Το 2018 ήταν η αρχή για το Dark Mode στα email. Η Apple ξεκίνησε το Dark Mode τον Σεπτέμβριο του 2018 στην 15η έκδοση του λειτουργικού συστήματος επιτραπέζιου υπολογιστή, macOS Mojave. Το 2019, το iOS Mail επέκτεινε την υποστήριξή του για Dark Mode. Τον ίδιο χρόνο, το Gmail παρουσίασε το Dark Mode για συσκευές Android και iOS.
Τι είναι το Dark Mode;
Το Dark Mode στα email είναι η "σκοτεινή λειτουργία". Είναι μια ρύθμιση την οποία μπορούν να ενεργοποιήσουν οι χρήστες, ώστε οι γραμματοσειρές, τα εικονίδια και άλλα οπτικά στοιχεία να εμφανίζονται σε σκούρο φόντο, αντί για το κανονικό ανοιχτό. Ουσιαστικά η σκοτεινή λειτουργία αντιστρέφει τα χρώματα στη συσκευή σας, ώστε να μειώσει την ποσότητα φωτός στην οθόνη σας.
Μπορεί να μην έχει κάθε ιστότοπος και εφαρμογή ρύθμιση σκοτεινής λειτουργίας, αλλά είναι συνηθισμένη όπου υπάρχει έντονο κείμενο και λευκό φόντο. Εκτός από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η σκοτεινή λειτουργία είναι πολύ συνηθισμένη στα social media, όπως το Twitter, το Instagram και το Facebook Messenger.
Το Dark Mode στα email μετατρέπει το χρώμα του φόντου από ανοιχτό σε σκούρο και το χρώμα του κειμένου από σκούρο σε ανοιχτό. Πώς εμφανίζεται λοιπόν στα εισερχόμενα; Ας πάρουμε ως παράδειγμα το Gmail.
Τα κλασικά εισερχόμενα του Gmail έχουν τυπικό σκούρο κείμενο και λευκό φόντο με καρτέλες. Το Dark Mode δεν αλλάζει τίποτα στις καρτέλες του Gmail, στη γενική διάταξη ή τη χρηστικότητα. Οι μόνες αλλαγές που συμβαίνουν είναι το χρώμα του φόντου και το χρώμα της γραμματοσειράς στην οθόνη, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.
Πλεονεκτήματα Dark Mode στα email
1. Οι φωτεινές γραμματοσειρές και τα οπτικά στοιχεία σε σκούρο φόντο μειώνουν την καταπόνηση των ματιών, ιδιαίτερα όταν βρίσκεστε σε σκοτεινό περιβάλλον.
2. Η σκοτεινή λειτουργία μπορεί να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας του κινητού σας τηλεφώνου ή του φορητού σας υπολογιστή, χρησιμοποιώντας λιγότερη ενέργεια. Η κατανάλωση μπαταρίας με Dark Mode μειώνεται έως και 63% στις οθόνες OLED.
3. Το περιεχόμενο των email είναι συνήθως πιο εύκολο στην ανάγνωση, γεγονός που μπορεί να αυξήσει την ανάγνωσή του από τους χρήστες. Οι υψηλές χρωματικές αντιθέσεις της σκοτεινής λειτουργίας και η χαμηλότερη φωτεινότητα θεωρούνται γενικά πιο ευανάγνωστα, ειδικά για άτομα με προβλήματα όρασης όπως η ευαισθησία στο φως.
4. Το Dark Mode κάνει τη διάταξη του email να φαίνεται πιο κομψή και εκλεπτυσμένη.
Ποια πάροχοι email παρέχουν τη ρύθμιση Dark Mode;
Οι περισσότεροι πάροχοι email παρέχουν τη δυνατότητα της σκοτεινής λειτουργίας. Οι κύριοι πάροχοι email που παρέχουν τη ρύθμιση Dark Mode είναι:
- Gmail
- Outlook
- Πλατφόρμες Apple Mail
- Yahoo
Σύμφωνα με την αναφορά 2021 Email Engagement, είναι σχεδόν εγγυημένο ότι οι περισσότεροι από τους συνδρομητές σας θα χρησιμοποιούν τουλάχιστον έναν από αυτούς τους παρόχους. Βέβαια, όλοι αυτοί οι πάροχοι email αποδίδουν τα emails σε Dark Mode λίγο διαφορετικά. Κάποιοι θα αναστρέψουν αυτόματα τα χρώματα, κάποιοι όχι. Επομένως, κατά την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε, είναι να βεβαιωθείτε ότι φαίνονται υπέροχα, τόσο σε φωτεινή όσο και σε σκοτεινή λειτουργία.
Προκλήσεις στο Dark Mode
Δείτε τη συνέχεια του άρθρου στο emailsystem.app
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]