Στα πλαίσια του επαναλανσαρίσματος της Petit Bateau στην αγορά της Ελλάδας, η εταιρεία επέλεξε τη Lighthouse, ως το νέο της στρατηγικό συνεργάτη. Η συμφωνία αυτή, έχει σαν σκοπό τόσο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand στο Ελληνικό αγοραστικό κοινό, όσο και τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων του E-shop της εταιρίας.
Μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο προώθησης, η Lighthouse στοχεύει να τοποθετήσει την Petit Bateau στις υψηλές θέσεις προτίμησης των αγοραστών, για την αγορά του παιδικού, κυρίως, ρούχου, όπως συμβαίνει και στο εξωτερικό.
Ο Strategy Advisor της Petit Bateau Ελλάδας και Βουλγαρίας, Δημήτρης Θεοφάνους δήλωσε σχετικά: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την έναρξη της συνεργασίας μας με τη Lighthouse, μαζί με την οποία σχεδιάσαμε μία ολοκληρωμένη στρατηγικά επικοινωνία του e-shop σε επίπεδο Digital. Αναμένουμε να δούμε και τα αποτελέσματά της. Ωστόσο, ήδη έχει αρχίσει να φαίνεται από τις πρώτες ημέρες της συνεργασίας μας η θετική επίδραση της νέας αυτής προσέγγισης".
Ο Γαλλικός οίκος μόδας Petit Bateau, έχει παρουσία σε 70 χώρες με πάνω από 370 καταστήματα, 1650 department stores & supermarkets και 3400 franchise retail outlets.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Lighthouse.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]