Digital Marketing

Espiti: Ένα brand βγαλμένο από... τις στάχτες!

- Advertorial -

Βρισκόμαστε στο 2013, στην κορύφωση της τρέλας στην Ελλάδα. Η οικονομία έχει καταρρεύσει με την οικονομική κρίση να έχει διαλύσει τα πάντα στη χώρα. Η εταιρία μας διανύει το 95o έτος λειτουργίας της. Έχει επιζήσει ακόμα και από πολέμους. Η κρίση τη βρήκε με πολύ προσωπικό και μεγάλα ανοίγματα, όπως τις περισσότερες Ελληνικές επιχειρήσεις. Δυστυχώς, από το 2010 έως το 2013, αντί να ασχολούμαστε με την ανάπτυξη της εταιρίας, ασχοληθήκαμε με τη δύσκολη δουλειά της βίαιας συρρίκνωσης και της προσαρμογής στη νέα τάξη πραγμάτων, μέσα σε ένα τελείως εχθρικό οικονομικο/τραπεζικό περιβάλλον και κυβερνητικές κινήσεις χωρίς κανένα όφελος για την πραγματική οικονομία.

Ξεκινώντας λοιπόν το 2013, έπρεπε να πάρουμε μια μεγάλη απόφαση. Να κλείσουμε ή να συνεχίσουμε να παλεύουμε. Κεφάλαια δεν υπήρχαν πια για τίποτα. Η μάλλον έτσι μας φαινόταν. Γιατί τα κεφάλαια δεν είναι μόνο τα χρήματα, αλλά είναι και η εμπειρία, το εξειδικευμένο προσωπικό, οι καλές σχέσεις με τους προμηθευτές και η γνώση των στελεχών μιας επιχείρησης.

Η δημιουργία e-shop μας είχε απασχολήσει από το 2009, αλλά δεν προλαβαίναμε να ασχοληθούμε, γιατί έπρεπε να κάνουμε αυτά τα άχαρα που ανέφερα παραπάνω. Ξεκινήσαμε, λοιπόν, δειλά, σκεπτόμενοι ότι δύσκολα θα αγόραζε κάποιος είδη σπιτιού χωρίς να τα αγγίξει. Ήταν όμως μονόδρομος, καθώς η δημιουργία e-shop δεν απαιτούσε μεγάλο κεφάλαιο, ενώ θα έδινε δουλειά σε υπαλλήλους, οι οποίοι δυστυχώς θα έπρεπε να απολυθούν, καθώς δεν υπήρχε κάτι να ασχοληθούν.

Προσπαθήσαμε να ξοδέψουμε για τη δημιουργία του espiti.gr όσο γινόταν λιγότερα χρήματα και το πετύχαμε. Το brand που δημιουργήσαμε ήταν από την αρχή πολλά υποσχόμενο, γιατί περνούσε άμεσα όλα τα απαραίτητα μηνύματα για την εταιρία μας. Το δυσκολότερο ήταν να εκπαιδευτούμε εμείς (η ομάδα του espiti) στο e-commerce.

Δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο, όταν υπάρχει μεράκι και θέληση. Φυσικά και διάθεση για πολλή δουλειά. Το τραπεζικό σύστημα και το κράτος ήταν ανύπαρκτα και από την αρχή δεν υπολογίσαμε σε καμμιά βοήθεια. Η στρατηγική μας ήταν να ξοδεύουμε για την προώθηση και το digital marketing ανάλογα με τις πωλήσεις του espiti.gr. Ξεκινήσαμε λοιπόν, από πολύ μικρό budget, αξιοποιώντας όσο γίνεται την μακροχρόνια γνώση μας πάνω στο αντικείμενο που πουλούσαμε. Αποφασίσαμε να έχουμε μια πιο "εναλλακτική", φιλική τηλεφωνική εξυπηρέτηση, που να μη φοβίζει τον πελάτη και αυτό μάλλον άρεσε στους περισσότερους πελάτες μας.

Η ανταπόκριση ήταν πολύ μεγαλύτερη του αρχικού μας σχεδιασμού. Έτσι, προστέθηκαν στην ομάδα και άλλα άτομα που εργάζονταν ήδη στην επιχείρηση, για να μπορεί να λειτουργεί σωστά το espiti.gr. Οι παραγγελίες διπλασιάζονταν κάθε μήνα και κάποια στιγμή αντιληφθήκαμε ότι οι γνώσεις μας και ο χρόνος μας δεν έφταναν για τις ανάγκες του digital marketing της εταιρίας. Η διαφήμιση του espiti μέσω Google, Facebook, Instagram και ό,τι άλλο υπάρχει, έπρεπε να γίνει πιο επαγγελματικά.

Ξεκινήσαμε λοιπόν μια πολύ επιτυχημένη συνεργασία για την οργάνωση και προώθηση του e-shop μας, με ένα δυναμικό digital agency. Από εκεί, μάθαμε για τη Retargeting και για τον αυτοματοποιημένο και προσωποποιημένο τρόπο που κάνει remarketing στους καταναλωτές, χρησιμοποιώντας τόσο διαφημίσεις σε Facebook και Google, όσο και e-mails και Push notifications. Και όλα αυτά, χωρίς να χρειάζεται πολύ ενασχόληση από την πλευρά μας. Έτσι, αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε την πλατφόρμα της Retargeting και πολύ γρήγορα αντιληφθήκαμε ότι έχει πολύ καλή απόδοση, ενώ το κόστος της υπηρεσίας είναι πολύ προσιτό.

Αν κάποιος θέλει να μεγαλώσει το ηλεκτρονικό του κατάστημα, θα πρέπει να στραφεί σε λύσεις που αυτοματοποιούν τις διαδικασίες. Εμείς, έχουμε αυτό ως γνώμονα σε όλο το εύρος της επιχείρησής μας και φυσικά στο digital marketing. Μέσω της Retargeting, μπορείς να ενεργοποιήσεις εύκολα, γρήγορα και οικονομικά πολλά εργαλεία, όπως δυναμικές διαφημίσεις Facebook και Google, Remarketing email, pop-ups και Push notifications. Είναι μια πλατφόρμα που λειτουργεί σαν ένα εύχρηστο "Agency τσέπης".

Από το καλοκαίρι του 2019 που ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας με τη Retargeting, έχουμε τριπλασιάσει τον κύκλο εργασιών μας, κατακτώντας μία ηγετική θέση στα e-shop με είδη σπιτιού. Ταυτόχρονα, έχουμε μειώσει το κόστος διαφήμισής μας, με CPA κάτω από 3 ευρώ και conversion που τείνει στο 2% χάρη στην μεγάλη αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας Retargeting! Και φυσικά, με πολλή δουλειά από την ομάδα μας.

Αυτό που θέλω να συμβουλεύσω κάποιον που ξεκινάει, είναι να προσπαθήσει να βρει τη "χρυσή τομή" στο ποσό που θα ξοδέψει για την προώθηση, σε σχέση με τις πωλήσεις του. Διότι αυτό το κόστος μπορεί εύκολα να εκτροχιάσει την επιχείρηση και να αναρωτιέται "πώς γίνεται να πουλάω τόσο πολύ και να μπαίνω μέσα". Και βέβαια, μην ξεχνάτε ότι βασικό μυστικό της επιτυχίας είναι ένα: Δουλειά, δουλειά, δουλειά!

Αλμπέρτος Μισδράχης, Founder & Owner, ESpiti.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η Linakis Digital επεκτείνεται στον τομέα των Customer Analytics

Η Linakis Digital και η ClientIQ προχώρησαν σε εμπορική συμφωνία, για τη μεταβίβαση των δραστηριοτήτων customer analytics της ClientIQ και την ένταξή τους στην παλέτα των υπηρεσιών της Linakis Digital.

Με τη στρατηγική αυτή κίνηση, η Linakis Digital διαθέτει πλέον ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών γύρω από τη διαχείριση πελατολογίων, συνδυάζοντας τη μακροχρόνια εμπειρία των στελεχών τής ClientIQ στα customer analytics, με τις εξελιγμένες δυνατότητες των τεχνολογικών λύσεων που διαθέτει, μέσω της πλατφόρμας Sitecore, Kentico και Synerise, αντίστοιχα.

Ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Βασίλης Λινάκης, δήλωσε σχετικά: «Μετά από 14 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον χώρο σχεδιασμού και ανάπτυξης καινοτόμων ψηφιακών προϊόντων, εξελισσόμαστε με προσεκτικά βήματα, παραμένοντας πιστοί στο στόχο μας να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις και υπηρεσίες που απαντούν στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και χτίζοντας μακροχρόνιες συνεργασίες με τους πελάτες μας. Η ένταξη της έμπειρης ομάδας customer analytics της ClientIQ, στο δυναμικό της Linakis Digital, μας επιτρέπει να εμπλουτίσουμε τις υπηρεσίες μας με data driven insights, βελτιστοποιώντας τις στρατηγικές marketing & πωλήσεων των εταιριών και αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα των τεχνικών λύσεων που παρέχουμε.»

Οι υπηρεσίες customer analytics & strategy design που προσφέρει πλέον η Linakis Digital περιλαμβάνουν ενδεικτικά:

  • Data cleansing & consolidation
  • Customer portfolio analysis & segmentation, με στόχο το σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικών marketing και πωλήσεων που «απαντούν» στις ανάγκες των διαφορετικών προφίλ καταναλωτών.
  • Propensity modeling σε συνδυασμό με μεθοδολογίες βελτιστοποίησης που επιτρέπουν τον προσδιορισμό της καλύτερης προσφοράς για κάθε πελάτη.
  • Life cycle analytics & Lifetime value modelling (LTV), με στόχο το σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικών marketing και πωλήσεων ανάλογα με τις ανάγκες του «σταδίου ζωής» κάθε πελάτη με την εταιρία και την εκτιμώμενη αξία που θα φέρει στο μέλλον.
  • Churn proactive & reactive strategies design, για τον έγκαιρο εντοπισμό πελατών που αλλάζουν καταναλωτικές συνήθειες και είναι πιθανό να σταματήσουν να συναλλάσσονται με την εταιρία ή το σχεδιασμό re-active στρατηγικών, που προσαρμόζουν την προσπάθεια διατήρησης των πελατών ανάλογα με το προφίλ και την προσδοκώμενη αξία αυτών.

linakis

Από την πλευρά τους, τα στελέχη της ClientIQ, δήλωσαν σχετικά «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με την ένταξή μας στην ομάδα της Linakis Digital, μιας εταιρίας με την οποία μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες. Mέσω της κίνησης αυτής μας δίνεται η ευκαιρία να αναπτύξουμε το πεδίο εξειδίκευσής μας και να καλύψουμε ακόμα πιο ολοκληρωμένα τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το Εξωτερικό γύρω από τη διαχείριση των πελατολογίων, ως μέλη μιας μεγαλύτερης, δυναμικής ομάδας

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η SALESmanago διοργανώνει webinar για marketing automation στο e-commerce

Η SALESmanago, από τις γνωστότερες εταιρείες marketing automation διεθνώς, διοργανώνει μία διαδικτυακή εκδήλωση την ερχόμενη Τρίτη.

Η χρήση εργαλείων marketing automation έχει γίνει αναπόσπαστο τμήμα της επιτυχίας των μεγαλύτερων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Στο συγκεκριμένο event, από τη SALESmanago θα παρουσιάσουν τους τρόπους που οι αυτοματισμοί υποστηρίζουν τα online καταστήματα και όλα τα στάδια του πελατειακού lifecycle.

Το webinar διοργανώνεται την Τρίτη 21 Απριλίου, στις 12 το μεσημέρι και είναι προγραμματισμένο να διαρκέσει 1 ώρα.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίαση θα αναλυθούν τα παρακάτω θέματα:

  • ποιες λειτουργίες πρέπει να έχουν οι πλατφόρμες marketing automation για το ηλεκτρονικό εμπόριο,
  • σε ποιους τομείς πρέπει να περιμένει ο επιχειρηματίας αύξηση πωλήσεων μετά την υλοποίηση,
  • πως πραγματοποιείται η υλοποίηση

 

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας εδώ.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

To Project Agora συνιδρύει εταιρεία video διαφήμισης σε Ευρώπη, Μ. Ανατολή και Αφρική

Με στόχο την ενίσχυση των τοπικών εκδοτών στην προσέλκυση διεθνών διαφημιζόμενων που αναζητούν premium διαφημιστικό περιβάλλον, το Project Agora, από κοινού με τους ευρωπαϊκούς παρόχους media τεχνολογίας PlayAD, ShowHeroes, Video Intelligence και Viralize, δημιουργεί το Union, μία καινοτόμα εταιρία υπηρεσιών video advertising που καλύπτει την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.

Με περισσότερους από 300 εργαζόμενους σε 34 χώρες, οι πέντε εταίροι έχουν στρατηγικές συνεργασίες με χιλιάδες websites, παρέχοντας βίντεο περιεχόμενο, και διαφημιστική τεχνολογία σε τοπικούς εκδότες. Σκοπός της κοινοπραξίας είναι η υποστήριξη των παρόχων ποιοτικού περιεχομένου στην άντληση νέων διαφημιστικών εσόδων, προερχόμενων από διεθνή brands που θέλουν να στηρίξουν τα τοπικά Μέσα σε καιρούς που η ειδησεογραφία τους είναι πιο απαραίτητη από ποτέ. Παράλληλα, προσφέρεται στους διαφημιζόμενους μία νέα πηγή premium διαφημιστικού inventory, ώστε να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές μέσω των τοπικών sites που αυτοί εμπιστεύονται.

Οι υπηρεσίες του Union είναι διαθέσιμες τόσο μέσω programmatic trading όσο και ως managed solution και περιλαμβάνουν ένα μοναδικό μείγμα από pre-roll και ourstream video λύσεις, συνδυαζόμενες με ισχυρό contextual targeting σε brand-safe, υψηλής εμπιστοσύνης ιστοσελίδες και συνολικό κοινό 300 εκατομμυρίων χρηστών. Ενδεικτικά, συνεργαζόμενοι εκδότες είναι παγκόσμιες μάρκες, όπως Marie Claire, Elle, Vanity Fair και CNN αλλά και σημαντικοί τοπικοί εκδότες, όπως οι Aller Media, Axel Springer, Stryia, Libero και Funke Media Group.

Μάθετε περισσότερα στο https://bit.ly/2VswFAY

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Μεγάλη επιτυχία για το Webinar της Sleed "Covid-19 στην Digital Εποχή: Do’s and Don'ts"

Πάνω από 700 μοναδικοί χρήστες με μέσο όρο τα 65 λεπτά, παρακολούθησαν το webinar που είχε ως κεντρικό θέμα την παροχή συμβουλών προς τις επιχειρήσεις, αναφορικά με την digital στρατηγική τους, κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19.

Τα συμπεράσματα που βγήκαν από το πάνελ των τεσσάρων ομιλητών, αλλά και η άποψη του κοινού ήταν πολύ αισιόδοξη, ενώ το βασικό μήνυμα της συζήτησης ήταν ότι όχι μόνο δεν ‘’παγώνουμε’’ τις digital ενέργειές μας, αλλά προσαρμοζόμαστε για το τώρα και για την επόμενη μέρα, επενδύοντας στο περιεχόμενο πιο πολύ από ποτέ.

Θετική εικόνα παρά την κρίση φάνηκε να έχει όχι μόνο ο Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed, ομιλητής και ‘’οικοδεσπότης’’ του webinar, τονίζοντας ότι “η αγορά του digital θα βγει κερδισμένη αρκεί να την στηρίξουμε όλοι μαζί”, αλλά και ο Κωνσταντίνος Κολιβάνης, Digital Marketing Director της Frezyderm, ο οποίος επισήμανε πως “αυτή η περίοδος μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία για να μάθουμε και να βγούμε πιο δυνατοί από αυτό τόσο σαν brands όσο και σαν επαγγελματίες”.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του webinar διενεργήθηκαν polls προς το κοινό, το οποίο έδειξε έντονο ενδιαφέρον για συμμετοχή, κι αυτό φάνηκε επίσης από το γεγονός ότι τέθηκαν προς το πάνελ συνολικά 150 ερωτήσεις και από τον δημοσιογράφο του CNN Greece και συντονιστή της συζήτησης, Δημήτρη Μαλλά, αλλά και από το κοινό που παρακολουθούσε μέσω του Zoom & Facebook Live.

Μέσα από τις απαντήσεις που έδωσαν οι ομιλητές, προέκυψε και το τελικό συμπέρασμα με το οποίο έκλεισε και η συζήτηση, που ήταν σύμφωνα με το Νίκο Βαρβαδούκα, Chief Omnichannel Officer του Cosmos Sport, ότι δεν θα πρέπει να μας φοβίζει καμιά αλλαγή, γιατί αυτές οι συνθήκες ευνοούν ώστε να δοκιμάσουμε, και να ρισκάρουμε, αλλά και ότι αυτή η περίοδος, σύμφωνα με τον Μάριο Γιαννόπουλο, Digital & Social Media Manager της Frezyderm, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ιδανική για να φέρουμε τα brands όσο πιο κοντά γίνεται με το κοινό.

10years sleed logo final12560

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Digital Marketing και COVID-19: Στρατηγική ευκαιρία για κάθε e-Business

-Advertorial-

Με την εμφάνιση και εξάπλωση του ιού COVID–19 από την Κίνα, στην υπόλοιπη Ασία, και με έξαρση σε αρκετές περιοχές του υπόλοιπου κόσμου, κρίνεται πιο αναγκαία από ποτέ η άμεση αντιμετώπισή του από τους ηγέτες όλων των χωρών. Καθώς η παγκόσμια οικονομία προσπαθεί να ισορροπήσει και να μετριάσει τις απώλειές της, αρκετές εταιρείες και επιχειρήσεις επιθυμούν να αλλάξουν στρατηγική, σε μια προσπάθεια να σώσουν ό,τι είναι δυνατόν. Σε ορισμένες περιπτώσεις βέβαια και με παύση αρκετών δραστηριοτήτων, που γίνονται για την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας τους.

Αλλά η πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετική, καθώς στις δύσκολες περιόδους, οι επιχειρήσεις που αποφασίζουν να συνεχίσουν να επενδύουν στις πρακτικές τού διαδικτύου, μπορούν να βγουν κερδισμένες. Τόσο άμεσα, όσο και σε βάθος χρόνου, με περισσότερα κέρδη από τις υπόλοιπες και με ανάπτυξη μιας πιο ουσιαστικής σχέσης με το κοινό.

Επιλέγουμε να αναλύσουμε ορισμένους σημαντικούς πυλώνες του Digital Marketing και να παραθέσουμε τους λόγους εκείνους για τους οποίους αξίζει να συνεχίσετε τη digital στρατηγική σας.

Google Ads

Η κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο περισσότερος κόσμος, κλεισμένος μέσα στο σπίτι του, του δίνει περισσότερο χρόνο για σερφάρισμα στο διαδίκτυο. Σε μια γρήγορη και σύντομη αναζήτηση για συγκεκριμένα προϊόντα, ή ακόμα και την απλή ανάγνωση περιεχομένου (βλ. SEO & Content Marketing) κάθε εταιρεία θα επιδιώξει να εμφανιστεί στα πρώτα αποτελέσματα. Αυτό επιτυγχάνεται με τα Google Ads.

Σε τέτοιες καταστάσεις, κρίνεται αναγκαία όσο ποτέ η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης κάθε brand με το κοινό του, δίνοντας έμφαση σε δράσεις και προτάσεις, που θα ωφελήσουν τόσο την εταιρεία όσο και τους ίδιους τους καταναλωτές. Με την εφαρμογή πληρωμένων Google Ads, ενισχύεται πιο άμεσα το traffic. Μερικά παραδείγματα, που μπορούν να έχουν εφαρμογή σε μερικές ή και περισσότερες επιχειρήσεις, περιλαμβάνουν τη δημιουργία προσφορών, μέσω εκπτώσεων, gift cards, καθώς και τη δυνατότητα αγοράς μέσα από ηλεκτρονικά καταστήματα από οποιαδήποτε διαθέσιμη συσκευή – mobile, desktop, laptop ή tablet.

Ταυτόχρονα, ορισμένες επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την επισκεψιμότητά τους, εξαιτίας των συνθηκών της πανδημίας. Με αρκετό κόσμο να αναζητάει πληροφορίες π.χ. για την καθαριότητα και την προφύλαξη της υγείας αυτού και της κοινότητάς του, αυξάνονται οι πιθανότητες για πώληση αντίστοιχων προϊόντων και τα clicks σε διαφημίσεις από εταιρείες στο χώρο της υγιεινής, της ιατρικής και φαρμακευτικής.

Ακόμη, με την κοινωνική αποστασιοποίηση, καταναλώνεται περισσότερο περιεχόμενο από προϊόντα διασκέδασης και ψυχαγωγίας, γεγονός από το οποίο μπορούν να ωφεληθούν εταιρείες στο χώρο των on-demand υπηρεσιών. Επιπρόσθετα, μπορούν να ενισχυθούν και υπηρεσίες που σχετίζονται με business management, ηλεκτρονικό εμπόριο, εκπαίδευση εξ’ αποστάσεως, λογιστικές και νομικές παροχές κ.α., καθώς είναι εφικτή η πραγματοποίησή τους χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας.

Σημαντικός παράγοντας για τη συνέχιση των Google Ads, αποτελεί και η διατήρηση του Ad Rank των διαφημίσεων. Όσο καλύτερο είναι, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για συχνότερη (και φθηνότερη) εμφάνιση μιας διαφήμισης, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό. Κάτι τέτοιο επηρεάζεται άμεσα από την επέκταση χρήσης και διάρκειας του χρόνου εφαρμογής μιας καμπάνιας στη Google. Με πιθανή διακοπή των Google Ads, η θέση μιας εταιρείας θα υποχωρήσει αρκετά έναντι άλλων επιχειρήσεων, που θα επιλέξουν τη συνέχισή τους. Σε περίπτωση, που η εταιρεία θα αποφασίσει να επιστρέψει στο προσκήνιο, όταν εκτιμήσει ότι είναι η καταλληλότερη περίοδος, θα αναγκαστεί να καταβάλει περισσότερη προσπάθεια και να δαπανήσει περισσότερα χρήματα για να επανέλθει.

Συνεπώς, τα κέρδη που μπορεί να αποκομίσει μια επιχείρηση, σε έναν κόσμο κοινωνικής αποστασιοποίησης λόγω του ιού COVID–19, είναι πολλά περισσότερα σε σύγκριση με τις πιθανές, βραχυπρόθεσμες χρονικά, απώλειες. Η επιλογή της διατήρησης, αλλά και βελτιστοποίησης, των υπηρεσιών της digital marketing στρατηγικής εν μέσω αυτών των συνθηκών, θα λειτουργήσει καταλυτικά στην ανάπτυξη και επέκταση κάθε επιχείρησης.

Social Media

Ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη τάση στην ανθρώπινη ιστορία, τα Social Media, αποτελούν τον κυρίαρχο χώρο ανάπτυξης και διαδραστικότητας του κόσμου. Μέσω της χρήσης και της εξάπλωσης τους, τόσο οι ανάγκες και οι συνήθειες των καταναλωτών, όσο και των επιχειρήσεων, μεταβάλλονται συνεχώς.

Εν μέσω των δύσκολων καιρών που ζει η ελληνική κοινωνία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να παραμείνουν ενεργά και να αφουγκραστούν καλύτερα τους χρήστες τους. Δεδομένου ότι ο ελληνικός πληθυσμός, καθώς και άλλων χωρών, βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό, για αποφυγή μετάδοσης του ιού COVID–19, κρίνεται απαραίτητη η διατήρηση επαφής της εταιρείας με το κοινό του, που ελέγχει καθημερινά όλο και περισσότερο, τα κοινωνικά του δίκτυα.

Εφάμιλλης αξίας αποτελεί και η δημιουργία μιας εντονότερης σχέσης εμπιστοσύνης του κοινού με το προϊόν ή την υπηρεσία, εν μέσω προσπάθειας περιορισμού του ιού. Είτε μέσω κάποιας στοχευμένης λεζάντας (description) στο Instagram, είτε μέσω αλληλεπίδρασης με χρήστες του Facebook και με καμπάνιες, θα καταφέρει μια επιχείρηση να κάνει γνωστό το μήνυμά της. Σε αυτό, σημαντικό ρόλο παίζει η σχέση της με το κοινό, που μπορεί να συμμετέχει στη διάδοση του μηνύματος σε περισσότερους χρήστες.

Φυσικά, ο βασικότερος λόγος για να μη διακοπεί η δραστηριότητα στα Social Media, είναι η διατήρηση μιας συνεχόμενης ροής, στην οποία η επιχείρηση θα εμφανίζεται να λειτουργεί στους ίδιους ρυθμούς με πριν. Συμπληρωματικά, η δημιουργία και διανομή engaging περιεχομένου, προσαρμοσμένου πάντα στο κλίμα των ημερών, μπορεί να «συζητηθεί» εντονότερα από τους χρήστες και να γίνει viral.

Email MarketingNewsletter

Από τους πιο βασικούς πυλώνες στο digital marketing, είναι η αποστολή newsletter ανά τακτά διαστήματα. Μέσω ενημερωτικών δελτίων, που αποστέλλονται σε διάφορους συνδρομητές, με στόχο την ενημέρωσή τους, για νέες κυκλοφορίες προϊόντων που πιθανόν τους ενδιαφέρουν ή για την πληροφόρησή τους σε εξελίξεις που συνδέονται άμεσα με την εκάστοτε υπηρεσία.

Η εξάπλωση του ιού COVID–19 μπορεί να αποβεί επιζήμια τόσο για τον ανθρώπινο οργανισμό, όσο και για την καθημερινότητά του. Υποχρέωση της εταιρείας είναι να κρατάει ενημερωμένο το κοινό της με τις τελευταίες εξελίξεις, που πιθανόν επηρεάζουν το ίδιο αλλά και τις λειτουργίες της εταιρείας. Πάντοτε με τέτοιο τρόπο που να προσδίδει μια ανάσα ανανέωσης και φρεσκάδας μέσα στο πανδαιμόνιο που επικρατεί.

Επιπλέον, ενισχύεται η παρουσία της εταιρείας στην καθημερινότητα του κοινού της, το οποίο βρίσκεται σε αναμονή για νεότερες εξελίξεις. Μια επιχείρηση μπορεί να αναπτύξει πιο ιδιαίτερη σχέση με τον πελάτη της, κάνοντας χρήση σωστού content marketing, μέσω αποστολής newsletter με εξατομικευμένο περιεχόμενο, με προσωποποιημένα emails, προσαρμοσμένα άμεσα στο προφίλ και τις ανάγκες του καταναλωτή. Ορισμένα παραδείγματα μπορούν να περιλαμβάνουν π.χ. την αγορά και αξιοποίηση κάποιων ειδών όσο βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό (όργανα γυμναστικής, προϊόντα περιποίησης, βιβλία, εργαλεία για το σπίτι κ.α.) ή μέσα για την αξιοποίηση του χρόνου του (εκμάθηση ξένης γλώσσας, εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.α.) χρησιμοποιώντας κάποιο website ή mobile εφαρμογή.

Επίσης, καθώς δίνεται η δυνατότητα για πραγματοποίηση δημοσκοπήσεων και συμπλήρωσης ερωτηματολογίων, το προϊόν μιας εταιρείας θα μπορέσει να ενισχυθεί και να εξελιχθεί, χωρίς να μείνει στάσιμο, παρ’ όλες τις συνεχόμενες αλλαγές στις εξελίξεις. Έτσι ώστε, όταν η κατάσταση βελτιωθεί και τα πράγματα επιστρέψουν στους κανονικούς ρυθμούς, αυτή η εταιρεία θα έχει καταφέρει να βγει λιγότερο ζημιωμένη από τις υπόλοιπες.

SEO & Content Marketing

Το SEO ή αλλιώς η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης, αποτελεί μια από τις κυρίαρχες στρατηγικές για την ολοκληρωμένη digital παρουσία μιας εταιρείας. Μέσω στοχευμένων ενεργειών, παρέχεται η δυνατότητα προβολής και κατάταξής της σε υψηλότερες θέσεις, σε συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις κλειδιά.

Αυτό που καταφέρνει το SEO, ακόμα και εν μέσω κρίσιμων καταστάσεων, είναι η συνεχόμενη προσέλκυση κοινού, οργανικά, που ψάχνει ενεργά λύση σε ένα πρόβλημα και αναζητεί ένα προϊόν ή την υπηρεσία μιας εταιρείας.

Επειδή οι συνθήκες έχουν αλλάξει και η καθολική απαγόρευση σε άσκοπες μετακινήσεις των πολιτών έχει εφαρμοστεί, όλο και περισσότερος κόσμος περνάει μεγάλο μέρος του χρόνου του μέσα στο σπίτι. Μεταξύ των δραστηριοτήτων του, είναι και οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο, είτε για ψυχαγωγικούς σκοπούς είτε για να καλύψει ορισμένες άμεσες ανάγκες και επιθυμίες του.

Ακόμη, η εμφάνιση ελλείψεων σε ορισμένα προϊόντα, οδηγούν τους καταναλωτές σε περαιτέρω αναζήτησή τους, ή και ακόμη σε αλλαγή των αναζητήσεων για άλλες εναλλακτικές επιλογές και λύσεις. Με βάση αυτή τη λογική, μια εταιρεία, με υπηρεσία ή προϊόν στην αγορά, που βρίσκεται στην επικαιρότητα, μπορεί να ενισχύσει τις ενέργειες SEO και να διεκδικήσει μερίδιο από τις αναζητήσεις. Στόχος μιας σωστής επιχείρησης θα είναι να βρεθεί σε υψηλές θέσεις αναζήτησης με αντίστοιχα προϊόντα ή εναλλακτικές, μέσω κατάλληλου content marketing και χρήση σωστών keywords γύρω από αυτά. Άμεσο αποτέλεσμα θα είναι η ενίσχυση της ζήτησης αυτών, και συνεπώς της ίδιας της εταιρείας, με βραχυπρόθεσμη αλλά και μακροπρόθεσμη διάρκεια ωφέλειας.

Η εφαρμογή μιας καμπάνιας SEO μπορεί να αποδώσει οφέλη, όχι μόνο για σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά και σε βάθος χρόνου για τα αγαθά μιας επιχείρησης. Ακολουθώντας και διατηρώντας την τακτική αυτή, μπορεί να αποκομίσει ακόμα περισσότερα, μέσα στην περίοδο που διανύουμε αλλά και για τους επόμενους μήνες. Ο πιο σημαντικός στόχος, όμως, θα είναι η δημιουργία περιεχομένου, που θα διατηρήσει τη σχέση της εταιρείας με το κοινό της και θα την κρατήσει μακριά από την αφάνεια, ενώ υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα το περιεχόμενο που θα δημιουργηθεί, λόγω της χρηστικότητας του, να γίνει viral και να προβληθεί έντονα.

Μακροπρόθεσμη στρατηγική

Συμπερασματικά, αυτά είναι αρκετά από τα οφέλη που μπορεί να εκμεταλλευτεί μια εταιρεία. Κάποια στιγμή, η επιδημία θα περιοριστεί και οι ρυθμοί της ζωής μας θα επιστρέψουν στην παλιά τους πραγματικότητα. Όταν έρθει εκείνη η στιγμή, θα θελήσετε να αρχίσετε από την αρχή τη digital marketing στρατηγική σας; Ή να έχετε κάνει άλματα προόδου μπροστά από τον ανταγωνισμό σας, ενισχύοντας τις προσπάθειες που έχουν γίνει τους προηγούμενους μήνες;

Σας λέμε με σιγουριά, ότι είναι προτιμότερο να διατηρήσετε τη νοοτροπία μιας μακροπρόθεσμης λογικής, παρά να αφήσετε τον COVID–19 να σας αποθαρρύνει και να ματαιώσει τα σχέδιά σας. Τώρα δεν είναι μια περίοδος για να σταματήσετε τις ενέργειες digital marketing, αλλά είναι η κατάλληλη στιγμή για να τις εφαρμόσετε πιο συστηματικά και στοχευμένα. Και σε αυτό, η 3ds θα σας καθοδηγήσει σε κάθε βήμα! Επικοινωνήστε μαζί μας.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Webinar από τη Sleed με θέμα "Covid-19 στην Digital Εποχή: Do’s and Don'ts"

Πολλά είναι τα αναπάντητα ερωτήματα που έχουν προκύψει στην ελληνική digital αγορά λόγω της πανδημίας του Covid-19. Γι΄αυτό το λόγο, η Sleed διοργανώνει την Τετάρτη 08/04 στις 16:00 (UTC +3) ένα webinar, μέσω της πλατφόρμας Zoom, το οποίο απευθύνεται σε στελέχη και επιχειρηματίες του χώρου, όπως και σε άτομα που ενδιαφέρονται ή δραστηριοποιούνται στον χώρο του Digital Marketing.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν δωρεάν εδώ: bit.ly/sleed_webinar

Βασικός στόχος του webinar είναι η διεξαγωγή μιας ανοιχτής συζήτησης, η οποία θα αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν ακόμη και μέσα από τις κρίσεις της εποχής μας, να βρουν νέες διεξόδους. Τη συζήτηση θα συντονίσει ο Δημήτρης Μαλλάς, δημοσιογράφος του CNN Greece, ενώ ομιλητές θα είναι ο Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed, ο Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer του Cosmos Sport, ο Κωνσταντίνος Κολιβάνης, Digital Marketing Director της Frezyderm και ο Μάριος Γιαννόπουλος, Digital & Social Media Manager της Frezyderm.

Μέσα από μια συζήτηση που θα έχει τη μορφή ερωταπαντήσεων, θα προσπαθήσουν να εντοπίσουν, όχι μόνο τα προβλήματα και τις επιπτώσεις που έχει φέρει στην αγορά η πανδημία του κορονοϊού, αλλά και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται. Τι να κάνετε; Τι να αποφύγετε;

Η παροχή συμβουλών προς τις επιχειρήσεις αναφορικά με την digital στρατηγική τους την τρέχουσα περίοδο, αλλά και η πρόβλεψη της ‘επόμενης μέρας’ μέσα από την πολυετή εμπειρία τους, είναι κάποια από τα θέματα που θα καλυφθούν στο πρώτο μέρος του Webinar. Ενώ, το δεύτερο μέρος θα αποτελείται αποκλειστικά από συζήτηση, σχολιασμό, αλλά και απαντήσεις σε ερωτήματα των συμμετεχόντων.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η Yuboto #MένειΣπίτι και υποστηρίζει την επικοινωνία

H Yuboto με πλήρη συνείδηση της σοβαρότητας της κατάστασης και των δυσχερών συνθηκών εξαιτίας της εξάπλωσης του ιού COVID - 19, έχει λάβει μία σειρά ολοκληρωμένων μέτρων για την προστασία της υγείας των εργαζομένων και ευρύτερα του κοινωνικού συνόλου.

Ταυτόχρονα, προχώρησε σε συγκεκριμένες ενέργειες που εγγυώνται την ομαλή λειτουργία και τη διασφάλιση της ποιότητας όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αναφέρει: “H υγεία και η ασφάλεια κάθε εργαζομένου αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα της εταιρείας, συνεπώς υιοθετήσαμε το μοντέλο της τηλεργασίας από τις 17 Μαρτίου. Προκειμένου να διατηρήσουμε ανεπηρέαστη την παροχή των υπηρεσιών και της τεχνικής υποστήριξης, διαθέτουμε στους εργαζόμενους μας όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και προσβάσεις σε λογισμικό - εργαλεία ώστε να παραμένουν εξίσου αποτελεσματικοί κατά το διάστημα της κατ’ οίκον εργασίας. Επίσης, σεβόμενοι τις ιδιαίτερες ανάγκες των γονέων/κηδεμόνων εργαζόμενων, εφαρμόζουμε ευέλικτο ωράριο εργασίας για όσους το επιθυμούν. Την κρίσιμη αυτή περίοδο, η ομάδα της Yuboto επιδεικνύει πλήρη αφοσίωση στην διατήρηση του υψηλού επιπέδου κάθε υπηρεσίας και την άμεση υποστήριξη των πελατών, καθώς τις μέρες του Social Distancing, η επικοινωνία αποκτά ακόμα σπουδαιότερη σημασία.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
 
Project Agorα: Η κοινωνική αποστασιοποίηση δεν είναι για τα Brands

To Project Agorα επεκτείνει τις δυνατότητες “Brand Safety” που παρέχει, καλύπτοντας τις ανάγκες των brands για κατάλληλη και ασφαλή προβολή σε σχέση με περιεχόμενο που αναφέρεται στον COVID-19.

Η σχετική λύση εξετάζει το περιεχόμενο των δημοφιλών Mέσων που συνεργάζονται με το Project Agora και εξασφαλίζει, σε πραγματικό χρόνο, ότι οι διαφημίσεις των πελατών του Project Agora εμφανίζονται μόνο σε όσες σελίδες τηρούν τις προϋποθέσεις που έχουν τεθεί από τα brands.

Η δυνατότητα είναι ήδη διαθέσιμη για διαφημίσεις Video, Native και Display σε όλες τις οθόνες, σε όλες τις χώρες στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική που δραστηριοποιείται το Project Agora. Έτσι δίνεται η ευκαιρία σε brands που έως τώρα δίσταζαν, να αξιοποιήσουν την εκθετική αύξηση επισκέψεων στα sites από τους καταναλωτές και να αυξήσουν το μερίδιό τους.


Η κοινωνική αποστασιοποίηση δεν είναι για τα brands. Στο σημερινό περιβάλλον είναι πιο σημαντικό από ποτέ να διασφαλιστεί η παρουσία της διαφήμισης δίπλα στο κατάλληλο περιεχόμενο”, δήλωσε ο Παναγιώτης Γιαννακούρας, Product Director του Project Agora. “Αξιοποιώντας τις δυνατότητες Brand Safety του Project Agora μπορείτε τώρα να διαφημιστείτε, άφοβα”.

Μάθετε περισσότερα στο https://bit.ly/2QCCbj5

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Διαφήμιση στην εποχή του κορωνοϊού

Επειδή διαισθάνομαι πως, βομβαρδισμένος από πληροφόρηση όσο είσαι κλεισμένος μέσα, θα ανατρέξεις στο τέλος του άρθρου για την εύκολη και γρήγορη «απάντηση» στο πως πρέπει να χειριστείς την διαφήμιση και την επικοινωνία της εταιρείας σου, σου δίνω την απάντηση άμεσα: κάνε κάτι εκτός από το να παραιτηθείς. Το θέμα βέβαια είναι τί και πώς.

Ξεπέρασε γρήγορα τις πρώτες 4 φάσεις – Άρνηση, Θυμό, Διαπραγμάτευση, Κατάθλιψη – που περνάει κάποιος όταν βιώνει μια απώλεια (εισοδήματος, εργασίας κ.λπ…) και προσπάθησε (μεγάλη κουβέντα, το αναγνωρίζω) να συντονίσεις τις σκέψεις και τις ενέργειές σου στο πέμπτο στάδιο, αυτό της αποδοχής, όπου μαθαίνεις να ζεις με τα νέα δεδομένα και να δουλεύεις με προσανατολισμό στο μέλλον. Αν έχεις «κολλήσει» στο πόσο δύσκολο είναι να ξεπεράσεις γρήγορα τα 4 πρώτα στάδια, οι ειδικοί συστήνουν να εκφράζεις τα συναισθήματά σου, να μην αναμασάς όσα συμβαίνουν γύρω σου και – θα πρόσθετα εγώ – να κλείσεις την τηλεόραση.

Προσαρμόσου αλλά μη σταματάς

Υπάρχει η φράση «δεν σταματάμε επειδή γερνάμε, γερνάμε επειδή σταματάμε». Αν αντικαταστήσεις το «γερνάμε» με το «αποτυγχάνουμε» έχεις το νόημα αυτού του άρθρου. Θα παραθέσω και το χιλιοειπωμένο: «Δεν είναι τα δυνατότερα ή τα εξυπνότερα των ειδών που επιβιώνουν, αλλά αυτά που προσαρμόζονται στις αλλαγές».

Κλείσε λοιπόν την τηλεόραση και δες τον περιορισμό στο σπίτι σαν ευκαιρία να βρεις χρόνο να σκεφτείς όσα δεν σου επέτρεπαν οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας: Ανάλυση δεδομένων, στόχους, στρατηγική, ανανέωση γκάμας προϊόντων, στόχευση νέου κοινού, νέους τρόπους εξυπηρέτησης πελατών, ανανέωση / συγγραφή κειμένων για το site που έχεις / θέλεις να φτιάξεις (το αναφέρω γιατί συνέβη 3 φορές μέσα σε μια εβδομάδα!), αξιολόγηση διαφημιστικών εκστρατειών(!).

Δηλαδή θα συνεχίσω να κάνω διαφήμιση;

Αν και αρκετές επιχειρήσεις σήμερα φοβούνται τη διαφήμιση γιατί πιστεύουν πως, είτε θα αγνοηθεί, είτε θα τύχει κακής κριτικής, η απάντηση είναι όχι, δε συνεχίζουμε τη «διαφήμιση» αλλά ναι, συνεχίζουμε την επικοινωνία (και) μέσω της διαφήμισης.

Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις και από τις 2 πλευρές: κάποιες εταιρείες (supermarkets, βενζινάδικα, φαρμακεία κ.λπ…) εντείνουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες γιατί τα προϊόντα τους έχουν μεγαλύτερη ζήτηση, ενώ κάποιες άλλες σταματούν εντελώς την διαφήμιση - συνήθως εταιρείες με προϊόντα υπερπολυτελείας, αν και ακόμη και εδώ υπάρχει η εξαίρεση της εξαίρεσης.

Δείτε περισσότερα στο justonline.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search