Η Google ανακοίνωσε την κυκλοφορία της νέας μορφής διαφήμισης "3D Swirl" σε όλους τους πελάτες των διαφημίσεων Display και Video 360. Μετά από μήνες δοκιμών, με τη συμμετοχή διεθνών brands όπως η Adidas, η Belvedere Vodka και η Nissan, η Google ανακοίνωσε ότι το νέο διαφημιστικό format είναι πλέον διαθέσιμο για όλους.
Το Swirl είναι μια μικρή επανάσταση στη διαδικτυακή διαφήμιση, αφού παρέχει στους διαφημιζόμενους την ευκαιρία να προβάλλουν προϊόντα σε 3D, σε κινητές συσκευές.
"Ο νέος τύπος διαφήμισης επιτρέπει στα brands να απεικονίζουν αλλαγές στη συμπεριφορά, την απόδοση της νέας τεχνολογίας, τις μοναδικές δυνατότητες του προϊόντος και πολλά άλλα", αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της Google. "Τα brands διαπιστώνουν μεγάλη επιτυχία χρησιμοποιώντας διαφημίσεις Swirl για διάφορους στόχους στις καμπάνιες τους. Συμπεριλαμβάνεται η αύξηση της προσοχής με την προβολή των χαρακτηριστικών του προϊόντος, η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και η παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας για κινητά", αναφέρεται επίσης στην ανακοίνωση.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]