Digital Marketing

Unilever και Initiative ανατρέπουν τους κανόνες του Ad-Engagement με το Magic Quiz

Η Initiative και η Unilever ήταν οι πρώτοι συνεργάτες του Project Agora στην ελληνική αγορά, που ενσωμάτωσαν το νέο ad-experience “Magic Quiz” στη στρατηγική τους, με σκοπό να δημιουργήσουν μία νέα διαφημιστική εμπειρία για το κοινό του Ultrex.

Συνδυάζοντας τις storytelling δυνατότητες του Magic Quiz και τις δυνατότητες στόχευσης του Project Agora, το Ultrex στόχευσε για την καμπάνια αυτή τα κοινά “Sports Fans”, “Digerati”, “Business Travelers”, “Suits” και “Urban Hipsters”, με στόχο την αύξηση του Top of Mind Awareness και του Consideration για τα Ultrex Deep Clean Action, Oil Control Action και Delicate Touch.

Μέσα από ένα διασκεδαστικό κουίζ που είχε στο επίκεντρο τις προσωπικές εμπειρίες και τις προτιμήσεις του καταναλωτή, το brand λάμβανε χρήσιμα insights, ώστε στο τέλος να του προτείνει το κατάλληλο προϊόν για εκείνον. Η ενέργεια κατάφερε να πετύχει εξαιρετικά αυξημένο engagement με το 43% όσων αλληλοεπίδρασαν με τη διαφήμιση να ολοκληρώνει την ενέργεια.

Unilever και Initiative χρησιμοποίησαν το Magic Quiz, ώστε να συγκεντρώσουν actionable insights και να εμπλουτίσουν τη data driven στρατηγική τους για την καμπάνια της Ultrex.

Το Magic Quiz λανσαρίστηκε πρόσφατα από το Project Agora σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται και είναι ένα ad-experience το οποίο προσφέρεται με εγγυημένο αριθμό Εngagements (Cost per Engagement).

Στο άρθρο περιλεμβάνονται πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Project Agora.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Νέα συνεργασία για τη Lighthouse με την Athens Walking Tours

Η Lighthouse ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της, ως ο στρατηγικός συνεργάτης της Athens Walking Tours για την Digital προβολή της δεύτερης. Στόχος της επικοινωνίας είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς της και η αύξηση των online κρατήσεων, στο βασικό κοινό των τουριστών που επισκέπτονται την Αθήνα.

Η στρατηγική που προτάθηκε από τη Lighthouse και επιλέχθηκε από την AWT, βασίζεται στην επαφή με τον τελικό καταναλωτή, σε όλες τις διαφορετικές φάσεις του Consumer Journey: από την πρώτη αναζήτησή του, στο σπίτι του, μέχρι και την επίσκεψή του στην Αθήνα.

Η Athens Walking Tours έχει εμπειρία περισσότερων από 15 ετών στον τομέα του τουρισμού και προσφέρει εναλλακτικές λύσεις περιήγησης στον επισκέπτη της Αθήνας. Οι προτάσεις σε πακέτα είναι ποικίλες, ανάλογα με τη διάθεση και τα ενδιαφέροντα του κάθε ενδιαφερόμενου, και περιλαμβάνουν αρχαιολογικές και γαστρονομικές περιηγήσεις που προσφέρουν μια αξέχαστη εμπειρία επαφής με την Ελληνική κουλτούρα και τον τρόπο ζωής των Ελλήνων.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Lighthouse.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
 
Προσιτό προσωποποιημένο marketing από τη Scibyl

- Advertorial -

Το customer personalization είναι το επιθυμητό και το ζητούμενο για κάθε marketeer και κάθε επιχείρηση, η οποία θέλει να μπορεί να γνωρίζει και να αντιμετωπίζει προσωπικά, κατά το δυνατό, κάθε πελάτη της, ειδικότερα εφόσον πρόκειται για πελάτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, ή χρήστες mobile app.

Όμως, αυτή η επιθυμία δεν αφορά μόνο τις επιχειρήσεις, αφού και οι χρήστες το ζητούν! Αυτό το γεγονός έχει καταδείξει έρευνα της Accenture, στην οποία αποτυπώνεται ξεκάθαρα πως οι καταναλωτές προτιμούν brands που τους καταλαβαίνουν καλύτερα και τους προσεγγίζουν με το σωστό μήνυμα, σε ποσοστό 81%. Στην ίδια έρευνα, αναφέρεται πως τα web sites με προσωποποιημένη πληροφόρηση, καταγράφουν έως και 50% μεγαλύτερη πιθανότητα αγοράς σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους που δεν χρησιμοποιούν ανάλογες πρακτικές.

Από την πλευρά των marketeers, σύμφωνα με άλλη έρευνα, της Adobe, το 77% των ερωτηθέντων αναζητά ή απαιτεί, δυνατότητες για real-time customer segmentation και στόχευση.

Το e-commerce των μικρομεσαίων

Το Internet γενικότερα, αλλά και οι λύσεις ΙοΤ παράγουν τεράστιο όγκο δεδομένων που εν πολλοίς μέχρι πρόσφατα ήταν ανεκμετάλλευτος. Οι κολοσσοί του Web, εκμεταλλεύονται τα δεδομένα χρηστών και μηχανών με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, του Machine Learning και γενικότερα, τεχνολογιών Big Data, για διαφημιστικούς, εμπορικούς και ερευνητικούς σκοπούς. Τι μπορεί να κάνει, όμως, μία μικρομεσαία επιχείρηση;

Οι μικρομεσαίοι του ηλεκτρονικού εμπορίου χρειάζονται οικονομικές και ευέλικτες λύσεις, που θα μπορούν να υλοποιηθούν στα sites τους γρήγορα και αποδοτικά και να εκμεταλλεύονται τα δεδομένα που συλλέγουν και διαχειρίζονται από τα ψηφιακά ίχνη των χρηστών.

Προς αυτή την κατεύθυνση κινήθηκε η Oktabit, η οποία επένδυσε στον αναπτυσσόμενο τομέα του marketing automation και λανσάρισε στην αγορά την πλατφόρμα Scibyl. Πρόκειται για μία λύση SaaS (Software as a Service) που έχει τη μορφή plugin και εγκαθίσταται εύκολα σε οποιοδήποτε e-commerce site, για να παράσχει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, με στόχο το προσωποποιημένο marketing - και κατ' επέκταση την αύξηση των πωλήσεων.

Γιατί Scibyl;

Γνωρίζοντας το προφίλ του τελικού καταναλωτή, η Scibyl μπορεί κατόπιν να αναγνωρίζει σε πραγματικό χρόνο τις ανάγκες ή τα ενδιαφέροντά του και να προτείνει προϊόντα σύμφωνα με την προϊοντική γκάμα και τις επιχειρηματικές προτεραιότητες του καταστήματος. Αυτό, επιτυγχάνεται παρατηρώντας τις κινήσεις του καταναλωτή και αναλύοντας το περιεχόμενο κάθε σελίδας που επισκέπτεται στο e-shop, ώστε να δημιουργήσει το προφίλ του. Στην συνέχεια, με βάση το προφίλ καταναλωτή, επιλέγει το τρόπο προσέγγισης και καθορίζει τις βέλτιστες προτάσεις προς εκείνον, ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις και την αξία του καλαθιού.  

Οι τρόποι προσέγγισης που διαθέτει η Scibyl είναι οι εξής:

  • Personalized Product Recommendation

Στόχευση του καταναλωτή σε πολλά σημεία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, με προτάσεις μόνο για αυτόν, ώστε να τον βοηθήσουν να αποφασίσει πιο εύκολα και να αυξήσουν την πιθανότητα αγοράς. Η ευρεία παραμετροποίηση της Scibyl δίνει την δυνατότητα οι προτάσεις να αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες του επιχειρηματία.

  • Frequent Itemsets

Βλέποντας τη μεγάλη εικόνα της αγοράς, υπάρχουν συνδυασμοί προϊόντων που συνήθως αγοράζονται μαζί. Κάποιοι είναι πιο ευδιάκριτοι από άλλους.

  • Personalized Search Results

Οι καταναλωτές δεν έχουν πάντα χρόνο να ψάχνουν. Η Scibyl προσφέρει ένα σύγχρονο περιβάλλον αναζήτησης που κατατάσσει τα προϊόντα με βάση τις συνήθειες του πελάτη.

Yλοποιώντας ένα προσιτό "recommendation system" για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στόχος της Scibyl είναι η εύκολη εγκατάσταση και χρήση της υπηρεσίας από την πλευρά του συνεργάτη, με χαμηλό κόστος επένδυσης.

Η Scibyl προσφέρεται ως plug-in και εγκαθίσταται πολύ εύκολα σε οποιαδήποτε πλατφόρμα e-commerce. Με τη Scibyl, τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποκτούν την τεχνολογική δύναμη των μεγαλύτερων εταιρειών του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και οι πελάτες τους απολαμβάνουν μια εξατομικευμένη εμπειρία αγοράς.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το www.scibyl.com

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
Τι θα γίνει με τη διαφήμιση στο Facebook;

Είναι γεγονός, και δεν χρειάζεται κάποια έρευνα παρά μόνο μια ερώτηση στους εφήβους που γνωρίζει ο καθένας μας, πως οι μικρότερες ηλικιακές ομάδες εγκαταλείπουν το Facebook. Κάποιοι, με βάση το παραπάνω γεγονός, έχουν σπεύσει να προαναγγείλουν το «θάνατο» του Facebook ως διαφημιστικό μέσο. Θα πεθάνει λοιπόν η διαφήμιση στο Facebook; Και πότε;

Για να απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση, θα πρέπει να εξετάσουμε με ποια κριτήρια θα πρέπει οι μάρκες να επιλέγουν ένα διαφημιστικό κανάλι.

Από την «Εισαγωγή στη διαφήμιση», τα κριτήρια με τα οποία ένα εμπορικό σήμα επιλέγει ένα διαφημιστικό κανάλι είναι:

  • Πόσοι από τους πελάτες της μάρκας παρακολουθούν το κανάλι

 

  • Το διαφημιστικό κόστος σε συνδυασμό με την αποτελεσματικότητα του καναλιού, με άλλα λόγια, εάν το κανάλι βοηθά το εμπορικό σήμα να επιτύχει στόχους με προϋπολογισμό παρόμοιο ή χαμηλότερο από αυτόν σε άλλα κανάλια.

 

  • Εάν το κανάλι επιτρέπει το είδος και τον τύπο των διαφημίσεων που απαιτεί η μάρκα για την επίτευξη των στόχων της (διαφήμιση κειμένου, εικόνας, video, συμπλήρωσης φόρμας, άμεσης αγοράς, κ.α)

 

  • Αν οι άμεσοι ανταγωνιστές χρησιμοποιούν το κανάλι. Αν και δεν είναι το κυριότερο κριτήριο επιλογής, σίγουρα πρέπει να εξετάσουμε γιατί οι ανταγωνιστές μας το χρησιμοποιούν αλλά και να λάβουμε υπόψη μας πως το κοινό μας θα συνεχίσει να βλέπει αυτούς και όχι εμάς, αν αποφασίσουμε να διακόψουμε την διαφήμιση στο συγκεκριμένο μέσο.

 

  • Οι δυνατότητες στόχευσης του καναλιού, με ποιους τρόπους δηλαδή μπορεί ο διαφημιζόμενος να επιλέξει τα χαρακτηριστικά όσων θα δούν την διαφήμισή του (πολύ στενά συνδεδεμένες με την αποτελεσματικότητα)

Ας δούμε τώρα πώς λειτουργεί το Facebook ως διαφημιστικό κανάλι σε σχέση με αυτά τα κριτήρια:

  • Αριθμός χρηστών: αν και το Facebook χάνει έδαφος σε νεότερες ηλικίες, ο αριθμός των μηνιαίων χρηστών του δεν πέφτει (ένας λόγος είναι ότι οι μεγαλύτερες γενιές συμμετέχουν όλο και περισσότερο στο κοινωνικό αυτό μέσο).

Έτσι, για μια μάρκα που στοχεύει σε πελάτες όλων των ηλικιών, σίγουρα εξακολουθεί να έχει νόημα η χρήση του Facebook. Για ένα τοπικό εμπορικό σήμα, εξαρτάται από το πού βρίσκεται στον κόσμο και σε ποιους πελάτες στοχεύει.

Αλλά ακόμη και αν βρίσκεται σε μια χώρα της οποίας η νεότερη γενιά φεύγει, ας πούμε, προς το Snapchat και το Instagram, δεν θα ήταν σκόπιμο να καταργήσει την διαφήμιση στο Facebook, όσο η διαφημιστική απόδοση παραμένει θετική και όσο το μεγαλύτερο μέρος των υποψήφιων πελατών του εξακολουθεί και βρίσκεται στο Facebook.

Εξαίρεση θα ήταν μια εταιρεία με περιορισμένο προϋπολογισμό, όπου το κόστος ευκαιρίας μεταξύ Facebook και άλλων καναλιών επικοινωνίας είναι μεγάλο (άρα θα πρέπει να δώσει τα χρήματά της εκεί που έχουν την μεγαλύτερη απόδοση).

  • Το διαφημιστικό κόστος και η αποτελεσματικότητα: Το διαφημιστικό κόστος του Facebook όσον αφορά τα κλικς, τις επισκέψεις στο site και τις πωλήσεις αυξάνεται με την πάροδο των ετών, εν μέρει επειδή όλο και περισσότερα εμπορικά σήματα θέλουν ένα κομμάτι από το διαφημιστικό του χώρο.

Παρόλα αυτά, παραμένει χαμηλότερο από τα άλλα κανάλια διαφήμισης, ειδικά εάν ένα εμπορικό σήμα εκτελεί εκστρατείες για περισσότερο από ένα μήνα και με ημερήσιο προϋπολογισμό 10+ ευρώ (αυτοί οι αριθμοί ισχύουν για διαφήμιση στην Ελλάδα και είναι από την εμπειρία μας σε περισσότερους από 100 διαφημιστικούς λογαριασμούς). Όσο η αποδοτικότητα και η απόδοση της επένδυσης στο Facebook παραμένουν υψηλότερες από εκείνες των άλλων καναλιών, οι εταιρείες φυσικά και θα συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν.

  • Δυνατότητες στόχευσης: Το Facebook είναι αναμφισβήτητα ο βασιλιάς και μέχρι στιγμής κανένα άλλο διαφημιστικό κανάλι δεν φαίνεται να πλησιάζει με τις δυνατότητες στόχευσης του. Αυτό το κριτήριο, δεδομένου ότι σχετίζεται τόσο στενά με την αποτελεσματικότητα, θα διατηρήσει το Facebook στον κατάλογο αγαπημένων καναλιών διαφήμισης για τους διαφημιζόμενους.

 

  • Παρόμοια με τη στόχευση, το Facebook έχει αποδειχθεί πολύ «ικανό» στην δημιουργία νέων διαφημιστικών εργαλείων, ενώ τα άλλα κανάλια υιοθετούν τα πρότυπά του.

 

  • Ανταγωνισμός: με την πιθανή εξαίρεση των εμπορικών σημάτων που απευθύνονται σε άτομα ηλικίας 13 έως 18 ετών, όλες οι άλλες μάρκες θα διαπιστώσουν ότι οι ανταγωνιστές τους διαφημίζουν στο Facebook, απλώς και μόνο επειδή εκεί υπάρχει το μεγαλύτερο μέρος των πιθανών πελατών τους.

Με βάση τα παραπάνω, δεν προβλέπουμε, ούτε κάποια ξαφνική, αλλά ούτε και μια βραχυπρόθεσμη πτώση για το Facebook ως διαφημιστικό εργαλείο για τα εμπορικά σήματα, αντίθετα πιστεύουμε πως οι «Κασσάνδρες» θα διαψευστούν.

Αναδημοσίευση από το justonline.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Platinum χορηγός στο 8ο e-Business & Social Media World Conference η Generation Y

Πρωτοπορώντας στο Digital Marketing και χαράσσοντας νέες οδούς που ενώνουν τον κόσμο των Social Media με αυτόν του e-Business, η Generation Y – International eBusiness Experts, συμμετέχει ως Platinum Χορηγός αλλά και σε επίπεδο ομιλητών, στο 8o e-Business & Social Media World Conference!

Το συνέδριο αποτελεί την πρόσμιξη δύο ξεχωριστών συνεδρίων σε ένα και θα λάβει χώρα την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου στο Divani Caravel. Στόχος του είναι η εστίαση στις νέες απαιτήσεις του e-Business και του Digital Marketing και η σύσταση προτάσεων που θα οικοδομήσουν engaging εμπειρίες χρηστών, μέσα σε ένα πεδίο που ενώνει αυτούς τους δύο πόλους. Ανάμεσα στα επιφανή στελέχη που απαρτίζουν το πρόγραμμα των ομιλητών βρίσκεται και η Εμπορική Διευθύντρια της Generation Y, Νανά Ιωακειμίδου.

Ο τίτλος της ομιλίας της είναι “Welcoming the new era of e-commerce: B2H”, στο πλαίσιο της οποίας θα αναφερθεί στη συλλογή δεδομένων και πώς αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν στην προσέγγιση των χρηστών, αλλά και στον τρόπο που τα personalized μηνύματα λειτουργούν καλύτερα με βάση τα διαφορετικά συμπεριφορικά χαρακτηριστικά των χρηστών, πέρα από το κλασικό A/B testing.

Η Generation Y παρακολουθεί στενά τις νέες διεθνείς τάσεις και πρωτοπορεί στην ισχυροποίηση του cross-channel, δημιουργώντας ενιαίες όσο και προσωποποιημένες εμπειρίες για τους χρήστες, ανεξαρτήτως από το σημείο με το οποίο αλληλεπιδρούν με το brand. Μια καινούρια εποχή για το e-Commerce είναι εδώ και οι δυνατότητές της διαφαίνονται ήδη συναρπαστικές.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
 
Project Agora: Ενδυνάμωση του Senior Management Team σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Αφρική

Το Project Agora, συνεχίζει την επέκτασή του και την ανοδική του πορεία στις ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές της Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης της παρουσίας της εταιρίας στην περιοχή, ο Νίκος Κομνηνός εντάχθηκε πρόσφατα στο δυναμικό της εταιρίας στη θέση του Commercial Director Europe.

Ο Νίκος Κομνηνός είναι στέλεχος με μακροχρόνια εμπειρία στη διεύθυνση εμπορικών και marketing τμημάτων. Έχει διατελέσει Global Data Lead στην IPG Mediabrands και Εκτελεστικός Διευθυντής στην ICAP Group με ευθύνη τη Στρατηγική και Marketing και μετέπειτα τις Διεθνείς Δραστηριότητες του Ομίλου. Έχει επίσης οδηγήσει τη Hyundai Hellas στη νούμερο 1 θέση στην ελληνική αγορά από τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή.

Η εμπειρία του στο χώρο των start-ups / scale- ups περιλαμβάνει τις εταιρείες Giaola (Chief Revenue Officer), Intale (Chief Operating Officer) και ihavemoved.com την οποία ίδρυσε στην Αγγλία και τη Γερμανία. Ο κ. Κομνηνός κατέχει 2 bachelor πτυχία στην επιστήμη υπολογιστών και την ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, καθώς και MBA από το London Business School.

Παράλληλα, ο Δημήτρης Τσουκαλάς, ως σήμερα Commercial Director της εταιρείας, αναλαμβάνει νέο αναβαθμισμένο ρόλο ως Regional Director MEA. Ο νέος του ρόλος αντικατοπτρίζει την πολυετή και επιτυχημένη πορεία του στην ανάπτυξη νέων αγορών, καθώς και τη δέσμευση της εταιρίας για περαιτέρω εδραίωση της θέσης της στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.

Περισσότερα για το Project Agora: http://www.projectagora.com/

Το άρθρο περιλαμβάνει πληφορορίες από δελτίο Τύπου του Project Agora.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
Η πρωτοποριακή πλατφόρμα marketing automation Retargeting ήρθε στην Ελλάδα

Η Retargeting.biz συνεχίζοντας τη δυναμική της ανάπτυξη στην Ευρώπη, ξεκίνησε επίσημα τις εργασίες της στη χώρα μας εγκαινιάζοντας το τοπικό της γραφείο, ενώ παράλληλα, λανσάρισε και ένα νέο website το οποίο υποστηρίζει την ελληνική γλώσσα.

Μετά από έρευνες στις οποίες προχώρησε η ομάδα της Retargeting.biz, καθώς και την άμεση επαφή με την ελληνική αγορά, με την ευκαιρία τής συμμετοχής της στην έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, e-Commerce Expo 2018, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο τον περασμένο Νοέμβριο, διαπίστωσε τη ζήτηση που υπάρχει για προηγμένες και ταυτόχρονα προσιτές λύσεις digital marketing automation.

Η Retargeting.biz είναι μία ραγδαία εξελισσόμενη start-up από τη Ρουμανία και τα στελέχη της διέκριναν τις ομοιότητες στους ρυθμούς ανάπτυξης των δύο χωρών (Ρουμανίας και Ελλάδας), όσον αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κύριος Rares Banescu, δήλωσε σχετικά με την έναρξη δραστηριοτήτων στην Ελλάδα: “Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα βρίσκεται σε διαρκή άνοδο. Αυτό που λείπει από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο, είναι τα έξυπνα εργαλεία που θα στηρίξουν περεταίρω την ανάπτυξη της αγοράς. Η επέκτασή μας σε μία αγορά με τόσο μεγάλες προοπτικές, από την οποία λείπουν λύσεις σαν αυτές που προσφέρει η Retargeting, ήταν για εμάς μία λογική κίνηση. Η θερμή υποδοχή που έχουμε από τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι η επιβεβαίωση που περιμέναμε, πως υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για ολοκληρωμένες λύσεις online marketing.”

H Retargeting.biz απευθύνεται σε μικρομεσαίες αλλά και μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις, οι οποίες αναζητούν μία ευφυή λύση για να αυτοματοποιήσουν το online marketing, να μειώσουν τα σχετικά έξοδα και να δημιουργήσουν επιπλέον πωλήσεις στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα.

Όσον αφορά στο νέο website της εταιρείας https://retargeting.biz που περιλαμβάνει και την ελληνική γλώσσα, υλοποιήθηκε ως SPA (Single-Page Application) για μέγιστη φιλικότητα προς τους χρήστες, ενώ έγινε χρήση τεχνολογίας Vue.js ώστε να φορτώνει κάθε σελίδα στιγμιαία, ανεξαρτήτως του όγκου περιεχομένου που έχει.

Η Retargeting.biz ιδρύθηκε το 2013 και είναι Google Premier Partner και Facebook Marketing Partner. Τα διαρκώς αναπτυσσόμενα εργαλεία της, βοηθούν αποτελεσματικά τα online καταστήματα στο να επικοινωνούν αυτόματα με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες μέσω Facebook, Google, e-mail, παράθυρα pop-up, push notification και μηνύματα SMS, δίνοντάς τους τα απαραίτητα κίνητρα για να προχωρήσουν στις αγορές τους. Συνεργάζεται με επιτυχία με περισσότερους από 3.000 πελάτες της σε όλο τον κόσμο, ενώ διαθέτει γραφεία στη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και σύντομα στην Ουγγαρία.

Δείτε περισσότερα στο retargeting.biz.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Retargeting.biz.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Νέα γραφεία για τη Generation Y στη Θεσσαλονίκη

Με ηχηρή παρουσία τής Generation Y – International eBusiness Experts έπεσε η αυλαία του «2ου Πανοράματος Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης» της Global Sustain. Η γνωστή για τις μεγάλες της επιτυχίες στον χώρο του digital transformation και του e-commerce εταιρία, εντυπωσίασε τους παρευρισκόμενους τόσο με την πλούσια και κατατοπιστική παρουσίασή της, όσο και με την ανακοίνωση των νέων της γραφείων στη Θεσσαλονίκη!

Στο μεγάλης εμβέλειας event που πραγματοποιήθηκε στη συμπρωτεύουσα (και συγκεκριμένα, στο Συνεδριακό Κέντρο της Τράπεζας Πειραιώς) την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019, η διαφωτιστική ομιλία της Εμπορικής Διευθύντριας (CCO) της Generation Y, Νανάς Ιωακειμίδου, υπό τον γενικό τίτλο “Digital Transformation and Sustainability”, απέσπασε θερμό χειροκρότημα και ιδιαίτερα θετικά σχόλια.

Επικοινωνώντας βέλτιστες πρακτικές και νέες τάσεις, με συγκεκριμένα νούμερα και παραδείγματα, η κα Ιωακειμίδου ένωσε τις τελείες ανάμεσα στη θεμιτή ανάγκη των σημερινών επιχειρήσεων για βιώσιμη ανάπτυξη και τους ρεαλιστικούς τρόπους πραγματοποίησής της.

Διευρύνοντας συνεχώς το δίκτυό της ακόμα και σε επίπεδο φυσικής παρουσίας, με την ίδρυση των νέων της γραφείων στη Θεσσαλονίκη η Generation Y αποδεικνύει για μια ακόμα φορά ότι σκοπεύει να παραμείνει industry leader, δείχνοντας τον δρόμο προς ένα υγιές ψηφιακό μέλλον.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 
SMS vs E-MAIL:  Ποιο ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες μιας επιχείρησης;

SMS ή e-mail; Ποιο είναι το καλύτερο εργαλείο μηνυμάτων; Σε μια αγορά στην οποία οι έξυπνες κινητές συσκευές είναι πια ο απόλυτος πρωταγωνιστής, θα έλεγε κανείς ότι το παραπάνω δίλημμα είναι ένας… ευχάριστος πονοκέφαλος για όσους αναζητούν το πιο αποτελεσματικό κανάλι επικοινωνίας, ιδιαίτερα για επαγγελματικούς σκοπούς.

Και μπορεί μια «διπλωματική» αλλά ταυτόχρονα σωστή απάντηση στο ερώτημα να είναι ότι μία πλήρης καμπάνια οφείλει να αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο όλα τα διαθέσιμα κανάλια, ωστόσο είναι χρήσιμο να δούμε τα αποτελέσματα αυτού του άτυπου «crash test», που κρύβουν ενδιαφέρουσες εκπλήξεις.

Κατ’ αρχάς, ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο για τη στάση των καταναλωτών/χρηστών έναντι των μηνυμάτων που λαμβάνουν είναι πως είτε πρόκειται για SMS είτε για e-mail, περισσότεροι από το 73% επιλέγουν να μη διαγραφούν από τη λίστα παραληπτών των μηνυμάτων, ενώ περίπου το 60% χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνά τους για να ενημερώνονται για προσφορές και προωθητικές ενέργειες (στοιχεία έρευνας της SMSAPI).

Πώς μπορεί, όμως, η επικοινωνία με τον καταναλωτή να είναι πραγματικά προσωπική, άμεση και γρήγορη;

Μήνυμα στο… λεπτό!

Τα πλεονεκτήματα του SMS ως εργαλείου marketing είναι πολλά σε σύγκριση με το –αναμφίβολα πολύτιμο– εργαλείο του e-mail. Ξεκινούν, δε, από την ίδια τη συμβατότητα του μέσου με τις συσκευές των καταναλωτών, καθώς παρότι τα smartphones κερδίζουν συνεχώς έδαφος και μερίδιο αγοράς μεταξύ των κινητών τηλεφώνων, ωστόσο ένα μεγάλο μέρος των συσκευών παγκοσμίως (το οποίο έφτανε το 60% έως και πριν από μόλις 5 χρόνια) δεν είναι smartphones και άρα δεν μπορούν να συνδεθούν στο διαδίκτυο και να λάβουν e-mail, την ώρα που το σύνολο των κινητών τηλεφώνων μπορούν να λάβουν SMS.

Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τα ποσοστά ανταπόκρισης των καταναλωτών στα μηνύματα που λαμβάνουν με μαζική αλληλογραφία, τα οποία ξεπερνούν το 90% για τα SMS ανεξαρτήτως κλάδου που προωθούν, την ώρα που για τα e-mail περιορίζονται λίγο πάνω από το 20% και μάλιστα με σημαντικές διακυμάνσεις ανάλογα με τον κλάδο που αφορούν, καθώς για συγκεκριμένους κλάδους τα ποσοστά μετά βίας ξεπερνούν το 10%.

Ακόμα πιο εντυπωσιακή, ωστόσο, είναι η μέση ταχύτητα ανταπόκρισης στη λήψη ενός μηνύματος, καθώς ένα e-mail μπορεί να ανοιχτεί από τον παραλήπτη σε χρόνο που μπορεί να ξεπεράσει και τις 6,5 ώρες, τη στιγμή που ο αντίστοιχος χρόνος για το SMS είναι κάτι λιγότερο από 1 λεπτό!

Το περιεχόμενο

Παραδοσιακά ισχυρό χαρτί του e-mail είναι το περιεχόμενο του μηνύματος, καθώς μπορεί να περιέχει φωτογραφίες, ενώ δεν υπόκειται στον περιορισμό των 160 χαρακτήρων κειμένου που ισχύει για τα μηνύματα SMS. Ωστόσο, και το περιεχόμενο των SMS είναι πλέον όλο και περισσότερο προσωποποιημένο και ελκυστικό για τον παραλήπτη, καθώς πέρα από ηλεκτρονικούς συνδέσμους (links) που μπορεί να περιέχει, υπάρχει η δυνατότητα να εμφανίζεται η ταυτότητα του αποστολέα και όχι απλώς ένας αριθμός, ενώ και ο περιορισμός των 160 χαρακτήρων κειμένου συνήθως βοηθά το περιεχόμενο να είναι σύντομο, στοχευμένο και να μην κουράζει ή αποπροσανατολίζει τον παραλήπτη. Παράλληλα, ο παραλήπτης έχει τη δυνατότητα να απαντήσει στο SMS που λαμβάνει, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το e-mail.

Ο σωστός τρόπος…

Είναι ξεκάθαρο ότι όλα τα κανάλια επικοινωνίας έχουν πλεονεκτήματα και αδυναμίες. Γι’ αυτό, άλλωστε, η πιο πετυχημένη «συνταγή» για αποτελεσματικές ενέργειες marketing είναι ο επιδέξιος συνδυασμός τους σε μια συνεκτική δράση. Ωστόσο, είναι επίσης ξεκάθαρο πως όταν στόχος είναι η μέγιστη εμβέλεια και η υψηλότερη δυνατή ταχύτητα, το SMS είναι ένα πανίσχυρο «όπλο» στη μάχη της επικοινωνίας. Ένα όπλο, όμως, που για να λειτουργήσει σωστά πρέπει και να χρησιμοποιηθεί σωστά: με το κατάλληλο περιεχόμενο, τη σωστή στόχευση και, φυσικά, την απόλυτη συμμόρφωση με τις οδηγίες σχετικά με το περιεχόμενο και τις απαραίτητες άδειες που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα.

Αυτό εξασφαλίζει η συνεργασία με έναν αξιόπιστο και έμπειρο συνεργάτη όπως η SMSAPI, η οποία με δυνατότητα αποστολής έως και 7 εκατ. SMS ανά ώρα και συνολικά 990 εκατ. SMS το 2018 πρωτοπορεί στην επικοινωνία μέσω SMS, αξιοποιώντας 12 χρόνια εμπειρίας και συνεργασίας με περισσότερους από 7.000 ικανοποιημένους πελάτες.

Αν επιθυμείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του SMS marketing ή θέλετε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες SMS απολύτως συμβατές με τις σχετικές οδηγίες και κανονισμούς, μπορείτε να επισκεφτείτε την ελληνική έκδοση του website της SMSAPI.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της SMSAPI.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Στο Facebook εξετάζουν το ενδεχόμενο να καταργήσουν τον αριθμό των "like" από τα posts

Μετά τη δοκιμή αφαίρεσης του αριθμού των like στα posts του Instagram σε κάποιες χώρες, στο Facebook εξετάζουν το ενδεχόμενο να κάνουν το ίδιο και στη δική τους εφαρμογή.

Στις αρχές του χρόνου, το Instagram ξεκίνησε να δοκιμάζει την αφαίρεση των like σε δημόσια posts σε 7 χώρες σε όλο τον κόσμο και όλοι άρχισαν να μιλάνε για το τί θα σήμαινε αυτό για τη βιομηχανία. Τότε, την αποκάλυψη αυτής της αλλαγής την έκανε η Jane Manchun Wong, η οποία άρχισε να κατακλύζεται από εκατοντάδες μηνύματα διαμαρτυρίας χρηστών τού Instagram, όμως η Wong είναι απλώς... blogger τεχνολογίας και δεν εργάζεται για το Instagram, επομένως δεν έχει έλεγχο στις αποφάσεις.

Τώρα, φαίνεται πως οι χρήστες θα έχουν άλλον ένα λόγο να... διαμαρτυρηθούν, μιας και η Wong διαπίστωσε πως το Facebook ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο.

Η Wong, εξατάζοντας τον κώδικα της mobile εφαρμογής του Facebook ανακάλυψε ότι εμπεριέχονται ανάλογα χαρακτηριστικά (με του Instagram), τα οποία εφόσον ενεργοποιηθούν δε θα εμφανίζονται δημόσια τα like στα posts, αλλά θα τα βλέπουν μόνο οι δημιουργοί τους.

Προς το παρόν, η αλλαγή φαίνεται να επηρεάζει μόνο τις μετρήσεις των αντιδράσεων στα δημοσιεύσεις και όχι στα σχόλια των χρηστών, αλλά ο Wong λέει ότι αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στη φύση αυτού του χαρακτηριστικού που βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης.

Δείτε ακόμα: Μέτρα από το Instagram για τον περιορισμό χρηστών και το bullying

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search