Μία ακόμη πρωτοβουλία εκπαίδευσης της διαφημιστικής αγοράς και ειδικά των διαφημιζομένων παρουσιάζει το Project Agora εγκαινιάζoντας την Τετάρτη 30/9 ένα νέο δωρεάν online workshop για το Native Advertising.
Το Native Advertising αποτελεί πλέον, τον τρίτο πυλώνα —μαζί με το Social και το Search Advertising— κάθε επιτυχημένης digital media στρατηγικής με τον παγκόσμιο ηγέτη και αποκλειστικό συνεργάτη του Project Agora, την Taboola, να απολαμβάνει τη μερίδα του λέοντος της media επένδυσης δισεκατομμυρίων που γίνονται σε αυτό.
Με τη χρήση της τεχνολογίας recommendations της Taboola, την οποία αξιοποιεί το Project Agora αποκλειστικά, το engagement με τους καταναλωτές αποκτά προσωπικό χαρακτήρα την κατάλληλη στιγμή που βρίσκονται στη διαδικασία ενεργής αναζήτησης για κατανάλωση νέου περιεχομένου, εμπειριών, προϊόντων ή υπηρεσιών φέρνοντας πραγματικά αποτελέσματα. Αυτό συμβαίνει σε ένα περιβάλλον χιλιάδων premium τοπικών και διεθνών publishers, όπως για παράδειγμα Protothema.gr, CNN.gr, Newsit.gr, Sport24,gr, Business Insider, Bloomberg, MSN.
Στο online workshop η Rachel Zalta, Global Research & Insights Lead της Taboola, και ο Λεωνίδας Ροπόκης, Senior Technical Account Manager του Project Agora, θα μοιραστούν βέλτιστες πρακτικές και tricks που χρησιμοποιούν κορυφαίες εταιρίες για να προσελκύσουν νέους καταναλωτές, να αυξήσουν το consideration και να φέρουν πωλήσεις που ξεπερνούν το ROI στόχο τους. Επίσης, θα ξεναγήσουν τους συμμετέχοντες live στην πλατφόρμα και θα λύσουν τις απορίες τους μέσα από Q&A.
Εξασφαλίστε τη θέση σας κάνοντας εγγραφή εδώ: https://bit.ly/3jnMdkx
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]