Από το YouTube ανακοίνωσαν ένα νέο διαφημιστικό φορμάτ, το οποίο θα επιτρέπει τη δημιουργία ενός "καταλόγου" με φωτογραφίες προϊόντων κάτω από τη βίντεο διαφήμιση, ο οποίος θα οδηγεί κατευθείαν στις προϊοντικές σελίδες του διαφημιζόμενου. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, θα επαναφέρει το YouTube στο χώρο του λεγόμενου “social commerce”.
Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα έχουν δείξει σημαντική άνοδο στην αποτελεσματικότητά τους να στοχεύουν κοινά, όμως οι απευθείας πωλήσεις από αυτές εξακολουθούν να παρουσιάζουν δυσκολίες. Ο νέος αυτός τύπος των διαφημίσεων θα βοηθήσει το YouTube να ανταγωνιστεί τα Instagram και Pinterest.
Επιπλέον, με δεδομένο ότι το 70% των χρηστών έχουν δηλώσει σε έρευνες ότι έχουν αγοράσει κάποιο προϊόν αφού είδαν βίντεό του στο YouTube, οι νέες διαφημίσεις μπορεί να αλλάξουν άρδην τη διαφημιστική αγορά.
Το νέο φορμάτ ξεκίνησε ήδη να δοκιμάζεται στις ΗΠΑ από μία θυγατρική τής American Eagle Outfitters, μεταξύ άλλων retailer, με στόχο να ενισχύσει τη φήμη της και να αυξήσει τις πωλήσεις για την ανοιξιάτικη συλλογή της. Τα αποτελέσματα έδειξαν 25% υψηλότερη απόδοση στο διαφημιστικό κονδύλι σε σύγκριση με πέρσι και 9 φορές υψηλότερα conversions σε σχέση με το μέχρι τώρα ad mix.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
- Advertorial -
Με την εμφάνιση του COVID-19 παρατηρήθηκαν έντονες αλλαγές στην συμπεριφορά των χρηστών, κυρίως όσον αφορά τις online καταναλωτικές τους συνήθειες. Οι αλλαγές αυτές, οι οποίες σύμφωνα με έρευνες θα διατηρηθούν μακροπρόθεσμα, οδηγούν πλέον τις επιχειρήσεις σε μια νέα digital εποχή.
Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του lockdown, περίπου το 32% των συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν για την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών, έγιναν online. Οι συνθήκες διαβίωσης, ακόμη και εργασίας, εντός του προσωπικού χώρου για μεγάλο χρονικό διάστημα, συνέβαλαν σημαντικά στην ώθηση μεγάλου μέρους του καταναλωτικού κοινού σε αυτή την αλλαγή συμπεριφοράς.
Το 37% των συναλλαγών για προϊόντα και υπηρεσίες θα πραγματοποιείται πλέον online.
Στο συγκεκριμένο ποσοστό μελλοντικά θα παρουσιαστεί αύξηση που θα φτάσει μέχρι και το 37%, καθώς οι εκτιμήσεις αρκετών ερευνητών κάνουν λόγο για επέκταση της νέας αγοραστικής συμπεριφοράς, πέρα του ορίζοντα των 18 μηνών, στην μετά COVID-19 εποχή.
Σύμφωνα με έρευνες, οι αλλαγές που θα επέλθουν εξαιτίας του COVID-19, θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό τόσο τον χαρακτήρα των καταναλωτών, όσο και των επιχειρήσεων, αλλά και του λιανεμπορίου. Ήδη, αρκετοί άνθρωποι που προτιμούσαν την αγορά προϊόντων από ένα φυσικό κατάστημα, αναγκάστηκαν να προσαρμοστούν άμεσα στις ψηφιακές τεχνολογίες, κάτι το οποίο θα συνεχιστεί με αυξανόμενους ρυθμούς.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλ. Εμπορίου (GRECA), στον οποίο η 3ds είναι και επίσημο μέλος, σε περίπου 4.500 e-shops, μετά τον Μάρτιο και την έναρξη της περιόδου καραντίνας, παρατηρήθηκε ότι οι ηλεκτρονικές αγορές παρουσίασαν αύξηση έως και 171% την 4η εβδομάδα του Απριλίου, ποσοστό ρεκόρ σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.
Πως θα σε βοηθήσουμε να πετύχεις την μετάβαση της επιχείρησης σου στο digital περιβάλλον;
Πλήρως ενημερωμένη με τις τελευταίες εξελίξεις στον ψηφιακό κόσμο, η 3ds αποτελεί ένα digital agency που καλύπτει όλο το φάσμα του eBusiness - digital marketing, mobile apps, design και web development. Στόχος μας είναι ο αποτελεσματικός ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων και πιο συγκεκριμένα η χρήση του διαδικτύου ως κανάλι επικοινωνίας και πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών.
Μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σου να πετύχει μια ψηφιακή μετάβαση, βασιζόμενη στην δημιουργία μια ολοκληρωμένης στρατηγικής eBusiness. Για να το πετύχουμε αυτό:
- Ακολουθούμε μια μεθοδολογία ανάλυσης της επιχείρησης και των αναγκών της. Με την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων που διαθέτουμε, μπορούμε να αναλύσουμε τον online ανταγωνισμό κάθε επιχείρησης.
- Εντοπίζουμε ευκαιρίες και πιθανές απειλές για την επιχείρησή σου, έτσι ώστε να έχουμε μια πλήρη εικόνα της κατάστασης στην οποία βρίσκεται.
- Πραγματοποιούμε αξιολόγηση των δεδομένων και προτείνουμε ένα eBusiness plan που ταιριάζει αποκλειστικά σε εσένα.
Τι περιλαμβάνει λοιπόν ένα eBusiness πλάνο;
- Την digital στρατηγική, διαμορφωμένη στις ιδιαιτερότητες και τις απαιτήσεις της επιχείρησής σου.
- Τις προτάσεις development - eshop (B2B ή B2C), εταιρική παρουσίαση ή και custom λύσεις.
- Τις προτάσεις design της εταιρικής σου παρουσίας. Προτάσεις που δεν αποτελούν έτοιμες λύσεις αλλά εξατομικευμένες στις ανάγκες σου.
- Τις προτάσεις SEO & δημιουργίας περιεχομένου. Πως θα μπορέσεις, μέσω χρήσιμου περιεχομένου, να προσεγγίσεις κοινό που θα πραγματοποιήσει μια ενέργεια στο website σου;
- Ολοκληρωμένο πλάνο digital marketing και επικοινωνίας. Προσέγγισε νέο κοινό και δυνητικούς πελάτες μέσω μια πληθώρας digital καναλιών (Google Ads, Social Media, Email, Affiliate προγράμματα).
- Data analysis και παρακολούθηση του eBusiness plan. Αξιολόγηση και αναπροσαρμογή της digital στρατηγικής και όλων των καναλιών που χρησιμοποιήθηκαν.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί μονόδρομο για τις επιχειρήσεις που θέλουν όχι μόνο να επιβιώσουν αλλά και να αναπτυχθούν. Έννοιες όπως το SEO & Marketing Περιεχομένου, Digital Marketing, Data Analysis, eBusiness πρέπει να γίνουν κτήμα τον επιχειρήσεων και να αποτελέσουν βασικό μέρος της ψηφιακής τους στρατηγικής.
Κερδισμένες θα είναι οι επιχειρήσεις που θα πετύχουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό έγκαιρα, και η 3ds, καλύπτοντας όλο το φάσμα του eBusiness, θα βοηθήσει το ψηφιακό σου εγχείρημα να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.
Πηγή: 3ds
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Bodytalk ανέθεσε δημιουργία και παραγωγή της καμπάνιας για τη συλλογή Spring / Summer 2020 στην creative ομάδα της Sleed. Η αρχική ιδέα του concept ήταν λίγο διαφορετική, αλλά σύντομα προσαρμόστηκε στην ιδιαιτερότητα της φετινής Spring / Summer που δε μοιάζει με τις υπόλοιπες και η βασική ιδέα της καμπάνιας ήταν να βγει ένα video φρέσκο, που θα δώσει ώθηση για την post-covid ζωή μας. Το video αυτό δίνει ένα inspirational μήνυμα, το οποίο σχετίζεται έμμεσα με την νέα καθημερινότητα.
Οι πρωταγωνιστές μας είναι μια χορεύτρια και ένας boxer οι οποίοι ξεκινώντας το video, βρίσκονται σε ξεχωριστούς χώρους και προπονούνται σκληρά μέσα σε ένα dark σκηνικό ενώ τους “πολιορκούν” διάφορα μηνύματα. Ξεκινώντας με μηνύματα αβεβαιότητας και φόβου, σιγά σιγά μετατρέπονται σε μηνύματα στήριξης και αισιοδοξίας κλείνοντας με μια πολύ δυνατή σκηνή που προωθεί την ενότητα στα νέα challenges.
“Τα μηνύματα έχουν δημιουργηθεί με το rationale του ότι παρακολουθούμε, ή είμαστε μέρος ενός group chat με όλους τους Έλληνες. Εκεί, οι αντιδράσεις, οι προβλέψεις, οι παρατηρήσεις αλλά και τελικώς τα μηνύματα εμψύχωσης, είναι όλα "ανοιχτά μεταξύ μας". Όλοι μαζί βιώσαμε τη κατάσταση, όλοι μαζί γίναμε η νέα αλλαγή.”, δήλωσε ο Κλεάνθης Ρουμελιώτης- Creative Director στην ομάδα της Sleed.
Η Sleed εκτός από την παραγωγή του video, έχει αναλάβει επίσης τη συνολική προώθηση της καμπάνιας, μέσω των καναλιών Facebook, Instagram, YouTube, GDN και Pinterest.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Μέρος 1ο
Στο προηγούμενο άρθρο «Θέλεις ένα πετυχημένο Eshop; Θέλεις Branding» μίλησα για το τι σημαίνει “κάνω branding” και ποια τα οφέλη του, με μεγαλύτερο φυσικά το ότι κάνει μια μάρκα ξεχωριστή στο μυαλό του καταναλωτή.
Μίλησα επίσης και για τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε όταν κάνουμε branding για να δημιουργήσουμε αυτή την ξεχωριστή εικόνα: τα οφέλη, τις αξίες κα την προσωπικότητα της μάρκας (που πρέπει να αναπτύξεις) και φυσικά το marketing mix το οποίο θα δώσει μορφή (προϊόν) θα επικοινωνήσει (προώθηση) και θα ενισχύσει την εικόνα της μάρκας (τιμή, διανομή).
To e-shop στο… τέλος
Το e-shop σου είναι (ένα ή το μοναδικό) από τα κανάλια διανομής, το οποίο όπως καταλαβαίνεις είναι η τελευταία επαφή του πελάτη με την μάρκα σου. Πρέπει να προηγηθούν δηλαδή η διαμόρφωση της εικόνας που θέλεις για το προϊόν σου, το ίδιο το προϊόν, η τιμολογιακή πολιτική, η προώθησή του και μετά η επιλογή των καναλιών διανομής (μεταξύ των οποίον και το eshop).
Έτσι, όταν ο πελάτης «μπαίνει» στο e-shop σου θα πρέπει να τον έχεις ήδη κερδίσει, γιατί θα έχει αντιληφθεί τη μάρκα σου ως ένα «μέσο» που θα τον κάνει να νοιώθει ξεχωριστός όταν χρησιμοποιεί τα προϊόντα σου.
Αυτό δεν σημαίνει πως η διαδικασία του branding σταματά στην πόρτα του e-shop σου. Το αντίθετο: το e-shop πρέπει να επιβεβαιώνει την εικόνα που κατάφερες να δημιουργήσεις για τη μάρκα σου.
Η διαδικασία του να «μαγέψεις» τον πελάτη ξεκινάει από πριν, έτσι ώστε, όχι μόνο να τον έχεις κερδίσει πριν μπει στο e-shop σου, αλλά για να σε ψάχνει με το όνομα της μάρκας σου και όχι με την κατηγορία στην οποία ανήκει το προϊόν σου. Να μην ψάχνει δηλαδή «γυναικεία σανδάλια» αλλά σανδάλια Dexim, Migato, κ.ο.κ.
Τα πρώτα βήματα του branding
Ας πάρουμε το παράδειγμα ενός e-shop με γυναικεία παπούτσια. Το branding πρέπει να ξεκινήσει από τη γυναίκα που θα τα φορέσει. Σε ποια φάση ζωής βρίσκεται; Τι lifestyle ακολουθεί; Είναι υψηλόβαθμο στέλεχος και αγοράζει πολλά ζευγάρια το χρόνο; Έχει μωρό και θέλει άνεση; Ντύνεται casual;
Το πρώτο βήμα, με λίγα λόγια, είναι να ορίσεις το κοινό στο οποίο θέλεις να απευθυνθείς. Το κάθε κοινό έχει αξίες, προσωπικότητα, στάσεις ζωής. Από τα προϊόντα που θα αγοράσει, αναζητά είτε κάποια συγκεκριμένα οφέλη, είτε / και την επιβεβαίωση (στους ίδιους και στους γύρω τους) του ποιοι είναι, ή ποιοι θέλουν να είναι. Έχοντας αποφασίσει, λοιπόν, για το ποιο είναι το κοινό σου, δημιουργείς και το προϊόν, εν προκειμένω τα παπούτσια που θα ήθελε να αγοράσει.
Social Media & branding
Έχοντας δημιουργήσει το προϊόν σου, το να το φέρεις απλά στην αποθήκη σου δε θα σε βοηθήσει σε τίποτα. Ίσα ίσα που θα σου προσθέσει κόστος. Το γυναικείο κοινό που θέλεις να προσελκύσεις πρέπει να μάθει ότι το προϊόν σου υπάρχει και πρέπει να τις πείσεις πως είναι αυτό που καλύπτει τις ανάγκες τους, πρακτικές και ψυχολογικές.
Και γι’ αυτό δεν υπάρχει καλύτερος βοηθός από τα social media. Γιατί; Μα γιατί σου προσφέρουν άφθονο χωροχρόνο για κείμενα, φωτογραφίες και video, μέσα από τα οποία θα δείξεις στο κοινό σου την γυναίκα που θα ήθελε να είναι και η οποία ταξιδεύει, φλερτάρει, εργάζεται, χαλαρώνει, κάνει βόλτες με το μωρό της και φοράει, φυσικά, τα δικά σου παπούτσια!
Και επειδή τα όποια πλάνα κρίνονται από την υλοποίηση, πρέπει να επιλέξεις μοντέλα, influencers, ή ακόμη καλύτερα μια brand ambassador, η οποία είναι η γυναίκα που αντιπροσωπεύει τα θέλω του κοινού σου!
Θυμήσου επίσης πως μερικά posts και stories δεν αρκούν. Απαιτείται χρόνος για να αποτυπώσεις ανεξίτηλα στο μυαλό του κοινού σου την εικόνα που θέλεις και από εκεί και πέρα όλες οι ενέργειές σου, online & offline θα πρέπει να συντηρούν και να ενδυναμώνουν αυτή την εικόνα.
Αν σε έχω πείσει πως αξίζει να επενδύσεις στο branding, μείνε συντονισμένος γιατί στο επόμενο άρθρο θα μιλήσω για το πως θα κάνεις το e-shop σου να συμβάλει στο branding της μάρκας σου και αν και πως πρέπει να χρησιμοποιήσεις το Skroutz & το Best Price αλλά και το ρόλο του e-mail marketing και των branded Google Ads.
Πηγή: Just online
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Μετά από σχετικό διαγωνισμό η Media Strom ανέθεσε στη Solid Havas το σύνολο της offline & online επικοινωνίας, καθώς επίσης το performance και τη διαχείριση των Social Media.
Η καμπάνια ξεκίνησε δυναμικά με 2 προϊοντικά σποτ και digital επικοινωνία.
Η Media Strom είναι η κορυφαία ελληνική εταιρεία στρωματοποιίας με δίκτυο 127 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα. Εδώ και 50 χρόνια, οδηγεί τις εξελίξεις θέτοντας διαρκώς νέα δεδομένα στη δημιουργία καινοτόμων στρωμάτων και προϊόντων ύπνου με απαράμιλλης ποιότητας υλικά και με όραμα τη βελτίωση της ποιότητα ζωής των ανθρώπων που την εμπιστεύονται.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η TailWind EMEA και η GlobalWebIndex (GWI) ανακοινώνουν την αποκλειστική συνεργασία τους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, συνδυάζοντας την άριστη εξυπηρέτηση της Tailwind και τη βαθιά γνώση των τοπικών αγορών με την παγκόσμιας κλάσης έρευνας καταναλωτών της GWI.
Η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών διαδραματίζει ολοένα και πιο κρίσιμο ρόλο στις σημερινές επιχειρηματικές αποφάσεις, γι’ αυτό και οι marketing leaders αναγνωρίζουν την ανάγκη για τα ακριβέστερα και ενημερωμένα δεδομένα που οδηγούν στη διαμόρφωση των στρατηγικών τους, ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.
Η συνεργασία Tailwind και GWI ενώνει τη βαθιά κατανόηση των τοπικών αγορών και των αναγκών των επιχειρήσεων στις εκάστοτε χώρες, με πλούσια δεδομένα από τη βαθύτερη, ομογενοποιημένη έρευνα καταναλωτών σε 46 αγορές. Η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα δίνει τη δυνατότητα στους marketers να κατανοήσουν το κοινό-στόχο τους και να λάβουν αποφάσεις που υποστηρίζονται επιστημονικά.
Στον πυρήνα των λύσεων που προσφέρει η GWI είναι: σκιαγράφηση και τμηματοποίηση κοινού, media planning & buying, επαλήθευση κοινού, brand tracking, ανάλυση καταναλωτικών τάσεων και δεδομένων καθώς και ευέλικτες λύσεις για custom έρευνα.
"Η συνεργασία με TailWind EMEA είναι ένα καθοριστικό βήμα ώστε να συνεχίσει η GlobalWebIndex να σημειώνει πρόοδο στην επέκταση της σε νέες αγορές", λέει ο Tom Smith, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της GlobalWebIndex. "Πιστεύουμε ακράδαντα στην αξία της βαθιάς κατανόησης του εξειδικευμένου κοινού οπουδήποτε στον κόσμο που βοηθά στην δημιουργία στοχευμένων καμπανιών. Οι συνεργάτες μας προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα στους πελάτες μας με πρόσβαση και εξειδίκευση στη τοπική αγορά."
Η Εύα Χριστοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της TailWind EMEA είπε,
"Η GlobalWebIndex μέσα από τις τριμηνιαίες έρευνες που εκτελεί σε 46 αγορές καταφέρνει να προσφέρει κάτι περισσότερο από δεδομένα. Δίνει πρόσβαση στο μυαλό των καταναλωτών με το πλέον απλό τρόπο για τους χρήστες της πλατφόρμας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που είμαστε σε θέση να προσφέρουμε αυτήν τη μοναδική υπηρεσία στις τοπικές επιχειρήσεις, επιτρέποντας τους να γνωρίσουν το κοινό-στόχο τους σε βάθος, εντοπίζοντας τις αγοραστικές τάσεις νωρίς, και παράλληλα βοηθώντας τους να αναπτύξουν την επιχείρησή τους."
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
H εταιρεία Union —η κοινοπραξία πέντε κορυφαίων εταιρειών Video Advertising στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, μεταξύ των οποίων και το Project Agora δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνάς της, με τίτλο: Brand Suitability and the Power of Context at a time of a Crisis.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τα μέσα Απριλίου έως και τις αρχές Μαΐου, την περίοδο που οι καταναλωτές είτε βρίσκονταν ακόμα σε απαγόρευση κυκλοφορίας, είτε μόλις είχαν βγει από αυτή. Στις περιοχές που κάλυψε η έρευνα, μαζί με την Ελλάδα συμπεριλαμβάνονται άλλες 9 σημαντικές αγορές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής: Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία, Ολλανδία, Ρουμανία, Σουηδία και Xώρες του Κόλπου (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ, Κουβέιτ, Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία).
Είναι η πρώτη φορά που διαφορετικές μεταξύ τους αγορές αποτέλεσαν αντικείμενο συγκριτικής μελέτης, με σκοπό να εντοπιστούν οι τοπικές ιδιαιτερότητες στη στάση των καταναλωτών απέναντι στη διαφήμιση και ιδιαίτερα σε καιρό κρίσης. Η έρευνα προσφέρει απαντήσεις σε κρίσιμες ερωτήσεις για Marketers και Media Planners, όπως: ποιες είναι οι προσδοκίες των καταναλωτών από τα brands αυτή την περίοδο, ποια είναι τα επίπεδα ανοχής στην τοποθέτηση διαφημίσεων δίπλα σε περιεχόμενο που αναφέρεται στον COVID-19, πώς διαφοροποιείται αυτό ανά διαφορετικό κλάδο, ποια είναι η επιρροή του κάθε Μέσου στην προσλαμβάνουσα αξία του κάθε brand.
Ο Οδυσσέας Ντότσικας, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Union, σημείωσε: “Η διαφήμιση πρέπει να είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στις τοπικές ιδιαιτερότητες και στην επιρροή που έχει το εκάστοτε Μέσο και το περιεχόμενό του στη στάση των καταναλωτών απέναντι σε κάθε brand. Η μεγάλη διαφοροποίηση στις απαντήσεις των πολιτών της κάθε χώρας σε καίρια ερωτήματα είναι από τα βασικά ευρήματα της έρευνας. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, η κατανόηση των τοπικών συνθηκών και του περιβάλλοντος των τοπικών Μέσων αποκτάει βαρύνουσα σημασία. Local context matters”.
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την έρευνα εδώ: https://bit.ly/2Alq0Sb
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η DigitalWise ξεκίνησε συνεργασία με τη γνωστή εταιρία καλλυντικών Oriflame για την ψηφιακή επικοινωνία του brand. H Oriflame είναι μια Σουηδική εταιρία προϊόντων περιποίησης και μακιγιάζ με περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο της.
Η εικόνα του brand έχει χτιστεί σε άρρηκτη σχέση με την έννοια του wellness, δηλαδή την ευεξία, την ισορροπία και την αρμονία σώματος, πνεύματος και εμφάνισης, που στην περίοδο της καραντίνας αποτελεί hot topic και προτεραιότητα για πολύ κόσμο. Με αφορμή λοιπόν, το γενικό lockdown για τον COVID-19, η DigitalWise προχώρησε στo σχεδιασμό & υλοποίηση της καμπάνιας #ΕίμαστεΣπίτι_ΕίμαστεΜαζί, για τις ανάγκες της οποίας σχεδιάστηκε λογότυπο και microsite.
Η καμπάνια στο σύνολό της περιλαμβάνει videos, social media live streaming σε συνεργασία με influencers και επαγγελματίες υγείας και ομορφιάς, καθώς και φιλανθρωπικό bazaar σε συνεργασία με ΜΚΟ. Βασίζεται εξ ολοκλήρου στις αρχές που διέπουν την Oriflame, ενώ ταυτόχρονα επικοινωνεί στο κοινό με αισιόδοξο και motivational ύφος, χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές, ώστε να διατηρήσει τον έλεγχο της καθημερινότητάς του.
Στόχος της DigitalWise είναι η αύξηση του brand loyalty και των conversions στο κοινό της Oriflame, διατηρώντας τις θεμελιώδεις αξίες του brand, που είναι η ομαδικότητα, το πνεύμα και το πάθος. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η εταιρία έχει αναλάβει την above the line και digital επικοινωνία, η οποία περιλαμβάνει paid media, συμβουλευτική, μηνιαίο πλάνο των social media, newsletters, καθώς και διαχείριση του community.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βασίζονται στο email για τις λειτουργίες τους, όπως το μήνυμα καλωσορίσματος, επιβεβαίωσης, αλλαγής του κωδικού κτλπ. Εξάλλου, είναι απαραίτητο να έχεις διεύθυνση email για να μπορέσεις να εγγραφείς είτε στο Facebook είτε στο twitter κ.α.
Παγκοσμίως, 2,6 δισεκατομμύρια χρήστες έχουν email, αριθμός διπλάσιος από τους ενεργούς χρήστες τη μέρα του twitter και του facebook μαζί. Αυτό μας δείχνει την ευκαιρία για τους marketers να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις τους μέσω αποστολής newsletter. Εξάλλου, το email είναι κατά 40 φορές πιο αποτελεσματικό στο να βρείτε νέο πελάτη απ’ ότι τα social media.
Η μεγαλύτερη διαφορά τής αποστολής ενός email από μια δημοσίευση στα social media, είναι ότι το μήνυμα μας θα το λάβουν σχεδόν όλοι οι εγγεγραμμένοι χρήστες ενώ στην άλλη περίπτωση όχι.
Εκμεταλλευτείτε τα social media
Το ιδανικότερο είναι να χρησιμοποιούμε τα social media ως έναν έξτρα τρόπο προβολής κι όχι να αντικαταστήσει τις email καμπάνιες μας. Θυμηθείτε το MySpace, είναι μία απόδειξη ότι ακόμα και τα δημοφιλέστερα social media μέσα μπορεί να εγκαταλειφθούν με τον καιρό.
Παρόλο που τα social media έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους, είναι αδιαμφισβήτητο ότι πρόκειται για ένα επαναστατικό και μοντέρνο εργαλείο προώθησης. Και ακόμα καλύτερα, είναι πολύ εύκολο να συνδυαστεί με το email. Μπορείτε κάλλιστα στην υπογραφή σας στο newsletter σας, να συμπεριλάβετε links προς τους social media λογαριασμούς σας.
Επιπρόσθετα, τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης είναι ιδανικά στο να έρχεστε σε επαφή με το κοινό σας με άμεσο τρόπο. Το email marketing θα βοηθήσει να ισχυροποιηθεί αυτή η σχέση, τόσο βραχυπρόθεσμαόσο και μακροπρόθεσμα.
Επικεντρωθείτε και στα δύο
Το να δραστηριοποιηθείτε και στο email marketing και στα social media μπορεί να είναι δύσκολο και χρονοβόρο, όμως αυτά τα δύο μπορούν να πάνε χέρι-χέρι.
Εξάλλου, και τα δύο αποτελούν εργαλεία πολύ δυνατά που στοχεύουν σε αλληλεπίδραση με τους υποψήφιους πελάτες και πωλήσεις.
Θα πρέπει όμως να υπάρχει μια ισορροπία ανάμεσα στα δύο εργαλεία αυτά και να μην ανταγωνίζεται το ένα το άλλο. Όταν επιτευχθεί η ισορροπία αυτή, τότε θα μεγιστοποιήσετε τα κέρδη από τη χρήση τους και την επισκεψιμότητά σας.
Πηγή: emailSystem
Εικόνα: talha khalil, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στη Sleed ανέθεσε η Schneider Electric Greece το σχεδιασμό και τη διαχείριση της digital παρουσίας της. Η Sleed θα υποστηρίξει ολιστικά τις digital ανάγκες της Schneider Electric, χαρακτηριστικά σε σκέλη όπως, η διαχείριση των ελληνικών social media καναλιών του Facebook, του Linked In και του YouTube, η διαχείριση των digital καμπανιών και των διαφημίσεων σε όλα τα digital κανάλια και η δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου, τόσο για την Ελλάδα όσο και για τη Νοτιανατολική Ευρώπη, για το brand της APC by Schneider Electric.
“Στόχος μας είναι να συστήσουμε και να προωθήσουμε πλέον και digitally στο κοινό, τις πρωτοπόρες λύσεις και προτάσεις που προσφέρει η Schneider Electric, πάντα με γνώμονα τα core values της εταιρείας όπως το efficiency & το sustainability’’, δήλωσε ο Αλέξανδρος Κόσσυβας-Digital Marketing Manager στη Sleed.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77