Ένα σημαντικό ορόσημο θα πετύχει τα επόμενα χρόνια η παγκόσμια αγορά της διαδικτυακής διαφήμισης. Η online διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να υπερβεί το ήμισυ της συνολικής αγοράς της διαφήμισης το 2021. Συγκεκριμένα, η διαφημιστική δαπάνη μέσω Internet θα αντιπροσωπεύει το 52 της συνολικής παγκόσμιας οικονομικής δαπάνης το 2021, υπερβαίνοντας το 50% για πρώτη φορά. Σύμφωνα με σχετική έρευνα της εταιρείας Zenith, το αντίστοιχο ποσοστό το αντίστοιχο ποσοστό κατά το τρέχον έτος θα είναι 47% από 44% της συνολικής αγοράς, που αντιπροσώπευε η διαφημιστική δαπάνη μέσω Διαδικτύου παγκοσμίως το 2018.
Πάντως, καθώς η online διαφημιστική αγορά ωριμάζει παγκοσμίως το ποσοστό ανάπτυξης επιβραδύνεται. Έτσι, οι διαφημιστικές δαπάνες μέσω Διαδικτύου αυξήθηκαν κατά 17% το 2018, ενώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 το αντίστοιχο ποσοστό συνηγορεί για ανάπτυξη της τάξης του 12% στο σύνολο του έτους τρέχοντος έτους. Μέχρι το 2021, οι ερευνητές αναμένουν ότι το ποσοστό αύξησης των διαφημιστικών δαπανών μέσω ψηφιακών καναλιών θα μειωθεί στο 9% ετησίως. Μάλιστα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, έως το 2021 ο ρυθμός ανάπτυξης της αγοράς της διαφήμισης μέσω Διαδικτύου θα έχει συγκλίνει με τον ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς στο σύνολό της.
Ο ρυθμός αύξησης της διαφημιστικής δαπάνης ποικίλει ανάμεσα στα διαφορετικά ψηφιακά κανάλια και θα συνεχίσει να κινείται έτσι έως το 2021. Η άνοδος των δαπανών διαφήμισης μέσω διαδικτυακών βίντεο και μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης θα είναι της τάξης του 18% και 17% ετησίως, αντίστοιχα, στο 2021.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]