Ένας από τους μεγαλύτερους φόβους που έχουν όσοι ασχολούνται ερασιτεχνικά με το email marketing, είναι μήπως βρεθούν σε κάποια blacklist (μαύρη λίστα).
Σίγουρα θα έχετε ακούσει κατά καιρούς τις φράσεις «είσαι σε μαύρη λίστα», «είσαι μπλοκαρισμένος», «είσαι blacklisted». Τι σημαίνουν όμως όλες αυτές οι φράσεις και τι συνέπειες θα υπάρξουν αν βρεθείτε σε μια μαύρη λίστα;
Τι είναι η email blacklist;
Ουσιαστικά, η blacklist είναι μια βάση δεδομένων η οποία ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο και κρατάει πληροφορίες από τις IPs και τα domains τα οποία φαίνεται να στέλνουν spam, δηλαδή ανεπιθύμητα μηνύματα. Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές τέτοιες βάσεις δεδομένων, κάποιες πολύ αυστηρές ως προς την ανοχή τους στο spam (π.χ Spamhaus) και κάποιες πιο χαλαρές (π.χ. Truncate, Lashback). Ενδεικτικά, θα αναφέρουμε παρακάτω μερικές από τις πιο γνωστές μαύρες λίστες.
IP-Based Blacklists (Μαύρες λίστες που ελέγχουν την IP διεύθυνση):
- Spamhaus Block List (SBL)
- SpamCop Blocking List (SCBL)
- Barracuda Reputation Block List (BRBL)
- Cloudmark Sender Intelligence (CSI)
- Proofpoint’s Spam and Open Relay Blocking System (SORBS)
- Invaluement (ivmSIP and ivmSIP/24)
- Spamhaus Exploits Block List (XBL)
- Composite Blocking List (CBL)
- LashBack’s Unsubscribe Blacklist (UBL)
Domain-Based Blacklists (Μαύρες λίστες που ελέγχουν το domain name):
Η blacklist με τη μεγαλύτερη επιρροή είναι το Spamhaus, αν αναλογιστούμε πως η πλειοψηφία των μεγαλύτερων πάροχων email, όπως για παράδειγμα το Outlook.com, το Yahoo Mail και το Gmail, εμπιστεύονται τη συγκεκριμένη βάση δεδομένων για να πάρουν αποφάσεις που έχουν να κάνουν με το μπλοκάρισμα ενός email.
Ποιες είναι οι βασικές αιτίες για τις οποίες μπορεί να βρεθείτε σε μια blacklist;
Όπως επισημάναμε και προηγουμένως, τα υψηλά ποσοστά παραπόνων για αποστολή ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam complaints), ή το να «πέσετε» σε spam traps, καθώς και το υψηλό ποσοστό των απαράδοτων (bounce rate) είναι οι βασικότερες αιτίες για να μπείτε σε μια μαύρη λίστα.
1) Spam complaints
Μία βασική αιτία για να βρεθείτε σε μια blacklist είναι να έχετε παράπονα για spam, δηλαδή να υπάρχουν παραλήπτες που να έχουν χαρακτηρίσει το email σας ως ανεπιθύμητο (Report as spam).
Οι συνδρομητές σας μπορεί να χαρακτηρίσουν το email σας spam για πολλούς και διαφορετικούς λόγους. Οι πιο συνηθισμένοι είναι οι εξής:
Α) Δε θυμούνται πως έκαναν εγγραφή στη λίστα του newsletter σας
Β) Δε μπορούν να διαγραφούν εύκολα ή δε βρίσκουν το σύνδεσμο διαγραφής
Γ) Τα email που τους στέλνετε δε τους ενδιαφέρουν πλέον.
Διαβάστε εδώ πώς να αποφύγετε να χαρακτηριστεί το email σας spam
2) Spam Traps
Ένας άλλος λόγος για τον οποίο μπορεί να βρεθείτε σε blacklist, είναι η περίπτωση να «πέσετε» σε κάποιο spam trap. Τα spam traps είναι ένα χρήσιμο «εργαλείο» για τους παρόχους των email και των blacklist προκειμένου να αναγνωρίσουν τους λεγόμενους spammers, δηλαδή αυτούς που στέλνουν ανεπιθύμητη αλληλογραφία και μάλιστα κατ’ επανάληψη, ώστε να τους μπλοκάρουν.
Ένα spam trap, – όπως δηλώνει και το όνομα του – λειτουργεί σαν ένα είδος παγίδας για τους spammers, καθώς μοιάζει με μια αληθινή διεύθυνση email, αλλά δεν ανήκει σε κανέναν αληθινό χρήστη και δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κανένα είδος επικοινωνίας. Εφόσον τέτοιου είδους email είναι ψεύτικα και δεν μπορούν να δουλέψουν κανονικά, ο μόνος τρόπος για να βρεθούν στη λίστα των συνδρομητών σας είναι να τα έχετε αποκτήσει παράνομα ή τυχαία, από οποιαδήποτε διαδικτυακή πηγή. Πολλές φορές, αυτά τα email περιέχουν σκόπιμα ορθογραφικά λάθη όσον αφορά το domain τους, για παράδειγμα, «gnail.com», «yahho.com», «outlok.com».
3) Υψηλό bounce rate
Το υψηλό ποσοστό απαράδοτων μηνυμάτων είναι κάτι που θα πρέπει επίσης να σας προβληματίσει. Αν για παράδειγμα, στέλνετε σε 500 email (δηλαδή σε 500 παραλήπτες) και τα 250 από αυτά δηλαδή τα μισά δεν παραδίδονται ποτέ στους παραλήπτες σας, αυτό σημαίνει πως έχετε μια λίστα πολύ “κακής ποιότητας”, δηλαδή ξεπερασμένη, με emails που δεν υπάρχουν καν ή είναι λανθασμένα. Και αυτό είναι ένας λόγος για την οποίο μπορεί να βρεθείτε σε μια blacklist.
Βέβαια, θα πρέπει να επισημάνουμε και την αντίστροφη περίπτωση: Αν βρεθεί η IP σας ή το domain σας σε μια blacklist, τότε είναι πάρα πολύ πιθανό το email σας να μην παραδοθεί καν στον παραλήπτη! Σε αυτή την περίπτωση, εσείς πιθανόν να αναρωτιέστε «στέλνω το email, αλλά δεν φτάνει στον παραλήπτη» και για αυτό θα υπάρχει η λογική εξήγηση που αναφέραμε παραπάνω.
Πώς θα διαπιστώσω ότι βρίσκομαι σε μία email Blacklist;
Ο πιο εύκολος τρόπος για να διαπιστώσετε αν η IP διεύθυνσή σας ή το domain σας βρίσκεται σε μια μαύρη λίστα είναι να χρησιμοποιήσετε ένα από τα παρακάτω χρήσιμα εργαλεία.
Ενδεικτικά θα αναφέρουμε μερικά από τα πιο δημοφιλή:
- MXToolBox’s MX Lookup
- valli.org’s Complete IP Check for Sending Mailservers
- McAfee’s Check Single URL
- Cisco Talos’ Reputation Lookup
- Return Path Sender Score
- 250ok Blacklist Checker
Τα παραπάνω εργαλεία θα ελέγξουν κάθε διαθέσιμη blacklist για να διαπιστώσουν αν βρίσκεστε σε κάποια από αυτές.
Πώς μπορώ να βγω από μια email Blacklist;
Δείτε τη συνέχεια στο emailsystem.app.
Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στο Διαδίκτυο αφιερώνει ένα μεγάλο τμήμα της ημέρας του ο μέσος Έλληνας, ο οποίος βρίσκεται online τουλάχιστον 3,5 ώρες ημερησίως, ενώ οι νεαρότερες ηλικίες, 15 έως 24 ετών, αφιερώνουν στο Internet πάνω από 5 ώρες την ημέρα.
Με την online δραστηριότητα να γίνεται όλο και πιο ενεργή για τους Έλληνες, δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν οι 8 στους 10 χρήστες (78%), ηλικίας 18 έως 34 ετών, έχουν κάνει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο 6μηνο. Βέβαια, το ποσοστό αυτό φθίνει - όπως είναι αναμενόμενο - στις μεγαλύτερες ηλικίες και διαμορφώνεται στο 29% στην ηλικιακή ομάδα άνω των 65 ετών.
Στο μεταξύ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επίσης, αποτελούν μια καθημερινή ασχολία για περίπου 6 στους 10 Έλληνες χρήστες. Τα υψηλότερα ποσοστά καθημερινής χρήσης των social media (83%) καταγράφονται στις ηλικίες 13 έως 17 ετών και στις ηλικίες 18 έως 24 ετών (91%). Τα άτομα ηλικίας 25 έως 34 ετών συνδέονται καθημερινά σε ποσοστό 78%, ενώ η χρήση βαίνει μειούμενη στις μεγαλύτερες ηλικίες: οι χρήστες 35 έως 44 ετών συνδέονται καθημερινά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ποσοστό 66%, στις ηλικίες 45 έως 54 ετών το ποσοστό καθημερινής χρήσης πέφτει στο 55%.
Συνολικά, πάντως, σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus Bari για το τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2019, 1 στους 4 Έλληνες χρήστες αφιερώνει στα social media πάνω από μία ώρα ημερησίως.
Συνολικά, το 90% των Ελλήνων χρηστών συνδέεται στο Διαδίκτυο με οποιαδήποτε συχνότητα, ενώ το 84% βρίσκεται online καθημερινά. Επιπλέον, 9 στα 10 νοικοκυριά (87%) έχει μια σύνδεση στο Διαδίκτυο.
Ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις, οι χρήστες στην Ελλάδα προτιμούν να συνδέονται στο Διαδίκτυο από τις φορητές τους συσκευές, προκειμένου να είναι online απ’ όπου κι εάν βρίσκονται. Με την κατοχή smartphone να φθάνει στη χώρα μας το 85%, είναι αναμενόμενο η χρήση Mobile Internet να κυμαίνεται στο 81%.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Project Agora, μία εταιρία του ομίλου TDG, εγκαινίασε τη νέα χρονιά με μια σειρά νέων λειτουργιών και βελτιώσεων στο περιβάλλον που χρησιμοποιούν περισσότεροι από 1.400 συνεργαζόμενοι online publishers.
Το νέο “Partners Center” του Project Agora, προσφέρει μια εξαιρετικά αναβαθμισμένη εμπειρία με βελτιωμένο περιβάλλον εργασίας για τους publishers. Μέσα από το “Partners Center”, οι τοπικοί publishers έχουν στη διάθεσή τους ένα πανίσχυρο κέντρο ελέγχου, που τους προσφέρει πολύτιμα και actionable insights ώστε να μπορούν να μεγιστοποιούν την αξία κάθε διαδικτυακού τους επισκέπτη.
Στο καινούριο “Partners Center” είναι επίσης διαθέσιμη ανανεωμένη λειτουργία πληρωμών σε συνεργασία με τον παγκόσμιο ηγέτη των ηλεκτρονικών πληρωμών, Payoneer, μαζί με τη δυνατότητα επιλογής μεθόδου πληρωμής, αλλά και πλήρη δυνατότητα διαχείρισης και αυτοματοποίησης της τιμολόγησης.
«Μετά από εντατική δουλειά τον τελευταίο χρόνο, λανσάρουμε μία σειρά νέων λειτουργιών με σκοπό να παρέχουμε στους συνεργάτες μας ακόμη περισσότερα insights, alerts και benchmarks της αγοράς, ώστε να είναι σε θέση να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις για την επιχείρησή τους», σημείωσε ο Μίλτος Βλαχογιάννης, Head of Product του Project Agora.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες στο http://bit.ly/383sEIn
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Project Agora.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ο κύριος Pavlo Kuznyetsov, είναι Product Manager (Martech) στη Zalando και εργάζεται πάνω στο marketing automation. Στην ομιλία του, στο κεντρικό συνέδριο της ECDM Expo Southeastern Europe 2019, παρουσίασε τις τεχνολογίες αυτοματοποιημένου μάρκετινγκ που αναπτύσσει για τη Zalando, το μεγαλύτερο fashion marketplace της Ευρώπης, το οποίο είναι στο Τop 10 παγκοσμίως στο χώρο του και βρίσκεται πάνω από το Amazon και το Alibaba.
Η ιδέα ήταν να χτιστεί μία υπηρεσία η οποία θα αντικαθιστούσε τους marketeers. Ουσιαστικά, να ενώσει το λεγόμενο "shopping journey" των καταναλωτών, με το performance marketing, το οποίο θα γινόταν αυτόματα.
Χρησιμοποιώντας μοντέρνες τεχνολογίες με αιχμή τη Μηχανική Μάθηση (Machine Learning) κατάφεραν να έχουν έναν ανταγωνιστικό μηχανισμό αυτοματοποιημένου marketing, εντός και εκτός του e-shop τους, κατά την περιήγηση των πελατών και τις διαφημιστικές τους καμπάνιες, των οποίων δαχειρίζεται και το κονδύλι που ξοδεύεται.
Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την παρουσίαση του κυρίου Kuznyetsov, στο βίντεο που ακολουθεί.
[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=ju5xdkjRDww"]
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Παρά τη δυναμική online παρουσία των καταναλωτών, οι συστάσεις από στόμα σε στόμα και οι διά ζώσης συζητήσεις ασκούν σημαντικότερη επίδραση στη διαμόρφωση των απόψεών τους και στη λήψη των αγοραστικών αποφάσεων. Αν και η εμμονή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι η ψηφιακή πραγματικότητα υπερισχύει των πάντων, το 93% των καταναλωτών προτιμά την προφορική επικοινωνία έναντι της ψηφιακής (89%) για να εκφράσει την εμπειρία σε σχέση με κάποιο προϊόν, ή να μάθει την άποψη τρίτων.
Σύμφωνα με την έρευνα “Real Life vs. Digital Life” της Nielsen, περισσότεροι από τους μισούς ερωτώμενους (58%) βεβαιώνουν ότι επηρεάζονται πολύ από τις συστάσεις από στόμα σε στόμα (έναντι 46% από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) και το 71% δηλώνουν ότι οι διά ζώσης συζητήσεις έχουν αντίκτυπο στις αγοραστικές αποφάσεις τους.
Η έρευνα δείχνει ότι, αν και οι καταναλωτές παγκοσμίως περνούν διαρκώς περισσότερο χρόνο online και χρησιμοποιούν συχνότερα τα κοινωνικά δίκτυα, εξακολουθούν να εμπιστεύονται τα πιο παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας. Ο δείκτης εμπιστοσύνης προς χρήση διαμορφώνεται στις 240 μονάδες για τις εφημερίδες, στις 178 μονάδες για τις υπαίθριες διαφημιστικές πινακίδες και στις 162 μονάδες για τα περιοδικά, όταν το Διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα καταγράφουν μόλις 78 μονάδες.
Η γενιά των Millennials (25-40) είναι το πιο πιστό κοινό σε όλα τα κανάλια, με τις εφημερίδες να θεωρούνται το πλέον αξιόπιστο μέσο (ο δείκτης διαμορφώνεται στις 356 μονάδες). Στο άλλο άκρο, η μεταπολεμική γενιά των Baby Boomers αντιμετωπίζει όλα τα κανάλια με τον ίδιο σκεπτικισμό, ενώ η "Silent Generation" (οι άνω των 70 ετών) τρέφει σαφή προτίμηση για τις εφημερίδες (με τον δείκτη στις 241 μονάδες).
Η κατά τόπους ανάλυση της έρευνας δείχνει ότι η Αυστραλία, η Γερμανία και η Κορέα, είναι οι χώρες με τη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις συστάσεις από στόμα σε στόμα έναντι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αναδεικνύοντας την προφορική επικοινωνία σε παράγοντα μέγιστης επιρροής για τη γνώμη και τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών.
Με βάση τα ευρήματά τους, οι αναλυτές επισημαίνουν ότι οι εταιρείες παραγωγής και λιανεμπορίου οφείλουν να κατανέμουν προσεκτικά τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ και διαφήμισης ανάμεσα στα ψηφιακά και τα συμβατικά κανάλια επικοινωνίας στις διάφορες αγορές, καθώς τα μέσα που εμπιστεύονται περισσότερο οι καταναλωτές διαφέρουν από χώρα σε χώρα. Έτσι, παρατηρείται μια προτίμηση προς τα ψηφιακά μέσα στο Μεξικό (71%) και στην Τουρκία (61%), ενώ η κατανομή μεταξύ τηλεόρασης και ψηφιακών μέσων είναι πιο ισομερής στην Αυστραλία και στη Γερμανία (34%-35% για το κάθε μέσο και στις δύο χώρες).
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Εικόνα: USA-Reiseblogger, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Google έβαλε "φωτιά" στην παγκόσμια αγορά online διαφήμισης, αφού αποφάσισε να σταματήσει να υποστηρίζει τη συλλογή cookies για λογαριασμό τρίτων στον browser της, μέχρι το 2022. Αυτό σημαίνει ότι μια αγορά 565 δισεκατομμυρίων δολαρίων βρίσκεται "στον αέρα" και ψάχνει να βρει τρόπους να υποστηρίξει την επόμενη μέρα.
Σύμφωνα με τον Justin Schuh, Διευθυντή Μηχανικής του Chrome, ο οποίος έχει μερίδιο αγοράς πάνω από 50% παγκοσμίως, η κίνηση αυτή θα βοηθήσει τους χρήστες να προστατεύσουν καλύτερα την ιδιωτικότητά τους.
Την είδηση μετέδωσε πρώτο το Adweek.com ήδη από τον περασμένο Μάρτιο και είχε επιβεβαιωθεί λίγο καιρό αργότερα, όμως, δεν είχε τεθεί κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Πλέον, οι εταιρείες digital marketing που χρησιμοποιούν πλατφόρμες που βασίζονται στα Third-Party Cookies για τη στόχευση των καταναλωτών και την προβολή διαφημίσεων, πρέπει να βρουν άλλους τρόπους για να κάνουν τη δουλειά, αφού η αναγνώριση και η στόχευση του κοινού στον Chrome, θα είναι σημαντικά δυσκολότερη, αν όχι αδύνατη, μετά το 2022.
Για το συγκεκριμένο θέμα, ζητήσαμε το σχόλιο του κ. Θωμά Κατάκη, Διευθυντή Πωλήσεων της Retargeting.biz. Η Retargeting, είναι μία διαρκώς ανερχόμενη δύναμη στον τομέα του digital marketing, με παρουσία ήδη σε 6 χώρες και εντυπωσιακό ξεκίνημα στην Ελλάδα:
"Η αλήθεια είναι ότι εταιρείες που χρησιμοποιούσαν Third-Party cookies, θα πρέπει να αλλάξουν πολλά στον τρόπο λειτουργίας τους. Δυστυχώς, οι αλλαγές τής Google είναι συχνά απρόβλεπτες! Τα καλά νέα, είναι ότι όσοι παρέχουν υπηρεσίες remarketing με βάση τα First-Party cookies μένουν ανεπηρέαστοι. Σε αυτούς, συγκαταλεγόμαστε κι εμείς στη Retargeting.biz, κάτι που μας κάνει περαιτέρω αισιόδοξους για το μέλλον, μετά την πολύ δυνατή μας είσοδο στην ελληνική αγορά."
Εικόνα: Ryan McGuire, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Oδηγώντας μια κορυφαία ελληνική εταιρεία οίνων, αλκοολούχων ποτών και ροφημάτων στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, η Generation Y – Ιnternational e-Business Experts, καλωσόρισε στον κύκλο συνεργατών της την Karoulias.
Με προμετωπίδα το σλόγκαν «Δοκίμασε να αντισταθείς!» και μια σειρά από προωθητικές ενέργειες Marketing & Branding που θέτουν στο επίκεντρο την ιστορία, την ποικιλία και πάνω απ’ όλα τη μοναδική γεύση του καφέ Dallmayr Espresso Capsa, η Generation Y λειτουργεί ως trusted advisor για μια εταιρία με 70 χρόνια πορείας, συνδυάζοντας την είσοδό της στη νέα δεκαετία με την ψηφιακή της εξέλιξη και κυριαρχία.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η ContactPigeon, η omnichannel marketing automation πλατφόρμα για retailers που εξυπηρετεί 300+ επιχειρησιακούς πελάτες στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, ανέπτυξε μία νέα τεχνολογία που “γεφυρώνει” την εμπειρία των πελατών λιανεμπορίου, μεταξύ των ψηφιακών και των φυσικών καναλιών. Η καινοτόμα τεχνολογία, για την οποία εκκρεμεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας (patent-pending), ονομάζεται 2-Way QR Integration και αντιμετωπίζει με αποτελεσματικό τρόπο προβλήματα που είχαν αντίστοιχες υλοποιήσεις μέχρι σήμερα.
“Παρόλο που τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο λαμβάνει όλη την προσοχή των εταιρειών, τα φυσικά καταστήματα εξακολουθούν να παράγουν άνω του 80% του συνολικού τζίρου του λιανεμπορίου παγκοσμίως. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τους retailers ήταν πάντα να μπορέσουν να “συνδέσουν” την εμπειρία και τα δεδομένα του καταναλωτή, τόσο στον ψηφιακό όσο και στον πραγματικό κόσμο. Στην ContactPigeon το καταφέραμε. Αναπτύξαμε πρωτοποριακή τεχνολογία που επιτρέπει την αποτελεσματική “γεφύρωση” όλων των συμπεριφορικών δεδομένων του καταναλωτή, τόσο στο φυσικό κατάστημα, όσο και στο online κατάστημα. Με αυτόν τον τρόπο επιτρέπουμε στον retailer να προσφέρει, για πρώτη φορά, εξατομικευμένη εμπειρία και στα φυσικά κατάστηματα. Αυτό θεωρούμε ότι θα φέρει επανάσταση στη μάχη για υψηλότερο Customer Loyalty” - Γιώργος Μοιρότσος, Ιδρυτής & CEO, ContactPigeon
Σε αντίθεση με τις υπάρχουσες υλοποιήσεις με QR codes, η ContactPigeon επεξεργάζεται τα ήδη υπάρχοντα ψηφιακά δεδομένα, προβάλλοντας το πιο συναφές περιεχόμενο στον αντίστοιχο πελάτη. Οι πελάτες που “σκανάρουν” τον ίδιο κωδικό QR μπορούν να συναντήσουν διαφορετικά μηνύματα, επιτρέποντας έτσι στους εμπόρους λιανικής πώλησης να σχεδιάσουν στοχευμένες προσφορές και να προσελκύσουν πελάτες σε διάφορες τοποθεσίες καταστημάτων. Ολες οι παραπάνω αλληλεπιδράσεις συλλέγονται και συνθέτουν ένα ενοποιημένο προφίλ πελάτη.
Πολύ σημαντικό είναι ότι όλα τα ανωτέρο μπορούν να επιτευχθούν χωρίς να απαιτείται από τον καταναλωτή να κάνει λήψη οποιασδήποτε εφαρμογής ή προηγούμενων εγγραφών, ενώ η υιοθέτηση της τεχνολογίας δεν απαιτεί σημαντικές επενδύσεις για τον retailer, αφού λειτουργεί σαν “extension” και συνδέεται με οποιοδήποτε πλατφόρμα.
Η ContactPigeon αυτήν την περίοδο δοκιμάζει την τεχνολογία σε πιλοτικό πρόγραμμα, σε συνεργασία με έναν από τους μεγαλύτερους εγχώριους retailers ηλεκτρονικών ειδών, έχοντας σημειώσει εξαιρετικά αποτελέσματα. Μέσα στο 2020, αναμένεται να προσφέρει την υπηρεσία σε ευρύτερη βάση πελατών.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη νέα υπηρεσία της ContactPigeon συμπληρώνοντας τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ: https://grow.contactpigeon.com/QR-Integration-Signup/
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ContactPigeon.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ιδανικό τελείωμα χρονιάς για τη Generation Y – International eBusiness Experts, η οποία πρόσθεσε άλλες τέσσερις βραβεύσεις στο ενεργητικό της! Αυτήν τη φορά στα e-Volution Awards 2020, όπου βραβεύθηκε για τις καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες που υλοποίησε για τους συνεργάτες της στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Πιο αναλυτικά, κατά τη διάρκεια της τελετής που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου στο Athenaeum InterContinental Athens, τέσσερα συνολικά έργα της Generation Y βραβεύθηκαν στις κατηγορίες:
- Best in Pharma, Health & Beauty για το 2happy
- Best in Pharma, Health & Beauty για το Pharmacy295
- Συνολική Στρατηγική Digital Marketing για την Toi&moi
- Digital Transformation για το project της Thermovent
Ανάμεσα στα μέλη της κριτικής επιτροπής των βραβείων, που πραγματοποιήθηκαν για έβδομη χρονιά, ήταν και η CCO της Generation Y, Νανά Ιωακειμίδου, επιβεβαιώνοντας έτσι τον κυρίαρχο ρόλο της εταιρείας στις εξελίξεις του ηλεκτρονικού εμπορίου εντός και εκτός Ελλάδας, προσφέροντας πρωτοποριακές όσο και αποτελεσματικές υπηρεσίες στους πελάτες της.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
-Advertorial-
Η Retargeting, η πρωτοποριακή πλατφόρμα marketing automation, μετά από το πολύ επιτυχημένο λανσάρισμα της στην ελληνική αγορά, κι έχοντας πάνω από 250 αιτήσεις από eshops για εισαγωγή στην πλατφόρμα της, σταματάει σύντομα μία πολύ σημαντική προσφορά που έχει κάνει για τους πρώτους μήνες λειτουργίας της στη χώρα μας.
Η προσφορά, αφορά eshops που έχουν μέχρι 15.000 sessions ανα μήνα και λήγει στο τέλος του Δεκεμβρίου. "Η συγκεκριμένη προσφορά έτρεχε από την αρχή της παρουσίας μας στην ελληνική αγορά, προκειμένου να δώσουμε ένα επιπλέον κίνητρο στα ελληνικά eshops να δοκιμάσουν και να εμπιστευτούν τις υπηρεσίες μας. Ο σκοπός της προσφοράς επετεύχθει πλήρως, καθώς εκατό περίπου eshops, γνώρισαν τις premium υπηρεσίες της πλατφόρμας, αλλά και την αποτελεσματική λειτουργία του αλγόριθμου της Retargeting, στο πολύ χαμηλό κόστος των 53 ευρώ ανά μήνα", δήλωσε ο Θωμάς Κατάκης, Sales Director της Retargeting, για την Ελλάδα και την Κύπρο.
H μεγάλη αυτή προσφορά σταματάει σε λίγες ημέρες, στις 31 Δεκεμβρίου και είναι η τελευταία ευκαιρία για να επωφεληθείτε! Αφορά τα eshops που έχουν μέχρι 15.000 sessions ανά μήνα, για τα οποία το μηνιαίο κόστος της πλατφόρμας είναι μόλις 53 ευρώ.
Από την 1η Ιανουαρίου 2020 το κόστος του μηνιαίου πακέτου για μέχρι 15.000 sessions θα διαμορφωθεί στα 110 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι εάν αξιοποιήσετε την προσφορά, το κόστος της μηνιαίας συνδρομής θα παραμείνει στα 53 ευρώ για όλο το 2020, εφόσον, φυσικά, δεν ξεπεραστούν τα 15.000 sessions ανά μήνα.
Δεν έχετε παρά να κάνετε την εγγραφή σας εδώ και η Retargeting θα έρθει άμεσα σε επαφή μαζί σας, για να σας καθοδηγήσει στην ολοκλήρωση της διασύνδεσης. Λόγω των εορτών και των πολλών αργιών που τις συνοδεύουν, προτείνεται η εγγραφή και η διασύνδεση να γίνουν μέχρι τις 24 Δεκεμβρίου, προκειμένου να μην υπάρξουν καθυστερήσεις.
Τα διαρκώς αναπτυσσόμενα, "έξυπνα" εργαλεία της Retargeting.biz, βοηθούν αποτελεσματικά τα online καταστήματα στο να επικοινωνούν αυτόματα με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες μέσω Facebook, Google, e-mail, παράθυρα pop-up, push notification και μηνύματα SMS, δίνοντάς τους τα απαραίτητα κίνητρα για να προχωρήσουν στις αγορές τους.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77