Digital Marketing

Ποια είναι η θέση των links των κοινωνικών δικτύων στο eshop σας;

Ποια είναι η θέση των links των κοινωνικών δικτύων στο eshop σας;

Τα social networks για μια επιχείρηση αποτελούν ένα βασικό εργαλείο marketing. Η παρουσία των εταιρειών, τουλάχιστον στα μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα, είναι επιβεβλημένη με στόχο να φέρουν επισκέπτες, να κάνουν branding και να ενημερώνουν για νέα προϊόντα και δραστηριότητες.

Επομένως, εάν δεν έχετε παρουσία για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, τουλάχιστον στα βασικά, όπως τα Facebook, Instagram, Twitter, ΤikΤok και YouTube, θα πρέπει άμεσα να δημιουργήσετε τις αντίστοιχες σελίδες. Έχετε ήδη χάσει πολλά από αυτά που μπορούν να σας προσφέρουν!

Όσοι έχουν ήδη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα, έχουν προχωρήσει σε μια σειρά από προσθήκες στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα, ώστε να γνωστοποιήσουν αυτή την παρουσία και να φέρουν "like" ή followers. Aυτό φυσικά είναι καλό, αφού θα βοηθήσει τη σελίδα στο εκάστοτε κοινωνικό δίκτυο να έχει περισσότερη κίνηση, άρα και περισσότερο κόσμο που θα μαθαίνει για την επιχείρηση.

Όμως, εδώ ακριβώς έχει γίνει μια παρεξήγηση, σχετικά με τον τρόπο που τοποθετούμε τα link προς αυτά τα δίκτυα, στη σελίδα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Οι περισσότεροι θέλουν να έχουν τα link αυτά στο υψηλότερο σημείο της σελίδας, δηλαδή στο header, μαζί με το τηλέφωνο της επιχείρησης. Το θέμα όμως με αυτή την τακτική, είναι ότι τραβούν πολύ την προσοχή και έτσι ακυρώνουν τον σκοπό τής ύπαρξής τους!

Διότι, όταν έχετε καταφέρει να φέρετε έναν πελάτη στη σελίδα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με οποιονδήποτε τρόπο (με διαφήμιση, οργανικά, ή από κάπου αλλού) γιατί να θέλετε να τον "διώξετε" προς μια άλλη σελίδα, η οποία έχει σκοπό να τον φέρει στο κατάστημα;

Ειδικά στις σελίδες των προϊόντων, ή ακόμη περισσότερο στη σελίδα του ταμείου, ο επισκέπτης πρέπει να μην έχει καμία διάσπαση προσοχής. Πόσο μάλλον να τον "διώχνουμε" από τη σελίδα μας. Σε αυτές τις σελίδες δε παίζει κανένα ρόλο τι άλλο κάνει η επιχείριση, η φιλοσοφία της, ή ποια είναι τα νέα προϊόντα της. Θέλουμε μόνο να ολοκληρώσει την αγορά.

Άρα, ποια είναι τα σημεία που θα πρέπει να εμφανίζουμε τα social links;

Οποιοδήποτε social network link μπορεί να εμφανίζεται στο footer και αν είναι δυνατόν μόνο στο κάτω μέρος της πρώτης σελίδας, πριν το footer. Ένα ακόμη καλό σημείο για να εξυπηρετήσουν απόλυτα το σκοπό τους, είναι η σελίδα "thank you", δηλαδή, η σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας και ευχαριστιών, που βλέπει ο πελάτης μόλις ολοκληρώσει την αγορά του.

Επίσης είναι επιτακτικό τα links να μπούν και σε κάθε email επικοινωνίας με τον πελάτη από το κατάστημα. Όπως για παράδειγμα, για ενημερώσεις σχετικά με παραγγελίες, για διαθεσιμότητα ειδών, κ.λπ.

Τέλος, ιδανικά, θα πρέπει να έχετε μια αυτόματη διαδικασία, με την οποία θα ζητάτε από κάθε πελάτη που ήδη έχει αγοράσει από το κατάστημά σας, να αφήσει μια κριτική. Εκεί, θα μπορούσατε να ζητήσετε κριτική σε κάποια από αυτά τα δίκτυα που για εσάς είναι προτεραιότητα (π.χ. στο Facebook, ή και στη Google) όπου οι κριτικές βοηθούν παρα πολύ στην αύξηση της επισκεψιμότητας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Επομένως, ναι, τα social links είναι αναγκαία, αλλά πρέπει να βρίσκονται σε συγκεκριμένη θέση, με συγκεκριμένη στρατηγική.

 

του Φ. Κουρμαδά, CEO CS-Cart Hellas

Η εικόνα δημιουργήθηκε με χρήση πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search