Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Mobile Marketer σχετικά με το ρόλο των influencers στο Instagram, αναδεικνύει ότι τελικά η επιρροή τους δεν είναι και τόσο αποτελεσματική τελευταία.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα engagement ratings πλησιάζουν σε ιστορικά χαμηλό σημείο και ο λόγος είναι ότι υπάρχει σωρεία από πληρωμένες δημοσιεύσεις. Οι χρήστες έχουν κουραστεί αφού βομβαρδίζονται από διαφημιστικά post, οπότε και αδιαφορούν γενικότερα και για τα "οργανικά".
Η έρευνα έγινε και βασίστηκε σε δεδομένα από την εταιρεία analytics InfluencerDB και αναφέρει ότι ο μέσος όρων των like σε δημοσιεύσεις ατόμων επιρροής είναι μειωμένος, όμως τα sponsored post έχουν περισσότερα από τα non-sponsored. Η εταιρεία σημειώνει πως αυτή η ασυνέπεια μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι οι influencers δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα σε πληρωμένες δημοσιεύσεις, αλλά και στο γεγονός πως ο αλγόριθμος του Instagram δίνει προτεραιότητα σε αυτές.
Εφόσον ο συνολικός αριθμός των like έχει μειωθεί, προφανώς και η επιρροή τους έχει μειωθεί, ενώ η έρευνα καταδεικνύει πως το engagement rate για πληρωμένες δημοσιεύσεις έχει πέσει στο 2,4% από 4% που ήταν πριν 3 χρόνια. Όσον αφορά τις μη πληρωμένες, το ποσοστό από 4,5% έπεσε στο 1,9%.
Στην έρευνα της InfluencerDB σημειώνεται επίσης πως οι "nano-influencers", δηλαδή, όσοι έχουν έως 10.000 ακολούθους είναι καλύτερη επένδυση για πληρωμένες δημοσιεύσεις, αφού έχουν υψηλότερο engagement. Πιο συγκεκριμένα, οι influencers με πάνω από 10.000 followers έχουν ένα μέσο όρο engagement 3,6%, όσοι έχουν 5.000 με 10.000 έχουν 6,3% και όσοι έχουν έως 5.000 followers έχουν engagement 8,8%.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]