Digital Marketing

Νέα υπηρεσία για διαφημιζομένους Υγείας και Ευεξίας από το Project Agora

Την επίσημη λειτουργία της υπηρεσίας Project Agora Commerce για τον κλάδο Υγείας, Ευεξίας και Ομορφιάς ανακοίνωσε το Project Agora σε συνεργασία με δημοφιλή online φαρμακεία και e-shops ομορφιάς όπως ofarmakopoiosmou.gr, smile-pharmacy.gr, pharm16.gr, wecare.gr, vita4you.gr, pharmacy295.gr κ.α.


Πρόκειται για εξαιρετικά καινοτόμα και στοχευμένη λύση που δίνει τη δυνατότητα στα brands του κλάδου να επηρεάσουν άμεσα το μερίδιο που καταλαμβάνουν στα “ράφια” των eRetailers και να αυξήσουν με μετρήσιμο τρόπο τις πωλήσεις τους στα πιο μαζικά online σημεία πώλησης.


Η υπηρεσία παρέχει και άμεση παρακολούθηση των KPIs κάθε προωθητικής ενέργειας (π.χ. Search Queries, Clicks, Πωλήσεις, ROI) σε επίπεδο κωδικού προϊόντος μέσω online Dashboard.


Οι πρώτες καμπάνιες από brands όπως Bayer, Frezyderm, Gerolymatos, Reckitt Beckinser, Sarantis αποδεικνύουν την άμεση επίδραση σε πωλήσεις και ROI που μπορεί να προσφέρει το Project Agora Commerce στον κλάδο αυτό”, δήλωσε ο Πάνος Κάπρος, Product Manager του PA Commerce. “Δίνουμε για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε brands να επηρεάσουν άμεσα την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο αυτό με τρόπο που είναι αυτοματοποιημένος, αποτελεσματικός και μετρήσιμος”.


Μάθετε περισσότερα: http://bit.ly/2vsuSTG

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δημιουργήστε κίνηση στο κατάστημά σας μέσω των email σας

Το email marketing, είναι το κλειδί της επιτυχίας για τους περισσότερους επαγγελματικούς κλάδους. Περισσότερα από 205 δισεκατομμύρια email στέλνονται καθημερινά στον κόσμο! Και φυσικά είναι ο καλύτερος και πιο αποδοτικός τρόπος για τους ιδιοκτήτες καταστημάτων να αλληλοεπιδράσουν με τους πελάτες τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Αυτό που ξεχωρίζει το email από τις άλλες μεθόδους διαδικτυακού μάρκετινγκ είναι ο βαθμός οικειότητας που μπορείτε να αναπτύσσετε με τους συνδρομητές και εν δυνάμει πελάτες σας. Όσοι έχουν εγγραφεί στη λίστα σας, έχουν επιλέξει να λαμβάνουν τα email σας και συνεπώς να επικοινωνούν μαζί σας. Θέλουν να μαθαίνουν τα νέας σας και τις τελευταίες σας προσφορές σε προϊόντα ή υπηρεσίες. Το email marketing είναι σημαντικό όχι μόνο για να οδηγήσετε τους πελάτες σας στο e-shop σας (εάν έχετε) αλλά και να τους παρακινήσετε να επισκεφτούν στο φυσικό σας κατάστημα.

Το να πείσετε τους πελάτες σας να σηκωθούν από την οθόνη του υπολογιστή τους και να και να έρθουν στο κατάστημα σας σίγουρα δεν είναι εύκολη υπόθεση! Μπορεί να γίνει όμως αρκεί να ακολουθήσετε κάποιες έξυπνες τεχνικές στον τρόπο που θα στήσετε το «email» που τους στέλνετε.

1) Συμπεριλάβετε οπωσδήποτε τις βασικές πληροφορίες του καταστήματος σας.

Πολλοί από τους συνδρομητές σας μπορεί να σας έχουν ανακαλύψει σερφάροντας απλά στο ίντερνετ και να αγόρασαν τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο, οπότε ίσως δεν γνωρίζουν καν ότι έχετε και φυσικό κατάστημα το οποίο μπορούν να επισκεφθούν, ειδικότερα αν αυτό βρίσκετε σε κοντινή τους τοποθεσία.

Τρία είναι τα πράγματα που θα πρέπει να γράψετε στο email σας:

  • Την τοποθεσία που βρίσκονται τα καταστήματά σας (και το αντίστοιχο link στο Google Maps)
  • Τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων σας
  • Τα τηλέφωνα επικοινωνίας για καθένα ξεχωριστά

 

 Ειδικά, αν τους δείχνετε το κοντινό σε αυτούς κατάστημα, τότε τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα καλύτερα. Κάτι τέτοιο βέβαια προϋποθέτει να έχετε κάνει κατηγοριοποίηση των email σας με βάση την τοποθεσία των συνδρομητών σας. Για αυτό όμως θα μιλήσουμε παρακάτω. Επίσης, ενημερώστε τους πελάτες σας ότι μπορούν να παραγγείλουν online και να παραλάβουν έπειτα τα προϊόντα τους και από το κατάστημα σας.

2) Κατηγοριοποιήστε τα email των πελατών σας

Είναι πολύ σημαντικό να έχετε κατηγοριοποιήσει τα email των πελατών σας σε κατηγορίες όπως ηλικία, φύλο, επάγγελμα, τοποθεσία. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι μια τέτοια κατηγοριοποίηση δεν είναι εύκολη, τουναντίον είναι αρκετά δύσκολη, αλλά όχι ανέφικτη! Αυτό θα σας διαφοροποιήσει από όλους του άλλους που στέλνουν email. Εσείς θα ξέρετε και τον «ηλεκτρονικό» σας πελάτη-επισκέπτη.

Έτσι, θα μπορείτε να τους στέλνετε πιο εξατομικευμένο περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντα και τις καταναλωτικές τους ανάγκες. Ειδικότερα, στην περίπτωση αυτή που θέλετε να παρακινήσετε τους παραλήπτες σας να επισκεφτούν το φυσικό σας κατάστημα, η κατηγοριοποίηση των email σας με βάση τον τόπο κατοικίας τους είναι πολύ χρήσιμη. Έτσι κάθε φορά που θα τους στέλνετε ένα email, ο εκάστοτε συνδρομητής σας θα βλέπει το κοντινό στο τόπο κατοικίας του κατάστημα, αντί να ψάχνει μόνος του που θα σας βρει.

Για να έχετε τέτοιου είδους πληροφορίες που αφορούν το τόπο κατοικίας των πελατών σας, είναι σκόπιμο να εμπλουτίσετε τη φόρμα εγγραφής που έχετε στην ιστοσελίδα σας ή την φόρμα που συμπληρώνουν οι πελάτες σας όταν επισκέπτονται ένα από τα καταστήματα σας.

3) Εκμεταλλευτείτε τις γιορτές και τις περιόδους διακοπών

Εορταστικές περίοδοι, όπως είναι τα Χριστούγεννα ή το Πάσχα, η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, τη γιορτή της μητέρας είναι η κατάλληλη στιγμή για τους πελάτες σας να επισκεφτούν ένα από τα φυσικά σας καταστήματα. Εκείνες ακριβώς τις ημέρες, όλοι επισκέπτονται τα καταστήματα και αναζητούν δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Στείλτε τους ένα email τις ημέρες εκείνες, ενημερώνοντας τους για τις προσφορές που θα βρουν στα καταστήματα σας, προτείνοντας τους λίστες με δώρα ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις καταναλωτικές τους ανάγκες. Είναι πολύ πιθανόν να αυξήσετε με αυτόν τον τρόπο την κίνηση του καταστήματός σας.

4) Κάντε αποκλειστικές προσφορές στους πελάτες που θα επισκεφτούν το κατάστημά σας.

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για τους πελάτες σας από το να ακούν για αποκλειστικές προσφορές! Είναι ένα «δυνατό καμπανάκι» που θα τους παρακινήσει να επισκεφτούν το κατάστημα σας! Κάνοντας αποκλειστικές προσφορές σε ένα συγκεκριμένο τμήμα πελατών σας, όπως αυτοί που θα επισκεφτούν το φυσικό σας κατάστημα, είναι ένας  εύκολος τρόπος να τους κάνετε να νιώσουν ξεχωριστοί, αφού θα θεωρήσουν πως μόνο αυτοί έχουν την αποκλειστική αυτή ευκαιρία να αγοράσουν κάποιο προϊόν ή υπηρεσία σας φθηνότερα.

Επίσης, μια άλλη καλή τακτική είναι να προσφέρετε ένα δώρο σε όσους θα κάνουν αγορές από το κατάστημα σας για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα: «Με την αγορά του τάδε προϊόντος από το κατάστημα μας, θα λάβετε δώρο άλλο ένα». Γενικότερα, κάντε τους μια προσφορά που δύσκολα θα μπορέσουν να αντισταθούν. 

Συμπερασματικά

Η επιτυχία της καμπάνιας σας εξαρτάται σε μεγάλο από το βαθμό οικειότητας που έχετε αποκτήσει με τους συνδρομητές σας. Όσο πιο προσωποποιημένα email τους στέλνετε, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε. Θα αυξάνονται όχι μόνο οι επισκέψεις στο e-shop σας, αλλά και στο φυσικό σας κατάστημα. Προσπαθήστε να χτίσετε την λίστα των συνδρομητών σας σωστά, γιατί αυτή είναι το κλειδί της επιτυχίας σας!

Πηγή: emailSystem

 

 [social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Η 3ds δημιουργεί για το Μέλι Μούσες

Η 3ds υπογράφει τη νέα τηλεοπτική καμπάνια του «Μέλι Μούσες», αναδεικνύοντας τις γεύσεις της Ελλάδας μέσα σε μία συσκευασία μελιού. Ένα ξεχωριστό μέλι, μία μοναδική σύσταση που θυμίζει ένα «Μέλι όπως παλιά», μια γεύση τόσο αγνή, τόσο φυσική και ταυτόχρονα τόσο ελληνική.

Κύριος στόχος του τηλεοπτικού σποτ είναι να δημιουργήσει συναισθήματα νοσταλγίας, αυτό το γλυκόπικρο συναίσθημα, που θα βοηθήσει τον καταναλωτή να αναπτύξει ένα συναισθηματικό δέσιμο με το προϊόν. Το «Μέλι μου», όπως θυμάται και η γιαγιά στο νέο τηλεοπτικό σποτ που προσφέρει με αγάπη ένα θρεπτικό και αγνό πρωινό στην εγγονή της.

Η καμπάνια απλώνεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά μέσα, ενώ για την υλοποίησή της χρειάστηκε ο συντονισμός πολλών ομάδων. Η επικοινωνία της ενέργειας αυτής σχεδιάστηκε μέσα από μία συνδυασμένη προβολή, μέσω ενός site σχεδιασμένο αποκλειστικά πάνω στις ανάγκες του «Μέλι Μούσες», με σκοπό να προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες του.

Ακολούθησαν καμπάνιες σε πολλαπλά digital μέσα, όπως Google Search και Display, Social Media Ads σε Facebook & Instagram καθώς και Newsletters.

To άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Retargeting: Αλματώδης ανάπτυξη 100% για δεύτερη συνεχή χρονιά

H Retargeting.biz, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά οικονομικά στοιχεία, σημείωσε κύκλο εργασιών 1,35 εκατομμυρίων ευρώ το 2019, σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με το 2018, όταν τα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε περίπου 710.000 ευρώ. Για το 2020, η Retargeting.biz στοχεύει να διπλασιάσει εκ νέου τον κύκλο εργασιών της, αλλά και να περάσει σε κέρδη.

"Πέρσι δεν επιδιώξαμε τη μεγιστοποίηση των κερδών, αλλά επικεντρωθήκαμε στην επέκταση της εταιρείας και την ανάπτυξη προϊόντων", δήλωσε ο Rares Banescu, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Retargeting.biz.

"Το 2020 αναμένουμε το διπλασιασμό των μεγεθών, ως προς τον αριθμό των πελατών μας, αλλά και του τζίρου. Επίσης, σχεδιάζουμε την είσοδό μας με τοπικά γραφεία στην Ουγγαρία και την Ιταλία ή την Ισπανία. Το 2020 είναι η πρώτη χρονιά στην οποία στοχεύουμε στην κερδοφορία. Αναμένουμε κύκλο εργασιών 2,5-2,6 εκατομμυρίων ευρώ και κέρδη περί τα 0,5 εκ. ευρώ", συμπλήρωσε ο κ. Banescu.

Η Retargeting.biz ιδρύθηκε το 2013 και είναι Google Premier Partner και Facebook Marketing Partner. Τα διαρκώς αναπτυσσόμενα εργαλεία της, βοηθούν αποτελεσματικά τα online καταστήματα στο να επικοινωνούν αυτόματα με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες μέσω Facebook, Google, e-mail, παράθυρα pop-up, push notification και μηνύματα SMS, δίνοντάς τους τα απαραίτητα κίνητρα για να προχωρήσουν στις αγορές τους. Συνεργάζεται με επιτυχία με περισσότερους από 3.000 πελάτες της σε όλο τον κόσμο, ενώ διαθέτει γραφεία στη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και σύντομα στην Ουγγαρία.

Ανακαλύψτε περισσότερα για τις υπηρεσίες της Retargeting και επωφεληθείτε από τις αυτοματοποιημένες υπηρεσίες της, με κόστος μόνο από 110 ευρώ το μήνα.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Retargeting.biz.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Συνεργασία Project Agora και Nielsen για την αξιόπιστη μέτρηση των "Audience Personas"

Τη μέτρηση της ακρίβειας των δυνατοτήτων στόχευσης Audience Personas, που παρέχει στους διαφημιζόμενους, πραγματοποίησε το Project Agora σε συνεργασία με τη Nielsen.

Συγκεκριμένα σκοπός της συνεργασίας ήταν να μετρηθεί ότι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά (φύλο & ηλικία) των Audience Personas του Project Agora, συμπίπτουν με τις μετρήσεις του πραγματικού κοινού στο ψηφιακό περιβάλλον του εργαλείου της Nielsen, Digital Ad Ratings

Τα αποτελέσματα των μετρήσεων, τα οποία πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στο πλαίσιο της συνεχούς βελτιστοποίησης των κοινών στόχευσης του Project Agora, έδειξαν ότι το ποσοστό δημογραφικής συνάφειας σε αρκετές περιπτώσεις βρίσκεται έως και 25 μονάδες πάνω από τον ελληνικό μέσο όρο.  

Ο Παναγιώτης Γιαννακούρας, Product Director Private Marketplace του Project Agora, δήλωσε για τη συνεργασία: “Χρησιμοποιώντας ένα ανεξάρτητο 3rd party εργαλείο μέτρησης των μοναδικών, πραγματικών χρηστών των ψηφιακών διαφημίσεων, το Project Agora βελτιώνει ακόμα περισσότερο την ακρίβεια στόχευσης των κοινών για τα συνεργαζόμενα brands. Πρόκειται για ένα επιπλέον βήμα προς την αύξηση της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης που χτίζουμε σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε”.   

Δείτε περισσότερα στο http://bit.ly/2HFkk69

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Project Agora.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Google: Ξεκινά η προβολή διαφημίσεων Shopping στο Gmail

Πριν από λίγες ημέρες έκανε την εμφάνισή του ένα e-mail απο τη Google, το οποίο ανέφερε ότι οι διαφημίσεις Shopping θα εμφανίζονται στο Gmail από την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου. Στο μήνυμα αναφέρονταν τα εξής: "Σύντομα, οι standard καμπάνιες Shopping θα μπορούν να προσεγγίσουν χρήστες που ξεκινούν και συνεχίζουν το ταξίδι των αγορών τους στο Gmail. Οι διαφημίσεις Shopping (τόσο οι Product, όσο και οι Showcase) θα μπορούν να εμφανίζονται στο Gmail από την εβδομάδα της 4ης Μαρτίου 2020".

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα του PracticalEcommerce, το συγκεκριμένο e-mail ενημέρωνε, επίσης, ότι οι standard Shopping καμπάνιες θα προβάλλονται αυτόματα στο Gmail, εφόσον "τρέχουν" στο YouTube, το Gmail και το Discover. Από τις 4 Μαρτίου, χιλιάδες καμπάνιες Shopping θα αρχίσουν να εμφανίζουν διαφημίσεις στο Gmail, χωρίς όμως να είναι ενήμεροι πολλοί διαφημιζόμενοι γι' αυτή την αλλαγή. Η Google θα πρέπει να απαιτεί "χειροκίνητη" συγκατάθεση, λαμβάνοντας έτσι τη ρητή έγκρισή τους...

Πώς θα εμφανίζονται όμως αυτές οι διαφημίσεις και σε ποιες ενέργειες πρέπει να προχωρήσουν οι ενδιαφερόμενοι και πώς η Google θα αποφασίσει πότε ή για ποια προϊόντα θα προβάλλει τις διαφημίσεις;

Όσο για το πότε, πιθανότατα η Google θα τα "αναμίξει" όπως έκανε και με άλλες προωθητικές ενέργειές της στο Gmail. Πιθανότατα θα χρησιμοποιήσει τους τίτλους των προϊόντων ως subject line, κι έπειτα, όταν ένας παραλήπτης κάνει click, θα παρουσιάζονται πρόσθετες πληροφορίες για τα προϊόντα στο κείμενο.

Το μεγαλύτερο ερώτημα είναι, το πώς η Google θα επιλέξει τα προϊόντα. Με βάση προηγούμενες εμπειρίες στο Gmail, οι επιλογές είναι μάλλον προφανείς:

  • Βάσει του ιστορικού αναζήτησης.
  • Retargeting βάσει cookie.
  • Προσαρμογή του περιεχομένου του email, ώστε να ταιριάζει με τα δεδομένα στις ροές προϊόντων. Αλλά πιθανότατα δε θα γίνει αυτό, εκτός εάν η Google διαβάζει τα email μας!

 

Ανησυχίες

Όπως είναι αναμενόμενο, αυτές οι εξελίξεις δημιουργούν ανησυχίες στους διαφημιζόμενους. Πρώτον, διότι η Google ομαδοποιεί τις ροές των Gmail, YouTube και Discover, αλλά η νοοτροπία του χρήστη είναι διαφορετική για κάθε ένα από αυτά. Οι χρήστες του Gmail, ενημερώνουν και απευθύνονται σε φίλους και συνεργάτες. Οι χρήστες του YouTube "εξερευνούν" βίντεο. Η ροή Discover περιλαμβάνει ειδήσεις και θέματα που ενδιαφέρουν τον παραλήπτη, όπως μια ροή σε social media.

Δεύτερον, οι διαφημιζόμενοι ναι μεν μπορούν να διαχωρίσουν τις καμπάνιες που θα συμπεριλάβουν στο Gmail, αλλά έτσι δημιουργούνται αντίγραφα, τα οποία η Google προσπαθεί να αποφύγει με τις βελτιωμένες καμπάνιες.

Παρ’ όλα αυτά, οι Shopping καμπάνιες στο Gmail μάλλον δε θα επηρεάσουν ιδιαίτερα τους περισσότερους διαφημιζόμενους. Είναι πιθανό να προκύψει ένα μονοψήφιο ποσοστό αύξησης των εμφανίσεων, αλλά δεδομένου ότι τα click αναμένεται να είναι χαμηλά, δε θα επιφέρει αξιοσημείωτη επιβάρυνση κόστους.

Βέβαια, αυτό που πρέπει να τονιστεί, είναι ότι η Google εξακολουθεί να λανσάρει νέες λειτουργίες και θέλει να τις επιβάλλει σε ενεργές καμπάνιες, χωρίς να έχει λάβει την έγκριση των διαφημιζόμενων.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Δυσκολεύει η διαδικασία για να γίνει μία εταιρεία Google Partner

Οι απαιτήσεις των Google Partners αλλάζουν από τον Ιούνιο του 2020, οπότε και οι ενδιαφερόμενες εταιρείες θα έχουν δυσκολότερο έργο για να αποκτήσουν ή να διατηρήσουν το σήμα τους.

Το καλοκαίρι ξεκινά ένα νέο πρόγραμμα για τους Google Partners και μαζί με αυτό "έρχονται" και κάποιες αλλαγές που δε θα αρέσουν σε κάποιους συνεργάτες της Google, ή εταιρείες που προσπαθούν να αποκτήσουν τη σχετική πιστοποίηση. Ορισμένες από τις νέες απαιτήσεις είναι πιο δύσκολο να επιτευχθούν και να διατηρηθούν, ενώ κάποιες άλλες αποδεικνύονται ήδη μη δημοφιλείς. Ταυτόχρονα, για τους συνεργάτες της Google δεν παρουσιάζονται και πολύ μεγαλύτερα οφέλη μετά τις αλλαγές που έρχονται.

Οι κυριότερες αλλαγές στις απαιτήσεις των Google Partners είναι οι εξής:

  • Η απόδοση θα βασίζεται στο αν ένας λογαριασμός υιοθετεί τις συστάσεις του optimization score, σε αντίθεση με την αύξηση των εσόδων και τη διατήρηση των πελατών μιας επιχείρησης, ή την αύξηση των εσόδων και του αριθμού των διαφημιζόμενων. Αυτό, θα είναι πρόβλημα για πολλούς επαγγελματίες που προτιμούν να μην ακολουθούν τις συστάσεις του optimization score.
  • Η ελάχιστη δαπάνη διαφήμισης για τους συνεργάτες της Google, διπλασιάζεται από $10.000 σε $20.000 τις τελευταίες 90 ημέρες. Για ορισμένους, αυτό δεν θα αποτελέσει πρόβλημα, αλλά οι εταιρείες που βρίσκονται στο ξεκίνημά τους θα δυσκολευτούν περισσότερο να εισέλθουν στο πρόγραμμα συνεργατών.
  • Τουλάχιστον το 50% των χρηστών πρέπει να έχει ανανεώσει τις πιστοποιήσεις των διαφημίσεων Google σε Search, Display, Video, και Shopping, σε αντίθεση με 1 πιστοποιημένο μεμονωμένο συνεργάτη. Οι πιστοποιήσεις μπορούν να αποκτηθούν στο Skillshop (παλαιότερα γνωστό ως Academy for Ads).

 

Οι εταιρείες που πληρούν τις νέες απαιτήσεις μετά τον Ιούνιο του 2020 θα έχουν πρόσβαση σε ένα νέο σήμα Google Partner, νέο status και νέες κατηγορίες δυνατοτήτων των προϊόντων, που θα τους βοηθήσουν να ξεχωρίσουν και να προβάλλουν τους τομείς εξειδίκευσης και γνώσης τους. Τέλος, θα λάβουν και νέα οφέλη όσον αφορά το πρόγραμμα, τα οποία όμως δεν είναι ξεκάθαρα μέχρι στιγμής.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Εντυπωσιακό ξεκίνημα για τη Retargeting.biz στην ελληνική αγορά

Εντυπωσιακή είσοδο σημείωσε στην ελληνική αγορά η πρωτοποριακή πλατφόρμα marketing automation Retargeting.biz, η οποία ξεκίνησε επίσημα τις εργασίες της στη χώρα μας τον περασμένο Σεπτέμβριο, εγκαινιάζοντας το τοπικό της γραφείο. 

Η Retargeting.biz κατάφερε το πρώτο τετράμηνο της παρουσίας της να ενσωματώσει στο portfolio των συνεργατών της περισσότερα από 100 ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία εμπιστεύτηκαν την «έξυπνη» πλατφόρμα της για το ψηφιακό τους μάρκετινγκ!

Στόχος της Retargeting.biz για το 2020, είναι να αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερη πελατειακή βάση, δημιουργώντας στρατηγικές συνεργασίες με τα μεγαλύτερα e-shop της Ελληνικής αγοράς. 

Η χρήση της πλατφόρμας Retargeting σε μεγάλα e-shop που κάνουν τζίρο αρκετά εκατομμύρια ευρώ, είναι μια πραγματικότητα στις ανεπτυγμένες e-commerce αγορές της Ρουμανίας και της Πολωνίας. Ήδη έχουμε αρχίσει σχετικές δοκιμαστικές λειτουργίες με 2 από τα μεγαλύτερα e-shop της Ελληνικής αγοράς, που θα αναδειχθούν σε μελέτες περιπτώσεων, προκαλώντας αίσθηση” δήλωσε ο Sales Director κ.Θωμάς Κατάκης.      

H Retargeting.biz απευθύνεται σε μεσαίες, αλλά και μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις, οι οποίες αναζητούν μία ευφυή λύση για να αυτοματοποιήσουν το online marketing, να μειώσουν τα σχετικά έξοδα και να δημιουργήσουν επιπλέον πωλήσεις στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα.

Η Retargeting.biz ιδρύθηκε το 2013 και είναι Google Premier Partner και Facebook Marketing Partner. Τα διαρκώς αναπτυσσόμενα εργαλεία της, βοηθούν αποτελεσματικά τα online καταστήματα στο να επικοινωνούν αυτόματα με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες μέσω Facebook, Google, e-mail, παράθυρα pop-up, push notification και μηνύματα SMS, δίνοντάς τους τα απαραίτητα κίνητρα για να προχωρήσουν στις αγορές τους. Συνεργάζεται με επιτυχία με περισσότερους από 3.000 πελάτες της σε όλο τον κόσμο, ενώ διαθέτει γραφεία στη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και σύντομα στην Ουγγαρία.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Retargeting.biz.

 

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Όσα πρέπει να γνωρίζετε για το email Marketing και τις blacklist

Ένας από τους μεγαλύτερους φόβους που έχουν όσοι ασχολούνται ερασιτεχνικά με το email marketing, είναι μήπως βρεθούν σε κάποια blacklist (μαύρη λίστα).

Σίγουρα θα έχετε ακούσει κατά καιρούς τις φράσεις «είσαι σε μαύρη λίστα», «είσαι μπλοκαρισμένος», «είσαι blacklisted». Τι σημαίνουν όμως όλες αυτές οι φράσεις και τι συνέπειες θα υπάρξουν αν βρεθείτε σε μια μαύρη λίστα;

Τι είναι η email blacklist;

Ουσιαστικά, η blacklist είναι μια βάση δεδομένων η οποία ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο και κρατάει πληροφορίες από τις IPs και τα domains τα οποία φαίνεται να στέλνουν spam, δηλαδή ανεπιθύμητα μηνύματα. Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές τέτοιες βάσεις δεδομένων, κάποιες πολύ αυστηρές ως προς την ανοχή τους στο spam (π.χ Spamhaus) και κάποιες πιο χαλαρές (π.χ. Truncate, Lashback). Ενδεικτικά, θα αναφέρουμε παρακάτω μερικές από τις πιο γνωστές μαύρες λίστες.

IP-Based Blacklists (Μαύρες λίστες που ελέγχουν την IP διεύθυνση):

Domain-Based Blacklists (Μαύρες λίστες που ελέγχουν το domain name):

Η blacklist με τη μεγαλύτερη επιρροή είναι το Spamhaus, αν αναλογιστούμε πως η πλειοψηφία των μεγαλύτερων πάροχων email, όπως για παράδειγμα το Outlook.com, το Yahoo Mail και το Gmail, εμπιστεύονται τη συγκεκριμένη βάση δεδομένων για να πάρουν αποφάσεις που έχουν να κάνουν με το μπλοκάρισμα ενός email.

Ποιες είναι οι βασικές αιτίες για τις οποίες μπορεί να βρεθείτε σε μια blacklist;

Όπως επισημάναμε και προηγουμένως, τα υψηλά ποσοστά παραπόνων για αποστολή ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam complaints), ή το  να «πέσετε» σε spam traps, καθώς και το υψηλό ποσοστό των απαράδοτων (bounce rate) είναι οι βασικότερες αιτίες για να μπείτε σε μια μαύρη λίστα.

1) Spam complaints

Μία βασική αιτία για να βρεθείτε σε μια blacklist είναι να έχετε παράπονα για spam, δηλαδή να υπάρχουν παραλήπτες που να έχουν χαρακτηρίσει το email σας ως ανεπιθύμητο (Report as spam).

Οι συνδρομητές σας μπορεί να χαρακτηρίσουν το email σας spam για πολλούς και διαφορετικούς λόγους. Οι πιο συνηθισμένοι είναι οι εξής:

Α) Δε θυμούνται πως έκαναν εγγραφή στη λίστα του newsletter σας

Β) Δε μπορούν να διαγραφούν εύκολα ή δε βρίσκουν το σύνδεσμο διαγραφής

Γ) Τα email που τους στέλνετε δε τους ενδιαφέρουν πλέον.

Διαβάστε εδώ πώς να αποφύγετε να χαρακτηριστεί το email σας spam

2) Spam Traps

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο μπορεί να βρεθείτε σε blacklist, είναι η περίπτωση να «πέσετε» σε κάποιο spam trap. Τα spam traps είναι ένα χρήσιμο «εργαλείο» για τους παρόχους των email και των blacklist προκειμένου να αναγνωρίσουν τους λεγόμενους spammers, δηλαδή αυτούς που στέλνουν ανεπιθύμητη αλληλογραφία και μάλιστα κατ’ επανάληψη, ώστε να τους μπλοκάρουν.

Ένα spam trap, – όπως δηλώνει και το όνομα του – λειτουργεί σαν ένα είδος παγίδας για τους spammers, καθώς μοιάζει με μια αληθινή διεύθυνση email, αλλά δεν ανήκει σε κανέναν αληθινό χρήστη και δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κανένα είδος επικοινωνίας. Εφόσον τέτοιου είδους email είναι ψεύτικα και δεν μπορούν να δουλέψουν κανονικά, ο μόνος τρόπος για να βρεθούν στη λίστα των συνδρομητών σας είναι να τα έχετε αποκτήσει παράνομα ή τυχαία, από οποιαδήποτε διαδικτυακή πηγή. Πολλές φορές, αυτά τα email περιέχουν σκόπιμα ορθογραφικά λάθη όσον αφορά το domain τους, για παράδειγμα, «gnail.com», «yahho.com», «outlok.com».

3) Υψηλό bounce rate

Το υψηλό ποσοστό απαράδοτων μηνυμάτων είναι κάτι που θα πρέπει επίσης να σας προβληματίσει. Αν για παράδειγμα, στέλνετε σε 500 email (δηλαδή σε 500 παραλήπτες) και τα 250 από αυτά δηλαδή τα μισά δεν παραδίδονται ποτέ στους παραλήπτες σας, αυτό σημαίνει πως έχετε μια λίστα πολύ “κακής ποιότητας”, δηλαδή ξεπερασμένη, με emails που δεν υπάρχουν καν ή είναι λανθασμένα. Και αυτό είναι ένας λόγος για την οποίο μπορεί να βρεθείτε σε μια blacklist.

Βέβαια, θα πρέπει να επισημάνουμε και την αντίστροφη περίπτωση: Αν βρεθεί η IP σας ή το domain σας σε μια blacklist, τότε είναι πάρα πολύ πιθανό το email σας να μην παραδοθεί καν στον παραλήπτη! Σε αυτή την περίπτωση, εσείς πιθανόν να αναρωτιέστε «στέλνω το email, αλλά δεν φτάνει στον παραλήπτη» και για αυτό θα υπάρχει η λογική εξήγηση που αναφέραμε παραπάνω.

Πώς θα διαπιστώσω ότι βρίσκομαι σε μία email Blacklist;

Ο πιο εύκολος τρόπος για να διαπιστώσετε αν η IP διεύθυνσή σας ή το domain σας βρίσκεται σε μια μαύρη λίστα είναι να χρησιμοποιήσετε ένα από τα παρακάτω χρήσιμα εργαλεία.

Ενδεικτικά θα αναφέρουμε μερικά από τα πιο δημοφιλή:

Τα παραπάνω εργαλεία θα ελέγξουν κάθε διαθέσιμη blacklist για να διαπιστώσουν αν βρίσκεστε σε κάποια από αυτές.

Πώς μπορώ να βγω από μια email Blacklist;

Δείτε τη συνέχεια στο emailsystem.app.

Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Tο 84% των Ελλήνων με πρόσβαση στο Internet βρίσκεται online καθημερινά

Στο Διαδίκτυο αφιερώνει ένα μεγάλο τμήμα της ημέρας του ο μέσος Έλληνας, ο οποίος βρίσκεται online τουλάχιστον 3,5 ώρες ημερησίως, ενώ οι νεαρότερες ηλικίες, 15 έως 24 ετών, αφιερώνουν στο Internet πάνω από 5 ώρες την ημέρα.

Με την online δραστηριότητα να γίνεται όλο και πιο ενεργή για τους Έλληνες, δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν οι 8 στους 10 χρήστες (78%), ηλικίας 18 έως 34 ετών, έχουν κάνει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο 6μηνο. Βέβαια, το ποσοστό αυτό φθίνει - όπως είναι αναμενόμενο - στις μεγαλύτερες ηλικίες και διαμορφώνεται στο 29% στην ηλικιακή ομάδα άνω των 65 ετών.

Στο μεταξύ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επίσης, αποτελούν μια καθημερινή ασχολία για περίπου 6 στους 10 Έλληνες χρήστες. Τα υψηλότερα ποσοστά καθημερινής χρήσης των social media (83%) καταγράφονται στις ηλικίες 13 έως 17 ετών και στις ηλικίες 18 έως 24 ετών (91%). Τα άτομα ηλικίας 25 έως 34 ετών συνδέονται καθημερινά σε ποσοστό 78%, ενώ η χρήση βαίνει μειούμενη στις μεγαλύτερες ηλικίες: οι χρήστες 35 έως 44 ετών συνδέονται καθημερινά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ποσοστό 66%, στις ηλικίες 45 έως 54 ετών το ποσοστό καθημερινής χρήσης πέφτει στο 55%.

Συνολικά, πάντως, σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus Bari για το τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2019, 1 στους 4 Έλληνες χρήστες αφιερώνει στα social media πάνω από μία ώρα ημερησίως. 

Συνολικά, το 90% των Ελλήνων χρηστών συνδέεται στο Διαδίκτυο με οποιαδήποτε συχνότητα, ενώ το 84% βρίσκεται online καθημερινά. Επιπλέον, 9 στα 10 νοικοκυριά (87%) έχει μια σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις, οι χρήστες στην Ελλάδα προτιμούν να συνδέονται στο Διαδίκτυο από τις φορητές τους συσκευές, προκειμένου να είναι online απ’ όπου κι εάν βρίσκονται. Με την κατοχή smartphone να φθάνει στη χώρα μας το 85%, είναι αναμενόμενο η χρήση Mobile Internet να κυμαίνεται στο 81%.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search