Digital Marketing

Η Google καταργεί τα Third-Party Cookies από τον Chrome το 2022

Η Google έβαλε "φωτιά" στην παγκόσμια αγορά online διαφήμισης, αφού αποφάσισε να σταματήσει να υποστηρίζει τη συλλογή cookies για λογαριασμό τρίτων στον browser της, μέχρι το 2022. Αυτό σημαίνει ότι μια αγορά 565 δισεκατομμυρίων δολαρίων βρίσκεται "στον αέρα" και ψάχνει να βρει τρόπους να υποστηρίξει την επόμενη μέρα.

Σύμφωνα με τον Justin Schuh, Διευθυντή Μηχανικής του Chrome, ο οποίος έχει μερίδιο αγοράς πάνω από 50% παγκοσμίως, η κίνηση αυτή θα βοηθήσει τους χρήστες να προστατεύσουν καλύτερα την ιδιωτικότητά τους.

Την είδηση μετέδωσε πρώτο το Adweek.com ήδη από τον περασμένο Μάρτιο και είχε επιβεβαιωθεί λίγο καιρό αργότερα, όμως, δεν είχε τεθεί κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Πλέον, οι εταιρείες digital marketing που χρησιμοποιούν πλατφόρμες που βασίζονται στα Third-Party Cookies για τη στόχευση των καταναλωτών και την προβολή διαφημίσεων, πρέπει να βρουν άλλους τρόπους για να κάνουν τη δουλειά, αφού η αναγνώριση και η στόχευση του κοινού στον Chrome, θα είναι σημαντικά δυσκολότερη, αν όχι αδύνατη, μετά το 2022.

Για το συγκεκριμένο θέμα, ζητήσαμε το σχόλιο του κ. Θωμά Κατάκη, Διευθυντή Πωλήσεων της Retargeting.biz. Η Retargeting, είναι μία διαρκώς ανερχόμενη δύναμη στον τομέα του digital marketing, με παρουσία ήδη σε 6 χώρες και εντυπωσιακό ξεκίνημα στην Ελλάδα:

"Η αλήθεια είναι ότι εταιρείες που χρησιμοποιούσαν Third-Party cookies, θα πρέπει να αλλάξουν πολλά στον τρόπο λειτουργίας τους. Δυστυχώς, οι αλλαγές τής Google είναι συχνά απρόβλεπτες! Τα καλά νέα, είναι ότι όσοι παρέχουν υπηρεσίες remarketing με βάση τα First-Party cookies μένουν ανεπηρέαστοι. Σε αυτούς, συγκαταλεγόμαστε κι εμείς στη Retargeting.biz, κάτι που μας κάνει περαιτέρω αισιόδοξους για το μέλλον, μετά την πολύ δυνατή μας είσοδο στην ελληνική αγορά."

Εικόνα: Ryan McGuire, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Από τη Generation Y oι υπηρεσίες Marketing και Branding της Karoulias

Oδηγώντας μια κορυφαία ελληνική εταιρεία οίνων, αλκοολούχων ποτών και ροφημάτων στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, η Generation Y – Ιnternational e-Business Experts, καλωσόρισε στον κύκλο συνεργατών της την Karoulias.

Με προμετωπίδα το σλόγκαν «Δοκίμασε να αντισταθείς!» και μια σειρά από προωθητικές ενέργειες Marketing & Branding που θέτουν στο επίκεντρο την ιστορία, την ποικιλία και πάνω απ’ όλα τη μοναδική γεύση του καφέ Dallmayr Espresso Capsa, η Generation Y λειτουργεί ως trusted advisor για μια εταιρία με 70 χρόνια πορείας, συνδυάζοντας την είσοδό της στη νέα δεκαετία με την ψηφιακή της εξέλιξη και κυριαρχία.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η ContactPigeon λανσάρει καινοτόμα τεχνολογία για omnichannel customer experience

Η ContactPigeon, η omnichannel marketing automation πλατφόρμα για retailers που εξυπηρετεί 300+ επιχειρησιακούς πελάτες στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, ανέπτυξε μία νέα τεχνολογία που “γεφυρώνει” την εμπειρία των πελατών λιανεμπορίου, μεταξύ των ψηφιακών και των φυσικών καναλιών. Η καινοτόμα τεχνολογία, για την οποία εκκρεμεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας (patent-pending), ονομάζεται 2-Way QR Integration και αντιμετωπίζει με αποτελεσματικό τρόπο προβλήματα που είχαν αντίστοιχες υλοποιήσεις μέχρι σήμερα.

Παρόλο που τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο λαμβάνει όλη την προσοχή των εταιρειών, τα φυσικά καταστήματα εξακολουθούν να παράγουν άνω του 80% του συνολικού τζίρου του λιανεμπορίου παγκοσμίως. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τους retailers ήταν πάντα να μπορέσουν να “συνδέσουν” την εμπειρία και τα δεδομένα του καταναλωτή, τόσο στον ψηφιακό όσο και στον πραγματικό κόσμο. Στην ContactPigeon το καταφέραμε. Αναπτύξαμε πρωτοποριακή τεχνολογία που επιτρέπει την αποτελεσματική “γεφύρωση” όλων των συμπεριφορικών δεδομένων του καταναλωτή, τόσο στο φυσικό κατάστημα, όσο και στο online κατάστημα. Με αυτόν τον τρόπο επιτρέπουμε στον retailer να προσφέρει, για πρώτη φορά, εξατομικευμένη εμπειρία και στα φυσικά κατάστηματα. Αυτό θεωρούμε ότι θα φέρει επανάσταση στη μάχη για υψηλότερο Customer Loyalty” - Γιώργος Μοιρότσος, Ιδρυτής & CEO, ContactPigeon

Σε αντίθεση με τις υπάρχουσες υλοποιήσεις με QR codes, η ContactPigeon επεξεργάζεται τα ήδη υπάρχοντα ψηφιακά δεδομένα, προβάλλοντας το πιο συναφές περιεχόμενο στον αντίστοιχο πελάτη. Οι πελάτες που “σκανάρουν” τον ίδιο κωδικό QR μπορούν να συναντήσουν διαφορετικά μηνύματα, επιτρέποντας έτσι στους εμπόρους λιανικής πώλησης να σχεδιάσουν στοχευμένες προσφορές και να προσελκύσουν πελάτες σε διάφορες τοποθεσίες καταστημάτων. Ολες οι παραπάνω αλληλεπιδράσεις συλλέγονται και συνθέτουν ένα ενοποιημένο προφίλ πελάτη.

Πολύ σημαντικό είναι ότι όλα τα ανωτέρο μπορούν να επιτευχθούν χωρίς να απαιτείται από τον καταναλωτή να κάνει λήψη οποιασδήποτε εφαρμογής ή προηγούμενων εγγραφών, ενώ η υιοθέτηση της τεχνολογίας δεν απαιτεί σημαντικές επενδύσεις για τον retailer, αφού λειτουργεί σαν “extension” και συνδέεται με οποιοδήποτε πλατφόρμα.

Η ContactPigeon αυτήν την περίοδο δοκιμάζει την τεχνολογία σε πιλοτικό πρόγραμμα, σε συνεργασία με έναν από τους μεγαλύτερους εγχώριους retailers ηλεκτρονικών ειδών, έχοντας σημειώσει εξαιρετικά αποτελέσματα. Μέσα στο 2020, αναμένεται να προσφέρει την υπηρεσία σε ευρύτερη βάση πελατών.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη νέα υπηρεσία της ContactPigeon συμπληρώνοντας τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ: https://grow.contactpigeon.com/QR-Integration-Signup/

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ContactPigeon.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 
 
 
Τέσσερα βραβεία για τη Generation Y στα e-Volution Awards 2020

Ιδανικό τελείωμα χρονιάς για τη Generation Y – International eBusiness Experts, η οποία πρόσθεσε άλλες τέσσερις βραβεύσεις στο ενεργητικό της! Αυτήν τη φορά στα e-Volution Awards 2020, όπου βραβεύθηκε για τις καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες που υλοποίησε για τους συνεργάτες της στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Πιο αναλυτικά, κατά τη διάρκεια της τελετής που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου στο Athenaeum InterContinental Athens, τέσσερα συνολικά έργα της Generation Y βραβεύθηκαν στις κατηγορίες:

  • Best in Pharma, Health & Beauty για το 2happy
  • Best in Pharma, Health & Beauty για το Pharmacy295
  • Συνολική Στρατηγική Digital Marketing για την Toi&moi
  • Digital Transformation για το project της Thermovent

Ανάμεσα στα μέλη της κριτικής επιτροπής των βραβείων, που πραγματοποιήθηκαν για έβδομη χρονιά, ήταν και η CCO της Generation Y, Νανά Ιωακειμίδου, επιβεβαιώνοντας έτσι τον κυρίαρχο ρόλο της εταιρείας στις εξελίξεις του ηλεκτρονικού εμπορίου εντός και εκτός Ελλάδας, προσφέροντας πρωτοποριακές όσο και αποτελεσματικές υπηρεσίες στους πελάτες της.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Κορυφαίες υπηρεσίες online marketing από τη Retargeting με €53 το μήνα για όλο το 2020

-Advertorial-

Η Retargeting, η πρωτοποριακή πλατφόρμα marketing automation, μετά από το πολύ επιτυχημένο λανσάρισμα της στην ελληνική αγορά, κι έχοντας πάνω από 250 αιτήσεις από eshops για εισαγωγή στην πλατφόρμα της, σταματάει σύντομα μία πολύ σημαντική προσφορά που έχει κάνει για τους πρώτους μήνες λειτουργίας της στη χώρα μας.

Η προσφορά, αφορά eshops που έχουν μέχρι 15.000 sessions ανα μήνα και λήγει στο τέλος του Δεκεμβρίου. "Η συγκεκριμένη προσφορά έτρεχε από την αρχή της παρουσίας μας στην ελληνική αγορά, προκειμένου να δώσουμε ένα επιπλέον κίνητρο στα ελληνικά eshops να δοκιμάσουν και να εμπιστευτούν τις υπηρεσίες μας. Ο σκοπός της προσφοράς επετεύχθει πλήρως, καθώς εκατό περίπου eshops, γνώρισαν τις premium υπηρεσίες της πλατφόρμας, αλλά και την αποτελεσματική λειτουργία του αλγόριθμου της Retargeting, στο πολύ χαμηλό κόστος των 53 ευρώ ανά μήνα", δήλωσε ο Θωμάς Κατάκης, Sales Director της Retargeting, για την Ελλάδα και την Κύπρο.

H μεγάλη αυτή προσφορά σταματάει σε λίγες ημέρες, στις 31 Δεκεμβρίου και είναι η τελευταία ευκαιρία για να επωφεληθείτε! Αφορά τα eshops που έχουν μέχρι 15.000 sessions ανά μήνα, για τα οποία το μηνιαίο κόστος της πλατφόρμας είναι μόλις 53 ευρώ.

 retargeting offer

Από την 1η Ιανουαρίου 2020 το κόστος του μηνιαίου πακέτου για μέχρι 15.000 sessions θα διαμορφωθεί στα 110 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι εάν αξιοποιήσετε την προσφορά, το κόστος της μηνιαίας συνδρομής θα παραμείνει στα 53 ευρώ για όλο το 2020, εφόσον, φυσικά, δεν ξεπεραστούν τα 15.000 sessions ανά μήνα.

Δεν έχετε παρά να κάνετε την εγγραφή σας εδώ και η Retargeting θα έρθει άμεσα σε επαφή μαζί σας, για να σας καθοδηγήσει στην ολοκλήρωση της διασύνδεσης. Λόγω των εορτών και των πολλών αργιών που τις συνοδεύουν, προτείνεται η εγγραφή και η διασύνδεση να γίνουν μέχρι τις 24 Δεκεμβρίου, προκειμένου να μην υπάρξουν καθυστερήσεις. 

Τα διαρκώς αναπτυσσόμενα, "έξυπνα" εργαλεία της Retargeting.biz, βοηθούν αποτελεσματικά τα online καταστήματα στο να επικοινωνούν αυτόματα με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες μέσω Facebook, Google, e-mail, παράθυρα pop-up, push notification και μηνύματα SMS, δίνοντάς τους τα απαραίτητα κίνητρα για να προχωρήσουν στις αγορές τους.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Project Agora Commerce: Υπηρεσία διαφήμισης στο περιβάλλον των eRetailers

To Project Agora Commerce, είναι μία εξαιρετικά καινοτόμα και στοχευμένη λύση, που δίνει τη δυνατότητα σε brands να αυξήσουν αποτελεσματικά το μερίδιο που καταλαμβάνουν στα “ράφια” των eRetailers και να επηρεάσουν με μετρήσιμο τρόπο τους καταναλωτές στα σημεία πώλησης.

Παράλληλα, η υπηρεσία Project Agora Commerce, δημιουργεί μία νέα πηγή αυτοματοποιημένων διαφημιστικών εσόδων για τους eRetailers, ενώ συμβάλλει στη βελτίωση του conversion rate και των πωλήσεων.

Η υπηρεσία παρέχει και στις δύο πλευρές άμεση παρακολούθηση των KPIs κάθε προωθητικής ενέργειας (π.χ. Search Queries, Clicks, Πωλήσεις, ROI) σε επίπεδο κωδικού προϊόντος μέσω online Dashboard. 

Η πρώτη κατηγορία στην οποία το Project Agora Commerce ξεκινά τη δραστηριότητά του στην Ελλάδα είναι αυτή της Υγείας & Ομορφιάς, τον Ιανουάριο του 2020, με τη συμμετοχή μεγάλου αριθμού retailers και brands.

Ο Οδυσσέας Ντότσικας, Founder & Managing Director του TDG, δήλωσε:

“Η επιτυχία οποιασδήποτε Marketing ενέργειας καθορίζεται στο τελικό σημείο πώλησης. Με την υπηρεσία Project Agora Commerce και σε συνεργασία με μερικούς από τους μεγαλύτερους retailers ανά κατηγορία, δίνουμε για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε brands να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο αυτό με τρόπο που είναι αυτοματοποιημένος, αποτελεσματικός και μετρήσιμος. Το “μέλλον” του Retail είναι τα Media και το “μέλλον” των Media είναι το Retail. Επιτέλους, οι δύο αυτοί κόσμοι έρχονται κοντά.”

Δείτε περισσότερα στο www.projectagora.com

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της TDG.

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Αυξημένη προβολή, χαμηλό κόστος με Google Shopping Ads

-Advertorial-

Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι οι υπηρεσίες της Google είναι χρήσιμες, αλλά και αναγκαίο... κακό μερικές φορές, για ιδιώτες και επιχειρηματίες, για πολλούς και διαφορετικούς λόγους! Όσον αφορά στη μηχανή αναζήτησης, οι διαρκείς ανανεώσεις στους αλγορίθμους κατάταξης που χρησιμοποιούνται, συχνά αναταράσσουν την παγκόσμια κοινότητα των επαγγελματιών του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. 

Ανανεώσεις όμως γίνονται και στις διαφημίσεις της Google, οι οποίες προσφέρουν νέες υπηρεσίες και δυνατότητες, στους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους. Εάν διαφημίζεστε online και αναρωτιέστε πώς θα μπορέσετε να κάνετε πιο αποτελεσματική την προβολή σας, μάλλον υπάρχει απάντηση: ενισχύστε τις καμπάνιες σας με Google Shopping Ads. Υπάρχουν συγκεκριμένα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε και παρακάτω μπορείτε να δείτε 6 πλεονεκτήματα των Shopping Ads και πώς θα κάνουν τα διαφημιζόμενα προϊόντα σας να αυξήσουν τις πωλήσεις τους!

1. Αυξημένη προβολή

Ίσως το σημαντικότερο χαρακτηριστικό των Shopping Ads είναι το γεγονός ότι δε χρειάζεται το brand σας να είναι δημοφιλές! Μπορείτε να έχετε μεγάλη διείσδυση ως διαφημιζόμενος, αφού η πλατφόρμα προβάλλει διαφημίσεις με βάση τα keywords αναζήτησης των πελατών.

2. Ενισχυμένο Click-Through-Rate

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα των Shopping Ads είναι το γεγονός πως είναι ισχυρότερες από τις διαφημίσεις αναζήτησης, εξαιτίας της εικόνας. Ως αποτέλεσμα, πολλοί διαφημιζόμενοι επιλέγουν να επενδύσουν περισσότερο στις Shopping Ads, αφού προσφέρουν 26% αύξηση στα conversion rates.

Google Shopping Ads Funnel 3

 3. Χαμηλότερο κόστος ανά κλικ 

Γενικά, οι καμπάνιες Shopping ads έχουν χαμηλότερο CPC, κάτι που τις κάνει πιο ελκυστικές σε διαφημιζόμενους. Συγκριτικά με τις διαφημίσεις κειμένου, έχουν 23% χαμηλότερο CPC.

4. Υψηλότερο ROI 

Με δεδομένο το γεγονός ότι παρουσιάζουν χαμηλότερο CPC και καλύτερο CTR, το ROI, δηλαδή η απόδοση της επένδυσης στις Google Shopping Ads είναι καλύτερη. Γιατί συμβαίνει αυτό; Διότι είναι απολύτως στοχευμένες στο σωστό κοινό, αφού προβάλλονται μόνο σε όσους ψάχνουν τα προϊόντα που διαφημίζονται.

5. Περισσότερες πιθανότητες για αύξηση πωλήσεων 

Με όχημα τη δύναμη της εικόνας, τα Google Shopping Ads παρέχουν περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα που διαφημίζονται. Ως αποτέλεσμα, οι δυνητικοί πελάτες είναι πιο «ώριμοι» όταν επισκέπτονται το online κατάστημά σας και είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά.

 Google Shopping Ads Hiking Boots 2

6. Εύκολη διαχείριση 

Συγκριτικά με τις διαφημίσεις κειμένου, οι Shopping Ads είναι πολύ πιο φιλικές. Δεν απαιτείται έρευνα και ρυθμίσεις για λέξεις-κλειδιά, ούτε και ορισμός προσφορών στη σχετική δημοπρασία των όρων αναζήτησης. 

 

Google Shopping Ads με τη Retargeting 

H Retargeting χρησιμοποιεί τις Google Shopping Ads για να προβάλλει τα προϊόντα σας σε ένα ευρύ κοινό δυνητικών πελατών. Οι Google Shopping Ads by Retargeting βασίζονται σε μία πλατφόρμα machine learning και βελτιστοποιούνται αυτόματα, σύμφωνα με τον κατάλογο των προϊόντων σας και το κοινό στο οποίο θέλετε να στοχεύσετε.

Με τη χρήση των Google Shopping Ads by Retargeting, θα μπορέσετε να μεγιστοποιήσετε τις μετατροπές και να πετύχετε τους επιχειρηματικούς στόχους σας. Η Retargeting μπορεί να βοηθήσει στο να φτάσετε στους πελάτες που ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα σας. 

Μη χάσετε το δωρεάν Webinar στα ελληνικά για τις Google Shopping Ads!

Θέλετε το brand και τα προϊόντα σας να είναι το πρώτο πράγμα που θα βλέπουν οι δυνητικοί πελάτες σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος; Η Retargeting πραγματοποιεί ένα δωρεάν Webinar στα ελληνικά, για τις Google Shopping Ads αλλά και τις Gmail Ads, την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου στις 15:00. Μπορείτε να το παρακολουθήσετε κάνοντας εγγραφή εδώ!

Το Webinar θα πραγματοποιηθεί από τον κύριο Θωμά Κατάκη, Διευθυντή Πωλήσεων της Retargeting.biz σε Ελλάδα και Κύπρο, ειδικό σε θέματα eCommerce.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Αξίζει το email Marketing για μικρές επιχειρήσεις;

του Δημήτρη Κρόγγου

Για πολλούς ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, η έννοια του Digital Marketing εν γένει αλλά και ειδικά του Email Marketing προκαλεί φόβο. Είτε από άγνοια είτε από προκατάληψη, το συνδυάζουν με μεγάλες επιχειρήσεις, υψηλούς προϋπολογισμούς και μεγάλα κόστη. Γιατί, λοιπόν, να επενδύσουν χρόνο και χρήμα σε αυτό; Σε τί θα τους ωφελήσει; Παρακάτω θα βρείτε και απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα αλλά και πώς μπορείτε να ξεκινήσετε το Email Marketing, απλά και με χαμηλό κόστος.

Η διαφήμιση μιας μικρής επιχείρησης «στόμα με στόμα» είναι μεν αποτελεσματική, έχει όμως αρκετούς περιορισμούς. Είναι επίσης καιρός να αναθεωρήσετε κλασσικούς τρόπους προσέγγισης νέων πελατών. Για παράδειγμα, σταματήστε την εκτύπωση διαφημιστικών φυλλαδίων, η οποία και ακριβή είναι και πιο πιθανό είναι αυτά να καταλήξουν στον κάδο απορριμμάτων.

Αντίθετα, στραφείτε σε ηλεκτρονικές λύσεις. Το marketing μέσω email είναι ένα εργαλείο που συνδυάζει και μεγάλη αποτελεσματικότητα και σχετικά χαμηλό κόστος, ακόμη κι αν δεν έχετε ιστοσελίδα. Έχουμε επανειλημμένα τονίσει τα πλεονεκτήματα του Email Marketing, οπότε εδώ θα αναφέρουμε μόνο τα κύρια σημεία.

Σκεφτείτε αρχικά το εξής: Η τεράστια πλειοψηφία των ατόμων χρησιμοποιεί το email. Ως ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης, σίγουρα χρησιμοποιείτε κι εσείς συχνά το email σας. Το ίδιο και οι δυνητικοί ή υπάρχοντες πελάτες σας. Σύμφωνα με έρευνες, ο μέσος χρήστης ελέγχει τα email του έως και τρεις φορές την ημέρα, πολλοί όμως και περισσότερες φορές καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Φανταστείτε τώρα να ήταν τα δικά σας email που διαβάζουν. Mε την μαζική αποστολή email, μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα μεγάλο φάσμα και υπαρχόντων και δυνητικών πελατών.

Συγκεκριμένα, γιατί αξίζει;

1. Είναι οικονομικό

Αν η προώθηση της ιστοσελίδας σας (αν έχετε) μέσω SEO ή η διαφήμιση στο διαδίκτυο σάς είναι όχι μόνο ακριβά αλλά και άγνωστα, το Email Marketing είναι πιο οικονομικό. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια πλατφόρμα, από την οποία θα στέλνετε τα email σας – όπως το EmailSYSTEM – και το κατάλληλο πακέτο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας, χωρίς να χρειαστεί να επενδύσετε πολλά χρήματα.

2. Δεν είναι ούτε περίπλοκο ούτε χρονοβόρο

Ως ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης έχετε σίγουρα πολλά να κάνετε και ελάχιστο χρόνο. Η δημιουργία και η αποστολή των email δεν απαιτούν ούτε να έχετε ειδικές γνώσεις ούτε να ξοδέψετε πολύ χρόνο. Μια υπηρεσία αποστολής email θα σας λύσει τα χέρια, καθώς προσφέρει και πολλούς αυτοματισμούς και τον πλήρη έλεγχο των αποστολών σας. Έτσι, θα στέλνετε τα email σας και γρήγορα και αξιόπιστα.

3. Είναι ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες σας

Καθημερινά οι καταναλωτές βομβαρδίζονται από διαφημιστικά μηνύματα στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο, από φυλλάδια και ενοχλητικές τηλεφωνικές κλήσεις. Με το email τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο χρήστης επιλέγει συνειδητά να ανοίξει ένα email και να το διαβάσει. Ιδιαίτερα αν αυτό προέρχεται από μια επιχείρηση, στην οποία είτε είναι συνδρομητής είτε ενδιαφέρεται γενικά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει. Είναι επομένως και πιο δεκτικός στο περιεχόμενο του email. Δεν είναι τυχαίο ότι οι καταναλωτές προτιμούν κατά 70% την επικοινωνία μιας εταιρίας μαζί τους μέσω email. Με το Email Marketing μπορείτε να απευθυνθείτε και σε υπάρχοντες και σε δυνητικούς πελάτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίας σας και ταυτόχρονα να χτίσετε σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους.

Πώς θα ξεκινήσετε;

1. Οργάνωση

Τις ίδιες προκλήσεις που έχει μια μεγάλη επιχείρηση έχει και μια μικρή, αν θέλει να αυξήσει τους πελάτες και τα κέρδη της. Πριν ξεκινήσετε, βασική προϋπόθεση αποτελεί μια έρευνα αγοράς. Αναρωτηθείτε: Ποιοι είναι οι πελάτες σας, σε ποιους απευθύνεστε; Ποιες είναι οι ανάγκες τους; Καλύπτετε όλο το εύρος των αναγκών τους; Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας; Σε ποια σημεία διαφοροποιήστε από αυτούς; Όλα αυτά είναι ιδιαίτερα σημαντικά ερωτήματα, που πρέπει να απαντήσετε, πριν στείλετε τα email σας.

2. Δημιουργία της λίστας email

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι, για να «χτίσετε» τη λίστα με διευθύνσεις email. Απευθυνθείτε σε φίλους, συγγενείς και συνεργάτες και ζητήστε τα email τους. Αν έχετε ιστοσελίδα, μπορείτε να τοποθετήστε μια φόρμα εγγραφής σε αυτήν, ώστε οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να γίνουν συνδρομητές σας. Αν έχετε φυσικό κατάστημα ζητήστε από τους πελάτες σας να συμπληρώσουν το email τους σε ένα φυλλάδιο ή μια φόρμα.

3. Δημιουργία των email και αποστολή

Όπως αναφέραμε πιο πάνω, διαλέξτε μια υπηρεσία μαζικής αποστολής email, όπως το EmailSYSTEM. Ενημερωθείτε για τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητές της και διαλέξτε μια που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στο budget σας. Με απλά βήματα και έτοιμα templates μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστά email, πλήρως τροποποιημένα σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας και σε πολύ σύντομο χρόνο. Φτάνει μόνο η δημιουργικότητά σας! Ακόμη κι αν δεν έχετε κάποια ιδέα ή ο χρόνος σας είναι πολύ περιορισμένος, ζητήστε βοήθεια από φίλους ή συγγενείς με γνώση του Internet. Μην διστάσετε επίσης να απευθυνθείτε στους ειδικούς για να σας βοηθήσουν στο στήσιμο των email σας. Προσοχή! Αποφύγετε την αποστολή μέσω Μicrosoft Outlook ή παρόμοιων προγραμμάτων, τα οποία δεν ενδείκνυνται για τέτοια χρήση και δεν εξυπηρετούν τον σκοπό σας.

Συνοψίζοντας, το Email Marketing συντελεί, ώστε μια μικρή επιχείρηση να προωθήσει αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, να συντηρήσει και να αυξήσει το πελατολόγιό της και να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της. Και αυτό, χωρίς να απαιτεί την επένδυση ενός μεγάλου χρηματικού ποσού. Πέρα όμως από αυτό, είναι ένα εργαλείο που μπορεί να συντελέσει σε έναν πιο σημαντικό στόχο: στην προσπάθειά της για τη βέλτιστη ικανοποίηση των πελατών της. Γιατί έτσι μόνο θα εξασφαλίσει μια μικρή επιχείρηση και την επιβίωση και την ανάπτυξή της.

Αναδημοσίευση από το emailsystem.gr.

Εικόνα, Tumisu, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Pinterest Ads στην Ελλάδα: Τα πρώτα Insights από τη Sleed

Η πλατφόρμα του Pinterest άνοιξε πρόσφατα τη δυνατότητα διαφήμισης στο Ελληνικό κοινό. H Sleed ήταν από τους πρώτους που εγκαινίασαν το νέο κανάλι, ενεργοποιώντας καμπάνιες για Fashion & Sportswear πελάτες, με τα πρώτα αποτελέσματα να είναι πολλά υποσχόμενα.


Οι χρήστες του Pinterest στην Ελλάδα ξεπερνούν τους 900.000, από τους οποίους 2 στους 3 είναι Γυναίκες. Στην πλειοψηφία τους, αναζητούν έμπνευση και προτάσεις για τα θέματα που τους ενδιαφέρουν, ενώ οι must κλάδοι για Pinterest ads είναι οι Fashion & Style, Beauty & Makeup, Home, Kitchen & DIY. Εδώ, λοιπόν, παρουσιάζεται μία νέα ευκαιρία για brands & retailers να προσελκύσουν τους χρήστες στα πρώτα βήματα του αγοραστικού τους ταξιδιού μέσα από το κανάλι του Pinterest.


Η διαφημιστική πλατφόρμα προσφέρει πολλές δυνατότητες, τόσο σε τύπους καμπανιών (awareness, video views, link clicks, conversions), όσο και σε στόχευση, αφού πέρα από interests και δημογραφικά, υπάρχει η δυνατότητα στόχευσης αναζητήσεων. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα remarketing με τη δημιουργία κοινών μέσα από την πλατφόρμα. Τα κόστη συναγωνίζονται το Facebook, με το CPM να είναι κατώτερο του 1€ και το CPC να κυμαίνεται από 0,05€ έως 0,07€.


Μετά την πρώτη δοκιμαστική περίοδο και τα πολύ καλά αποτελέσματα σε κόστη και απόδοση, η Sleed είναι έτοιμη να εντάξει τα Pinterest Ads στο μείγμα των διαφημιστικών ενεργειών των πελατών της, ξεκινώντας με τους κλάδους του Fashion & Sportswear και Home & Kitchen.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

Η Generation Y καλύπτει ζωντανά στα social media το AXDW

Έχοντας ήδη καθιερωθεί ως η σημαντικότερη συνάντηση του κόσμου της μόδας στην Ελλάδα, το Athens Xclusive Designers Week αναθέτει στην Generation Y το live social media coverage του event. Η Generation Y αποτελεί leader του εγχώριου fashion industry, με σταθερές συνεργασίες με κορυφαία brands μόδας και με εις βάθος γνώση του χώρου, πραγματοποιώντας έτσι ένα ακόμα αποφασιστικό βήμα στην καθιέρωσή της ως βασικού πυλώνα του ψηφιακού μετασχηματισμού του κλάδου στη χώρα.

Στο μεγαλύτερο event μόδας της Ελλάδας, η Generation Y θα συμμετάσχει ως Digital Partner, αναλαμβάνοντας να καλύψει ζωντανά μέσα από τα κανάλια του Facebook και του Instagram δύο από τα πιο σημαντικά fashion shows της εβδομάδας, καθώς και ολόκληρο το event των νέων σχεδιαστών, αλλά και την απονομή των βραβείων προς όσους ξεχώρισαν.

Το Athens Xclusive Designers Week λαμβάνει χώρα δύο φορές τον χρόνο στους χώρους του Ζαππείου Μεγάρου, με τους κορυφαίους Έλληνες σχεδιαστές να παρουσιάζουν, να αναδεικνύουν και εν τέλει να δημιουργούν τις τάσεις της νέας σεζόν.

Η καταρτισμένη ομάδα από Account Managers, Social Media Experts και Copywriters της Generation Y διαθέτει μεγάλη εμπειρία στο live coverage γεγονότων κορυφαίας σημασίας, τα οποία απαιτούν άριστη οργάνωση και άμεση ανταπόκριση και αυτή τη φορά ετοιμάζεται να ντυθεί με την τελευταία λέξη της μόδας για να σας μεταφέρει όλες τις εξελίξεις από το κορυφαίο fashion ραντεβού της χώρας!

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search