Digital Marketing

3 τεχνικές email marketing που ενισχύουν τις αυθόρμητες αγορές

3 τεχνικές email marketing που ενισχύουν τις αυθόρμητες αγορές

Το email marketing είναι και θα παραμείνει ένα από τα σημαντικότερα μέσα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Μέσω του email, όχι μόνο αυξάνετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, αλλά και τις πωλήσεις σας, είτε αυτές μπορούν να πραγματοποιηθούν online, δηλαδή στο e-shop σας, είτε στο φυσικό σας κατάστημα.

Σημαντικό όμως κομμάτι των αγορών που κάνουν οι πελάτες σας είναι οι λεγόμενες αυθόρμητες αγορές ή αλλιώς παρορμητικές αγορές. Στα αγγλικά, θα συναντήσετε τους όρους impulse purchase ή impulse buying. Τι είναι, όμως, οι αυθόρμητες αγορές;

Οι αυθόρμητες αγορές συμβαίνουν, όταν ο καταναλωτής βιώνει μια ξαφνική και δυνατή επιθυμία να αγοράσει κάτι αμέσως.

Πρόκειται, δηλαδή, για αγορές που δεν έχει προγραμματίσει να κάνει αλλά τις αποφασίζει επί τόπου, εκείνη δηλαδή τη στιγμή που βλέπει το προϊόν, το οποίο τις περισσότερες φορές συνοδεύεται από μια δελεαστική προσφορά.

Για παράδειγμα, δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός πως σε πολλά σουπερμάρκετ οι σοκολάτες, οι τσίχλες, οι καραμέλες και άλλα παρόμοια είδη τοποθετούνται κοντά στα ταμεία, ακριβώς για να ενισχύσουν τις αυθόρμητες αγορές των πελατών τους.

Αξίζει να σημειώσουμε, πως οι αυθόρμητες αγορές καταλαμβάνουν το 40% των συνολικών αγορών που γίνονται online, δηλαδή στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Λαμβάνοντας υπόψη αυτό το στοιχείο, καταλαβαίνει κανείς πόσο σημαντικό είναι να προσαρμόσετε τα emails σας, έτσι ώστε να παρακινούν τους συνδρομητές σας σε αυθόρμητες αγορές.

Ποιες τεχνικές email marketing μπορείτε να ακολουθήσετε;

Επειδή ακριβώς ο στόχος σας είναι να προκαλέσετε στον καταναλωτή αυτή την ξαφνική και έντονη επιθυμία να αποκτήσει αμέσως το προϊόν ή την υπηρεσία σας, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε προσφορές στις οποίες δε θα μπορεί να αντισταθεί και να προσπεράσει τόσο εύκολα.

1. Έκτακτες προσφορές (flash sales)

Οι έκτακτες προσφορές (flash sales) είναι προσφορές που ισχύουν για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα, ενδεχομένως για λίγες μέρες ή για λίγες ώρες. Τέτοιου είδους προσφορές λειτουργούν καλύτερα όταν η έκπτωση είναι μεγαλύτερη από οποιαδήποτε συνηθισμένη σας email καμπάνια με προσφορές. Αν για παράδειγμα η έκπτωση σας σε προηγούμενα προωθητικά email ήταν στο 20%, δοκιμάστε αυτή τη φορά το 35% για τις flash sales.

Και με ποιους τρόπους θα προωθήσετε τέτοιες προσφορές στα email σας;

Α) Προσθέστε την προσφορά στο θέμα του email σας

Για να πετύχει αυτή η τεχνική περιγράψτε την έκπτωση ή την προσφορά σας στο θέμα του email σας, αναφέροντας την χρονική διάρκεια της προσφοράς (πότε ξεκινάει-πότε τελειώνει) και το ποσοστό της έκπτωσης (π.χ. 30%).

Επίσης, είναι καλό να συμπεριλάβετε λέξεις όπως δωρεάν, έκπτωση, προσφορά, κουπόνι αλλά και να δώσετε το αίσθημα του επείγοντος (π.χ. Η προσφορά λήγει σε 5 ώρες).

Διαβάστε εδώ με ποιες άλλες ψυχολογικές τεχνικές μπορείτε εύκολα να εφαρμόσετε στα email σας για να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα και συνεπώς περισσότερες πωλήσεις!

Β) Στείλτε ένα δεύτερο email υπενθύμισης σε αυτούς που δεν έκαναν ακόμα κάποια αγορά, αλλά άνοιξαν το πρώτο email σας.

Τα email υπενθύμισης είναι μια πολύ καλή τακτική, ειδικότερα στην περίπτωση που τελειώνει κάποια προσφορά, καθώς μπορούν να ωθήσουν τους καταναλωτές να κάνουν αυθόρμητες αγορές της τελευταίας στιγμής.

Δείτε τις υπόλοιπες τεχνικές email marketing στο emailsystem.app.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search