Νέα συνεργασία για τη Sleed με την autoduder.com, το νο. 1 marketplace για συνεργεία, το οποίο έχει ήδη τύχει πολύ θετικής ανταπόκρισης από το κοινό. Μέσω της συνεργασίας με τη Sleed, η autoduder.com στοχεύει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητάς της, αλλά και να δουλέψει έντονα με Performance Marketing τακτικές, ώστε να αυξήσει ακόμα περισσότερο τα ραντεβού που γίνονται καθημερινά μέσω της πλατφόρμας, αλλάζοντας την αγορά των συνεργείων.
Ο Πάνος Κονδύλης, Performance Marketing Manager της Sleed δήλωσε “το autoduder.com αποτελεί ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον project για εμάς, με πολλά challenges, αλλά και φιλόδοξους στόχους. Μας δίνει την ευκαιρία να αναπτύξουμε μία ολιστική Growth Marketing στρατηγική, με πολύπλευρες τακτικές και εργαλεία, όπως SEO, PPC, CRO, UX, Content Strategy και CRM που θα μας επιτρέψουν να κάνουμε disrupt ένα από τα λίγα ακόμη markets διεθνώς στα οποία ακόμα η εύρεση και το booking υπηρεσιών γίνεται σχεδόν αποκλειστικά offline. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που λύνει ένα πραγματικό πρόβλημα και δουλεύει, οπότε το στοίχημα είναι να τη μάθουν και να τη δοκιμάσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι οδηγοί. Όταν γίνει αυτό θα μιλάμε όλοι για ένα πολύ δυνατό success case”.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Sleed.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]