Παρά την πανδημία, την ανάπτυξη του TikTok και τον πολλαπλασιασμό των έξυπνων συσκευών, οι σημερινοί νεαροί ενήλικες δηλώνουν ότι ξοδεύουν λιγότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από ό,τι όσοι ήταν στην ηλικία τους πριν από πέντε χρόνια, σύμφωνα με έρευνα της CivicScience.
Πιο συγκεκριμένα, το 2017, το 40% των ερωτηθέντων ηλικίας 18 έως 24 ετών δήλωσαν ότι περνούν λιγότερο από δύο ώρες την ημέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 2022, ο αριθμός αυτός βρέθηκε στο 51%.
Οι απαντήσεις των ερωτηθέντων, μεταξύ άλλων ευρημάτων, επιβεβαιώνουν αλλαγές, όπως η απομάκρυνσή τους από το Facebook και η στροφή σε άλλες πλατφόρμες.
Το 56% των ερωτηθέντων είπε ότι χρησιμοποιούσε το Facebook καθημερινά το 2017, σε σύγκριση με μόλις 29% το 2022. Η καθημερινή χρήση του Instagram τα πήγε καλύτερα, με 43% το 2017 και 41% το 2022.
Οι σημερινοί νεαροί χρήστες / καταναλωτές φαίνεται επίσης να αισθάνονται λιγότερο εξαρτημένοι από κινητές συσκευές. Το 2017, το 71% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ένιωθαν εθισμένοι στις συσκευές τους, έναντι 56% στην περσινή έρευνα.
Ενώ τα δεδομένα της CivicScience δείχνουν ότι οι νεότερες ηλικιακές ομάδες πιστεύουν ότι ξοδεύουν λιγότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αισθάνονται καλύτερα όσον αφορά στον αντίκτυπο που έχουν τα social media στην ψυχική τους υγεία, άλλα στοιχεία και έρευνες υποδηλώνουν το αντίθετο.
Σε μια δημοσκόπηση του Δεκεμβρίου σε καταναλωτές τής Gen Z, το 38% είπε ότι ξοδεύει περισσότερες από τέσσερις ώρες την ημέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλατφόρμες όπως το TikTok, έχοντας επίγνωση της ανησυχίας σχετικά με τις εθιστικές ροές και τη μορφή σύντομων βίντεο που φιλοξενούν, έχουν εισαγάγει λειτουργίες ειδικά σχεδιασμένες για να περιορίζουν το χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες.
Ο εξέχων ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη σύγχρονη κουλτούρα μπορεί να κάνει τους νέους να το σκέφτονται λιγότερο, αλλά μελέτες από τρίτους, αλλά ακόμα και από τις ίδιες τις πλατφόρμες social media, καταγράφουν μια συσχέτιση μεταξύ της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της επιδείνωσης της ψυχικής υγείας.
Σύμφωνα με έρευνα των CVS και Morning Consult, το 83% των εκπαιδευτικών που προσέγγισαν μαθητές σχετικά με θέματα ψυχικής υγείας, είπε ότι η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είχε αρνητικό αντίκτυπο στους εφήβους, κατατάσσοντάς τα στις τέσσερις πρώτες αιτίες, μαζί με τον εκφοβισμό και τους οικογενειακούς στρεσογόνους παράγοντες. Επίσης, το 2021, μια έκθεση που διέρρευσε από το Instagram, αποκάλυψε εσωτερικά δεδομένα, τα οποία συσχετίζουν τη χρήση της πλατφόρμας με αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική υγεία έφηβων κοριτσιών.
Τελικά, η σχετικά θετική αντίληψη της Gen Z για τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα σημάδι του σημαντικού ρόλου τους στο σύγχρονο πολιτισμό. Αλλά ακόμα κι αν οι νεαροί χρήστες αισθάνονται εντάξει για αυτό, τα δεδομένα δείχνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική τους υγεία.
Εικόνα: Azat Satlykov, Unsplash
Πηγή: insiderintelligence
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Πρόστιμα άνω των 832 εκατομμυρίων ευρώ επιβλήθηκαν σε επιχειρήσεις της ΕΕ για παραβιάσεις του GDPR το 2022, μειωμένα κατά 36% σε σχέση με το 1,3 δισ. ευρώ του 2021. Ωστόσο, το έτος ξεχωρίζει όχι για το συνολικό ποσό, αλλά κυρίως για το ύψος των προστίμων που επιβλήθηκαν σε μία μόνο εταιρεία, τη Meta.
Ενώ το μεγαλύτερο ποσό που επιβλήθηκε για παραβάσεις καταγράφηκε το τρίτο τρίμηνο του 2021, το τρίτο τρίμηνο του 2022 ήταν επίσης σημαντικό, καθώς οι επιχειρήσεις τιμωρήθηκαν με πρόστιμα ύψους 430 εκατ. ευρώ.
Είναι χαρακτηριστικό, δε, ότι η πλειονότητα των κυρώσεων το 2022 καταβλήθηκε από έναν μόνο τεχνολογικό κολοσσό, τη Meta.
Η Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων (DPC), μια αρχή για την επιβολή του GDPR στην Ιρλανδία, επέβαλε πρόστιμο 405 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta Platforms Ireland Limited (Instagram) στις 5 Σεπτεμβρίου 2022, για παραβίαση ιδιωτικότητας ανηλίκων.
Ένα άλλο βαρύ πρόστιμο, ύψους 265 εκατομμυρίων ευρώ επιβλήθηκε εναντίον της Meta στις 25 Νοεμβρίου 2022, όταν η DPC δήλωσε ότι η Meta είχε παραβιάσει δύο άρθρα της νομοθεσίας περί προστασίας δεδομένων της ΕΕ μετά την αφαίρεση στοιχείων χρηστών Facebook από όλο τον κόσμο από δημόσια προφίλ το 2018 και 2019.
Επιπλέον, το DPC εξέδωσε μια «επίπληξη και μια εντολή» αναγκάζοντας τη Meta να συμμορφώσει τα ζητήματα της επεξεργασίας, εκτελώντας μια σειρά από καθορισμένες διορθωτικές δραστηριότητες εντός συγκεκριμένης προθεσμίας. Η Meta συμμορφώθηκε και έκανε τις προσαρμογές εντός του απαιτούμενου χρονικού πλαισίου.
Μέχρι σήμερα, η Meta έχει πληρώσει συνολικά περίπου 1 δισεκατομμύριο ευρώ για παραβιάσεις του GDPR.
Εικόνα: Muhammad Asyfaul, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα θέλει να επιτύχει άμεση ανάπτυξη και υψηλά ποσοστά μετατροπών. Ποιο είναι όμως το "κλειδί" για την επίτευξη αυτών των σημαντικών αποτελεσμάτων;
Χωρίς αμφιβολία, η προσέγγιση κάθε πελάτη είναι ζωτικής σημασίας. Για να μετατρέψει τους επισκέπτες του σε πιστούς πελάτες, να αυξήσει το μέσο μέγεθος καλαθιού και να βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπών, κάθε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να ακολουθεί μια εξατομικευμένη, πολυκαναλική προσέγγιση, με βάση τις ανάγκες κάθε μεμονωμένου πελάτη.
Με τη διαδικασία ανάπτυξης της Releva, την αφοσίωση και τα σωστά εργαλεία, κάθε επιχείρηση μπορεί να γίνει μια μηχανή με μεγάλη μετατροπή. Εμείς στη Releva το βλέπουμε με συνέπεια σε όλους τους πελάτες μας
Με το μηχανισμό ανάπτυξης της Releva, αφοσίωση και τα σωστά εργαλεία, κάθε επιχείρηση μπορεί να γίνει μια... μηχανή υψηλών μετατροπών και πωλήσεων! Εμείς στη Releva το βλέπουμε να συμβαίνει διαρκώς, σε όλους τους πελάτες μας.
Ο πελάτης και η πρόκληση
Πριν χρησιμοποιήσει τη Releva ως αποδεδειγμένο εργαλείο επιτυχίας, το Kidso, ένα κορυφαίο ηλεκτρονικό κατάστημα παιδικής ένδυσης, ήλπιζε να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών του, καθώς και το μέσο μέγεθος καλαθιού των πελατών.
Το Kidso είναι ηγέτης στον τομέα των παιδικών ρούχων και αξεσουάρ, με καταστήματα στη Βουλγαρία, την Ελλάδα και τη Ρουμανία, η οποία προσφέρει μια τεράστια ποικιλία από προϊόντα για διαφορετικές ηλικίες - από νεογέννητα έως παιδιά ηλικίας 14 ετών. Το e-shop της εταιρείας έχει μεταξύ 250.000 και 550.000 μοναδικούς ενεργούς χρήστες ανά μήνα και μέση μηνιαία επισκεψιμότητα πάνω από 2.200.000 χρήστες.
Η λύση
Το Kidso χρησιμοποιεί το μηχανισμό ανάπτυξης της Releva, με έμφαση στις εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, στους αυτοματισμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και push notifications. Από τότε που η εταιρεία άρχισε να χρησιμοποιεί τη λύση της Releva, προσφέρει στους χρήστες εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στις ακόλουθες κατηγορίες:
• Δημοφιλή προϊόντα
• Νέα προϊόντα
• Προτεινόμενα για εσάς
• Πακέτα προσφορών
• Παρόμοια προϊόντα
• Προτεινόμενα προϊόντα
• Από αυτήν την κατηγορία
Η πλατφόρμα της Releva βοηθά το Kidso να σχεδιάζει και να εκτελεί προτάσεις προϊόντων για τους επισκέπτες της και να επιλέγει από διάφορες σελίδες τοποθέτησης και επιλογές προτάσεων που βασίζονται σε αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης.
Η βάση δεδομένων πελατών που διαθέτει η εταιρεία περιλαμβάνει χρήστες που έχει παρατηρήσει η πλατφόρμα της Releva στο e-shop, καθώς και προηγούμενους χρήστες, οι οποίοι έχουν εισαχθεί μέσω αρχείου τύπου .CSV στην πλατφόρμα.
Χάρη στo segmentation της Releva, το Kidso χρησιμοποιεί επιλεγμένους κανόνες για να ομαδοποιεί δυναμικά, αφενός όλους τους ανώνυμους επισκέπτες, αφετέρου τους εγγεγραμμένους πελάτες κατά την περιήγησή τους στο e-shop και να παρέχει πάντα στον κάθε ένα το πιο σχετικό περιεχόμενο, σύμφωνα με το προφίλ του.
Η πλατφόρμα της Releva παρέχει προκατασκευασμένα τμήματα για προτάσεις προϊόντων, αλλά κάθε εταιρεία μπορεί επίσης να δημιουργήσει τα δικά της.
Το Kidso χρησιμοποιεί επίσης αυτοματισμούς μάρκετινγκ για την επίλυση διαφόρων ζητημάτων, όπως η εγκατάλειψη καλαθιού, η εγκατάλειψη περιήγησης, εβδομαδιαίες προσφορές και πωλήσεις και η εξατομίκευση ανώνυμων επισκεπτών.
Η πλατφόρμα της Releva βοηθά το Kidso να προσεγγίσει επισκέπτες που έχουν αγοράσει προηγουμένως ένα προϊόν από το e-shop του και να προτείνει προϊόντα που πιθανότατα θα αγόραζαν στη συνέχεια, με βάση τα ενδιαφέροντά τους και τις γνώσεις του συστήματος για αυτούς τους χρήστες.
Επίσης, η πλατφόρμα (επανα)στοχεύει χρήστες σε όλα τα κανάλια, χρησιμοποιώντας προηγμένες λειτουργίες για τον προγραμματισμό τής επικοινωνίας και αυτοματισμούς, ενώ καταγράφει κάθε προβολή σελίδας, κλικ, μετατροπή και αγορά στο e-shop της Kidso.
Επιπλέον, παρέχει visual analytics για τα πιο σημαντικά KPI, όπως έσοδα, μέσο μέγεθος καλαθιού, μέσο όρο αγορών, ανώνυμη βάση χρηστών, συνδρομητές, εγγραφές και παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο βελτίωσής τους, με βάση προηγούμενες πρακτικές, δοκιμές και deep data.
Αποτελέσματα
Χρησιμοποιώντας την all-in-one λύση αυτοματισμού της Releva, το Kidso κατάφερε να επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Τον Νοέμβριο του 2022, το Kidso έστειλε πάνω από 1.644.928 email και έφτασε τους 428.552 ενεργούς χρήστες.
Επίσης κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου, τα επιτεύγματα του Kidso ήταν εξαιρετικά, όπως διαμορφώθηκαν.
Αποτελέσματα από αυτοματοποιημένη επικοινωνία:
• Open rate 41,30%
• Click rate 81,40%
Από manual καμπάνιες
• Open rate 15,60%
• Click rate 85,90%
Αποτελέσματα σε ποσοστά μετατροπής:
• 10% από αυτοματοποιημένη επικοινωνία
• 40% από manual καμπάνιες
• 25% από μηχανισμούς συστάσεων, συμπεριλαμβανομένων των προτεινόμενων προϊόντων που προστέθηκαν στο καλάθι των χρηστών
• 10% από κλικ σε recommenders συγκριτικά με τα page views
Η συνεισφορά τής Releva στα έσοδα του Kidso ήταν πάνω από 52% ενώ με τη χρήση της πλατφόρμας, η οποία χρησιμοποιεί εξελιγμένες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, αυξάνονται διαρκώς τα ποσοστά μετατροπών και το μεγέθους του καλαθιού.
Εάν θέλετε να επιτύχετε παρόμοια αποτελέσματα και να αυξήσετε τα ποσοστά των μετατροπών σας, δοκιμάστε δωρεάν την πλατφόρμα της Releva για 14 ημέρες! Κάντε κράτηση τώρα για το demo σας και μάθετε πώς η Releva μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αυξήσει εντυπωσιακά τις πωλήσεις της, συμπληρώνοντας τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ.
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η αρμόδια ιρλανδική Αρχή επέβαλε πρόστιμο ύψους 390 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta, τη μητρική των Facebook και Instagram, κρίνοντας ότι η εταιρεία έχει αναγκάσει τους χρήστες της να συμφωνήσουν σε εξατομικευμένες διαφημίσεις, παραβιάζοντας όμως έτσι τους ευρωπαϊκούς κανόνες για την προστασία δεδομένων.
Η Meta υπέστη σήμερα μια «μεγάλη ήττα», όπως αναφέρουν σε άρθρο τους οι New York Times. Μια «μεγάλη ήττα» η οποία θα μπορούσε να υπονομεύσει σημαντικά και τις διαφημιστικές δραστηριότητες της εταιρείας στην Ευρώπη μέσω Facebook και Instagram.
Oι ρυθμιστικές Αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης έκριναν ότι η Meta ανάγκασε τους χρήστες της να αποδέχονται εξατομικευμένες διαφημίσεις παραβιάζοντας όμως έτσι την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Αυτή η απόφαση μπορεί τώρα να αναγκάσει τη Meta να προχωρήσει σε δαπανηρές αλλαγές στις διαφημιστικές της δραστηριότητες στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία ξεχωρίζει όμως ως μια από τις μεγαλύτερες αγορές της.
Σύμφωνα με την αρμόδια Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων της Ιρλανδίας (που λειτουργεί ως ο κύριος ρυθμιστής της Meta στην ΕΕ επειδή τα κεντρικά ευρωπαϊκά γραφεία της εταιρείας βρίσκονται στο Δουβλίνο), οι Αρχές της ΕΕ έκριναν ότι εντάσσοντας τη νομική συναίνεση (legal consent) στους όρους παροχής υπηρεσιών (terms of service) η εταιρεία ουσιαστικά ανάγκασε τους χρήστες να αποδέχονται εξατομικευμένες διαφημίσεις, παραβιάζοντας όμως έτσι την ευρωπαϊκή νομοθεσία και πιο συγκεκριμένα τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων – GDPR.
Σημειώνεται ότι οι πρακτικές αυτές, για τις οποίες οι ευρωπαϊκές Αρχές επέβαλαν πρόστιμο στη Meta, συνέβαλαν ώστε η εταιρεία να έχει έσοδα ύψους 118 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021.
Η Meta, από την πλευρά της, ανακοίνωσε ότι θα ασκήσει έφεση κατά της ευρωπαϊκής απόφασης.
Δείτε περισσότερα στο kathimerini.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Παρά το γεγονός ότι ο πληθωρισμός θα συνεχίσει να δημιουργεί προβλήματα και το νέο έτος, το Influencer Marketing (ή Μάρκετινγκ Επιρροής) αναμένεται να αντέξει! Γιατί; Η εμπιστοσύνη μάλλον έχει κάποια σχέση με αυτό.
Και καθώς εξελίσσονται τα πράγματα, αναπόφευκτα θα υπάρξουν αλλαγές στο τι λειτουργεί και τι όχι. Δείτε παρακάτω πέντε λόγους για τους οποίους έχει αλλάξει ο κλάδος το 2022 και τι μπορεί να γίνει το 2023.
"Πιστεύω ότι οι marketeers είναι αρκετά έξυπνοι ώστε να απευθύνονται σε δημιουργούς σε περιόδους αβεβαιότητας, επειδή γνωρίζουμε ότι ο κόσμος είναι πιο επιφυλακτικός με τη διαφήμιση σε τέτοιες περιόδους", δήλωσε η Angela Seits, επικεφαλής στρατηγικού σχεδιασμού στην PMG.
Οι εικόνες δεν αρκούν πλέον
Πέρασαν οι εποχές που ένας influencer προσέφερε μια εικόνα και ήταν αρκετό. Το κοινό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σήμερα, θέλει περισσότερα. "Υπάρχει μια μετατόπιση από τις φωτογραφίες στα βίντεο, αλλά και μια πτυχή του να είναι κανείς «σχετικός» με το κοινό του", είπε η Jane Ko, social influencer και travel blogger. "Θέλουν να ακούν τι συμβαίνει στη ζωή μου, ή θέλουν να δουν ότι είμαι σε ένα ταξίδι, ή αν ανακαινίζω το σπίτι μου" πρόσθεσε.
Η μείωση της προσοχής σημαίνει μικρότερα βίντεο
Όσοι ανήκουν στη Gen Z χάνουν την προσοχή τους για τις διαφημίσεις μετά από μόλις 1,3 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με έρευνα της Yahoo και της OMD Worldwide. Ως αποτέλεσμα της ολοένα και πιο γρήγορης απόσπασης της προσοχής, υπάρχει ανάγκη για πιο σύντομα βίντεο, τα οποία, όμως, θα τραβούν την προσοχή.
Πρέπει να προβάλλεται το CTA στο μήνυμα πριν οι χρήστες απομακρυνθούν από το sponsored βίντεο, είτε είναι οργανικό, είτε μη οργανικό και τα βίντεο να μην ξεπερνούν τα 20 δευτερόλεπτα.
Το περιεχόμενο του Influencer οδηγεί σε διαφορετική συμπεριφορά
Καθώς το περιεχόμενο που μπορεί να αγοραστεί έχει μπει στο παιχνίδι, το influencer μάρκετινγκ κινείται πιο κάτω. Μία από τις στρατηγικές που θα συνεχίσουμε να εξερευνούμε το 2023 είναι να οδηγεί τους χρήστες πιο κάτω στη διοχέτευση σε απροσδόκητες πλατφόρμες
Αλλά αν ψάχνετε για περισσότερη δράση κάτω από τη διοχέτευση, είναι σημαντικό να κατανοήσετε το κοινό σας και ποιοι παράγοντες επιρροής είναι καλύτεροι για τη δουλειά, δήλωσε ο Joshua Carter, senior director PR, social media και influencer partnerships στη Shutterfly.
Οι συνεργασίες των influencer με τα brands επιμηκύνονται
H Jane Ko σημείωσε επίσης ότι αντί για μεμονωμένες καμπάνιες, οι εταιρείες ενδιαφέρονται να αναπτύξουν μακροχρόνιες σχέσεις με influencers.
Η Seits είπε ότι η PMG δομεί τις περισσότερες από τις συνεργασίες της για να διαρκέσουν έξι μήνες έως ένα έτος, γιατί αφενός ενισχύεται το περιεχόμενο, αλλά δημιουργείται επίσης και ένας καλύτερος μηχανισμός ανατροφοδότησης και λήψης αποτελεσμάτων.
Η επιτυχία είναι ένας κινούμενος στόχος
Οι βασικοί δείκτες απόδοσης για το μάρκετινγκ επιρροής συνεχίζουν να εξελίσσονται, σύμφωνα με τον Carter. "Εμείς, σαν μια εταιρεία που πουλάει προϊόντα, εξετάζουμε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό μας, την ανάπτυξη νέων πελατών, τα έσοδα και όλους τους σχετικούς δείκτες", είπε."Αλλά δεν αφορά μόνο το τελικό προϊόν. Σκεφτόμαστε το συνολικό ποσοστό αφοσίωσης ενός influencer προτού συνεργαστούμε μαζί του και εξετάζουμε την τμηματοποίηση του κοινού."
Οι δαπάνες για το μάρκετινγκ επιρροής, σύμφωνα με το Ιnsider Ιntelligence, θα αυξηθούν κατά 23,4% το 2023 και θα φτάσουν τα 6,16 δισεκατομμύρια δολάρια. Αν και εξακολουθεί να είναι ένα μικρό ποσοστό των συνολικών δαπανών μάρκετινγκ, υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης, ιδιαίτερα μεταξύ μικρού (5.000 έως 19.999 ακόλουθοι) και μεσαίου επιπέδου (20.000 έως 99.999 ακόλουθοι) influencer, οι οποίοι θα απορροφήσουν πάνω από το ήμισυ των δαπανών το 2023.
Εικόνα: Laura Chouette, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η mobiloPC, εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού με ειδίκευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη και στο Shopping Recommendation Engineering, ανακοίνωσε την σύνδεση mobiplus shopping recommender και Μagento e-shops.
Τώρα, οι πελάτες σε Μagento e-shops μπορούν να βρουν προϊόντα χωρίς να ψάχνουν και να ανακαλύπτουν προϊόντα που δεν είχαν είχαν φανταστεί.
Τα Magento e-shops xρησιμοποιούν Artificial Intelligence, τα Δεδομένα Αγορών των πελατών που εχουν στο e-shop και τη mobiplus shopping recommendation platform και προσφέρουν μια personalized εμπειρία στον πελάτη. Προβλέπουν τι προϊόν θέλουν οι πελάτες και τους ενημερώνουν, τον καθένα ξεχωριστά, για το δικό του προϊόν.
To Magento Μοbiplus Integration Plugin, έχει τη δυνατότητα να διασυνδέει την πλατφόρμα mobiplus με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα Magento 2 με πολύ εύκολο τρόπο. Είναι ιδανικό για επιχειρήσεις που ψάχνουν μια έτοιμη λύση για την παροχή personalized προτάσεων στους πελάτες του καταστήματος.
Με τον όρο "personalized e-shop", αναφερόμαστε στην ανεπανάληπτη εμπειρία χρήσης, όπου το ηλεκτρονικό κατάστημα προβάλει στους πελάτες προϊόντα για τα οποία πραγματικά ενδιαφέρονται. Με αυτό τον τρόπο αυξάνονται οι πιθανότητες για επιπλέον πωλήσεις.
Tα προτεινόμενα προϊόντα είναι με μορφή carousels:
- Στην πρώτη σελίδα: "Προτείνεται για εσάς"
- Κάτω από τη σελίδα προϊόντων: "Αυτό μπορεί να σας αρέσει"
- Κάτω από το καλάθι: "Άλλοι αγοράζουν επίσης αυτό"
Για e-shop Fashion και Οικιακού εξοπλισμού μπορεί να καταλαβαίνει το Στύλ του πελάτη και να προτείνει προιόντα του ίδιου στυλ!
Η υπηρεσία είναι στο Cloud και μπορεί να συνδεθεί με ευκολία κάθε επιχείρηση.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα εδώ.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εδραιώνουν τη θέση τους στην καρδιά του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα δεδομένα δείχνουν ότι το 65% των φετινών δαπανών για διαφημίσεις που αφορούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο στο Ηνωμένο Βασίλειο διατέθηκε στο Facebook και το Instagram της Meta, το 22,9% στην Google και το 4,3% στο TikTok.
Ωστόσο, η συνολική θέση των Facebook και Instagram έχει υποχωρήσει κατά τη διάρκεια του έτους, από 70,5% που ήταν τον Ιανουάριο, σε 60,9% τον Νοέμβριο.
Ενώ η άνοδος των Retail Media Networks που ξεκίνησαν στο Ηνωμένο Βασίλειο από εταιρείες όπως η Asda, η Boots και η Tesco προβλέπεται ότι θα φέρει επανάσταση στο διαφημιστικό τοπίο, τα δεδομένα από την πλατφόρμα οικονομικής διαχείρισης ηλεκτρονικού εμπορίου Juni δείχνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθούν να διαδραματίζουν βασικό ρόλο στο συνολικό μείγμα των διαφημιστικών καμπανιών.
Με βάση τα στοιχεία τής Juni, το TikTok σημείωσε σημαντικά κέρδη μέσα στο έτος, εκτοπίζοντας ονόματα όπως της Amazon (1,4%), του Pinterest (0,5%) και του Snap (0,4%), για να γίνει η τρίτη πιο δημοφιλής πλατφόρμα στο Ηνωμένο Βασιλείο για δαπάνες διαφημίσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το συνολικό μερίδιο αγοράς του TikTok είναι 4,3%, κορυφώνεται τον Ιούλιο (10,1% της συνολικής δαπάνης) και τον Ιούνιο (8,7%), αν και η Juni σημειώνει πως υπάρχει κάποια συρρίκνωση, καθώς κλείνουμε το 2022.
Η Google υπέστη πτώση στο μερίδιο αγοράς τον Αύγουστο, πέφτοντας στο 16,4 %, αλλά ανέβηκε στο 25% τον Νοέμβριο, υποδηλώνοντας μια αναζωπύρωση κατά τη διάρκεια σημαντικών γεγονότων στο χώρο της λιανικής, όπως η Black Friday.
Εικόνα: Kenny Eliason, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Releva είναι μια μοναδική πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης RevOps, που βελτιστοποιεί την εμπειρία των πελατών και μετατρέπει κάθε e-shop σε "μηχανή" υψηλών μετατροπών και πωλήσεων!
Χρησιμοποιεί έξυπνα βήματα προγνωστικής ανάλυσης για να διατηρήσει την αύξηση των εσόδων, να επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ οποιουδήποτε καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου και να αυξήσει τα έσοδά του κατά περισσότερο από 30%.
Μόνο τον προηγούμενο μήνα, η Releva προσέγγισε περισσότερους από 2 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, έστειλε περισσότερα από 15 εκατομμύρια email και δημιούργησε τζίρο πάνω από 1,5 εκατομμύρια ευρώ για τους πελάτες της.
Η εταιρεία παρέχει στους πελάτες της μία διαδικασία ανάπτυξης, καθώς και εύχρηστα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση των ποσοστών μετατροπών, των μεγεθών των καλαθιών και των εσόδων.
Παρακολουθώντας τη συμπεριφορά των πελατών και χρησιμοποιώντας την πιο εξελιγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη στον κόσμο, η Releva μπορεί να βοηθήσει τα e-shop να λύσουν προβλήματα, όπως η εγκατάλειψη του καλαθιού και η πρόβλεψη των επόμενων αγορών των χρηστών. Επίσης, προτείνει στρατηγικές μετά την αγορά και σχεδιάζει την εξατομίκευση και επαναστόχευση ανώνυμων επισκεπτών, με καινοτόμο και πλήρως αυτοματοποιημένο τρόπο.
Η πλατφόρμα (επανα)στοχεύει χρήστες σε όλα τα κανάλια, χρησιμοποιώντας προηγμένο προγραμματισμό δράσεων και αυτοματισμό λειτουργιών.
Η Releva καταγράφει κάθε:
• προβολή σελίδας
• κλικ
• μετατροπή
• αγορά
Παρέχει visual analytics για τα πιο σημαντικά KPIs:
• έσοδα
• μέσο μέγεθος καλαθιού
• μέσες αγορές
• ανώνυμη βάση χρηστών
• συνδρομητές
• εγγραφές
Επίσης, παρέχει πληροφορίες για το πώς να βελτιώσετε τα παραπάνω, με βάση προηγούμενες πρακτικές, δοκιμές και δεδομένα.
Η λύση αυτοματισμού Τεχνητής Νοημοσύνης all-in-one της Releva παρέχει 99,9% uptime, με αξιοπιστία εφάμιλλη της Google και αξιολογεί την πρόθεση του χρήστη να αγοράσει, μόλις 30 ms μετά την προβολή, ή την αναζήτηση κάθε προϊόντος. Στο επόμενο κλικ ο χρήστης θα δει σχετικά προϊόντα, αφού δεν απαιτούνται δεδομένα αγορών για να λειτουργήσει η recommendation engine της πλατφόρμας!
Η λειτουργία Autopilot της Releva συνδυάζει τεχνολογία deep machine learning, την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο, τις προτιμήσεις των χρηστών, το περιβάλλον της ιστοσελίδας ή του mobile app, καθώς και κανόνες ορισμένους από τον χρήστη, για να αυξήσει την αφοσίωση, το μεγέθος του καλαθιού και τη συχνότητα αγορών. Φροντίζει για το τελικό σας αποτέλεσμα, επιλέγοντας φθηνότερα κανάλια επικοινωνίας με τους χρήστες και βελτιστοποιώντας τον αριθμό των μηνυμάτων που στέλνονται ανά ημέρα.
Όλες οι προτάσεις φορτώνονται ασύγχρονα στον ιστότοπο, χωρίς να τον επιβαρύνουν και να τον επιβραδύνουν.
Η πλατφόρμα της Releva βασίζεται σε Zero και first-party data, δίνoντας έμφαση στην τήρηση των ρυθμίσεων του απορρήτου των χρηστών, τις ενημερώσεις των browser και τις κανονιστικές αλλαγές.
Η εταιρεία συνεργάζεται ήδη με περισσότερα από 100 brands και βοηθά τους πελάτες της να επιτύχουν πάνω από 20% αύξηση εσόδων με τη λειτουργία προτεινόμενων προϊόντων, περισσότερο από 20% αύξηση στα ποσοστά μετατροπών, περισσότερο από 20% αύξηση εσόδων από banner και email και πάνω από 20% αύξηση στο μέσο μέγεθος του καλαθιού.
Η Releva θα συμμετάσχει στην eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 11 και 12 Φεβρουαρίου 2023. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, μπορείτε να συναντήσετε την ομάδα που θα παρουσιάσει την εταιρεία και την "one-stop" λύση για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Για περισσότερες πληροφορίες, συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος της Releva θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας!
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Αμερικανοί νομοθέτες πρότειναν την απαγόρευση του TikTok, επικαλούμενοι ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια των ΗΠΑ. Το δικομματικό νομοσχέδιο είναι η τελευταία κίνηση στις ΗΠΑ κατά της εταιρείας, η οποία ανήκει στον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό ByteDance.
Τον περασμένο μήνα, ο επικεφαλής του FBI εξέφρασε την ανησυχία του ότι η Κίνα θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή για να επηρεάσει τους χρήστες, ή να ελέγξει τις συσκευές τους. Σε αρκετές πολιτείες των ΗΠΑ έχει απαγορευτεί το TikTok από κυβερνητικές συσκευές.
Από την TikTok, το οποίο έχει περισσότερους από 100 εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ, χαρακτήρισαν το μέτρο «απαγόρευση με πολιτικά κίνητρα που δεν θα κάνει τίποτα για την προώθηση της εθνικής ασφάλειας των Ηνωμένων Πολιτειών».
Από την εταιρεία πρόσθεσαν επίσης ότι αναπτύσσουν σχέδια, τα οποία προχωρούν καλά στην εφαρμογή τους, για την περαιτέρω διασφάλιση της πλατφόρμας στις ΗΠΑ, ως μέρος της επανεξέτασης εθνικής ασφάλειας που ξεκίνησε επί του πρώην Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.
Οι πολιτικές επιθέσεις στο TikTok είναι ενδεικτικές των τεταμένων σχέσεων μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας, δήλωσε η Κέιτλιν Τσιν, συνεργάτης στο Κέντρο Στρατηγικών και Διεθνών Μελετών, μια δεξαμενή σκέψης που εδρεύει στην Ουάσιγκτον.
Ωστόσο, είπε ότι δεν πιστεύει ότι μια απαγόρευση του TikTok είναι πιθανό να συμβεί σύντομα, σημειώνοντας ότι οι νομοθέτες έχουν προχωρήσει αργά στην ενημέρωση των κανόνων απορρήτου των δεδομένων και ελέγχου περιεχομένου στις ΗΠΑ, παρά την παραδοχή ότι είναι απαραίτητες κάποιες αλλαγές.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ήταν μια δύσκολη χρονιά για τα social media. Η Meta παλεύει να ισορροπήσει μετά από την οικονομική αιμορραγία που έφεραν οι φιλοδοξίες της για το Metaverse, αλλά και καθώς το Instagram αντιμετωπίζει σοβαρό ανταγωνισμό από την TikTok.
Από την άλλη, η TikTok πρόσφατα μείωσε τους στόχους των παγκόσμιων εσόδων της και ενδέχεται να αντιμετωπίσει κάποια ρυθμιστικά και νομικά εμπόδια, ειδικά στις ΗΠΑ. Όσον αφορά στο Twitter, οι κλυδωνισμοί είναι ιδιαίτερα έντονοι, μετά την εξαγορά του από τον Elon Musk...
Καθώς οι γίγαντες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης... ζορίζονται, το ερώτημα στο μυαλό όλων είναι: Τελείωσε η "χρυσή εποχή" των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Ενώ το TikTok εξακολουθεί να είναι η εφαρμογή που επιλέγουν οι έφηβοι (αναμένεται ότι σχεδόν το 70% των Gen Zers θα το χρησιμοποιούν μηνιαία το επόμενο έτος), νέοι ανταγωνιστές αναδύονται.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του insiderintelligence, σχεδόν τρία χρόνια από το λανσάρισμά του, πάνω από το ένα τρίτο των εφήβων είναι στο BeReal, επίδοση που είναι μπροστά από αυτή του Instagram στα τρία πρώτα χρόνια του.
Η Gen Z αναμένεται ότι θα συνεχίσει να απορρίπτει τα social media της "παλιάς σχολής" όπως το Facebook (στο οποίο εδώ και χρόνια γυρίζουν την πλάτη οι νεότεροι χρήστες) και να στραφεί σε νέες πλατφόρμες όπως η Fizz, η Gas και η Geneva.
Ακολουθούν τρεις λόγοι για τους οποίους, σύμφωνα με το Insider Intelligence, οι έμποροι πρέπει να δώσουν προσοχή στα νέα social media:
1. Δίνουν στη Gen Z αυτό που θέλουν
Η ελευθερία του λόγου έχει γίνει κύριο θέμα συζήτησης μετά την εξαγορά του Twitter από τον Elon Musk. Αλλά αυτό δεν είναι το πιο σημαντικό για τους εφήβους. Σύμφωνα με το Ερευνητικό Κέντρο Pew, πάνω από το 60% των εφήβων στις ΗΠΑ αναφέρουν ότι το να νιώθουν «ευπρόσδεκτοι και ασφαλείς» είναι πιο σημαντικό από το να έχουν ελεύθερο λόγο online.
2. Βασίζονται στη σύνδεση μικρότερων, πιο οικείων ομάδων
Πλατφόρμες όπως η Gas, η οποία είναι φτιαγμένη για μαθητές γυμνασίου, ή το Reddit, το οποίο δίνει έμφαση στα κοινά ενδιαφέροντα, έχουν δει τελευταία μια αύξηση του κοινού τους μεταξύ των εφήβων.
3. Οι διαφημίσεις ενδέχεται να μην είναι η κύρια πηγή εσόδων τους
Οι νέες πλατφόρμες αναμένεται ότι θα έχουν βασικές πηγές εσόδων το εμπόριο, τις συνδρομές και κάποιες επιπλέον προσφερόμενες λειτουργίες επί πληρωμή. Οι αναλυτές του Insider Intelligence προβλέπουν πως πολλές από αυτές τις νέες πλατφόρμες θα πρέπει τελικά να στραφούν στη διαφήμιση, ωστόσο, μόνο και μόνο επειδή μια πλατφόρμα δεν βασίζεται σε διαφημίσεις, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία αξία για τους marketeers.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν πρόκειται να εκλείψουν, αλλά βρίσκονται σε μεταβατική φάση. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θα πρέπει να παρακολουθούν τη Gen Z για να δουν πως θα διαμορφωθεί το μέλλον των social media και να είναι προετοιμασμένοι για περισσότερες αλλαγές από το 2023 και μετά.
Εικόνα: Karsten Winegeart, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77