Η Bodytalk ανέθεσε δημιουργία και παραγωγή της καμπάνιας για τη συλλογή Spring / Summer 2020 στην creative ομάδα της Sleed. Η αρχική ιδέα του concept ήταν λίγο διαφορετική, αλλά σύντομα προσαρμόστηκε στην ιδιαιτερότητα της φετινής Spring / Summer που δε μοιάζει με τις υπόλοιπες και η βασική ιδέα της καμπάνιας ήταν να βγει ένα video φρέσκο, που θα δώσει ώθηση για την post-covid ζωή μας. Το video αυτό δίνει ένα inspirational μήνυμα, το οποίο σχετίζεται έμμεσα με την νέα καθημερινότητα.
Οι πρωταγωνιστές μας είναι μια χορεύτρια και ένας boxer οι οποίοι ξεκινώντας το video, βρίσκονται σε ξεχωριστούς χώρους και προπονούνται σκληρά μέσα σε ένα dark σκηνικό ενώ τους “πολιορκούν” διάφορα μηνύματα. Ξεκινώντας με μηνύματα αβεβαιότητας και φόβου, σιγά σιγά μετατρέπονται σε μηνύματα στήριξης και αισιοδοξίας κλείνοντας με μια πολύ δυνατή σκηνή που προωθεί την ενότητα στα νέα challenges.
“Τα μηνύματα έχουν δημιουργηθεί με το rationale του ότι παρακολουθούμε, ή είμαστε μέρος ενός group chat με όλους τους Έλληνες. Εκεί, οι αντιδράσεις, οι προβλέψεις, οι παρατηρήσεις αλλά και τελικώς τα μηνύματα εμψύχωσης, είναι όλα "ανοιχτά μεταξύ μας". Όλοι μαζί βιώσαμε τη κατάσταση, όλοι μαζί γίναμε η νέα αλλαγή.”, δήλωσε ο Κλεάνθης Ρουμελιώτης- Creative Director στην ομάδα της Sleed.
Η Sleed εκτός από την παραγωγή του video, έχει αναλάβει επίσης τη συνολική προώθηση της καμπάνιας, μέσω των καναλιών Facebook, Instagram, YouTube, GDN και Pinterest.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]