Ποιοι είναι οι στόχοι που θέλουν να επιτύχουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα; Χωρίς αμφιβολία, κάθε διαδικτυακή επιχείρηση θέλει να επιτύχει άμεση ανάπτυξη, υψηλότερα ποσοστά μετατροπών και να βελτιστοποιήσει τις προσπάθειες για την επίτευξη αυτών των αποτελεσμάτων.
Όλα αυτά μπορούν εύκολα να επιτευχθούν με την εφαρμογή μίας ικανής πλατφόρμας αυτοματισμών μάρκετινγκ που βασίζεται σε Τεχνητή Νοημοσύνη.
Με τη διαδικασία ανάπτυξης της Releva, την αφοσίωση και τα σωστά εργαλεία, κάθε επιχείρηση μπορεί να γίνει μια μηχανή υψηλών μετατροπών και πωλήσεων. Εμείς στη Releva, το βλέπουμε να συμβαίνει διαρκώς, σε όλους τους πελάτες μας!
Ο πελάτης και η πρόκληση
Η Balkan Energy κατέχει ηγετική θέση στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο προϊόντων θέρμανσης και ψύξης και συναφών εξαρτημάτων και υλικών εγκατάστασης.
Ο ιστότοπος της εταιρείας έχει πάνω από 27.160 μοναδικούς μηνιαίους ενεργούς χρήστες ανά μήνα.
Πριν από τη χρήση της πλατφόρμας της Releva, η Balkan Energy Bulgaria είχε στόχο να ενισχύσει τα ποσοστά μετατροπής και να αυξήσει το μέσο μέγεθος καλαθιού του καταστήματός της.
Η λύση
Η Balkan Energy χρησιμοποιεί τη διαδικασία ανάπτυξης της Releva με έμφαση σε εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, e-mail και αυτοματισμούς. Από τότε που η εταιρεία άρχισε να χρησιμοποιεί τη λύση της Releva, προσφέρει στους χρήστες της εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στις ακόλουθες κατηγορίες
• Δημοφιλή Προϊόντα
• Νέα Προϊόντα
• Συστήνονται για Εσάς
• Πακέτα Προσφορών
• Παρόμοια Προϊόντα
• Προτεινόμενα Προϊόντα
• Περισσότερα από αυτήν την Κατηγορία
Η Releva βοηθά τη Balkan Εnergy να σχεδιάσει και να προβάλλει προτάσεις προϊόντων για τους επισκέπτες στο e-shop της, εστιάζοντας στις προσωπικές τους προτιμήσεις και επιθυμίες.
Το κατάστημα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει από διάφορες τοποθετήσεις των μπλοκ προϊόντων στις σελίδες του. Επίσης, από επιλογές προτάσεων προς τους πελάτες, οι οποίες αξιοποιούν deep data και βασίζονται σε αλγόριθμους deep-learning, σχετικά με τις μετατροπές και την αύξηση των εσόδων.
Χάρη στους αυτοματισμούς μάρκετινγκ της Releva, η Balkan Energy βρήκες λύσεις για διάφορα eCommerce use-cases, όπως η εγκατάλειψη καλαθιού, η εγκατάλειψη περιήγησης, οι εβδομαδιαίες προσφορές και η εξατομίκευση για ανώνυμους επισκέπτες.
Η πλατφόρμα της Releva βοηθά τη Balkan Energy να προσεγγίσει επισκέπτες που έχουν αγοράσει προηγουμένως ένα προϊόν από το ηλεκτρονικό της κατάστημα και να προτείνει προϊόντα που πιθανότατα θα αγόραζαν στη συνέχεια, με βάση τα ενδιαφέροντά τους και τις γνώσεις του συστήματος για τους χρήστες.
Η πλατφόρμα (επανα)στοχεύει χρήστες σε όλα τα κανάλια, χρησιμοποιώντας προηγμένο προγραμματισμό εργασιών και αυτοματισμούς, καταγράφοντας κάθε προβολή σελίδας, κλικ, μετατροπή και αγορά που πραγματοποιείται στο e-shop.
Παρέχει visual analytics για τα πιο σημαντικά KPI, όπως έσοδα, μέσο μέγεθος καλαθιού, μέσο όρο αγορών, βάση ανώνυμων χρηστών, συνδρομητές, εγγραφές και παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο βελτίωσής τους, με βάση προηγούμενες πρακτικές, δοκιμές και deep data.
Αποτελέσματα
Χρησιμοποιώντας τη λύση αυτοματισμού AI all-in-one της Releva που βασίζεται σε Τεχνητή Νοημοσύνη, η Balkan Energy κατάφερε να επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Τον Ιανουάριο του 2023, η Balkan Energy έφτασε από τους 27.160 στους 103.257 ενεργούς χρήστες και πέτυχε εξαιρετικά αποτελέσματα:
• Open rate από αυτοματισμούς: 54,8%
• Click rate από αυτοματισμούς: 85,3%
• Conversion rate από Recommenders: 3,4%
Η Releva συνεισέφερε πάνω από το 25% των εσόδων της Balkan Energy και το brand αυξάνει συνεχώς τα ποσοστά μετατροπής και τα μεγέθη των καλαθιών αγορών!
Εάν θέλετε να επιτύχετε παρόμοια αποτελέσματα και να αυξήσετε τα ποσοστά των μετατροπών σας, δοκιμάστε δωρεάν την πλατφόρμα της Releva για 14 ημέρες!
Κάντε τώρα κράτηση για το demo σας και μάθετε πώς η Releva μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αυξήσει εντυπωσιακά τις πωλήσεις της, συμπληρώνοντας τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ.
-Advertorial-
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]