Για 17 χρόνια το YouTube είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στο ψηφιακό βίντεο, ωστόσο, η αύξηση της προβολής βίντεο σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και κυρίως στο TikTok, κλονίζει την έως τώρα παντοκρατορία του.
Με όλο και περισσότερες πλατφόρμες βίντεο διαθέσιμες, οι χρήστες έχουν πολλαπλές επιλογές. Το ίδιο ισχύει και για τους δημιουργούς, για τους οποίους το YouTube ήταν κάποτε "μονόδρομος" και τώρα παλεύει ολοένα και περισσότερο για να τους κρατήσει και να μην πάνε αλλού.
Η μεγάλη ανάπτυξη του TikTok δεν ισοδυναμεί ακόμη με πλήρη αλλαγή φρουράς, όσον αφορά στους νικητές και στους ηττημένους. Το YouTube εξακολουθεί να προηγείται του TikTok σε σύνολο χρηστών, σε κάθε ηλικιακή ομάδα, σύμφωνα με το emarketer, το οποίο προβλέπει για φέτος:
- Το YouTube θα έχει υπερδιπλάσιους μηνιαίους χρήστες από το TikTok φέτος: 230,6 εκατομμύρια έναντι 90,6 εκατομμύρια.
- Περισσότερα από τα μισά παιδιά ηλικίας έως 11 ετών, ουσιαστικά η Generation Alpha, θα χρησιμοποιούν το YouTube φέτος, ενώ το TikTok θα περιοριστεί σε ποσοστό μόλις 4,6%.
- Το YouTube θα έχει σχεδόν διπλάσια διείσδυση από το TikTok μεταξύ των millennials, σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερους Gen Xers και περίπου οκτώ φορές μεγαλύτερη διείσδυση στους baby boomers.
Ωστόσο, το TikTok κερδίζει γρήγορα έδαφος. Οι προβλέψεις του emarketer είναι οι εξής:
- Μεταξύ των Αμερικανών εφήβων ηλικίας 12 έως 17 ετών, το 87,6% θα χρησιμοποιεί το YouTube κάθε μήνα φέτος, ενώ το 65,3% θα χρησιμοποιεί το TikTok. Η διείσδυση του YouTube φτάνει στο ανώτατο όριο, ενώ του TikTok εξακολουθεί να αυξάνεται γρήγορα.
- Στην ομάδα 18 έως 24 ετών, το χάσμα θα είναι ακόμη μικρότερο από ό,τι μεταξύ των εφήβων φέτος: το 85,4% θα είναι στο YouTube μηνιαία και το 73,9% θα είναι στο TikTok. Μέχρι το 2025, θα υπάρχουν 24,2 εκατομμύρια χρήστες TikTok στις ΗΠΑ ηλικίας 18 έως 24 ετών και 26,6 εκατομμύρια χρήστες YouTube.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]