Digital Marketing

Webinar από τη Sleed με θέμα "Covid-19 στην Digital Εποχή: Do’s and Don'ts"

Πολλά είναι τα αναπάντητα ερωτήματα που έχουν προκύψει στην ελληνική digital αγορά λόγω της πανδημίας του Covid-19. Γι΄αυτό το λόγο, η Sleed διοργανώνει την Τετάρτη 08/04 στις 16:00 (UTC +3) ένα webinar, μέσω της πλατφόρμας Zoom, το οποίο απευθύνεται σε στελέχη και επιχειρηματίες του χώρου, όπως και σε άτομα που ενδιαφέρονται ή δραστηριοποιούνται στον χώρο του Digital Marketing.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν δωρεάν εδώ: bit.ly/sleed_webinar

Βασικός στόχος του webinar είναι η διεξαγωγή μιας ανοιχτής συζήτησης, η οποία θα αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν ακόμη και μέσα από τις κρίσεις της εποχής μας, να βρουν νέες διεξόδους. Τη συζήτηση θα συντονίσει ο Δημήτρης Μαλλάς, δημοσιογράφος του CNN Greece, ενώ ομιλητές θα είναι ο Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed, ο Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer του Cosmos Sport, ο Κωνσταντίνος Κολιβάνης, Digital Marketing Director της Frezyderm και ο Μάριος Γιαννόπουλος, Digital & Social Media Manager της Frezyderm.

Μέσα από μια συζήτηση που θα έχει τη μορφή ερωταπαντήσεων, θα προσπαθήσουν να εντοπίσουν, όχι μόνο τα προβλήματα και τις επιπτώσεις που έχει φέρει στην αγορά η πανδημία του κορονοϊού, αλλά και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται. Τι να κάνετε; Τι να αποφύγετε;

Η παροχή συμβουλών προς τις επιχειρήσεις αναφορικά με την digital στρατηγική τους την τρέχουσα περίοδο, αλλά και η πρόβλεψη της ‘επόμενης μέρας’ μέσα από την πολυετή εμπειρία τους, είναι κάποια από τα θέματα που θα καλυφθούν στο πρώτο μέρος του Webinar. Ενώ, το δεύτερο μέρος θα αποτελείται αποκλειστικά από συζήτηση, σχολιασμό, αλλά και απαντήσεις σε ερωτήματα των συμμετεχόντων.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η Yuboto #MένειΣπίτι και υποστηρίζει την επικοινωνία

H Yuboto με πλήρη συνείδηση της σοβαρότητας της κατάστασης και των δυσχερών συνθηκών εξαιτίας της εξάπλωσης του ιού COVID - 19, έχει λάβει μία σειρά ολοκληρωμένων μέτρων για την προστασία της υγείας των εργαζομένων και ευρύτερα του κοινωνικού συνόλου.

Ταυτόχρονα, προχώρησε σε συγκεκριμένες ενέργειες που εγγυώνται την ομαλή λειτουργία και τη διασφάλιση της ποιότητας όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αναφέρει: “H υγεία και η ασφάλεια κάθε εργαζομένου αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα της εταιρείας, συνεπώς υιοθετήσαμε το μοντέλο της τηλεργασίας από τις 17 Μαρτίου. Προκειμένου να διατηρήσουμε ανεπηρέαστη την παροχή των υπηρεσιών και της τεχνικής υποστήριξης, διαθέτουμε στους εργαζόμενους μας όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και προσβάσεις σε λογισμικό - εργαλεία ώστε να παραμένουν εξίσου αποτελεσματικοί κατά το διάστημα της κατ’ οίκον εργασίας. Επίσης, σεβόμενοι τις ιδιαίτερες ανάγκες των γονέων/κηδεμόνων εργαζόμενων, εφαρμόζουμε ευέλικτο ωράριο εργασίας για όσους το επιθυμούν. Την κρίσιμη αυτή περίοδο, η ομάδα της Yuboto επιδεικνύει πλήρη αφοσίωση στην διατήρηση του υψηλού επιπέδου κάθε υπηρεσίας και την άμεση υποστήριξη των πελατών, καθώς τις μέρες του Social Distancing, η επικοινωνία αποκτά ακόμα σπουδαιότερη σημασία.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
 
Project Agorα: Η κοινωνική αποστασιοποίηση δεν είναι για τα Brands

To Project Agorα επεκτείνει τις δυνατότητες “Brand Safety” που παρέχει, καλύπτοντας τις ανάγκες των brands για κατάλληλη και ασφαλή προβολή σε σχέση με περιεχόμενο που αναφέρεται στον COVID-19.

Η σχετική λύση εξετάζει το περιεχόμενο των δημοφιλών Mέσων που συνεργάζονται με το Project Agora και εξασφαλίζει, σε πραγματικό χρόνο, ότι οι διαφημίσεις των πελατών του Project Agora εμφανίζονται μόνο σε όσες σελίδες τηρούν τις προϋποθέσεις που έχουν τεθεί από τα brands.

Η δυνατότητα είναι ήδη διαθέσιμη για διαφημίσεις Video, Native και Display σε όλες τις οθόνες, σε όλες τις χώρες στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική που δραστηριοποιείται το Project Agora. Έτσι δίνεται η ευκαιρία σε brands που έως τώρα δίσταζαν, να αξιοποιήσουν την εκθετική αύξηση επισκέψεων στα sites από τους καταναλωτές και να αυξήσουν το μερίδιό τους.


Η κοινωνική αποστασιοποίηση δεν είναι για τα brands. Στο σημερινό περιβάλλον είναι πιο σημαντικό από ποτέ να διασφαλιστεί η παρουσία της διαφήμισης δίπλα στο κατάλληλο περιεχόμενο”, δήλωσε ο Παναγιώτης Γιαννακούρας, Product Director του Project Agora. “Αξιοποιώντας τις δυνατότητες Brand Safety του Project Agora μπορείτε τώρα να διαφημιστείτε, άφοβα”.

Μάθετε περισσότερα στο https://bit.ly/2QCCbj5

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Διαφήμιση στην εποχή του κορωνοϊού

Επειδή διαισθάνομαι πως, βομβαρδισμένος από πληροφόρηση όσο είσαι κλεισμένος μέσα, θα ανατρέξεις στο τέλος του άρθρου για την εύκολη και γρήγορη «απάντηση» στο πως πρέπει να χειριστείς την διαφήμιση και την επικοινωνία της εταιρείας σου, σου δίνω την απάντηση άμεσα: κάνε κάτι εκτός από το να παραιτηθείς. Το θέμα βέβαια είναι τί και πώς.

Ξεπέρασε γρήγορα τις πρώτες 4 φάσεις – Άρνηση, Θυμό, Διαπραγμάτευση, Κατάθλιψη – που περνάει κάποιος όταν βιώνει μια απώλεια (εισοδήματος, εργασίας κ.λπ…) και προσπάθησε (μεγάλη κουβέντα, το αναγνωρίζω) να συντονίσεις τις σκέψεις και τις ενέργειές σου στο πέμπτο στάδιο, αυτό της αποδοχής, όπου μαθαίνεις να ζεις με τα νέα δεδομένα και να δουλεύεις με προσανατολισμό στο μέλλον. Αν έχεις «κολλήσει» στο πόσο δύσκολο είναι να ξεπεράσεις γρήγορα τα 4 πρώτα στάδια, οι ειδικοί συστήνουν να εκφράζεις τα συναισθήματά σου, να μην αναμασάς όσα συμβαίνουν γύρω σου και – θα πρόσθετα εγώ – να κλείσεις την τηλεόραση.

Προσαρμόσου αλλά μη σταματάς

Υπάρχει η φράση «δεν σταματάμε επειδή γερνάμε, γερνάμε επειδή σταματάμε». Αν αντικαταστήσεις το «γερνάμε» με το «αποτυγχάνουμε» έχεις το νόημα αυτού του άρθρου. Θα παραθέσω και το χιλιοειπωμένο: «Δεν είναι τα δυνατότερα ή τα εξυπνότερα των ειδών που επιβιώνουν, αλλά αυτά που προσαρμόζονται στις αλλαγές».

Κλείσε λοιπόν την τηλεόραση και δες τον περιορισμό στο σπίτι σαν ευκαιρία να βρεις χρόνο να σκεφτείς όσα δεν σου επέτρεπαν οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας: Ανάλυση δεδομένων, στόχους, στρατηγική, ανανέωση γκάμας προϊόντων, στόχευση νέου κοινού, νέους τρόπους εξυπηρέτησης πελατών, ανανέωση / συγγραφή κειμένων για το site που έχεις / θέλεις να φτιάξεις (το αναφέρω γιατί συνέβη 3 φορές μέσα σε μια εβδομάδα!), αξιολόγηση διαφημιστικών εκστρατειών(!).

Δηλαδή θα συνεχίσω να κάνω διαφήμιση;

Αν και αρκετές επιχειρήσεις σήμερα φοβούνται τη διαφήμιση γιατί πιστεύουν πως, είτε θα αγνοηθεί, είτε θα τύχει κακής κριτικής, η απάντηση είναι όχι, δε συνεχίζουμε τη «διαφήμιση» αλλά ναι, συνεχίζουμε την επικοινωνία (και) μέσω της διαφήμισης.

Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις και από τις 2 πλευρές: κάποιες εταιρείες (supermarkets, βενζινάδικα, φαρμακεία κ.λπ…) εντείνουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες γιατί τα προϊόντα τους έχουν μεγαλύτερη ζήτηση, ενώ κάποιες άλλες σταματούν εντελώς την διαφήμιση - συνήθως εταιρείες με προϊόντα υπερπολυτελείας, αν και ακόμη και εδώ υπάρχει η εξαίρεση της εξαίρεσης.

Δείτε περισσότερα στο justonline.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Νέα υπηρεσία για διαφημιζομένους Υγείας και Ευεξίας από το Project Agora

Την επίσημη λειτουργία της υπηρεσίας Project Agora Commerce για τον κλάδο Υγείας, Ευεξίας και Ομορφιάς ανακοίνωσε το Project Agora σε συνεργασία με δημοφιλή online φαρμακεία και e-shops ομορφιάς όπως ofarmakopoiosmou.gr, smile-pharmacy.gr, pharm16.gr, wecare.gr, vita4you.gr, pharmacy295.gr κ.α.


Πρόκειται για εξαιρετικά καινοτόμα και στοχευμένη λύση που δίνει τη δυνατότητα στα brands του κλάδου να επηρεάσουν άμεσα το μερίδιο που καταλαμβάνουν στα “ράφια” των eRetailers και να αυξήσουν με μετρήσιμο τρόπο τις πωλήσεις τους στα πιο μαζικά online σημεία πώλησης.


Η υπηρεσία παρέχει και άμεση παρακολούθηση των KPIs κάθε προωθητικής ενέργειας (π.χ. Search Queries, Clicks, Πωλήσεις, ROI) σε επίπεδο κωδικού προϊόντος μέσω online Dashboard.


Οι πρώτες καμπάνιες από brands όπως Bayer, Frezyderm, Gerolymatos, Reckitt Beckinser, Sarantis αποδεικνύουν την άμεση επίδραση σε πωλήσεις και ROI που μπορεί να προσφέρει το Project Agora Commerce στον κλάδο αυτό”, δήλωσε ο Πάνος Κάπρος, Product Manager του PA Commerce. “Δίνουμε για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε brands να επηρεάσουν άμεσα την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο αυτό με τρόπο που είναι αυτοματοποιημένος, αποτελεσματικός και μετρήσιμος”.


Μάθετε περισσότερα: http://bit.ly/2vsuSTG

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δημιουργήστε κίνηση στο κατάστημά σας μέσω των email σας

Το email marketing, είναι το κλειδί της επιτυχίας για τους περισσότερους επαγγελματικούς κλάδους. Περισσότερα από 205 δισεκατομμύρια email στέλνονται καθημερινά στον κόσμο! Και φυσικά είναι ο καλύτερος και πιο αποδοτικός τρόπος για τους ιδιοκτήτες καταστημάτων να αλληλοεπιδράσουν με τους πελάτες τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Αυτό που ξεχωρίζει το email από τις άλλες μεθόδους διαδικτυακού μάρκετινγκ είναι ο βαθμός οικειότητας που μπορείτε να αναπτύσσετε με τους συνδρομητές και εν δυνάμει πελάτες σας. Όσοι έχουν εγγραφεί στη λίστα σας, έχουν επιλέξει να λαμβάνουν τα email σας και συνεπώς να επικοινωνούν μαζί σας. Θέλουν να μαθαίνουν τα νέας σας και τις τελευταίες σας προσφορές σε προϊόντα ή υπηρεσίες. Το email marketing είναι σημαντικό όχι μόνο για να οδηγήσετε τους πελάτες σας στο e-shop σας (εάν έχετε) αλλά και να τους παρακινήσετε να επισκεφτούν στο φυσικό σας κατάστημα.

Το να πείσετε τους πελάτες σας να σηκωθούν από την οθόνη του υπολογιστή τους και να και να έρθουν στο κατάστημα σας σίγουρα δεν είναι εύκολη υπόθεση! Μπορεί να γίνει όμως αρκεί να ακολουθήσετε κάποιες έξυπνες τεχνικές στον τρόπο που θα στήσετε το «email» που τους στέλνετε.

1) Συμπεριλάβετε οπωσδήποτε τις βασικές πληροφορίες του καταστήματος σας.

Πολλοί από τους συνδρομητές σας μπορεί να σας έχουν ανακαλύψει σερφάροντας απλά στο ίντερνετ και να αγόρασαν τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο, οπότε ίσως δεν γνωρίζουν καν ότι έχετε και φυσικό κατάστημα το οποίο μπορούν να επισκεφθούν, ειδικότερα αν αυτό βρίσκετε σε κοντινή τους τοποθεσία.

Τρία είναι τα πράγματα που θα πρέπει να γράψετε στο email σας:

  • Την τοποθεσία που βρίσκονται τα καταστήματά σας (και το αντίστοιχο link στο Google Maps)
  • Τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων σας
  • Τα τηλέφωνα επικοινωνίας για καθένα ξεχωριστά

 

 Ειδικά, αν τους δείχνετε το κοντινό σε αυτούς κατάστημα, τότε τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα καλύτερα. Κάτι τέτοιο βέβαια προϋποθέτει να έχετε κάνει κατηγοριοποίηση των email σας με βάση την τοποθεσία των συνδρομητών σας. Για αυτό όμως θα μιλήσουμε παρακάτω. Επίσης, ενημερώστε τους πελάτες σας ότι μπορούν να παραγγείλουν online και να παραλάβουν έπειτα τα προϊόντα τους και από το κατάστημα σας.

2) Κατηγοριοποιήστε τα email των πελατών σας

Είναι πολύ σημαντικό να έχετε κατηγοριοποιήσει τα email των πελατών σας σε κατηγορίες όπως ηλικία, φύλο, επάγγελμα, τοποθεσία. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι μια τέτοια κατηγοριοποίηση δεν είναι εύκολη, τουναντίον είναι αρκετά δύσκολη, αλλά όχι ανέφικτη! Αυτό θα σας διαφοροποιήσει από όλους του άλλους που στέλνουν email. Εσείς θα ξέρετε και τον «ηλεκτρονικό» σας πελάτη-επισκέπτη.

Έτσι, θα μπορείτε να τους στέλνετε πιο εξατομικευμένο περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντα και τις καταναλωτικές τους ανάγκες. Ειδικότερα, στην περίπτωση αυτή που θέλετε να παρακινήσετε τους παραλήπτες σας να επισκεφτούν το φυσικό σας κατάστημα, η κατηγοριοποίηση των email σας με βάση τον τόπο κατοικίας τους είναι πολύ χρήσιμη. Έτσι κάθε φορά που θα τους στέλνετε ένα email, ο εκάστοτε συνδρομητής σας θα βλέπει το κοντινό στο τόπο κατοικίας του κατάστημα, αντί να ψάχνει μόνος του που θα σας βρει.

Για να έχετε τέτοιου είδους πληροφορίες που αφορούν το τόπο κατοικίας των πελατών σας, είναι σκόπιμο να εμπλουτίσετε τη φόρμα εγγραφής που έχετε στην ιστοσελίδα σας ή την φόρμα που συμπληρώνουν οι πελάτες σας όταν επισκέπτονται ένα από τα καταστήματα σας.

3) Εκμεταλλευτείτε τις γιορτές και τις περιόδους διακοπών

Εορταστικές περίοδοι, όπως είναι τα Χριστούγεννα ή το Πάσχα, η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, τη γιορτή της μητέρας είναι η κατάλληλη στιγμή για τους πελάτες σας να επισκεφτούν ένα από τα φυσικά σας καταστήματα. Εκείνες ακριβώς τις ημέρες, όλοι επισκέπτονται τα καταστήματα και αναζητούν δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Στείλτε τους ένα email τις ημέρες εκείνες, ενημερώνοντας τους για τις προσφορές που θα βρουν στα καταστήματα σας, προτείνοντας τους λίστες με δώρα ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις καταναλωτικές τους ανάγκες. Είναι πολύ πιθανόν να αυξήσετε με αυτόν τον τρόπο την κίνηση του καταστήματός σας.

4) Κάντε αποκλειστικές προσφορές στους πελάτες που θα επισκεφτούν το κατάστημά σας.

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για τους πελάτες σας από το να ακούν για αποκλειστικές προσφορές! Είναι ένα «δυνατό καμπανάκι» που θα τους παρακινήσει να επισκεφτούν το κατάστημα σας! Κάνοντας αποκλειστικές προσφορές σε ένα συγκεκριμένο τμήμα πελατών σας, όπως αυτοί που θα επισκεφτούν το φυσικό σας κατάστημα, είναι ένας  εύκολος τρόπος να τους κάνετε να νιώσουν ξεχωριστοί, αφού θα θεωρήσουν πως μόνο αυτοί έχουν την αποκλειστική αυτή ευκαιρία να αγοράσουν κάποιο προϊόν ή υπηρεσία σας φθηνότερα.

Επίσης, μια άλλη καλή τακτική είναι να προσφέρετε ένα δώρο σε όσους θα κάνουν αγορές από το κατάστημα σας για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα: «Με την αγορά του τάδε προϊόντος από το κατάστημα μας, θα λάβετε δώρο άλλο ένα». Γενικότερα, κάντε τους μια προσφορά που δύσκολα θα μπορέσουν να αντισταθούν. 

Συμπερασματικά

Η επιτυχία της καμπάνιας σας εξαρτάται σε μεγάλο από το βαθμό οικειότητας που έχετε αποκτήσει με τους συνδρομητές σας. Όσο πιο προσωποποιημένα email τους στέλνετε, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε. Θα αυξάνονται όχι μόνο οι επισκέψεις στο e-shop σας, αλλά και στο φυσικό σας κατάστημα. Προσπαθήστε να χτίσετε την λίστα των συνδρομητών σας σωστά, γιατί αυτή είναι το κλειδί της επιτυχίας σας!

Πηγή: emailSystem

 

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η 3ds δημιουργεί για το Μέλι Μούσες

Η 3ds υπογράφει τη νέα τηλεοπτική καμπάνια του «Μέλι Μούσες», αναδεικνύοντας τις γεύσεις της Ελλάδας μέσα σε μία συσκευασία μελιού. Ένα ξεχωριστό μέλι, μία μοναδική σύσταση που θυμίζει ένα «Μέλι όπως παλιά», μια γεύση τόσο αγνή, τόσο φυσική και ταυτόχρονα τόσο ελληνική.

Κύριος στόχος του τηλεοπτικού σποτ είναι να δημιουργήσει συναισθήματα νοσταλγίας, αυτό το γλυκόπικρο συναίσθημα, που θα βοηθήσει τον καταναλωτή να αναπτύξει ένα συναισθηματικό δέσιμο με το προϊόν. Το «Μέλι μου», όπως θυμάται και η γιαγιά στο νέο τηλεοπτικό σποτ που προσφέρει με αγάπη ένα θρεπτικό και αγνό πρωινό στην εγγονή της.

Η καμπάνια απλώνεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά μέσα, ενώ για την υλοποίησή της χρειάστηκε ο συντονισμός πολλών ομάδων. Η επικοινωνία της ενέργειας αυτής σχεδιάστηκε μέσα από μία συνδυασμένη προβολή, μέσω ενός site σχεδιασμένο αποκλειστικά πάνω στις ανάγκες του «Μέλι Μούσες», με σκοπό να προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες του.

Ακολούθησαν καμπάνιες σε πολλαπλά digital μέσα, όπως Google Search και Display, Social Media Ads σε Facebook & Instagram καθώς και Newsletters.

To άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Retargeting: Αλματώδης ανάπτυξη 100% για δεύτερη συνεχή χρονιά

H Retargeting.biz, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά οικονομικά στοιχεία, σημείωσε κύκλο εργασιών 1,35 εκατομμυρίων ευρώ το 2019, σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με το 2018, όταν τα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε περίπου 710.000 ευρώ. Για το 2020, η Retargeting.biz στοχεύει να διπλασιάσει εκ νέου τον κύκλο εργασιών της, αλλά και να περάσει σε κέρδη.

"Πέρσι δεν επιδιώξαμε τη μεγιστοποίηση των κερδών, αλλά επικεντρωθήκαμε στην επέκταση της εταιρείας και την ανάπτυξη προϊόντων", δήλωσε ο Rares Banescu, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Retargeting.biz.

"Το 2020 αναμένουμε το διπλασιασμό των μεγεθών, ως προς τον αριθμό των πελατών μας, αλλά και του τζίρου. Επίσης, σχεδιάζουμε την είσοδό μας με τοπικά γραφεία στην Ουγγαρία και την Ιταλία ή την Ισπανία. Το 2020 είναι η πρώτη χρονιά στην οποία στοχεύουμε στην κερδοφορία. Αναμένουμε κύκλο εργασιών 2,5-2,6 εκατομμυρίων ευρώ και κέρδη περί τα 0,5 εκ. ευρώ", συμπλήρωσε ο κ. Banescu.

Η Retargeting.biz ιδρύθηκε το 2013 και είναι Google Premier Partner και Facebook Marketing Partner. Τα διαρκώς αναπτυσσόμενα εργαλεία της, βοηθούν αποτελεσματικά τα online καταστήματα στο να επικοινωνούν αυτόματα με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες μέσω Facebook, Google, e-mail, παράθυρα pop-up, push notification και μηνύματα SMS, δίνοντάς τους τα απαραίτητα κίνητρα για να προχωρήσουν στις αγορές τους. Συνεργάζεται με επιτυχία με περισσότερους από 3.000 πελάτες της σε όλο τον κόσμο, ενώ διαθέτει γραφεία στη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και σύντομα στην Ουγγαρία.

Ανακαλύψτε περισσότερα για τις υπηρεσίες της Retargeting και επωφεληθείτε από τις αυτοματοποιημένες υπηρεσίες της, με κόστος μόνο από 110 ευρώ το μήνα.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Retargeting.biz.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Συνεργασία Project Agora και Nielsen για την αξιόπιστη μέτρηση των "Audience Personas"

Τη μέτρηση της ακρίβειας των δυνατοτήτων στόχευσης Audience Personas, που παρέχει στους διαφημιζόμενους, πραγματοποίησε το Project Agora σε συνεργασία με τη Nielsen.

Συγκεκριμένα σκοπός της συνεργασίας ήταν να μετρηθεί ότι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά (φύλο & ηλικία) των Audience Personas του Project Agora, συμπίπτουν με τις μετρήσεις του πραγματικού κοινού στο ψηφιακό περιβάλλον του εργαλείου της Nielsen, Digital Ad Ratings

Τα αποτελέσματα των μετρήσεων, τα οποία πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στο πλαίσιο της συνεχούς βελτιστοποίησης των κοινών στόχευσης του Project Agora, έδειξαν ότι το ποσοστό δημογραφικής συνάφειας σε αρκετές περιπτώσεις βρίσκεται έως και 25 μονάδες πάνω από τον ελληνικό μέσο όρο.  

Ο Παναγιώτης Γιαννακούρας, Product Director Private Marketplace του Project Agora, δήλωσε για τη συνεργασία: “Χρησιμοποιώντας ένα ανεξάρτητο 3rd party εργαλείο μέτρησης των μοναδικών, πραγματικών χρηστών των ψηφιακών διαφημίσεων, το Project Agora βελτιώνει ακόμα περισσότερο την ακρίβεια στόχευσης των κοινών για τα συνεργαζόμενα brands. Πρόκειται για ένα επιπλέον βήμα προς την αύξηση της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης που χτίζουμε σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε”.   

Δείτε περισσότερα στο http://bit.ly/2HFkk69

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Project Agora.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Google: Ξεκινά η προβολή διαφημίσεων Shopping στο Gmail

Πριν από λίγες ημέρες έκανε την εμφάνισή του ένα e-mail απο τη Google, το οποίο ανέφερε ότι οι διαφημίσεις Shopping θα εμφανίζονται στο Gmail από την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου. Στο μήνυμα αναφέρονταν τα εξής: "Σύντομα, οι standard καμπάνιες Shopping θα μπορούν να προσεγγίσουν χρήστες που ξεκινούν και συνεχίζουν το ταξίδι των αγορών τους στο Gmail. Οι διαφημίσεις Shopping (τόσο οι Product, όσο και οι Showcase) θα μπορούν να εμφανίζονται στο Gmail από την εβδομάδα της 4ης Μαρτίου 2020".

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα του PracticalEcommerce, το συγκεκριμένο e-mail ενημέρωνε, επίσης, ότι οι standard Shopping καμπάνιες θα προβάλλονται αυτόματα στο Gmail, εφόσον "τρέχουν" στο YouTube, το Gmail και το Discover. Από τις 4 Μαρτίου, χιλιάδες καμπάνιες Shopping θα αρχίσουν να εμφανίζουν διαφημίσεις στο Gmail, χωρίς όμως να είναι ενήμεροι πολλοί διαφημιζόμενοι γι' αυτή την αλλαγή. Η Google θα πρέπει να απαιτεί "χειροκίνητη" συγκατάθεση, λαμβάνοντας έτσι τη ρητή έγκρισή τους...

Πώς θα εμφανίζονται όμως αυτές οι διαφημίσεις και σε ποιες ενέργειες πρέπει να προχωρήσουν οι ενδιαφερόμενοι και πώς η Google θα αποφασίσει πότε ή για ποια προϊόντα θα προβάλλει τις διαφημίσεις;

Όσο για το πότε, πιθανότατα η Google θα τα "αναμίξει" όπως έκανε και με άλλες προωθητικές ενέργειές της στο Gmail. Πιθανότατα θα χρησιμοποιήσει τους τίτλους των προϊόντων ως subject line, κι έπειτα, όταν ένας παραλήπτης κάνει click, θα παρουσιάζονται πρόσθετες πληροφορίες για τα προϊόντα στο κείμενο.

Το μεγαλύτερο ερώτημα είναι, το πώς η Google θα επιλέξει τα προϊόντα. Με βάση προηγούμενες εμπειρίες στο Gmail, οι επιλογές είναι μάλλον προφανείς:

  • Βάσει του ιστορικού αναζήτησης.
  • Retargeting βάσει cookie.
  • Προσαρμογή του περιεχομένου του email, ώστε να ταιριάζει με τα δεδομένα στις ροές προϊόντων. Αλλά πιθανότατα δε θα γίνει αυτό, εκτός εάν η Google διαβάζει τα email μας!

 

Ανησυχίες

Όπως είναι αναμενόμενο, αυτές οι εξελίξεις δημιουργούν ανησυχίες στους διαφημιζόμενους. Πρώτον, διότι η Google ομαδοποιεί τις ροές των Gmail, YouTube και Discover, αλλά η νοοτροπία του χρήστη είναι διαφορετική για κάθε ένα από αυτά. Οι χρήστες του Gmail, ενημερώνουν και απευθύνονται σε φίλους και συνεργάτες. Οι χρήστες του YouTube "εξερευνούν" βίντεο. Η ροή Discover περιλαμβάνει ειδήσεις και θέματα που ενδιαφέρουν τον παραλήπτη, όπως μια ροή σε social media.

Δεύτερον, οι διαφημιζόμενοι ναι μεν μπορούν να διαχωρίσουν τις καμπάνιες που θα συμπεριλάβουν στο Gmail, αλλά έτσι δημιουργούνται αντίγραφα, τα οποία η Google προσπαθεί να αποφύγει με τις βελτιωμένες καμπάνιες.

Παρ’ όλα αυτά, οι Shopping καμπάνιες στο Gmail μάλλον δε θα επηρεάσουν ιδιαίτερα τους περισσότερους διαφημιζόμενους. Είναι πιθανό να προκύψει ένα μονοψήφιο ποσοστό αύξησης των εμφανίσεων, αλλά δεδομένου ότι τα click αναμένεται να είναι χαμηλά, δε θα επιφέρει αξιοσημείωτη επιβάρυνση κόστους.

Βέβαια, αυτό που πρέπει να τονιστεί, είναι ότι η Google εξακολουθεί να λανσάρει νέες λειτουργίες και θέλει να τις επιβάλλει σε ενεργές καμπάνιες, χωρίς να έχει λάβει την έγκριση των διαφημιζόμενων.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search