Με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικών Μέσων, η Eurostat δημοσίευσε τα αποτελέσματα έρευνας σχετικά με τη χρήση των social media από τις επιχειρήσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στην ΕΕ χρησιμοποιούν τα social media, σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφηκαν, αφού το 2021, περισσότερες από τις μισές (59%) ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, πράγμα που σημαίνει αύξηση 22 ποσοστιαίων μονάδων από το 2015 (37%).
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο δημοφιλής μεταξύ των επιχειρήσεων στη Μάλτα (84%) και ακολουθούν η Σουηδία, η Ολλανδία (και οι δύο 80%) και η Φινλανδία (79%).
Λιγότερο δημοφιλής είναι μεταξύ των επιχειρήσεων στη Ρουμανία (36%), τη Βουλγαρία (39%) και τη Σλοβακία (45%).
Γράφημα: Eurostat, Πηγή δεδομένων: isoc_cismt
Όσον αφορά στη χώρα μας, η χρήση των social media από τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα βρίσκεται στο 56%, λίγο πίσω από το 59% του μέσου όρου της ΕΕ.
Σε σύγκριση με το 2015, το μερίδιο των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ εκτός από ένα, την Ιρλανδία.
Οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφηκαν στο Βέλγιο και τη Γαλλία ( +31%), ακολουθούμενες από τη Λετονία (+30%) και τη Φινλανδία (+29%).
Εικόνα: Jeremy Bezanger, Unsplash
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]