Digital Marketing

Forbes: Το "μυστικό κουμπί" του TikTok κάνει viral όποιο βίντεο θέλει η εταιρεία

Forbes: Το "μυστικό κουμπί" του TikTok κάνει viral όποιο βίντεο θέλει η εταιρεία

Υπάλληλοι του TikTok επεμβαίνουν τακτικά σε μια διαδικασία χειροκίνητης προώθησης, η οποία διασφαλίζει ότι συγκεκριμένα βίντεο επιτυγχάνουν έναν ορισμένο αριθμό προβολών. Αυτό προκύπτει από δηλώσεις νυν και πρώην υπαλλήλων της πλατφόρμας, καθώς και έγγραφα που έφερε στη δημοσιότητα το Forbes.

Από πολλές απόψεις, αυτή είναι μια μορφή εποπτείας και επεμβατικότητας που ασκείται σε μια πλατφόρμα η οποία έγινε γνωστή για την αλγοριθμική της λειτουργία.

Η συγκεκριμένη λειτουργία που ονομάζεται "heating", αναφέρεται στην προώθηση των βίντεο στη ροή "Για εσάς" μέσω χειροκίνητης παρέμβασης για την αύξηση της προβολής τους. Αυτό περιγράφεται σε ένα εσωτερικό έγγραφο του TikTok με τίτλο "MINT Heating Playbook".

Σε απάντηση στο δημοσίευμα του Forbes, ένας εκπρόσωπος της TikTok ανέφερε ότι, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, μόνο λίγα άτομα έχουν τη δυνατότητα να εγκρίνουν περιεχόμενο για προώθηση και ότι το περιεχόμενο αυτό αποτελεί περίπου το 0,002% των βίντεο στις συγκεκριμένες ροές.

Για χρόνια, το TikTok περιγράφει τη σελίδα του "Για εσάς" ως μια εξατομικευμένη ροή τα αποτελέσματα της οποίας κατατάσσονται από έναν αλγόριθμο που προβλέπει τα ενδιαφέροντα των χρηστών, με βάση τη συμπεριφορά τους στην εφαρμογή.

"Οι ανερχόμενοι δημιουργοί συρρέουν στην πλατφόρμα με την ελπίδα να επιτύχουν τη «φήμη του TikTok», η οποία βασίζεται στην πεποίθηση ότι το κατάλληλο περιεχόμενο μπορεί να γίνει viral", δήλωσε η αναλύτρια Jasmine Enberg. "Το γεγονός ότι το TikTok μπορεί να επιλέξει περιεχόμενο για προώθηση, βάζει μια σημαντική παράμετρο σε αυτήν την ιστορία. Το TikTok δεν έχει την πολυτέλεια να αποξενώσει τους δημιουργούς, καθώς αυτοί είναι που δίνουν αξία στην πλατφόρμα", πρόσθεσε.

Η λειτουργία "heating" πιθανότατα έχει ωφελήσει influencers και εταιρείες - δηλαδή αυτούς με τους οποίους η TikTok έχει επιχειρηματικές σχέσεις - σε βάρος άλλων. Ακόμα κι αν το TikTok δεν έχει ακολουθήσει αυτή την πρακτική για να προσελκύσει διαφημιστικά έσοδα, ή να προωθήσει ξεκάθαρα και αθέμιτα ορισμένους λογαριασμούς, σίγουρα μπορεί να δώσει έρεισμα για έρευνα στις ρυθμιστικές Αρχές.

Αυτό υποδηλώνει ότι τουλάχιστον κάποιες φορές, τα βίντεο στη σελίδα "Για εσάς" δε βρίσκονται εκεί επειδή το TikTok πιστεύει ότι θα σας αρέσουν. Αντίθετα, είναι εκεί επειδή η πλατφόρμα θέλει μια συγκεκριμένη εταιρεία ή δημιουργός να έχει περισσότερες προβολές.

 

Πηγή: insiderintelligence

 

Εικόνα: Solen Feyissa, Unsplash
 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search