Την περασμένη εβδομάδα ανακοινώθηκαν από το Facebook μερικά νέα εργαλεία που απευθύνονται σε μικρές επιχειρήσεις, με στόχο να τις βοηθήσουν στην οργάνωση και την προώθησή τους.
Υπάρχουν περίπου 90 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις στο Facebook, για τις οποίες το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο ετοίμασε τρία νέα εργαλεία που αφορούν σε αυτοματοποιημένες διαφημίσεις (Automated Ads), ραντεβού (Αppointments) καθώς επίσης και εργαλεία επεξεργασίας βίντεο στον Ads Manager.
Όσον αφορά στις αυτοματοποιημένες διαφημίσεις, έχουν στόχο να απλοποιήσουν τη διαδικασία και να γλυτώσουν χρόνο στους επιχειρηματίες, οι οποίοι πλέον δε θα χρειάζονται απαραίτητα τη συμβολή εξειδικευμένων επαγγελματιών για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Με τη χρήση του νέου εργαλείου, οι διαφημιζόμενοι απαντούν σε μερικές ερωτήσεις στην πλατφόρμα και με βάση τις απαντήσεις τους δημιουργείται ένα πλάνο προώθησης που ταιριάζει στις ανάγκες τους, το οποίο μπορεί να τρέξει στο Facebook, το Instagram, το Messenger και το Audience Network.
Το χαρακτηριστικό των ραντεβού επιτρέπει την αποδοχή αιτημάτων, ενώ στέλνονται και υπενθυμίσεις σε πελάτες στο Messenger ή μέσω γραπτού μηνύματος. Επίσης, μεταξύ άλλων, επιτρέπει και τη διαχείριση όλων των ραντεβού απευθείας από τη σελίδα κάθε επιχείρησης. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να συγχρονίσει τα ραντεβού του με το ημερολόγιό του. Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες των ραντεβού είναι δωρεάν στις επαγγελματικές σελίδες σε Facebook και Instagram.
Τέλος, στον Ads Manager προστέθηκαν τρία νέα εργαλεία επεξεργασίας βίντεο. Αυτό της επιλογής αναλογίας διαστάσεων, και αυτό του video trimming και παρουσίασης διαδοχικών εικόνων.
Οι εξελληνισμένες εκδόσεις δεν είναι ακόμα πλήρως διαθέσιμες, κάτι που ελπίζουμε πως θα γίνει σύντομα.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]