Έχει γίνει πολύ λόγος σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και για το εάν η τεράστια ανάπτυξη και δημοφιλία που είχαν την τελευταία πενταετία θα εξακολουθήσει να υφίσταται.
Αρκετοί υποστηρίζουν πως η ισχύς τους, τουλάχιστον όσον αφορά στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και εμπόριο φθίνει. Όμως, τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας κατά περιόδους, κάθε άλλο παρά αυτή την εικόνα δίνουν.
Σε αυτή την κατεύθυνση, δηλαδή, στο ότι τα social media δεν χάνουν τη δημοφιλία τους, συνηγορεί και η νέα, αναθεωρημένη πρόβλεψη του Insider Intelligence. Σύμφωνα με αυτή, φέτος, ο αριθμός των χρηστών των κοινωνικών δικτύων στις ΗΠΑ θα είναι σχεδόν ίδιος με τους τηλεθεατές, γεγονός που σηματοδοτεί μια ιστορική αλλαγή κοινού.
Τον Δεκέμβριο, η πρόβλεψη έκανε λόγο για 225,9 εκατομμύρια χρήστες κοινωνικών δικτύων στις ΗΠΑ φέτος. Τώρα, ο αριθμός των χρηστών υπολογίζεται πως θα φτάσει στα 228 εκατομμύρια. Μέχρι το 2025, το ποσοστό του πληθυσμού που χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα αναμένεται να φτάσει στο 68,3%, από 67,2% φέτος. Η διείσδυση της τηλεόρασης πηγαίνει προς την αντίθετη κατεύθυνση, πέφτοντας από 69,2% φέτος, σε 66,8% το 2025.
To 2025 οι χρήστες social media θα είναι περισσότεροι από τους τηλεθεατές συμβατικής τηλεόρασης.
Πηγή: Insider Intelligence
Ο αριθμός των ενηλίκων στις ΗΠΑ που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα θα ξεπεράσει τα 200 εκατομμύρια φέτος. Εν τω μεταξύ, οι έφηβοι συχνά τραβούν πολύ περισσότερη προσοχή σε σχέση με το πλήθος τους, αφού υπολογίζεται ότι μόλις 18,5 εκατομμύρια έφηβοι ηλικίας 12 έως 17 ετών θα είναι χρήστες κοινωνικών δικτύων φέτος. Συγκριτικά, οι ενήλικες είναι σταθερά το πιο κατάλληλο κοινό για στόχευση, αφού έχουν αγοραστική δύναμη και είναι πολύ πιο σταθεροί στις προτιμήσεις τους.
Όσον αφορά στις πλατφόρμες, το Facebook βρίσκεται σε μικρή πτώση, αλλά η κυριαρχία του παραμένει αδιαμφισβήτητη. Επίσης, η βάση χρηστών του Instagram εξακολουθεί να είναι μεγαλύτερη από αυτή του Twitter, του Reddit και του Tumblr μαζί. Αν και το μέγεθος δεν είναι το παν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Meta συνεχίζει να έχει τεράστιο ρόλο στα κοινωνικά δίκτυα και μακράν το μεγαλύτερο κοινό.
Ο χρόνος που αφιερώνεται στην παρακολούθηση συμβατικής τηλεόρασης εξακολουθεί να είναι περισσότερος από τον χρόνο που αφιερώνεται στα κοινωνικά δίκτυα, αλλα μειώνεται και αυτή η τάση θα συνεχιστεί. Οι έμποροι θα πρέπει να ετοιμάζονται για την "επόμενη ημέρα", μετά την τηλεόραση και να επενδύουν στη διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα, για να προσεγγίσουν αυτό το κοινό. Οι εταιρείες που θα μείνουν προσκολλημένες στην τηλεόραση θα μείνουν πίσω.
Πηγή: insiderintelligence.com
Η εικόνα δημιουργήθηκε με χρήση πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης