- Advertorial -
Το customer personalization είναι το επιθυμητό και το ζητούμενο για κάθε marketeer και κάθε επιχείρηση, η οποία θέλει να μπορεί να γνωρίζει και να αντιμετωπίζει προσωπικά, κατά το δυνατό, κάθε πελάτη της, ειδικότερα εφόσον πρόκειται για πελάτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, ή χρήστες mobile app.
Όμως, αυτή η επιθυμία δεν αφορά μόνο τις επιχειρήσεις, αφού και οι χρήστες το ζητούν! Αυτό το γεγονός έχει καταδείξει έρευνα της Accenture, στην οποία αποτυπώνεται ξεκάθαρα πως οι καταναλωτές προτιμούν brands που τους καταλαβαίνουν καλύτερα και τους προσεγγίζουν με το σωστό μήνυμα, σε ποσοστό 81%. Στην ίδια έρευνα, αναφέρεται πως τα web sites με προσωποποιημένη πληροφόρηση, καταγράφουν έως και 50% μεγαλύτερη πιθανότητα αγοράς σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους που δεν χρησιμοποιούν ανάλογες πρακτικές.
Από την πλευρά των marketeers, σύμφωνα με άλλη έρευνα, της Adobe, το 77% των ερωτηθέντων αναζητά ή απαιτεί, δυνατότητες για real-time customer segmentation και στόχευση.
Το e-commerce των μικρομεσαίων
Το Internet γενικότερα, αλλά και οι λύσεις ΙοΤ παράγουν τεράστιο όγκο δεδομένων που εν πολλοίς μέχρι πρόσφατα ήταν ανεκμετάλλευτος. Οι κολοσσοί του Web, εκμεταλλεύονται τα δεδομένα χρηστών και μηχανών με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, του Machine Learning και γενικότερα, τεχνολογιών Big Data, για διαφημιστικούς, εμπορικούς και ερευνητικούς σκοπούς. Τι μπορεί να κάνει, όμως, μία μικρομεσαία επιχείρηση;
Οι μικρομεσαίοι του ηλεκτρονικού εμπορίου χρειάζονται οικονομικές και ευέλικτες λύσεις, που θα μπορούν να υλοποιηθούν στα sites τους γρήγορα και αποδοτικά και να εκμεταλλεύονται τα δεδομένα που συλλέγουν και διαχειρίζονται από τα ψηφιακά ίχνη των χρηστών.
Προς αυτή την κατεύθυνση κινήθηκε η Oktabit, η οποία επένδυσε στον αναπτυσσόμενο τομέα του marketing automation και λανσάρισε στην αγορά την πλατφόρμα Scibyl. Πρόκειται για μία λύση SaaS (Software as a Service) που έχει τη μορφή plugin και εγκαθίσταται εύκολα σε οποιοδήποτε e-commerce site, για να παράσχει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, με στόχο το προσωποποιημένο marketing - και κατ' επέκταση την αύξηση των πωλήσεων.
Γιατί Scibyl;
Γνωρίζοντας το προφίλ του τελικού καταναλωτή, η Scibyl μπορεί κατόπιν να αναγνωρίζει σε πραγματικό χρόνο τις ανάγκες ή τα ενδιαφέροντά του και να προτείνει προϊόντα σύμφωνα με την προϊοντική γκάμα και τις επιχειρηματικές προτεραιότητες του καταστήματος. Αυτό, επιτυγχάνεται παρατηρώντας τις κινήσεις του καταναλωτή και αναλύοντας το περιεχόμενο κάθε σελίδας που επισκέπτεται στο e-shop, ώστε να δημιουργήσει το προφίλ του. Στην συνέχεια, με βάση το προφίλ καταναλωτή, επιλέγει το τρόπο προσέγγισης και καθορίζει τις βέλτιστες προτάσεις προς εκείνον, ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις και την αξία του καλαθιού.
Οι τρόποι προσέγγισης που διαθέτει η Scibyl είναι οι εξής:
- Personalized Product Recommendation
Στόχευση του καταναλωτή σε πολλά σημεία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, με προτάσεις μόνο για αυτόν, ώστε να τον βοηθήσουν να αποφασίσει πιο εύκολα και να αυξήσουν την πιθανότητα αγοράς. Η ευρεία παραμετροποίηση της Scibyl δίνει την δυνατότητα οι προτάσεις να αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες του επιχειρηματία.
Βλέποντας τη μεγάλη εικόνα της αγοράς, υπάρχουν συνδυασμοί προϊόντων που συνήθως αγοράζονται μαζί. Κάποιοι είναι πιο ευδιάκριτοι από άλλους.
- Personalized Search Results
Οι καταναλωτές δεν έχουν πάντα χρόνο να ψάχνουν. Η Scibyl προσφέρει ένα σύγχρονο περιβάλλον αναζήτησης που κατατάσσει τα προϊόντα με βάση τις συνήθειες του πελάτη.
Yλοποιώντας ένα προσιτό "recommendation system" για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στόχος της Scibyl είναι η εύκολη εγκατάσταση και χρήση της υπηρεσίας από την πλευρά του συνεργάτη, με χαμηλό κόστος επένδυσης.
Η Scibyl προσφέρεται ως plug-in και εγκαθίσταται πολύ εύκολα σε οποιαδήποτε πλατφόρμα e-commerce. Με τη Scibyl, τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποκτούν την τεχνολογική δύναμη των μεγαλύτερων εταιρειών του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και οι πελάτες τους απολαμβάνουν μια εξατομικευμένη εμπειρία αγοράς.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το www.scibyl.com
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]