και της πρωτοβουλίας Privacy Sandbox, η Google έχει εκμεταλλευτεί τους πολλαπλούς ρόλους της ως καταλύτη, φύλακα και διαιτητή, για να μην επηρεαστεί από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ανταγωνιστές της στον τομέα της τεχνολογίας διαφημίσεων, αφού τα third-party identifiers των χρηστών εκλείπουν.

 

Πηγή: insiderintelligence.com

 

Εικόνα: Solen Feyissa Unsplash
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Το TikTok ανακοίνωσε τρεις νέες διαφημίσεις αγορών

Μόλις ένα μήνα αφότου η TikTok υποτίθεται ότι εγκατέλειψε τα σχέδια για την εισαγωγή διαφημίσεων αγορών στις ΗΠΑ, ανακοίνωσε ότι λανσάρει μια νέα σουίτα εμπορικών διαφημίσεων που ονομάζεται Διαφημίσεις Αγορών - Shopping Ads.

Στο πλαίσιο αυτό θα δοκιμαστούν τρεις νέες μορφές διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων αγορών βίντεο, των διαφημίσεων με λίστα καταλόγων και των Live διαφημίσεων αγορών.

Οι Video Shopping Ads θα τοποθετηθούν στη σελίδα "Για Εσάς" και θα επιτρέπουν στους διαφημιστές να επισημαίνουν προϊόντα στη ροή διαφημίσεων βίντεο. Η TikTok λέει ότι οι διαφημίσεις Αγορών παρέχουν μια δυναμική εμπειρία με βάση την πρόθεση των καταναλωτών να αγοράσουν. Οι διαφημίσεις αγορών βίντεο θα δημιουργήσουν αυτόματα μια σελίδα προορισμού και είναι διαθέσιμες σε επιλεγμένους διαφημιστές για δοκιμή.

Οι Catalog Listing Ads επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν τους καταλόγους προϊόντων τους σε όλη την εφαρμογή και να επεκτείνουν την απήχησή τους. Οι διαφημίσεις με καταχωρίσεις καταλόγου δοκιμάζονται ήδη στις ΗΠΑ.

Οι Live Shopping Ads επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να κατευθύνουν τους χρήστες από τη σελίδα "Για Εσάς" στη ζωντανή εκδήλωσή τους, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν και να αγοράζουν προϊόντα. Δοκιμάζονται όπου είναι διαθέσιμο το TikTok Shop, συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ινδονησίας, της Μαλαισίας, των Φιλιππίνων, της Σιγκαπούρης, της Ταϊλάνδης και του Βιετνάμ.

Από την TikTok αναφέρουν ότι το 70% των χρηστών που ρωτήθηκε, δήλωσε ότι ήταν εύκολο να κάνουν αγορές μέσω διαφημίσεων που σχετίζονται με αγορές. Το 56% από αυτούς δήλωσαν ότι το TikTok τους βοήθησε να ανακαλύψουν νέα προϊόντα και brands και το 48% των χρηστών εξέφρασαν ενδιαφέρον να κάνουν μια αγορά μέσω του TikTok.

Η εταιρεία, όσον αφορά στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, επί του παρόντος υποστηρίζει e-shop που τρέχουν σε Shopify, BigCommerce, WooCommerce και Ecwid.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Το Project Agora προσφέρει νέα seasonal audiences

Το Project Agora ενδυναμώνει συνεχώς τις δυνατότητες στόχευσης που προσφέρει, ενισχύοντας περαιτέρω τις υπηρεσίες προς τους διαφημιζόμενους. 

Μετά το πρόσφατο λανσάρισμα των αναβαθμισμένων contextual κοινών και των custom contextual κοινών, που μπορούν τα brands να φτιάξουν με βάση τα δικά τους keywords, το Project Agora λανσάρει τώρα μια σειρά από εποχιακά κοινά για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους με ακόμα καλύτερη στόχευση σε περιόδους με αυξημένο εμπορικό ενδιαφέρον. 

 

Συγκεκριμένα το Project Agora έχει δημιουργήσει τα εξής seasonal κοινά για μέχρι το τέλος του χρόνου: Summer Fun, Back to School, Eurobasket 2022, Fifa World Cup 2022, Black Friday/Xmas. Χρησιμοποιώντας τα κοινά αυτά οι διαφημιζόμενοι διασφαλίζουν υψηλής ακρίβειας στόχευση, σε κοινά με πραγματικό ενδιαφέρον για τα προϊόντα τους τις περιόδους αυτές. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία “topic extraction” της Grapeshot, το Project Agora διαμορφώνει τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης, ώστε τα brands να φτάνουν πάντα στο κατάλληλο κοινό, την κατάλληλη στιγμή, μέσα στο κατάλληλο περιεχόμενο. 

Τα αντίστοιχα seasonal audiences είναι επίσης διαθέσιμα και για native advertising καμπάνιες, powered by Taboola. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search