Η Google προχώρησε σε μία σημαντική κίνηση για την οποία είχε δεσμευτεί από τον Απρίλιο, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι τα αποτελέσματα προϊόντων στην καρτέλα "Αγορές" αποτελούνται, πλέον, κυρίως από δωρεάν καταχωρήσεις. Τώρα, η εταιρεία φέρνει επίσης δωρεάν καταχωρήσεις στην κύρια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης, αρχικά στην αγορά των ΗΠΑ, ενώ σταδιακά το χαρακτηριστικό θα επεκταθεί και στον υπόλοιπο κόσμο.
Οι δωρεάν καταχωρήσεις στα αποτελέσματα Google search θα εμφανίζονται σε ένα ειδικό πλαίσιο "γνωριμίας" προϊόντων, που εμφανίζει επιλογές αγοράς για τα αντικείμενα που ψάχνουν οι χρήστες - και αυτές οι καταχωρήσεις θα είναι δωρεάν.
Το νέο αυτό χαρακτηριστικό ξεκινησε πρώτα για κινητές συσκευές και θα ακολουθήσουν οι desktop πλατφόρμες. Όσον αφορά στις διαφημίσεις στο section των Αγορών, θα εμφανίζονται ξεχωριστά στο επάνω μέρος της σελίδας, με παρόμοια σήμανση με τις άλλες ενότητες διαφημίσεων της Google.
Όπως σημειώνει στο σχετικό blogpost του, ο Bill Ready, Πρόεδρος Ηλεκτρονικού Εμπορίου της Google, το να εμπλουτιστούν τα προϊοντικά αποτελέσματα στις Αγορές με δωρεάν καταχωρήσεις, έχει ήδη προκαλέσει σημαντική αύξηση στο user engagement, μέσω κλικ αλλά και impressions. Οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών επωφελούνται από αυτήν την αυξητική επισκεψιμότητα, ιδιαίτερα οι μικρομεσαίες, ενώ φαίνεται ότι αυτές οι αλλαγές θα βοηθήσουν στη δημιουργία τζίρου δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως, για λιανεμπόρους και brands στις ΗΠΑ. Τώρα, φέρνουμε δωρεάν καταχωρήσεις στην κύρια σελίδα αποτελεσμάτων Αναζήτησης στις ΗΠΑ, βοηθώντας τους αγοραστές να επιλέξουν τα προϊόντα και τους πωλητές που θα τους εξυπηρετήσουν καλύτερα, από την ευρύτερη ποικιλία επιλογών.
Μένει να δούμε πότε θα επεκταθεί το νέο αυτό χαρακτηριστικό και στις υπόλοιπες αγορές ανά τον κόσμο.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]